مەكتەپ بىخەتەر ئىشلەپچىقىرىش خىزمەتلىرگە ئائىت تۈزۈملەر
& s" O) J7 y t, V4 Q+ T, l9 Zئۆگىنىش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشتىكى قائىدە- تۈزۈملىرى
/ M- _ N& A$ w6 p1 A, Nمەكتىۋىمىزدە مائارىپ ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ, ساپا مائارىپىغا يۈزلىنىش ئاساسىي نىشان قىلىنىپ, پارتىيىمىزنىڭ يېڭى دەۋردىكى مائارىپ فاڭجېىنىنى ئىزچىل ئىجرا قىلىپ, ئوقوغۇچىلارنىڭ ئاساسىي بىلىم, ماھارەت ئىقتىدارىنى پەيدىن- پەي ئۆستۈرۈپ, يۇقۇرى مەكتەپ ۋە جەمئىيەتكە ياراملىق ئىز باسارلارنى تەربىيلەپ يىتىشتۇرۇپ بېرىشنى مەقسەت قىلغان ھالدا دەرسخانا ئوقوتوشىنى ھەقىقىي تۈردە كۈچەيتىش ئۈچۈن تۆۋەندىكى قائىدە- تۈزۈملەر تۈزۈپ چىقىلدى: X* K/ o% ^' V! s1 g: yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئوقوتقۇچىلار قوشۇنىنىڭ ساپاسىنى ئۆستۈرۈشتە ھەپتىلىك مەدەنيەت ۋە كەسپى ئۆگىنىش, ئوقوتوش تەتقىقات پائالىيىتى, سىياسىي ئۆگىنىش, تۈرلۈك لىكسىيە موھاكىمىلەرگە پىلانلىق, مەقسەتلىك ھالدا ئۇيۇشتۇرۇپ ئۈنۈمگە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ. ئاندىن باشقا كەسىپلەر بويىچە تۈرلۈك كۇرسلارغا قاتنىشىشى, ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىپ, دۆلەت بەلگىلىگەن ئوقوتوش تارىخىنى ھازىرلاش ئىشلىرىغا ئالاھىدە ئىتىبار بىلەن ئىلھاملاندۇرلىدۇ ھەمدە مۇۋاپىق تۈرلۈك شارائىتلار يارتىپ بېرىلىدۇ. نەتىجىسى ئالاھىدە ياخشى بولغانلارغا كەسپىي تېخنىكا ئۇنۋانىنى ئۆستۈرۈشتە ئالدىن ئىتىبار بېرىلىدۇ. قەرەللىك ھالدا ئۆگەنگەنلەردىن بىر تۇتاش ئېمتىھان ئىلىنىپ, خۇلاسلاپ نەتىجىسى نەتىجىسى مەۋسۈملۇق خىزمەت ۋە يىللىق ئوقوتقۇچىلارنى سىناپ تەكشۈرۈش خىزمىتىگە تەسىر قىلدۇرلىدۇ. يۇقاردا ئىيتىلغان خىزمەتلەرگە سەۋەپسىز قاتناشمىغانلار, سەۋەپسىز خىزمەت قالدۇرغانلار قاتارىدا مۇئامىلە قىلىنىدۇ.3 E& V0 J, r" ?4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ئوقوتقۇچىلارنىڭ دەرسخانا ئوقوتوشى ۋە ئوقوتوش مەزمۇنىنى ئۆستۈرۈش چىڭ تۇتۇلىدۇ. بۇنىڭدا قەرەللىك ھالدا مەكتەپ خارەكتىرلىك ئوچوق دەرس ئۆتكۇزۇش, ئىككى ھەپتىدە بىر قېتىم ئوقوتوش گۇرۇپپىلىرى ئارا ئوچوق دەرس ئۆتكۇزۇش, ئۆتولگەن دەرسكە مۇۋاپىق باھا بىكىتىپ چىقىپ, خۇلاسلاپ دەرىجىگە تۇرغۇزۇش, بىر پۈتۈن خىزمەتلەرگە تەسىر قىلدۇرۇش ھەمدە ھەپتىلىك ئىختىيارى دەرس ئاڭلاش ۋەزىپىلىرىنى تولۇق ئورونداش ئىشقا ئاشۇرلۇپ, يېڭى ئوقوتقۇچىلارنىڭ ئوقوتوش ئۇسۇلىنى ياخشىلاش, پىشقەدەم ئوقوتقۇچىلارنىڭ دەرسخانا ئوقوتوشىدىكى ئارتۇقچىلىقلىرى جارى قىلدۇرلۇپ ۋە قانات يايدۇرۇپ, ئوقوتوش ئۇسۇلى ئومۈمىيۈزلۈك ياخشىلىنىدۇ.
/ j, Y$ S% o$ t8 Z9 @/ j( kئەگەر: 1( مەكتەپ خارەكتىرلىك ئوچوق دەرستە دەرس ئۆتكۇچى لاياقەتسىز دەرس ئۆتسە, ئوقوتقۇچىلار چوڭ يىغىندا ئۆزىنى تەكشۈرگەندىن سىرت مەۋسۈملۇق, يىللىق خىزمەتلەرگە تەسىر قىلدۇرۇلۇپ, شۇ بىر سائەتلىك دەرسنى قايتا ئۆتوشكە بۇيرۇلىدۇ. ئۈلگىلىك دەرس ئۆتكەنلەر ئەنگە ئىلىنىپ, مەۋسۈملۇق خىزمەتتە نومۇر قوشۇپ بېرىلىدۇ.! ^8 F3 N) l4 O; cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2( ئوقوتوش گۇرۇپپىلىرى ئۆتكۇزگەن ئوچوق دەرستە لاياقەتسىز دەرس ئۆتسە ئۆزىنى تەكشۈرىدۇ ھەم تەكشۈرۈش ماتىريالى ئىلمىي بۆلۈمگە يوللىنىدۇ. شۇ بىر سائەتلىك دەرسنى قايتا تەكرارلاپ ئۆتوشكە بويرۇلىدۇ.
7 @$ h- a5 |2 I- e. ]3( ئوقوتوشنىڭ ئىچكى قىسمدىكى ئىشلارنى يەنى ئوچوق دەرسكە سەۋەپسىز قاتناشمىغانلار دەرس ئاڭلاش ۋەزىپىنى ئوروندىمىغانلار سەۋەپسىز خىزمەت قالدۇرغانلار قاتارىدا مۇئامىلە قىلىپ, بىر سائىتى ئۈچۈن 6.00 يۈەندىن ئىقتىسادى تۆلەم يۇرگۇزىدۇ.
; Q6 g5 I' p- Z5 M6 w% d) `8 `4( ئوقوتوشنىڭ ئىچكى قىسمىدىكى ئىشلارنى ئاققۇزۇشتا 6 دە ئەستايدىل بولۇش تەلەپ قىلنىدۇ. يەنى دەرس تەييارلىقى توغرا تولۇق مۇكەممەل بولۇش تەلەپ قىلنىدۇ, يەنى دەرس تەييارلىقى توغرا تولۇق مۇكەممەل بولۇش, تاپشۇرۇق پىلان بويىچە تەلەپكە لايىق تەكشۈرۈپ ئۆزگەرتكەندە ۋاقتىغا كاپالەتلىك قىلىش,باھا سۆزى يېزىلىش ۋاقتىدا ئوقوغۇچىلارغا كۆرسىتىپ بېرىش, ئومۇملاشتۇرۇش, دەرس سۈرئىتى پىلان بىلەن ئۇدۇل بولۇش, قوللانمىدىكى تەلەپلەر بويىچە توشقۇزۇپ خاتىرلەش, تەجىربىلىك, كۆرسەتمىلىك ئوقوتوشنىڭ پىلان, تەييارلىق ئۇقتۇرۇش دوكلات, سايمان باشقۇرۇش ئىشلىرى تەلەپ بويىچە بولۇش, ئوقوغۇچىلارنىڭ سۈپىتىنى باھالاش قوللانمىسى تەلەپ بويىچە بولۇش, ئوقوغۇچىلارنىڭ سۈپىتىنى باھالاش قوللانمىسى تەلەپ بويىچە ئىشلەپ توشقۇزۇش, تۈرلۈك تەييارلىق خاتىرلەرنىڭ سۈپىتى ئالاھىدە بولۇش تەلەپ قىلنىدۇ. |