روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 15432|ئىنكاس: 16
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

دىنى ئەسەبىي پائالىيەتنىڭ 75 خىل ئىپادىسى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دىنى ئەسەبىي پائالىيەتنىڭ 75 خىل ئىپادىسى
7 Z; q3 U, z! r6 i0 X0 K1.        دىنى ئەسەبىلىكنىڭ ئاساسلىق ئىدىيە تەشەببۇسلىرى؛
, M3 s9 X. G5 L; p4 ]) _  q9 y) N- F9 l(1) شىنجاڭنى ئايرىپ چىقىش، شەرقى تۈركىستان ئىسلام دۆلىتى قۇرۇش، ئىسلام دىنى ھۆكۈمرانلىقىنى ئىشقا ئاشۇرۇش توغىرسىدا جار سىېلىش.
( B* c$ U! ?" N(2) ھازىر يولغا قويۇلىۋاتقان سىياسەت، قانۇن-نىزاملارنى چەكلەپ ۋە زەربە بىرىپ، 《قۇرئان كەرىم》ئارقلىق بارلىق ئىجتىمائى تۇرمۇشنى قېلىپلاشتۇرۇپ، ئىسلام دىننىڭ قائىدىلىرىگە ماس كەلمەيدىغان ئىشلارنى قارىغۇلارچە چەتكە قېقىش ۋە زەربە بىرىش./ d4 f8 S8 U" a- u: [7 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) يات دىن مۇرىتلىرىنى چەتكە قېقىپ، ئازسانلىق مىللەت كادىرلىرىنى يالغۇز قالدۇرۇش، باشقا مىللەتتىن بولغانلارنى چەتكە قېقىش ۋە دىنغا ئىشنىشكە مەجبۇرلاش.
/ A3 `* @3 J1 S0 r5 P$ V(4)        غازاتنى تەرغىپ قىلىپ،زوراۋانلىق، تىرورلۇق پائالىيەتلىرىنى ئېلىپ بېرىش.
" J' F5 r) {2 c4 v. k2.        دىنى ئەسەبىلىكنىڭ غەيرى پائالىيەتلىرى ۋە دەسلەپكى ئىپادىلىرى؛$ |7 E9 E  j$ Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5)        دىنى زاتلارنىڭ ھۆكۈمەتنىڭ تولۇقلىمىسىنى ئالغانلىقىنى باھانە قىلىپ، ۋەتەنپەرۋەر دىنى زاتلارنى ھاقارەتلەش، مەسچىتكە كىرىپ نورمال دىنى پائالىيەت بىلەن شۇغۇللىنىشنى رەت قىلىش.
5 a1 J3 U% d- d$ {$ X/ f# _+ J(6)        نورمال دىنى پائالىيەت جەرىيانىدا دىنى زاتلار بىلەن دىنى ئەھكام، دىنى قائىدىلەر توغىرسىدا بەس-مۇنازىرە قىلىشىپ، ئەسەبىيلىك ئىدىيسىنى تەرغىپ قىلىش.
0 G9 u# j! ?. k) x(7)        شىنجاڭ تارىخىنى بۇرمىلاپ، شىنجاڭ تارىخىدىكى بۇددا دىنى قاتارلىق باشقا دىنلارنى ئىتىراپ قىلماي باشقا مىللەت ۋە دىن مەدىنىيەتلىرىنى چەتكە قېقىش.
( n$ g& u9 a7 q(8)        《يات دىن مۇرىتلىرى》، 《دىنى ئاسى》 دەپ ئاساسى قاتلام خىزمەتچى خادىملىرى ۋە پارتىيلىك كادىرلارنى چەتكە قېقىش، ئاز سانلىق مىللەت پارتىيلىك كادىرلار بىلەن قول ئېلىشپ كۆرۈشمەسلىك، ئەھۋال سورىماسلىق، كىسىلىنى كۆرمەسلىك، مىيىتىنى ئۇزاتماسلىق.6 v. W5 f- ^$ v. M( U$ y* a$ J9 i9 E8 W. yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(9)        ياش، ئوتتۇرا ياشلىق ئەرلەردىن بومبا ساقال قويىۋالغان، تامبال ئىشتان كىيىۋالغان، ئاياللاردىن يۈزىنى ئورىۋالغانلار، جىلباپ كىيىمى كىيىۋالغانلارنىڭ ئۆز-ئارا ئالاقە قىلىشى، گورۇھ بولۇپ پائالىيەت قىلىشى.8 d, A% u% w# p5 W! Y' ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10)        ھاراق ئىچدىغان، تاماكا چىكىدىغانلارنىڭ تۇيۇقسىز ھاراق تاماكىنى تاشلاپ، ھاراق ئىچىدىغان، تاماكا چىكىدىغان دوست-بۇرادەرلىرى، ئۇرۇق-تۇققانلىرى ھەتتا ئاتا-ئانىسى بىلەن بېرىش-كىلىش قىلماسلق.
# l" E$ o* V% `: f+ G+ \(11)        زەربە بىرىپ بىر تەرەپ قىلىنغان خەتەرلىك جىنايەتچىلەرنىڭ ئۇرۇق-تۇققان، ئائىلە تاۋاباتلىرىنى ئاستىرىتتىن مەبلەغ ئارقىلىق قوللاش ۋە يارىدەم بىرىش.
+ q' D  C7 K, W" v' |0 v$ }(12)        ئېتىۋىتىلگەن ۋە ئۆلۈم جازاسى ئىجرا قىلىنغانلارنىڭ ئايالى بىلەن باشقىلارنى بىنورمال ھالەتتە توي قىلىشقا كۈشكۈرتۈش.
2 J, Z4 g! P! D8 q+ ^(13)        مۇسۇلمانچلىق دائىرىسنى قەستەن كىڭەيتىپ، دىننى باھانە قىلىپ، ھاراق-تاماكىنى چەكلەشنى تەرغىپ قىلىپ، مۇسۇلمانچە ئەمەسنى باھانە قىلىپ، نورمال مەھسۇلاتلار ئوبورۇتىنى چەكلەش.
# E# {! d' l. I/ d& i; j! Q$ @(14)        دىننى ساپلاشتۇرۇشنى باھانە قىلپ، زامانىۋى مىللىيچە ئەنئەنىۋى كىيىم- كىچەك، مۇزىكا، ئۇسسۇل ۋە شىئىرلارنى چەكلەش.
: ]5 p* ^8 x7 H(15)        نورمال مەشرەپ، ۋاسكىتبول، ۋالىبول ئويناش، كىتاپ ئوقۇش، ناخشا مۇسابىقىسى قاتارلىق مەدىنىيەت تەنتەربىيە پائالىيەتلىرىنى چەكلەش.( U" s+ B6 a' H/ a" E4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(16)        دىننى باھانە قىلىپ، ھۆكۈمەتنىڭ باشقۇرۇشىنى، ھۆكۈمەت تارقاتقان تۆۋەن تۇرمۇش كاپالىتى، قۇتقۇزۇش ياردىمى ئېلىشنى رەت قىلىش، كۆيدۈرۈش، بۇزىۋىتىش، تاشلىۋىتىش قاتارلىق ئۇسۇللار بىلەن ھۆكۈمەت تارقاتقان كىملىك، توي خېتى قاتارلىق ئىسپاتلارغا بۇزغۇنچىلىق قىلىش.
4 T) H: V( |9 @4 s(17)        دىننى باھانە قىلىپ، ئاياللارنى سىرىتتىكى پائالىيەتلەر ۋە خىزمەتكە قاتناشتۇرماسلىق، ئاياللارنى جىلباپ كىيىم  كىيىشكە مەجبۇرلاش قاتارلىقلار.
% h0 a  G0 x# ](18)        پەرزەنتلىرىنىڭ خەنزۇتىلى ئۈگىنىشىگە يول قويماسلىق، قوش تىل مائارىپىغا قارشى تۇرۇپ، دەرىسلىك كىتاپلىرىغا، داھىلارنىڭ سۈرەتلىرىگە بۇزغۇنچىلىق قىلىش.
. c0 ~4 B+ v; z' c(19)        دىن ئۈگنىشنى مەقسەت قىلىپ، ئۆزلۈكىدىن ئوقۇشتىن توختىۋېلىش.6 o9 T0 i) f* y) P/ Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20)        ئاشپۇزۇل قاتارلىق يىمەك-ئىچمەك سورۇنلىرى رامىزان مەزگىلىدە نورمال تىجارەت قىلماسلىق، مۇلازىمەتچىلىرى جىلباپ كىيملەرنى كىيىش.
% A" I3 n( e3 o0 ^6 u(21)        ئۆي-ماكانى، يەرلىرى،ئۇلاغ-چارۋا قاتارلىقلارنى سەۋەپسىزلا سېتىۋىتىپ ئەسلىدىكى يۇرتىدىن ئايرىلىش ۋە نوپۇسىنى تۇيۇقسىز يۆتكەش.: h" {  m0 R6 @$ zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(22)        ئولتۇرىقىغا زور مىقداردىكى يىمەك-ئىچمەك يىغىۋېلىش ياكى سىرىتقا چىقىپ بىر قېتىمدىلا زور مىقداردىكى يىمەك-ئىچمەك سېتىۋېلىپ، ئولتۇرىقىغا قايتىش پائالىيەتلىرى بىنورمال بولۇش
: y* B4 r' s1 T- j* A(23)        چەت،يىراق ئولتۇرغانلاردىن ئۆي ئىچى ھويلىسىغا قۇرۇلمىسى مۇرەككەپ بولغان سۈڭگۈچ، يوشۇرۇن يەرئاستى مەخپى ئۆي تەسىس قىلغانلار.
" K7 a: ?3 y$ Z: x& b(24)        كۆپ ئادەم توپلىشىپ پائالىيەت ئېلىپ بارغانلاردىن سىرىت بىلەن نورمال ئالاقىسى ئاز بولغان، ئىش-ھەركىتى گۇمانلىق بولغانلار.% g: n. P% x6 {( v; v5 P% Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(25)        مۇۋاپىق سەۋەپ يوق ئەھۋال ئاستىدا يۇرىت ئاتلاپ دىنى پائالىيەتكە قاتناشقانلار.
- n: R' M2 P: N5 `. o' m. C$ n(26)        تۇيۇقسىز نورمال ئىجتىمائى پائالىيەتلەرگە قاتناشمىغان،ھەركىتى گۇمانلىق ياكى بىنورمال كىشلەر بىلەن ئۇچراشقانلار.
; `3 f, d% q- J! d(27)        خوشنىلار بىلەن ئالاقىسى بىنورمال، ئۆيىگە دائىم ناتونۇش كىشلەر ۋە كىچىك بالىلار سىرلىق ھالدا كىرىپ-چىقىدىغانلار.
1 E% \+ m% z9 Z2 \, R8 K1 ~(28)        دىنى كەيپىياتى قويۇق ئائىللەردىكى كىچىك بالىلار تۇيۇقسىز يوقاپ كەتكەنلەر., W$ y! r/ Y* V! k8 \+ I/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(29)        يۇلتۇز، ئاينىڭ بەلگىسى چۈشۈرۈلگەن كىيىم-كىچەكلەرنى كىيگەنلەر ياكى شۇ شەكىل چۈشۈرۈلگەن بويۇملارنى ئىشلەتكەنلەر.+ ^" E2 g: O7 P! n% ^' @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(30)        مەدىنىيەت ئالماشتۇرۇش نامىدا ئەسەبىلىكنى تەرغىپ قىلىشنى مەقسەت قىلىپ، تۈرىكچە، ئوردوچە، ئەرەپچە تىللارنى ئۈگەتكەنلەر.
4 {  h# a! {2 E(31)        مەسچىت سىرتىدىكى ئاممىۋى سورۇنلاردا توپلىشىپ ناماز باشلىغانلار ۋە ناماز ئوقۇغانلار.
& x9 i8 k1 Y0 F4 R1 l(32)        ئولتۇراق جايىنى تەكشۈرگەندە ئۆيىدىكىلەرنىڭ سالاھىيتىگە، كەسپىگە ماس كەلمەيدىغان قانۇنسىز تەشۋىقات ماتىرىياللىرىنى ئۇرۇپ چىقىرىدىغان، نۇسخىلايدىغان، ئويىدىغان، مىخلايدىغان ئۈسكىنە بارلار., o* b) y, F' Z; H# N; b2 o5 v- Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(33)        مۇۋاپىق سەۋەپ يوق ئەھۋال ئاستىدا بوكىسچىلار پەلىيى، چېنىقىش قۇراللىرى شۇنداقلا خەرىتە، كومپاس، دۇرىبۇن، ئاغامچا، لاپاس ئۆي قاتارلىق بويۇملارنى سېتىۋالغانلار ۋە ساقلىغانلار.1 f8 R$ b9 u7 ~+ |5 D" Y6 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(34)        تۇرمۇش،تىجارىتى بىلەن مۇناسىۋەتسىز بولغان كۆپ مىقداردىكى پوجاڭزا، ھاك،گۇڭگۈرىت، فوسفۇر، ئېتىلىن، كالى فېرمانگانات، شور قاتارلىق ئاسان پارتىلايدىغان، زەھەرلىك بويۇم ياسىغىلى بولىدىغان خىمىيىلىك ماددىلار، قىلىچ، غىلاپلىق پىچاق، ئۇزۇن نەيزە، كامايلەك، ئوقيا قاتارلىق باشقۇرۇلىدىغان بويۇملارنى ساقلىغانلار.
( P% h) @( e4 }4 g(35)        مۇۋاپىق سەۋەپ يوق ئەھۋالدا كۆپ قېتىم ياكى كۆپ مىقداردا دىھقانچىلىق دورىسى، پولات تۇرىبا، توسقۇچ قاتارلىق ئىشلەپچىقىرىش ماتىرىياللىرى شۇنداقلا سەرەڭگە،بېنزىن، ۋاقىت بەلگىلىگۈچ، كونتىروللىغۇچ قاتارلىق تۇرمۇش بويۇملىرىنى سېتىۋالغانلار.' l6 k, E" d! u; H0 a6 S' Q. hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئادەتتىكى قانۇنغا خىلاپ دىنى ئەسەبى پائالىيەتلەرگە چېتىشلىق بولغانلار؛
  g8 r- K8 X  O5 \! N6 v(36)        توي مۇراسىملىرىدا ھاراق ئىچىشكە، تاماكا چىكىشكە ئۇسسۇل ئويناشقا، ناخشا ئېيتىشقا يول قويماسلىق، مىيىت ئۇزاتقاندا ئەرلەرنىڭ بىلىگە ئاق رەڭلىك پوتا باغلاشقا يول قويماسلىق، ئاياللارنى ئاق رەڭلىق لىچەك ئارتىشقا يول قويماي، قارا راڭلىك لىچەك ئاتىقۇزۇش، مىيىتىنى كۆمىدىغان ۋاقىتتا ئوقۇيدىغان ئايەتنى《 ئىسلام ئەقىدىسنى چىڭىتىش 》تۈرىدىكى تەبلىغكە ئايلاندۇرۇش، يىغلاشقا، نەزىر بىرىشكە يول قويماسلىق.+ k: B& P/ t% v; [- Y# u3 b+ y+ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(37)        مۇسۇلمانچە ۋە مۇسۇلمانچە ئەمەسنى باھانە قىلىپ《 بەشئالەم 》،《 مەشرۇھ 》مۇسۇلمانچە ۋە غەيرى مۇسۇلمانچىنى پەرىقلەندۈرۈش ئارقىلق مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىپ، دىنى ئەسەبى مۇھىت يارىتىش.
7 e4 L8 Y; f+ w+ h- A(38)        《تىلىگىراف سەھنىسى》،《بىرلەشمە تور ئىجتىمائى مۇناسىۋەت توپى 》، QQ ,《 ئۈندىدار ئاۋازلىق چايخانا 》دىن پايدىلىنىپ، قانۇنسىز دىن ئۈگىنىش، قانۇنسىز تەبلىغ پائالىيەتلىرىنى قانات يايدۇرۇش.
! \: }; m" U4 S$ H0 e. i8 G7 W(39)        يان تىلفۇن قىسقا ئۇچۇرى ۋە ئۈندىدار قاتارلىق ئىجتىمائى ئالاقە توپىدىن پايىدىلىنىپ، قانۇنسىز دىن تەشۋىقات تەسىراتلىرىنى سۆزلەپ، قانۇنسىز دىن تەشۋىقات ماتىرىياللىرىنى كىڭەيتىش.! x3 ]5 l+ u9 }7 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(40)        ئولتۇراق جايىدا ياكى يېنىدا قانۇنسىز, سىياسى خاراكتىردىكى دىنى كىتاپلار، ئۈن-سىن بويۇملىرىنى ساقلىغان، ئېلىپ يۈرگەنلەر، كومپىيوتېر ياكى يۆتكىلىشچان ئىچكى ساقلىغۇچتا قانۇنسىز سىياسى خاراكتىردىكى ،دىن تۈرىدىكى ئىلىكتىرونلۇق كىتاپ، ئۈن-سىن ھۆججەتلىرىنى ساقلىغانلار.% U  [3 s0 g: X" _9 H; O5 o0 F1 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(41)        سۇنئى ھەمراھ قوبۇللىغۇچ، تور، رادىيو قاتارلىق ئۈسكىنىلەر ئارقىلىق چىگرا سىرتىدىكى قانۇنسىز دىنى مەزمۇنلارنى ئاڭلىغانلار، تىلۋىزور پىروگراممىلىرىنى  كۆرگەنلەر، تارقاتقانلار.
3 s1 q" z3 \  M& z3 G" d(42)        《 دىنى ئىتىقادنى چىڭىتىش 》مەقسىتىدە سەئۇدى ئەرەبىستانىدىن كەلگەن خەت قاتارلىق چىگرا سىرتىدىكى دىن  ئارقىلىق ئېقىپ كىرگەن قانۇنسىز تەشۋىقات بويۇملىرىنى تارقاتقان، نۇسخلىغان قاتارلىقلار." P& v& W" Z" u/ z7 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(43)        ھۆكۈمەتنىڭ تەشۋىق- تەربىيگە قارشى تۇرۇپ، تىلىۋىزور قانىلى قاتارلىق ئۈسكىنلەرنى چاققانلار، نورمال تىلىۋىزور پىروگراممىلىرىنى ئاڭلاشنى ۋە كۆرۈشسنى رەت قىلغانلار، شىنجاڭغا يارىدەم بىرىش، غەرىپنىڭ گازىنى شەرىققە يەتكۈزۈش، نوپۇس تۈزىمى قاتارلىق تەرەققىياتتىكى باشقۇرۇش تەدبىرلىرىگە زەربە بەرگەنلەر.# {9 v7 ]: B+ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(44)        دىنغا ئىشەنمەيدىغانلارنى ناماز ئوقۇشقا، روزا تۇتۇشقا مەجبۇرلاش ياكى شەكلىنى ئۆزگەرتىپ مەجبۇرلاش.
2 b* c, E6 d5 x% A0 d(45)        قورامىغا يەتمىگەنلەر ۋە مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلارنى ناماز ئوقۇشقا، دىن ئۈگنىشكە، روزا تۇتۇشقا مەجبۇرلىغانلار، كۈشكۈرىتكەنلەر ۋە يول قويغانلار.
5 X' M+ e2 T: G0 y3 H4 G(46)        پەرزەنتلىرى ۋە باشقىلارنى قانۇنسىز دىن ئۈگنىش پائالىيەتلىرىگە قاتنىششقا كۈشكۈرىتكەنلەر ۋە مەجبۇرلىغانلار.
& S# _8 y# ^( t) A. u% V(47)        دىن ئۈگنىشنى مەقسەت قىلىپ، پەرزەنىتلىرىنى مەكتەپكە باماسلىققا زورلىغانلار، ۋەتەنپەرۋەرلىك مەجبۇرىيەت تەربىيسىنى قوبۇل قىلمىغانلار.: u9 C! k# t7 |1 U% Z, Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(48)        تەستىقتىن ئۆتكۈزمەي تۇرۇپ، مەسچىت قاتارلىق دىنى پائالىيەت سورۇنلىرىدىن باشقا ئاممىۋى پائالىيەت سورۇنلىرىدا توپلىشىپ دىنى پائالىيەت ئېلىپ بېرىپ، ئاممىۋى پائالىيەت سورۇنلىرىنىڭ تەرتىپىنى قالايمىقانلاشتۇرغانلاردىن توسسىمۇ ئۇنىماي، دۆلەت خىزمەتچى خادىملىرىنىڭ قانۇن بويىچە ۋەزىپىسنى ئىجرا قلىشىغا توسقۇنلۇق قىلغانلار.
0 m$ u/ |) n3 P(49)        دىنى خۇراپاتلىق ئالاھىدە ئىمتىيازلىرى ۋە ئىكىسپۇلاتاتسىيە تۈزۈملىرىنى ئەسلىگە ئەكىلىپ ياكى شەكىلىنى ئۆزگەرتىپ ئەسلىگە ئەكىلىپ، 《 دىن ئاساسچىلىرى 》غا ۋارىسلىق قىلىپ، شۇئار توۋلاپ، ئاخۇن ئەۋەتىپ، مەجبۇرى دىنى زاكات يىغقانلار." o4 Y+ u1 a! p5 U3 e1 J& hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(50)        تارقاق ھەج قىلشقا تەشكىللىگەن، قۇتراتقانلار ۋە قاتناشقانلار.' \/ c# @+ y# x6 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(51)        ۋەتەنپەرۋەر دىنى تەشكىلاتلارنىڭ قوشۇلۇشىدىن ئۆتكۈزمەي تۇرۇپ، تەكلىپ بىلەن ئىشلەتكەن دىنى ۋەزىپە سالاھىيتى يوق كىشلەردىن دىنى پائالىيەتلەرگە رىياسەتچىلىك قىلىپ، دىنى مۇراسىم ئۆتكۈزگەنلەر.5 y# J) u1 _: v+ S6 N( m7 g  Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(52)        تەستىقتىن ئۆتكۈزمەي تۇرۇپ، ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن باشقا جايلاردىن دىنى ۋەزىپىدىكىلەرنى ئۆز جايىغا تەكلىپ قلىپ، دىنى پائالىيەت ئېلىپ بارغانلار.& p5 q+ r) y( d0 _+ g5 `/ {0 O2 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(53)        تەستىقتىن ئۆتكۈزمەي تۇرۇپ، ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن چىگرا ئىچىدىكى قانۇنسىز دىنى تەشكىلاتلار، چىگرا سىرتىدىكى تەشكىلاتلار ياكى شەخسلەرنىڭ دىنى تۈس ئالغان ئىئانلىرىنى قوبۇل قىلغانلار.
( x& `% z' H8 m; k: d(54)        تەستىقتىن ئۆتكۈزمەي تۇرۇپ، ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن چىگرا سىرتىدىكى قانۇنسىز دىنى تەشكىلاتلارغا، چىگرا سىرتىدىكى تەشكىلاتلار ياكى شەخسلەر تەشكىللىگەن تۈرلۈك تەربىيلەش ۋە يىغىنلارغا قاتناشقانلار، ئۆز-ئارا ئالاقلىشىپ دىنى پائالىيەت ئېلىپ بارغانلار.
& \( ^9 p* R. |4 l/ r8 _7 o7 I2 _(55)        تىزمىغا ئالدۇرماي ياكى تەستىقلاتماي ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن دىنى پائالىيەت سورۇنلىرىنى يېڭىدىن سالغان، ئۆزگەرتىپ سالغان، كىڭەيتىپ سالغان ياكى باشقا ئىمارەتلەرنى ئۆزگەرتىپ دىنى پائالىيەت سورۇنى قىلىپ ئىشلەتكەنلەر.. K; q4 O5 x3 f  c6 Z2 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(56)        تەستىقلاتماي تۇرۇپ دىنى پائالىيەت سورۇنلىرىنىڭ سىرىتىغا چوڭ تىپتىكى دىنى ھەيكەللەرنى ياساش.- S8 `- ^$ [; d. {$ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(57)        تارقاتقۇچى سۈپتىدە ئۆزمەيلىچە مۇرىت تەرەققى قىلدۇرغانلار، ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن مۇدەددەس ۋەزىپىدىكىلەرنى تەبرىكلىگەنلەر، ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن چىگرا سىرتىدىكى دىنى تەشكىلاتلارنىڭ تەبرىكنامىسنى قوبۇل قىلغانلار.
+ J5 ]( f/ n+ G1 L- V7 n(58)        ئوخشاشمىغان دىن، ئوخشاشمىغان مەزھەپلەر ئارا ياكى ئوخشاش مەزھەپتىكىلەر ئىچىدە قەستەن ماجىرا تۇغدۇرۇپ، زىىددىيەت ۋە قالايمىقانچىلىق پەيدا قىلغانلار. دۆلەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك قانۇن-تۈزۈملىرىگە خىلاپلىق قىلىپ، رىئال خەۋىپ پەيدا قىلغانلار، زەربە بىرىشكە تىگىشلىكلەر.
7 x7 t4 {, s0 i4 F+ |* O2 ?(59)        توي خېتى ئالمىغانلارنى نىكاھ ئوقۇپ قويۇش قاتارلىق دىنى مۇراسىملار ئارقىلىق تويلاپ قويغانلار، قانۇن بويىچە نىكاھتىن ئاجىرشىش رەسمىيتى بىجىرمىگەنلەرنى تالاق شەكلى بىلەن نىكادىن ئاجراشتۇرغانلار، دىننى باھانە قىلپ قوش نىكاھلىق بولغانلار، پىلانلىق تۇغۇت سىياسىتىگە دەخلى قىلغانلار.4 y4 ~+ |/ h, i9 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(60)        مودا كىيىنگەن ئاممىغا ئەگىشىۋالغانلار، ھاقارەت قىلغانلار، قوقاق سالغانلار
5 j$ g* b" }! b- E, J( h+ c" h$ M8 A(61)        دىنى ئەھكاملارنى قوغداشنى باھانە قىلىپ، ھاراق ئىچكەنلەرنى سەۋەپسىز دۇمبالىغانلار، ھاراق-تاماكا ساتىدىغان دۇكانلارنى بۇزغانلار، كۆڭۈل ئېچىش پائالىيەتلىرى ۋە ئەسلىھەلىرىگە بۇزغۇنچىلىق قىلغانلار.5 V9 K3 @% i& _6 G) K+ O- |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(62)        ئۈچ پىشقەدەملەرنىڭ قەبىرىسگە بۇزغۇنچىلىق قىلىغانلار., m$ _* a; R/ [' Q- f' [9 e- qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(63)        ئاممىۋى ئەسلىھەلەرگە بۇزغۇنچىلىق قىلىپ، تۈرلۈك تەشۋىقات سەھنىلىرىنى بۇزىۋەتكەن، مەسچىت ئىچىدىكى دۆلەت بايرىقىنى  ئوغىرلىغان ۋە بۇزىۋەتكەنلەر. غازات بايرىقى، بەلگىسى قاتارلىقلارنى چاپلىغانلار.
& I( v( X1 S: C: f(64)        ئاياللارنى يۈزىنى يۆگەش قاتارلىق مىللەت-دىن ئىشلىرىغا چېتىلىدىغان سەزگۈر مەسىللەردىن پايدىلىنىپ تىل بىرىكتۈرۈپ، قانۇنسىز يىغىلىش،نامايىش قىلىش، كۈچ كۆرسىتىش قاتارلىق پائالىيەتلەرگە قۇتراتقانلار.
* d! v6 G, D: q( S) }9 a(65)        《 دىنى سوت 》تەسىس قىلىپ، دىنى ئەھكاملار ئارقىلىق ماجرالارغا مەجبۇرى ھۆكۈم قىلپ، باشقىلارغا ئىقتىسادى جازا ۋە تەن جازاسى بىرىپ، دۆلەت ئەدىلىيە ئىشلىرىغا توسقۇنلۇق قىلغانلار.
# b9 `7 W, O9 Z' L(66)        دىنى ئەسەبى ئىدىيە مەزمۇنىدىكى كىتاپ، پىلاستىنكا، كۆپ ۋاستىلىق كارتا شۇنداقلا جىلباپ كىيىم قاتارلىقلارنى ياسىغان، ياساتقان، توشىغان، تارقاتقانلار.
6 G; A% ]5 b2 N- R' f7 v4 H; a(67)        سىېتىش ئالدىدا تۇرغان قول تىلىفۇن، كومپىيوتېر قاتارلىق ئىلىكتىرونلۇق مەھسۇلاتلارغا ياكى رىمۇنت قىلىشقا ئەكەلگەن مەھسۇلاتلارغا دىنى ئەسەبىيلىك ئىدىيسىنى تەرغىپ قىلدىغان مەزمۇن، سۈرەت، ئۈن-سىن ھۆججەتلىرىنى قاچىلىغانلار.
4 V8 w+ i* @; s; T5 [* ?(68)        《 دەرىجە ئاتلىتىش 》يۇمشاق دىتالى ئارقىلىق تەكرار چىگرا سىرتىدىكى دىنى ئەسەبى تور بىكەتلىرىگە چىقىپ دىنى ئەسەبى ئىدىيە مەزمۇندىكى ئىلىكتىرونلۇق كىتاپ ياكى ئۈن-سىن ھۆججەتلىرىنى چۈشۈرۈپ تارقاتقانلار.% Q& m. M+ ~" v/ Q1 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(69)        بىرلەشمە توردىكى مۇنبەر، ئىجتىمائى ئالاقە تور گورۇپپىلىرى ياكى شەخسى بوشلۇق، مىكرو بىلوگ، تور بىكەتلىرىگە دىنى ئەسەبى ئىدىيە تەرغىپ قىلىنغان ماقالە، سۈرەت،ئۈن-سىن ھۆججەتلىرىنى چىقارغان لار.
5 q- H- Q0 Z+ a, G8 O5 {(70)          يان تىلىفۇن، ئۈندىدار قاتارلىق ئىجتىمائى ئالاقە يۇمشاق دىتاللىرى شۇنداقلا بارماق دىسكا، MP4, MP3   كۆپ ۋاستىلىق كارتا، يۆتكىلىشچان دىسكا قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق دىنى ئەسەبى ئىدىيەدىكى ماقالە، سۈرەت، ئۈن-سىن ماتىرىياللىرىنى تارقاتقانلار.
3 O: u$ i+ m* S. n' b(71)        قانۇنسىز دىنى پائالىيەتلەرنى ئاكتىپلىق بىلەن  تەشكىللەپ قاتناشقانلار، 《 ھىجىرەت 》،《 غازات 》قاتارلىق مەزمۇنلاردىكى ئۈن-سىن بويۇملىرىنى كۆرۈشكە تەشكىللىگەنلەر ياكى ئاشكارە سورۇنلاردا دىنى ئەسەبى ئىدىيەنى تەرغىپ قىلغانلار.
( j- p& Z! v: G- G(72)        بىرلەشمە توردىن پايدىلىنىپ زەھەر ياساش، پارتىلىتىش تېخنىكىسى تارقاتقانلار،《 ھىجىرەت 》،《 غازات 》قاتارلىق تىرورلۇق پائالىيەتلىرىنى تەشكىللەپ يولغا قويغانلار.، بىرلەشمە تور، يانتېلىفۇندىن پايدىلىنىپ زوراۋانلىق، تىرورلۇق تور بەت ئادىرسىنى تارقاتقانلار.% e5 N: E8 G! z- Q- Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(73)        يانتىلفۇن قىسقا ئۇچۇرى، ئۈندىدار قاتارلىقلار ئارقىلىق 《 ھىجىرەت 》،《 غازات 》قاتارلىق زورانلىق، تىرورلۇق پائالىيەتلىرىنى تەشكىللىگەنلەر.
* K: L  y0 c( F$ @7 l(74)        يىغىلىش، چاي سۆھبىتى قاتارلىقلارنىڭ نامى بىلەن قانۇنسىز يىغىلىپ، تەبلىغ پائالىيتى ئېلىپ بېرىپ 《 ھىجىرەت 》،《 غازات 》، 《ئىزىبوت 》 قاتارلىقلانى تەرغىپ قىلغانلار ياكى خەلىپە دۆلىتى قۇرۇش قاتارلىق دىنى ئەسەبى ئىدىيەنى تارقاتقانلار.
) U5 A. C% k6 U0 \4 \6 h. E(75)        《ئىزىبوت 》قاتارلىق دىنى ئەسەبى گورۇھلاردىن تەشكىللەپ زوراۋانلىق تىرورلۇق پائالىيەتلىرىنى يولغا قويغانلار.
1 ^/ R6 b9 T$ y( n6 O
# ^* F; Y7 i6 K% Uچۈشۈرۋالماقچى بولسىڭىز ئاستىدىن چۈشۈرۈڭ2 j. n/ @7 v* w5 Z  U9 D7 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
宗教极端75种表现(维吾尔语).docx
* A  j8 k+ M# T2 {0 X 宗教极端75种表现(维吾尔语).docx (37.85 KB, چۈشۈرۈش سانى: 77)
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ۋاقتى: 2015-5-8 23:04:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېما يوللىغاندا مەنبەنى ئەسكەرتىپ ئۆتۈشنى ئۇنتۇپ قالمىغان بولساڭلار. قايسى ماتېرىيالدىن ئېلىندى، ئەسلى مەنبەنى ئەسكەرتىپ قويۇڭ.

باھا سۆز

بۇ يەكەن ناھىيىسىنىڭ مەخسۇس تەشۋېقاتى..باشقا يەردە يوق  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2015-5-9 00:01
ۋاقتى: 2015-5-8 23:58:30 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇ يەرلىك ھۆكۈمەتنىڭ تەشۋىقات ماتىريالىدىن  ئېلىنمامدۇ ماندا .....بىزنىڭ دىيارىمىزدا 29 خىل ئىپادىسىنى ئۆگىنىش ۋە تەشۋىقات قىلىۋاتقان.سىلنىڭ بەك  كۆپكەن ...
جام يوللىغان ۋاقتى  2015-5-8 23:04
% K9 e! h7 a" Lتېما يوللىغاندا مەنبەنى ئەسكەرتىپ ئۆتۈشنى ئۇنتۇپ قالم ...

/ z+ v: {4 D7 G! y* aبۇ يەكەن ناھىيىسىنىڭ مەخسۇس تەشۋېقاتى..باشقا يەردە يوق
ۋاقتى: 2015-5-9 00:50:17 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەگەتكىمۇ باشقۇرلىدىغان بويۇمما؟ ماۋۇيەردە خىلى باللادا بار مەندىمۇ بار
(30)        مەدىنىيەت ئالماشتۇرۇش نامىدا ئەسەبىلىكنى تەرغىپ قىلىشنى مەقسەت قىلىپ، تۈرىكچە، ئوردوچە، ئەرەپچە تىللارنى ئۈگەتكەنلەر1 [( f7 W: h. o% ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن تۈرۈكچە ئۈگىنەي دېگەنتىم نۇرمال ئەھۋال ئاستىدا ئۆگەنسەم قانۇنسىزلىق ھىسابلانماس ھە
ۋاقتى: 2015-5-9 02:27:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئ‍ەسەبىيلىكنى تەشۋىق قىلىش مەقسىتىدە   B# J2 K# o/ t' u# Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەپتىغۇ.  نورمال ئەھۋالدا ئ‍ۇگەنسىڭىز بولىدۇ.      تۈرك تىلىنى .
1 }4 T8 u+ Z: p* H& ]* s4 s! ~

باھا سۆز

ھە رەھمەت مەنمۇ كىنو فىلىملىرىنى كۆرەرمەن دەپ ئويلايتىم  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2015-5-9 11:55
روھلان android تېرمىنالىدا يوللانغانروھلان android تېرمىنالىدا يوللانغان
ۋاقتى: 2015-5-9 09:11:02 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قايسىڭلار رەسىملك نۇسخىسى بار  بۇنىڭ بولسا شۇنىمۇ يوللاپ قويغان بولساڭلار بولاپتىكەن دوسلار
yanfun يوللىغان ۋاقتى  2015-5-9 02:27
  Y& o7 \3 U. o1 B# ?0 i. nئ‍ەسەبىيلىكنى تەشۋىق قىلىش مەقسىتىدە 8 \( C' p2 B9 J/ j0 T; hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەپتىغۇ.  نورمال ...

, b6 l6 m4 I0 {# N! V" jھە رەھمەت مەنمۇ كىنو فىلىملىرىنى كۆرەرمەن دەپ ئويلايتىم9 V4 j8 c  }+ S8 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2015-5-9 15:15:25 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ بەكلام  ، ئوبدان ، ئىسىل  ، قائىدە تۈزۈملەركەن .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-4-3 05:57

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش