(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2017-2016- ئوقۇش يىلى 2 – ماۋسۇملۇق ئۇمۇمى خىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn)3 h3 B5 J3 \. @5 N0 W) H" v( r
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn) ^1 h" G4 d3 ]7 A1 r
(http://bbs.oylirim.cn)0 |% P4 S' U9 Y6 v8 @ -باشلانغۇچ مەكتەپتىن:
(http://bbs.oylirim.cn)* I7 N" q% ~! T! S& c
(http://bbs.oylirim.cn)1 \5 k) Q8 ~/ v' w1 k( e) E, q9 E2017-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
(http://bbs.oylirim.cn)' W: G6 s) S) p
(http://bbs.oylirim.cn)+ i+ j8 h- a: Q) X2 L2017-2016- ئوقۇش يىلى 2 – ماۋسۇملۇق ئۇمۇمى خىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn): O6 I& s0 M: m
(http://bbs.oylirim.cn)# }2 |6 O/ ^) ?6 j) Lمەن بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا ئوتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ،ئوقۇغۇچىلارنى ھەر قايسى جەھەتتىن ئەتراپلىق تەربىيلەپ ئوقۇ- ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمەن .
(http://bbs.oylirim.cn)# A8 v+ J* {# P H K, P6 ^6 f! Y1. سىياسى – ئىدىيىۋى جەھەتتە:
(http://bbs.oylirim.cn)7 R9 u! h, m3 v5 k3 _7 J2 Y4 M7 iمەن بۇ بىر ماۋسۇملۇق ئوقۇ – ئوقۇتۇش تەلىم – تەربىيە خىزمىتى جەريانىدا ھەرۋاقىت مەكتەپ پارتىيە ياچايكىسى بىلەن بىردەكلىكنى ساقلاپ ،مەكتەپ پارتىيە ياچايكىسى ئورۇنلاشتۇرغان تۈرلۈك سىياسى ئۆگۈنىشلەرگە ۋاقتىدا ، تولۇق قاتنىشىمەن . سىياسى ئۆگۈنىشتىن ۋاقتىدا خاتىرە قالدۇرۇپ،تەسىراتلارنى ۋاقتىدا يازىمەن ،ئۆگەنگەن سىياسى ئۆگىنىش مەزمۇنلىرىنى ئۆز ئىدىيە – ئەمەلىيىتىمگە ياخشى تەدبىقلاپ ،ئۆز ئىدىيەم ھەم خىزمەت ئەمىليىتىم جەريانىدا ساقلانغان مەسىلىلەرنى قېزىپ چىقىپ ۋە ۋاقتىدا تۈزۈتۈپ ،، سىياسى – ئىدىيىۋى ئېڭىمنى ئۈزلۈكسىز ئۆستۈرىمەن . مەكتەپ پارتىيە ياچايكىسى ئورۇنلاشتۇرغان تۈرلۈك سىياسى ئۆگۈنىشلەرگە ئاكتىپ قاتنىشىش بىلەن بىرگە ھەر كۈنى يېرىم سائەت ۋاقىت چىقىرىپ ،تۈرلۈك گېزىت – ژۇرناللارنى كۆرۈپ ۋە تۈرلۈك قانۇن –نىزاملارنى ئۆگىنىپ ،قانۇن ئېڭىم ۋە سىياسى سەۋىيەمنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتۈرىمەن . مىللەت بۆلگۈنچىكۈچلىرى ۋە ئىش –ھەرىكەتلىرىگە ھەرۋاقىت مەيدانىم مۇستەھكەم ، بايرىقىم روشەن ھالدا قارىشى تۇرۇپ،دىننىڭ مەكتەپلەرگەسىڭىپ كىرىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش ، مۇقىم ، ئىناق جەمىيەت بەرپا قىلىش ، ناھىيىمىزنىڭ جۈملىدىن مەكتىۋىمىزنىڭ سىياسى ھاۋاسىنى تېىىمۇ ساپلاشتۇرۇش ئۈچۈن تىرىشىپ كۈچ چىقىرىمەن.
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2-تەشكىلىي ئىنتىزام جەھەتتە :
(http://bbs.oylirim.cn)% k8 w7 C, F0 \; W0 L. J# oتەشكىلى ئىنتىزام كۆز قارىشىمنى يەنىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈپ ،مەكتەپ پارتىيە ياچايكا مەمۇريىتى ئورۇنلاشتۇرغان خىزمەت تەقسىماتىغا ئاڭلىق بويسۇنۇپ،تىرىشىپ خىزمەت قىلىمەن .. خىزمەتكە كېچىكىدىغان ، بالدۇر قايتىدىغان ، خىزمەتتىن سەۋەپسىز قالىدىغان ئەھۋاللارنى سادىر قىلمايمەن. خىزمەتتە ئەستايىدىل ، مەسئۇليەتچان بولۇپ ، تۈرلۈك خىزمەتلەرنى سان ۋە سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ھالدا ئەستايىدىل ،تولۇق ئورۇنداشقا كاپالەتلىك قىلىمەن .
(http://bbs.oylirim.cn)- Z4 [1 `7 D* A i3- ئوقۇ- ئوقۇتۇش ، تەلىم – تەربىيە خىزمىتى جەھەتتە:
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
بۇ بىر ماۋسۇملۇق ئوقۇ- ئوقۇتۇش خىزمىتىنى نەتىجىلىك تاماملاش ئۈچۈن ، ئۆزۈمگە قاتتىق تەلەپ قۇيۇپ ، ئلدى بىلەن ئۆزۈمنىڭ كەسپىي سەۋىيىسى ۋە خەنزۇتىلى سەۋىيەمنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتۈرىمەن . ئوقۇ- ئوقۇتۇشنىڭ ھەر بىر ھالقىسىغا يۈكسەك ئەھمىيەت بېرىمەن .يەنى دەرىسنى يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىۋى بويىچە بىر ھەپتە ئىلگىرى تەييارلاپ ، تەستىق سالدۇرۇش ۋە دەرىسنى يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىۋى بويىچە ئۆتۈش ، دەرىسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ خوجايىنلىق ئورنىنى جارى قىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىمەن ھەر بىر دەرىس ھالقىسىنى ئەستايىدىل تەھلىل قىلىپ ، دەرىسلەرەە مۇناسىۋەتلىك كۆرسەتمىلىك ۋە تەجرىبىلىك ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى تولۇق تەييارلاپ ، دەرىسنىڭ قاراتمىلىق ، جانلىق ، قىزىقارلىق بولىشىنى كاپالەتكە ئىگە قىلىپ ، دەرىسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشىمەن . ھەر بىر دەرىسكە ماس بولغان تاپشۇرۇق لايىھىلەپ ھەرھەپتىدە ئىككى قېتىم تاپشۇرۇق بېرىپ ، تەكشۈرۈپ ، ئۆزگەرتىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمەن ، ۋاقتىدا تاپشۇرۇق ېرىش ، ۋاقتىدا تەكشۈرۈپ ئۆزگەرتىش ، خۇلاسىلاش خىزمىتىگە ئەھمىيەت بېرىمەن ھەر بىر دەرىس ھالقىسىنى چىڭ تۇتۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇستەقىللىق ئىقتىدارى ۋە تەپەككۇر قىلىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشچانلىق كۆرسىتىمەن . مۇشۇ ئاساستا ھەر قايسى پەن دەرىسلىرىنىڭ ئۆزلىشىنى ئالدىنقى يىلدىكىدىن %7-%5 گىچە يۇقىرى كۆتۈرىمەن .
(http://bbs.oylirim.cn) b) f4 Y4 T2 B4- مۇقىملىق خىزمىتى جەھەتتە :
(http://bbs.oylirim.cn), `6 [+ E! _) @% ^& N8 Yئۆزۈمنىڭ مۇقىملىققا بولغان تونۇشۇمنى يەنىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈپ ، ھەر ۋاقىت << مۇقىملىق – تەرەققىيات دېمەكتۇر >> دېگەن قاراشتا چىڭ تۇرۇپ ، ئىجتىمائىي مۇقىملۇقنى قوغداش جەھەتتە تىرىشىپ كۈچ چىقىرىمەن . مەكتەپنىڭ مۇقىملىقىنى قوغداش خىزمىتىگە يۈكسەك ئەھمىيەت بېرىمەن . جىبەرلىك خىزمىتىگە ۋاقتىدا بېرىپ ، جىبەرلىك ئورنۇمدىن خالىغانچە ئايرىلىدىغان ياكى بالدۇر قايتىدىغان ئەھۋاللارنى سادىر قىلمايمەن . جىبەرلىك ئورنۇمدا مۇقىم ، ھوشيار تۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلىپ ، بىرەر مەسىلە كېلىپ چىقىشىنىڭ ، مۇقىمسىزلىق ئامىللىرىنىڭ ئۈنۈملۈك ئالدىنى ئالىمەن مۇقىملىقنى قوغداش ، مۇقىم ، ئىناق بولغان مەكتەپ بەرپا قىلىش ، مەكتەپنىڭ مۇقىملىق ، ۋە ئوقۇ – ئوقۇتۇش ، تەلىم – تەربىيە خىزمىتىنىڭ ئوڭۇشلۇق ، نەتىجىلىك قانات يايدۇرلىشى ئۈچۈن تىرىشىپ ھەسسە قوشىمەن.
(http://bbs.oylirim.cn)$ n2 S% G! u2 t1 t2 d5. ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش جەھەتتە :
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
ئۆزۈمگە قاتتىق تەلەپ قۇيۇپ ، ئىلگىرىكى خىزمەتلەردىكى تەجرىبە ساۋاقلارنى ئەستايىدىل يەكۈنلەپ ،ئادى بىلەن سىنىپتىكى دەرىستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىزىملىكىنى تۇرغۇزۇپ ، ئۇلارنىڭ ئەھۋالىنى ئەستايىدىل تەتقىق قىلىپ ، ئۇلارنىڭ ئەمەلىي ئەھۋلىغا ئاساسەن كونكىرتنى يېتەكلەش پىلانى تۈزۈپ چىقىپ ، پىلان بويىچە ھەر كۈنى ئايرىم تەكرار قىلىپ بېرىش ، ئايرىم تاپشۇرۇش ئورۇنلاشتۇرۇش قاتارلىق ئۇسۇللار بىلەن ئۇلارنى دەرىستە ياخشى ئوقۇغۇچىلار قاتارىغا كىرگۈزۈش ئۈچۈن تىرىشىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
قىسقىسى مەن بۇ بىر ماۋسۇم ئىچىدە ئىلگىرىكى تەجرىبە ساۋاقلارنى يەكۈنلەش ئاساسىداكەمچىلىكلىرىمنى تۈزۈتۈپ ، ئارتۇقچىلىقىمنى جارى قىلدۇرۇپ ،خىزمەتلەردە ئىلگىرلەش ھاسىل قىلىش ئۈچۈن تىرىشىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn); f$ B. \- c2 h6 P3 u9 _% {(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)8 S$ t) P$ \- L9 _$ \: R) ^. d1 Q4 i
(http://bbs.oylirim.cn)5 x# J. F3 X, ]# o) U(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn). ^2 n4 d: L7 H3 c- g! y4 D( ^
(http://bbs.oylirim.cn)$ [2 V* \" B+ c7 t6 g. D- k% x(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)& T$ m T% I# h, Q(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)) k: G4 m; u, h) {2 b: V# a(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2017-2016-ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق
(http://bbs.oylirim.cn)7 _7 Q( u2 `0 b, ]1 h% ^" A8 rسىنىپ مۇدىرلىق خىزمەت پىلانى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)! G8 @% W! H6 s- \8 e7 p
(http://bbs.oylirim.cn)- a1 x# j* e. C0 v& b/ |(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
سايباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپتىن:(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)9 |/ s" H1 z, F1 l
(http://bbs.oylirim.cn)7 c9 ~; F( r e2017-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)0 x( r. X9 U- c B
(http://bbs.oylirim.cn)% n" T" j; T6 E, ^* iسىنىپ مۇدىرلىق خىىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn)& D* h4 n* t, |( }; v9 g(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
مەن 2017- ئوقۇش يىلى 2- ئوقۇش ماۋسۇمىدا 2- يىللىقنىڭ سىنىپ مۇدىرلىق ۋەزىپىسىنى ئۈستۈمگە ئالغان بولۇپ ، بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا ئوقۇغۇچىلارنى ھەر جەھەتتىن ئەتراپلىق تەربىيلەپ ۋە يېتەكلەپ ، ئىلغار سىنىپ كوللىكتىپى بەرپا قىلىش ئۈچۈن تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى تىرىشىپ ياخشى ئىشلەيمەن .
(http://bbs.oylirim.cn)+ n: R$ g$ z% A% E& \1. ئالدى بىلەن سان سۈپەتنىڭ ئاساسى دېگەن ئىدىيىنى مۇستەھكەم تۇرغۇزۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە قاتنىشىشىنى چىڭ تۇتۇپ ، دەرىسكە قاتنىشىش نىسبىتىنىڭ %98 دىن يۇقىرى بولىشىغا كاپالەتلىك قىلىمەن .،
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2. ئالدى بىلەن ئائىلە سۆھبىتى خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمەن . يەنى ھەر ھەپتىنىڭ 1- كۈنى دەرىستىن كېيىن ئائىلە زىيارىتى ئېلىپ بېرىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە مۇھىتى ۋە ئائىلىدىكى ئەھۋالىنى ئىگەللەش بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتىكى ئەھۋالىدىن ئاتا- ئانىلارنى ۋاقتىدا ۋاقىپلاندۇرۇش ۋەمەكتەپنىڭ قائىدە تۈزۈملىرى ۋە پارتىيىنىڭ تۈرلۈك سىياسەتلىرىنى ئاتا – ئانىلارغا تەشۋىق قىلىش خىزمىتىنى ئەستايىدىل ئېلىپ بېرىپ ، ئاتا- ئانىلارنىڭ قوللىشى ۋە ماسلىشنى قولغا كەلتۈرۈپ ئائىلە تەربىيىسى بىلەن مەكتەپ تەربىيىسىنىڭ بىردەكلىكىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر جەھەتتىن ئەتراپلىق تەربىيىگە ئىگە بولىشى ئۈچۈن تىرىشچانلىق كۆرسىتىمەن.
(http://bbs.oylirim.cn)5 l- u8 @6 {* f" o5 l2 C; }) i. _3. ھەر ھەپتىنىڭ 1- كۈنىدىكى سىنىپ يىغىنىنىڭ رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىمەن ، يەنى ھەر ھەپتىنىڭ 1- كۈنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىنقى بىر ھەپتىلىك ھەر قايسى جەھەتتىكى ئەھۋالىنى ئەتراپلىق خۇلاسىلاپ ئىلغار تىپلارنى مۇكاپاتلاپ ،ھەر خىل ئۇسۇللار ئارقىلىق رىغبەتلەندۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە كېلىش ،تىرىشىپ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ، نەمۇنىلىك ، ئىلغار سىنىپ كوللىكتىپى قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
4. ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم سۈپىتىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن ئۇلارنىڭ ھەر قايسى پەنلەردىن تاپشۇرۇق ئىشلىشىنى چىڭ تۇتۇپ ، تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالىنى ھەر ھەپتىدە خۇلاسە قىلىپ ، تاپشۇرۇقنى تولۇق ئىشلىشىگە كاپالەتلىك قىلىمەن . باشقا دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن بولغان سۆھبەتنى كۈچەيتىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر قايسى پەن دەرىسلىرىدىكى ئەھۋالىنى ئىگەللەپ ، ئۇلارنىڭ ھەر قايسى پەن دەرىسلىرىدە ئورتاق ئىلگىرلىشىنى چىڭ تۇتىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
5. ئوقۇچىلارنىڭ شەخشىي تازلىقى ۋە كوللىكتىپ تازلىقىغا بولغان تەلەپنى تېخىمۇ كۈچەيتىپ پاكىزە ، گۈزەل بولغان مەكتەپ مۇھىتىنى بەرپا قىلىش ئۈچۈن تىرىشىمەن ، ئوقۇغۇچىلارنى شەخسىي تازلىقىنى قەرەللىك تەكشۈرۈش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ تازلىق ئېڭىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ھەر خىل يۇقۇملۇق كېسەللىىكلەرنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچن تىرىشىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)0 d8 {/ A' n8 H. O(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn) R6 i8 Y- X- J0 ]) e8 J; O2017-2016-ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق
(http://bbs.oylirim.cn)) q9 b+ s/ U9 b+ @+ S9 Tكەسپىي ئۆگىنىش خىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn)2 X d6 D6 q$ e }4 L# M
(http://bbs.oylirim.cn)7 U& n3 e4 _6 d, N! I. L/ g
(http://bbs.oylirim.cn)& C7 z3 e. O8 E& b& n O7 u
(http://bbs.oylirim.cn); U4 y" K/ z* w7 g7 I J
(http://bbs.oylirim.cn)2 ]! a5 r' q; c! S) o(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)" O" a0 s7 x4 T(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)2 c% b( ~2 Z. _(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn) R, M. N( p. f1 i
(http://bbs.oylirim.cn)) D) l- o1 e6 N! a7 @! d# f$ D Cسايباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپتىن:(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)" t# V: g# F8 Q& b9 o, G) W5 d8 ^
(http://bbs.oylirim.cn)8 a- ~- B$ \+ J% L" G# `% N/ g2017-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
(http://bbs.oylirim.cn)3 A% z: ~' x9 A' e5 n+ T( J% k: N(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)* d2 ~" P& @( V8 Y4 T. i8 ]
(http://bbs.oylirim.cn)' F7 C/ }; z( f. A2017-ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
كەسپىي ئۆگىنىش خىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn)5 M3 r7 B# _7 G9 g
(http://bbs.oylirim.cn) r( U U" [; S U0 f0 Wمەن بۇ بىر ماۋسۇم جەريانىدا يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىۋىگە ماسلىشىش ئۆز كەسپىي سەۋىيەم ئۇنۋىرسال ساپايىمنى ئۆستۈرۈپ ، ئوقۇ – ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ھەر ھەپتىلىك كەسپىي ئۆگىنىش ۋاقتىدىن تولۇق پايدىلىنىپ تىرىشىپ كەسپىي سەۋىيەمنى ئۆستۈرىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
ئۆگىنىدىغان ماتىرياللار :
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
1) يېڭى دەرىسلىك ئىسلاھاتىغا مۇناسىۋەتلىك پايدىلىنىش ماتىرياللىرى
(http://bbs.oylirim.cn)2 c; v) k$ D8 p. c2) خەنزۇتىلى پايدىلىنىش ماتىرياللىرى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
3) ھەر قايسى پەن دەرىسلىرىگە مۇناسىۋەتلىك پايدىلىنىش ماتىرياللىرى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
4) ئوقۇتقۇچىلار خەنزۇتىلى ئوقۇشلىقى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
5) كومپىيوتىر ئۆگىنىش ماتىرياللىرى
(http://bbs.oylirim.cn)0 o% R* ~1 D" _* m' f6) قوش تىل ئوقۇتۇش پايدىلىنىش ماتىرياللىرى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
مەن ئۆز كەسپىمنى تېخىمۇ مۇستەھكەملەش ئۈچۈن كوللىكتىپ كەسپىي ئۆگىنىشلەرگە ئاكتىپلىق بىلەن قاتنىشىش بىلەن بىرگە بىكار ۋاقىتلاردا ئۆزلىكىمدىن ئۆگىنىشنى داۋاملاشتۇرىمەن ،پىشقەدەم تەجرىبىلىك ئوقۇتقۇچىلاردىن كۆپرەك تەجرىبە ئىگەللەپ ئىلغار ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنى ئۆگىنىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
خەنزۇتىلى ئۆگىنىشىنى بوشاشتۇرۇپ قويماي ھەركۈنى يېرىم سائەت ئەتراپىدا ۋاقىت چىقىرىپ خەنزۇتىلى ئۆگىنىمەن ، خەنزۇ ئوقۇتقۇچىلار بىلەن پىكىر ئالماشتۇرۇپ ، خەنزۇتىلى ئاڭلاپ چۈشىنىش ۋە سۆزلىشىش ئىقتىدارىمنى يۇقىرى كۆتىرىمەن .قوش تىل پايدىلىنىش ماتىرياللىرىدىن ئەستايىدىل ئۆگىنىپ ۋە تەھلىل قىلىپ ئۆزۈمنىڭ قوش تىلدا دەرىس ئۆتۈش ئىقتىدارىمنى يەنىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈپ قوش تىل ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشپ پۇختا ئاساس سالىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
بوش ۋاقىتلاردا كومپىيوتىر ئۆگىنىشنى ئۈزلۈكسىز چىڭ تۇتۇپ كومپىيوتىر سەۋىيەمنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتۈرۈپ كومپىيوتىردا دەرىس تەييارلاپ ئۆتدىغان سەۋىيە يېتىىلدۈرۈپ ، كۈچۈمنىڭ يېشىچە دەرىسلەرنى كومپىيوتىردا تەييارلاپ ۋەئۆتۈپ ئوقۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن تىرىشىمەن.
(http://bbs.oylirim.cn) q. k! I* u- g) Q
(http://bbs.oylirim.cn)' Q7 ^! D2 O) `( V: w
(http://bbs.oylirim.cn)* X. H2 p: d9 j2 M2 {# i
(http://bbs.oylirim.cn)9 I. K8 O* d+ J: x4 S' Z: {
(http://bbs.oylirim.cn)+ O5 j4 d, w/ M9 N: Q
(http://bbs.oylirim.cn)3 l( u" k% ?9 q0 w(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)9 J% Z' F1 A! v+ X6 x, n) n* Lسايباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپتىن:(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2017-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)# G' k' c8 L5 P4 @( l
(http://bbs.oylirim.cn)' V5 s1 R( y, T \" V! w! g: t(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)1 j" \$ Q, w: A7 R; w% v$ D2017-2016-ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش
(http://bbs.oylirim.cn)$ x* Q8 `. O) m- ^; [3 c2 Gخىزمەت پىلانى
(http://bbs.oylirim.cn)$ A5 L- N |6 I- {(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)# j8 w F R0 J$ u(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)2 J6 m* g n `2 U5 v/ ~7 j. t
(http://bbs.oylirim.cn)3 f# g$ z; f5 }+ z* bسايباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپتىن:
(http://bbs.oylirim.cn)8 Q) h% F9 d- w. N' h- T (بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2017-2016-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
(http://bbs.oylirim.cn)6 j% K0 l! X' V& W8 D# f: R
(http://bbs.oylirim.cn)8 C$ e6 _; X4 ~1 ~8 Y
(http://bbs.oylirim.cn), k o5 U% ]+ c5 C
(http://bbs.oylirim.cn): N8 { G8 I* ` f# u
(http://bbs.oylirim.cn)7 j. v$ n9 F2 ^& x9 o, q3 j* v2017-2016-ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش
(http://bbs.oylirim.cn)8 u, `$ K0 v$ q- fخىزمەت پىلانى
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)+ U5 j1 s* T% i3 x7 jئوخشاش بولمىغان سەۋىيىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈر قىلىش قابىليىتىنىڭ ئوخشاش بولماسلىقى ، ئۆگىنىش ئۇسۇلىنىڭ ئوخشىماسلىقى سەۋەبىدىن ئوقۇغچىلارنىڭ دەرىس ئۆزلەشتۈرۈش ئەھۋالىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ ، مەن بۇ بىر ماۋسۇم ئىچىدە ئوقۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئەھۋالى جەھەتتىكى پەرىقنى تۈگىتىپ ھەممە ماس قەدەمدە ئىلگىرلەش نىشانىنى ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن ئۆزۈمگە قاتتىق تەلەپ قۇيۇپ ، ئىلگىرىكى خىزمەتلەردىكى تەجرىبە ساۋاقلارنى ئەستايىدىل يەكۈنلەپ ،ئالدى بىلەن سىنىپتىكى دەرىستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىزىملىكىنى پەنلەر بويىچە ئايرىم – ئايرىم ھالدا تۇرغۇزۇپ ، ئۇلارنىڭ ئەھۋالىنى ئەستايىدىل تەتقىق قىلىپ ،ئەمىلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن يېتەكلەش ئېلىپ بارىمەن.يەنى ئۇلارنىڭ ئەمەلىي ئەھۋلىغا ئاساسەن كونكىرتنى يېتەكلەش پىلانى تۈزۈپ چىقىپ ، پىلان بويىچە ھەر كۈنى ئايرىم تەكرار قىلىپ بېرىش ، ئايرىم تاپشۇرۇش ئورۇنلاشتۇرۇش ، دەرىستە ياخشى ئوقۇغۇچىلارغا ھۆددىگە بېرىش ، ئۆز – ئارا مۇسابىقىلىشىپ ئۆگىنىشكە يېتەكلەش قاتارلىق خىلمۇ – خىل ئۇسۇللار بىلەن ئۇلارنىڭ دەرىس ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ئۈزلۈكسىز يۇقىرى كۆتۈرىمەن شۇنداقلا بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىسىدىكىلەر بىلەن بولغان سۆھبەتنى كۈچەيتىپ ئۇلارنىڭ ئاتا- ئانىلىرىنىڭ ماسلىشىشى ۋە قوللىشىنى قولغا كەلتۈرۈپ ، ئۇلارغا ئائىلىسىدە ياخشى بولغان ئۆگىنىش مۇھىتى يارىتىپ، ئۇلارنى دەرىستە ياخشى ئوقۇغۇچىلار قاتارىغا كىرگۈزۈش ئۈچۈن تىرىشىمەن .
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
قىسقىسى مەن بۇ بىر ماۋسۇم ئىچىدە ئىلگىرىكى تەجرىبە ساۋاقلارنى يەكۈنلەش ئاساسىداكەمچىلىكلىرىمنى تۈزۈتۈپ ، ئارتۇقچىلىقىمنى جارى قىلدۇرۇپ ھەر قايسى خىزمەتلەردە بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلىنىش نىشانىنى تىرىشىپ ئىشقا ئاشۇرۇپ، ئوقۇغىلارنى ماس قەدەمدە ئورتاق يېتەكلەپ ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىدە كۆرىنەرلىك ئۈنۈم يارىتىش ئۈچۈن تىرىشىمەن .
(http://bbs.oylirim.cn)9 ?2 U1 F' W7 R9 g* p3 u(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)% [1 I, l2 o2 o: H+ E4 l' D1 qسايباغ يېزا باشلانغۇچ مەكتەپتىن:
(http://bbs.oylirim.cn)$ c- z- R! ?8 Q5 i$ H/ R7 R (بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
2017-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
(http://bbs.oylirim.cn)5 c W; o+ R( N* T3 w
(بۇ مەزمۇن پۈتۈنلەي ئويلىرىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن،تور ئادرېسى::http://bbs.oylirim.cn/ )
(http://bbs.oylirim.cn)8 O$ T! H' y& f. V7 bچۈشۈرۈش ئادىرىسى:
(http://bbs.oylirim.cn)! [/ C0 l% z' Z7 H. K
教师各种计划.rar
(22.47 KB, چۈشۈرۈش سانى: 0, باھاسى: 1 تەڭگە)