روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2264|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

خىزمەت مەسئۇلىيەت تۈزۈمى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2015-10-22 11:16:25 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
  ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۇرۇش خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرپىسىنىڭ  خىزمەت مەسئۇلىيەت تۈزۈمى' T5 D2 Y: N8 _, d) |' ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[
中学标准化建设领导小组工作责任制度

1 z/ u; ~& |' {$ @: T) A6 ^1.يىتەكچى ئىددىيە
/ Z0 x, S/ S+ M: {# E  p   ئىلمى تەرەققىيات قارىشىنى يىتەكچى قىلىپ ، ساپا مائارىپىنى ئومومىيۇزلۇك ئەملىيلەشتۇرۇش مەجبۇرىي مائارىپ سۇپىتىنى يۇقىرى كۆتۇرۇش بىلەن بىللە مەجبۇرىي مائارىپنىڭ تەكشى تەرەققى قىلىشىنى نىشان قىلىپ ، مەبلەغنى كۆپەيتىپ ، مەجبۇرىي مائارىپنىڭ ئوقۇتۇش سۇپىتىنى يۇقىرى كۆتۇرۇشىنى مۇھىم نوقتا قىلىپ ، تىرىشىپ  خەلق ئاممىسى رازى بولغان مائارىپ قوشۇنى بەرپا قىلىش .
" i) c5 g1 T6 G3 R5 a) k2.خىزمەت پىرىنسىپى
$ j! W- @) G) c0 Z6 l(1)مەكتەپنىڭ ئىقتىسادى قۇرلىشى سىلنمىسى چوقۇم تۈزۈم پىرىنسىپقا ئۇيغۇن ،ئىلمى مۇئاپىق پىلانلانغان بولىشى ، مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىشى چوقۇم پىلاننىڭ يىتەكچىلىكىدە ئىلىپ بىرىلىشى لازىم .
- p& w7 i/ x% a2 P$ c9 M5 k(2) مەكتەپ ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىىشنى ‹‹ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئۆلچەملەشكەن مەكتەپلەرنى باھالاپ بىكىتىش ،ئۆتكۇزۋىلىش چارىسى›› دىكى پىرىنسىپلار بويىنچە ئىلىپ بىرىش ،مەكتەپنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش  سەۋىيسىنى ئەڭ تېز سۇرئەتتە ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىشىنىڭ نىشانىغا يەتكۈزۇشكە كاپالەتلىك قىلىش .  
2 i% @# a* _5 x6 i3 v  ^3 q(3)مەكتەپ يۇقىرى دەرىجىلىك ئورۇلارنىڭ مەكتەپلەرنى ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرۇش لاھىيسىگە ئاكتىپ ماسلىشىپ ،رەھبەرلىكنىڭ مەسئۇلىيتى بىر تۇتاش پىلانلاش ،خىراجەت سىلىنمىسى ۋە ھەر قايسى ئىشخانا تارماقلارنىڭ ئىش  تەقسىماتى ۋە مەسئۇلىيتىنى ئىنىق ئايرىپ ، مەسئۇلىيەتنى كىشى بىشىغىچە ئەمىليلەشتۇرۇش.
4 _% H1 g1 c, ^, ?4 f4 v# p/ V(4)يۇمشاق-قاتتىق دىتال قۇرلىشىغا ئەھمىيەت بىرىش ،ئومومىيۇزلۇك قۇرۇش پىرىنسىپىنى ئەمىلىيلەشتۇرۇش .ئۇل ئەسلىھە ،تىخنىكىلىق سەپلىمە قاتارلىق مەكتەپ شارائىتىنى ياخشىلاش قۇرلىشى ھەم  ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرلىشى، باشقۇرۇش سەۋىيسى ،ئوقۇتۇش تەلىم تەربىيە ئىسلاھاتى ،مەكتەپ مەدىنيتى قاتارلىق ئوقۇتۇش تەلىم -تەربىيە سۇپەت قۇرلىشىغا ئەھمىيەت بىرىش .
5 g+ v8 ~2 S; O& Z6 Y- e3.خىزمەتنىڭ مەخسىتى ۋە  ئاساسىي ۋەزىپىسى ( Y' i8 m# h8 \4 V- Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەتنىڭ مەخسىتى) t* U# c+ G) X' T, T! j3 \! a* Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەرنى ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىش خىزمىتىنى قانات يايدۇرۇش ئارقىلىق ،مەكتەپلەرنى ئۆلچەملىك مەكتەپ قىلىپ قۇرۇپ چىقىش ، مەكتەپ قۇرلىشى ئۆلچەملىك بولۇش ،ئەسلىھەلەرنىڭ ئورۇنلاشتۇرلىشى ئۆلچەملىك بولۇش ،مەكتەپ مۇھىتى پاكىز ،رەتلىك بولۇش ،ئوقۇ-ئوقۇتۇش سەۋىيسى كۆرۇنەرلىك يۇقىرى كۆتۇرۇپ ،ئەڭ يۇقىرى سەۋىيەنى يارىتىش ،بۇ ئارقىلىق مەجبۇرىي مائارىپنىڭ يۇقىرى سەۋىيسىنى يارىتىش .
( {% \3 M8 Z% X5 gئاساسىي ۋەزىپىسى
: \& v' E/ y+ ]3 j; s+ B6 n (1) ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىشىنى ئەمىلىيلەشتۇرۇش .مەكتەپ ،مەكتەپ ئىچى تۈزۈم قۇرلىشى ،ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتى ،باشقۇرۇش خىزمىتى قاتارلىقلارنى مائارىپ قانۇن تۈزىمى بويىنچە ئىلىپ بىرىش .
4 M7 V) Q! @1 h(2)ئىچىكى تەرەققىياتنى ئەمىليلەشتۇرۇش .# C% a, J- X5 p6 f4 R! r' B' f+ O( E1 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ ئوقۇتۇش سۇپىتى ،باشقۇرۇش سەۋىيسى ،قوشۇن قۇرلىشى ۋە ساپا مائارىپى قاتارلىق جەھەتلەردىكى سەۋىينى ئوموىيۇزلۇك يۇقىرى كۆتۇرۇش.: @8 ^; }" r7 O4 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.خىزمەت تەلىپى % G- ^+ r8 b5 I$ Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ ،مۇھىم نوقتىنى چىڭ تۇتۇپ ،ئەمەلىي ئۈنۈمگە ئىرىشش .8 u8 G7 q7 @( |, E4 @& pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  ئاپتۇنۇم رايۇن،ۋىلايەت ھۆججىتىنىڭ روھىغا ئاساسەن ،ئالاقىلىشش يىغىن تۈزۈمى قۇرۇش ،ھەقىقى تۇتۇپ ،ئەمەلىي ئىشلەش ،مۇھىم نوقتىنى گەۋدىلەندۇرۇش ،تەجىربىنى خۇلاسلەش ،مەسىلىنى بايقىغاندا ئەستايىدىل ئۆزگەرتىش ،خىزمەتنى ئەمەلىي ئىشلەشكە كاپالەتلىك قىلىپ ،ئەمەلىي ئۈنۈمگە ئىرىشش .
( e9 C" n( L1 v+ {0 ?2 H$ ?4 d(2) تونۇشنى يۇقىرى ئۆستۇرۇپ ،تۈزۈم بويىچە ئىش بىجىرىش ، مەسئۇلىيەتنى ئايدىڭلاشتۇرۇش.8 b, R4 S0 _- Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  پۇتۇن كۈچ بىلەن مەكتەپلەرنى ئۆلچەملەشتۇرۇش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش ،خىزمەت تەقسىماتىغا ئاساسەن يىڭىلىق يارىتىش خىزمىتى قانات يايدۇرۇش ،مەسئۇلىيەت ئېڭىنى كۈچەيتىش ،جازا-مۇكاپات تۈزۈمى قۇرۇش ئۈنۈمگە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا خىزمەتنى  ئورۇنداش.( K- F* {& w$ q+ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) مەكتەپ رەھبەرلىك گۇرۇپىسى ھەردەرىجىلىك پارتىيە ھۆكىمەتنىڭ  ئورۇنلاشتۇرىشىنى ئەمىللەشتۈرگەن ئاساستا ھەردەرىجىلىك ئورۇنلارنىڭ خىزمىتىگە  ئەستايىدىل ماسلىشش ، ئىشلارنى مەكتەپ ئەمەلىيتى بىلەن بىرلەشتۇرۇش. مۇھىم نوقتىنى ۋە يۇمشاق ماتىرىياللار قۇرلىشىنى چىڭ تۇتۇپ ياخىشى ئىشلەپ ، مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش باشقۇرۇش تۈزۈمىنى زور كۈچ بىلەن ئىلگىرى سۇرۇش ،ئىچكى قىسىمنىڭ يۇشۇرۇن كۈچىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇش مەكتەپلەرنى ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرلىشى خىزمىتىنى ئورۇنداش بۇ ئارقىلىق مەكتەپنىڭ  ئوقۇتۇش ئىشلىرنى تەرەققى قىلدۇرۇش .% L' b7 J- `5 x) n' Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 @* T' e) `$ k) H5 g( Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 r& F+ f/ j7 E, w0 T* U; ]8 X4 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچەملەشتۇرۇش قۇرۇلىشى خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى
  ?) ?1 k* N& F: F0 s2015 – يىلى 1- ئاينىڭ 20 – كۈنى% {# k4 r2 D2 s4 Y. h% }3 e( I! Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:30

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش