روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1678|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

2014-يىللى1-مەۋسۇملۇق ئىلمى بۆلۈمنىڭ خىزمەت خۇلاسىسىنى يوللاپ قويدۇ.....

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

9 T) Y7 S# ]7 Z: i/ I
# Z3 L; m$ z7 I8 O/ N' ^, q: B- |# y) O6 \# N0 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# a# |+ [* t! m" a0 j7 [  I) Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لەنگەر باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمىي بۆلۈمنىڭ 2013-2014- ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانى& ~3 v3 ^- S0 C2 }8 \+ E+ e( Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" P2 h; G0 {7 h1 G( p4 u/ T2 {5 a( b) d: c1 O- {  Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 T0 R& y7 X* J& O2 ]+ y
4 d/ V' G  v; _2 j
- M: i& O% ^& Q" b- d  ]* \2 B' ~( N! r, G6 |  o4 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ z+ A) ~- S1 T/ T! |) P- _' ]1 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 N: C  k8 g) l5 Q: R+ u/ k: e: J" Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ m! t$ T. X4 G6 m- M& h% Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىزا لەنگەر باشلانغۇچ مەكتەپ
/ {8 n9 S. c0 T8 U( u" N6 p8 l- ` 2014-يىلى 2-ئاينىڭ 21- كۈنى; \: R. a8 v, @# ?+ Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" B; w9 a5 e$ ^/ g, w% X* L) iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# ?3 v* X& x1 V" I" `) mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لەنگەر باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمىي بۆلۈمنىڭ 2013-2014- ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانى.! y! t1 \$ n5 C. }: d4 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 H/ u" p& x1 u6 J$ B+ Y2 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

  q: q3 i. P' V; G1.ئومۇمى ئەھۋال:& v( w; R: Y" D. R& Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا مەكتىپىمىزدە 6 سىنىپ بولۇپ1–يىللىق2–يىللىق 3–يىللىق5–يىللىق 6–يىللىق  سىنىپلار قوشتىل سىنىپ بولۇپ جەمئى165 نەپەر ئوقۇغۇچى بار 4–يىللىق ئادەتتىكى سىنىپ بولۇپ نەپەر37 ئوقۇغۇچى بار ،مەكتەپتىكى ئومۇمى ئوقۇغۇچى جەمئىي 202 نەپەر بار.& w# ]; A3 _5 ?6 T$ nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتىپىمىزدە ئومۇمى شىتات 13 نەپەر بولۇپ بىر نەپەر ياچېيكا شۇجسى، 1 نەپەر مەكتەپ مۇدىرى ، 1 نەپەر ئىلمىي مۇدىر ، 1 نەپەر ئەخلاقىي تەربىيە مۇدىرى ،مەكتەپتە پارتىيە ياچايكىسى ، مەكتەپ مەمۇرىيتى ئىشچىلار ئۇيۇشىمىسى ،بىر پېئونېرلار باش ئەترىتى قاتارلىق تەشكىلىي ئاپپاراتلار تەسسىس قىلىنغان .
1 k. U1 K) N% M4 x% |2  .ئوقۇتۇش ھەپتىسى ۋە ئوقۇتۇش ۋاقتى:/ Q; Q/ v; w- W& `8 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ماۋسۇملۇق ئوقۇتۇش ۋاقىتى20 ھەپتە بولۇپ،بۇ ئوقۇتۇش ھەپتىسى 2014- يىلى 2-ئاينىڭ 24- كۈنىدىن 2014–يىلى 7- ئاينىڭ 4- كۈنىگىچە داۋاملىشىدۇ.2-ئاينىڭ 24-كۈنى دەرس باشلىنىدۇ. ( مەخسۇس دەرس ئوقۇتۇش ھەپتىسى 18 ھەپتە )3 r7 f- p+ ^) v2 U/ f0 Q$ u9 w1 B2 _: Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  3 .ئوقۇتۇش مەزمۇنى:
' c6 }- H% K$ A( ^) mپارتىيىنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى تولۇق ئىزچىللاشتۇرۇش، ساپا مائارىپىنى يولغا قويۇش، ئوقۇغۇچىلارنى ئەخلاقى، ئەقلى،جىسمانى، گۈزەللىك ئەمگەك جەھەتلەردە ئومۇمىيۈزلۈك تەرەققى قىلدۇرۇشنى مەقسەت قىلىپ، دۆلەت مائارىپ كومىتىتى ۋە يۇقۇرى دەرىجىلىك مائارىپ تارماقلىرى بەلگىلىگەن پەنلەر تولۇق ئۆتۈلىدۇ.
8 \1 K$ x" T4 L0 @$ ^ئوقۇتۇش پىروگراممىسى ۋە كونا شەھەر ناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسى بېسىپ تارقاتقان ھۆججەتنىڭ روھىغا ئاساسەن ھەرقايسى پەنلەرنىڭ ھەپتىلىك سائىتى بىكىتىلدى( M$ C3 |" `+ D( cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    4. ئوقۇتۇش خىزمىتى:7 u  K. E( [0 n6 ]) F0 K# Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) مەكتىپىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يىڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىغا  (قوش تىلدا دەرس ئۆتۈش)  ماسلىشىش قەدىمىنى تىزلىتىش،«مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش»نىڭ ئەمىلى ئۈنۈمىنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن ،ئوقۇتۇش گۇرۇپپىلىرىنى بىرلىك قىلىپ ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ئۈگۈنۈشىنى قولغا كەلتۈرىمىز .( بۇخىل ئۈگۈنۈشنىڭ تەپسىلاتى مەكتەپنىڭ كەسپى ئۈگۈنۈش پىلانىدا كۆرسىتىلىدۇ)
6 R' c8 m. O- {3 \, X(2) ئالدى بىلەن پەن ئوقۇتقۇچىلىرىغا پەن قۇرۇلمىسنى ئاساس قىلىپ ، ئادىل دەرس تەقسىمات قىلىش ئىشقا ئاشۇرىلىدۇ. % g2 N4 k* G+ o& C% X, S: x+ Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)ئوقۇش باشلاشتىن بۇرۇن ، ئوقۇتقۇچىلارنى تەقسىم قىلغان پەن قۇرۇلمىسى،خاراكتىرى ۋە تەلىۋى بويىچە ماۋسۇملۇق كالىنىدار پىلان ۋە ئوقۇتۇشقا مۇناسىۋەتلىك ھەرخىل پىلانلارنى ئۆلچەملىك تۈزۈشكە تەشىكىللەپ، ئوقۇتۇش خىزمەتلىرنىڭ ماۋسۇم بېشىدىن باشلاپ پىلانلىق ، سېستىمىلىق ئېلىپ بىرىشقا كاپالەتلىك قىلىمىز.
& g2 l3 A( f2 O(4) ئوقۇتۇشقا كېتەرلىك بولغان دەرسلىك كىتاب ، دەرس تەييارلىقى ۋە باشقا ماتىرىياللارنى ۋاقتىدا تولۇقلاپ  ئوقۇتقۇچى – ئوقۇغۇچىلارغا يەتكۈزۈپ، ئوقۇتۇشنىڭ ئۈنۈملۇك ، سېستىمىلىق  ئېلىپ بېرىلىشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
  U% P: U4 C0 g" d (5) ئوقۇتۇشتا « 6 دە ئەستايدىل »بولۇشنى تىخمۇ كۈچەيتىپ ، بىر ھەپتە بۇرۇن دەرس تەييارلاشنى  ئىشقا ئاشۈرۈپ تەييارلىقىسىز ، تەستىقسىز دەرسكە كىرىشنىڭ ئالدىنى ئالىمىز. ماۋسۇم ئىچىدە ھەر بىر   ئوقۇتقۇچىنىڭ ماتىرىيالىنى ئايدا بىر قېتىم،ماۋسۇم ئىچىدە 4 قېتىم  تەپسىلىي تەكشۈرۈپ، مەسىلە كۆرۈلسە  ۋاقتىدا يېتەكلەش ، تەنقىدىي- تەربىيە ئارقىلىق ۋاقتىدا تۈزۈتۈپ ماڭىمىز.
  P; ~  G7 g$ D2 Q, D% @5 yتەييارلىقىسىز ، تەسقىتىسىز دەرسكە كىرىش ئەھۋالى كۆرۈلسە ياكى سىزىلسە شۇ ئوقۇتقۇچىنى دەرسكە كىرشتىن توختۇتۇپ،ئۆتۈلمەي قالغان دەرسىنى مەكتىپىمىزنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش تۈزۈمى بۇيىچە بىر تەرەپ قىلىپ ،يۇقارقىدەك ئەھۋالنىڭ قايتا سادىر بۇلىشىنىڭ ئالدى ئېلنىدۇ.
# J: n/ n& G; x1 B( t (6) ھەر خىل سەۋەبلەر بىلەن دەرسكە كېچىكىش ياكى كىرمەسلىكىنڭ قەتئىي ئالدىنى ئالىمىز، قوڭغۇراق چېلىنىشى بىلەن دەرسكە كىرمىگەنلەرنىڭ دەرسكە كىرىشنى چەكلەپ، 40 مىنۇتلۇق دەرسنڭ ئۈنۈمىگە كاپالەتلىك قىلىمىز، رۇخسەت، كىسەل ۋە باشقا ھەرخل سەۋەبلەر بىلەن ئۆتۈلمىگەن دەرسىلەرنى، بەلگىلىمە بويىچە  بىر تەرەپ قىلىپ ھەرخىل سەۋەبلەر بىلەن دەرس قېلىشنىڭ ئالدىنى ئالىمىز. شۇنداقلا دەرس سىرتكىسدا كۆرسىتىلگەن تەرتىپ بويىچە دەرس ئۆتۈشىنى ئىشقا ئاشۇرىمىز." Z  m# s# R3 m% _' [1 x' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(7) ئوقۇتقۇچىلارنى ئۆز قابىلىيتىگە ئاساسەن مۇۋاپىق تەقسىملەپ ، مەكتىپىمىزدە ھازىرقىدەك خىزمەت ئەھۋالى پەۋقۇلئاددە ئېغىر بولغان ئەھۋال ئاستىدىمۇ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قىزغىنىلق ۋە تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشىنى قولغا كەلتۈرىمىز.
- H& M' C9 o) r* t% l(8) دەرسخانىدا يىڭى دەرسىلىك ئىسلاھاتى بويىچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىشتا ، بۇ ماۋسۇمدا پىلانلىق ھالدا ئۈلگە كۆرسىتش خاراكتىردىكى ئوچۇق دەرس 13 سائەت ، باھالاش خاراكتىرىدىكى  ئوچۇق دەرس 13سائەت ئۆتكۈزۈلۈپ، باھالاپ خاتىرە قالدۇرۇلۇپ دەرس ئوقۇتۇشىدىكى تەجرىبە- ساۋاقلار كېڭەيتىلىپ،ساقلانغان مەسىلىلەر ۋاقتىدا تۈزىتىلىدۇ. بۇ ئارقىلىق دەرسخانا  ئوقۇتۇشى %90 ئەلالاشتۇرىلىدۈ. ( كونكىرىت ۋاقتى جەدىۋەللىك پىلاندا كۆرسىتىلىدۈ)  .
6 K" r8 d6 i0 S9 \  h; A' a(9) ئوقۇتۇشنىڭ 1- ھەپتىسى ئوقۇش باشلاش مۇراسىمى ئېچىلىپ  ئالدىنىقى ماۋسۇملۇق خىزمەتلەردىن خۇلاسە قىلىنىدۇ، « 3 تە ياخشى ئوقۇغۇچىلار» ئەلاچىلار، ئىلغار سىنىپ كادىرلىرى ،ئىلغار ئىتىپاق ئەزالىرى ، ئىلغار پىئونىرلار ، ئىلغار سىنىپ كوللىكتىۋى مۇكاپاتلىنىدۇ ۋە تەقدىرلىنىدۇ، يىڭى ئوقۇش ماۋسۇمىدىكى خىزمەتلەر ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ. , z. M: W1 ?  M+ [. ^0 x6 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10)  بىر ماۋسۇم ئىچىدە ئوقۇغۇچىلار ۋەكىللىرىدىن 2 قېتىم پىكىر ئېلىنىپ، مۇناسىۋەتلىك ئەھۋاللار ئىگەللىنىدۇ،دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ساقلانغان مەسىلىلەر ۋاقتىدا تۈزىتىلىدۇ ، دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ سۈپىتىگە،ئۈنۈمىگە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ. بۇ ئارقىلىق دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ھەقىقى ئۈنۈم قازىنىشقا تىرىشىمىز.' u" k( Y0 ]* }( Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيتى ۋە كۇرژۇك پائالىيىتى جەھەتتە:" x& E. c. j1 C" Y' n: a+ f1 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپكە جەلىپ قىلىش ئۈچۈن مەكتەپ بويىچە تەنتەربىيە ، گۈزەل-سەنئەت،مۇزىكا،ئەدەبىيات،ماتىماتىكا،خەنزۇ تىلى كۇرژۇكلىرىنى تەشكىللەپ،مۇنتىزىم ئادەم بېكىتىپ،ھەپتىدە بىر قېتىم پىلانلىق،جانلىق پائالىيەت ئېلىپ بېرىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەنىۋى پائالىيتىنى تېخمۇ جانلاندۇرىمىز.
" q, F- d% ~: s(2) پەن تۈرى ۋە يىللىقلارنى بىرلىك قىلغان ھالدا  ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزى قىزىقىدىغان پەن كۇرژۇكىغا ئايرىپ،مەسئۇل ئوقۇتقۇچىنىڭ  يېتەكچىلىكىدە تەشكىللەپ،ئۇلارنى ساپا مائارىپىنڭ تەلىۋى بويىچە ھەرقايسى جەھەتتىن تەربىيلىشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.( ھەپتىدە بىر قېتىم بولىدۇ، پىلانى مەسئۇلى،مەكتەپنىڭ 2- دەرسخانا پىلانىدا تەپسىلىي كۆرسىتىلىدۈ.), U: @5 e, V% z2 b8 ^$ tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈش جەھەتتە:
1 p7 q! g! z) t3 g$ d$ @, f: H(1) ئوقۇتۇش سۈپىتى- مەكتەپ خىزمىتنىڭ مۇھىم ھالقىسى.ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يۇقىرى-تۆۋەن بولۇشى مەكتەپنىڭ تەرەققىياتى ۋە  ئىستىقبالىغا مۇناسىۋەتلىك بولىدۇ. شۇڭا ئوقۇ- ئوقۇتۇش خىزمىتىدە سۈپەت ئۆزگىرىشنىڭ مەركىزىي ھالقىسى بولغان دەرسخانا ئوقۇتۇشىنى چىڭ تۇتۇپ،ئۈلگىلىك، تەجىربىلىك دەرس ئۆتۈش  40 مىنۇتلۇق دەرس ۋاقتىغا كاپالەتلىك قىلىش قاتارلىق ئۇسۇللار بىلەن دەرسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئاشۇرىمىز.4 q* j8 D  w) g+ g0 |9 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلەشتۈرۈش نىسبىتىنى بەلگىلەنگەن ئۆلچەمگە يەتكۈزۈش ئۈچۈن،ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش نىسبىتى% 99 كە يەتكۈزۈشنى چىڭ تۇتۇپ،سىنىپ مۇدىرلىرىغا بولغان تەلەپنى كۈچەيتىپ،مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى ئىگەللەش،خۇلاسىلەش خىزمىتىنى ئۆزى بىۋاستە خۇلاسىلەيدۇ ۋە يېزىلىق ھۆكۈمەتنىڭ قوللىشىنى قولغا كەلتۈرۈپ،مەكتەپنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش نىسبىتىنى ھەم مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىشكە بىۋاستە يىتەكچىلىك ۋە ھەيدەكچىلىك رولىنى ئوينايدۇ.  
& a" {6 M& K. ~2 Z( N7 T(3)  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆتۈلگەن  دەرسلەرنى تولۇق ئۆزلەشتۈرۈشىگە  كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن تاپشۇرۇق بىرىپ ئۆزگەرتىش خىزمىتى چىڭ تۇتۇلىدۇ، شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار ئۆتىلىۋاتقان بارلىق پەنلەرگە كالىندارنى پىلاندا ھەر بىرسائىتىگە بىر قېتىمدىن تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ،خەنزۇتىلى،ئەدەبىيات،ماتىماتىكا پەنلىردىن 1-يىللىقتىن6- يىللىققىچە3قىتىم يازمىچە تاپشۇرۇق ،باشقا پەنلەرەىن15 كۈندە بىر قىتىم يازمىچە تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ،باشقا پەنلەرمۇ كالىندارنى پىلاندا ئورۇنلاشتۇرغان بۇيىچە ئەملىي مەشخۇلىيەتچانلىققا ئىگە تاپشۇرۇقلارنى ئورۇنلاشتۇرۇش لازىم،تاپشۇرۇق مىقدارى مۇۋاپىق بۇلىشى،كالىندارنى پىلانغا ئۇدۇل بۇلىشى،تەكشۈرۈلگەن ۋاقىت ۋە باھا سۆزى بۇلىشى، ۋاقتىدا تەكشۈرلۈپ تۈزىتىلىشى ۋە ئومۇملاشتۇرلىشى ، ئوقۇغۇچىلارغا ۋاقتىدا تارقىتىلىشى ، ئىككى ۋە ئۇنىڭدىن ئارتۇق تاپشۇرۇقنى يېغىپ بىراقلا تەكشۈرمەسلىكى ، باشقىلارغا تەكشۈرگۈزمەسلىكى ، تاپشۇرۇق بىرىپ ئۆزگەرتىشتە ئەستايىدىل بولىشى  بىردەك قىزىل قەلەمدە تەكشۈرۈلۈپ،تۇلۇق خاتىرە قالدۇرۇلىشى ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق دەپتىرى بىر خىللاشقان بۇلىشى تەلەپ قىلىنىدۇ .
1 m) \6 i5 H* z- {6 t) _- z (4) «6 دە ئەستايىدىل بولۇش »نىڭ مۇھىم ھالقىسى بولغان ئىككى باشنى يېتەكلەش جەھەتتە ھەرقايسى پەنلەرنى  بىرلەشتۈرگەندە بار بولغان40نەپەر ئەلاچى ئوقۇغۇچىنى ساقلاپ قېلىش بىلەن بىر ۋاقىتتا، يىڭىدىن ھەر بىر سىنىپتىن بىر پەندىن بىر نەپەردىن ئەلاچى ئوقۇغۇچىنى كۆپەيتىمىز ۋە ئەمەلىي يىتەكلەيمىز . ماۋسۇم ئاخىرىدىكى  ئەلاچى ئوقۇغۇچى سانىنى پەننى بىرلىك قىلىپ58نەپەرگە يەتكۈزۈشكە تىرشىمىز. ئارقىدا قالغانلارنى يېتەكلەشتە،دەرىستە ئارقىدا قالغان، مەكتەپكە كەلمەيدىغان ئوقۇغۇچىلاردىن ھەربىر سىنىپتىن 2 نەپەردىن مەكتەپ بويىچە 12 نەپەر ئوقۇغۇچىنى   ئوتتۇراھال سەۋىيگە يەتكۇزىمىز . ( S; r* i6 }# e9 @4 r7 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5) سۈپەت ئۆتكىلىنى چىڭ تۇتۇپ ناھىيە ئالىدىغان سۈپەت تەكشۈرۈش ئىمىتىھانى ياكى رايۇن ئىچى تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئىمتىھانلىرىدا ، يىزا بويۇنچە ئالدىنقى قاتاردا تۇرۇشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىمىز .
4 x/ W9 G4 w' {2 X* q) u (6)ئوقۇش باشلاشنىڭ ئالدىدا ھەم ئوقۇتۇشىنڭ 1- ھەپتىسى ئوقۇتقۇچىلارنى ئالدىنقى ماۋسۇملۇق ئوقۇتۇش نەتىجسىگە ئاساسەن مەكتەپ بويىچە ياكى  پەنلەر بويىچە سۈپەت تەھلىلى  قىلىشقا ئۇيۇشتۈرۈپ،ئوقۇتۇش سۈپىتى يۈقىرى بولغان ئوقۇتقۇچىلارنى تەجرىبە تۇنۇشتۈرۈشقا ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ، ئوقۇتۇش سۈپىتى تۆۋەن بولۇپ سۈپەت كۆرسەتكۇچىنى ئورۇنلاشتا ئارقىدا قالغانلار ۋەكىل خاراكتىردە ساۋاق يەكۈنلەپلا قالماستىن بەلكى  ئۇلارنى دەرس تەييارلاش ، دەرس ئۆتۈش،ئوقۇتۇش  مىتودى جەھەتلەردە نوقتىلىق يىتەكلەش، تەربيلەشنى چىڭ تۇتۇپ ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ پەيدىنپەي ئۆسۈشىگە كاپالەتلىك قىلىمىز.
& e3 f! d2 R; g(7) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش قىزغىنلىقىنى تېخمۇ ئاشۇرۇش ، رىقابەت ئېڭىنى ئۆستۈرۈش، ئوقۇتۇش سۈپىتنى ئاشۈرۈشتا كۆزلىگەن مەقسەتكە يېتىش ئۈچۈن مەكتىپىمىزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن مۇكاپاتلاش مىخانىزىمىنى تۇرغۇزىمىز." W/ t* f$ o% |; q  ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(8) ماۋسۇم بېشىدا ھەرقايسى پەنلەرنىڭ ئالاھىدىلىكىگە ماس كېلىدىغان ئەمەلىي يەتكىلى بولىدىغان سۈپەت كۆرسەتكۈچى بەلگىلەپ ،ئوقۇتۇش سۈپتىىنى ئۆستۈرۈش جەھەتتە  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاكتىپچانلىقىنى قوزغايمىز، سۈپەت كۆرسەتكۈچىنى ئەمەلىي ئورۇنلىنىش ئەھۋالىغا ئاساسەن،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ماۋسۇملۇق خىزمىتىگە  ئەستايىدىل ئىنچىكە ئادىل نومۇر قۇيۇپ خۇلاسىلايمىز. 2 g: T) l3 D: @9 v4 F: d' Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(9) دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ئاجىز بولغان بىر قىسم ئوقۇتقۇچىلارنى (%10) ئەتراپىدا ئىلمى بۆلۇم ۋە گۇرۇپپا مەسئۇللىرىنىڭ يىتەكچىلىدە دەرس تەييارلاش، دەرس ئۆتۈش جەھەتتىكى ئەمەلىي ئۇسۇل- تەجرىبىلەر بىلەن ئايرىم يېتەكلەيمىز. بۇنىڭ بىلەنلا قالماي ھەپتىگە بىر سائەتتىن ئارتۇق دەرس ئاڭلاشقا تەشكىللەپ ، دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىكى ئەمەلىي بىلىم تەجرىبە بىلەن تۇنۇشۇش پۇرسىتى يارتىپ بىرىمىز.0 s. s& S* O! W/ R' `( U* nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10)ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئاكتىپچانلىقىنى قوزغاش ئۈچۈن، ماددىي جەھەتتىن مۇكاپاتلاپلا  قالماي ، تىپ تۇرغۇزۇپ ماتىرىياللىرىنى يېزىپ مەكتەپ رادىئوسىدا تەشۋىق قىلىش ئارقىلىق ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقۇرى كۆتۈرىمىز. ( n# \1 C3 Y+ Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(11) يۇقارقىدەك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەش ئارقىلىق ھەرقايسى پەنلەر ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئايرىم- ئايرىم ھالدا ئالدىنقى ماۋسۇمدىكىگە قارىغاندا تىل- ئەدەبىيات، ماتىماتىكا، خەنزۇتىلى پەنلىرىدا % 10  ئاشۇرىمىز. مەۋسۇم ئاخىردا ناھيىنىڭ ئوتتۇرچە نەتىجىسىدىن %1 ئاشۇرۇلغانلارنىڭ ئۇمۇمىي خىزمەت نومۇرىغا 0.5 نومۇر قۇشۇپ بېرىلىدۇ. %1 كاملىغانلاردىن ئومۇمىي خىزمەت نومۇرىدىن0.5 نومۇر تارتىلىدۇ. , ?/ g2 _+ T0 i4 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. ئوقۇتقۇچىلارنى خەنزۇتىلى ئۈگىنىشكە تەشكىللەشتە:
2 @( ?$ N+ X6 U5 l1 s( e  a(1) ھەر دەرىجىلىك مائارىپ، مەمۇرى تارماقىلىرىنىڭ پىلانى ۋە قاتلاممۇ- قاتلام ئورۇنلاشتۈرۈلۈشى شۇنداقلا ھازىرقى زامان مائارىپ تەرەققىياتىنىڭ تەلىۋىگە ئاساسەن شەھەر ۋە يىزىلاردا قوش تىل ئوقۇتۇشنى يولغا قۇيۇش ئۈچۈن ئالدى بىلەن مەكتىپىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيسىنى ئۆستۈرۈشكە  توغرا  كىلىدۇ ، مەكتىپىمىزىكى  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيسى ئوخشاش ئەمەس،ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن  ئوقۇتقۇچىلارنى دەرسىتن كېيىن خەنزۇتىلى ئۈگىنىشكە تەشكىللەيمىز.
0 j# j: G+ A! _% H$ x. ]: bدەرس پىلانى ۋە مەزمۇنى ناھىيلىك مائارىپ ئىدارسىنڭ ئوقۇتقۇچىلارنى خەنزۇتىلى ئۈگىنىشكە تەشكىللەش توغرىسدىكى ھۆججىتىنىڭ روھى بويىچە بولىدۇ.
% ^3 K. o3 D8 g  [& H(2) بىر ماۋسۇملۇق خەنزۇتىلى ئۈگنىش ئەھۋالىغا ئاساسەن ئوتتۇرىدا بىر قېتىم سىناق ، ماۋسۇملۇق  دەرس ئاخىرلاشقاندا بىر قېتىم سىناق ئېلىپ نەتىجسىنى ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ماۋسۇملۇق ، يىللىق خىزمەت باھالىشغا تەسىر قىلدۇرىمىز، خەنزۇچە دەرس تەييارلاپ  ئۆتەلەيدىغانلارغا نىسبەتەن ئۇلارنى رىغبەتلەندۈرۈش يۈزىسدىن ، ماۋسۇملۇق خىزمەت باھالاشتا خىزمەت نۇمىرى قوشۇپ بىرىش ئارقىلىق خەنزۇ تىلىدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشقا ئاساس سېلنىدۇ. ; f, L' B# D$ M2 x+ vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.قوش تىل مائارىپنى كۈچەيتىش جەھەتتە:0 b" {5 N8 Y- |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) مەكتىپىمىزدە بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا جەمئى 5 قوشتىل سىنىپ بار بولۇپ،1-يىللىق قوشتىل سىنىپ 1 ( ئوقۇغۇچىسى 27 نەپەر)،2-يىللىق قوشتىل سىنىپ 1 ( ئوقۇغۇچىسى 31 نەپەر)،3-يىللىق قوشتىل سىنىپ 1 ( ئوقۇغۇچىسى 29نەپەر) ،5-يىللىق قوشتىل سىنىپ 1(ئوقۇغۇچىسى 37 نەپەر)،6-يىللىق قوش تىل سىنىپ 1(ئوقۇغۇچىسى 41 نەپەر)جەمئى ئوقۇغۇچى سانى165 نەپەر بولۇپ،مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچى سانىنىڭ % 81.6 نى ، ئومۇمى سىنىپ سانىنىڭ  % 83.3 نى تەشكىل قىلىدۇ.& g6 k) A/ Y( X  ^" a3 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)ھەر دەرىجىلىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرىنىڭ پىلانى ۋە قاتلاممۇ- قاتلام ئۇرۇنلاشتۇرۇشى  شۇنداقلا ھازىرقى زامان مائارىپ تەرەققىياتىنىڭ تەلىۋىگە ئاساسەن، قوش تىل ئوقۇتۇشىنى يولغا قويۇش تەلىۋىگە ماسلىشىپ،  مەكتىپىمىزدە تەسسىس قىلىنغان قوشتىل سىنىپلارغا خەنزۇتىلى  ئوقۇتقۇچىلىرىنى تاللاپ ، يىڭى دەرسلىك بويىچە بىلىم ئاشۈرۈپ كەلگەنلەردىن تاللاپ سىنىپ مۇدىرى ۋە دەرس  ئوقۇتقۇچىسى قىلىپ بىكىتىمىز ھەمدە يۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ تارماقلىرىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشى بۇيىچە قوش تىل سىنىپلىرىغا دەرىسلىك كىتاپ بۇيىچە ئانا تىل دەرىسىدىن باشقا ماتىماتىكا ئىلىم-پەن قاتارلىق پەنلەرنى خەنزۇ تىلىدا تەييارلاپ، شۇبۇيىچە ئۆتۈشنى ئىشقا ئاشۇرىمىز.
1 z0 v6 \) n1 p# f7 Q/ O! y, o% b(3) قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىپ،  كىرەكلىك ماتىرىياللار، ئوقۇتۇش ماتىرىياللىرى ۋە ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش سايمانلىرىنى سەپلەپ،دەرسخانىدا بىمالال ئوقۇتۇش ئېلىپ بارالايدىغان شارائىت ھازىرلايمىز ۋە ئۇلارنى ھەرجەھەتتىن قوللاپ رىغبەتلەندۈرىمىز .5 ~8 R1 |  S  i. Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9. ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش  جەھەتتە :
. s+ N) Q# k" N- y- ^3 Q(1) ئالدى بىلەن ماۋسۇم بېشىدا ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەشىنىڭ كونكىرىت  پىلانىنى تۈزۈپ،بۇ خىزمەتنىڭ پىلانلىق سېستىمىلىق، ئۈنۈملۇك ئېلىپ بېرىلىشغا كاپالەتلىك قىلىمىز.
( l" t) z3 n8 `# ^, C% f' O0 C7 L(2) ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش  خىزمىتىنى دەرىستىن كىييىن ھەپتىدە ئىككى قىتىم كەسپىي ئۈگۈنۈشكە بىرلەشتۈرۈپ، دەرسلىك تەلىۋى بويىچە دەرس تەييارلاش تولۇق ئىشقا ئاشۇرىلىدۇ. 9 H0 b; ?1 m8 Z9 E5 {9 \' t* Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   (3)  دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىكى ئىلغار تەجرىبىلەرنى كۆپەيتىش، ساقلانغان مەسىلىلەرنى ۋاقتىدا تۈزۈتۈش ئارقىلىق، دەرسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ياخشىلاش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسىنى باھالاپ خۇلاسىلاش، ئوقۇتۇش بىلەن ئادەم تەربىيىلەش جەھەتتىكى خىزمەتلەرنى ھەقىقى كۈچەيتىپ، ياخشى ئىشلەپ بىر نەچچە يىل داۋامىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ ئىچىدە تەربىيىلەش ئۈگىنىشىنىڭ نەتىجىلىرىنى مۇستەھكەملەپ ئەمەلى ئۈنۈم قازىنىمىز. 2 a" h- n- q& c. \  r$ uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10 .ئېلىكتىرلىك ئوقۇتۇش، تەجرىبىلىك ئوقۇتۇشنى يولغا قويۇش جەھەتتە:6 W9 l8 B2 ~; I) Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ئەمەلى پەن-تېخنىكا بىلىملىرى،ئىجتىمائى تۇرمۇش ۋە ئىشلەپچىقىرىش جەريانىغا زىچ بىرلىشىپ كېلىۋاتقان بۈگۈنكى ئېلىكتىرون –ئۇچۇر دەۋرىدە، بىز ئوقۇغۇچىلارنى ئوقۇتۇش جەريانىدا  تەجرىبىلىك ئوقۇتۇش، ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش، كۆرسەتمىلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنى زىچ بىرلەشتۈرۈش ئارقىلىق ھەقىقى قابىلىيەتكە ئىگە بولغان ئىقتىساسلىقلارنى تەربىيىلەپ چىقىمىز.  U; Y: W6 l- A0 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    (2) ئوقۇتقۇچىلار دەرس تەييارلاش جەھەتتە كۆپ تەرەپلەردىن ئىزدىنىپ، مۇناسىۋەتلىك كۆرسەتمىلىك رەسىم ۋە ھەر خىل تەجرىبە  ئۈسكىنىلىرىدىن تولۇق پايدىلىنىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ  دەرس مەزمۇنىنى تولۇق، چوڭقۇر ئۆزلەشتۈرۈشىگە ئاساس يارىتىمىز. ( V. q! x/ B* }) p; `( Q( @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) تەجرىبىلىك ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشقا ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆزىتىش، بىۋاستە قول سېلىپ تەجرىبە ئىشلەش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ يىڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە روھىنى يېتىلدۈرىمىز./ K. F: w2 F+ i# X/ c* E) ^$ G/ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)  ھەر قايسى دەرسلىكلەرگە  مۇناسىۋەتلىكدەرىسلىك دىتاللىرىنى ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش ئۈسكىنىلىرى (كومپىيوتېر، سىنىپلارنى تۇتاشتۇرۇش ئۈسكىنىسى ) دىن پايدىلىنىپ ئۆتۈپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە بولغان قىزىقىشىنى ئاشۇرىمىز. ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش، تەجرىبىلىك ئوقۇتۇشنى ھەقىقى ئىزچىللاشتۇرۇش ئارقىلىق  تەجرىبە  ئۈسكىنىلىرىدىن  پايدىلىنىش  نىسبىتىنى% 95 گە يەتكۈزۈشكە تىرىشىمىز.
  @$ O! x, l$ G3 i* c9 zيۇقارقى خىزمەتلەرنى قانات يايدۇرۇش ئارقىلىق مەكتىۋىمىزنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى بەلگلۈك دەرجىدە يۇقۇرى كۆتۇرۇپياخشى نەتىجە يارىتىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىمىز/ _6 A$ _* d8 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 K  B" ]# f1 X' f* _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 |# @6 ~+ X7 d8 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 }  {) ?* w: w, l. Q7 h+ k! Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لەنگەر باشلانغۇچ مەكتەپ
& n$ f# ?; x4 y2 q: T3 l5 W 2014-يىلى 2-ئاينىڭ 21- كۈن
' S+ q2 z) d* v1 Y( d4 \/ m+ j
  e# _: p5 |: T

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +10 ئىناۋەت +5 تەڭگە +3 بايلىق +7 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 10 + 5 + 3 + 7 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ياخشى تىما" ~- A' [& ]+ A4 x8 V% R8 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2014-2-23 20:43:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمى باشلىنىپ كەتتى، ئەمدى بۇنىڭ پىلانىنىمۇ يولىمامسىز دەيمەن.
ۋاقتى: 2014-9-10 13:50:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يېزىلىپتۇ! رەخمەت

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-21 08:04

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش