روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2190|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

كېلەر يىلى يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمىدىن باشلاپ ئاسپرانتلارنىڭ ھەممىسى ئ...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
كېلەر يىلى يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمىدىن باشلاپ ئاسپرانتلارنىڭ ھەممىسى ئۆز خىراجىتى بىلەن ئوقۇيدۇ

$ f" @/ s; R9 l9 t9 ]; b
0 C( e8 y8 a. E1 ?) G
$ Q4 W: l# F! t, m! ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 @7 ^1 ^: e: U* hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دۆلەت ئىشلىرى مەھكىمىسىنىڭ دائىمىي ئىشلار يىغىنى 6-فېۋرال ئاسپىرانتلار مائارىپىغا مەبلەغ سېلىش مېخانىزمىنى مۇكەمللەشتۈرۈشنى ئورۇنلاشتۇرۇپ، 2014-يىلىدىكى يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمىدىن باشلاپ، دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانىغا كىرگۈزۈلگەن يېڭىدىن قوبۇل قىلىنىدىغان بارلىق ئاسپرانتلاردىن ئوقۇش ھەققى ئېلىشنى قارار قىلدى.
' o- t5 V2 U8 r* j+ K
5 k! b, f+ m! k! r! A+ \ئاسپىرانتلار مائارىپىغا مەبلەغ سېلىش مېخانىزمىنى ياخشىلاش، ئاسپرانتلارنىڭ ئوقۇش، پەن–تەتقىقات ۋە تۇرمۇش شارائىتىنى ياخشىلاش، ئاسپرانتلارنى تەربىيەلەش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن، يىغىندا تۆۋەندىكىدەك سىياسەتلەر بېكىتىلدى :
4 T: L( `$ E6 Y- G3 G% O5 \& r& n0 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىرىنچى، مالىيەنىڭ پۇل ئاجرىتىش تۈزۈمىنى ياخشىلاش كېرەك. مەركەز مالىيەسى دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانىدىكى مەركەز تارماقلىرىغا تەۋە ئالىي مەكتەپلەردىكى پۈتۈن كۈنلۈك تۈزۈمدىكى ئاسپىرانتلارغا ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا توغرا كېلىدىغان ئۇنىۋېرسال نورمىلىق پۇل ئاجرىتىشنى ئورۇنلاشتۇرۇپ ھەمدە پۇل ئاجرىتىش ئۆلچىمىنى تەڭشەش مېخانىزمىنى قۇرۇپ، پۇل ئاجرىتىش سەۋىيەسىنى پەيدىنپەي يۇقىرى كۆتىرىش كېرەك ؛ مەركەز مالىيەسى ئۈنۈملۈك پۇل ئاجرىتىشنى تەسىس قىلىپ، مەكتەپلەر بۇ پۇلنى ئاسپىرانتلارنى تەربىيەلەشكە ئۆز ئالدىغا ئورۇنلاشتۇرىدۇ.ھەر قايسى جايلار موشۇ خىل ئەندىزىدىن پايدىلىنىپ، ساغلام بولغان يەرلىكتىكى ئالىي مەكتەپلەر ئاسپىرانتلار مائارىپى خىراجىتى تۈزۈمىنى بەرپا قىلىشى كېرەك. + p" X+ I9 \* y5 Y# i, e, ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" x+ H; R  X4 [8 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى، ئاسپىرانتلارنى مۇكاپاتلاش-ياردەم بېرىش سىياسىتى تۈزۈلمىسىنى ياخشىلاش كېرەك. ئاسپىرانتلارغا قارىتا دۆلەت ئوقۇش مۇكاپاتىنى تەسىس قىلىش، ھەر يىلى 45 مىڭ نەپەر ئاسپىرانتنى مۇكاپاتلاپ ئىلھاملاندۇرۇش كېرەك. 2014–يىلدىكى يېڭى ئوقۇش مەۋسۈمىدىن باشلاپ، ئاسپىرانتلارنىڭ ئادەتتىكى ئوقۇش مۇكاپاتىنى دۆلەت ئوقۇش مۇكاپاتىغا تەڭشەش، ھەر يىلقى مۇكاپاتلاش ئۆلچىمى دوكتۇر ئاسپىرانتلارنىڭ 10 مىڭ يۈەندىن تۆۋەن بولماسلىقى، ماگىستىر ئاسپىرانتلارنىڭ 6000 يۈەندىن تۆۋەن بولماسلىقى كېرەك ؛ شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا ئاسپىرانتلار ياردەمچى ئوقۇتقۇچى بولۇش، ياردەمچى تەتقىقاتچى بولۇش، ياردەمچى باشقۇرغۇچى بولۇش ئىش ئورنى تولۇقلىمىسىنىڭ سالمىقىنى زور كۈچ بىلەن كۈچەيتىش كېرەك. دۆلەتنىڭ ئوقۇشقا ياردەم بېرىش قەرزىنىڭ ئەڭ يۇقىرى چېكىنى ئۆستۈرۈش كېرەك. پۇل ئىئانە قىلىپ مەكتەپلەرگە ياردەم بېرىش ئېتىبار سىياسەتلىرىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈش ۋە ياخشىلاش كېرەك. 0 M2 p0 }5 M8 J1 T8 ^: Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 B% S% R) h# j4 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچى، ساغلام بولغان ئاسپىرانتلار مائارىپى ھەق ئېلىش تۈزۈمىنى قۇرۇپ چىقىش كېرەك. 2014–يىلدىكى يېڭى ئوقۇش مەۋسۇمىدىن باشلاپ، دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانىغا كىرگۈزۈلگەن بارلىق يېڭى ئوقۇغۇچىلار (ئاسپىرانتلار) دىن ئوقۇش ھەققى ئېلىنىدۇ. نۆۋەتتىكى پۈتۈن كۈنلۈك تۈزۈمدىكى ئىلمىي ئۇنۋان ئاسپىرانتلاردىن ھەق ئېلىش ئۆلچىمى، پىرىنسىپ بويىچە ھەر يىلى ماگىستېرلارنىڭ 8000 يۈەندىن ئېشىپ كەتمەسلىكى، دوكتورلارنىڭ 10 مىڭ يۈەندىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كېرەك، پۈتۈن كۈنلۈك تۈزۈمدىكى كەسپىي ئىلمىي ئۇنۋان ئاسپىرانتلار ۋە بەلگىلىمە بويىچە ھەق ئېلىش سىياسىتى يولغا قويۇلغان ئاسپىرانتلارغا قارىتا ۋاقتىنچە ئەسلىدىكى ھەق ئېلىش سىياسىتى يۈرگۈزۈلىدۇ.
) X) Z, b" f- o! A1 Z5 j' r7 X! o6 s. I& L# m( S+ ^; H8 y" nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 z9 P! L+ `7 C. a( ?مەنبەسى:جۇڭگو ئۇيغۇرچە رادىيو تورى $ R% q- o: d8 o# A, J  q: |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! K* Y" S* {: Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! R* E$ P% n, H; i  ]3 M5 i+ H& B
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-18 11:32

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش