مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: qoqas

سەييىد قۇتۇبنىڭ ئەسلىيەتچىلىك ئىدىيىسىنى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

مېنىڭ بارلىقىم ئ

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 640
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9306
تۆھپە نۇمۇرى: 200
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 12:19:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

Re:47قەۋەتتىكى(koznak) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قال

ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 54قەۋەت  saraghutun كە 2011-12-23 10:39 AMئەۋەتىلدى 47قەۋەتتىكى(koznak) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇرۇش :
سىز  دەۋاتقان  ھەقىقەت نېمىنى كۆرسىتىدۇ ؟
ئاللاھ  2 يىل دەپ پۈتۈپ بەرگەن  ۋاقىت قايسى  ۋاقىت ؟ مۇشۇنىڭغا  جاۋاپ  بېرىۋەتكەن بولسىڭىز  
سىزنىڭ ساراڭ خوتۇن ئەمەسلىكىڭىزنى قايسى كۈنلەردىكى ئىنكاسلىرىڭىزدىن بىلگەنتىم .
سىز مېنى خېلى چۈشىنىدىكەنسىز . مەنمۇ سىزنى بىراز چۈشىنىپ قالدىم . سىزنىڭ ئىنكاسىڭىز ئىتتىك ، ھازىر جاۋاب قابىلىيىتىڭىز كۈچلۈك ، مەيدانىڭىز موقۇم ، ئېتىقادىڭىز كۈچلۈك ، ئىجتىھاتىڭىز ياخشى ، ئىلىمگە بولغان ئىشتىھاتىڭىز خېلى چوڭ ئايال .
سىز مېنى ئىككى يىلنىڭ ئالدىدىلا نىدا ئىسلامدىلا تونۇيسىزكەن ۋە ماڭا ئالاھىدە دىققەت قىپسىزكەن . شۇ ۋاقىتلاردا مەن بەزى ئالدىن مەلۇماتلارنى بەرگەن . شۇنىڭدىن كىيىن شۇ خىل رەۋىشتە نۇرغۇنلىغان دولقۇنلارنى كۆردىڭىز ۋە تېتىدىڭىز . مېنىڭ شۇ ئىككى يىل دەپ كەسكىن ھۆكمىمنىڭ ھەق بولىشىنى كۈتتىڭىز . ئەمما ئەھۋال بۇنىڭدەك بولماي قالدى . مېنىڭ بۇ ئىككى يىلنى كەسكىن كېسىۋېتىشىم ، قىيامەتنىڭ قاچان بولىدىغانلىقىنى ئاللاھدىن باشقا ھېچ كىشى بىلمەيدۇ - دېگەنكى ئاللاھنىڭ بۇ خىل ھۆكمىگە تېخى ئىمان ئېيتمىغانلىقىمنى ۋە بۇ خىل قانۇنىنى تېخى چوڭقۇر تونۇپ يەتمىگەنلىكىمنى كۆرسىتىدۇ . بۇ ھەم ئىلگىركى ۋاقىت جەدىۋىلى ئىلمىسىدە بەزى مەسىلىلەرنى خاتا يولى بويىچە ھېسابلاشتىن چىقىپ قالدى . ئەمدى بۇنىڭ نېسىغان ئاللاھ خالىسا قىيامەتنىڭ ۋاقتىنى ھەرگىزمۇ بىلمەيمەن . بىلىشنىمۇ خالىمايمەن . بەلكى ئۇنىڭ قايسى ۋاقىتتىن كىيىن قايسى ۋاقىت كېلىدىغانلىقىنىلا ئىزدىنىش قىلىمەن .
شۇ ۋاقىتتا شەيتان مېنىڭ شۇ خىل رەۋىشتە قىرائىتىمگە شۈبھى سالغان . بۇ بۇرۇندىن كېلىۋاتقان ، بوتىلاقلار يېتىلىپ تۆگە بولغۇچە بەزى قاملاشمىغان ئىشلارنى قولاشتۇرالمىغاندەك ۋە تەنتەكلىك قىلىپ قويغاندەك ئىش . مەن شۇنىڭدىن كىيىن شۇنىڭدەك ئالدىراقسانلىقىمغا قاتتىق تەۋبە قىلدىم .
بەزى ۋاقىتلاردا سىزگە ئوخشاش ساراڭ بولىۋېلىشمۇ ، ئاتىلىنىۋېلىشمۇ بىر ھېسابتا ياخشى ئىكەن . ئەمما مەن باشقا بىر مەن بولغان بولسام ، سىزدەك قىلاتتىم . شۇنداقتا ، قۇلاق نېمىدىگەم تېنچ بولغان بولاتتى ھە !

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

مېنىڭ بارلىقىم ئ

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 640
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9306
تۆھپە نۇمۇرى: 200
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 12:35:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يەنە ئازراق خاتالىق يۈز بېرىپتۇ . بىر ۋاقىتلىق دولقۇندىن كىيىنكى يەنە بىر دولقۇنلارنى ، ئۇنىڭ چوڭ - كىچىكلىكىگە ئىزدىنىش قىلىمەن . دەيتتىم ئەسلى .
دەل مانا مۇشۇنداق يەردىن خاتالىق يۈز بېرىدۇ .
پەيغەمبىرىمىز مۇھەممەد ئەلەيھىسسالامدىكى قانداق قۇۋۋەتكىن تاڭ ئۇ ؟
ئۇنىڭمۇ مەككىدە سەل كەتكۈزۈپ قويغان يەرلىرىمۇ بار ئەلۋەتتە . ئەمما مېنىڭكىدەك چوڭ ئەمەس .
بولدىلا ، كۆزنەك دېسە تىتاڭ تۇمۇرى پارتىلاپ كېتەي دەيدىغانلار ‹‹ سەن ئۆزەڭنى پەيغەمبىرىمىز بىلەن بەسلىشىشكە قويغۇدەك قانچىلىك نېمىتىڭ ؟ ››دەپ قوپىدۇ .

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63195
يازما سانى: 51
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4215
تۆھپە نۇمۇرى: 538
توردا: 374 سائەت
تىزىم: 2011-11-1
ئاخىرقى: 2012-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 01:22:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسلىيەتچىلىكنىڭ ئەسەبىلىك بىلەن يىلدىزداش ئىكەنلىكىنى ئۇنتۇپ قالماسلىق كىرەك، زامانىۋى دۇنيا بۇلارنى قۇبۇل قىلمايدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 35938
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3113
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2011-4-1
ئاخىرقى: 2013-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 03:48:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

25قەۋەتتىكى(uzumtal) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالد

بۇ كىشى توغۇرسىدا سىزگە ياقمىغان ئىشلىرى توغۇرسدا ئىنكاس يازغان قانداق ئادەم بولسۇن بىردەم جىم ئولتۇرپ تۇرڭ بولامدۇ ؟ .دوستۇم .
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ئۇزۇم تال تورداش،خىزمىتىم ئالدىراش بولغاچ ئىنكاسلىرىڭىزنى بەكمۇ كىچىكىپ كوردۇم،ئەيىپكە بۇيرىماڭ.....ئەمدى سىزنىڭ ئىنكاسلىرىڭىزغا جاۋاپ بېرەي....قىزىل خەتلىگى سىزنىڭكى،كۆك خەتلىگى مىنىڭ جاۋابىم.
بۇ كىشى توغرىسىدا دىن دۈشمەنلىرىىنىڭ تەشۋىقاتى بۇيىچە سۆز قىلىۋاتقانلىغا قارىتا پىكىر بايان قىلىش ھوقوقۇم بار،مىنىڭ جىم ئولتۇرۇش ئولتۇرماسلىقىمنى سىز بەلگىلىمەيسىز،[color]

بىز بۇ ئالىمنى ئەسكى دىمىدۇق . دىنسىز دىمىدۇق ئاللاھ دەرگاھىغا ئىلىپ كىتىپ بوپتۇ ئاللاھ رەھمەت ىقلسۇن ۋە جەننەتنىڭ يۇقرى دەرىجىسىدىن ئورۇن بەرسۇن .
ئەمدى ئەقلىڭىزنى تاپتىڭىز......قالايمىقان تەپەككۇر قىلماي گۇناھلىرىنىڭ مەغفىرەت بۇلىشىنى تىلەڭ[color]

قاغا-قوزغۇن دەپ، ئاللاھنىڭ ئۆزىگە بەرگەن ماددى-مەنىۋى نىممەتلىرىنى تەييار تاپلارچە يەپ كۇندە 20 مىنۇتتا تامام بولىدىغان 5 ۋاقىت نامازنى ئوقۇپ بولۇپلا .  دوقمۇشتىكى قاساپپتىن سىتىۋالغان يىرىم جىڭ گۆشتە ئاغزى تاتلىق بولغۇدەك بىر تەخسە لەڭمەننى ئىتىپ يەپ بولۇپ تاماق سىڭىدۇرۇشنى مەخسەت قىلىپ تورغا چىقىپ  مۇشۇنداق ئىسلامى تىمىدا تەپەككۇر يۇرگۇزمەي  ، ئاللاھ بەرگەن زىھنى قۇۋەتنى ئىسراپ قىلىپ سىسىتىپ ، ھەممە ئىشلاردا  ئاللاھ بلىدۇ ئاللاھ بىلىدۇ ...دەپ ئىنكاس يازغانلارنى دەيمىز
سىز رەمبالمۇ نىمە،ياكى جىنپۇرۇشمۇ يا ؟مىنىڭ 20مىنۇتتا 5 ۋاق ناماز ئوقۇيدىغىنىمنى ،دوقمۇشتىكى قاسساپتىن يېرىم جىڭ گۆش ئالىدىغىنىمنى ،تاماق سىڭدۈرۈشنى مەقسەت قىلىپ تورغا چىقىدىغىنىمنى قانداق بىلدىڭىز،،،،،،رودىپاي چىۋىندەك ھەممە كىشىگە ئىنكاس يېزىپ يۇرىدىغان تەييار چۆپ چىلاپ ئېنتېرنېتتا يۇرىپ گەپبازلىق قىلىدىغان مەمەداندەك تۇرىسىز،ئىسلام توغرىسىدا تەپەككۇر مەسلىسىدە گەپ ئېچىپ قالدىڭىز،ئەركەك بولسىڭىز كۆرىشىپ بىر تەپەككۇرلىشىپ باقايلى.....شۇ چاغدا ئاندىن ئاللاھ بەرگەن زېھنى قۇۋۋەتنى كىم قانچىلىك ئىشلىتىپتۇ......ئەمىلىيەت ئىسپاتلىسۇن.....بىز ھەممە ئىشتا توغرىسىنى ئاللاھ بىلگۈچى دەيمىز،سىز  باشقىچە دەيدىغان ئوخشىمامسىز؟[color]

چۇنكى قاغا-قوزغۇنلارمۇ تەپەككۇر قىلمايدۇ . قاچان قارىسا شۇ نەدە سىمىز ، يىغى يوق تاپ باركىن دىيىشتىن باشقىنى بىلمەيدۇ .  

color] بۇ تېمىغا تورداشلار شۇنداق ياخشى تەكلىپ بىرىپتۇ،،،،،يەنى ئاۋۋال شۇ كىشىنى چۈشىنىش ئۈچۈن ئۇنىڭ كىتابلىرىنى كۆرۈپ چىقايلى دەپ،،،،سىز ۋاقىت چىقىرىپ شەھىتنىڭ كىتابىنى ۋە توغرا تەرجىمھالىنى ئوقۇپ كۆرۈپ ئاندىن تەپەككۇرىڭىزنى باشلاڭ!بولمىسا قالايمىقان جۆيلۈپ سالىسىز....ئېغىز ىڭىزدىن كىتىپ قالمايسىز....[color]

بىز تالىشىۋاتقان مەسىلە ئۇنىڭ ئوتترۇغا قويغان ۋە يەكۇنلىگەن ئىلمى نەتىجىلىرى ئۇستىدە  كىتىۋاتقان مۇھاكىمە بولۇپ ،   بۇ مۇھاككمە بىلەن بۇ ئالىمنىڭ ئاخرەتلىك ئىشلىرى  مۇتلەق مۇناسىۋەتسىز .

مۇشۇنىمۇ گىپىم بار دەپ دەۋاتامسىز؟بىر ئادەمنىڭ ئەقىدىسى، ئىدىيىسى، ئىجتىمائى پائالىيىتى ،سىياسى پائالىيىتى شۇ ئادەمنىڭ ئۆزىگە ۋەكىللىك قىلىدىغان تۇرسا قانداقمۇ ئۇ ئادەمنىڭ ئاخىرەتلىكى بىلەن مۇناسىۋەتسىز بولسۇن؟ مۇشۇمۇ سىزنىڭ بازارغا سېلىۋاتقان تەپەككۇرىڭىز؟؟؟[color]

   بولسا ئىسل ياخشى  پىكىرلەرنى قانتاشتۇرۇڭ. بولمىسا چىرايلىق ئولتۇرپ مۇنازىرىدىن بەھرى ئىلىڭ . بۇ ھالدا سىزدىن بىزمۇ خۇرسەن  بولۇپ قالىمىز
ئىسلامدا خاتاغا بۆھتانغا سۈكۈت قىلىش يوق!تېتىقسىز پىكىرغا قارىتا رەددىيە بار!

خەزىنىچىگە بىر قاراڭە  قىز بالا بولسىمۇ كۆزنەكنىڭ يامان يىرىدىن تۇتۇپتۇ . مەن بەك خۇش بولۇپ كەتتىم .ھەتتا خۇش  بولغاندىمۇ تازا خۇش بولدۇم بولسا مۇنبىرىمىزدە مۇشۇنداق ئوغۇل قىزىلىرىمىز كۆپىيسىكەن دەيمەن .
بىز كۆزنەكتەك شەخسننىڭ ئىلىم ئامبىرنىڭ بوغۇزىنى  خەزنىچىدەك چىڭ تۇتۇپ تازا خىقىراتساق ، كۆزنەك ئامال يوق ئىچىدىكى بىلىمنى مۇنبەرگە تۆكىدۇ. شۇنىڭ بىلەن  بىزلەرنىڭ نەچچە ۋاقىتتىن بىرى كاللىمىزدىن ئۆتمىگەن مەسىللەرگە قارىتا ، بىر قەدەر روشەن بولغان تونۇشقا ئىگە بولىۋالىمىز .


ئەر كىشى بولغاندىكىن خوشامەت دۇمبىغىنى چېلىپ باشقىلارنى ياردەمگە چاقىرماي  ئۆزىڭىزنىڭ گىپىنى دەڭ....[color]

ماتىماتىك ھىساپ كىتاپقا ئۇستا........ ،    فىزىك پەن-تىخنىكا ئىشلىرىغا پىششىق .... . زەگەر زىبۇ-زىننەت ياساشقا ئۇستا ...... . تىكىمچى كىيىم-كىچەك تىكشكە ئۇستا كىلىدۇ كەلگەندەك ھەر ئىلمنىڭ ئەھلى شۇ ئىلىمغا ئۇستا كىلدۇ ،شۇڭا بۇ يەردە ھىكىەتنىڭ ۋە سىرلىق ئىشلارنىڭ مۇنازىرسى بولىۋىتىپتىكەن قارىساق كۆزنەكنىڭ نەچچە ۋاقىتتىن بىرى ئوتتۇرغا قويۇۋاتقان بىلىمىلىرى. قۇرئاننىڭ ئىىچدىن بىز بايقىيالمىغان ھىكىمەتلەرنىڭ پىرىنسىپىق يوللىرى خىلى قايلى قىلارلىق بايان قىلنىۋاتىدۇ .چۇنكى ئۇنىڭ كەسپى،  ھىكىمەت بىلىمىرى بولغاچقا ، شۇڭا بىزمۇ ئاغزىغا قاراۋاتىمز .ۋە ئىيىتقانلىرىنى قۇرئاننىڭ ئىچىدىكى مۇناسىۋەتلىك ئايەتلەر بىلەن تەدبىقلاندۇرۋاتىمىز .
  لىكىن بىزمۇ تىخى زىيادە ھاياجانلىپ كەتكۇدەك بولمىدۇق . شۇڭا بىزدىن ئەنسىرمەڭ . .....

سىز تاغدىن باغدىن سۆزلىگىلى تۇرۇپسىز،گەپدانلىق قىلدىم دەپ مۇناسىبەتسىز گەپنى قىلىپ ئۆزىڭىزنىڭ ئىززىتىنى تۈكىۋالماڭ،ھېچكىم سىزگە ھىكمەت سىرلىق ئىش قۇرئان توغرىسىدا پىكىر يۇرەۇزمەڭ تەپەككۇر قىلماڭ دىمىدى،گەپ سەييىد قۇتۇب رەھىمۇللا ئەلەيھى توغرىسىدا بۇلىۋاتسا سىز تاغدىن باغدىن مىسال ئالغىلى تۇرۇپسىز.....

بۇ تور دۇنياسىدا  مۇشۇ كەمگۇچە ئازماي ئىسل كىلۋاتقان   ....دەپ يەنە بىر نەچچىسى بار ئىدى شۇلار ئازماي توپتوغىرا يول بىلەن داغدام كۆتۇرەڭگۇ  روھ بىلەن دادىل قەدەم تاشلاپ كىلۋاتىدۇ  ۋە ياشاۋاتىدۇ .  بىراق بۇلاردىن باشقىىللىرىمز ئانچە-مۇنچە تولا  ئىزىپ كىتىشتىن ساقلنىپ بولالمايۋاتىمز . ھەي ئىنسانلچىق .بىزنىڭمۇ ئەقلىمىزمۇ  شۇلارنىڭ ئەقلىگە  يەتكەندە بىزمۇ  ئوڭشىلىمىز  
   ...بىزمۇ  كۆزنەكنىڭ  ئوتتۇرغا قويۇۋاتقانلىرىغا  ئىھتىيات قىلىش ۋە ئىلمى مۇئامىلە قىلش شەكلنى ئاساس قىلش بلىەن بىرگە  ئۇنىڭ يولىنىڭ يىنىدىكى تارماق قوش لىنيەدە  ، بخەتەرلىك خىزمەتلىرىنى توختىپ قويمىغان بىر رەۋىشتە ، ككزنەكنىڭ قىلغان ھەر بىر سۆزلىرنى پەيدىن-پەي،پەيدىن-پەي سوغۇقانلىق بىلەن چوڭقۇر ساغلام پىكىر قىلش ئۇسۇلى بىلەن  نازارەت قىلغاچ ،   كۆڭلۇمىزدە ئايدىڭ بولمىغان تىخىمۇ كۆپ مەسىللەرنىڭ ئايدىڭلىشىشىنى ، شۇنىڭدەك   خەزىنچى  دەقىيانۇستەك ئەقلى سۇزۇك دۇنياغا زاھىر كۆزى بىلەن ئەمەس، قەلبىپ كۆزى بىلەن قارايدىغان، قەلبىدە ئىمان بۇلۇقى ئىسلامنى ناتۇرال نۇقتىسىىن  چۇشىنىش ئەقىدىسنىڭ بۇزغۇنچىلىقا ئۇچۇرمىغانلارنىڭ  ، ئوتتۇرغا قويغان سۇئاللىرىغا ،  شۇلارنى ۋە جاۋابىغا كۆز تىكىۋاتقان  ئۇچۇن ، روشەن بولغان نەتىجىلەر بىلىەن بىزلەرنى ۋاقىپلاندۇرىشىنى كۇتىۋاتىمىز .............

سىز نىڭ بۇ گەپلەرنى ئارتۇقچە سۆزلەپ قالغانلىقىڭىزنى ھىس قىلماپسىز....پەلسەپۋى پىكىر قىستۇردۇم دەپ پىكىرلىرىڭىزنى تېخىمۇ چاكنىلاشتۇرىۋېلىپسىز......قارىغاندا سىزگە ئارتۇقچە گەپ قىلىشنىڭ ئورنى يوق ئىكەن،تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلمىغاننىڭ پىكىر بايان قىلىش ھوقۇقى يوق دىگەن ھىكمەتنى سىزگە ھەدىيە قىلاي......

بىلىم ئۇگىنىپ قويغاننىڭ ۋە بىلپ قويغاننىڭ يامىنى يوق .  ئىلم كىشىگە پايدا قىلسا قىلدۇكى ھەر گىزمۇ زىيان قىلمايدۇ (مەگەركى ياخشى نىيەت بىلەن ئۇگىنىش قىلسا  )
بىلىم ئۈگىنىش توغرىلىق گەپ قىلىپسىز قېرىندىشىم،قارىغاندا بەك ئىلىمىڭىز زىيادە ئوخشايدۇ،،،،سىزنى ئۇستاز تۇتاي، ماڭا پەننى ئىلىم ۋە دىنىي ئىلىمدىن دەرىس بىرىپ قويغان بولسىڭىز....ھە راسىت،پەننىي ئىلىمدا چوقۇم سەۋىيەرىڭىز دوكتۇرلۇقتىن تۈۋەن بولمىسۇن،چۈنكى مەن ئىچكىرىدە ئاسپىرانىتلىقتا ئوقۇغان. دىنىي ئىلىمدا  چۇقۇم ئىسلام پەلسەپەسى بىلگەن بۇلۇڭ،چۈنكى دەرىس بىرىشكە سەۋىيەرىڭىز يەتمەي قېلىشى مۇمكىن.خەيىر ،ئاللا رەھمەت قىلسۇن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6875
يازما سانى: 22
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9205
تۆھپە نۇمۇرى: 499
توردا: 17 سائەت
تىزىم: 2010-8-19
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 04:04:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنبەسى شىنجاڭ خەلق نەشرىياتى نەشىر قىلغان «ئىسلام پەلەسپە تارىخىدىن بايان» ناملىق كىتاپتىن كىرگۈزۈلدى.
مەنبەسىنى ئەمدى بىلدىم.تىخى نىمانداق ياخشى يازدىكىن دىسەم بەك چوڭ يەرنىڭ نەشىرى ئىكەن.

مەن ساڭا ساراڭ ب

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 12524
يازما سانى: 828
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11255
تۆھپە نۇمۇرى: 612
توردا: 2070 سائەت
تىزىم: 2010-10-3
ئاخىرقى: 2014-7-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 04:07:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

58قەۋەتتىكى(koznak) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇ

بىر  ئىش  ئېنىق  بوپ كەتسۇن ،،مەن سىزنڭ مۇنبەردىكى كۆزنەك ئىسىملىك ئەزا ئىكەنلىكىڭىزنىلا  بىلىمەن،،بۇرۇنقى نىدا ئىسلام ،.،ئىككى يىل بۇرۇنقى ئالدىن مەلۇمات دىگەنلىرىڭىزدىن  خەۋىرىم يوق ...ئەمما ئالدىن مەلۇمات  دىگەن سۆزىڭىز  دىققىتىمنى قوزغاپ قويدى
مېنىڭ بۇ ئىككى يىلنى كەسكىن كېسىۋېتىشىم ، قىيامەتنىڭ قاچان بولىدىغانلىقىنى ئاللاھدىن باشقا ھېچ كىشى بىلمەيدۇ - دېگەنكى ئاللاھنىڭ بۇ خىل ھۆكمىگە تېخى ئىمان ئېيتمىغانلىقىمنى ۋە بۇ خىل قانۇنىنى تېخى چوڭقۇر تونۇپ يەتمىگەنلىكىمنى كۆرسىتىدۇ . بۇ ھەم ئىلگىركى ۋاقىت جەدىۋىلى ئىلمىسىدە بەزى مەسىلىلەرنى خاتا يولى بويىچە ھېسابلاشتىن چىقىپ قالدى . ئەمدى بۇنىڭ

بۇ گەپلىرىڭىزنى  ئۆزىڭىز  ئويلاپ دەۋاتامسىز يا ...سۆز قىلىشتا ئېچتىياتچان بۇلۇڭ  قېرىندىشىم ..
مۇھەممەت ئەلەيھىسسالامدىن كىيىن ھېچقانداق پەيغەمبەر كەلمەيدۇ
ئالدىن مەلۇمات بېرىش  ۋە ياكى باشقا بشارەت كۆرىدىغان ئىشلاردا  ئەڭ ياخشىسى  توردا جار سالماي   ئاخشىمى كۆپرەك ئېجتىھات قىلىڭ..
تامام

شئېرنى  چۈشەنمەيسىز  ئەمما ھېس قىلالايسىز ،،شېئېر  ھەممە  ئادەم چۈشىنەلەيدىغان سەنئەت ئەمەس .

مېنىڭ بارلىقىم ئ

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 640
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9306
تۆھپە نۇمۇرى: 200
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 09:18:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

Re:58قەۋەتتىكى(koznak) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قال

ئانداقتا سىز قايسى ئىككى يىلنىڭ گىپىنى كۆتۈرۈپ چىقتىڭىز ؟ مەن ئۇنىڭدىن باشقا ھېچ بىر ئىككى يىلنىڭ بايانىنى بەرگەن ئەمەس .
ئەھۋال سىز دېگەندەك بولسا مېنى مۇنازىرىگە سالماڭ . ھەر كىم ئۆز تەقدىرىنىڭ تۆمۈرچىسى . ئۆزىنىڭ تۆمۈرىنى ئۆزى سوقسۇن . سىزمۇ ئۆزىڭىزنىڭكىنى سوقىۋېرىڭ . ئەمدى ماڭا ئۇنداق بەزى غەلىتە ، نەچچە بىسلىق گەپلىرىڭىزنى چاچماڭ ھە .

سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36697
يازما سانى: 816
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3115
تۆھپە نۇمۇرى: 100
توردا: 4933 سائەت
تىزىم: 2011-4-7
ئاخىرقى: 2015-4-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 09:40:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 60قەۋەت  gumani كە 2011-12-23 01:22 PMئەۋەتىلدى  :
ئەسلىيەتچىلىكنىڭ ئەسەبىلىك بىلەن يىلدىزداش ئىكەنلىكىنى ئۇنتۇپ قالماسلىق كىرەك، زامانىۋى دۇنيا بۇلارنى قۇبۇل قىلمايدۇ.


ئەسلىيەت نىڭ مەناسىنى چۈشۈنۈپ گەپ قىلۋاتامسەن يا؟

سۇقۇلدىغان ساندال بۇلغۇچە، ئۇرىدىغان بازغان بۇل

ئالدىراشلىق .....

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47298
يازما سانى: 828
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3083
تۆھپە نۇمۇرى: 248
توردا: 4151 سائەت
تىزىم: 2011-7-10
ئاخىرقى: 2012-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 10:13:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

66قەۋەتتىكى(mostafa) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالد

ئەسلىيەت دېگەن سۆزگە بېرىلگەن ئىزاھات توغرىسدا مەن يەنە گاڭگىراش ئىچىدە ،ئەسلىيەتكە قايىش ئىدىيە ،مەنىۋىيەت جەھەتتىكى ئەسلىگە قايتىشنى كۆرسىتەمدۇ؟ تەدبىقلاش جەريانىدا بۇ خىل ئەسلىگە قايتشنى ماددىي جەھەتتىمۇ ئەسلىگە قايتىش دەپ چۈشنىۋالغۇچىلار چىقمايدۇ دەپ كېسىپ ئېيتقىلى بولامدۇ ؟( مەندە بار بىر پارچە كىتابتا ئەسەر ئاپتورىدا بۇ خىل ئىدىيە بار ). ئەسلىيەتكە قايتىقاندا ئىسلامىيەتتىن بۇرۇنقى ۋە ئىسلامىيەتتىن كېيىن شەكىللەنگەن غەيرى ماددى مەدەنىيەت يالدامىلىرىنىڭ  ئىنسان ئىدىيىسگە بولغان تەسرىنى يوقىتىش ئۈچۈن قايسى خىل ئۇسۇلنى قوللىنىش كېرەك ؟( مەن ئىلگىرى تۇرپاندا مەلۇم كىشىنىڭ ئۇيغۇرلارنىڭ كۆك تەڭرى  دەۋرىگە ئائىت  يۇلتۇز ئىلمىي نۇجۇملىرى خاتىرىلىرى بار يادىكارلىقلارنى تېپىۋىلىپ «دىنسزلارنىڭ،جاھالەتنىڭ  نەرسىسى ئىكەن »دەپ سۇدا ئېقىتىۋەتكەنلىكىنى ھەققىدىكى بايانلارنى كۆرۈپ  بۇ قايسى خىل ئىدىيىدۇ دەپ ئەجەبلەنگەن، بىر تونۇشىم ئافاق غوجا ۋاقىتلىرىدىمۇ ساپ ئىسلامغا قايتىش ئۈچۈن ئۇيغۇر مەدەنىيتىدە مەدەنىيەت ئىنىقىلابىدىن ئىلگىرىكى چوڭ بىر قېتملىق تازىلاش ئېىپ بارغانلىقىنى ئاڭلىغان( كىتابلارنى كۆيدۈرۈش دېگەندەك ) ،ئۇ بۇنى ئۇيغۇر  ئىسلام ئەسلىيىتىگە قايتىشنىڭ بىر خىل شەكلى، ئۇيغۇرلار ئەڭ دەسلەپ ئىسلامدا ئەسلىگە قايتىش يولىدا كۈرەشكەن خەلقلەر ئىدى دېگەندەك  مەزمۇندا نۇرغۇن سۆزلەرنى قىلغان،بۇ ھەرىكەتنى پىلانلىغۇچى ئافاق غوجا ئەينى دەۋردە راستلا ئىسلامدىكى ئەسلىگە قايتىش ئۈچۈن قىلغانمۇ ياكى باشقا مەقسەتتىمۇ مەن كۆپ ئويلىنىپ كەتمىدىم،بىراق بۇ ھەرىكەت ئىشتىراكچىلىرىنىڭ  چاقىرىقنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشتىكى ئۇسۇلى مېنى ئويلاندۇردى ...)..... ،يەنە ئاددىيسى مۇھەممەد ئەلەيھسالام دەۋرىگە قايتقاندا ، «دىن دۈشمەنلىرى »مەسىلىنى ئونىنچى قاتارغا تىزىپ قويۇپ تۇرۇپ بىرىنچى بولۇپ مۇسۇلمانلار ئارىسدىكى مەزھەپ توقۇنۇشنى كېلىشتۈرۈش ،ئۇنى ئىنسان كاللىسدىن پۈتۈنلەي يۇيۇپ تازىلاش ئۈچۈن بىرەر كونكىرىت تەدبىر بارمۇ ؟مۇشۇنىڭغا ئوخشاش نۇرغۇن مەسىلىلەر ھەل قىلىشقا ،رېئاللىقا ،شوئار خاراكىترىنى ئالمىغان ،ئەقلىي جاۋابقا مۇھتاج !بىر پىروگرامما ،غايە ئوتتۇرىغا قويۇلغان ئىكەن ،ئۇ غايىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن چوقۇم كونكىرىت پىلان ئۇسۇل بولۇش كېرەك ، بۇ ئۇسۇل زادى قانداق ؟!    ئۇسۇل تەدبىرگە بۇنچە قىزىقىشىمدىكى سەۋەب ،ئۆز ۋاقىتىدا جەمئىيەت تەدرىجىي تەرەققىياتى توغرىسدا كۆرگەندە ،ئىسانىيەت جەمئىيتنىڭ ئەڭ يۈكسەك باسقۇچى كوممۇنىزم دەپ كۆرگەن ، كوممۇنىزمنىڭ ئاپتور قەلىمى ئاستىدىكى تەسۋىرلىنىشدىكى گۈزەللىكىگە گەپ كەتمەيدۇ ،تارىختا بۇ نەزىرىيىگە قىزىققۇچىلا ئەلۋەتتە كۈرەشتى ،لېكىن ئاخىرىدا قۇرۇلۇپ چىققىنى سوۋىت قىزىل ھاكىمىيتى بولدى !!!!!....
بۇ يەردە ئىسلام ئەسلىيەتچىلىكىگە قىزىقىدىغان تورداشلار خېلى كۆپ ئىكەن ،سەئىد قۇتۇپ ئۆز غايىسى ئۈچۈن تاكى ھاياتىنىڭ ئاخىرغىچە تېز پۈكمەي كۈرەشكەن ،ئەلۋەتتە ھەممىز ئۇنىڭغا قايىل، ئۇنى خاتا توغرا دەپ باھا بېرىشكە دەرۋەقە بىز ئاجىز ،...لېكىن   ماڭا ئوخشاش رېئاللىقتا ياشاپ تۇرغۇچى بىر تەپەككۈر قىلغۇچى بولۇش سۈپىتى بىلەن شەخسىي ھېسياتنى قايرىپ تۇرۇپ ئۆزىمىز قىزىقىدىغان  مەلۇم غايە ئىدىينىڭ  ئەمەلىيەتكە ئايلىنىش جەريانى ئۇسۇل توغرىسدىمۇ ئويلىنىپ كۆرۈش خاتا ئەمەس ، بۇ ھەقتە  ئورتاقىلىشپ باقساق دېگەن ئۈمىدتىمەن...

ئويلانماقتىمەن..

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1221
يازما سانى: 688
نادىر تېمىسى: 3
مۇنبەر پۇلى : 25989
تۆھپە نۇمۇرى: 1554
توردا: 6017 سائەت
تىزىم: 2010-5-28
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-23 10:18:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 59قەۋەت  koznak كە 2011-12-23 12:35 PMئەۋەتىلدى  :

پەيغەمبىرىمىز مۇھەممەد ئەلەيھىسسالامدىكى قانداق قۇۋۋەتكىن تاڭ ئۇ ؟
ئۇنىڭمۇ مەككىدە سەل كەتكۈزۈپ قويغان يەرلىرىمۇ بار ئەلۋەتتە . ئەمما مېنىڭكىدەك چوڭ ئەمەس .
بولدىلا ، كۆزنەك دېسە تىتاڭ تۇمۇرى پارتىلاپ كېتەي دەيدىغانلار ‹‹ سەن ئۆزەڭنى پەيغەمبىرىمىز بىلەن بەسلىشىشكە قويغۇدەك قانچىلىك نېمىتىڭ ؟ ››دەپ قوپىدۇ .  
ئازغۇن!
ئى مۇسۇلمان قېرىنداشلار!  كۆزنەك دېگەن مەلئۇن پەيغەمبىرىمىزگە بوھتان چاپلاۋاتىدۇ.  پەيغەمبىرىمىزنىڭ  كەتكۈزۈپ قويغان يەرلىرى بار، دەۋاتىدۇ.
«پەيغەمبەر بىلەن بەسلىشىشكە قوپقۇدەك قانچىلىك نېمىتىڭ؟» دېگەنلەرنى مازاق قىلىۋاتىدۇ.
ھەي كۆزنەك!  سەن پەيغەمبىرىمىز بىلەن بەسلىشىشكە قويغۇدەك قانچىلىك نېمىتىڭ؟  پەيغەمبەرلىك دەۋاسى قىلغان ئەبلەخ!

http://riziq.cn
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش