روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 6196|ئىنكاس: 6
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى يولغا قويۇش لايىھىسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxxباشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى يولغا قويۇش لايىھىسى
xxx小学标准化建设实施方案
پارتىيە 18-قۇرۇلتىينىڭ روھى، دۆلەت، ئاپتۇنۇم رايۇن ۋە ۋىلايەتنىڭ‹‹ئوتتۇرا-ئۇزاق مەزگىللىك مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىيات پىلان پىرگۇراممىسى›› نى ئەمىلىلەشتۈرۈپ، مەكتىۋىمىزنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى ۋەزىپىلىرىنى ياخشى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، مائارىپ بايلىقلىرىنى مۇۋاپىق تەقسىملەپ،مەكتەپلەرنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى يەنىمۇ ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن ، ‹‹شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى(سىناق نۇسخا)›› ، ‹‹قەشقەر ۋىلايىتىنىڭ مەجبۇرى مائارىپ مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشى پىلانى(2010-2020) ۋە ‹‹يەكەن ناھىيسىنىڭ مەجبۇرى مائارىپ مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشى پىلانى(2012-2018)نىڭ روھىغا ئاساسەن، بازىرىمىز ۋە مەكتىۋىمىزنىڭ ئەمىلىيىتىگە بىرلەشتۈرلۈپ بۇ لاھىيە تۈزۈپ چىقىلدى.) A4 J- ~3 r6 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىرىنچى.يىتەكچى ئىددىيە6 }" ^" t% e, {* M' hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    پارتىيە 18-قۇرۇلتاي روھى ۋە ئىلىمى تەرەققىيات قارشىنى يىتەكچى قىلشتا چىڭ تۇرۇپ، مەجبۇرىي مائارىپنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى ئوموميۈزلۈك ئىشقا ئاشۇرۇشنى نىشان قىلىپ،  ‹‹شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى›› نىڭ تەلىپىگە ئاساسەن ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنىڭ ئاساسى لىنىيسىنى چۆرىدەپ، ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشىنى يولغا قويۇشنى ئاساس قىلىپ، مەجبۇرى مائارىپ مەخسۇس تۈر سىلىنمىسىنى  قولغا كەلتۈرۈپ، مەكتىۋىمىزنىڭ مەجبۇرىي مائارىپ تەرەققىيات دائىرسى، سۈپىتى، ئۈنۈمنى بىر تۇتاش پىلانلاپ، ۋاقىت ۋە كۈچنى مەركەزلەشتۈرۈپ،مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئوقۇتۇش شارائىتى ۋە مۇھىتىنى ياخشىلاپ، مائارىپ بايلىقلىرىنىڭ سەرخىللىشىشىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، مەركىزىي مەكتىۋىمىز بىلەن كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەرنىڭ پەرقىنى تەدىرجىي كىچىكلىتىپ، تىرىشىپ ئەل رازى مائارىپ بەرپا قىلىش.! r3 x+ r& @# Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى.خىزمەت پىرىنسىپى: j% B! j4 L% m  Z( fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)ئۆز ئەمەلىيتىىزگە قاراپ ئىش كۆرۈپ، ھەقىقەتنى ئەمىليەتتىن ئىزدەپ، مەكتىۋىمىزنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى خىزمەتلىرىنى ئىلىمى پىلانلايمىز.
, a8 X1 h/ P; X* `6 b2 sمەكتەپلىرىمىزدىكى مائارىپ بايلىقلىرىنى ئىنىقلاپ، مەكتىۋىمىزنىڭ 12-بەش يىللىق پىلان مەزگىلىدىكى ئوقۇش يىشىدىكى نۇپوس سانىنى ئالدىن مۆلچەرلەش ئاساسىدا ،  بازىرىمىزنىڭ  ئىجتىمائى ، ئىقتىسادىي تەرەققىيات ئەھۋالى ۋە بازىرىمىز مائارىپنىڭ تەرەققىيات ۋەزىيىتى بىلەن بىرلەشتۈرۈپ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىنى ئاساس قىلىپ ، قۇرۇلۇش نىشاننى بىكىتىپ،  مەكتەپلىرىمىزنىڭ يىقىنىقى ۋە ئۇزاق مەزگىللىك تەرەققىيات پىلاننى ئەستايدىل ئەمىللەشتۈرىمز.
7 U( u$ C6 ?1 @$ u (2) مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى تۈرلىرىنى پىلانلاپ يولغا قويۇشتا يىراقنى كۆزلەپ ، مەسئۇلىيەتنى كۈچەيتىپ،  مائارىپ بايلىقلىرىنى مۇۋاپىق تەقسىملەپ،  مەركىزىي مەكتەپ ، كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپ ۋە ئوقۇتۇش نوقتىلىرىنى بىر تۇتاش پىلانلاشنى يولغا قويۇپ، ئەمىليەتنى چىقىش قىلشتا چىڭ تۇرۇپ، قۇرۇلۇش ئومومىي پىلانى، باسقۇچلۇق پىلان ۋە يىللىق پىلاننى ياخشى تۈزۈپ، تۈرگە ئايرىپ يىتەكچىلىك قىلىپ باسقۇچلار بويىچە يولغا قويىمىز.* M" h* Y* X2 K! g; G% Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)تىغ ئۇچىنى ئاجىز ھالىقلارغا قارىتىپ،  مۇھىم نوقتلارنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، ئاجىز نۇقتىلارنى نوقتىلىق ھالدا ئۆلچەملەشتۈرىمىز.
) f; B4 R+ i& @: T; v- D+ h/ H. wئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى باھالاپ ئۆتكۈزۋىلىش ئۆلچىمىگە يىتىشكە كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن  تىغ ئۇچىنى مەركىزىي مەكتەپ ، كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپ ۋە ئوقۇتۇش نوقتىلىرىنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشىدىكى ئاجىز ھالقا ۋە گەۋدىلىك مەسىلىلەرگە قارىتىپ،  مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئوقۇتۇش ئەسلەھەلىرى، مۇزىكا، گۈزەل سەنئەت، تەنتەربىيە ئەسلەھەلىرى، كىتاپ، ئۇچۇرلاشتۇرۇش  ئەسلىھەلىرىنى ۋاقتىدا تولۇقلاپ سەپلەپ ، مەركىزى باشلانغۇچ مەكتىۋىمىزنىڭ تەكشى تەرەققىياتىغا كاپالەتلىك قىلىش ئاساسىدا كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەرنىڭ  مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمىىنى مەركىزىي مەكتەپ بىلەن تەڭلەشتۈرۈپ، يولغا قويۇش جەريانىدا جىددى ئۆزگەرتىلىدىغان مەكتەپ قۇرلۇشلىرىنى ئورۇنلاشتۇرۇشنى ئالدىن ئويلىشىپ، ئالدىن ئەمىللەشتۈرۈپ، ئالدىن ئۆلچەمگە يەتكۈزىمىز .
/ Q' `9 x- C( [. Z/ p1 I (4) مەكتەپ باشقۇرۇش ئۆلچىمىدە چىڭ تۇرۇپ، قاتتىق دىتال ۋە يۇمشاق دىتال قۇرۇلۇشىنى تەڭ ئىلىپ بىرىپ ، ئوموميۈزلۈك قۇرىمىز.
: J9 y# U8 D$ x" Xئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمىدە چىڭ تۇرۇپ، مەكتەپلىرىمىزنى شارائىتىغا ئاساسەن تۈرلەرگە ئايرىپ ئۆلچەملەشتۈرۈش قەدىمىنى تىزلىتىپ،  2014-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx مەكتەپ ،xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنى ، 2015-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ،xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنى ، 2016-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنى ، 2017-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx باشلانغۇچ مەكتەپ ، xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنى ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى مۇپەتتىش قىلىپ باھالش ئۆلچىمىگە يەتكۈزىمىز، ئوقۇتۇشقا يىقىنلىشىش، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارغا مۇلازىمەت قىلىش پىرىنسىپىغا ئاساسەن ئالدى بىلەن ئاساسى ئەسلەھە تىخنىكا ئەسلەھەلىرىنى ئورنىتىش ئارقىلىق ئوقۇتۇش شارائىتىنى ياخشلاپ ،ئاندىن ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرلۇشى، باشقۇرۇش سەۋىيسى، ئوقۇتۇش ئىسلاھاتى، مەكتەپ مەدىنيىتى، ئوقۇتۇش سۈپىتى قاتارلىق قۇرۇلۇشلارغا ئەھمىيەت بىرىپ، مەكتەپلەرنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرىمىز.: W8 O9 w) s# i8 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچى.خىزمەت نىشانى' d- u/ ~2 I) I% }; n/ f- Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشىنى يولغا قويۇش ئارقىلىق  مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتىۋىمىز تەۋەسىدىكى بارلىق مەكتەپلەرنى جايلىشىشى مۇۋاپىق بولغان، مەكتەپ ئىقتىدارى مۇكەممەللەشكەن، ئوقۇتۇش ئەسلەھەلىرى ئۆلچەمگە يەتكەن، تۇرمۇش مۇلازىمەت ئەسلىھەلىرى ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلارنىڭ ئىھتىياجىنى قاندۇرالايدىغان، ئۇچۇرلاشتۇرۇش قۇرلۇشى ۋە مەكتەپ مەدىنيەت قۇرلۇشى يەنىمۇ ئىلگىرى سۈرۈلگەن، ئوقۇتۇش سۈپىتىى مۇقىم  يۇقۇرى كۆتۈرۈلگەن بولۇش نىشانىنى ئومومىي جەھەتتىن ئىشقا ئاشۇرۇپ ، مەركىزى مەكتەپ ، كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپ ۋە ئوقۇتۇش نوقتلىرىنىڭ تەكشى تەرەققىياتىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ ، 2017-يىلى يىل ئاخىرغىچە  مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتىۋىمىزگە قاراشلىق بارلىق مەكتەپلەرنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشىنى تولۇق تاماملايمىز ۋە ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۋىلىشىدىن ئۆتىمىز . بۇنىڭ ئىچىدە :; m# a* U2 `6 J7 F! i( Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى تاماملاپ، ناھىيلىك خەلق ھۆكۈمىتى مۇپەتتىش ئىشخانىسىغا ئىلتىماس سۇنۇپ ، ناھىيگە ئۆتكۈزۈپ بىرىشكە كاپالەتلىك قىلىمىز.$ D1 j. d/ h% Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2015-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ، xxx مەكتەپxx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى تاماملاپ ، ناھىيلىك خەلق ھۆكۈمىتى مۇپەتتىش ئىشخانىسىغا ئىلتىماس سۇنۇپ ، ناھىيگە ئۆتكۈزۈپ بىرىشكە كاپالەتلىك قىلىمىز.
) S9 {$ n7 p) }3 v8 R2016-يىلى يىل ئاخىرغىچە xxxمەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى ، xxx مەكتەپ xx-كەنىت ئوقۇتۇش نوقتىسى قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى تاماملاپ ، ناھىيلىك خەلق ھۆكۈمىتى مۇپەتتىش ئىشخانىسىغا ئىلتىماس سۇنۇپ ، ناھىيگە ئۆتكۈزۈپ بىرىشكە كاپالەتلىك قىلىمىز. $ G# i0 [( f1 g3 E) Y5 R& _4 |& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2017-يىلى يىل ئاخىرغىچە مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتەپ ، xxx مەكتەپ ، xxx مەكتەپ قاتارلىق ئۈچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى تاماملاپ ، ناھىيلىك خەلق ھۆكۈمىتى مۇپەتتىش ئىشخانىسىغا ئىلتىماس سۇنۇپ ، ناھىيگە ئۆتكۈزۈپ بىرىشكە كاپالەتلىك قىلىمىز.
1 x1 m) \$ z' Mتۆتىنچى. پىلاننى ئەمىللەشتۈرۈشتىكى مۇھىم نوقتىلار& @+ R/ W+ e& c! e- Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشى پىلانىنى قەدەم ۋە باسقۇچىلار بويىچە ئەمەلىيلەشتۈرۈشنى چىڭ تۇتىمىز .9 g! t( s( _' ~2 N/ y, gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxx ناھىيسىنىڭ مەجبۇرى مائارىپ مەكتەپلىرىنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرلۇشى پىلانى(2012-2018)ۋە يىللىق پىلانىغا ئاساسەن بازىرىمىز ۋە مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئەمەلىيتىنى چىقىش قىلىپ ، مەكتىۋىمىزنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى يولغا قويۇش خىزمىتىنىڭ يىللىق ، باسقۇچلۇق ۋە ئۇزاق مەزگىللىك پىلانىنى تۈزۈپ ، پىلاننى قەدەم-باسقۇچلار بويىچە ئەمەلىيلەشتۈرۈشكە كاپالەتلىك قىلىمىز .
& u' p; N4 ]! H2 e- r(2)يۇقۇرنىڭ تۈر مەبلىغىنى تىرىشپ قولغا كەلتۈرۈپ ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ قۇرۇلۇشلىرىنى پىلان بويىچە تەرتىپلىك  ئىلىپ بارىمىز .
& `/ J+ B- D6 B% a# |. P( ]1)مەكتەپلەرنى تەڭشەش ۋە مەكتەپ ئىچىدىكى قۇرۇلۇشلارنى پىلانلاشتا   مەكتەپنىڭ تەرەققىيات پىلانى مۇۋاپىق بولۇش ،ئىقتىدارى تولۇق بولۇش ، رايۇنلار ئىنق ئايرىلغان بولۇش ،  ئەتراپتىكى مۇھىت ئەلا بولۇش ، مەكتەپنىڭ قۇرۇلۇشلىرى ۋە كۆلىمى دۆلەتنىڭ ‹‹يىزىلاردىكى ئادەتتىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ قۇرلۇش ئۆلچىمى›› ۋە ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ  مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى ›› دە بىكىتىلگەن قۇرلۇش ئۆلچىمىگە يەتكەن بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز. بازىرىمىزنىڭ نۇپوس ئەھۋالى ۋە ئىقتىسادى ، ئىجتىماى تەرەققىيات ئەھۋالىغا ئاساسەن، مەكتەپلەرنىڭ جايلىششىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز ۋە ئەلالاشتۇرىمىز .
+ a; W/ X% h0 o, e2 g5 L1 l2)ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى تولۇقلاپ سەپلەيمىز . ئوقۇتۇش ئەسلەھەلىرىنى سەپلەش قۇرۇلۇشى ئارقىلىق مەكتەپلەرنىڭ  تەجىربىخانىسىنى يىڭىلاش ئىلىپ بىرىپ، مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىگە بولغان ئاساسى ئىھتىياجىنى قاندۇرپ ، ئەسلىھەلەرنىڭ سەپلىنىش نىسپىتىنى ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرنىڭ سەپلىنىش ئۆلچىمى›› دىكى تەلەپكە يەتكۈزىمىز . مۇزىكا، گۈزەل-سەنئەت ئەسلەھەلىرى، زامانىۋىي مائارىپ تىخنىكا ئۈسكۈنىلىرىنى ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئۆلچىمىگە يەتكۈزىمىز.تەنتەربىيە، ساقلىقىنى ساقلاش ئۈسكۈنىلرىنڭ سەپلىنىشىنى دۆلەتنىڭ مەكتەپ تەنتەربىيە ساقلىقىنى ساقلاش بەلگىلىمىسىدىكى ئاساسى ئۆلچىمىگە يەتكۈزىمىز. شۇنىڭ بىلەن بىرگە مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىلرى، تەنتەربىيە، گۈزەل- سەنئەت، مۇزىكا ۋە تەجىربىخانا ئۈسكۈنىلىرىنى ھازىرقى بار بولغان سان ئاساسىدا ھەر يىلى %5لىك سۈرئەت بويىچە ئاشۇرۇپ،2017-يىلى يىل ئاخىرغىچە مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتىۋىمىز تەۋەسىدىكى بارلىق مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىلرىنى يىڭىلاپ ۋە تولۇقلاپ سەپلەپ ، ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزىۋىلىش ئۆلچىمىگە يەتكۈزىمىز .
3 [, G" |" u! z( b2 D7 k- c3)كىتاپلارنىڭ سەپلىنىشىنى ئۆلچەمگە يەتكۈزىمىز.
% x+ H) \1 a! c‹‹شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى››نىڭ تەلىپىگە ئاساسەن مەكتەپ قىرائەتخانىسىدا ساقلانغان كىتاپلارنىڭ ئوقوغۇچى بىشىغا توغرا كىلىشىنىڭ 20 پارچىدىن كەم بولماسلىقىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ ، قىرائەتخانىدا مەلۇم مىقداردا ئوقۇتۇشتا پايدىلىنىدىغان ماتىرىيال ،قۇرال كىتاپ ، گىزىت-ژورنال ،ئۈن-سىن ماتىرىيالى ،ئىلىكتىرونلۇق ئوقۇشلۇقنىڭ بولۇشىغا كاپالەتلىك قىلىمىز .ھەريىلى يىڭى قوشۇلىدىغان كىتاپلارنىڭ نىسبىتىنى ئادەتتە ساقلانغان كىتاپلارنىڭ ئۆلچىمىنڭ %5دىن كەم بولماسلىقىغا ،يىڭىدىن كىتاپ سەپلەشتە ياش-ئۆسمۈرلەر ، ئوقوغۇچىلار ئوقۇيدىغان كىتاپنى ئاساس قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ ،قىرائەتخانىنىڭ ئومومىيۈزلۈك ئىچىۋىتىلىشىگە ،يىللىق كىتاپ ئارىيەت ئىلىپ ئوقۇش نىسبىتىنىڭ يۇقىرى بولۇشغا كاپالەتلىك قىلىمىز . مەركىزى باشلانغۇچ مەكتىۋىمىزگە ئىلىكتىرونلۇق قىرائەتخانا سەپلەش ئارقىلىق ھازىرقى زامان ئوقو-ئوقۇتۇش ، تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنىڭ ئىھتىياجىنى قانائەتلەندۈرۈپ،مائارىپنى زامانىۋىلاشتۇرۇش ئۈچۈن پۇختا ئاساس سالىمىز .8 |6 Z1 o) c5 c' P! @0 x$ C# tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)مەكتەپلىرىمىزگە ئۇچۇرلاشتۇرۇش ئەسلىھەلىرىنى سەپلەپ،رەقەملىك ئوقۇتۇش بايلىقى ئامبىرى قۇرۇپ چىقىمىز. ! F0 g; h1 B* e$ ~- m1 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھازىرقى زامان مائارىپ تىخنىكا ئەسلىھەلىرىنى سەپلەشتە ‹‹ۋىلايەتنىڭ ئوتتۇرا-باشلانغۇچ ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى سەپلەش ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)››بىلەن ‹‹ۋىلايەتنىڭ مەكتەپ  باشقۇرۇش ئاساسىي ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا)›› دىكى يىزا مەكتەپلىرىدە ئوقوغۇچىلار كومپىيۇتىرىنىڭ سەپلىنىش نىسپىتىنىڭ  25:1 دىن كەم بولماسلىقىغا كاپالەتلىك قىلىمىز. ۋىلايىتىمىزنىڭ قوشتىل مائارىپنىڭ ‹‹سىنىپلارنى تۇتاشتۇرۇش ››تۈرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئۇچۇر-تىخنىكا ئەسلىھەلەر سەۋىيسىنى ئۈنۈملۈك يۇقىرى كۆتۈرىمىز. ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق ئوقۇتۇش تەربىيلىنىشىنى ئەمىللەشتۈرۈش ئارقىلىق،ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇچۇر-تىخنىكىسىدىن پايدىلىنىپ ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرىمىز." ?/ X, u6 i' B- ~+ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)مەكتەپ قۇرۇلۇشىغا ئىشلتىدىلىدىغان يەرلەرنى ئۆلچەمگە يەتكۈزىمىز .9 x$ [/ x) g8 U" d1 g9 R* fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتەپ ، ھەرقايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپ ۋە ئوقۇتۇش نوقتىلىرىنڭ تەنتەربىيە مەيدانى ۋە يىشىللىق كۆلىمىنى كىڭەيتىپ ، مەكتەپ قۇرۇلىشىدا قاتتىقلاشتۇرۇش، يىشىللاشتۇرۇش ،پاكىزلاشتۇرۇش ، گۈزەللەشتۈرۈش نىشانىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ يىشىللىق كۆلىمىنى ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى››نىڭ تەلىپىگە يەتكۈزىمىز .
/ x9 q/ A6 o% r! q2 n8 g* H" }: Z0 G1 ?     (3) قوشۇن قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىپ،ئوقۇتقۇچىلار مەنبەسىنى تەڭشەيمىز .
( I3 Y0 Q7 e) o; j( ]# i1)مەكتەپ مۇدىرلىرى قوشۇن قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىمىز .
1 m1 M+ `) n( o/ [   مەكتەپ مۇدىرلىرىنى تەربىيلەش، يىتىشتۈرۈش پىلانىنى تۈزۈپ ، پىلانغا ئاساسەن مەكتەپ مۇدىرلىرىنى تۈرلۈك تەربىيلەشلەرگە تولۇق قاتناشتۇرۇپ، مەكتەپ مۇدىرلار قوشۇنىنىڭ ئومومى ساپاسى ۋە كەسپى ساپاسىنى تىخمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈشكە يىتەكلەيمىز . پارتىيە تەشكىلاتىنىڭ يىتەكچىلىكىدىكى مەكتەپ مۇدىرى مەسئۇل بولۇش تۈزۈمى ۋە نىشانلىق باشقۇرۇش مەسئۇلىيەت تۈزۈمىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ ،ئاجىز مەكتەپلەرنىڭ رەھبەرلىك بەنزە قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىپ، ئاجىز مەكتەپلەر ئۈچۈن ئەخلاق ۋە قابىلىيەتتە تەڭ يىتىشكەن ، كەسىپچانلىقى كۈچلۈك ، تەشكىللەش ، رەھبەرلىك قابىلىيتى بار مەكتەپ مۇدىرى ۋە بەنزە ئەزالىرىنى تولۇقلاپ ، ئاجىز مەكتەپلەرنىڭ قائىدە تۈزۈمىنى كۈچەيتىپ . مەكتەپ باشقۇرۇش ئۆلچىمىنى قىلىپلاشتۇرىمىز  .* M3 c/ }$ X. G+ U: N2 F; zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسىپلىشىش تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرىمىز .
4 E" N! R0 M' A; Y( h: dئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنىڭ ئومومى ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ، ئوقۇتقۇچىلار كەسىپلىشىش تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن،بىرىنچىدىن دۆلەت ، ۋىلايەت ۋە ئىغىزلار بويىچە شىنجاڭغا ياردەم بىرىدىغان قىرىنداش ئۆلكە ،شەھەرلەرنىڭ قوللىشىنى قولغا كەلتۈرۈپ ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نۆۋەت بويىچە پىكىر ئالماشتۇرۇش ، ئىغىزلار بويىچە ياردەم بىرىش ، مەركىزىي مەكتىۋىمىزدىكى مۇنەۋەرئوقۇتقۇچىلارنى كەنىت مەكتەپلەرگە ئەۋەتىش ،ئوقۇتۇش تەتقىقات پائالىيتىنى قانات يايدۇرۇش،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيلىنىشىنى كۈچەيتىش قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىش ئورنى بويىچە تەربيلىنىشى ، تايانىچ ئوقۇتقۇچىلار تەربىيلىنىشى ، سىنىپ مۇدىرلىرى تەربىيلىنىشى ، يىڭى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشتىن ئاۋۋالقى تەربىيلىنىشى، قوشتىل ئوقۇتقۇچىلار تەربيلىنىشى، مائارىپ تىخنىكا تەربىيلىنىشى  قاتارلىق تەربىيلىنىشلەرنى زور كۈچ بىلەن قانات يايدۇرىمىز . ئىككىنچىدىن،چەت ياقا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى رىغبەتلەندۈرۈش تۈزۈمىنى تۇرغۇزۇپ ، ئوقۇتقۇچىلارنى چەت-ياقا مەكتەپلەرگە بىرىپ ئوقۇتقۇچىلىق بىلەن شۇغۇللىنىشقا ئىلھاملاندۇرۇپ ، ئۇزاق مۇددەت چەت يىراق مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلىق قىلغان ،تۆھپىسى گەۋدىلىك بولغان ئوقۇتقۇچىلارغا قارىتا مۇكاپاتلاش،  ئۇنۋاننى ئالدىن بىرىش سىياسىتىنى ئەمىللەشتۈرۈپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئاكىتىپچانلىقىنى يۇقۇرى كۆتۈرىمىز . ئۈچىنجىدىن ،ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ دائىملىق تەربيلىنىشىنى كۈچەيتىمىز . ‹‹گوۋۇيۈەننىڭ ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرۇلىشىنى كۈچەيتىش توغرىسىدىكى پىكرى ››،‹‹ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ دائىملىق تەربىيلىنىشىنى كۈچەيتىش ۋە خەنزۇتىلى ئوقۇتقۇچىلىرى قوشۇن قۇرۇلىشىنى كۈچەيتىش توغرىسىدىكى پىكرى ››گە ئاساسەن ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربيلىنىش خىراجىتىنى مالىيە خامچوتىغا كىرگۈزۈپ ھەم كاپالەتلەندۈرۈپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربيلىنىش خىراجىتىنىڭ مەكتەپ ئومومى ئىشلار راسخوتى ئىچىدە ئىگەللىگەن نىسپىتىنىڭ %5دىن تۆۋەن بولماسلىقنى ئىشقا ئاشۇرىمىز .
) A5 X) i1 }2 w- i5 M. K7 A3)پىسخك مەسلىھەت بىرىش ئەسلىھەلىرىنى تەدرىجى تولۇقلاپ ۋە مۇكەممەللەشتۈرۈپ ، پىسخىك ساغلاملىق تەربىيسىنى كۇچايتىمىز . ‹‹ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ئاساسى ئۆلچىمى (سىناق نۇسقا )››نىڭ تەلىۋىگە ئاساسەن كەسپى پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسى ئوقۇتقۇچىسىنى ئىشقا قويۇش ۋە تەربىيلەشنى كۈچايتىپ ، پىسىخىك ساغلاملىق تەربىسىنى كۈچەيىتىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىك تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرىمىز.5 b3 ~! v9 |3 G% i  k9 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   (4)مائارىپ باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ، سەۋىيىسىنى ئۆستۈرۈپ،ئەمىن، ئىناق مەكتەپ قۇرۇپ چىقىمىز.# f. w/ l( c9 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)قانۇن بويىچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىپ،ئوقۇتۇشنى قىلىپلاشتۇرىمىز . ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ «ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ھەركىتىنى قىلىپلاشتۇرۇش ۋاقىتلىق چارىسى»نى ئىزچىللاشتۇرۇپ، ئوقۇش يىشىدىكى بالىلار ،ئۆسمۈرلەرنىڭ يىقىندىكى مەكتەپلەرگە كىرىشىگە ھەقىقى كاپالەتلىك قىلىپ ، تەۋەلىك بويىچە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش، يىقىندىكى مەكتەپلەرگە كىرىش تۈزۈمىدە چىڭ تۇرۇپ، مەكتەپ تاللاش مەسىلىسىنى تۈپتىن ھەل قىلىپ، سىنىپلاردا ئوقوغۇچى سانى ئىشىپ كىتىش مەسىلىسىنى ئاساسەن تۈگىتىپ، دۆلەت ۋە ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ دەرىسلىك ئۆلچىمىنى ئومومىيۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ، ھەرقايسى دەرىسلەرنى تولۇق تەسس قىلىپ، ئوقۇتۇش ماتىرياللىرىنى زاكاس قىلىش ۋە ئىشلتىلىشىنى ئۆلچەملەشتۈرۈپ، دەرىس سائىتىنى خالىغانچە ئاشۇرۋەتمەيمىز ۋە كىمەيتۋەتمەيمىز. قالايمىقان سىنىپ ئىچىش، قالايمىقان ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش، قالايمىقان دەرىس تولۇقلاش، قالايمىقان ھەق ئىلىش ۋە ئۆرلەش نىسبىتى ياكى ئىمتىھان نەتىجىسىنى ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى مۇكاپاتلاش ۋە جازالاش ئۆلچىمى قىلىۋىلىش، ئۆرلەش نىسبىتىنى تەشۋىق قىلىشتەك ئۆلچەمسىز ھەرىكەتلەرنى تۈگىتىپ، «ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ بىر تۇتاش كىيىنىش خىزمىتى ئۇقتۇرۇشى»نىڭ روھىنى ئەمىللەشتۈرۈپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتىكى ۋاقتىدا بىر تۇتاش كىيىنىشىنى باشقۇرۇش تۈزۈمىنى تۇرغۇزىمىز.
: m8 E- ^5 r. M$ I) ?6 r2)ئوموملاشتۇرۇش سەۋىيىسىنى مۇستەھكەملەيمىز ۋە ئۆستۈرىمىز. ئوقۇش يىشىدىكى بالىلار، ئۆسمۈرلەرنىڭ مەكتەپكە كىرىش نىسبىتىنىڭ %99يۇقۇرى بولۇش، مۇستەھكەملەش نىسبىتىنىڭ%94دىنى يۇقۇرى بولۇش ، مىيىپ بالىلارنىڭ مەكتەپكە كىرىش نىسبىتىنىڭ%80دىن يۇقۇرى بولۇش تەلىپىگە كاپالەتلىك قىلىپ،ئوقۇش تەۋەلىكىنى ئۆلچەملەشتۈرۈپ، دىھقان-ئىشلەمچىلەرنىڭ ، ئاققۇن نۇپۇستىكى كىشىلەرنىڭ باللىرىنىڭ ھەقسىز مەجبۇرىيەت مائارىپىنى قوبۇل قىلىش، يىزىلاردىكى ئىگە چاقسىز ، سەرگەردان بالىلارنىڭ ھەقسىز مەجبۇرى مائارىپنى قوبۇل قىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىمىز.6 \! @/ J. Z" L' h8 G! {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)قوشتىل مائارىپىنى ئاكتىپ، مۇقىم، ئۈنۈملۈك ئىلگىرى سۈرۈپ،«ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئاز سانلىق مىللەت يەسلى مائارىپى ۋە ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ قوشتىل مائارىپىنى تەرەققى قىلدۇرۇش پىلانى(2020-2010)» ۋە «يەكەن ناھىيىسىنىڭ قوشتىل مائارىپى ئون يىللىق پىلانى(2020-2010)»نىڭ روھىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ، «2015-يىلغا بارغاندا  مەركىزىي باشلانغۇچ مەكتىۋىمىز تەۋەسىدىكى مەكتەپلەردىكى قوشتىل سىىنىپ سانىنى45گە ، قوشتىل سىنىپ ئوقوغۇچىلىرىنىڭ سانىنى 1532 گە ، 2020-يىلغا بارغاندا قوشتىل سىىنىپ سانىنى74 گە ، قوشتىل سىنىپ ئوقوغۇچىلىرىنىڭ سانىنى2525گە يەتكۈزۈپ ، ھەرقايسى پەنلەر ئۆز-ئارا ماسلىشىدىغان يەكەنچە ئالاھىدىلىككە ئىگە قوشتىل مائارىپ سىستىمىىسىنى بەرپا قىلىشقا تىگىشلىك كۈچ چىقىرىمىز .
! x9 I& |/ v% |4)ئەخلاقى تەربىيە خىزمىتىنى كۈچەيتىپ، ئەخلاقى تەربىيە تورى بەرپا قىلىمىز. ئەخلاقى تەربىيە دائىملىق پائالىيەتلىرىنى ئاكتىپ قانات يايدۇرۇپ، ئەخلاقى تەربىيە تايانچىلىرىنى تەربىيىلەش، تەكشۈرۈش، سۆھبەتلىشش ، ئەخلاق تەربىيە تىمىلىق تەتقىقات پائالىيىتى، رىغبەتلەندۈرۈش پائالىيەتلىرنى قانات يايدۇرۇپ، مەكتەپنىڭ ئەمەليىتىگە ئاساسەن پەن تىخنىكا مائارىپى، قوشتىل مائارىپى، سەنئەت مائارىپى، تەنتەربىيە مائارىپى، مىللى مەدەنيەت مائارىپى قاتارلىق جەھەتلەردە ئۆزگچىلىككە ئىگە مەكتەپ قۇرۇپ،«بىر مەكتەپتە ، بىرئالاھىدىلىك بولۇش»ئەندىزىسىنى شەكىللەندۈرۈپ، مەكتەپ باشقۇرۇش سەۋىيىسىنى ئۆستۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومومىيۈزلۈك تەرەققىياتىنى تىزلىتمىز .مائارىپ بىلەن مەدەنيەتنى ئورگانىك بىرلەشتۈرۈپ، شارائىت يارىتىپ سەنئەت مائارىپى دەرىسىنى تەسس قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ گۈزەللىك تۈيغۇسى ۋە سەنئەت ساپاسىنى تىرىشىپ يىتىلدۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ «دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچىلار تەن ساغلاملىق ئۆلچىمى»گە يىتىشنى ئەمىللەشتۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەن ساپاسىنى ئۆستۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۆگىنىش، تۇرمۇش ، چىنىقىش ۋاقتىنى ئىلىمى ئورۇنلاشتۇرۇپ، قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائالىيىتىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، ھەركۈنى بىر سائەت چىنىقىشتا چىڭ تۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنى پىسخىك، تەن- ساغلاملىق جەھەتتە ساغلام بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز. «ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئەخلاق تەربىيەدە ئۆلگە كۆرسىتىش، مەكتەپنى قانۇن بويىچە باشقۇرۇش ، ئۆلگىلىك مەكتەپ قۇرۇش  باھالاش چارىسى» نىڭ تەلىپىگە ئاساسەن، ئەخلاق تەربىيە مەخسۇس خراجىتىنىڭ مەكتەپ كەسپى خىراجىتىدىن ئىگىلىگەن نىسبىتى %2دىن كەم بولماسلىق كاپالەتلىك قىلىمىز.
: N' S! x3 B. n, b* Y7 d; d5) مەكتەپنىڭ ئامانلىق ساقلاش ئەسلىھەلىرىنى سەپلەش سالمىقىنى ئاشۇرىمىز . مەركىزىي مەكتەپ ۋە ھەرقايسى كەنىت دەرىجىلىك مەكتەپلەرنىڭ كىرىپ-چىقىش ئېغىزلىرى ، ئوقۇتۇش بىناسى، ئىشىخانا بىناىسى ، تاماقخانا  قاتارلىق مۇھىم ئورۇنلىرىغا كۈزىتىش ئاپپاراتى ئورنىتىپ، ئۆلۈك رايۇن قالماسلىق، ھەممە ئورۇن كۆزىتىش ئاپپاراتى بىلەن قاپلانغان بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.9 `; q3 m9 D- ]4 A) [* W/ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6)  مەكتەپنىڭ مۇقىملىق بىخەتەرلىك خىزمىتىنى يەنىمۇ كۈچەيتىمىز. مەكتەپنىڭ دىجۇرنىلىك قىلىش، تىزىملاش خىزمىتىنى دائىملاشتۇرۇپ، بىخەتەرلىك ،مۇقىملىق خىزمىتىنىڭ ئۇزاق مۇددەتلىك خىزمەت مىخاينىزىمىنى تۇرغۇزىمىز . مەكتەپ ۋە مەكتەپ ئەتراپى مۇھىتىنى تۈزەشنى كۈچەيتىپ، ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچىلارنىڭ تازلىق ، قاتناش، ئوتتىن مۇداپىئەلىنىش بىخەتەرلىكىگە كاپالەتلىك قىلىپ، مەكتەپ ۋە ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇيۇقسىز ھادىسلەرگە تاقابىل تۇرۇش ۋە باشقۇرۇش تۈزۈلمىسىنى ئورنىتىمىز .
; x6 X, \6 b0 N9 @, `4 ` (5) زامانىۋى مەدەنىيەتنى يىتەكچى قىلىپ، مەكتەپ مەدەنيەت قۇرلۇشنى يەنىمۇ كۈچەيتىمىز .
; q  v9 R& r% p# y9 x2 Mمائارىپنىڭ ئاساسى قانۇنيىتى ۋە باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ بىلىش قانۇنيىتىگە ھۆرمەت قىلىشنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ، مەكتەپ مەدەنيىتىنى ئاساس قىلىپ، «بىر مەكتەپتە بىرخىل ئالاھىدىلىك بولۇش»نى نىشان قىلىپ، ئىددىيىسى ئىلغار، مەزمۇنى مول، شەكىلى يىڭى ، ئالاھىدىلىكى گەۋدىلىك، ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىنىڭ ئىتراپ قىلىشىغا ئىرىشكەن ، ئۈنۈمى كۆرىنەرلىك بولۇش ئومومى پىكىرىگە ئاساسەن مەكتەپ مەدىنيىلىك قۇرۇلىشىنى يەنىمۇ ئىلگىرى سۈرىمىز. ئەخلاق تەربىيىسىنى يەنىمۇ ئەمىلىيلەشتۈرۈپ، مەكتەپ مەدىنيەت پائالىيىتىنى موللاشتۇرۇپ، ئادەمنى ئاساس قىلىپ، مەكتەپ باشقۇرۇش تۈزۈلمىسى ۋە ئوقۇتۇشنىڭ دائىملىق قائىدىلىرىنى قىلىپلاشتۇرۇپ، ئىلمى، دىمگىراتىك، ئادەمنى ئاساس قىلغان باشقۇرۇش تۈزۈمىنى ئورنىتىمىز . 2017-يىلى يىل ئاخىرغىچە جاپاغا چىداپ كۆرەش قىلىش ئارقىلىق بارلىق مەكتەپلىرىمىزنى مۇھىتى گۈزەل، تەربىيىلەش تۈزۈلمىسى مۇكەممەل، ئوقۇتۇش ئالاھىدىلىكى ئىنىق، مەدىنيلىك كەيپىياتى قويۇق، كىشلىك مۇناسىۋىتى ئىناق بولغان گۈزەل مەكتەپ قىلىپ قۇرۇپ چىقىپ، مەكتەپلىرىمىزنىڭ مەدەنيىلىك مەزمۇنى ۋە قىممىتىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈپ، مائارىپنىڭ تەكشى ، ئوموميۈزلۈك ۋە ئۆزگىچە تەرەققىياتىنى ئەمەلگە ئاشۇرىمىز.
" @& c0 i9 `  S0 O; c6 n(6)مائارىپ سىلىنمىسىنى ئاشۇرۇپ ، مەبلەغ باشقۇرۇشنى كۇچايتىمىز ., f4 U( N" ?  b; H( {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ ، مائارىپ سىلىنما يولىنى كىڭەيتىمىز. يۇقىرنىڭ تۈرلۈك تۈر  مەبلىغىنى ئاكتىپلىق بىلەن قولغا كەلتۈرۈپ، مەكتەپ قۇرۇلۇشنى ئۆلچەملەشتۈرۈش تەلىپىگە  يەتكۈزىمىز . شۇنىڭ بىلەن بىرگە مەكتەپنى رىمۇنىت قىلىپ ئۆزگەرتىش مەبلىغىنى ئۈنۈملۈك  ئىشلىتىپ، مەكتەپلەرنى رىمۇنىت قىلىپ ئۆزگەرتىش، قوشۇمچە ئەسلىھەلەر قۇرۇلۇشى، جوزا ، ئورۇندۇق،تەجىرىبە سايمانلىرى، ھازىرىقى زامان ئۇچۇر پەن-تىخنىكىسى ئەسلىھەلىرى سەپلەش ئارقىلىق مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئوقۇتۇش شارائىتىنى ئوموميۈزلۈك ياخشىلايمىز.
  M' c; a; |! O; F" r8 j( w0 `% C0 [2) ‹‹ مەكتەپ ماليسىنى ئىدارە باشقۇرۇش، مەكتەپ ئىشلىتىش›› تۈزۈلمىسىنى ئومومىيۈزلۈك ئەمىللەشتۈرىمىز.: S2 K! T9 U9 [' W/ {5 s! xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ مالىيەسىنى باشقۇرۇش تۈزۈمىنى كۈچەيتىپ، مالىيەنى نازەرەت قىلىشنى كۈچەيتىپ، چوڭ تۈر قۇرۇلۇشى ۋە خىراجەتنىڭ پۈتكۈل ئىشلىتىش جەريانىىنى نازارەت قىلىپ باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ، خىراجەتنىڭ ئۆلچەملىك،بىخەتەر ئۈنۈملۈك ئىشلىتىلىشىگە كاپالەتلىك قىلىمىز.3 w/ X+ r- s# Z: V' L" ?/ _4 W+ fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ياردەم مەبلەغ سىياسىتى سستىمىسنى يەنىمۇ مۇكەممەللەشتۈرىمىز. ‹‹يىزا-كەنىت ئوقۇغچىلىرىنىڭ ئوزۇقلىنىشىنى ياخشىلاش پىلانى ›› داۋاملىق يولغا قويۇپ ، ئوقوغۇچىلارنى پارتىيە ۋە ھۆكۈمەتنىڭ غەمخۇرلۇقىدىن تولۇق بەھىرمان قىلىمىز.
$ w2 S3 V: m4 oبەشىنجى،كاپالەتلەندۈرۈش تەدبىرى
) ]  S4 }/ z; _5 i1 q% b1)تەشكىلي رەھبەرلىكنى كۈچەيتىمىز.. W( L7 I# G4 W" i& U5 z: A4 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەرنى ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى بولسا بىر تۈرلۈك ئۇنۋىرسال خاراكتىرلىك سىستىما قۇرۇلۇشى بولۇپ ، مەكتىۋىمىزنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى قەدىمىنى تىزلىتىش ، خىزمەتلەرنى ئەتراپلىق پىلانلاپ ، ماسلاشتۇرۇشنى ئىلگىرى سۈرۈش ، خىزمەتلەرنىڭ قانات يايدۇرۇلۇش ئەھۋالىغا قارىتا تەكشۈرۈپ يىتەكچىلىك قىلىش،باھالاش ، خۇلاسە قىلىش ، شۇ ئارقىلىق ھەرقايسى باسقۇچلاردىكى خىزمەت نىشانلىرىنىڭ ھەقىقى ئەمەلىيلىشىگە كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسى ۋە مەكتەپ مەمۇرىيتى مۇزاكىرە قىلىش ئارقىلىق مەكتىۋىمىزدە ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇشنى قارار قىلدۇق. 7 q2 ~/ p' V! k! V" B5 I3 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گۇرۇپپا باشلىقى: xxx (xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ياچىيكا شۇجىسى ، مەكتەپ مۇدىرى )
0 X! H8 y" ]! J! G$ C3 x+ iمۇئاۋىن گۇرۇپپا باشلىقى :xxx  (xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ مۇئاۋىن مۇدىرى )، xxx  (xxx باشلانغۇچ مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسىنىڭ مۇئاۋن شۇجىسى ، مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرى )3 \' }0 w" Q) n1 z4 W3 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەزالىرى
$ [0 D3 A( U& d8 d" M; d9 ^$ yxxx ( xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئىلمىي مۇدىرى) ،xxx ( xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ سىياسىي مۇدىرى) ، xxx (xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ھىساپ مەلۇم قىلغۇچىسى)  xxx( xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ كادىرلار خىزمەتچىسى) .
, Y* S% \" r0 B, m( _گۇرۇپپا قارمىقىدا مەخسۇس ئىشخانا تەسىس قىلىندى . ئىشخانا مۇدىرلىقىنى يولداشxxx قوشۇمچە ئۆتەيدۇ ، مۇئاۋىن ئىشخانا مۇدىرلىقىنى يولداش xxx ئۆتەيدۇ ھەم رەھبەرلىك گۇرۇپپىنىڭ دائىملىق خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ .8 d# S9 A2 i) vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەرقايسى مەكتەپلەر ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى ھازىرىقى ۋە بۇندىن كىيىنكى مائارىپنىڭ بىرمەزگىللىك مۇھىم خىزمىتى سۈپىتىدە تۇتۇپ،تەشكىلي ئاپپارات قۇرۇپ، ئەستايدىل تەتقىق قىلىپ، مەكتەپنىڭ ئەمىليتىگە بىرلەشتۈرۈپ ئۆز مەكتىۋىنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى يولغا قويۇش لاھىيەسىنى بىكىتىپ چىقىپ ، ۋەزىپىنى كىشى بىشىغىچە ئىنىق تەقسىملەپ ، مەسئۇلىيەت  ۋە نىشان ۋەزىپلەرنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ، كاپالەتلەندۈرۈش تەدبىرىنى كۇچايتىپ ، خىزمەتلەرنى ئالدىن پىلانلاپ ، ئوموملۇقنى كۆزلەپ ، قاتتىق دىتال ۋە يۇمشاق دىتال قۇرۇلۇشىنى ياخشىلاپ ، خىزمەت ۋەزىپىلىرىنىڭ ۋاقتدا تاماملىنىشىغا كاپالەتلىك قىلىش لازىم .
( A* I3 b6 {$ w& h2)مەكتەپ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى باشقۇرۇشنى كۈچەيتىمىز7 V, z/ i' @1 ]4 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گۇرۇپپا ئەزالىرىغا ھەرقايسى مەكتەپلەرنى بۆلۈپ بىرش مەسئۇلىيەت تۈزۈلمىسىنى ئورنىتىپ، مۇشۇ جەرياندا ئۇچۇرغان قىيىنچىلىقلارنى توختىماي تەتقىق قىلىپ ۋە خۇلاسىلەپ، خىزمەت ئىددىيسىنى ۋاختىدا تەڭشەپ، كاپالەتلەندۈرۈش تەدبىرىنى ئەستايىدىل ئەمىللەشتۈرىمىز.% z# W5 j: j7 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)مەسئۇلىيەت ۋە خىزمەت تەقسىماتىنى ئايدىڭلاشتۇرىمىز .
% M+ a5 M/ }/ t! V+ S5 \; yرەھبەرلىك گۇرۇپپا ئەزالىرى زىچ ماسلىشىپ، ئۆز-ئارا ھەمكارلىشىپ، ماسلاشتۇرۇش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمىز .يولداش xxx بۇ خىزمەتكە ئومومىي جەھەتتىن مەسئۇل بولۇش بىلەن بىرگە ئىدارە ، يىزا ۋە مەكتەپلەر ئوتتۇرسىدىكى خىزمەتلەرنى ماسلاشتۇرۇشقا ،ئوقۇتۇش شارائىتى ، مەكتەپ قۇرۇلۇشىغا مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەرگە مەسئۇل بولىدۇ . xxx گۇرۇپپا باشلىقىغا ھەمكارلىشىپ مەكتەپلەرنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش خىزمەتلىرىنى تەكشۈرۈپ ھەيدەكچىلىك قىلىش خىزمەتلىرىگە مەسئۇل بولىدۇ. xxx  قوشتىل ئوقۇتۇش خىزمەتلىرىگە مەسئۇل  بولىدۇ . xxxئوقۇتۇشنىڭ دائىملىق قائىدىلرىنى ئەمىللەشتۈرۈش، ئوقۇتۇش تەتقىقات، ئوقۇتۇش سۈپىتى خىزمەتلىرىگە مەسئۇل ، xxx ئوقۇتقۇچىلار كەسىپى ئەخلاق ، ئىستىل قۇرۇلۇشى ۋە مەكتەپ ئەخلاقىي تەربىيە خىزمىتىگە مەسئۇل بولىدۇ .xxx ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرۇلۇشىغا مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەرگە ، xxx خىراجەت ئىشلىرىغا مەسئۇل بولىدۇ . ھەرقايسى مەكتەپلەرنىڭ مۇدىرلىرى ئۆز مەكتىۋىنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى خىزمىتىدىكى بىرىنجى مەسئۇلچى بولۇپ ئۆز مەكتىپىنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشىنى كونكىرىتنى يولغا قويۇش ، ئۆز-ئۆزىنى باھالاش، ئىلتىماس قىلىش خىزمەتلىرىگە مەسئۇل.
6 m( G; t8 I# `- K0 f4) ھەرقايسى مەكتەپلەر‹‹ ئاپتونوم رايوننىڭ مەجبۇرىي مائارىپ، مەكتەپ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى تەپسىلىي قائىدىسى ›› باھالاش سستىمىسىغا ئاساسەن ئارخىپ ماتىرىياللارنى تولۇق تۇرغۇزىشى ، باھالاش كۆرسەتكۈچىدىكى aدەرىجىلىك 4كۆرسەتكۈچ ، b دەرىجىلىك13 كۆرسەتكۈچكە ئاساسەن، تۈرگە ئايرىپ ئارخىپ خالتىسى تۇرغۇزۇش تەكشۈرۈشنى ئاساس قلىش كىرەك. ھەرقايسى مەكتەپلەر چوقۇم ناھينىڭ سۈرەت پىلانىغا ئاساسەن، ئۆزىنى باھالاش خىزمىتىنى ئاخىرلاشتۇرۇپ ناھيلىك خەلىق ھۆكىمىتى مۇپەتتىش ئىشخانىسىغا باھالاش ئىلتىماسى سۇنۇش كىرەك، ئارقىغا سۆرەشكە بولمايدۇ. ئومومەن ناھىيە دەرىجلىك مەكتەپ ئۆلچەملەشتۈرۈش قۇرۇلۇشى تەكشۈرۈشىدىن ئۆتكەن مەكتەپكە خەلىق ھۆكىمىتى مائارىپ مۇپەتتىش ئىشخانىسى مائارىپ ئىدارىسى ۋىۋىسكا تارقىتىپ بىرىدۇ ۋە پۈتۈن ناھىيە بويىچە ئومومىي ئۇقتۇرۇش قىلىپ مۇكاپاتلايدۇ، ۋىلايەتنىڭ تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزىۋلىشىغا يوللايدۇ، بەلگىلەنگەن ۋاقىت ئىچىدە خىزمەت ۋەزىپىسىنى ئادا قىلمىغان خەلىق ھۆكىمىتى مائارىپ مۇپەتتىش ئىشخانىسىنىڭ تەكشۈرۈشىدىن ئۆتەلمىگەن مەكتەپلەرنى ناھىيە بويىچە ئومومىي ئۇقتۇرۇش قىلىپ تەنقىد قىلىنىدۇ ۋە مەكتەپنىڭ ئاساسلىق رەھبىرنىڭ مەسئۇلىيتى قاتتىق سۈرۈشتە قىلىندۇ.
7 _* M. K1 O, q' \( r# W
& _( i" d% n, k, N
5 R# S" j4 [7 A$ y; r

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 3تەجرىبە +140 ئىناۋەت +125 تەڭگە +110 بايلىق +140 تۆھپە +54 يىغىش سەۋەبى
anginar + 20 + 20 + 20 + 20 + 7 ماختاشقا تېگىشلىك
Tursun007 + 20 + 20 + 20 + 20 + 7 يارايسىز
ADiL + 100 + 85 + 70 + 100 + 40 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2014-3-24 20:12:10 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپلەر پايدىلىنىشقا تېگىشلىك ياخشى ماتىرىياللارنى يوللاپسىز، ھەممە تېمىلىڭىزغا ئايرىم مۇكاپات بېرىپ يۈرمەي مۇشۇ بىرگىلا بېرىۋەتتىم ئەمىسە.
. {  X4 V  |+ A7 _8 i6 a
ۋاقتى: 2014-3-24 20:36:09 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما يوللاپسىز ؟بىز بەكلا ئىھتىياجلىق تىما ئىكەن
ۋاقتى: 2014-10-17 23:19:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قۇلىڭىزغا دەرت بەرمىسۇن ...............
ۋاقتى: 2014-10-28 15:09:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت جۇمۇ ياخشى تېمىدىن بىرنى يوللاپسىز
ۋاقتى: 2015-4-27 21:34:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزگە كۆپ رەھمەت،ئەجرىڭىزگە باركاللا.
ۋاقتى: 2015-10-30 16:48:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجەپ ياخشى تېما ئىكەن كۆپ تەشەككۈر

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 06:04

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش