3d
+ b0 i2 Q0 Z6 j( K4 m$ I/ u# x
قانداق قىلغاندا ئاساسى مائارىپ باسقۇچىدا سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى ياخشى ئىشلىگىلى بولىدۇ
# x% \2 C, Q5 O6 U
7 G, g+ O' e( @5 ~2 b! n% E مۇتەللىپ نۇرمەمەت
* | Z2 j9 @7 f' u! X! x: Kسىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتى مەكتەپتىكى ئەڭ مۇھىم يادرولۇق خىزمەتلەرنىڭ بىرى بۇلۇپ،بىرسىنىپ كوللىكتىپىنىڭ ياخشى –يامان بولۇشى شۇ سىنىپنىڭ سىنىپ مۇدىرىغا باغلىق.
$ X& O( s1 v3 Q2 Pئۇنداقتا،قانداق قىلغاندا ئاساسى مائارىپ باسقۇچىدا سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى ياخشى ئىشلىگىلى بولىدۇ؟
0 l8 G) a! d# p4 _) F& R+ Mمەن بۇ جەھەتتە ھىس قىلغانلىرىمنى كەڭ كەسىپداشلىرىم بىلەن ئورتاقلاشمىچىمەن.
) e h8 |; _6 K6 R4 Fمېنىڭچە ئاساسى مائارىپ باسقۇچىدىكى سىنىپ مۇدىرلىرى تۈۋەندىكى تەرەپلەرگە ئەھمىيەت بەرگەندە سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى ياخشى ئىشلىيەلەيدۇ: y0 N) F/ h! p; o" p- X( Y
1.كەسىپچانلىق،مەسئۇلىيەتچانلىق روھى بولۇش.
* B l7 P! X+ M; Oسىنىپ مۇدىرى ئەڭ ئالدى بىلەن ئۆزىنىڭ بىر ئادەم تەرببىيىلىگۈچى ئىكەنلىكىنى ھەرۋاقىت ئېسىدە چىڭ ساقلاپ ئۆز كەسپىنى قىزغىن سۆيۈشى،ئوقۇغۇچىلارغا ھەرۋاقىت تۇلۇق مەسئۇل بۇلۇشى، يۈكسەك مەسئۇلىيەتچانلىق روھى بولۇشى كىرەك.
, W9 B: @% f5 _ t Y2 ?# k$ M2. سىنىپ مۇدىرى ئۇقۇغۇچىلارغا ھەرجەھەتتىن ئۈلگە بولۇش.$ P; G0 `0 Z% _0 j4 l/ K
ئوقۇغۇچىلار سىنىپ مۇدىرىنىڭ كېيىنىشى،گەپ-سۈزى،يۈرۈش-تۇرۇشىغا ئالاھىدە قىزىقىدۇ ۋە ئۆزىگە ئۈلگە قىلىدۇ.شۇڭا سىنىپ مۇدىرى ھەرۋاقىت ئۇقۇغۇچىلارغا كېيىنىش،گەپ-سۈز،يۈرۈش-تۇرۇش جەھەتتىن ئۈلگە بولۇشى كىرەك.
0 ~: m' ]5 P0 P/ x& c' f3.سىنىپ مۇدىرىدا يۈكسەك ئەخلاق-پەزىلەت بولۇش.
2 N: `. ?. n* { }& [سىنىپ مۇدىرىمۇ بىر ئادەم تەربىلىيىگۈچى بۇلۇش سۈپىتى بىلەن باشقا ئوقۇتقۇچىلارغا قارىغاندا ئەخلاق-پەزىلەتكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىشى كىرەك.( G$ t F1 w9 d' m1 N y
4. سىنىپ مۇدىرىدا يىراقنى كۈرەرلىك بولۇش.
- H6 Y2 e6 x2 x# d k. p3 rسىنىپ مۇدىرىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەلگۈسىنى ئويلاش،ئوقۇغۇچىلارنى ياخشى تەربىيىلەش قۇرۇق گەپكە ئايلىنىپ قالماستىن،ئەمىلىي ئىش قىلىش كىرەك.+ _, y9 ?" p: r/ V- X) @# N# R
5.سىنىپ يىغىنى،ئىتتىپاق پائالىيەتلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش.بۇنىڭدا ھەرخىل پائالىيەتلەر پىلانلىق،مەقسەتلىك،قاراتمىلىقى كۈچلۈك بولغان ھالدا ياخشى تەييارلىق بىلەن ئۇرۇنلاشتۇرۇلۇشى كىرەك.
( V* T2 z+ ]" `6.مەكتەپ،ئائىلە ۋە جەمئىيەتتىن ئىبارەت ئۈچ تەرەپنىڭ ماسلىشىشىنى قولغا كەلتۈرۈش.ئوقۇغۇچى مەكتەپ،ئائىلە ۋە جەمئىيەتتىن ئىبارەت ئۈچ تەرەپنىڭ تەربىيىسى ئوقۇغۇچىلارغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ.بۇ ئۈچ تەرەپ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش نەتىجىسى،ئەخلاقىغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا بۇ ئۈچ تەرەپنىڭ ماسلىشىشى ئىنتايىن مۇھىم.2 V* Y7 ]7 \7 ~0 g# V% r5 B
7.ئوقۇغۇچىلارغا ھەقىقىي كۈيۈنۈش.6 w& ?6 P4 Z. Z& J( W
سىنىپ مۇدىرى ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئەڭ كۆپ ئۇچرىشىدۇ ۋە بىۋاستە ئالاقە باغلايدۇ،شۇڭا سىنىپ مۇدىرىدا چۇقۇم بەلگىلىك كەسىپچانلىق روھى بۇلۇشتىن سرت،پىسخىكا بىلىمى بۇلۇشى كىرەك.1 V8 U' d( K6 _# {3 d' l
8. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق تەربىيىلىنىشىگە كۈڭۈل بۈلۈش.5 [& m4 b4 l: {4 @
ھەرقانداق ئوقۇغۇچىنىڭ ئالاھىدىلىكى بولىدۇ،شۇڭا سىنىپ مۇدىرى ئوقۇغۇچىلارنى ھەرۋاقىت ئەتراپىلق كۈزىتىپ ئۇلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى بايقاپ ئۇلارنىڭ قىزىقىشى بۇيىچە ئەتراپلىق تەربىيىلىنىشىگە ئەھمىيەت بېرىشى،رىغبەتلەندۈرۈشى ھەم سورۇن ھازىرلاپ بېرىشى،شۇئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ مايىللىقىنى قولغا كەلتۈرۈش كىرەك.
4 w* t" u1 q$ _0 W9.سىنىپ كادىرلىرىنىڭ رولىدىن تۇلۇق پايدىلىنىش.0 W# D( T4 y% E, ?- ~: V. I) T( V- Q
سىنىپ ئىچىدە ھەرخىل ئەھۋالار كۈرۈلۈپ تۇرىدۇ،بۇنىڭ بەزىلىرىنى سىنىپ مۇدىرى ئۆز كۈزى بىلەن كۆرمەيدۇ،لېكىن سىنىپ كادىرلىرى دائىم ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئارىسىدا يۈرگەچكە بارلىق ئىش-ھەرىكەتلەردىن تۇلۇق خەۋەردار بۇلۇپ تۇرىدۇ.شۇڭا سىنىپ مۇدىرى دىموكراتىك باشقۇرۇش پىرىنسىپى بۇيىچە ئوقۇغۇچىلار ھىمايە قىلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى بايقاپ سىنىپ كادىرلىرىلىق خىزمىتىگە قۇيۇپ سىنىپنىڭ بىر پۈتۈن خىزمەتلىرىنى باشقۇرۇشى كىرەك. 6 t4 d5 n8 h7 K. J4 s
10.ئاتا-ئانىلار بىلەن بولغان سۆھبەتكە ئەھمىيەت بېرىش.
8 v$ ~- ~5 S/ V! C# x! L9 Wئوقۇغۇچى مەكتەپتىن بەكرەك ئائىلدە كۆپ تۇرىدۇ،شۇڭا ئاتا-ئانىلارنىڭ بالىلارنى تەربىيىلەش رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش،ئۇلار بىلەن ۋاقتى-ۋاقتىدا قەرەرللىك،قەرەلسىز ھالدا سىردىشىپ، ئاتا-ئانىلارنىڭ مەكتەپكە،ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان مايىللىقىنى قولغا كەلتۈرۈش،ماسلىشىشىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ سىنىپنىڭ بىر پۈتۈن خىزمەتلىرىنىڭ ياخشى ئىشلىنىشى ئۈچۈن ئاساس سېلىش كىرەك.& X# C( E' C% L
دېمەك،سىنىپ مۇدىرلىق سەنئىتى شۇ بىر سىنىپ كوللىكتىپىنى ئۇيۇشتۇرۇپ ياخشى بىر سىنىپ كوللىكتىپى قىلىپ قۇرۇپ چىقىشتا مۇھىم رول ئوينايدۇ.$ l/ n+ ^" M3 x- r
ئاپتور:قاراقاش ناھىيە زاۋا بازارلىق2-ئوتتۇرا مەكتەپتە
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |