روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5296|ئىنكاس: 38
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

سىز ئوقۇتقۇچىمۇ ؟ پىكىر بېرىڭ!

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
   بىر ئوقۇغۇچى يېڭىلا تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپكە كىردى ، تىزىملىتىپ ئەمدىلا ئورۇندۇققا كېلىپ ئولتۇرۇشىغا مۇئەللىم سىنىپقا كىرىپ كەلدى ، ئۇ ئولتۇرغان ئورۇندۇق بۇزۇق بولغاچقا ئۇ گەپ قىلالماي ئولتۇرۇپ قالدى بىراق ئورۇندۇقتا ئولتۇرۇش پەقەتلا مۇمكىن بولماي كەينىدىكى پارتىدىن ئورۇندۇق ئېلىش ئۈچۈن ئارقىغا قارىدى ، يېڭى سىنىپ مەسئۇلى ئۇنىڭغا قاراپ : ھەي تۆت كۆز ، ئالدىڭغا قارا دېدى (ئوقۇغۇچى كۆزئەينەك تاقايدىغان بولغاچقا) ، بۇ گەپ ئوقۇغۇچىنىڭ ئىززەت-غۇرۇرىغا تەگدى ۋە : «مۇئەللىم بۇنداق دېمىسىڭىز ، ئىسمىم XXXX ، بۇ سىنىپقا كىرەر-كىرمەي بۇنداق دېسىڭىز كېيىن باشقا ساۋاقداشلار نېمە دەيدۇ ؟ » دېدى ، مۇئەللىم ئۇنىڭ ئالدىغا يۈگۈرۈپ كەلدى ۋە قوللىرىنى شىلتىغىنىچە :  «مەن سېنى تۆت كۆز دەيمەن ، قانداق قىلالايتتىڭ ؟» دېدى ، ئوقۇغۇچى گەپ قىلماي جايىدا ئولتۇرۇپ قالدى . مۇئەللىم سىنىپتىكىلەرگە قوللىرىنى شىلتىپ : « بۇ سىنىپتا ئوقۇشساڭ تۈزۈك ئوقۇش ، بولمىسا سەندەك بىرەر ئوقۇغۇچىنى ھەيدىۋېتىش قولۇمدىن كېلىدۇ ، ئوقۇشالمىساڭ ماڭا دېيىش ، مەن سىنىپ ئالماشتۇرۇپ قويىمەن » دېدى .  1.سائەتلىك دەرس مانا مۇشۇنداق كۆڭۈلسىز ئاخىرلاشتى ، ئوقۇغۇچى مۇئەللىمنىڭ كەينىدىن چىقتى ۋە : «مۇئەللىم ، مەن بۇ سىنىپقا كىرەر-كىرمەي كۆزىڭىزگە سەت كۆرۈنۈپ بولدۇم ، 3يىل ئوقۇشقا كۆزۈم يەتمىدى ، مەن سىنىپ ئالمىشىمەن ، ياردەم قىلىڭ» دېدى ، مۇئەللىم ئەمدىلىكتە چىرايلىق گەپ قىلىپ ئوقۇغۇچىنى قايتۇرۇۋەتتى . ئوقۇغۇچى شۇنداق قىلىپ بۇ سىنىپقا ئورنىشىپ قالدى ، لېكىن ئۇ توختىماي مۇئەللىمنىڭ تىل-دەشناملىرىنى ئاڭلاپ كەلدى ، ئاغرىپ قېلىپ تەنتەربىيە دەرسكە چىقالمىغاندىمۇ مۇئەللىمدىن پۈتۈن ئوقۇغۇچىلار ئالدىدا تىل ئاڭلىدى ، ئۇ يەنىلا چىداپ كەلدى ، 3-4بالا كېچىكىپ قېلىپ مۇئەللىمگە ئۇچراپ قالغادىمۇ باشقا بالىلارنى كىرگۈزىۋېتىپ ئۇنى ھاقارەتلىدى . شۇنداق قىلىپ تولۇق 3.يىللىققا چىقتى ، يېقىندا ئېلىنىۋاتقان پەنلەر بويىچە ئايلىق ئىمتاھاندا (قەشقەردە قاتتىق قار ياغقان كۈنى) مۇئەللىم ئۇنى مەكتەپ كىيمى (校服)كىيمەپسەن دەپ يەنە ھاقارەتلەپ 3ئوقۇغۇچى بىلەن ئىمتاھان مەيدانىدىن چىقىرىۋەتتى ، قاتتىق ھار كەلگەن ئوقۇغۇچى ئۆيىگە قايتىپ كەتتى ، (بۇنىڭدىن باشقا سىنىپتا 90%ئوقۇغۇچى مەكتەپ كىيمى كەيمىگەن) ، ئەتىسى دەرس ۋاقتىدا مۇئەللىم ئوقۇغۇچىغا قاراپ : «XXXX ، نېمىشقا مەكتەپكە پوسما كىيىپ كەلدىڭ (بۆك) ؟ » دېدى ، XXXX : «زۇكامداپ قاپتىكەنمەن مۇئەللىم»  . مۇئەللىم يۈگۈرۈپ كېلىپ ئۇنىڭ يۈزىگە بىر شاپىلاق ئۇردى ، 3يىلدىن بېرى ئاچچىقىنى باسالماي يۈرگەن ئوقۇغۇچى كۈچىنى يىغىپ تۇرۇپ مۇئەللىمنىڭ ئاغزىغا بىر مۇش سېلىۋەتتى ،  ، مۇئاللىم ئاغزىنى تۇتقىنىچە چىرايلىرى ئۆزگىرىپ كەتتى ، 3يىلدىن بېرى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىكىلىپ قارىشىغا ئۇچراپ باقمىغان ئوقۇتقۇچى ئۇنىڭغا قول ياندۇرالماي ئۇنى تىللىدى ... «سەن ئادەم بولمايدىغان ، مەڭگۈ مۇشۇنداق ئادەم بولماي ئۆتۈپ كېتىدىغان ئوخشايسەن ، ھۇ بەدبەخت ...»  ئوقۇغۇچىمۇ ئۇنىڭغا ھۈرپەيدى : «ھەي لاتا ، سەنمۇ ئوغۇل بالا بولغاندىكىن ھەممەيلەنگە ئوخشاش مۇئامىلە قىلساڭ بولمامدۇ ؟ سەندەك ماز نېمىنى ئوقۇتقۇچى قىپ قويغان مەكتەپنىڭ ھالىغا ۋاي !!! »  بۇ ۋاقتتا ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچى بىر-بىرىنىڭ ياقىسىنى سىقىشىپ تالاغا چىقتى ، بۇ ۋاقتتا باشقا ئوقۇغۇچىلار كېلىپ ئاجرىتىۋالدى .  ) F3 {/ A) y2 q+ Z3 s& Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 ]0 A# y  M6 y8 {+ y             XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX4 ?$ C4 [( ?+ x8 d% R" Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ V8 ]$ M9 {6 |  ئەتىسى مۇئەللىم يولدا ئۇنى توسۇپ : تېلفونۇم 24سائەت ئوچۇق دېدى ، ئوقۇغۇچى : مەن تېلفون سۈرۈشتۈرمىدىم دېدى ۋە ماڭماقچى بولۇۋېدى ئوقۇتقۇچى ئۇنىڭغا : كېيىنكى ئايدىن باشلاپ سېنى 休学قىلدۇرىۋېتىمەن ، قاراپ تۇر دېدى . (休学دېگىنىمىز ئارام ئېلىپ دەرس ئۆگىنىدىغان ، مەكتەپكە كەلمەي بىۋاستە ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىغا قاتنىشىدىغان ، مەكتەپكە كېلىشكە يول قويۇلمايدىغان دېگەنلىك) ، ئوقۇغۇچى گەپ قىلماي قايتىپ كەتتى . چۈنكى ئۇ ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئۇرۇشۇپ يۈرۈشنى خالىمايتتى .  
+ {% Q% ~4 g( k8 M: W8 T0 k) V9 J8 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( m* e5 ^9 r4 @2 m. E3 j2 S1 j' F2 P; yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  قېنى روھلاندىكى ئوقۇتقۇچىلار ، باھا بېرىڭ ، ئۇ ئوقۇغۇچى قانداق قىلىشى كېرەك ؟ كىمگە ئەرز قىلىشى كېرەك ؟
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-1-13 19:15:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئوقۇتقۇچى ئەخلاق قېلىپدىن چىقىپ كەتكەن، ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىغا سۇقۇنۇپ كىرىۋالغان بىر داشقال ئىكەن،  ئۇ ئوقۇتقۇچىلىق قىلماي ئۈيىگە قايتىپ خۇتۇنىنىڭ ئوچىقىغا ئوت قالىسا بولغىدەك، ئونىڭدا ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاق دىگەن كۆز قاراش يوق ئىكەن، مىنىڭچە ئازار يىگەن ئوقۇغۇچى مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسىگە، ناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسى ئەرزىيەت بۈلۈمىگە ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۈستىدىن شىكايەت سۇنۇپ ئۈزىنىڭ ئىززەت ئابرويىنى قوغدىشى كېرەك. $ X+ {& P2 P7 G: tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشقا تورداشلار قانداق قارايدىكىن بىلمىدىم .......

باھا سۆز

قوللايمەن!  ۋاقتى: 2013-1-14 01:30
ۋاقتى: 2013-1-13 19:29:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ  قىلمىشى ھەقىقەتەن چىكىدىن ئېىشىپ كەتكەن،كەسپى ئەخلاق، پىداگۇگىكا قائىدىسىنى بىلمەيدىغان ئوقۇتقۇچىكەن،مىنىڭچە  بۇ ئوقۇغۇچى ئەھۋالنى مەكتەپ مەمۇرىيىتىگە  ئىنكاس  قىلىپ، ئۆزىنىڭ مەنپەئىتىنى قوغدىشى،بۇنداق مەسئۇلىيەتسىز ئوقۇتقۇچىنىڭ قىلمىشىدىن  ئۇمىدسىزلىنىپ كەتمەي  ئۆز غايىسىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش  ئۈچۈن تىرىشىشى كىرەك.9 |" i1 v2 c* f0 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2013-1-13 20:16:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۈستىكى ئەھۋاللار ھەقىقەتەن راست بولسا بۇ ئوقۇغۇچى مۇناسىۋەتلىك مەكتەپ رەھبەرلىرىنى ئىزدەپ ئىشنى ھەل قىلىۋالسا بولىدۇ، ئەمما ئازراق بىر قانچە ئىشلار بىلەن يېقىنلاپ كېلىۋاتقان ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا تەسىر يەتكۈزۈپ قۇيۇشقا بولمايدۇ.3 a7 d& ]0 O& lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2013-1-13 23:21:04 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپتە ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچى مۇشلاشقاننى    رەھبەرلىك  نىمىشقا بىلمەيدۇ؟ . شۇنداقتىمۇ مەكتەپ رەھبەرلىرنى ئىزدىشى كېرەك .
ۋاقتى: 2013-1-13 23:53:40 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىنڭچە مەكتەپنىڭ رەھبەرلىك قاتلمدىمۇ مەسلە بارئىكەن قانداق دەيسلەر مەكتەپ ئوقو-ئوقوتۇش بىلەن شۇغۇللىندىغان ئۇرۇن بولغاندىكىن ئازتولا سىنىپ ئارلاپ ئوقوغوچىلارنىڭ ئەھۋالنى بىلىشى كىرەك ئىدى ، ئوقوغوچىلار تۇرمۇشغا كۆڭۈل بۆلمەي ئوقوتقۇچىلارغا يىغىن ئېچىپ قۇرۇق گەپ قىلىپ كۈن ئۆتكۈزىدىغان مۇدىركەن .
2 b8 E" p- [' {  e# V: cئوقوغوچى ھەققەتەن ئېغىر بېسىق بالا ئىكەن ئۇئۆزۋاقتىدا ئەھۋالنى يۇقىرى دەرىجىلىك ئۇرۇنلارغا ئىنكاس قىلسا بۇلاتتى .
. _1 e7 G# P8 b! t, l9 kئوقۇتقۇچى بولسا بۇ كەسپكە ماس كەلمەيدىكەن ، بىزنىڭ بۇئوقوتقۇچىلارقۇشۇنمىزدا بۇنداق ئادەملەر ياشىسا بولمايدۇ ، خۇددى مۈشۈك بىلەن ئىتتەك ... بىزئوقوتقۇچلار ئامال بار ئوقوغوچلار بىلەن بىرقۇساق تۇققانلاردەك ئۆتسەك ئۇلارنىڭ ھەربىر ئش ھەركىتىنى بىلىپ ئۇلارغا ھەققى مىھربانلق بىلدۈرسەك ، ئۆزىمىزنىڭ ئش ھەركتى ۋە سەممىيتىمىز بىلەن ئۇلارنى تەسرلەندۈرسەك ئوقوغلار بىزگە ھەققى قائىل بۇلدۇ .

باھا سۆز

ئەگەشتىم.  ۋاقتى: 2013-4-30 12:09
قوللايمەن! ئىملايىڭىزغا دىققەت قىلىڭ!  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2013-1-14 01:32
ۋاقتى: 2013-1-14 01:32:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
131TANHA يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 23:53
+ p3 C% K2 V: s5 o  q( gمىنڭچە مەكتەپنىڭ رەھبەرلىك قاتلمدىمۇ مەسلە بارئىكەن ق ...
  N2 b* V! K: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قوللايمەن! ئىملايىڭىزغا دىققەت قىلىڭ!
ۋاقتى: 2013-1-14 01:36:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەكتەپنىڭ چۇقۇم رەھبەرلىك قاتلىمىدا مەسىلە ئېغىر ئىكەن! بۇ ئادەم،نىڭ ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيتى يوقكەن!/ m, T  W$ Z8 K0 G# Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ئوقۇغۇچى دەرھال مائارىپ ئىدارىسىغا ئەھۋالنى ئىنكاس قىلىشى كېرەك!& P. C$ Z! h( E3 A0 I; X3 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
چۇقۇم ھەل بولىدۇ،ئۇنىڭدەك ئادەملەرنى ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىدىن دەرھال قوغلاش كېرەك!
ۋاقتى: 2013-1-14 01:39:39 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەكتەپنىڭ چۇقۇم رەھبەرلىك قاتلىمىدا مەسىلە ئېغىر ئىكەن! بۇ ئادەم،نىڭ ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيتى يوقكەن!
7 e$ N" W8 N7 Cبۇ ئوقۇغۇچى دەرھال مائارىپ ئىدارىسىغا ئەھۋالنى ئىنكاس قىلىشى كېرەك!
$ \8 o5 {5 U& P, [2 a: c3 tچۇقۇم ھەل بولىدۇ،ئۇنىڭدەك ئادەملەرنى ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىدىن دەرھال قوغلاش كېرەك!
ۋاقتى: 2013-1-14 03:07:09 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇنداق ئشلار ھەر-ھەريەرلەردە ئانچە-مۇنچە ساقلىنىپ كىلىۋاتىدۇ،& l, g' [+ c" G7 H0 U: n' c* Q+ t6 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن ئەشۇ ئۇقۇغۇچىغا ھىسداشلىق قىلىمەن،ھېلىقى ‹‹ئۇقۇتقۇچى››غا لەنەتلەر ياغسۇن!!!
) I0 @; L: N, i; jمىنىڭچە بۇ ئۇقۇغۇچىمىز قايغۇنى كۈچكە ئايلاندۇرۇپ تېخىمۇ تىرشىپ ئۇقۇپ، ئەلانەتىجىلەربىلەن ئالى مەكتەپنى پۈتتۈرۈپ كىلىپ خىزمەتتە ئۇتۇق قازىنىپ ئاخىرىدا ئەشۇ مەكتەپكە مۇدىر بۇلۇپ ھېلىقى ‹‹ئۇقۇتقۇچى››سىنى ‹‹كۈچۈكلەندۈرۈپ›› ئۆچىنى ئالسا...ھە!

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-25 11:57

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش