ئوقۇتقۇچىنىڭ كىملىكى
) e3 n4 w% ~; P% c& h$ l% Dئەيساجان تۇردى ئاچچىق : T9 B1 u1 H1 S; }: Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن شەرىققىمۇ بارمىدىم، غەرىپكىمۇ بارمىدىم، جەنۇپقىمۇ بارمىدىم، شىمالغىمۇ بارمىدىم، ھاۋا يولى بىلەن ئاسمانغىمۇ چىقتىم، سۇ يولى بىلەن دېڭىز ئاستىغىمۇ كىردىم، ئېگىز ھەم يۈكسەك تاغ چوقىلىرى چىقىپ سۈكۈتكە پاتقان تاشلار بىلەنمۇ سىرداشتىم، گۈزەل ھەم سەلتەنەتلىك باغلارغا كىرىپ سازەندە قۇشلارنىڭ لىرىك غەزەللىرىنى ئاڭلىدىم ھەم يۇمران گىياھلار بىلەن ئۆزگىچە ئاھاڭدا مۇڭداشتىم....مەيلى كائىناتنىڭ قايسى چوقىسىغا باراي، مەن ئۇچراتقان ھەربىر شەيئى خۇددى مەسلەھەتلىشىۋالغاندەك بىر كىشىنىڭ نامىنى زىكرە قىلىپ شۇ كىشىگە پۈتمەس-تۈگىمەس ھەمدۇ سانا ئوقۇپ بەردى." W; @6 C# r; Z4 l6 k: S: N7 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇنداقتا ئۇ كىشى زادى كىم؟!: Q0 D- t$ U9 T6 Q9 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەتتە ئىقلىمنى بوي سۇندۇرۇشقا تەۋەككۇل قىلغان ئىسكەندەرمۇ؟ چىڭگىزخانمۇ؟ گېتلىرمۇ؟! l2 Q. u7 n q% W, h3 |9 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- ياق
5 `$ a8 Q) h$ d2 I1 T9 Z" p+ h-ئاتىللىرىڭنىڭ ئايىغى ئاستىدا ئۆزگىچە مەدىنيەت ياراتقان باتۇر تەڭرىقۇتمۇ؟ ئۇغۇزخانمۇ؟ ئارىپ ئەر تۇڭامۇ؟ توڭرىقۇتمۇ؟
Q0 H' ?, a8 k$ y1 A5 d4 ^-ياق
3 Y% p. Z0 o5 r# U6 z- _6 o8 f-شۆھرەتلىك قەلەم ساھىبى ناۋائىي ھەزرەتمۇ؟ بابارەھىم مەشرەپمۇ؟ تاگورمۇ؟ مىستىرانمۇ؟ ياكى بوتلىرمۇ؟ ياكى نېتىشىمۇ؟
$ A- K2 i- \5 n+ W+ ~, F-ياق
8 W: I" T! A4 b5 t) }9 a) r- ?ياكى ئۇ ...مۇ؟
) `* D7 z1 W+ B1 j6 B: C$ R-ياق4 k) W+ d4 I) Y! H1 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئۇنداقتا ئۇكىم؟!9 d8 E, r& ?* F; x& yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئۇ دەل «روھ ئىنژىنىرى» «شام» «باغۋەن» دېگەندەك ناملار بىلەن تەرىپلىنىۋاتقان ئوقۇتقۇچىدۇر.2 P( h; s; p2 d6 Y) ` Y+ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xx xx
) X$ f/ |" ~7 `مەن يولدا كېتىۋېتىپ بىر دانىشمەن بىلەن ئۇچىرىشىپ قالدىم. : x( m3 F$ ?( x+ |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«-ئالەمنىڭ چىرىقى بارمۇ؟% B$ C" _0 D" E3 u8 `7 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئوقۇتقۇچى
) f+ F2 Z/ f g7 g-ئالەمنىڭ يىلتىزى بارمۇ؟1 @. w0 g9 P3 q5 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئۇقۇتقۇچى1 E; G; G" P3 X. Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئالەمنىڭ تۈۋرىكى بارمۇ؟$ Y/ R6 Z, ?8 n; [% y- qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئوقۇتقۇچى, B) Y/ O; }% X. ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئالەمنىڭ يۈرىكى بارمۇ؟& C: H: }$ V# rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
-ئوقۇتقۇچى»
3 }. r; U9 G8 W" m8 d& C Qمەن تەئەججۈپلۈنۈپ نېمە دەپ سورىسام ئوخشاشلا«ئوقۇتقۇچى» دەپ جاۋاب بەردىڭىزغۇ؟! دېدىم.5 y+ _% D! w( {# T! Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇ دانىشمەن بېشىنى چايقاپ قويۇپ«ھەتتا سەندىكى مۇشۇنداق سۇئال سوراش ئىقتىدارىنىمۇ ئوقۇتقۇچى يېتىلدۈرگەن تۇرسا، دۇنيادىكى بارلىق يۈكسەكلىك ئوقۇتقۇچىغا يۈكلەنسىمۇ ئازلىق قىلىدۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ جاپاسىنى پەقەت ئوقۇتقۇچى بولۇپ باققانلار ھېس قىلالايدۇ، بەزىلەر ھازىر ئۇ نېمە بولماق تەس، بۇ نېمە بولماق تەس دېيىشۋاتىدۇ. لاياقەتلىك ئوقۇتقۇچى بولماق تولىمۇ مۈشكۈل جەريان، چۈنكى ئۇ ئىنساننى قايتىدىن ياراتقۇچىدۇر» دەپلا كېتىپ قالدى.
h* T6 s9 I$ f- }$ u7 l0 qمەن چوڭقۇر خىياللار دۇنياسىغا غەرق بولدۇم. * @( d2 q+ ?6 I/ `/ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاشۇ قەدىردان ئوقۇتقۇچىلىرىم، ئاشۇ قەدىردان ئوقۇتقۇچىلار خىيالىمنىڭ مەركىزىگە ئايلاندى. ئاشۇ قەدىردان ئۇستازلىرىمدىن سۆزلەشنى، قەدەم ئېلىشنى، ياشاشنى ھەتتا ئادەمدەك خىيال سۈرۈشنى ئۆگەنمىگەن بولسام « ئادىمىيلىك ئوربىتىسى»دىن چىقىپ كېتىپ نەلەردە شەيتاننىڭ بۇيرۇقىنى سەمىمىيلىك بىلەن قۇبۇل قىلىپ، دېپىغا ئۇسۇل ئويناپ يۈرگەن بولاتتىم –ھە؟!
1 p. c0 H0 i* Y: P& yمۇبادا ئوقۇتقۇچىلار بولمىغان بولسا بۇ دۇنيا بىرمۇ تازلىق ئىشچىسى يوق دوزاق كوچىسىغا ئوخشاپ قالاتتى.
7 o/ U. ` A3 y Yئوقۇتقۇچىلار بولمىسا بۇ دۇنيا بىرمۇ قۇش يوق ئورمانلىققا ئوخشاپ قالاتتى.
4 ?) O# R+ U$ {- r wئوقۇتقۇچىلار بولمىسا بۇ دۇنيا بىر تامچىمۇ سۇ يوق كۆلگە ئوخشاپ قالاتتى.
2 F, y, Y) ]# V9 Gئوقۇتقۇچىلاربولمىسا بۇ دۇنيا بىر تال يۇلتۇز يوق ئاسمانغا ئوخشاپ قالاتتى.
) N( R0 k7 T4 G k" V' F& e/ Z& m2 Wxx xx
9 ]* I& } ^- D1 w8 w' N2 Aئوقۇتقۇچىسىز بۇ دۇنيانى تەسەۋۋۇر قىلىش مۇنكىنمۇ؟! + c. l# z2 |9 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى – ئەڭ گۈزەل باغ، سەن قانداق گۈل ئۈزمەكچى بولساڭ ئۇنى تاپالايسەن.
/ R/ T* K4 s/ n" ~% B" X4 dئوقۇتقۇچى- ئەڭ زامانىۋى روھى كېسەللىكلەر دوختۇرخانىسى. سەن ھەرقانداق كېسەلگە مۇپتىلا بولساڭ شىپالىق تاپالايسەن.
& |: A; v& K- i2 l6 rئوقۇتقۇچى- چەكسىز كەتكەن سۈزۈك دېڭىز. سەن ئۇنىڭ تۆت پەسلىنىڭ ھەممىسىدە بېلىق بولۇپ ئۈزەلەيسەن.; a: P3 v! _; s0 U6 ~/ l/ {; h" eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى- «مىڭ بىر كېچە».سەن ئۇنىڭدىن دۇنيادا يۈز بېرىۋاتقان ئاجايىپ-غارايىپ ئىشلارنى ئاڭلايسەن.
( q, T. R+ S' ^- Z8 R6 Kئوقۇتقۇچى-ئەڭ ئىلغار جاھاننامە ئەينىكى، سەن ئۇ ئارقىلىق بۈگۈنكى ھالىتىڭنىلا ئەمەس، ئۆتمۈشۈڭنى ئەسلىيەلەيسەن، ھەم گۈزەل كېلىچىگىڭنى ناھايىتى ئېنىق تەسەۋۋۇر قىلالايسەن.) g7 {1 l! X" e* R4 V8 N+ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى – ئۇ بىر سۆيگۈ دەرىخى. ئۇ ساڭا سۆيگۈ، سۆيۈش، سۆيۈلۈش، مەۋجۇدلۇق، قەدىر-قىممەت...ھەققىدىكى ئاڭ كونا ۋە ئەڭ يېڭى رىۋايەتلەرنى سۆزلەپ بېرىدۇ.
" h6 h( v) |! y5 I2 X, Kئوقۇتقۇچى مەڭگۈ ئېيتىپ تۈگەتكىلى بولمايدىغان يېقىملىق ناخشا.ئۇ قەلبىڭگە گۈزەللىك تۇيغۇسى بېغىشلايدۇ ھەم دۇنيانىڭ ئەسلىدە تولىمۇ گۈزەل ئىكەنلىگىنى شۇنداقلا ئىنسان قەلبىنىڭ ئەسلىدىنلا چەكسىز مېھىر-مۇھاببەتكە تولغانلىقىنى ھېس قىلدۇرالايدۇ.
0 H) k0 ]' h. Nئوقۇتقۇچى – كائىناتتىكى ئۆزگىچە بىر يۇلتۇزلار توپى. سەن ئۇ جايغا چىن ئەقىدە بىلەن بارساڭلا يۇلتۇزلارغا ئايلىنالايسەن.% `1 {% \: J9 D7 |/ A* Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xx xx
5 T, R& z2 Z: {: Hئوقۇتقۇچى مېنى روھلاندۇرغان. ئۇچۇرغان، ئۇ ماڭا ئۇسساپ كەتكىنىمدە، بىر پىيالە سوغۇق سۇغا ئايلىنىپ بەرگەن. ئۇ ماڭا قەھرىتان سوغۇقتا ئىسسىق چاپان بولۇپ بەرگەن. ئۇ ماڭا تۆت كوچا دوقمۇشىدا ئۈمىدسىزلىك ھارۋىسىدا ئولتۇرۇپ تېڭىرقاپ قالغىنىمدا كومپاس بولۇپ بەرگەن. ئۇ تېخى ماڭا خەتەرلىك داۋانلاردىن ئۆتەر چېغىمدا كۆۋرۈك، ئېگىز قىيالارغا يامىشىۋاتقىنىمدا شوتا بولۇپ بەرگەن.0 X- a1 e, V- H1 ? S3 B. bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن يېشىللىققا ئاشق بولۇپ مەسىت بولۇپ يۈرگىنىمدە باھارنى چىللاپ بەرگەن ئەمەسمۇ؟!
. w7 |4 @% S/ Pمەن شۇڭا ئوقۇتقۇچىنى سۆيىمەن، ئوقۇتقۇچىلارنى سۆيىمەن، مەيلى قەيەردە بولسۇن، مەيلى ئۇ قايسى مىللەتتىن بولسۇن، مەيلى ئۇ قايسى قىتئەدىن بولسۇن، باشقا بىر كائىناتتا بولسىمۇ مەيلى ئوخشاشلا سۆيىمەن. ئوخشاشلا قەدىرلەيمە. ئوقۇتقۇچىنى قەدىرلىسەك ئۆمرىمىىز ئۇزىرايدۇ. بەختىمىز قاچمايدۇ. ئوسىمىز بالدۇر تاۋلىشىپ قالمايدۇ. ئارپىمىز خام ئورىۋېتىلمەيدۇ. نامراتلىق بىزگە ھەيۋە قىلالمايدۇ. بەخىتسىزلىك بىزگە قۇچاق ئاچالمايدۇ. شەيتانمۇ بىزگە تاش ئاتالمايدۇ. يولىمىزمۇ ئۇزىراپ كەتمەيدۇ، قولىمىزمۇ قىسقىراپ كەتمەيدۇ.
$ Y) Q `' y/ _8 [ئوقۇتقۇچىنى قەدىرلىگەن يەردە قىيامەت بولمايدۇ. پىتنە-پاسات بولمايدۇ. غەيۋەت-شىكايەت بولمايدۇ. خورلۇق بولمايدۇ. جىنايەت بولمايدۇ. ھەق-ناھەق رېئاكسىيەلەشمەيدۇ.
4 U$ v# T7 F, V5 Zئېقى ئاق، غېزى غاز، ئۆردىكى ئۆردەك، پېيى پەي بولىدۇ. توكۇرلار ئۇزۇنغا يۈگۈرۈش مۇسابىقىسىدە چىمپىيون بولالمايدۇ. ئۇ يەردە قۇياش مەڭگۈ پاتمايدۇ. باھار مەڭگۈ قايتىپ كەتمەيدۇ.
' R+ ~ b+ v9 F+ J4 \شۇڭا ئوقۇتقۇچى قەدىرلىنىشى كېرەك. ئوقۇتقۇچى سۆيۈلىشى كېرەك. سەن ھەر ۋاقىت ئوقۇتقۇچىڭنى سۆي، ئوقۇتقۇچىلارنى قەدىرلە!
% s, v; O6 M/ ]& d {ئوقۇتقۇچىنى سۆيمىگەنلىك ماھىيەتتە ئۆزۈڭنى سۆيمىگىنىڭ.4 j: i) ~9 e R. n* P' [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىى سۆيمىگىنىڭ مىللىتىڭگە ئاسىيلىق قىلغىنىڭ. مىللىتىڭگە ئاسىيلىق قىلغىنىڭ ۋەتەنسىزلىك قىلغىنىڭ، ۋەتەنسىزلىك قىلغىنىڭ قوتىنىڭنىڭ ئادىرسىڭنى بۆرىلەرگە ئېيتىپ بەرگىنىڭ.
! [. c# N1 u! E$ X4 h4 ` K, N Uئوقۇتقۇچىنى سۆيمىگىنىڭ مەھكۇملۇق زەنجىرىگە ئۆز-ئۆزۈڭنى باغلىغىنىڭ. مەھكۇملۇق زەنجىرىگە باغلانغانلىق ئىنسانلىقىڭنى ئىتراپ قىلمىغىنىڭ ئىنسانلىقىڭنى ئىتراپ قىلمىغىنىڭ پارتىيىگە، ئۇلۇغ ۋەتىنىمىزگە تۇزكورلۇق قىلغىنىڭ!' A9 ~. X/ s0 [# f6 z- mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
توۋا، ئوقۇتقۇچىنى ئازاپلىغان كىشىدىن ئارتۇق زالىم بارمۇ؟!
, U, Q p" Y7 h+ _2 i1 o) `ئوقۇتقۇچىنىڭ ياقىسىغا ئېسىلغان، كۆزدىن ياش ئاقتۇرۇشقا تەۋەككۈل قىلغان كىشىدىن ئارتۇق مۇناپىق بارمۇ؟! ' t( d3 ^7 `. F: _' Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىنىڭ ئازاپ گۈلى تەقدىم قىلغۇچى ئاخىرقى ھىساپتا ئۆزىنىڭ قەبرىسىنى قاتتۇرىدۇ. ھەتتا ئۆزىنىڭ ھالاكەت جىلغىسىغا بېرىش قەدىمىنى تېزلىتىدۇ.
1 ^; O5 K. d( j5 q3 v
9 W- }' U; @6 m G! Gxx xx# I+ D% |+ Q) m; e% iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىنى «پىخسىق»دېگۈچىلەرنىڭ ئىقدىسادى ئېڭى يىتىلمىگەنلەر.4 S4 }1 I6 E, e( U Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىى «ئۇششاق گەپ ساتقۇچى»دىگۈچىلەرنىڭ تىلى كەمتۈكلەر.
* R4 h5 v! ^; p0 Q c/ p; q2 oئوقۇتقۇچىنى «قىلنى قىرىق يارغۇچى» دىگۈچىلەر چۇقۇنكى «بىغەملەر يۇرتىنىڭ» نۇپۇزلۇق پۇقراسى.8 \# I& m0 }* l4 L) j1 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىنى «سېسىق توققۇزىنچى»دىگۈچىلەر چۇقۇمكى پائىشىلەرنىڭ يۇندىسىدا تاھارەت ئالغۇچىلار./ ?+ j( T9 D/ q! M3 [+ kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىغا لەقەم سوۋغا قىلغۇچىلارنىڭ كەم بۇلغاندا ئەقلىگە كۈيى چۈشۈپ كەتكەن ياكى غۇرۇرى ئاختا قىلىنغۇچىلار.
9 ^5 E- u2 G" y5 S; Gxx xx' A; H5 q7 N P }- E7 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن ھارام بايلىقتىن، راھات-پاراغەتتىن ۋاز كېچىپ جەننەتتەك پاك مەكتەپكە چوڭ-چوڭ قەدەم ئىلىپ كىرىپ كەتكەن ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرگەن.
4 R, P$ o7 z8 i7 p+ B8 Y* @) y2 f4 Mمەن ئالىي قەسىرلەرگە كىرىش «پاسپورتنى»يىرتىۋېتىپ نامرات دېھقان باللىرىنىڭ قەلىب قەسىرىگە شەپىسىز ئەڭ ئۇستا ئوغرىدەك، يېشىل نۇرغا ئايلىنىپ كىرىپ كەتكەن ئوقۇغۇچىلارنى كۆرگەن.
* u% |' ]( A( R" [# u# kمەن بالىلارنىڭ ئىشقىدا بۇلبۇلدەك ناخشا ئېيتقان ئوقۇغۇچىلارنى كۆرگەن.. @6 @6 H M8 K1 L8 I3 p4 E. nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن تۈن قاراڭغۇسىدا يۈرۈگىنى سۇغۇرۇپ ئېلىپ مەشئەل قىلىپ ياندۇرۇپ، ساناقسىز ئوقۇغۇچىلارنى نۇرانە كېلىچەككە باشلاپ كېتىۋاتقان ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرگەن.
' s' Q' D8 r3 C7 N: Y7 {' _مەن سەلتەنەت قەسىرىگە ئۆزى كىرمەي، ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ بەخىت نۇرىغا چۆمىلگەنلىكىدىن خۇشال بولۇپ ھۇشىدىن كەتكەن ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرگەن.
+ Z9 X0 J! i% z; U* @3 Wسەن ھارامتاماق، روھى پەس، ھەسەتخور، كۆرەلمەس، غۇرۇرسىز يالاقچىلار ئارىسىدا مېنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىم يوق.
' P; U0 R/ P& g+ n2 aمۇتىھەم، خۇشامەتچى، تەخسىكەش، كۆكەرمە، قىزىل تۇمشۇق قاراقچىلار ئارىسىدا مېنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىم يوق.2 p! _" W. j. w( ?2 o8 N F; B8 W" |$ Q! aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لايغەزەل، ھۇرۇن، مەسئۇلىيەتسىز، بوشاڭ، قاششاق سەۋدايىلار ئارىسىدا مېنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىم يوق.
$ p2 d, Z6 \& Q; x- Q, Jھەشەمەت دەرۋازىسى ئالدىدا تەمتىرەپ يۈرگەن، ئىشىق راۋىقىدا ۋالاقلاپ يۈرگەن، پايلاقچىلار ئارىسىدا مېنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىم يوق.
/ T4 K* N- V' _; Xچۈنكى ئۇلار ئاللىقاچان ئۆزىنىڭ ئىنسانلىقىنى ئىتراپ قىلىپ بولغان.3 [. V" o5 h( c9 k5 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xx xx
! E0 B3 e0 r/ Nچىن ئوقۇتقۇچىلار خوشامەت كوچىسىغا كىرىشىنى رەت قىلىدۇ. ئۇلار، ئۆلگەن ھايات، مەنىسىز تۇرمۇش، يالغان مۇھەببەت، ساختا دوستلۇق، رەڭلىك ئەقىدە ۋە سۈنئى تەبەسسۇمغا قاراپ يىغلايدۇ.7 ~* l- T6 y1 P' c: ^: [( z. Q. e0 r' bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خورلانغان، پۇتىغا نەشتەر سانجىغان، پاناھى يوق بالىلارنىڭ ئوماق چېھرىنىڭ سۇلۇشۇپ بېرىۋاتقانلىقىغا قاراپ كۈلمەيدۇ.
6 C% j: \& k$ {( j* I# b9 f+ Z2 [سۆيۈلۈش پۇرسىتىگە ئېرىشەلمەيۋاتقان قىزلارنىڭ نۇرسىز كۆزلىرىگە قاراپ يىغلايدۇ. يوقسۇزلۇق ئۆتەڭلىرىدە ئۇخلاۋاتقان يىگىتلەرنىڭ قامىتىگە قاراپ يىغلايدۇ.
' X' o/ Q7 g" P: Pچىن ئوقۇتقۇچىلار باشقىلارنىڭ تون كەيدۈرۈشىنى تاما قىلىپ مۈكىدەپ قالمايدۇ. ئاتايىن پۇل خەجلەپ تېلۋۇزۇرغا چىقىشىنى نۇمۇس دەپ قارايدۇ. سودا خاراكتىرلىك ماختىنىش كويىدا قاتىراپ يۈرمەيدۇ.( T; {( D) c7 M' E6 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇلار ئولۇغلۇقنى سېمىز تەندىن، يانچۇقتىكى پۇلدىن، مىنگەن ماشىنىنىڭ ماركىسىدىن، ئولتۇرغان رېستۇراننىڭ دەرىجىسىدىن ئىزدەشنى راۋاكۆرمەيدۇ., [- o& e! G! E5 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇلارنىڭ ئۇلۇغلۇقى دەل ئاددىي-ساددىلىقدا، ئۇلارنىڭ ئۇلۇغلۇقى دەل ئۆزىنىڭ ئۈن-تۈنسىز بېغىشلاشتەك ئالىجاناپلىقىدا.
8 Z5 ^. I. j; |/ X80ياشلىق قېرى سودىگەر 15قىزىنى ئەمرىگە ئالسا ھېچكىم ئەجەپلەنمەيدۇ. 90ياشلىق موماي دېسكو ئوينىسا ھېچكىم ئەجەبلەنمەيدۇ.
0 ^! _$ q1 y6 Z. D- Mساۋاتسىزلار ئەمەلدار بولسا ھېچكىم ئەجەبلەنمەيدۇ. قەلەندەر بىر كېچىدىلا مىليۇنېر بولسا ھېچكىم ئەجەبلەنمەيدۇ.
) W- l$ [4 x! N) }. ^8 s3 S% iبىراق ئوقۇتقۇچىلار بىرەر قۇر يېڭى كىيىم كەيسە ياكى بىرەر قېتىم ئالى رېستۇرانغا كىرمىسە ھەممە ئادەم گۇمانلىنىدۇ. مانا بۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۇلۇغلۇقى.8 b' }! b; g0 k$ q7 m) yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xx xx+ p0 O, [+ X6 P' j' [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«مەسئۇلىيەت »دىگەن سۆزنىڭ لىكسىكىلىق مەنىسىنى چۈشەنمەيدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ.
6 c7 D7 m8 B; t# T; a$ aئەجداتلىرىنىڭ كونا چاپىنىنىڭ قەدىمىلىكىدىن پەخىرلىنىش يالىڭاچ قالغانلار، چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ.* y( Y, S" i( `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماڭغان ئىزىدىن تىكەن ئۈنىدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .8 N. l' C G R7 q! ~* Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھوقوق ھارۋىسىغا ئولتۇرۇش ئۈچۈن ھەممىگە كۈلىدىغانلار ھەتتە ئايالىنى ئۆتنە بېرىشكىمۇ ماقۇل بولىدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .
+ q8 }3 T6 ]9 ?# R9 }9 Wئاتا – ئانىسىنى بىرەر قېتىممۇ يوقلاشقا جۈرئەت قىلالماي كېچە كۈندۈز باشقىلارنىڭ ئۆيىگە قاتىرايدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .% }. F0 M$ w; N0 \1 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېغىزدا باشقىلارنى « ئالغا » دەپ قويۇپ ئۆزى ئويقىغا كېتىدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .
" }- s: h" f, M Z2 a9 oھەقىقەتتىن قورقۇپ كۆزىگە قەلەي كۆزەينەك تاقىۋالىدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .2 Q; I. m" k/ |4 c( g* x9 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باغ بىنا قىلماي مىۋە يىيىشنى ، قوي باقماي گۆش يىيىشنى ئىستەيدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .
( i; [" Y- v `+ \* Mيۆتەلسىمۇ « ھۆكۈمەت ئۈچۈن يۆتەلدىم » دەپ پۇل تەلەپ قىلىدىغان ياكى كاماندۇرۇپكا ؛ئالماقچى بولغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .% E, R4 A+ w' r) ?2 F; Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئايالىنىڭ كالتە ئىچتىنىنى يۇيۇپ خىزمەت كۆرسەتتىم دەپ سۆيۈنۈپ يۇرىدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .
* a+ H4 D. f9 c- L% Rتەقدىر ئالدىدا تىزلىنىپ قۇياشنىڭ شەرىقتىن چىقىپ غەرىپكە پېتىشىنى تاماشا قىلىپ ئولتۇرۇدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .. c1 M* B! X- Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇنبەرگە پۇل يىغۋېلىش سۆزلەش ئۈچۈنلا سۆزلىۋېلىش ياكى ئۆزىنىڭ يېڭى كىيىمىنى داڭلىۋېلىش ئۈچۈن چىققانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .
, H+ W0 H* y) B! ?; |* m0 dئوقۇغۇچىلىلارنىڭ شىرىن خىيال سۈرۈشىگە چەك قويىدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۈلۈشىدىنمۇ ئەرسىلەيدىغانلار چىن ئوقۇتقۇچى بولالمايدۇ .: A: [0 {1 q0 ]8 ?, |0 e Z- xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇنكى ئوقۇتقۇچى مەنپەت ئالغۇچى ئەمەس ، مەنپەت ئاتا قىلغۇچى .8 k/ H) i; L; m0 N1 r \$ [' fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئىنېرگىيە توپلىغۇچى ئەمەس ، ئىنېرگىيە سەرپ قىلغۇچى .
$ g7 b w, {0 i9 ^, ~5 iئوقۇتقۇچى – ئوتتەك چاراسلاپ كۆيگۈچى .
6 ?4 G) p! O3 W: F k. Dئوقۇتقۇچى – بىرئۆمۈر ھالال تەر تۆكۈچى .......
3 I2 A8 G( a! I$ b; y" s1 zئوقۇتقۇچىنىڭ قەلبىدىكى مېھرى مۇھەببەت بۇلۇقىنىڭ كۆزى ئېتىلىپ قالسا دۇنيانىڭ تۇگەشكىنى شۇ؟!6 U; e4 F" O! a$ E5 `8 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ h5 u1 ^+ L0 e. h# A" B! `دوستۇم سەنمۇ ئوقۇتقۇچى بولدۇڭ مەنمۇ ئوقۇتقۇچى بولدۇم.
9 O" W$ H8 U8 C- H3 [مەنمۇ ئوقۇتقۇچى بولغانلىقىڭدىن پەخىرلەنسەڭ مەنمۇ ئوقۇتقۇچى بولغانلىقىمدىن تولىمۇ پەخىرلىنىمەن. ئوقۇتقۇچىلىق سەپىرىمدە چەككەن بارلىق جاپالىرىم ھەر دائىم ماڭا راھاتلىنىش تۇيغۇسى ئاتاقىلىدۇ. ئاشۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ رەڭدار سۇئاللىرى پۈتكۈل ئازابلىرىمنى ئۇنتۇلدۇرالايدۇ.
8 {( `$ b5 K9 z$ I2 ?مەن قايتا تۇغۇلساممۇ يەنە ئوقۇتقۇچىلىقنى تاللايمەن.. z* K# L) A) `1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۈر دوستۇم بىزنى ئوقۇتقۇچى قىلىپ يېتىشتۇرگەن ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ يېنىغا بارايلى. ئۇ بىزگە ئۆمۈرلۈك تەجىربىلىرىنى سۆزلەپ بېرىدۇ.
, T0 E! \# z! |7 B0 ?1 hدوستلار،يۇرتۇڭلار! سەلتەنەت بېغىغا جەم بولۇپ ئوقۇتقۇچىلار شەنىگە مەشىرەپ ئۆتكۈزەيلى." F8 Y1 F# E: }/ b$ u' l# e( Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دوستلار، يۇرۇڭلار! بۈيۈكلۈك تېغىغا چىقىپ ئوقۇتقۇچىلار شەنىگە ناخشا توۋلايلى. ناخشىلىرىمىزنى پۈتكۈل كائىنات ئاڭلىسۇن، ھەتتا شاتلانسۇن. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بۈيۈكلۈك يۇرتىنىڭ سۇلتانى بولۇشقا مۇناسىپ ئىكەنلىكىنى ھىس قىلىپ ئەندىكىپ كەتسۇن." P6 ]' l% I# b/ M% wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۈرۈڭلار،دوستلاريېڭى دەۋىر، چەكسىز دېڭىز، كەڭ تەبىئەت، ئانا تۇپىراق بىزدىن سۆيۈنۈپ قالسۇن.
l3 N; y) l7 Aبۇيۈكلۈك بابىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ ھىچكىمگە ئوخشىمايدىغانلىقىنى،پەقەت ئۆزىگە ئوخشايدىغانلىقىنى ھەممە چۈشەنسۇن.....2 J1 z1 L" [. kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 I* n/ C8 h1 e8 T) p/ y. d7 Qمەنبە: ‹‹شىنجاڭ مائارىپى››ژورنىلڭ 2013-يىللىق 6-سانىدىن8 J9 e' B, Y( h1 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 h; ]6 \0 J/ Pئەسكەرتىش: روھلان تورىدا ئېلان قىلغان ئەسەرلىرىمنى باشقا تورلاردا ئېلان قىلماقچى بولسىڭىز بېكەت باشلىقى ئادىلجاننىڭ رۇخسىتىنى ئالغاندىن كېيىن، روھلان تورى ۋە ئەسەرلىرىمنىڭ مەنبەسىنى ئەسكەرتىپ ئېلان قىلىڭ.
2 ?9 L- J8 k0 \( k$ S) w |