مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2062 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دىلىڭدا نېمە بولسا تىلىڭدا شۇ.

كۆرۈش: 631|ئىنكاس: 6

2012-يللىق ئالى مەكتەپ ماتېماتىكا ئىمتھان سۇئالى(دەرس ئۆلچەم تەبى پەن)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

21

تېما

0

دوست

310

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
99 سەر
تىللا
18 دانە
تۆھپە
32 سەر
شۆھرەت
51 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچى

يوللىغان ۋاقتى 2012-6-8 13:06:02|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش








2012年普通高校招生考试新课标全国卷理数(word)نۇسخسىنى تۆۋەندىكى
ئادىرسىنى چىكىپ چۇشۇرۇڭ.


http://ishare.iask.sina.com.cn/f/24835662.html
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

640

تېما

134

دوست

12 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

adminنامىنى بايقاشقا ئۆزگەرتتى

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
9202 سەر
تىللا
93509 دانە
تۆھپە
5803 سەر
شۆھرەت
6305 سەر

ئاتامانمۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-6-8 14:28:57|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سۈرئىتىڭىز تىز جۇمۇ.. ئالى مەكتەپكە ئىمتھان بەرگۈچىلەر ئۈچۈن ياخشى ماتىرىيال ئېلىپ كەپسىز.. رەھمەت!
ماتىرىيال يوللىغاندا بايقاش تامغىسىنى بېسىشقا، بەيدۇ تور دېسكىسىغا يوللاشقا ئەھمىيەت بىرەيلى!

75

تېما

32

دوست

9608

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
2238 سەر
تىللا
391 دانە
تۆھپە
1799 سەر
شۆھرەت
1683 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-6-8 18:19:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جاۋابى بولغان بولسا بەك ياخشى بولاتتى .
كۆڭۈل-كۆڭۈلدىن سۇ ئىچەر !

0

تېما

0

دوست

11

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

قىزغىنلىق
3 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
2 سەر
شۆھرەت
1 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-8 18:39:44|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دىلكەش يوللىغان ۋاقتى  2012-6-8 18:19
جاۋابى بولغان بولسا بەك ياخشى بولاتتى .

كۆسەملا    نېرۋام    ئۆرلەيدۇ    بۇ  ئىمتىھان   قەغەزنى    بىزنى   تۈگەشتۈدى .

21

تېما

0

دوست

310

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
99 سەر
تىللا
18 دانە
تۆھپە
32 سەر
شۆھرەت
51 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچى

يوللىغان ۋاقتى 2012-6-9 12:40:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش




640

تېما

134

دوست

12 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

adminنامىنى بايقاشقا ئۆزگەرتتى

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
9202 سەر
تىللا
93509 دانە
تۆھپە
5803 سەر
شۆھرەت
6305 سەر

ئاتامانمۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-6-9 19:47:46|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جاۋابىنىمۇ تېپىپ بوپسىزدە.. بۇ جەھەتتە سۈرئىتىڭىز تىز جۇمۇ سىزنىڭ...
ماتىرىيال يوللىغاندا بايقاش تامغىسىنى بېسىشقا، بەيدۇ تور دېسكىسىغا يوللاشقا ئەھمىيەت بىرەيلى!

0

تېما

1

دوست

116

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
36 سەر
تىللا
2 دانە
تۆھپە
15 سەر
شۆھرەت
16 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-10 17:39:38|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يىلقى تەبئى پەن ماتىماتىكا سۇئالى يىللاردىكىدىن خېلىلا پەرقلىنىپ چۈشۈپتۇ. تېز ئىنكاس قايتۇرغىلى بولمايدىغان ،ئادەم چۆگىلىتىدىغان سۇئاللار بىر قەدەر كۆپ سالماقنى ئىگەللەيدۇ.ئۇنىڭدىن باشقا ھەر قايسى مەزمۇنلارغا چېتىلىدىغان كۆرۈپ باقمىغان سۇئال شەكىللىرى  كۆپرەك .سۇئال شەكلىنىڭ ئۆزگىرىشى بەكلا كۆرۈنەرلىك.تاللاش ۋە بوش ئورۇندا ۋاقىت ئىگەللەيدىغان سۇئاللارمۇ خېلىلا كۆپ.سۇئاللارنىڭ قىيىنلىق دەرىجىسىمۇ خېلىلا ئۆسۈپتۇ.مەسىلەن:تاللاش سۇئالى 1-سىدىلائادەمنى بىر پىرقىرىتىۋىتىپ(سەۋەبى توپلام توغرۇلۇق بۇ خىلدىكى سۇئال شەكلى ئاز كۆرىلىدۇ،تېز ماسلاشقىلى بولمايدۇ)بىرى ۋاقىت خورىتىدۇ يەنە بىرى باشتىلا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىنى سۇسلاشتۇرىدۇ.
2-سۇئالنىڭ گۇرۇپپىلاشقا مۇناسىۋەتلىك بولۇپ چۈشىشىمۇ  يىللاردىن بىرى كۆرۈلۈپ باقمىغاچقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتىغا خېلىلا تەسىرى بار.چۈنكى گەرچە ب2- سۇئال شۇنداق ئاددى چۈشكەن بولسىمۇ لىكىن گورۇپپىلاش-ئورۇنلاشتۇرۇش،ئېھتىماللىق توغرىسىدىكى مەزمۇنلار بىر قەدەر ئابىستىراكىتنى مەزمۇن بولغاچقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەبىي تالانتىنى سىنايدىغانراق يىرى ئېنىقلا بار،شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيىسىدىمۇ ھەر قانچە ئاددى بولسىمۇ بۇ مەزمۇنلارغا ئائىت سۇئاللار كۆپىنچىللىرى ئۈچۈن قارشى ئېلىنمايدىغان سۇئال .
3-سۇئالمۇ ئاددىي بولسىمۇ كۆرۈلۈپ ناقمىغان سۇئال شەكلى ھەم ۋاقىت ئىگەللەيدۇ،چۈنكى بۇ بىر سۇئال گەرچەتۆت سۇئالنىڭ ۋاختىنى ئالمىسىمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەزىرىدە بۇ سۇئال تۆت سۇئالغا باراۋەر،چۈنكى ئاشۇ تۆت ھۆكۈملۈكنى بىردىن-بىردىن كۆزىتىپ يىشىپ توغرا-خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىشى كېرەك،ھەرگىزمۇ نەتىجىنى چىقىرىپ ئارىسىدىكى بىرلا جاۋاپنى تاللاشقا ئوخشىمايدۇ.
  مۇشۇنداق ئارقا-ئارقىدىن كەلگەن يېڭىلىق ئوقۇغۇچىلارغا بىسمىللاسىدىلا زور بېسىم ئېلىپ كىلىدۇ.ئوقۇغۇچىلاردا تەبىيلا بۇ بىز كۆرۈپ كۆنگەن سۇئال شەكلى ئەمەسكەن دەپ خېلىلا تەمتىرىتىپ،چوڭ بېسىم پەيدا قىلىدۇ.
4-سۇئالنىڭ تەھلىلىگىمۇ ئۇنچىلا ئاسان كىرىشكىلى بولمايدۇ(گەرچە يول قىسقا بولسىمۇ)
5-سۇئال ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن بىر قەدەر خوشال بولىدىغان سۇئال،لىكىن بۇنىڭدىمۇ كەتكۈزۈپ قويغان ئوقۇغىچىلار بولىدۇ ئەلۋەتتە.
ئەمدىلەتىن ئىشەنچىسى كىچىككىنە تەۋرەنگەن ئوقۇغۇچىلار 6-سۇئالنى كۆرۈپلا ئىمانىنى قىرىق گەز ئۆرلەيدۇ،چۈنكى ئالگورىزىم قىسمى ئەزەلدىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ مانىۋىردىكى 5 نۇمۇرنى تارتقۇزۇپ قويمايدىغان كوزۇرى بولغاچقا  قىيىنلىق دەرىجىسى كۆرۈنەرلىك بولغان بۇ سۇئالنى تاشلاپ ئۆتۈپ كەتكەنلەرمۇ  يوق ئەمەس ئەلۋەتتە.
7-سۇئال تەرتىپ بۇيىنچە كەلگەندە ئەڭ ئاسان سۇئال ھىساپلىنىدۇ.(لىكىن سىتىرومىتىرىيىگە قىزىقمايدىغان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن بىر نىمە دىمەك قىيىن)
8-9- سۇئاللارمۇ ئادەم چۆگلىتىدۇ،ئۇنچىلا ئاددىيمۇ ئەمەس.
10-سۇئالدا مىنىڭچە كۆپىنچە ئوقۇغۇچىلار ئامالسىزلىقتىن قىممەت بىرىش ئۇسۇلىنى قوللاندى.
11-12 سۇئال ئەلۋەتتە يىللاردىكىگە ئوخشاشلا تاللاش سۇئالىدىكى قىيىنلىق دەرىجىسى بىر قەدەر يۇقىرى سۇئال بوپتۇ.(بۇ نورمال ئەھۋال)
    بوش ئورۇن سۇئالىغا كەلسەك :13-14- سۇئال ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇ قېتىمقى ئىمتاھاندا نۇمۇر ئېلىشتىكى ياخشى كوزۇرى.لىكىن تاللاشتا ئۆزىنى تاشلىۋەتكەن بەزى ئوقۇغۇچىلار ئەستايىدىللىقىنى يوقىتىپ خاتا تولدۇرۇپ قويغان ئەھۋاللارنىمۇ چەتكە قاقالمايمىز.
15-16-سۇئالدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ(بولۇپمۇ16-سۇئالدا)نۇمۇرى كىتىشى بىر قەدەر ئېغىر بولىشى مۈمكىن.
   يىشىش سۇئاللىرىغا كەلسەك :17-سۇئال ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆڭلىنى ئەمىن تاپقۇزىشى مۈمكىن،لىكىن بۇ سۇئالنىڭ قىيىنلىق دەرىجىسىمۇ خېلى يۇقىرى.
18-سۇئالدا كەتكۈزۈپ قويغانلارمۇ خېلى نۇرغۇنكەن.
19-سۇئال يىشىش سۇئالىدىكى ۋە شۇنداقلا مۇشۇ قېتىملىق سۇئالدىكى ئەڭ ئاسان چىقىرىلغان سۇئاللارنىڭ بىرى ھىساپلىنىدۇ.بوشلۇقتىكى كوردىنات سېستىمىسىدىن پايدىلىنىشقا پىششىق ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تولۇق نومۇر ئېلىشقا ياخشى سۇئال.
20-21-سۇئالنىڭ قىيىنلىق دەرىجىسىمۇ يىللاردىكىدىن خېلىلا يوقىرى.ئادەم چۆگىلىتىدۇ،ۋاقىت ئىگەللەيدۇ.
تاللايدىغان سۇئالغا كەلسەك:22- سۇئال بەك ئاددىي چۈشكەن.لىكىن شۇنى تەھلىل قىلغىچە ۋاقىتنى بەك كۆپ ئېلىپ كىتىدۇ،شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنىڭ 24-سۇئالنى تاللاش نسبىتى يۇقىرى بولىشى مۈمكىن.بۇ سۇئالمۇ خېلىلا ئاسان چۈشكەن.
مىنىڭ بۇ تەھلىلىم پەقەتلا ئۆزەمگە ۋەكىللىك قىلىدۇ،بەلكىم بەزىلەر ئۇنداقتا بۇ سۇئال شۇنچىلىك قىيىنمۇ؟ئەمىسە قانداق سۇئال بولسا بۇلاتتى؟دىيىشىمۇ مۈمكىن.مەن ھەرگىزمۇ بۇ سۇئال بولماپتۇ دىگىنىم ئەمەس پەقەتلا سۇئالنىڭ شەكلىدىكى ئۆزگىرىشنىڭ چوڭلىقىنى تەكىتلەۋاتىمەن.ق
سقىسى بۇ سۇئال مانا مەن دىگەن ئوقۇغۇچىلارنىمۇ خېلىلا تەمتىرتىپ قويىدۇ.
ھەم رايونىمىزدا ھەر قايسى ئىمتاھان مەيدانلىرىغا  ئورنىتىلغان كامىرا ۋە سىرىتتىن قاتتىق نازارەت ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىنىڭ ھەق ،ئادىل بولىشىنى ئاشۇرغان بولسىمۇ يەنە بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىدىغان نەرسىسىنىمۇ ئەركىن يازالماسلىق،ئازادە بولالماسلىقتەك جىددىيلىشىشىنى كۈچەيتىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىقتىدارىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇشىغا بەلگۈلۈلۈك تەسىرى بولدى دەپ ئويلايمەن.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:15, Processed in 0.482324 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش