روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2758|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ 3-يىللىق 2-مەۋسۈم قوش تىل-ئەدەبىيا...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
   «سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ»+ i+ p7 p' h) R/ a# ]! M$ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ q* g" B& D  Z# m/ k7 }9 P) sئوقۇتۇش نىشانى:. \  Z/ J: q( v6 e- L2 l* j0 C8 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.بىلىم ۋە ئىقتىدار: ئەسەرنى پىششىق ئوقۇش،ھىسسىياتلىق ئوقۇش جەريانىدا ئەسەرنىڭ ئاساسى مەزمۇنىنى ئىگەللىۋېلىش.2 v; w1 |! h# E0 G- c( Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  2. جەريان ۋە ئۇسۇل: ئەسەرگە تېما قىلىپ قويۇلغان«سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ» دېگەن ماقالنىڭ مەنىسىنى چۈشۈنىۋېلىش.
  y% I- j" n8 ?( f/ I# E3. ھىسسىيات پوزىتسىيە قىممەت قارشى: ھەر قانداق ئىشتا ئەقىل ئىشلىتىشنىڭ مۇھىملىقىنى چوڭقۇر چۈشۈنۈپ،ئىش قىلغاندا مىڭە ئىشلىتىشكە ماھىر بولۇپ،ئەتراپلىق ئويلىنىپ ئىش قىلىدىغان ئادەتنى يىتىلدۈرۈش.5 E; a& }. \- \0 c& oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم قىيىن نوقتا:
/ V$ p- r; u5 M/ {! D& x/ n ئەسەرنىڭ ئاساسى مەزمۇنىنى ئىگەللەشكە تەشكىللەپ،«سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ» دېگەن ماقالنىڭ مەنىسىنى چۈشۈنىش،شۇنىڭ بىلەن بىرگە ھەر قانداق ئىشتا ئەقىل ئىشلىتىشنىڭ مۇھىملىقىنى چوڭقۇر چۈشۈنۈپ،ئىش قىلغاندا مىڭە ئىشلىتىشكە ماھىر بولۇپ،ئەتراپلىق ئويلىنىپ ئىش قىلىدىغان ئادەتنى يىتىلدۈرۈشكە يىتەكلەش.
9 W6 T  o! i# l. Mدەرس تىپى،دەرس سائىتى:0 P$ x9 P0 f* Y% h" ~- t: bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېڭى دەرس،1-سائىتى
- @) i- R7 ~; N4 F7 q% h. t4 Lئوقۇتۇش ئۇسۇلى:( o0 E+ |/ ^5 l% G' t6 s6 R/ v7 v! aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇشقا يىتەكلەش، چۈشەندۈرۈش، ئىلھاملاندۇرۇش،مۇلاھىزىگە يىتەكلەش ئۇسۇللىرى قوللۇنىلىدۇ." @) v0 b/ E/ [3 S' _. vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ۋاستىسى: 6 w- c9 L) y- a* Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىكتە بېرىلگەن كۆرسەتمە رەسىم' o( A" t! e5 C; V' eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش جەريانى:
/ s/ _: f& A! S8 M0 H5 U0 cيېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش:. w5 K( }! w+ n7 Q5 G" i4 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلار،سىلەر ئىلگىرى «سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ»دېگەن گەپلەرنى ئاڭلىغانمۇ؟  بۇ گەپنىڭ مەنىسىنى بىلەمسىلەر؟ سېۋەتتە سۇ توختاتقىلى بولامدۇ؟4 ^: W( N: ?# d" E# n# tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارنى بۇ سۇئالغا جاۋاپ بىرىشكە يىتەكلەش، خۇلاسىلاش ئارقىلىق ئارقىلىق يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ.
& v8 ^6 S/ L; |$ G& `  Wساۋاقداشلار،ئۇنداق بولسا بىز «سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ» دېگەن بۇ چۆچەكنى ئوقۇش ئارقىلىق نىمە ئۈچۈن مۇشۇنداق ماۋزۇ قۇيۇلغانلىقىنى بىلىپ باقايلى.# L; h( B( r" g0 T( zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېڭى دەرس مەزمۇنىنى يەتكۈزۈش:: h! N" W/ }" `: f* x6 }2 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس تېمىسى دوسكىغا يېزىلىدۇ.
9 i; U, g9 ]' w1 g7 D1.        ئوقۇغۇچىلار نۆۋەت بويىچە ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ.(تەلەپ:توغرا،راۋان ئوقۇش،سۈرئەت مۇۋاپىق بولۇش،جانلىق ئوقۇش،تىنىش بەلگۈلىرىگە دىققەت قىلىش.)
+ b% ^7 @! P( r5 Q- v' p4 N2.         ئوقۇغۇچىلار ئەسەرنى ئوقۇش جەريانىدا ئۇچرىغان چۈشەنمىگەن سۆزلەرنى ئوتتۇرغا قويۇپ بېقىشقا يىتەكلىنىدۇ ۋە ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار بىرلىكتە خۇلاسىلاش ئېلىپ بېرىلىدۇ. & n; \+ y/ r/ S! H+ Y- ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاغزاكى قابىليىتىنى يوقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تۆۋەندىكى سۇئاللارغا جاۋاپ بىرىشكە تەشكىللىنىدۇ.
4 z5 K- @& J/ v" V* c1) سىز ئەسەرنى ئوقۇۋېتىپ «بوۋاي چوڭ ئوغلىغا سېۋەتنى كۆرسىتىپ،ــــ بالام،چېلىكىمىز تېشىلىپ قاپتۇ،سېۋەتتە سۇ ئەكىرسەڭ.»دېگەن جۈملىلەرنى ئوقۇغاندا نىمىلەرنى ئويلىدىڭىز؟ بوۋاينىڭ چوڭ ئوغلى ئېرىق بويىغا بېرىپ كەلگۈچە نىمىلەرنى ئويلىغاندۇ؟" T' V9 P& m+ B  |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) سىز چوڭ ئوغۇلنىڭ سېۋەتنى قۇرۇق ئەكىرگەنلىكىدىن چوڭ ئوغۇلنىڭ قانداق بالا ئىكەنلىكىنى ھىس قىلدىڭىز؟7 O6 g* R) H3 R. ^9 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) بوۋاي ئىككىنچى ئوغلىنى چاقىرىپ سېۋەتكە سۇ ئەكىرىشنى بۇيرىغاندا بالا قانداق قىلدى؟ سىز بۇنىڭدىن نىمىنى ھىس قىلدىڭىز؟
/ ^; w  w4 Y7 q6 Y9 I5 m# ?4) بوۋاي ئىككىنچى ئوغلىغا نىمە ئۈچۈن ئاپىرىن ئوقۇدى؟
9 s. N  l4 f0 P3 l4 w' d5) بوۋاي بالىلارغا نىمە دەپ ۋەسىيەت قىلدى؟
4 F- q  v% T1 h$ f' S! ]6) بوۋاي ئالەمدىن ئۆتكەندىن كىيىن بالىلار قانداق قىلدى؟
2 k, l' w, s- [7 A: Z. Q( F# ]   4. ئوقۇغۇچىلار ئەسەرنى پېرسۇناژلار روھى ھالىتىنى ئىپادىلەپ،  ھىسسىياتلىق، ئاۋاز بىرىپ چۇشۇنۇشلۇك ئوقۇپ چىقىشقا يىتەكلىنىدۇ.
& @3 a" ]0 f) e2 k. R5 V8 F خۇلاسە: 4 }$ {1 {& X9 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ بىر ئۇيغۇر خەلق چۆچىكى بولۇپ ،ئۇنىڭدا بىر بوۋاينىڭ ئوغۇللىرىنىڭ ئەقىل-پاراسىتىنى سىناش ئۈچۈن سېۋەتتە سۇ ئەكىلىشنى بۇيرىغانلىقى،كىچىك ئوغلىنىڭ ئەقىل ئىشلىتىپ سېۋەتتە سۇ ئەكىلىپ دادىسىنى خاتىرجەم قىلغانلىقى،ئۇلارنىڭ دادىسىدىن ئايرىلىپ  قالغاندىن كىيىنمۇ ھەر قانداق ئىشتا ئەقىل ئىشلىتىپ بەختلىك ياشىغانلىقىدىن ئىبارەت ۋەقەلىك بايان قىلىنىش ئارقىلىق ھەر قانداق ئادەمنىڭ بىر ئىش قىلغاندا ئەقىل ئىشلىتىشنىڭ مۇھىملىقى ئوتتۇرغا قويۇلغان. ; e+ u" f) c+ M! ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دوسكا لاھىيەسى:
3 R% ]4 o5 i: E, G«سەۋەپ قىلساڭ سېۋەتتە سۇ توختايدۇ»
7 u8 ?$ Z  X/ K! G9 L& _$ ~بۇ ئەسەرنى ئۆگۈنۈش ئارقىلىق بىز ھەر قانداق ئىش قىلغاندا ئەقىل ئىشلىتىشىمىز كېرەكلىكىنى بىلىۋالدۇق." X7 d5 S3 f/ [" P" Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاپشۇرۇق:8 q9 K' ?% `1 H7 W1 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەقىل-پاراسەت توغرىسىدا ماقال-تەمسىلدىن بەشنى يېزىپ كىلىڭ.
5 ^/ n5 s9 f$ H, }! G) u( S
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:59

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش