روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2084|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

«ق»ھەرپىدىكى بۇغۇم ۋە سۆزلەر

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دەرس تېمىسى:   «ق» ھەرپىگە ئائىت بۇغۇم ۋە سۆز& {1 V6 p8 A; e  lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش نىشانى:
/ E0 B" }2 q/ d( i& {; A1.بىلىم ئىقتىدار نىشانى: «ق» ھەرپىنى توغرا تەلەپپۇز قىلىشنى ئۆگۈنۈش،«ق» ھەرپىگە مۇناسىۋەتلىك بۇغۇم ۋە بىر بۇغۇملۇق سۆزلەرنى ئوقۇش ۋە يېزىشنى بىلىش.8 X, R! h' Y+ h+ J! y0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئۇسۇل ۋە جەريان نىشانى: كۈزۈتۈش،ئىلھاملاندۇرۇش،ئۈلگە،مەشىقلەندۈرۈش ئۇسۇللىرى ئارقىلىق «ق» ھەرپىنىڭ تۆت خىل شەكلىنىڭ سۆزلەردىكى قۇللۇنىلىشىنى ئىگەللەش،ئۆگەنگەن  سۇزۇق تاۋۇش ۋە ئۈزۈك تاۋۇش ھەرىپلىرىدىن پايدىلىنىپ بۇغۇم ۋە سۆزلەرنى ئوقۇيالايدىغان،يازالايدىغان بولۇش،ھەمدە سۆزنىڭ مەنىسىنى ئىگەللىۋېلىش.- o) \0 R, p$ V: Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ھىسسىيات پوزىتسىيە قىممەت قارشى نىشانى: «ق» ھەرپىگە ئائىت تىل ماتىرياللىرىنى ئۆگۈنۈش جەريانىدا ساۋات چىقىرىش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش،ياخشى ئۆگۈنۈش ئادىتىنى يىتىلدۈرۈش.
7 @9 f) x5 b$ O! Iمۇھىم نوقتا: «ق» ھەرپىنى توغرا تەلەپپۇز قىلىشنى ئۆگۈنۈش، بۇغۇم ۋە بىر بۇغۇملۇق سۆزلەرنى ئوقۇش ۋە يېزىشنى بىلىش.
5 L( v8 |8 h. N8 @( q9 Eقىيىن نوقتا: بىر بۇغۇملۇق سۆزلەردىكى ئۈزۈك تاۋۇش،سۇزۇق تاۋۇشنى ئايرىيالايدىغان ۋە ئۆلچەملىك يازالايدىغان بولۇش.8 p/ l3 Z6 q6 l  B. t# a' Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى: كۈزۈتۈش،ئىلھاملاندۇرۇش،ئۈلگە كۆرسۈتۈش،مەشىقلەندۈرۈش ئۇسۇللىرى قوللۇنىلىدۇ.4 x. V# z9 x0 [7 U0 J& k: l+ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ۋاستىسى: دەرسلىكتىكى كۆرسەتمە رەسىم،كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش قورالى.
* h& J* @' ~, cدەرس تىپى: يېڭى دەرس.
% H$ G4 `3 Z, F9 t) {: y1 p& B& Eدەرس سائىتى: بىر سائەت4 t+ D1 i) S. u+ L  n- B( |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش جەريانى:2 K' H/ z, t& L( [; j% Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارغا دەرستىن ئاۋالقى 3 مىنۇتلۇق تەربىيە بىرىلىدۇ.(مەزمۇن قىسقارتىلدى)
6 J0 `. y* Q5 V$ V9 u1. يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش:& t' j* M! m  }) Q& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئوقۇغۇچىلاردىن ئالدىنقى  سائەتتە ئۆتۈلۈپ بولغان«ق» ھەرپىنىڭ تۆت خىل شەكلىنى دەپتىرىگە ئۆلچەملىك يېزىشنى تەلەپ قىلىش ئارقىلىق يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ.7 I* g! r/ B* W4 H1 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) تېما ئېكراندا كۆرسۈتۈلۈپ ئۆتمەكچى بولغان دەرس نىشانى ئايدىڭلاشتۇرۇلىدۇ. ئاندىن دوسكىغىمۇ يېزىلىدۇ.
' ^5 l' U& U  n% m: W; E# C, j: n3) ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىز ئوقۇش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن تۆۋەندىكى يىڭىلتىماق ئەگەشتۈرۈپ ئوقۇتۇلىدۇ.7 p! m! A  y# K% G; Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  ئاخشام ئاق شامنى ياقتىم،
9 O9 I. O$ l3 B* y: k( D  ئاق شامنى ئاخشام ياقتىم.
. @! E3 r3 T# ^% I3 i2.يېڭى بىلىمنى يەتكۈزۈش:
  D. ]3 M1 O+ r9 `7 V7 V  s% Mبۇغۇم تۈزۈشنى ئۆگۈنۈش ئاساسىدا بىر بۇغۇملۇق سۆزلەرنى ئوقۇش ۋە يېزىشنى ئۆگۈنۈشكە يىتەكلەش.
- A4 D9 T" _: O' I# y- a1) ئېكراندا « ق» ھەرپىنىڭ تۆت خىل شەكلى كۆرسىتىلىپ ئوقۇغۇچىلار ئوقۇپ بېقىشقا يىتەكلىنىدۇ.ئوقۇتقۇچى«ق + ا = قا        ق + ە = قە » بۇغۇملىرىنى يېزىش ھەمدە ئۆگۈنۈپ ئۆتكەن سۇزۇق تاۋۇش بىلەن «ق» ھەرپىنى بىرلەشتۈرۈپ بۇغۇم تۈزۈشكە ئىلھاملاندۇرىدۇ. ئاخىرىدا يازغانلىرىنى باھالاپ چىقىدۇ.
8 |( Z" Y/ L$ A- [4 o: R% v8 c2) ئوقۇتقۇچىنىڭ يىتەكچىلىكىدە ئوقۇغۇچىلار «ق» ھەرپى ۋە سەككىز سۇزۇق تاۋۇشتىن تۈزۈلگەن بۇغۇم تۈزۈپ چىقىدۇ.بۇغۇملار دوسكىغا  رەتلىك يېزىلىپ ئوقۇتۇش ئېلىپ بارىدۇ.! @; L% c! D4 S  w$ v3 w& |4 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئوقۇغۇچىلار  يوقۇرىدا ئۆگەنگەن بىلىملەر ۋە ئۆگەنگەن سۇزۇق تاۋۇش ھەرپىدىن پايدىلىنىپ  سۆز تۈزۈشكە ئىلھاملاندۇرىلىدۇ. دوسكىغا ئوقۇغۇچىلار تۈزگەن «ق»ھەرپىگە مۇناسىۋەتلىك سۆزلەر يېزىلىپ ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىلىدۇ.4 W' Y. q( J% @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4) ئېكراندا بىر قانچە پارچە رەسىملەر كۆرسۈتۈلۈپ ئوقۇغۇچىلار رەسىملەرنىڭ نامىنى ئېيتىپ بېقىشقا ھەمدە  «ق»ھەرپىنىڭ قايسى خىل شەكلى قوللۇنۇلغانلىقىنى ئېيتىپ بېقىشقا ئىلھاملاندۇرىلىدۇ.داۋامىدا رەسىمنىڭ نامى كۆرسۈتۈلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئېكراندا كۆرسىتىلگەن ھەر بىر سۆزدىكى سۇزۇق تاۋۇش ۋە ئۈزۈك تاۋۇش ھەرىپلىرى،بۇغۇملىرى ، نەچچە ھەرىپتىن تۈزۈلگەنلىكى ئايرىغۇزىلىدۇ.* V5 j6 M" k0 \0 Y2 c2 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۆزلەرنى ئىشلىتىش قابىليىتىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن سۆز بىرىكمىسى تۈزۈپ بېقىشقا ئىلھاملاندۇرىلىدۇ.; Q  Q( i1 O. r5 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6) ئوقۇغۇچىلار سۆزلەرنى يېزىش مەشقى قىلىشقا يىتەكلىنىدۇ." s; A4 }% |* ]( s+ m2 Q" oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7) ئۆگەنگەن سۆزلەر ياد ئىملا يازدۇرۇلۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگۈنۈش ئەھۋالى تەكشۈرىلىدۇ.
% u* ~1 j! ]) j0 T3.مۇستەھكەملەش ۋە خۇلاسە:
' L! K& J% o5 W  p9 m! E. F/ }«مەنمۇ يازالايمەن» دېگەن ئاساستا يېزىش مەشقى ئېلىپ بېرىلىدۇ.9 s. J9 P$ u8 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ق + (         ) = قا        ق + (            ) = قۇ
7 L1 X9 x; f$ O' k% ^. M قا+ (         ) = قاق       مى + (           ) = مىق0 ~) ~% [8 X' w1 K" J1 c  yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارنىڭ يازغانلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش ئارقىلىق دەرس خۇلاسىلىنىدۇ.' w* m. s( p7 W. X  @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاپشۇرۇق:
: g" H- `1 S( _ئۆتۈلگەن سۆزلەرنى قۇرغا چۈشۈرۈپ بەش قېتىمدىن يېزىپ كىلىڭلار.2 P1 h6 n5 i4 ?1 d8 T! @  f5 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دوسكا لايىھەسى:
' l" r9 C; r+ E# d0 l- R«ق»ھەرپىدىكى بۇغۇم ۋە سۆزلەر, {" }0 x# ~. Q" E* Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
               ق           ق           ق           ق
2 c! _5 I" v! z, i- U2 v/ nق + ا = قا              ق + ە = قە             ق + ۈ = قۈ     
# x* l- A$ v* b( t2 X( F- ]3 y6 ?% bق + ۆ = قۆ              ق + ۇ = قۇ             ق + و = قو/ ~6 s3 e* i4 O3 M5 r# uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 e3 R5 L9 Y  yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قاق            مىق          قاش         قۇش         ئوق
" V7 s9 x2 J0 a+ g2 T3 l7 j. eئېرىق         قايماق        قاپقان       قارماق         قاغا : P/ Y0 A9 t( R. A' wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەلەمقۇدۇق        
1 ^) D8 y+ [# {4 H7 l: n    دەرستىن كىيىنكى تەسىرات:
6 U" C5 n+ x  F6 z, |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-5-2 10:58:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
چۈشىنىشلىك ۋە ئەمەلىي تەييارلانغان بىر سائەتلىك ياخشى دەرس لايىھەسى بوپتۇ.
ۋاقتى: 2015-5-2 14:31:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تەييارلاپسىز، يەنىمۇ تىرىشىڭ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:09

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش