- ھوقۇقى
- 1
- يازما
- 10
- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 10
- تىزىملاتقان
- 2012-1-12
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-12-15
- UID
- 25895
- يازما
- 10
- تېما
- 1
- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 10
- تىزىملاتقان
- 2012-1-12
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-12-15
- توردا
- 13 سائەت
|
مەن ئۈزۈمنىڭ كەسپى بولغان ئۇقۇتقۇچىلىق كەسپىدىن راستىن بەك ھېرىپ كەتتىم .
كەسپىم ماتىماتىكا بۇلۇپ ئۈزۈمنىڭ ياۋاش يۇمشاقلىقى بىلەن دەسلىپىدە كىم ئىشقا بۇيرىسا مەيلى مەندىن چۇڭ بۇلغاندىكىن دەپ مېڭىۋېرىپتىمەن شۇنىڭ بىلەن ئۇلار ئۈزىنىڭ يېنىدىكى ئۈزى قىلىشقا تىگىشلىك ئىشنىمۇ ماڭا قىلدۇرىدىغان بۇلۇپ كەتتى .
ئىشقا بۇيرۇۋېرىپ ئاخىرى دەرىسكىمۇ جىق كىرەلمىدىم.
بۇ چاغدىكى ماڭا ئايرىلغان دەرىس سائىتى 16سائەت بۇلۇپ 3-يىللىق 3سىنىپنىڭ خەنزۇتىلى يەنە شۇ سىنىپنىڭ ماتىماتىكا يەنە شۇ سىنىپنىڭ گۈزەل سەنئەت 2-يىللىق 3-سىنىپنىڭ خەنزۇتىلى .ئاساسەن سىنىپتىن چىقالمايتتىم .دەرىس تەييارلىقنى كىچىلىكتە قىلاتتىم .تاپشۇرۇقنى ئامالسىز بالىلارغا تەكشۈرتتۈم .
ئاخىرىدا نەتىجەم بىر ئاز تۈۋەن بۇلۇپ كىتىپ باشقىلار ئالدىدا لاياقەتسىز ئۇقۇتقۇچى بۇلۇپ كەلدىم .
خىزمەتكە چىقىپ ئىككىنجى يىلى قارامايغا تاللىنىپ ئېشىپ قالغان بالىلارنى مىنى ئۇقۇتۇشقا بۇيرۇپ قۇيدى .
بۇ چاغدا خۇشلۇقۇم دەرىس تەييارلىقىم ئاز بىراق جاپا جىق بالىلار ئوسال بۇلىشىپ كەتكەن (دىمەكچى گەپ ئاڭلىمايدۇ ).تېخى شۇمۇ ماڭا يۇقمىش .بىراق ئۇلارنىڭ قۇشۇمچە ئىشقا بۇيرىشى تۈگىمەي ئەكسىچە ئاۋۇپ شەخسى ئىشلىرىمۇ چىقىشقا باشلىدى .
بىراق بۇ سىنىپقا قانچە كىرسەم نەتىجە چىقمايتتى .چۈنكى ئۇسىنىپنىڭ ئىچىدە 5-يىللىق تۇرۇپ پىنيىن بىلمەيدىغان بالىلاردىنلا خېلى كۆپ بالا بار ئىدى .بىراق ئۇلارنىڭ ئۈلچىمى شۇنداق 0%لىك(ماڭا بەرگەندە شۇنداق يېرىمى پىنيىن بىلمەيدۇ ) سىنىپتىن %75پىرسەنت چىقىرىشنى تەلەپ قىلاتتى بۇ قانداقمۇ مۇمكىن بۇلسۇن .
ھەر بىر سائەت دەرىستىن تىن چىقسام بەدىنىپ سۇ بۇلۇپ چىقاتتىم.
شۇنداق قىلىپ بور تۇزانلار ئىچىدە ئۆپكە كىسىلىم ئېغىرلاپ كەتتى .
ئەمما داۋالانساق خىزمەتكە تەسىر يەتكۈزگەنلەر قاتارىدا ئىش ئۈنۈم ۋە باشقا مائاشلادىن پۇل تۇتىلاتتى .گەپ ئاڭلاييتۇق. دەرىجىمىز كىيىنگە تىزىلىدىغان گەپ .
ئۈچىنجى يىلى ئۇقۇشقا باردىم.
بۇ مەن ئۈچۈن ئاسمانغا چىققاندىنمۇ بەكرەك خۇشاللىق بۇلدى .
ئۇقۇشتىنمۇ ئاسان ئىش يۇقكەن دۇنيادا دىدىم.
مانا 4-يىلى كىلىپلا قوش تىل ماتىماتىكا بەردىم
يەنى 5-يىللىق 1-2-سىنىپنىڭ 5سائەتتىن ئون سائەت ماتىماتىكا .5-يىللىق 1-2-3-سىنىپنىڭ 3سائەتتىن شىنجاڭ ،يۇقىرى يىللىق كۇرژۇك.قۇشۇمچە سىنىپ مۇدىرى .
يەنە بۇرۇنقىدەك يۈگۈر يىتىم .
بىراق بۇ قېتىم مەن سىنىپقا بەكرەك كۈچەش نەتىجە چىقىرىش ئۇيىدا تىرىشتىم ،بىراق ماتىماتىكا دىگەن يەنىلا قىيىنكەن بالىلار تەس بىلىدىكەن .
ئاچچىغىم بەك كەلگىنى شۇنداق جاپادا %46پىرسەنت چىقاردىم .ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ سۇئالى دىن .
بىراق ئۇلار ئۈچەشكەندەك مىنى يەنە ناچارلار قاتارىدا باھالاپ قۇيدى .ساۋاق سۈزلەرمىشمەن .
بۇ قېتىم مەن دەرىستىن چۈششەم بەدىنىمدىن قۇيۇلغان تەردىن تۇرالماي قالاتتىم نەچچە ئاۋازىم پۈتۈپ كەتكەن بىر سائەتتە نەچچە قېتىم دۇسكا ئۈچۈرۈپ خەت يېزىپ بۇلالماي قۇلۇم تېلىپ قايتا قايتا ئىمتاھان ئېلىپ جەمى بىر مەۋسۇمدا 8قېتىم تەكشۈرۈپ ،ھەي شۇنچە قىلسام ..
نەتىجەم سەل تۈۋەن ئىدى بىراق بەزى خەنلەردەك ئەمەس .
شۇنىڭ بىلەن چوڭ يىغىندا مەن بۇنداق مەكتەپتە ئىشلىمەيمەن دەپ يېنىپ چىقتىم ھايال يوق مەكتەپ مۇدىرى تىلىفۇن ئېلىپ كۈرۈششەك دىدى ئۇنىڭ قايتا -قايتا دىيىشى بىلەن ئىشلەر بولدۇم .
مانا ھازىر 3-يىللىق 1-سىنىپنىڭ سىنىپ مۇدىرى 3-يىللىق 1-2-نىڭ ماتىماتىكا دەرسى ،3-يىللىق 1-2-3-4-سىنىپنىڭ تەنتەربىيە دەرسى جەمى 22سائەت يۇقىرى يىللىق كۇرژۇك .
ئىشقىلىپ بەك تۇيدۇم رۇخسەت دىسەك بەرمەيدۇ يۇلداشلىرىمىز ياتسا ئۇنىڭ دەرسى بىزگە ئارتىلىدۇ بىراق بىز ياتساق دەرسىمىزنى قالغان يەردىن تارتىپ ئۈزىمىز تۇلۇقلاپ ئۈتىمىز ئادەم قۇيمايدۇ.
شۇڭا مىنىڭ ئاخىرىدا دىمەكچى بۇلغىنىم ماڭا ياردەم قىلىپ مىنىڭ باشقا كەسىپكە ئالمىشىپ كىتىشىمگە ياردەم قىلالايدىغانلار بولسا ياردەم قىلساڭلار .مەنمۇ كىسىلىم بىلەن بۇنداق قىينالماي ناچار بولغاندىن كىيىن قىلماي دىسەم ئىش تاپماق قييىن چوڭلار ئۇنىمايدۇ .خۇش بۇلۇپ كىتەي .دوسلار كىيۇ كىيۇ 1602050073
قاتقاندا ياردەم قىلىمەن دەپ يېزىڭ ئۇقىشماسلىق بۇلۇپ قالمىسۇن ئۈچۈن .
بىراق مىنى كۈڭلۈمنى دەپ بۇلسىمۇ ئاخماق قىلىش ئۈچۈن گەپ ساتماڭ .ئالداش نىيىتىدە بولماڭ .
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا مۇبارەك تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2013-3-19 15:09
|
|