ئالدىنقى يازمېلىرىمىزدا يەرلىككە مەلۇمات ساقلاش ئۇسسۇللىرىدىن ئىككى خىلى بىلەن تونۇشۇپ چىققان ئېدۇق . مەيلى Cookie , UserData ياكى LocalStorage بولسۇن ھەممىسى ئەمەلىيەتتە، تور كۆرگۈ ئابونت دېسكىس ... [تەپسىلاتى]
ئالدىنقى يازمېمىزدا Cookie ھەققىدە توختىلىپ ئۆتتۇق. ھەممىزگە ئايان بولغىنىدەك، Cookie پەقەت كىچىك تىپتىكى مەلۇماتلارنى يەرلىككە ساقلاپ بېرەلەيدۇ(چەكلىمىسى 4KB). لېكىن تور كۆرگۈ ئەپلىرى شۇ قەدەر م ... [تەپسىلاتى]
ئالدىنقى بىر مەزگىللك ئالدىراشچىلقىلاردىن كېيىن ئىشلىرىم بىر ئاز ئىزىغا چۈشكەنمۇ بولدى. بىراق بىلمەيدىغانلىرىمنىڭ نەقەدەر كۆپ ئېكەنلىكىنى ھېس قىلغانسىرىم بىلوگىمدا قەلەم تەۋرىتىشمۇ بېسىم تۇيۇلىدى ... [تەپسىلاتى]
سانلار گۇرۇپپىسى (数组- Array) ھەرقانداق بىر پىروگرامما تىلىدا ئەڭ كۆپ قوللىنىلىدىغان ئوبىكتلارنىڭ بىرىدۇر. بەزىدە ئۇنىڭ ئاساسىي مەشغۇلاتلىرىغا پىششىق بولمىغاچقا، "توختاخۇنىكام ئاچچىقى كەلسە توختىم ... [تەپسىلاتى]
بۇنداق بىر مودا دەۋرىدە، ياخشى بولغان web لايىھەسىدە مۇۋاپىق ھەرىكەت ئۈنۈملىرى كەم بولسا بولمايدۇ. ئەلۋەتتە، Css3 تىن پايدىلىنىپ بىر قىسىم ھەرىكەت ئۈنۈملىرىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش مۇمكىن، لېكىن ھەرق ... [تەپسىلاتى]
تو ربەت لايىھەلىگۈچىلەر ئۈچۈن ئىلغار تور كۆرگۈلەرنىڭ كونترول سۇپىسى، يەنى ماس قەدەمدە js بۇيرۇقلىرىنى ئىجرا قىلىدىغان، ئىجرا نەتىجىلىرىنى كۆرسىتىدىغان Console سۇپىسىنى چۈشىنىش مۇھىم ئورۇندا تۇ ... [تەپسىلاتى]
ھەرقانداق بىر پىروگىرامما تىلىغا ئوخشاشلا JavaScriptk تىمۇ ئاددى ماتىماتىكىلىق ھېسابلاش ئۇسسۇللىرى ۋە فورمۇلالار تەمىنلەنگەن. يەنى Math() ئوبىكتى ئىچىدىكى تەييار ئۇسسۇللار ئارقىلىق ئادەتتىكى ھېس ... [تەپسىلاتى]
كومپىيوتېر نۇسخىسىدىكى توربەتلەرگە نىسبەتەن مائۇس ھادىسىسى ئىنتايىن مۇھىم. شۇڭلاشقا بۇ Web لايىھە ئىشلىرىدا سەل قاراشقا بولمايدىغان نوقتىلارنىڭ بىرىدۇر. لېكىن ئوخشىمىغان تور كۆرگۈ ھەتتا ئوخشاش تو ... [تەپسىلاتى]
HTML5 تە ئويۇن ياسايمىز دەپ نېمە ئۈچۈن فىزىكا ئۆگىنىمىز؟ بۇ سۇئالنى چوقۇم سورايدىغانلار چىقىدۇ. ئەمەلىيەتتە تۇرمۇشتىكى ئىش – ھادىسىلەرگە تەقلىد قىلىپ ياسالغان ھەرقانداق بىر تېخنىكىلىق نەرسە، دەل ... [تەپسىلاتى]
ئالدىنقى يازمىلىرىمىزدا HTML5 نىڭ بىر قىسىم ئاساسىي بىلىملىرىنى كۆرۈپ ئۆتتۇق. مونۇ يازمىمىزدا يەڭنى تۈرۈپ، مىسال تەرىقىسدە ئاددى بىر ئويۇن – "ئاچكۆز يىلان" نى(يىلان دەمتى يا؟) ياساپ چىقىمىز.ئاۋۋا ... [تەپسىلاتى]
ئويلاپ باقسام يازمىلارنى يۇمۇرىستىك قىلىپ يازمىسام بولمايدىغان چىراي. تېخنىكا دېگەن مۇز چىراي نەرسە، ئۇنىڭغا يۇمۇر ئارىلاشتۇرساق ساھىپجامال قىزچاققىلا ئوخشايدۇ، ئاندىن تېخىمۇ كۆپ كىشىلەر مەپتۇن ب ... [تەپسىلاتى]
ئالدىنقى يازمىمىزدا HTML5 نىڭ Canvas ئارقىلىق چەمبەر سىزىش ۋە خالىغان كوردىنات بويىچە چەمبەرلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇش ھەققىدە توختالغان ئىدۇق. مۇنۇ يازمىمىزدا بىر ئاز مۇرەككەپلەشتۈرۈپ، چەمبەر ئاساسىدا ... [تەپسىلاتى]
ئالدىنقى يازمىلىرىمىزدا HTML5 نىڭ Canvas ئىقتىدارىدىن پايدىلىنىپ رەسىم بىر تەرەپ قىلىش ھەققىدە توختالدۇق. بۈگۈندىن باشلاپ رەسمىي ھالدا ئويۇن ئېچىشنى ئاساس قىلغان، تۈرلۈك ھەرىكەت ئالگورىفمالىرى بى ... [تەپسىلاتى]
بۇ يازمىنىڭ تېمىسى تازا گەۋدىلىك بولماي قالدى. دەرىسلىك دىيىشكە تىلىم بارمىدى، «لوپا ئەينەك ئۈنۈمى» دىيىش ئېنىق مۇۋاپىق ئەمەس. چۈنكى بۇ يازمىدا نوقۇل بىرەر ئۈنۈمدىن ھوزۇرلىنىشنى ئاساس قىلمايمىز، ... [تەپسىلاتى]
قاپارتما رەسىم ئۈنۈمى چىقىرىشنىڭ ئۇسسۇللىرى ھەرخىل، كۆپ قوللىنىلىدىغان ھىسابلاش ئۇسسۇلى(ئالگورىفما) بولسا: ھەربىر پېكىسىل قىممەت نوقتىسى ئەتىراپىدىكى سەككىز نوقتا بىلەن بىر ئايلانما ماترىسسانى(转置 ... [تەپسىلاتى]
يېقىنقى باھالار