روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1966|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

پەرزەنتىلەرنى تەربىيلەشنىڭ 10ياخشى پۇرسىتى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
' {4 C/ k$ {+ ?- j7 \! j& L" a' {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بالىلار تۈرمۇشتا يېڭى باشلىنىشقا يۈزلەنگەن ۋاقىت. يېڭى بىر يىل،يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمى ياكى بالىلار يېڭى ئۆگىنىش مۈھىتىغا كىرگەن ۋاقىتتا، بالىلاردا بىر خىل يېڭىچە سىزىم ، يېڭىچە تەسىرات ھەم ھەركەتلەندۇرگۈچ كۈچ پەيدا بولىدۇ. ئەنە شۇنداق پەيىتتە ئاتا-ئانىلار بالىلارنى ئىلگىرلەش يۆنىلىشىگە قاراپ ئالغا يىتەكلىگەندە، ئىشنىڭ بېشىدىلا كۆزلىگەن مەقسەتكە يەتكىلى بولىدۇ.4 v7 m8 V; D! L! N# |  J- Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.بالىلار ئۆز مۈۋەپپەقىيەتلىرىدىن خۇشال بولۈۋاتقان ۋاقىت. ئاتا-ئانىلار مۈبادا بالىلارنىڭ مۈۋەپپەقىيىتىنى تەبرىكلەش، ئىلھاملاندۇرۇش ئاساسىدا ئۇلارغا قارىتا ئېنىق ، كونكىرىتنى تەلەپلەرنى قويسا قانائەتلىنەرلىك ئۈنۈمگە ئېرشەلەيدۇ.$ u% Y/ H2 U5 ~" A8 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 .بالىلار ئۇۋالچىلىق ھىس قىلغان ۋاقىت. ئاتا-ئانىلار تەشەببۇسكار، سوغاققان، كەڭ قورساق بۇلۇپ بالىلارغا ھىسداشلىق قىلىپ، ئۈلارنى يىتەكلىسە بالىلاردا بىر خىل رازىمەنلىك ھىسياتى پەيدا بولىدۇ ھەمدە ئاتا-ئانىلارنىڭ نەسھىتىنى ئوڭايلا قۇبۇل قىلىدۇ.9 X9 M- W* r  Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ئوقۇتقۇچىسى ئائىلە زىيارەت قىلغان ۋاقىت. بۇ ۋاقىتتا ئاتا-ئانىلار پەرزەنتلىرىنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى ئوقۇتقۇچىسىغا ئېيتىپ بىرىش بىلەن بىرگە يېتەرسىزلىكىنىمۇ كۆرسىتىپ بېرىش لازىم. بىراق يەڭگىللىك بىلەن «ئەرز قىلىش» ياخشى ئۈنۈم بەرمەيدۇ.
3 z. p6 D# T7 }1 D7 N5. بالىلار قىيىن ئەھۋالدا قالغان، ئوڭۇشسىزلىققا ئۇچرىغان ۋاقىت. بۇنداق ۋاقىتتا ئاتا-ئانىلار ئۇلارنى ئەيىپلىمەستىن بەلكى ئۇلارنىڭ نەتىنجىسنى مۈئەييەنلەشتۇرشى، يېتەرسىزلىكلىرىنى كۆرسىتىپ بىرىشى، قىيىن ئەھۋالدىن قۇتۇلۇپ چىقىشىغا ياردەم بىرىشى لازىم ., H  N" @5 x& o4 M5 n- Z& ]5 E! vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. بالىلار چوڭراق سەۋەنلىك ئۆتكۈزۇپ قويغان ۋاقىت. بۇنداق ۋاقىتتا بالىلار چۇشنىشىڭىزگە، ھىسداشلىققا، ھالىغا يېتىشكە ئەڭ موھتاج بولىدۇ، دەل مۇشۇنداق ۋاقىتتا بالىلارنى ئىزچىل تۈردە ياخشى تەرەپكە يېتەكلىگەندە ئۈنۈمىنى كۆرگىلى بولىدۇ.- K# U# w0 U) h& R- eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. بالىلاردا مەلۇم شەيئىلەرگە قارىتا ئىشتىياق قوزغالغان ۋاقىت. بۇنداق ۋاقىتتا ئاتا-ئانىلار بالىلارنى پائال قوللاپ ئۈلارنى رىغبەتلەندۇرىشى، بىلىم ئىزدەش ئىشتىياقىغا تۈرتىكە بولۇشى، تۈرلۇك ئاماللار بىلەن تەپەككۈرنى قوزغىتىشى لازىم.
( w; ^3 B- M, |. [7 ?3 L$ \8. بالىلار چوڭراق كوللىكتىپ پائالىيەتلەرگە قاتناشقان ۋاقىت. بۇ بالىلارنى ئىنتىزامغا رىئايە قىلىدىغان، كوللىكتىپ ئۈچۈن شەرەپ كەلتۇردىغان، كوللېكتىۋىزملىق كۆز قاراشقا ئىگە قىلىپ تەربىيلەشنىڭ ئاساسى.
% v# B# y* t8 \+ r1 G9. بالىلار مۈۋەپپەقىيەت قازانغان ۋاقىت. بالىلار كۆپ ھاللاردا كۆڭلىدە « مۈۋەپپەقىيەت قازانىشىم كېرەك!» دەپ ئويلايدۇ ھەم ئىرادە باغلايدۇ. ئاتا-ئانىلار بۇ پۇرسەتنى چىڭ تۈتۈپ، بالىلارغا قارىتا مۈۋاپىق نىشان كۆرسىتىپ، تەلەپلەرنى قويسا، ئۇلارنىڭ بىردەملىك قىزغىنلىقىنى ئۇزۇن مۈددەتلىك ھەركەتكە ئايلاندۇرالايدۇ.8 J. D% w, A+ w+ a2 Y/ }6 g3 }! f: R/ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10. مېھمان بولىۋاتقان ۋاقىت ھەم مىھمان بار ۋاقىت. ئادەتتە بالىلارنىڭ ھەممىسى ياخشى گەپ-سۆزلەرنى ئاڭلاشقا خۇشتار كېلىدۇ. شوڭا ئۇنداق ۋاقىتتا چوڭلار بالىلارنىڭ غورۇرىنى قوغداشقا دىققەت قىلىشى، مىھمان ئالدىدا بالىلارنىڭ «ئەيبىنى ئاچماسلىقى»، بالىلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى ھەم ئالاھىدىلىكىنى كۆپىرەك سۆزلىشى، بالىلاردىن كۈتىدىغان مۈۋاپىق ئارزۈ-ئۈمىدلىرىنى ئوتتۇرىغا قويۇشى لازىم.
3 C2 W% }% ?. B9 I3 n5 ]
' X2 |! Q) H* L+ \/ j% D$ h) j1 hمەنبە: ئۇيغۇرچە رادىئو تورى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-5-24 01:25:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى دەرىسلىك ئىكەن  رەھمەت سىزگە

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-8 06:15

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش