ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى كەسپىي ئىمتىھان جامائەت بىلىم ئىمتىھان سوئالى
# D2 a! `) i4 I1 k# U& V8 E3 c7 W7 j3 z6 H, z' U6 l) Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. بوش ئورۇنلارنى تولدۇرماق : 2 L; j( ]% w5 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپىي ئەخلاق ئۆلچىمى جەمئىي ( 6 ) - ماددا ، ئۇ قائىدىسى ( ئوقۇتقۇچى ) ھەرىكەت مىزانى . يۈي دىڭلار 2008 ] - يىلى تۈزىتىش تاماملاندى . 4 Q: }9 U) ] F- x" aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 . ئۆز خىزمەت ئورنى ۋە كەسپىنى سۆيۈش . خەلقنىڭ مائارىپ ئىشلىرىغا سادىق بولۇپ ، ئۆزىنى بېغىشلىشىنى ئۈمىد ئىجتىھات بىلەن كەسىپنى قەدىرلەش ، باشقىلارغا شوتا بولۇپ بېرىشنى راۋا كۆرمەك , تۆھپىكارلاردىن بولۇشى كېرەك . خىزمەتكە بولغان يۈكسەك مەسئۇلىيەتچانلىق ، ئەستايىدىل ( ) دەرس تەييارلاش ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش قاتارلىق ئىشلارنى ئەستايىدىل ( ) ، ئەستايىدىل ( كونسۇلتاتسىيە ئوقۇغۇچىلار ) بار . ئەپلەپ يول قويۇلمايدۇ .
+ w. z+ C! z* r# Z4 u2 P# iمەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل . كۆڭۈل بۆلۈشى ، ئۇلارنى ئاسرىشى ( بارلىق ) ئوقۇغۇچىلىرى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەدىر - قىممىتىگە ھۆرمەت قىلىش ، باراۋەر بولۇش ، ئادىل مۇئامىلە قىلىپ ، ئوقۇغۇچى . ئوقۇغۇچىلارغا ( <严慈> ، بىر - بىرىگە ياردەم ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى ئۇستازى ۋە ئوبدان دوستى . ئوقۇغۇچىلار ( بىخەتەرلىك ) ، ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل بۆلۈش ( ساغلاملىق ) ، قوغداش ئوقۇغۇچى ( ھوقۇق - مەنپەئىتى ) . ئەمەس ، مەسخىرە قىلىش ، گەپتە چاقماق , ئوقۇغۇچىلارنى كەمسىتىش , ئوقۇغۇچىلار تەن جازاسى ياكى شەكلى ئۆزگەرگەن تەن جازاسى ئەمەس . ; V8 c5 |2 s; {5 w* Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) . ئۆمۈر بويى ئۆگىنىدىغان . ئىلىم - پەنگە ئىنتىلىش روھىنى تۇرغۇزۇپ ، ( ، ئۆمۈرۋايەت ئۆگىنىش ) ئىدىيەسىنى ، بىلىم دائىرىسىنى كېڭەيتىپ ، ( ) ، يېڭىلاش ( بىلىم قۇرۇلمىسى ) . قېتىرقىنىپ ، بېرىلىپ تەتقىق قىلدى ، دادىل ئىزدىنىپ يېڭىلىق يارىتىشىغا ، ئۈزلۈكسىز يۇقىرى كەسپىي ساپاسى ) ۋە ( مائارىپ ، ئوقۇتۇش ) . 9 C9 ]/ f) j! c3 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش . مائارىپ قانۇنىيىتىگە ئەمەل قىلىپ ، ساپا مائارىپىنى يولغا قويۇش ئەھۋالى ( ) . ماھىرلىق بىلەن تەربىيە بەرمەك , ھارماي - تالماي ئۆگەتمەك , ( ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىغا قاراپ ئوقۇتۇش ) . ئوقۇغۇچىلاردا ياخشى پەزىلەت ئوقۇغۇچى ( ئۇرغۇتۇپ ، يېڭىلىق يارىتىش روھى بىلەن ) ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق يېتىلىشىگە تۈرتكە بولۇش . ھالدا نومۇرغا قاراپ ئەمەس بولۇش سۈپىتى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى باھالاشتا بىردىنبىر ئۆلچىمى .
) P" ]- F0 T7 @# {1 ]/ l; w6 F7 zجۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . داۋاملىق تەربىيىگە قاتنىشىش ، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ( ھوقوق ) ۋە ( مەجبۇرىيىتى ) .
& V5 ?# l* G* c; A2 u3 j7 68 . دەم ئېلىش كۈنلىرىدە دەرس تولۇقلاش ( ، دۆلەت مائارىپ مىنىستىرلىقى ) ئېنىق بۇيرۇق چىقىرىپ مەنئى قىلغان ، بىر خىل ( كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ . " q; }5 S2 }6 W( O7 F' wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . سوتسىيالىستىك مەسلىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئەخلاقى تەربىيە كۆرگەن ئاساسىي مەزمۇنى ( سىياسىي ساپاسى ) ، ( كەسىپ ساپاسى ) ۋە ( پىسخولوگىيە ساپاسى ) .
$ T" s" f: P7 C( V" C9 ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتىنى بېكىتىش ئىلتىماسى سۇنسا قىلغۇچىلارنىڭ ئومۇمىي ئەدەبىي تىل سەۋىيىسىنى سىناش دەرىجە ئۆلچىمى ( 2 - دەرىجىلىك ب ) يۇقىرى ئۆلچەمگە كېرەك . 1 x4 i" O" u( d& u5 ?+ m2 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998 . « جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ مائارىپ قانۇنى » جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى ئارقىلىق - كۈنى 8 - نۆۋەتلىك مەملىكەتلىك خەلق قۇرۇلتىيى دائىمىي كومىتېتىنىڭ 4 – يىغىنىدا ماقۇللاندى ، ئاپتوماتىك <1994年1月1> - كۈنى ) باشلاپ يولغا قويۇلىدۇ . ; x& y) F; w3 S) E- qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11 . مەجبۇرىيەت مائارىپى دۆلەت بىر تۇتاش يولغا قويغان ( بارلىق ئوقۇش يېشىدىكى بالا دېگەن مەنىنىمۇ بىلدۈرىدۇ ) ، ( ئۆسمۈر ) جەزمەن قوبۇل قىلىدىغان مائارىپ ، دۆلەت جەزمەن كاپالەتلەندۈرىدىغان ( جامائەت پاراۋانلىقى خاراكتېرىدىكى ) كەسپىي ئىشلار . 8 i$ a6 K/ S; K F. S1 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 . مەجبۇرىيەت مائارىپىدا دۆلەتنىڭ مائارىپ فاڭجېنىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ , يېتىشتۈرۈپ چىقىش ئۈچۈن ( ، غايىلىك ، ( ئەخلاقلىق ) ، ( مەدەنىيەت ) بار ، ( ئىنتىزامچان بولۇش ) قۇرغۇچىلىرى ۋە ئىز باسارلىرىنى يېتىشتۈرۈش ئۈچۈن ئاساس سېلىشى كېرەك . $ p3 V7 R: Y2 D6 d [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچكى موڭغۇل . مەكتەپنىڭ باشقۇرۇش تۈزۈمىگە خىلاپلىق قىلغان ئوقۇغۇچىلارغا , مەكتەپلەر مائارىپ بويىچە ( تەنقىد ) ، يېتەلمىدى ( خىزمەتتىن ھەيدەش ) .
# ^% o, y2 `' Y1 . مەكتەپلەر ئەخلاق تەربىيىسىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇپ , يۈي دىڭلار ئۇنى ئوقۇ - ئوقۇتۇش ) ئارىسىدا كەڭ ، قانات يايدۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېشىغا ماس كېلىدىغان ( ئىجتىمائىي ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ) ، شەكىللەندۈرۈش ( مەكتەپ ) ، ( جەمئىيەت ) ، ( ئائىلە ) ئۆزئارا ماسلىشىدىغان ئىدىيىۋى ئەخلاق تەربىيىسى سىستېمىسى بەرپا قىلىشى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېسىل ( ياخشى ئىدىيىۋى ئەخلاق - پەزىلەت ئىلگىرى سۈرۈش ) ۋە ( ھەرىكەت ئادىتى ) .
9 s, U: Z2 M* [( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) . ئوقۇتقۇچىلار دۆلەت بەلگىلىگەن ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتى قولغا كەلتۈرگەن ) .
- K9 @' y/ `: [3 d6 R Eئىككى , يەككە تاللاش سوئالى :
, Z+ S; P0 O4 d1 . جەنۇبنىڭ سۈيىنى شىمالغا يۆتكەش قۇرۇلۇشىغا سېلىنغان مەبلەغ يۈز مىليارد يۈەنگە يېتىدۇ . ئەگىشىپ ، دەۋىرنىڭ ئىلگىرلىشى ، يېڭى , دېموكراتىك ئائىلە كەيپىياتى ۋە - ئانا بىلەن پەرزەنتلەرنىڭ مۇناسىۋىتىگە يەنە شەكىللەندى ، لېكىن بالا ئەگىشىپ ئۆزلۈك ئېڭى بارا - بارا كۈچىيىپ ، نۇرغۇن بالىلارنىڭ ئاتا - ئانىغا بولغان ئاڭلىمايدۇ تەلىم ياكى « بۇ قۇلاقتىن چىقىپ كەتمەك « ، ئائىلە باشلىقلىرى ئائىلە تەربىيىسى ھېس ئارمانغا تۇشلۇق دەرمان يوق . ئوقۇتقۇچىلىرى ( C )
0 w, W* O3 p, v: f2 wA . ۋاز كېچىپ ، ئۆز خىزمىتىنىڭ - ئانىلار ماسلىشىپ ئۈمىدى & y6 b s& h3 W. v; ]5 |: wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B . ھەيدەكچىلىك قىلىش ئاتا - ئانىلار ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئۆزىنىڭ « ياردەمچى ئوقۇتقۇچى » بولۇپ قالدى
1 S# U3 x& g& u* p6 j: vمودېلى C to A . ھۆرمەت قىلىش ئاتا - ئانىلار ، تۇرغۇزۇپ ، ئاتا - ئانىلارنىڭ ئابرويغا ئىگە بولىدۇ ، شۇنىڭ بىلەن بىللە مائارىپ خىزمىتىنى ئوبدان ئىشلەش * S0 ?- n7 c0 ^' S% }* Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . بۇ ئاتا - ئانىلارنىڭ بالىنىڭ ئالدىغا مەسخىرە
0 {# T' N+ p9 I$ L9 \7 `. k T9 I2 . مائارىپ قانۇن مۇناسىۋىتى ئارىسىدىكى ئىككى ئەڭ مۇھىم ئاساسىي گەۋدىسى ( C )
% Z; {/ u4 |6 `6 I$ ]* u5 q! RA . مائارىپ تارماقلىرى ۋە ئۇنىڭ قارمىقىدىكى مەكتەپ B . ، مائارىپ ئاپپاراتلىرى ۋە غەيرىي مائارىپ ئاپپاراتلىرى ! Q2 c8 K& E+ }# E, bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مودېلى C to A . ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلار D . مائارىپقا رەھبەرلىك قىلىش ۋە ئوقۇتقۇچىلار / U$ W5 }% x4 G1 L1 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەبلەغ سېلىش ئوبيېكتىنىڭ بازار خۋپ - خەتەر قىممىتىنى بئايرىيدۇ . كۇڭ فۇزىنىڭ ئېيتىلغان « چۈشۈرمىسەڭمۇ تۆۋەندىكىلەر ئىشلەۋېرىدۇ ، ئەمەس ، بۇيرۇق ؛ بۇيرۇن چۈشۈرگەن تەقدىردىمۇ ، گەرچە بۇيرۇقى بولمىدى » ، ئوقۇتقۇچى نۇقتىسىدىن نۇقتىسىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا دەپ چۈشىنىشكە بولىدۇ ( D ) 4 p: a6 N& U, H/ K3 l3 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . يول تېنى جەزمەن توغرىلاشنى ۋە B . ئوقۇغۇچىلارغا ئاستىدا بۇيرۇقلارنى چوقۇم توغرا
1 `% P* ~4 ~8 d; Iمودېلى C to A . ئۆزلىرى ، قىلماسلىق كېرەك ، ئوقۇغۇچىلارنى ، ئوقۇغۇچىلار تەبىئىي ياخشى ئۆگەنگىلى بولىدۇ
* u+ u) [8 S r( t' d" [D . ئۆزىنىڭلا ئۆزى ئۈلگە بولۇپ ، ئۇنىڭ ئۇلارنىڭ ھەربىر سۆز - ھەممىسى ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن غايەت زور تەسىر كۆرسەتتى! }" Y* g/ C7 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( چاڭپىڭ ، شۈنيى ، شەھەر رايونى ) . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يەككە كەسپىي ۋىجدان شەكىللەنگەن نۇقتىسىدىن قارىغاندا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ۋىجدان ئالدى بىلەن تەسىرىگە ئۇچرايدۇ ( A ) " H( [8 M& t, ~5 Y* Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . ئىجتىمائىي تۇرمۇش ۋە بارلارغا كۆرسىتىدىغان تەسىرىنى B . تەلىم _ تەربىيە ئوبيېكتى تەسىرى
1 s4 D" t4 p1 B) _6 Tمودېلى C to A . مائارىپ قانۇن - نىزامى تەسىرى D . تەلىم – تەربىيە پىرىنسىپى تەسىرى 8 o. f1 O1 E$ Z* y1 G8 I4 I4 X6 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 . ئالدىنقى ئۈچ پەسىلدە ئېلىمىزنىڭ ئىمپورت - ئېكسپورت ئومۇمىي قىممىتى % 37.9 ئاشقان . ئامېرىكا ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشىگە ياكى ئىچكى جەھەتتە نەمۇنە بولۇشى كېرەك ( B ) , c- m; B2 I8 r4 X3 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . جەدۋىلى ئامېرىكا B . دورمېر C . ئۇسلۇبى ئامېرىكا D . بەدەن كۆرۈنۈش گۈزەللىكى
2 R q5 R0 q- P, ~* | mجۇڭگو مىللەتلەر تىل - يېزىق تەرجىمە مەركىزى تەرجىمىسى . " ئىلمى ئېلىپ پىكىر قىلمىغاننىڭ ئەھمىيىتى يوق , قۇرۇلۇشىنى ئالغا سىلجىتىشتىن ئىبارەت ئەمەس » ئىدىيىسىنى . . . دىن چىقماق ( C ) & z2 \$ X5 F' xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . « مەرىپەتنامە " B . « ئۇلۇغ ئىلىم » C . « مۇھاكىمە ۋە بايان » D لارمۇ بار . " ئوقۇتقۇچىلىق ھەققىدىكى تەلىمات " % T0 y+ c) e) H& iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 68 . " ئوقۇتۇش بىلەن ئوقۇش بىللە يۈكسىلىش " , « قەدەممۇ قەدەم ئىلگىرىلەش » قاتارلىق ئوقۇتۇش پرىنسىپى » نىڭ ( A . « مەرىپەتنامە » ), M% C3 a! b, c6 _2 i" E- Y3 _% b# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . « مەرىپەتنامە " B . « مۇھاكىمە ۋە بايان » C . « نەسرنامە » ، D لارمۇ بار . " < مېڭزى > " ( A3 F. R) s! e `% I' Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىزاڭغا ياردەم بەرگۈچى ئەر - ئايال دوكتور ما شىنمىڭ ۋە سۈن لىڭلىڭنىڭ يۇرت مۇھەببىتى . ئالدى بىلەن ئوتتۇرىغا قويغان ساۋاتلىرىنى ئومۇملاشتۇرۇش ۋە تەربىيە ئىدىيە ، ھەمدە تەپسىلىي دەلىللەش سىنىپ بويىچە دەرس ئۆتۈش تۈزۈمى بولغان مائارىپ ئەسەرلىرى ( C . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » ) ; Z7 Z/ _9 n" {% f! v h1 B& Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دېۋېي « دېموكراتىزم ۋە مائارىپ " B . خېربارتنىڭ ئوقۇغۇچىسى شىللى يىلى « ئادەتتىكى پېداگوگىكا »
# E) U; b. n, {مودېلى C to A . كومېنسكىي « بۈيۈك ئوقۇتۇش نەزەرىيىسى » دېگەن D . ھەربىر ئۆسمۈر مۇنازىرىشۇناسقا ئايلىنالىشى مۇمكىن « مۇنازىرچىلىك قائىدىلىرى » 1 M$ Z. V0 Q/ R/ m* f3 e4 G" G sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەملىكەتلىك ئىجتىمائىي كاپالەت فوندى نىزامىغا پىكىر ئېلىندى « جان بېقىش يولى » غا كاپالەتلىك قىلىنىدۇ . جۇ ئېنلەي ماختىغاندەك « تەشكىلسىز ئەگىشىپ مېڭىشى كېرەك بولغان <党外布尔什维克> ساقلاپ قېلىش » دەيدىغان بىر خىل دېموكراتىيە مائارىپچى ، ( D تاۋ شىڭجى ) . $ p6 M$ R* d: o9 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . سەي يۈەنپېي B . شۈي تېلى C . ياڭ شېنجياڭ D . تاۋ شىڭجى ; P* G/ w9 K6 O0 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998 . ماۋ زېدۇڭ ئۇنى : « ئىلىم ساھەسىدىكى گىگانت ئادەم ، ئىلىم ئەھلىنىڭ ئۈلگىسى » يېقىنقى زامان دېموكراتىك ئىنقىلابچىسى ، مائارىپچىلار ( B . سەي يۈەنپېي )
4 W- @7 H# J* @5 V( y# n% ?- RA . تاۋ شىڭجى B . سەي يۈەنپېي C . ياڭ شېنجياڭ D . شۈي تېلى
( q4 D2 j% `1 Y, b9 Z# T# V11 . يېڭى مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، مەجبۇرىي مائارىپنى يولغا قويۇش , <(C)> ئېلىنمايدۇ .
4 i0 {/ W, ?. g% b: D* PA . ئوقۇش پۇلى B . پارچە خىراجەت C . ئوقۇش پۇلى , پارچە خىراجەت D . ئوقۇش پۇلى , ھەر خىل ھەقلەر , ياتاق ھەققى
& L: k) Z( R q' e3 c9 g0 ^1 . مەجبۇرىيەت مائارىپى رەھبەرلىك قىلغىلى بولمايدۇ ، - بىر تۇتاش پىلانلاپ يولغا قويۇش ، - - ئاساسلىق باشقۇرۇش تۈزۈلمىسى . ( A )
. ^" r# @& s/ d6 b8 A1 KA . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى
7 o7 B# j# ^3 m; pB . ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى .
( j) b3 V; I Iمودېلى C to A . گوۋۇيۈەن ; ئۆلكە , ئاپتونوم رايون , بىۋاستە قاراشلىق شەھەرلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرى ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . . u& _, u7 L, L1 s; Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . گوۋۇيۈەن ; شەھەر دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى ; ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتى . + J* v. L% b" zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىچكى موڭغۇل , مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنىدا ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاش سەۋىيەسى ( B ) شۇ جايدىكى مەمۇرلارنىڭ ئوتتۇرىچە سەۋىيەسىدىن يۇقىرى بولدى . C# z; Y }2 K# V& B" a" Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . B تەڭ . C تۆۋەن بولماسلىقى كېرەك . ئۇنىڭدىن سەل ئاشتى ، D لارمۇ بار . مىڭ توننىغا )
@8 N0 p2 |+ g. ^1 , ناھىيە دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمىتىنىڭ تارمىقى ئۆز مەمۇرىي رايونى تەۋەسىدىكى مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى تەكشى تەقسىملىنىشىنى ، مەكتەپ مۇدىرى ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ( C ) ، ئاجىز مەكتەپلەرنىڭ قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىش . 7 A4 {2 |5 a1 G& e8 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . ئۆگىنىشى ۋە تەربىيىلىنىشى B . ئالاقە ۋە ھەمكارلىقنى C . تەربىيىلىشى ۋە يۆتكىلىشى D . ئالاقىنى ھەم ئۆزئارا زىيارەت قىلىش9 _7 M# \ `1 \9 r% |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( دۇڭيىڭ ، زىبو ، خۇيمىن ) , ئوقۇ - ئوقۇتۇش خىزمىتىنى مائارىپ قانۇنىيىتى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي ، روھىي جەھەتتىن تەرەققىي قىلىش ئالاھىدىلىكىگە ئىگە ، بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلەندۈرۈپ , بىلىممۇ بېرىش ، تەربىيىمۇ بېرىش , ئەخلاق تەربىيىسى , ئەقلىي تەربىيە , تەنتەربىيە , گۈزەللىك تەربىيىسى قاتارلىقلارنى ئورگانىك بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇ - ئوقۇتۇش پائالىيتىدە ، ئوقۇغۇچى ( D ) يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇميۈزلۈك تەرەققىي قىلدۇرۇش بىلەن ئىلگىرى سۈرۈش . B- `! a+ c/ f1 k1 Z. sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A . دىئالېكتىك مەسىلىلەرنى تەھلىل قىلىش ئىقتىدارىمىزنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى 0 }% e- i) ?, U2 `( ?( y! Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B . ئورۇنلىرى بىلەن ھەمكارلىشىپ ، ئىقتىدارىنى ، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى
: X1 r8 F0 z% ?/ b: Wمودېلى C to A . ، چۈشىنىش ئىقتىدارى يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئىقتىدارىنى : K' C7 j/ L& y3 M. H) zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . مۇستەقىل پىكىر قىلىش ئىقتىدارى , ئېنېرگىيە يېڭىلىق يارىتىش ۋە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ئىقتىدارى+ ?% M) I$ k& s4 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- D( q/ u2 V9 Y# Q8 Oبۇ سۇئال بەك كۆپ بولغاچقا ھەمىمىسىنى يوللاپ بولالمىدۇق . $ U! J" ? }! [3 @6 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
داۋامى :كۆرۈش
% z5 d- U0 k* Y: Mنىشانىم تور بېكىتدە |