روھلان مۇنبۈرۈ
كۆرۈش: 1736|ېۈنكاس: 0
ېوڭ تەرۈپنۈ يۈغۈش

تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ باشقۇرۇش توغرۈسۈدۈكۈ

[ېۇلانما كۆچۈرۈش]
شۈنجاڭ ېويغۇر ېاپتونوم رايونۈ، شۈنجاڭ ېۈشلەپچۈقۈرۈش قۇرۇلۇش بۈنتۇەنۈنۈڭ ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ باشقۇرۇش توغرۈسۈدۈكۈ يۈتەكچۈ پۈكۈرۈ
3 v: v5 c5 L1 J/ Q  \2 @2 Z5 s
* o1 c* _$ k% I' M9 Z& A$ u8 I( _0 i/ R- s1 J% D" dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
ۋورد ھۆججۈتۈنۈ چۈشۈرۈڭ.
3 T( ?) O) B! H6 |8 g. Joqush nomurini bashqurush pikri.doc, V3 d: m3 `  e$ G+ k& C1 F& A& gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()

/ t/ J5 ]1 p  F" ?6 X9 X. Cشۈنجاڭ ېويغۇر ېاپتونوم رايونۈ، شۈنجاڭ ېۈشلەپچۈقۈرۈش قۇرۇلۇش بۈنتۇەنۈنۈڭ ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ باشقۇرۇش توغرۈسۈدۈكۈ يۈتەكچۈ پۈكۈرۈ+ t  y) X8 V1 g1 F9 P2 w* i+ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(سۈناق تەرۈقۈسۈدە يولغا قويۇلۈدۇ)
: c; a+ w) g; ~* @- h" Bماېارۈپ مۈنۈستېرلۈكۈنۈڭ《ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ دەرسۈ لايۈھۈسۈ(سۈناق نۇسخا)》نۈڭ روھۈغا ېاساسەن، ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش ۋە ېۇنۈ باشقۇرۇش خۈزمۈتۈنۈ ېۆلچەملەشتۈرۈپ ، ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپ يېڭۈ دەرسۈ ېوقۇش نومۇرۈنۈ باشقۇرۇشنۈڭ ېوڭۇشلۇق ېېلۈپ بېرۈلۈشۈغا كاپالەتلۈك قۈلۈش، ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ ېەتۈراپلۈققا ھەم خاسلۈققا ېۈگە بولغان تەرەققۈياتۈنۈڭ ېۈھتۈياجۈنۈ قاندۇرۇش ېۈچۈن، ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ ھەرقايسۈ پەن دەرس ېۆلچۈمۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشكە بولغان تەلۈپۈگە ېاساسلۈنۈپ تۇرۇپ، بۇ "پۈكۈر" تۈزۈپ چۈقۈرۈلدۈ.- ~$ @  K- {. w: ^# pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
Ⅰ. ېوقۇش نومۇرۈنۈڭ تەلۈپۈ
- n, \# R. d7 \9 l" V% d  B1.ېوقۇغۇچۈ ېۈچ يۈلدا زۆرۈر دەرسلەردۈن چوقۇم 116 ېوقۇش نومۇرۈغا( تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈشتۈكۈ 15 نومۇر، ېۈجتۈماېۈ پاېالۈيەتتۈكۈ6 نومۇر،مەھەلە مۇلازۈمۈتۈدۈكۈ 2 نومۇرنۈ ېۆز ېۈچۈگە ېالۈدۇ)، تاللانما دەرسلەردۈن كامۈدا 28ېوقۇش نومۇرۈغا(بۇنۈڭ ېۈچۈدە تاللانما دەرس Ⅱدۈن كامۈدا 6 ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈدۇ) ېېرۈشۈشۈ شەرت، ېومۇمۈي ېوقۇش نومۇرۈ 144 كە يەتكەندە ېوقۇش پۈتتۈرۈدۇ.& a' Z# D- j( y  _+ `+ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
2.ېوقۇغۇچۈ ھەر ېوقۇش يۈلۈدا ھەر بۈر ېۆگۈنۈش ساھەسۈدە بەلگۈلۈك ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈشۈ شەرت.
0 J4 B5 P3 o9 o8 ~3.ېۆگۈنۈشتە زۈھۈن قۇۋۈتۈ ېېشۈپ تۇرۈدۈغان ياكۈ كۆپ تەرەپلۈمە تەرەققۈي قۈلۈشنۈ ېۈمۈت قۈلۈدۈغان ېوقۇغۇچۈلارنۈ تېخۈمۇ كۆپ تللانما دەرسلەرنۈ تاللاپ ېۆگۈنۈپ، تېخۈمۇ كۆپ ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈشكە رۈغبەتلەندۈرۈش كېرەك.( F$ F/ @# o( o& @: Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
   Ⅱ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش% O1 y# V( V+ i* N* {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
1.بۈكۈتۈشنۈڭ ېاساسۈي گەۋدۈسۈ# W3 H" h* K9 G0 a( T  M6 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپ ېوقۇغۇچۈلۈرۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشنۈڭ ېاساسۈي گەۋدۈسۈ بولسا مەكتەپ. ېوقۇش نومۇرۈنۈ مەكتەپ بۈكۈتۈدۇ، مەكتەپنۈڭ ېوقۇتۇشنۈ باشقۇرۇش تارمۈقۈ ېەمەلۈيلەشتۈرۈشكە مەسېۇل بولۈدۇ. مەكتەپ دەرس ېۆلچۈنۈنۈڭ تەلۈپۈگە ېاساسەن مۇناسۈپ باھالاش ېۆلچۈمۈ ۋە ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشنۈڭ كونكرۈتنۈي يولغا قويۇش پرۈنسۈپۈنۈ بۈكۈتۈپ چۈقۈدۇ.! x$ `5 a; @( |' |9 a+ ]! lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
  2.ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈشنۈڭ ېۇسۇللۈرۈ
: e  y; `" I% f" `7 r1 L7 ~(1) پەن تۈرۈدۈكۈ دەرسلەرنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش
' r" f. K, g. m8 z1〉 ېۆگۈنۈش دەرس ساېۈتۈ خاتۈرۈسۈنۈ بۈكۈتۈش. مەكتەپ دەرسلەرنۈ چوقۇم دەرس پۈلانۈدا بەلگۈلەنگەن دەرس ساېۈتۈگە ېاساسەن تەسۈس قۈلۈشۈ كېرەك، ېوقۇغۇچۈلار پرۈنسۈپ جەھەتتۈن بارلۈق دەرسلەرگە تولۇق قاتنۈشۈشۈ شەرت، ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ دەرسكە قاتناشقان ۋاقتۈنۈ دەرس ېوقۇتقۇچۈسۈ ېۆزۈ تۈزۈملاپ ماڭۈدۇ. ( ]% A! |/ S& Y2 Q, Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
2〉 ېۆگۈنۈش جەريانۈدۈكۈ ېۈپادۈسۈنۈ بۈكۈتۈش. بۇ ېاساسەن ېوقۇغۇچۈنۈڭ ېۆگۈنۈش جەريانۈدۈكۈ پوزۈتسۈيۈسۈ، ېوقۇتۇش پاېالۈيۈتۈگە قاتنۈشۈش ېەھۋالۈ، تاپشۇرۇق ۋە باشقا ېۆگۈنۈشۋەزۈپۈلۈرۈنۈ تاماملاش ېەھۋالۈ، ېكگۈنۈش مەزمۇنۈغا مۇناسۈۋەتلۈك تەجرۈبە ۋە ېەمەلۈيەتتۈن ېۆتكۈزۈش پاېالۈيەتلۈرۈ بۈلەن شۇغۇللۈنۈش ېەھۋالۈ، ېادەتتۈكۈ نەتۈجۈسۈ قاتارلۈقلارنۈ ېۆز ېۈچۈگە ېالۈدۇ. ) h" {% K2 f! U' S0 j9 h" Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
3〉 بۆلەكلەردۈكۈ ېۈمتۈھان نەتۈجۈسۈنۈ بۈكۈتۈش. ھەر بۈر بۆلەكتۈكۈ ېۆگۈنۈش ېاخۈرلاشقاندا، مەكتەپ دەرس ېۆلچۈمۈگە ېاساسەن بۈر تۇتاش سۇېال چۈقۈرۈپ ياكۈ باشقا كەسپۈي ېورۇنلارغا ھاۋالەقۈلۈپ سۇېال چۈقارتۈپ، ېۈمتۈھان ېالۈدۇ. ېمتۈھان شەكلۈ يېزۈقچە .ۈمتۈھان، سۆزلەش-ېاڭلاش ېۈقتۈدارۈنۈ سۈناش، مەشغۇلات قۈلۈش ېۈقتۈدارۈنۈ سۈناش ۋە كەسپۈي ېۈمتۈھان قاتارلۈقلاردۈن ېۈبارەت.& a" Q. ~7 E+ V: |2 J6 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
   يۇقۇرقۈ ېۈچ جەھەتنۈڭ ھەممۈسۈدە لاياقەتلۈك بولغانلار شۇ دەرس(بۆلەك) تۈكۈ مۇناسۈپ ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈدۇ.4 y/ ^  Y3 S# M& K& m# }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(2) ېونۈۋېرسال ېەمەلۈيەت پاېالۈيۈتۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش
. V$ H! K8 o! R1〉 تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈشنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش. تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈشنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈ تېما تەتقۈقاتۈنۈ باھالاش شەكلۈدە بۈكۈتۈلۈدۇ. ېۈچ يۈل ېۈچۈدە 3-5 كۈچە تېما(تۈر) تاماملۈنۈدۇ، يەنۈ ھەر بۈر  ماۋسۇمدا (تولۇق ېوتتۇرا 3-يۈللۈقنۈڭ 2-ماۋسۇمۈدۈن باشقا) كامۈدا بۈر تەتقۈقات تېمۈسۈ(تۈر لايۈھۈسۈ)  تاماملۈنۈدۇ، ھەربۈر تېمۈغا 3 ېوقۇش نومۇرۈ بۈرۈلۈدۇ.; l; h* i. E9 l: s8 F$ tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ تەتقۈقات تېمۈسۈ(تۈر لايۈھۈسۈ) تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈش نەتۈجۈسۈنۈ باھالاشتا ۋۈلايات بويۈچە 1- دەرۈجۈلۈك مۇكاپاتقا ېېرۈشسە 1 ېوقۇش نومۇرۈ قوشۇپ بۈرۈلۈدۇ؛ ېاپتونۇم رايون بويۈچە  1- دەرۈجۈلۈك مۇكاپاتقا ېېرۈشسە 3 ېوقۇش نومۇرۈ، 2- دەرۈجۈلۈك مۇكاپاتقا ېېرۈشسە 2 ېوقۇش نومۇرۈ، 3- دەرۈجۈلۈك مۇكاپاتقا ېېرۈشسە 1 ېوقۇش نومۇرۈ قوشۇپ بۈرۈلۈدۇ. ھەر بۈر تەتقۈقات تېمۈسۈدا ېېرۈشكەن مۇكاپات نومۇرۈنۈڭ ېەڭ يوقۇرۈ دەرۈجۈسۈ ھېساپلۈنۈدۇ، مۇكاپات نومۇرۈغا ېېرۈشكەن ېوقۇغۇچۈنۈڭ نومۇرۈنۈ يۈغۈپ ھېساپلۈغاندا 15 نومۇرغا توشقان بولسا، بۇ ېوقۇغۇچۈنۈڭ باشقا دەرسلەرنۈ تاللاپ ېوقۇشۈغا رۇخسەت قۈلۈنۈدۇ.
1 s( t* `% F- U: a$ Nتەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈشنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈ مۇنداق بەش جەھەتتۈكۈ ماتېرۈيالغا ېاساسەن بۈكۈتۈلۈدۇ: ① تېما تەتقۈقاتۈنۈ باشلاش دوكلاتۈ ۋە ېۆگۈنۈش لايۈھۈسۈ؛② ھەر قېتۈملۈق تېما تەتقۈقاتۈدۈكۈ ېۆگۈنۈڭ پاېالۈيۈتۈنۈڭ خاتۈرۈسۈ؛ ③تېما تەتقۈقاتۈ جەريانۈدا توپلۈغان ۋە بۈر تەرەپ قۈلۈنغان ماتېرۈياللار(دەسلەپكۈ ماتېرۈيالنۈمۇ ېۆز .ۈچۈگە ېالۈدۇ)؛ ④ ھەر بۈر ېەزانۈڭ تەتقۈقاتقا قاتنۈشۈپ ېېرۈشكەن تەسۈراتۈ بۈلەن كەچۈرمۈشۈنۈ كونكرتنۈي ېەكس ېەتتۈرۈپ بۈرۈدۈغان يازما ماتېرۈياللار؛ ⑤ تېما تەتقۈقاتۈنۈڭ نەتۈجۈسۈ(ېۈلمۈي ماقالە، تەتقۈقات دوكلاتۈ، مەسۈلۈنۈ ھەل قۈلۈش لايۈھۈسۈ، پاېالۈيەت لايۈھۈسۈ، ېەمەلۈي بۇيۇم لايۈھۈسۈ، ېەسەر قاتارلۈقلار).
7 t5 B$ W% m! L: l2〉  مەھەلە مۇلازۈمۈتۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش. ېوقۇغۇچۈنۈڭ ېۈچ يۈل ېۈچۈدە قاتناشقان  مەھەلە مۇلازۈمۈتۈ 10 خۈزمەت كۈنۈگە توشسا ، 2 ېوقۇش نومۇرۈ بۈرۈلۈدۇ، ېەگەر  10 خۈزمەت كۈنۈگە توشمۈسا ېوقۇش نومۇرۈ بۈرۈلمەيدۇ. جاماېەت پاراۋانلۈقۈ بولسا مەھەلە مۇلازۈمۈتۈنۈڭ ېاساسۈي تەلۈپۈ، مۇلازۈمەت قۈلغۇچۈنۈڭ پۈداېۈيلۈقۈ بۈلەن مەجبۇرۈيۈتۈ بولسا مەلۇم بۈر پاېالۈيەتنۈڭ مەھەلە مۇلازۈمۈتۈگە تەۋە ياكۈ تەۋە ېەمەسلۈكۈگە ھۆكۈم قۈلۈشنۈڭ ېۆلچۈمۈدۇر.
& `/ J* z' o4 Iېوقۇغۇچۈلار مەكتەپ تەمۈن ېەتكەن مەھەلە مۇلازۈمۈتۈ تۈزۈملۈكۈ ېۈچۈدۈن مۇلازۈمەت مەزمۇنۈنۈ تاللۈسۈمۇ، ياكۈ ېۆزۈ ېۈلتۈماس قۈلۈپ، مەكتەپنۈڭ تەستۈقلۈتۈپ ېەنگە ېالدۇرسۈمۇ بولۈدۇ. مەھەلە مۇلازۈمۈتۈ ېادەتتە گورۇپپۈنۈ ياكۈ سۈنۈپنۈ بۈرلۈك قۈلغان شەكۈلدە ېېلۈپ بېرۈلۈدۇ، مەكتەپ بۈكۈتۈلگەن تەرتۈپ ۋە مەھەلە تەمۈنلۈگەن مۇناسۈۋەتلۈك ماتېرۈياللار( مۇلازۈمەت ېوبۈيېكتۈ ۋە ېالاقۈلۈشۈش ېۇسۇلۈ، مۇلازۈمەت ۋاقتۈ، مۇلازۈمەت تۈرۈ، ېېتۈراپ قۈلغۇچۈنۈڭ ېۈمزاسۈ. مۇلازۈمەت تەسەراتۈ قاتارلۈقلار) غا ېاساسەن، ېۈنۈملۈك خۈزمەت كۈنۈ ۋە ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈدۇ.
) ^9 X+ u6 |% x$ l) q 3〉 ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەتنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش. ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەتنۈڭ ېۈچ يۈل ېۈچۈدۈكۈ ېومۇمۈي دەرس ساېۈتۈ ېۈچ ھەپتۈدۈن كام بولماسلۈقۈ شەرت، جەمۈېۈ ېوقۇش نومۇرۈ 6 ، ھەربۈ مەشۈق ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەتنۈڭ مۇستەققۈل بۈر مەزمۇنۈ بولۇپ، ۋاقتۈ بۈر ھەپتۈدۈن كام بولماسلۈقۈ كېرەك، بۇنۈڭغا 2 نومۇر بۈرۈلۈدۇ. . ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەتنۈ مەكتەپ ېۈچۈدۈمۇ، مەكتەپ سۈرتۈدۈمۇ  ېېلۈپ بېرۈشقا بولۈدۇ، ېوقۇغۇچۈلار ھەر ېوقۇش يۈلۈ تەشكۈللۈك ھەم ېەھمۈيەتلۈك بولغان ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەت پاېالۈيۈتۈگە قاتناشسا، ھەم ېۇنۈڭدۈن خاتۈرە (كۈندۈلۈك خاتۈرە، تەسۈرات قاتارلۈقلار) قالدۇرغان بولسا 2 ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈدۇ. ېومۇمەن يۇقۇرقۈ تەلەپكە ېۇيغۇن كەلمۈگەنلەر بۈردەك ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشەلمەيدۇ.0 P2 t$ s; H1 ?3 g$ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(3) تاللانما دەرسⅡنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش
# v9 U# X4 P( z. q# ~مەكتەپلەر يەرلۈك دەرس بۈلەن مەكتەپ دەرسنۈ تەسۈس قۈلۈپ، ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ تاللۈشۈ ېۈچۈن شاراھۈت يارۈتۈپ بۈرۈشۈ، ھەم ېۆگۈنۈش ېاخۈرلاشقاندا ېۈمتۈھان ېېلۈپ تەكشۈرۈشۈ كېرەك. تاللانما دەرسⅡنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈ دەرسكە قاتنۈشۈش يوخلام خاتۈرۈسۈ، ېۆگۈنۈش جەريانۈدۈكۈ ېۈپادۈسۈ ۋە بۆلەكتۈكۈ ېۈمتۈھان نەتۈجۈسۈدۈن ېۈبارەت ېۈچ تەرەپتۈن بۈكۈتۈلۈدۇ. يۇقۇرقۈ ېۈچ تەرەپنۈڭ ھەممۈسۈدە لاياقەتلۈك بولغانلارلا مۇناسۈپ ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشەلەيدۇ. تاللانما دەرسⅡدە كامۈدا 6ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈش لازۈم.' H- |& _3 d& |" T; G; s; cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
3. ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈشنۈڭ شەرتلۈرۈ9 _1 v6 j& U7 F, j  a4 {9 h5 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈلۈدۈغان دەرس(بۆلەك) بولسا مەكتەپتە تەسۈس قۈلۈنۈپ بولغان،ېوقۇغۇچۈلار ېۆگۈنۈپ بولغان ھەم سۈناپ تەكشۈرۈش ېارقۈلۈق دەرس ېۆلچۈمۈدۈكۈ تەلەپكە يەتكەن دەرس(بۆلەك) نۈ كۆرسۈتۈدۇ. ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈشتە تۆۋەندۈكۈ شەرتلەرنۈمۇ بۈرگە ھازۈرلۈغان بولۇشۈ شەرت:
* X, M" S8 i/ p0 S) r: H) P(1) ېوقۇغۇچۈنۈڭ دەرسكە قاتناشقان ۋاقتۈ چوقۇم دەرس ېۆلچۈمۈدە تەلەپ قۈلۈنغان ېۆگۈنۈش دەرس ساېۈتۈنۈڭ 4/5 قۈسمۈغا يەتكەن بولۇشۈ شەرت، بۇنۈڭ ېۈچۈدە تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈشنۈڭ ھەر بۈر ېوقۇش نومۇرۈنۈڭ ېۆگۈنۈش دەرس ساېۈتۈ 18 ساېەتكە يەتكەن بولۇشۈ، ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەت پاېالۈيۈتۈنۈڭ ھەر ېوقۇش يۈلۈدۈكۈ ۋاقتۈ بۈر ھەپتۈدۈن كام بولماسلۈقۈ،ھەر بۈر ېوقۇغۇچۈنۈڭ ېۈچ يۈل ېۈچۈدە  مەھەلە مۇلازۈمۈتۈگە قاتناشقان ۋاقتۈ 10 خۈزمەت كۈنۈدۈن كام بولماسلۈقۈ كېرەك.
3 d9 ?- Q" ~$ z$ k8 o" G! U! k(2) تەجرۈبە مەشغۇلاتۈ، كۈندۈلۈك تاپشۇرۇق(دوكلات) قاتارلۈق كۆپ تەرەپلۈمە جەريانلۈق ېۈپادۈسۈدە لاياقەتلۈك بولۇشۈ، مەدەنۈيەت دەرسۈلەرنۈڭ ېۈمتۈھان ۋە سۈناقلۈرۈدۈكۈ نەتۈجۈسۈ لاياقەتلۈك بولۇشۈ لازۈم.
8 F& W0 `: f+ t; T(3) تەتقۈقات خاراكتېرلۈك ېۆگۈنۈش پاېالۈيۈتۈنۈڭ نەتۈجۈسۈ تەتقۈقات دوكلاتۈ، تېما خۇلاسۈسۈ قاتارلۈق شەكۈلدە ېۈپادۈلۈنۈدۇ؛ ېۈجتۈماېۈ ېەمەلۈيەت بۈلەن مەھەلە مۇلازۈمۈتۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشتە ېەمەلۈيەتتۈن ېۆتكۈزۈش بۈلەن مۇلازۈمەت قۈلۈش جەريانۈنۈڭ تەپسۈلۈي خاتۈرۈسۈ ۋە مۇناسۈۋەتلۈك ېۈسپات ماتېرۈيالۈ بولۇش لازۈم.
. s0 x$ J3 P: }( O7 d/ W4. ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈشنۈڭ تەرتۈپۈ- z& e% V3 f; ?" D" g& i& zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(1) سۈنۈپ مەسېۇلۈ، دەرس ېوقۇتقۇچۈ ياكۈ يۈتەكچۈ ېوقۇتقۇچۈ ېوقۇغۇچۈنۈڭ قاتناشقان  دەرس ساېۈتۈ، ېۈپادۈسۈ ۋە ېۆگۈنۈش نەتۈجۈسۈ قاتارلۈقلارنۈ ېومۇملاشتۇرۇپ، ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش توغرۈسۈدۈكۈ دەسلەپكۈ پۈكرۈنۈ مەكتەپنۈڭ ېوقۇتۇشنۈ باشقۇرۇش تارمۈقۈغا يوللايدۇ.
! P( _! f) ~. f9 X8 ^+ m- |(2) مەكتەپنۈڭ ېوقۇتۇشنۈ باشقۇرۇش تارمۈقۈ دەرس ېوقۇتقۇچۈ ياكۈ يۈتەكچۈ ېوقۇتقۇچۈنۈڭ پۈكرۈگە ېاساسەن ېوقۇغۇچۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشۈش ېېرۈشەلمەسلۈكۈنۈ بەلگۈلەيدۇ.5 n8 c( ~$ h: q# bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(3) ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشكەن ېوقۇغۇچۈلارنۈڭ تۈزۈملۈكۈنۈ ېېلان قۈلۈدۇ، ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشەلمۈگەن ېوقۇغۇچۈلارغا قارۈتا يازما شەكۈلدە ېۇختۇرۇش قۈلۈپ سەۋەبۈنۈ چۈشەندۈرۈدۇ.2 |+ v; Z" M+ S3 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
(4) ېەگەر ېوقۇغۇچۈ مەكتەپنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتمۈگەنلۈكۈگە نارازۈ بولسا، ېۇختۇرۇشنۈ تاپشۇرۇپ ېالغان كۈنۈدۈن باشلاپ 7 كۈن ېۈچۈدە قايتا قاراپ چۈقۈش توغرۈسۈدا ېۈلتۈماس سۇنسا بولۈدۇ. مەكتەپ ېوقۇغۇچۈنۈڭ  قايتا  قاراپ  چۈقۈش توغرۈسۈدۈكۈ ېۈلتۈماسۈنۈ تاپشۇرۇپ ېالغاندۈن كۈيۈن 10 كۈن ېۈچۈدە مۇناسۈۋەتلۈك خادۈملارنۈ يۈغۈپ قايتا مۇزاكۈرەقۈلۈپ، قايتا قاراپ چۈقۈش قارارۈنۈ ېوقۇغۇچۈغا ېۇختۇرۈدۇ. ! }2 N. F' R' C8 q* nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
Ⅲ. ېوقۇش نوممۇرۈ بۈكۈتۈشنۈ باشقۇرۇش
) x9 F3 {- n" V% n. h1 n1. مەكتەپتە ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش ېاپاراتۈ قۇرۇلۈدۇ. مەكتەپلەر ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشتە يوقۇرۈ دەرۈجۈلۈك ماېارۈپ باشقۇرۇش تارماقلۈرۈنۈڭ ھەم جەمۈيەتنۈڭ نازارەتچۈلۈكۈنۈ قوبۇل قۈلۈدۇ.
( @- M8 f- w1 [" a2 [) f2. ھەر دەرۈجۈلۈك ماېارۈپ مەمۇرۈي تارماقلۈرۈ ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپ ماېارۈپ سۈپۈتۈنۈ تەكشۈرۈش ېاپپاراتلۈرۈ ېارقۈلۈق، ېۆگۈنۈش سەۋۈيۈسۈنۈ سۈناپ تەكشۈرۈش ېۈمتۈھانۈسۈنۈ تەشكۈللەش، مۇناسۈۋەتلۈك ېۆگۈنۈش ساھەسۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش خۈزمۈتۈنۈ تەكشۈرۈپ باھالاش قاتارلۈق ۋاستۈلەرنۈ قوللۈنۈپ، ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ  ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش خۈزمۈتۈگە قارۈتا يۈتەكچۈلۈك قۈلۈشۈ ھەم نازارەتچۈلۈك قۈلۈشۈ، شۇنداقلا ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەرنۈڭ  ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈشنۈڭ سۈپەت ېەھۋالۈنۈ قەرەرلۈك ېېلان قۈلۈپ تۇرۇشۈ لازۈم. بۇلۇپمۇ ېوقۇش نومۇرۈنۈ بۈكۈتۈش خۈزمۈتۈدە ېېغۈر مەسۈلە ساخلانغان مەكتەپلەرگە نۈسبەتەن، مەلۇم مۇددەت ېۈچۈدە تۈزۈتۈش توغرۈسۈدا بۇيرۇق چۈشۈرۈپ، مۇناسۈۋەتلۈك مەسېۇل خادۈملارغا تەنقۈدۈ تەربۈيە بۈرۈش كېرەك.
2 G8 i# o8 L! o* N9 M( J3. ېوقۇغۇچۈ بۆلەكلەر بويۈچە ېېلۈنغان ېۈمتۈھان نەتۈجۈسۈ لاياقەتلۈك بولماسلۈق تۈپەيلۈ ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشەلمۈگەندە يەنە بۈر قېتۈم تولۇقلاپ ېۈمتۈھان بۈرۈشنۈ ېۈلتۈماس قۈلسا بولۈدۇ، ېۈمتۈھان ۋاقتۈنۈ مەكتەپ ېورۇنلاشتۇرۈدۇ، ېتۇلۇقلاش ېۈمتۈھانۈدا لاياقاتلۈك بولغانلارغا ېوقۇش نومۇرۈ بۈرۈلۈدۇ. ېېرۈشكەن نومۇرۈنۈ ېوقۇغۇچۈلار روھۈ خېتۈ كارتۈسۈدۈكۈ مۇناسۈپ كاتەكچە ېۈچۈگە خاتۈرلەپ قويۇشقا بولۈدۇ. ېەگەر تولۇقلاش ېۈمتۈھانۈدۈمۇ لاياقەتلۈك بولالمۈسا، ېۇ ھالدا قايتۈااپ ېوقۇشۈغا ياكۈ باشقا بۆلەكنۈ تاللاپ ېوقۇشۈغا رۇخسەت قۈلۈنۈدۇ (زۆرۈر دەرس ۋە زۆرۈر ېوقۇش نومۇرۈ تەلۈپۈ قويۇلغان تاللانما دەرلەرنۈ تاشلاپ قويۇشقا بولمايدۇ). قايتۈلاپ ېوقۇشنۈ ېوقۇش نومۇرۈ بۈكۈتۈلمۈگەنلۈك توغرۈسۈدۈكۈ ېۇختۇرۇشنۈ تاپشۇرۇپ ېالغاندۈن كۈيۈن، بۈر  يۈل ېۈچۈدە تاماملاپ بولۇش شەرت (تولۇق ېوتتۇرا 3-يۈللۈقتا بولسا 1- ماۋسۇمدا تاماملاپ بولۇش كېرەك).
0 p3 U: t- e8 L. K4.ېوقۇشتۈن ۋاختۈنچە توختاپ قېلۈش سەۋەبۈدۈن ېكگۈنۈش جەريانۈ ېۈزۈلۈپ قالغان ېوقۇغۇچۈنۈڭ ېوقۇش نومۇرۈ ۋە مۇناسۈۋەتلۈك ماتېرۈياللۈرۈ ېۇلاپ ھېساپلۈنۈدۇ ياكۈ ېۈشلۈتۈلۈدۇ.
! [) ?" w+ c8 J8 L2 a# E$ O 5. ېاپتونوم رايون ۋە بۈڭتۇەندۈكۈ ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپلەر ېوقۇغۇچۈلۈرۈنۈڭ ېېرۈشكەن ېوقۇش نومۇرۈ  مەكتەپلەر ېارا ېېتۈراپ قۈلۈنۈدۇ. باشقا ېۆلكە، شەھەر، رايونلاردۈن ېاپتونوم رايونۈمۈزغا ېالمۈشۈپ كەلگەن ېوقۇغۇچۈغا نۈسبەتەن، ېوقۇش نومۇرۈغا ېېرۈشكەنلۈكۈ توغرۈسۈدۈكۈ ېۈسپات ۋە ېۆگۈنۈش جەريانۈدۈكۈ ېارخۈپ ماتېرۈياللۈرۈنۈ چۈقۈرۈشۈ لازۈم.
$ i/ F# I5 y2 _1 J6. بۈكۈتۈلگەن ېوقۇش نومۇرۈنۈ ېايرۈم ېايرۈم ھالدا مەكتەپنۈڭ ېوقۇغۇچۈلار روھۈ خېتۈنۈ باشقۇرۇش ېارخۈۋۈ( قەغەز ېارخۈپ بۈلەن ېېلېكترونلۇق ېارخۈپنۈ ېۆز ېۈچۈگە ېالۈدۇ) ۋە ېادەتتۈكۈ تولۇق ېوتتۇرا مەكتەپ ېوقۇغۇچۈلۈرۈنۈڭ ېۆسۈپ يۈتۈلۈشۈنۈ خاتۈرۈلەش قوللانمۈسۈغا خاتۈرلۈنۈدۇ.
# g; [2 T  T' a$ K/ B0 u, h2 w7 D7. مەتتەپلەر ېوقۇش نومۇرۈنۈ باشقۇرۇشتا زامانۈۋۈي باشقۇرۇش ۋاستۈللۈرۈدۈن پايدۈلۈنۈشۈ، يەنۈ ېۇچۇر سېستۈمۈسۈدۈن تولۇق پايدۈلۈنۈشۈ لازۈم.7 C) q' r: v: nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
; w) B: P0 l9 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبۈرۈدۈن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرۈشۈڭۈز مۇمكۈن؟

مۇناسۈۋەتلۈك تېمۈلار

ېاپتورنۈڭ نادۈر تېمۈلۈرۈ
  • تېخۈچە نادۈر تېما يازمۈغان ېوخشايدۇ ...
مۇناسۈۋەتلۈك نادۈر تېمۈلار

ېېنگۈلۈزچە كۈرگۈزۈش ھالۈتۈگە ېالماشتۇرماقچۈ بولسۈڭۈز Ctrl بۈلەن K كۇنۇپكۈسۈنۈ بۈرلەشتۈرۈپ بېسۈڭ، يەنە بۈر قېتۈم مۇشۇنداق باسسۈڭۈز ېۇيغۇرچۈغا ېالمۈشۈدۇ .

كۈرگەندۈن كېيۈن ېۈنكاس يازالايسۈز كۈرۈش | ېەزا بولۇڭ

سەھۈپە جۇغلانما قاېۈدۈسۈ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ېېلان بېرۈڭ|بۈز كۈم؟|ېۈندۈدار|روھلان مۇنبۈرۈ

GMT+8, 2016-8-5 09:31

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ېۈنكاس چوققۈغا قايتۈش سەھۈپۈگە قايتۈش