خەۋەرخەنزۇتىلىنىڭ ئىنگلىز تىلىغا سۇنغان تەسلىمنامىسى
$ l) o$ v n7 y& \9 A- E x5 A5 ?/ f R
ئىنتايىن ئۇلۇغ ، پۇتۇن جۇڭگۇغا ئومۇملاشقان ، ھەممىگە قابىل ، دانا ، سەركەردە ئىنگلىز تىلى يولداشقا :
" q) E- Q. H' e) J: `5 ]6 Y6 B مەن يۇكسەك ھورمەت ھەم چەكسىز قايىللىق بىلەن بۇ تەسلىمنامىنى تاپشۇردۇم . نىمىشقا ؟ نىمىشقىلىقىنى سورىمىسلا بولدى ؟ مەن ئوزلىرىنىڭ ئالدىدا بىر مەغلۇبىيەتچى . مەندە شۇنداق تونۇش پەيدا بولدى . بەش مىڭ يىلدىن بىرى ئىزچىل ھالدا جۇڭخۇا مىللەتلىرىنىڭ ئالاھىدە ئەتىۋارلاپ سويۇشىگە ئىرىشىپ كەلگەن مەن ئۆزۈمدىن ئىنتايىن پەخىرلىنەتتىم . ھالا بۇگۇنگە كەلگەندە ، ئوزلىرىنىڭ چوڭى نوقۇتچىلىك كىچىكى كۇنجۇتچىلىك كېلىدىغان قامەتلىرى ئالدىدا ئوزلىرىنىڭ قالتىس ئۇلۇغ ھەم قۇدرەتلىك ئىكەنلىكلىرىگە چىن دىلىمدىن قايىل بولدۇم . مەن ئوزلىرىگە تەسلىم بولۇپ ئاجىز تىللاردىن بولۇشنى قارار قىلدىم ، ھەتتا دۇنيا تىللار ئائىلىسىدىن چىكىنىپ چىقىشقىمۇ زۇرۇر تەييارلىقلارنىمۇ قىلىپ قويدۇم .' B6 \# Z; O3 x$ s$ m
ھورمەتلىك ئىنگلىز تىلى جاناپلىرى ، مەن تەسلىم بۇلۇشنى قارار قىلىپ بولدۇم . چۇنكى مەندە ئوزلىرى بىلەن تىركەشكىدەك مادار قالمىدى . بۇرۇن بىر زامانلاردا ئەقىللىق ، ئەمگەكچان جۇڭخۇا مىللىتى ( نوقۇل خەنزۇلار ئەمەس ) يۇكسەك ئەقىل پاراسىتى بىلەن مىنى ئاپىرىدە قىلغان ، مىنىڭ گۇزەل قامىتىم بولغاچقا خەتتاتلار ئەقىلنى لال قىلغۇدەك ھوسنىخەتلارنى يېزىشقان ، مەندە چوڭقۇر مەنىلەر بولغاچقا ئەدىپلەر داستانلارنى يېزىشقان . مىنىڭ ئۇزۇن تارىخىم بولغاچقا جۇڭخۇا مىللىتى ئوزلىرىنىڭ گۈللىنىش تارىخىنى مەن بىلەن پۇتكەن . بۇلار مىنىڭ ئىپتىخارلىق بايلىغىم ئىدى . ئەپسۇس مەن قىسقىغىنا ۋاقىت ئىچىدە ئوزلىرى تەرىپىدىن ئۇزۇل - كىسىل مەغلۇپ بۇلۇشۇمنى ئويلاپمۇ باقماپتىكەنمەن . مەن يېڭىلگەنگە تەن بىرىش ھىسياتى بىلەن ئوزلىرىگە تەسلىم بولۇپ ئاجىز تىللاردىن بولۇشنى چىن دىلىمدىن خالايمەن ، ئەگەر زۇرۇرىيىتى بولسا مۇستەملىكە تىل بولساممۇ ھەتتا دۇنيا تىللار ئائىلىسىدىن چىكىنىپ چىقساممۇ مەيلى ، مەن ھەممىگە رازى ، مەن ھەممە تەييارلىقلارنى كورۇپ قويدۇم .
0 \# f7 w$ F4 N6 I مەن مەغلۇپ بولدۇم . ھورمەتلىك ئىنگلىز تىلى جاناپلىرى ، گەرچە سىلى مەندىن كوپ كىچىك بولسىلىمۇ مىنى جاناپلىرى دەپ ئاتىدىم . ئەمدى مەغلۇبىيىتىمدىن قىسقىغىنا خۇلاسە چىقىرىۋالاي ، باشقا مەخسىدىم يوق ، پەقەت ئوزۇمنىڭ قانداقلارچە مەغلۇپ بولغانلىغىمنى سوزلىمەكچىمەن :: O' g( z9 Z% M' n2 K
بىز چىڭ سۇلالىسى زامانىدا تونۇشتۇق ، ئۇ چاغلاردا دولەت زاۋاللىققا يۇزلەنگەن بولغاچقا ، ئوزلىرىنىڭ بۇ تۇپراقتا ماكانلىشىپ ، جۇڭگۇلۇقلارنىڭ قۇبۇل قىلىشىغا ئىرىشىپ ، مىنىڭ ئورنۇمغا خىرىس قىلىشلىرى مۇمكىن ئەمەس ئىدى. -ئەسىرنىڭ - يىللىرىدىن باشلاپ ئىككىمىزنىڭ ئورنىدا سەل - پەل ئوزگىرىش بۇلۇشقا باشلىدى . ئوزلىرى ھەرخىل << سىياسەتلەرنىڭ يول باشلىشى بىلەن ، ماڭا ئارقىمۇ ئارقا زەربە بىرىشكە باشلىدىلا ، مەندە نۇرغۇن جاراھەتلەرنى پەيدا قىلدىلا ....
! ]5 T X, b8 m' D' P5 p مانا ھازىرقى ئەھۋالغا قارىسىلا جوڭگۇنىڭ ھەرقانداق بىر ئىمتىھانى تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ، تۇلۇق ئوتتۇرا ، ئالى مەكتەپ ، ئاسپىرانتلىق، ماگىستىرلىق ئىمتىھانلىرى بولامدۇ ، ئەمەلدار تاللاش ، دەرىجە ئوستۇرۇش ، ئۇنۋان - سالاھىيەت ئېلىش ئىمتىھانلىرى بولامدۇ ، خىزمەتكە ئېلىش ، باھالىنىش ، سايلىنىش بولامدۇ ئىشقىلىپ ھەرقانداق بىر ئوتكەلدە ئوزلىرىنىڭ ئۇلۇغ سىھرى كۇچلىرىنى چوڭقۇر ھىس قىلغىلى بولىدۇ . باشقىچە قىلىپ ئېيتساق ، ئوقۇش ئارقىلىق ياخشىراق ياشاش مۇھىتىغا ئىرىشىشنى ئارزۇ قىلغان ھەربىر جۇڭگۇلۇق ئوزلىرىگە قايىل بولماي قالمايدۇ ، بولمىسا مىڭ قىلغان بىلەن بىكار .8 m/ K, x2 U" Z5 |, |$ \7 ~- @
ھورمەتلىك ئىنگلىز تىلى جاناپلىرى ، مىنىڭ قانچىلىك ئازاپلىنىۋاتقانلىغىمنى بىلەمدىلا ؟ مەن تېخى يېقىندىلا جۇڭگۇنىڭ ئوزلىرىنى قانچىلىك ياخشى كورىدىغانلىغىنى بىلىپ يەتتىم . جۇڭگۇ قەدىمى ئەدىبىياتى ئاسپىرانتلىققا قۇبۇل قىلىش ئىمتىھانىدا ، كەسىپتە ئىنتايىن مۇنەۋۋەر بىر نەچچە ئوقۇغۇچى پەقەت ئىنگىلىز تىلى نەتىجسى سەللا توۋەن بۇلۇپ قالغاچقا ، ئومۇرلۇك ئارزۇسى رەت قىلىندى . مانا بۇ ئوزلىرىنىڭ ئاتالمىش سىھرى كۇچلىرى . مەن چۇشەنمىدىم ؟ جۇڭگۇ قەدىمى ئەدىبىياتى تەتقىقاتى ئوزلىرىگە زادى قامچىلىك ھاجىتى چۇشەر ؟- {0 l9 I/ N- b0 r5 b4 Y
ھازىر << مەدىنىيەت ئالماشتۇرۇشنى ئىلگىرى سۇرۇش ، << خەلقئارا بىلەن بىردەكلىشىش دىگەندەك شۇئارلار مىنى ئوزلىرىنىڭ ھەيۋىسىنىڭ سايىسىغا دەپنە قىلىۋەتتى . ھازىر ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوزلىرىنى ئۈگىنىشكە سەرپ قىلغان ۋاختى تەبىئى پەنلەردە ئۇچتىن بىر قىسىمدىن ، باشقا پەنلەردە يېرىمدىن ئېشىپ كەتتى . ئوقۇغۇچىلار شۇنداق قىزغىنلىق بىلەن ، شۇنداق شەرەپ بىلەن ئوزلىرىنى ئۇگىنىشكە باشلىدى . ئۇلار شۇنداق قىلغاندىلا ئاندىن مەكتەپنى << بىخەتەر پۇتتۇرەلەيدىغانلىغىنى ئوبدان بىلىدۇ . شۇنداق قىلىپ مەن ئالى مائارىپتىن سىقىپ چىقىرلىپ ، يىتىمسىراپ قالدىم . مەن ئوز يىرىمدە ئاشۇنداق زور خورلۇق ۋە ھاقارەتكە ئۇچرىدىم .
4 }+ [# r7 ?1 d: O( H مەن ھىچقانداق بىر تىلنىڭ يات بىر ئەلدە بۇنداق زور ئالقىش ۋە ھورمەتكە سازاۋەر بولغانلىغىنى ئاڭلىماپتىمەنكەن . چار پادىشا دەۋرىدە ، روسىيەدە ئاقسوڭەكلەر ئارىسىدا فىرانسۇز تىلىنى قوللىنىش ئەۋج ئاپتىكەن . ناپولىيون تاجاۋۇز قىلىپ موسكىۋاغىچە كىلىپ ، مەغلۇپ بولغاندىن كىيىن ئوزىنىڭ رۇس تىلى تەرىپىدىن مەغلۇپ بولغانلىغىنى ئېيتقان ئىكەن ., H( @8 l C5 O/ o& M( u, H+ \' b
تارىخ ھامان تارىخ . جۇڭگۇلۇقلارنىڭ ئوزلىرىنىڭ ئۈگەنگىسى كەلسە ھەم شۇ ئارقىلىق ياخشى ياشاش شارائىتىغا ئىرىشىش ئارمىنىنى مىنىڭ توسقۇم يوق ھەم ماجالىممۇ يوق . مەسخىرە كۇلكىلىرى بىلەن بۇ تەسلىمنامەمنى قۇبۇل قىلغايلا.4 a0 b' z& L3 {4 E0 ?
+ s9 L/ d; {& a5 p3 G+ Qمەنبەسى:ئانادىيار تورىچۈشۈرۈش
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |