روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4886|ئىنكاس: 4
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى كەسپىي ئىمتىھان جامائە...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى كەسپىي ئىمتىھان جامائەت بىلىم ئىمتىھان سوئالى
# D2 a! `) i4 I1 k# U& V8 E3 c7 W7 j3 z6 H, z' U6 l) Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بوش ئورۇنلارنى تولدۇرماق : 2 L; j( ]% w5 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 .  ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپىي ئەخلاق ئۆلچىمى جەمئىي ( 6 ) - ماددا ، ئۇ قائىدىسى ( ئوقۇتقۇچى ) ھەرىكەت مىزانى . يۈي دىڭلار 2008 ] - يىلى تۈزىتىش تاماملاندى . 4 Q: }9 U) ]  F- x" aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 . ئۆز خىزمەت ئورنى ۋە كەسپىنى سۆيۈش . خەلقنىڭ مائارىپ ئىشلىرىغا سادىق بولۇپ ، ئۆزىنى بېغىشلىشىنى ئۈمىد ئىجتىھات بىلەن كەسىپنى قەدىرلەش ، باشقىلارغا شوتا بولۇپ بېرىشنى راۋا كۆرمەك , تۆھپىكارلاردىن بولۇشى كېرەك . خىزمەتكە بولغان يۈكسەك مەسئۇلىيەتچانلىق ، ئەستايىدىل ( ) دەرس تەييارلاش ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش قاتارلىق ئىشلارنى ئەستايىدىل ( ) ، ئەستايىدىل ( كونسۇلتاتسىيە ئوقۇغۇچىلار ) بار . ئەپلەپ يول قويۇلمايدۇ .
+ w. z+ C! z* r# Z4 u2 P# iمەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل . كۆڭۈل بۆلۈشى ، ئۇلارنى ئاسرىشى ( بارلىق ) ئوقۇغۇچىلىرى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەدىر - قىممىتىگە ھۆرمەت قىلىش ، باراۋەر بولۇش ، ئادىل مۇئامىلە قىلىپ ، ئوقۇغۇچى . ئوقۇغۇچىلارغا ( <严慈> ، بىر - بىرىگە ياردەم ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى ئۇستازى ۋە ئوبدان دوستى . ئوقۇغۇچىلار ( بىخەتەرلىك ) ، ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل بۆلۈش ( ساغلاملىق ) ، قوغداش ئوقۇغۇچى ( ھوقۇق - مەنپەئىتى ) . ئەمەس ، مەسخىرە قىلىش ، گەپتە چاقماق , ئوقۇغۇچىلارنى كەمسىتىش , ئوقۇغۇچىلار تەن جازاسى ياكى شەكلى ئۆزگەرگەن تەن جازاسى ئەمەس . ; V8 c5 |2 s; {5 w* Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) . ئۆمۈر بويى ئۆگىنىدىغان . ئىلىم - پەنگە ئىنتىلىش روھىنى تۇرغۇزۇپ ، ( ، ئۆمۈرۋايەت ئۆگىنىش ) ئىدىيەسىنى ، بىلىم دائىرىسىنى كېڭەيتىپ ، ( ) ، يېڭىلاش ( بىلىم قۇرۇلمىسى ) . قېتىرقىنىپ ، بېرىلىپ تەتقىق قىلدى ، دادىل ئىزدىنىپ يېڭىلىق يارىتىشىغا ، ئۈزلۈكسىز يۇقىرى كەسپىي ساپاسى ) ۋە ( مائارىپ ، ئوقۇتۇش ) . 9 C9 ]/ f) j! c3 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش . مائارىپ قانۇنىيىتىگە ئەمەل قىلىپ ، ساپا مائارىپىنى يولغا قويۇش ئەھۋالى ( ) . ماھىرلىق بىلەن تەربىيە بەرمەك , ھارماي - تالماي ئۆگەتمەك , ( ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىغا قاراپ ئوقۇتۇش ) . ئوقۇغۇچىلاردا ياخشى پەزىلەت ئوقۇغۇچى ( ئۇرغۇتۇپ ، يېڭىلىق يارىتىش روھى بىلەن ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق يېتىلىشىگە تۈرتكە بولۇش . ھالدا نومۇرغا قاراپ ئەمەس بولۇش سۈپىتى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى باھالاشتا بىردىنبىر ئۆلچىمى .
) P" ]- F0 T7 @# {1 ]/ l; w6 F7 zجۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . داۋاملىق تەربىيىگە قاتنىشىش ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ( ھوقوق ) ۋە ( مەجبۇرىيىتى ) .
& V5 ?# l* G* c; A2 u3 j7 68 . دەم ئېلىش كۈنلىرىدە دەرس تولۇقلاش ( ، دۆلەت مائارىپ مىنىستىرلىقى ) ئېنىق بۇيرۇق چىقىرىپ مەنئى قىلغان ، بىر خىل ( كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ . " q; }5 S2 }6 W( O7 F' wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . سوتسىيالىستىك مەسلىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئەخلاقى تەربىيە كۆرگەن ئاساسىي مەزمۇنى ( سىياسىي ساپاسى ) ، ( كەسىپ ساپاسى ) ۋە ( پىسخولوگىيە ساپاسى ) .
$ T" s" f: P7 C( V" C9 ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتىنى بېكىتىش ئىلتىماسى سۇنسا قىلغۇچىلارنىڭ ئومۇمىي ئەدەبىي تىل سەۋىيىسىنى سىناش دەرىجە ئۆلچىمى ( 2 - دەرىجىلىك ب ) يۇقىرى ئۆلچەمگە كېرەك . 1 x4 i" O" u( d& u5 ?+ m2 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998 . « جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ مائارىپ قانۇنى » جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى ئارقىلىق - كۈنى 8 - نۆۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىيى دائىمىي كومىتېتىنىڭ 4 – يىغىنىدا ماقۇللاندى ، ئاپتوماتىك <1994年1月1> - كۈنى ) باشلاپ يولغا قويۇلىدۇ . ; x& y) F; w3 S) E- qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11 . مەجبۇرىيەت مائارىپى دۆلەت بىر تۇتاش يولغا قويغان ( بارلىق ئوقۇش يېشىدىكى بالا دېگەن مەنىنىمۇ بىلدۈرىدۇ ) ، ( ئۆسمۈر ) جەزمەن قوبۇل قىلىدىغان مائارىپ ، دۆلەت جەزمەن كاپالەتلەندۈرىدىغان ( جامائەت پاراۋانلىقى خاراكتېرىدىكى ) كەسپىي ئىشلار . 8 i$ a6 K/ S; K  F. S1 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . مەجبۇرىيەت مائارىپىدا دۆلەتنىڭ مائارىپ فاڭجېنىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ , يېتىشتۈرۈپ چىقىش ئۈچۈن ( ، غايىلىك ، ( ئەخلاقلىق ) ، ( مەدەنىيەت ) بار ، ( ئىنتىزامچان بولۇش ) قۇرغۇچىلىرى ۋە ئىز باسارلىرىنى يېتىشتۈرۈش ئۈچۈن ئاساس سېلىشى كېرەك . $ p3 V7 R: Y2 D6 d  [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچكى موڭغۇل . مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش تۈزۈمىگە خىلاپلىق قىلغان ئوقۇغۇچىلارغا , مەكتەپلەر مائارىپ بويىچە ( تەنقىد ) ، يېتەلمىدى ( خىزمەتتىن ھەيدەش ) .
# ^% o, y2 `' Y1 . مەكتەپلەر ئەخلاق تەربىيىسىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ , يۈي دىڭلار ئۇنى ئوقۇ - ئوقۇتۇش ) ئارىسىدا كەڭ ، قانات يايدۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېشىغا ماس كېلىدىغان ( ئىجتىمائىي ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ) ، شەكىللەندۈرۈش ( مەكتەپ ) ، ( جەمئىيەت ) ، ( ئائىلە ) ئۆزئارا ماسلىشىدىغان ئىدىيىۋى ئەخلاق تەربىيىسى سىستېمىسى بەرپا قىلىشى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېسىل ( ياخشى ئىدىيىۋى ئەخلاق - پەزىلەت ئىلگىرى سۈرۈش ) ۋە ( ھەرىكەت ئادىتى ) .
9 s, U: Z2 M* [( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) . ئوقۇتقۇچىلار دۆلەت بەلگىلىگەن ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتى قولغا كەلتۈرگەن ) .
- K9 @' y/ `: [3 d6 R  Eئىككى , يەككە تاللاش سوئالى :
, Z+ S; P0 O4 d1 . جەنۇبنىڭ سۈيىنى شىمالغا يۆتكەش قۇرۇلۇشىغا سېلىنغان مەبلەغ يۈز مىليارد يۈەنگە يېتىدۇ . ئەگىشىپ ، دەۋىرنىڭ ئىلگىرلىشى ، يېڭى , دېموكراتىك ئائىلە كەيپىياتى ۋە - ئانا بىلەن پەرزەنتلەرنىڭ مۇناسىۋىتىگە يەنە شەكىللەندى ، لېكىن بالا ئەگىشىپ ئۆزلۈك ئېڭى بارا - بارا كۈچىيىپ ، نۇرغۇن بالىلارنىڭ ئاتا - ئانىغا بولغان ئاڭلىمايدۇ تەلىم ياكى « بۇ قۇلاقتىن چىقىپ كەتمەك « ، ئائىلە باشلىقلىرى ئائىلە تەربىيىسى ھېس ئارمانغا تۇشلۇق دەرمان يوق . ئوقۇتقۇچىلىرى ( C )
0 w, W* O3 p, v: f2 wA . ۋاز كېچىپ ، ئۆز خىزمىتىنىڭ - ئانىلار ماسلىشىپ ئۈمىدى & y6 b  s& h3 W. v; ]5 |: wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B . ھەيدەكچىلىك قىلىش ئاتا - ئانىلار ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئۆزىنىڭ « ياردەمچى ئوقۇتقۇچى » بولۇپ قالدى
1 S# U3 x& g& u* p6 j: vمودېلى C to A . ھۆرمەت قىلىش ئاتا - ئانىلار ، تۇرغۇزۇپ ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئابرويغا ئىگە بولىدۇ ، شۇنىڭ بىلەن بىللە مائارىپ خىزمىتىنى ئوبدان ئىشلەش * S0 ?- n7 c0 ^' S% }* Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . بۇ ئاتا - ئانىلارنىڭ بالىنىڭ ئالدىغا مەسخىرە
0 {# T' N+ p9 I$ L9 \7 `. k  T9 I2 . مائارىپ قانۇن مۇناسىۋىتى ئارىسىدىكى ئىككى ئەڭ مۇھىم ئاساسىي گەۋدىسى ( C )
% Z; {/ u4 |6 `6 I$ ]* u5 q! RA . مائارىپ تارماقلىرى ۋە ئۇنىڭ قارمىقىدىكى مەكتەپ B . ، مائارىپ ئاپپاراتلىرى ۋە غەيرىي مائارىپ ئاپپاراتلىرى ! Q2 c8 K& E+ }# E, bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلار D . مائارىپقا رەھبەرلىك قىلىش ۋە ئوقۇتقۇچىلار / U$ W5 }% x4 G1 L1 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . كۇڭ فۇزىنىڭ ئېيتىلغان « چۈشۈرمىسەڭمۇ تۆۋەندىكىلەر ئىشلەۋېرىدۇ ، ئەمەس ، بۇيرۇق ؛ بۇيرۇن چۈشۈرگەن تەقدىردىمۇ ، گەرچە بۇيرۇقى بولمىدى » ، ئوقۇتقۇچى نۇقتىسىدىن نۇقتىسىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا دەپ چۈشىنىشكە بولىدۇ ( D ) 4 p: a6 N& U, H/ K3 l3 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . يول تېنى جەزمەن توغرىلاشنى ۋە B . ئوقۇغۇچىلارغا ئاستىدا بۇيرۇقلارنى چوقۇم توغرا
1 `% P* ~4 ~8 d; Iمودېلى C to A . ئۆزلىرى ، قىلماسلىق كېرەك ، ئوقۇغۇچىلارنى ، ئوقۇغۇچىلار تەبىئىي ياخشى ئۆگەنگىلى بولىدۇ
* u+ u) [8 S  r( t' d" [D . ئۆزىنىڭلا ئۆزى ئۈلگە بولۇپ ، ئۇنىڭ ئۇلارنىڭ ھەربىر سۆز - ھەممىسى ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن غايەت زور تەسىر كۆرسەتتى! }" Y* g/ C7 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) .   ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەككە كەسپىي ۋىجدان شەكىللەنگەن نۇقتىسىدىن قارىغاندا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ۋىجدان ئالدى بىلەن تەسىرىگە ئۇچرايدۇ ( A ) " H( [8 M& t, ~5 Y* Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . ئىجتىمائىي تۇرمۇش ۋە بارلارغا كۆرسىتىدىغان تەسىرىنى B . تەلىم _ تەربىيە ئوبيېكتى تەسىرى
1 s4 D" t4 p1 B) _6 Tمودېلى C to A . مائارىپ قانۇن - نىزامى تەسىرى D . تەلىم – تەربىيە پىرىنسىپى تەسىرى 8 o. f1 O1 E$ Z* y1 G8 I4 I4 X6 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . ئامېرىكا ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشىگە ياكى ئىچكى جەھەتتە نەمۇنە بولۇشى كېرەك ( B ) , c- m; B2 I8 r4 X3 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . جەدۋىلى ئامېرىكا B . دورمېر C . ئۇسلۇبى ئامېرىكا D . بەدەن كۆرۈنۈش گۈزەللىكى
2 R  q5 R0 q- P, ~* |  mجۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . " ئىلمى ئېلىپ پىكىر قىلمىغاننىڭ ئەھمىيىتى يوق , قۇرۇلۇشىنى ئالغا سىلجىتىشتىن ئىبارەت ئەمەس » ئىدىيىسىنى . . . دىن چىقماق ( C ) & z2 \$ X5 F' xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . « مەرىپەتنامە " B . « ئۇلۇغ ئىلىم » C . « مۇھاكىمە ۋە بايان » D لارمۇ بار . " ئوقۇتقۇچىلىق ھەققىدىكى تەلىمات " % T0 y+ c) e) H& iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 68 . " ئوقۇتۇش بىلەن ئوقۇش بىللە يۈكسىلىش " , « قەدەممۇ قەدەم ئىلگىرىلەش » قاتارلىق ئوقۇتۇش پرىنسىپى » نىڭ ( A . « مەرىپەتنامە » ), M% C3 a! b, c6 _2 i" E- Y3 _% b# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . « مەرىپەتنامە " B . « مۇھاكىمە ۋە بايان » C . « نەسرنامە » ، D لارمۇ بار . " < مېڭزى > " ( A3 F. R) s! e  `% I' Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . ئالدى بىلەن ئوتتۇرىغا قويغان ساۋاتلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش ۋە تەربىيە ئىدىيە ، ھەمدە تەپسىلىي دەلىللەش سىنىپ بويىچە دەرس ئۆتۈش تۈزۈمى بولغان مائارىپ ئەسەرلىرى ( C . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » ) ; Z7 Z/ _9 n" {% f! v  h1 B& Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دېۋېي « دېموكراتىزم ۋە مائارىپ " B . خېربارتنىڭ ئوقۇغۇچىسى شىللى يىلى « ئادەتتىكى پېداگوگىكا »
# E) U; b. n, {مودېلى C to A . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » دېگەن D . ھەربىر ئۆسمۈر مۇنازىرىشۇناسقا ئايلىنالىشى مۇمكىن « مۇنازىرچىلىك قائىدىلىرى » 1 M$ Z. V0 Q/ R/ m* f3 e4 G" G  sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەملىكەتلىك ئىجتىمائىي كاپالەت فوندى نىزامىغا پىكىر ئېلىندى « جان بېقىش يولى » غا كاپالەتلىك قىلىنىدۇ . جۇ ئېنلەي ماختىغاندەك « تەشكىلسىز ئەگىشىپ مېڭىشى كېرەك بولغان <党外布尔什维克> ساقلاپ قېلىش » دەيدىغان بىر خىل دېموكراتىيە مائارىپچى ، ( D تاۋ شىڭجى ) . $ p6 M$ R* d: o9 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . سەي يۈەنپېي B . شۈي تېلى C . ياڭ شېنجياڭ D . تاۋ شىڭجى ; P* G/ w9 K6 O0 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998 . ماۋ زېدۇڭ ئۇنى : « ئىلىم ساھەسىدىكى گىگانت ئادەم ، ئىلىم ئەھلىنىڭ ئۈلگىسى » يېقىنقى زامان دېموكراتىك ئىنقىلابچىسى ، مائارىپچىلار ( B . سەي يۈەنپېي )
4 W- @7 H# J* @5 V( y# n% ?- RA . تاۋ شىڭجى B . سەي يۈەنپېي C . ياڭ شېنجياڭ D . شۈي تېلى
( q4 D2 j% `1 Y, b9 Z# T# V11 . يېڭى مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، مەجبۇرىي مائارىپنى يولغا قويۇش , <(C)> ئېلىنمايدۇ .
4 i0 {/ W, ?. g% b: D* PA . ئوقۇش پۇلى B . پارچە خىراجەت C . ئوقۇش پۇلى , پارچە خىراجەت D . ئوقۇش پۇلى , ھەر خىل ھەقلەر , ياتاق ھەققى
& L: k) Z( R  q' e3 c9 g0 ^1 . مەجبۇرىيەت مائارىپى رەھبەرلىك قىلغىلى بولمايدۇ ، - بىر تۇتاش پىلانلاپ يولغا قويۇش ، - - ئاساسلىق باشقۇرۇش تۈزۈلمىسى . ( A )
. ^" r# @& s/ d6 b8 A1 KA . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى
7 o7 B# j# ^3 m; pB . ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى .
( j) b3 V; I  Iمودېلى C to A . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . . u& _, u7 L, L1 s; Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . گوۋۇيۈەن ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . + J* v. L% b" zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچكى موڭغۇل , مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاش سەۋىيەسى ( B ) شۇ جايدىكى مەمۇرلارنىڭ ئوتتۇرىچە سەۋىيەسىدىن يۇقىرى بولدى .   C# z; Y  }2 K# V& B" a" Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . B تەڭ . C تۆۋەن بولماسلىقى كېرەك . ئۇنىڭدىن سەل ئاشتى ، D لارمۇ بار . مىڭ توننىغا )
  @8 N0 p2 |+ g. ^1 , ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ تارمىقى ئۆز مەمۇرىي رايونى تەۋەسىدىكى مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى تەكشى تەقسىملىنىشىنى ، مەكتەپ مۇدىرى ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ( C ) ، ئاجىز مەكتەپلەرنىڭ قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش . 7 A4 {2 |5 a1 G& e8 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . ئۆگىنىشى ۋە تەربىيىلىنىشى B . ئالاقە ۋە ھەمكارلىقنى C . تەربىيىلىشى ۋە يۆتكىلىشى D . ئالاقىنى ھەم ئۆزئارا زىيارەت قىلىش9 _7 M# \  `1 \9 r% |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) , ئوقۇ - ئوقۇتۇش خىزمىتىنى مائارىپ قانۇنىيىتى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي ، روھىي جەھەتتىن تەرەققىي قىلىش ئالاھىدىلىكىگە ئىگە ، بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلەندۈرۈپ , بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش , ئەخلاق تەربىيىسى , ئەقلىي تەربىيە , تەنتەربىيە , گۈزەللىك تەربىيىسى قاتارلىقلارنى ئورگانىك بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇ - ئوقۇتۇش پائالىيتىدە ، ئوقۇغۇچى ( D ) يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇميۈزلۈك تەرەققىي قىلدۇرۇش بىلەن ئىلگىرى سۈرۈش .  B- `! a+ c/ f1 k1 Z. sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دىئالېكتىك مەسىلىلەرنى تەھلىل قىلىش ئىقتىدارىمىزنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى 0 }% e- i) ?, U2 `( ?( y! Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B . ئورۇنلىرى بىلەن ھەمكارلىشىپ ، ئىقتىدارىنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى
: X1 r8 F0 z% ?/ b: Wمودېلى C to A . ، چۈشىنىش ئىقتىدارى يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى : K' C7 j/ L& y3 M. H) zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . مۇستەقىل پىكىر قىلىش ئىقتىدارى , ئېنېرگىيە يېڭىلىق يارىتىش ۋە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ئىقتىدارى+ ?% M) I$ k& s4 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

- D( q/ u2 V9 Y# Q8 Oبۇ سۇئال بەك كۆپ بولغاچقا ھەمىمىسىنى يوللاپ بولالمىدۇق . $ U! J" ?  }! [3 @6 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
داۋامى :كۆرۈش
% z5 d- U0 k* Y: Mنىشانىم تور بېكىتدە
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

رەخمەت ، ھارمىغايسىز ئۇستاز  .
ۋاقتى: 2015-9-18 23:14:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەي مۇشۇنداقمۇ سۇئال چىقىپ قالارمۇ،ئۇقۇتقۇچى ياكى پەيلاسوپ،ياكى جەمئىيەتشۇناس،ۋە ياكى پىسخولوگ بولمىسا؟مەيلى قايسىڭلار تەييارلىغان بولساڭلار ئەجرىڭلارغا رەھمەت،لېكىن ھېلھەممۇ باش كۆتۈرۈپ بولغۇسىز جاپاكەش ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كۆڭلىگە بۇنداق كۆپ مەزمۇنلار بىلەن ئىمتىھان ۋەھىمىسى سالمىساڭلار
ۋاقتى: 2015-9-19 18:40:03 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قاچانمۇ قۇتۇلارمىز مۇشۇنداق بېسىملاردىن؟!
ۋاقتى: 2015-9-19 19:31:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن بىر ئوقۇتقۇچى، دۇنيادىكى كەسىپلەر ئىچىدە ئىككى «چىلىق» ئەڭ تەسكەن. بىرى، دېھقانچىلىق، يەنە بىرى ئوقۇتقۇچىلىق. باشقا كەسىپتىكىلەر ھېچ بولمىغاندا ئوقۇتقۇچىغا ئوخشاش بۇنچە كۆپ ئىمتىھانلارغا دۇچ كەلمەيدۇ. ئالىي مەكتەپ پۈتكۈزگەندىن كېيىن، ئوقۇتقۇچىلىقنى تاللاش ئىلاج بولمىغاندا قىلدىغان ئىش ئىكەن. بۇ ھەقتە مېنىڭ سۆز قىلىش سالاھىيىتىم بار. چۈنكى مەن بۇ ئىشنى ئون يىل قىلدىم. سۈيۈپمۇ، مەجبۇرمۇ قىلدىم.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-6-4 04:10

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش