كۆرۈش: 194|ئىنكاس: 4

ئىلمى بۈلۈم ياردەمچىسى ( 1.3 نۇسخسى)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ablat007 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-3-12 15:31  

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم قەدىرلىك تورداشلار
نەچچە يىللاردىن بۇيان ئىلمى بۈلۈم خىزمىتى بىلەن بۇلۇپ مانا بۈگۈنلەرگە كەلگەندە ئىلمى بۈلۈم خىزمەتلىرىنى ئاپتۇماتلاشتۇرۇش ۋە ئاددىلاشتۇرۇش مەقسىتىدە بىر يۇمشاق دىتال تۈزدۈم ھەم خېلى كۆپ مەكتەپلەر ئىشلىتىپ ياخشى باھالارنى بەردى . شۇسەۋەپ تۈپەيلىدىن تورداشلار بىلەن ئورتاقلىشىش ۋە لازىملىقلارغا ھەقلىق تەمىنلەش مەقسىتىدە بۇ تىمىنى يېزىپ ئولتۇرۇپتىمەن .
دىتالنىڭ ئاساسلىق ئالاھىدىلىگى :
دىتال باشلانغۇچ ۋە تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەرگە ماس كىلىدىغان بۇلۇپ مەكتەپ نامى تارماق مەكتەپلەر ۋە تۈپ سان قاتارلىقلارنى لايھىيىلەش ھاجەتىسىز
پەقەت ئۇقۇغۇچى ئۇچۇرى ،ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرى ، دەرس تەقسىماتى،سىنىپ كۆرسەتكۈچى،ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى،ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچلىرىنى سېستىما تەمىنلىگەن قېلىپ ھۆججىتىگە تولدۇرۇپ سېستىمىغا تارتتۇرۇپ ئىشلەتسەك بولىدۇ .
ئۇقۇغۇچىلىق ئۇچۇرلىرى تەمىنلەنگەندىن كىيىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھەرتۈرلۈك ئۇچۇرلىرىنى باشقۇرۇش ، ئىمتاھان نەتىجىسىگە ئاساسەن سىنىپنىڭ ،يىللىقنىڭ ،مەكتەپنىڭ ئىمتاھان نەتىجىلىرىنى تارماق مەكتەپلەر ۋە كەنتە ،يېزا دەرىجىلىك ،مائارىپ ئىدارىسىگە يوللايدىغان سۈپەت ئانالىز جەدىۋەللىرىگىچە  ئاپتۇماتىك خۇلاسىلەپ Excell  جەدىۋىلى ھالەتتە چىقىرىپ بىرىدۇ . ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلارنى ئاپتۇماتىك ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇش، ( بۇيەردە تىلغا ئېلىنغىنى پەقەت مەكتەپ ۋە ھەر بىر سىنىپقا ئۇرۇنلاشتۇرىدىغان ئۇقۇغۇچى سانى بىكىتىلسە سېستىما ئاپتۇماتىك مەيدان سانى قاتارلىقلارنى ھاسىللاپ ، ھەر بىر ئىمتاھان مەيدانىغا ئىككى يىللىق ئۇقۇچىلىرىدن مۇۋاپىق ھالەتتە ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ ، قولدا ئۇرۇنلاشتۇرسىمۇ بۇلىدۇ )ئىمتاھان مەيدان ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىنى ، سىنىپلار ،ئىمتاھان مەيدانلىرى بويىچە ئايرىپ چىقىرىدۇ ، ئىمتاھان مەيدانىنىڭ ئىشىكىگە ۋە سىنىپلارغا چاپلايدىغان ئۇرۇنلاشتۇرۇش جەدىۋەللىرى ،باغاقچىلىرى قاتارلىقلارنى ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىغا ئاساسەن ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ،
ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھانغا قاتنىشىش كىنىشكىسىنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ، ئىمتاھان نەتىجە جەدىۋەللىرىنى مەيدانلار سىنىپلار ،پاراللىللار بويىچە ئايرىم -ئايرىم خالىغانچە چقارغىلى بولىدۇ ،
ئۇقۇغۇچىلار ئىمتاھان نەتىجىسى ئۇچۇرلىرىنى قېلىپ ھۆججىتىدىن ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ، خىلمۇ-خىل تۈرلەر بويىچە مەسىلەن ئەدەبىيات ئىمتاھانىدا خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى ئالغان ، ھەرقايسى پەنلەر نەتىجىلىرىنىڭ ئوتتۇرىچىسى خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى بولغان ، ھەممە پەندە لاياقەتلىك بولغان ھەممە پەندە ئەلاچى بولغان ، ................ دىگەندەك ئىلمى بۈلۈم ئىھتىياجلىق بولغان خىلمۇ خىل خۇلاسىلەرنى تۇلۇق چىقىرالايدۇ .
ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ھەربىر سىنىپنىڭ ھەر بىر پېنىگە نىسبەتەن بىكىتىلگەن سۈپەت كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچى دەرس ئۈتىدىغان سىنىپ ۋە پەنلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن بىكىتىلگەن پىرسەنىت بويىچە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بىر مەۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى مىقدارلاشتۇرۇپ ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ بىرىدۇ ، سىنىپ مۇدىرلىرىغا نىسبەتەن شۇ سىنىپنىڭ سىنىپ كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ سىنىپنىڭ ئۇمۇمى نەتىجىسىنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۇمۇمى سۈپەت ئەھۋالىغا بىرلەشتۈرۈپ خۇلاسىلەپ يىللىقلار،پەنلەر،يىللىق+پەنلەر ........ قاتارلىق تۈرلەر بويىچە خۇلاسىلەپ بىرىدۇ . مەسىلەن خالىغان بىر تارماق مەكتەپ 1-يىللىق ماتىماتىكا پەنلىرى بويىچە ،خالىغان مەكتەپ خالىغان يىللىق ھەرقايسى پەنلەر بويىچە دىگەنگە ئوخشاش.
ئۇقۇغۇچىلارنى مەۋسۇم ئاخىرىدىكى  ھەربىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ھەرقايسى پەنلەردىكى ئىغىزچە سىناقنىڭ مانچە پىرسەنتى،...... قاتارلىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئاتا-ئانىلارغا يوللايدىغان مەۋسۇملۇق نەتىجە كۆرسەتكۈچىنى ئاپتۇماتىك ھالدا سىنىپلار بويىچە چىقىرىپ بىرىدۇ .
ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇتقۇچىلارنى خالىغان شەكىلدە ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇشقا بولىدۇ .
ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كۈندىلىك مەشغۇلىيەت ئەھۋالىنى قۇلايلىق ھالدا خاتىرلەپ مېڭىشقا ، كۈنلۈك ،ئايلىق ،مەۋسۇملۇق ۋە يىللىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك چىقىرىدۇ ، ۋە ئىھتىياج بولسا قانچە يىلغىچە ساقلاش كىرەك بولسا شۇنچىلىك ساقلاشقا بولىدۇ ( يەنى خالىغان ۋاقىتتا خالىغان يىلدىكى خالىغان بىر كۈنلۈك خىزمەتكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى كۈرۈشكە بۇلىدۇ  بۇ ئەھۋالنى ساندانلىق سېستىمىلارنى ئىشلەتكەن ئىشلەتكۈچىلەر چۈشىنىدۇ)
ئۇقتقۇچىلار مەشغۇلىيىتىدە ئۇقۇتقۇچىلارنى دەرس تەقسىماتىغا ئاساسەن بىرىنچى ھەپتىلىك خىزمەت مىقدارى ئۇچۇرلىرىنى ھاسىللاپ تەييالاپ بىرىدۇ ، يەنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ دەرس ئەھۋالىغا ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ شۇ ھەپتىلىك دەرس سائىتى ..... قاتارلىق بىر قاتار ئۇچۇرلىرىنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ھەمدە ئىككىنچى ھەپتىنى قوشماقچى بولساق ئالدىنقى بىر ھەپتىلىك ئەھۋالنى ئۆز پېتى ھاسىللاپ 2-ھەپتە ئۇچۇرلىرنى تەييارلايدۇ بىز مۇناسىۋەتلىك ئۆزگەرتىشلەرنى قول ئارقىلىق ئۆزگەرتىپ بەرسەك بولىدۇ )
خىزمەت مىقدارىنى خالىغانچە خۇلاسىلەشكە بولدىئۇ يەنى 1-ھەپتىدىن 3-ھەپتىگىچە ،ياكى 5-ھەپتىدىن 12-ھەپتىگىچە دىگەندەك ، مەۋسۇملۇق خۇلاسىلەرنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ .
ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن سىنىپلارنىڭ ۋە كەنتىلەرنىڭ تۈپ سانىنى ئاپتۇماتىك بىكىتىپ چىقىدۇ ، ئاددى كۆزنەك ئارقىلىق شۇ كۈنلۈك كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇچۇرلىرىنى قۇلايلىق كۆزنەك ئارقىلىق كىرگۈزۈپ بەرسەك شۇ كۈنلۈك دەرىسكە قاتنىشىش ( ئەتىگەنلىك ۋە چۈشتىن كىيىنلىك ) كەنتىلەرنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى ( چۈشتىن بۇرۇن ۋە كىيىن )  ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ چىقىرىپ بىرىدۇ . كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلار تىزىملىكىنىمۇ ماس ھالدا چىقىئرىپ بىرىدۇ ( قۇلايلىق كۆزنەك دىگىنىمىزدە ئۇقۇغۇچىلارغا مۇقىم ID  بىكىتكەندىن كىيىن بىز پەقەت شۇ ID  نىلا كىرگۈزۈپ بىرىمىز)
قۇشۇمچە ئىقتىدارلاردىن ئۇقۇغۇچىلىق ID  نۇمۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلار رەسىمىنى كامىرا ئارقىلىق تارتىش ..... قاتارلىق بىر قاتار قۇشۇمچە ئىقتىدارلار قۇشۇلغان .
ئىقتىدارلىرى خېلىلا كۆپ بۇ يەردە بۇ سېستىما چىقىرالايدىغان خۇلاسە مۇندەرىجىلىرىنىڭ رەسىمىنى يوللاي شۇنىڭدىن بىلىۋېلىڭلار
ئۈستىدە ئېيىتقىنىمىزدەك پەقەت ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇر جەدىۋىلى تولدۇرۇلۇپ سېستىمىغا تارتىلسىلا ئاپتۇماتىك سىنىپ سانى ،تارماق مەكتەپ سانى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇلارنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ،قولدا لايھىيىلەش تەڭشەش ھاجەتسىز.
بۇ سېستىما پۈتۈنلەي ئۆز ئەمگىكىم بۇلۇپ ئالدى كەينى بۇلۇپ بىر يىل ۋاقىت ياساش ۋە سىناق قىلىش بىلەن ئۆتتى. شۇ جەرياندا ئالدىمىزغا ئۇچرىغان مەسىلىلەر قۇشۇلۇپ ماڭدى .
بۇندىن كىيىنكى نەشىرىگە ئىككى ئاساسەن ئارخىپ باشقۇرۇش ئىقتىدارىنىمۇ قۇشۇش خىيالىم بار ( ھازىر قۇشۇلغانلىرىدىن 家庭文化档案汇总表 يەنى ئائىلە مەدىنىيەت ئارخىۋىنىڭ ئومۇمى خۇلاسىسى دىن ئىبارەت بىر خۇلاسە سىناق تەرىقىسىدە قۇشۇلدى ،قالغىنى ئىشلەتكۈچىلەر ئىھتىياجىغا ئاساسەن قۇشۇلىدۇ ، كىيىنكى نەشىرلىرى پۈتۈنلەي ھەقسىز يىڭىلىنىدۇ ,سېستىمىدا يادرولۇق ئۆزگىرىش بولغانلىرىدىن باشقا نەشىرلىرى)
تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ۋە باشقا تۈردىكى مەكتەپلەر ئىھتىياجلىق خۇلاسە ئۇسۇلى ۋە ماتىرياللىرى بىلەن تەمىنلىسە تەلەپكە ئاساسەن قىسقا ۋاقىت ئىچىدە ئۆزگەرتىلىپ بىرىلىدۇ .
ناۋادا پۈتۈنلەي ئۇيغۇرچە قىلىپ بىرىڭ دىسىڭىز 3 كۈندىن بەش كۈنگىچە بولغان ۋاقىتتا ئۇيغۇرچىلاشتۇرۇپ قولىڭىزغا تاپشۇرىمەن ، ھازىر 60 پىرسەنىت قىسمى خەنزۇچە ،( ئەسلى ياساتقان تەرەپ خەنزۇچە بۇلىشىنى تەلەپ قىلغاچقا شۇنداق بولغان ) پىروگىرامما نىت سۇپىسىدا يېزىلغان ، يۇنىكودنى بىمالال قوللايدۇ .

سېستىما مەكتەپ ئىلمى بۈلۈملىرىگە ماس كىلىدۇ
سېستىمىنى خېلى ئۇزۇن ۋاقىت سەرپ قىلىپ ياسىغان ۋە سىناق قىلغان بولغاچقا ھەقلىق تارقىتىلىدۇ .
ئىھتىياجلىقلارنىڭ تۈۋەندىكى ئالاقىلىشىش ئۇسۇللىرى بويىچە ئالاقىلىشىشىنى ئۈمىت قىلىمەن
باھاسى يۈز تۇرانە بىكىتىلىدۇ .
يانفۇن : 18999653262
كوت-كوت :82646108
دىتال ناھايىتى كۆپ قېتىم ئەمەلى سىناقلاردىن ئۆتكەن شۇڭلاشقا ئىقتىدارىدىن خاتىرجەم بولساڭلار بولىدۇ .
بەزى ئىقتىدارلارنى تېخى تۇلۇق ئىپادىلىمىدىم ئالاقىلەشكەندە تەپسىلى دىيىشسەك بولىدۇ
ناۋادا يەنە ئىقتىدار قۇشۇش كىرەك بولسا بۇنىمۇ يۈز تۇرانە دىيىشسەك بولىدۇ .
دىتالنىڭ بىر قىسىم كەسمە سۈرەتلىرى
كۈرۈنمە يۈز ۋە بىر قىسىم سۈرەتلەرنى يوللاي كۈرۈپ باقارسىلەر













































baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-4-1 09:45:09|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
[تۇلۇقلىما مەزمۇن]
ئەسسالامۇ - ئەلەيكۇم قەدىرلىك تورداشلار
سېستىمىغا تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ خۇلاسە قىسمى قۇشۇش جىددى ئىشلىنىپ بۈگۈن تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ خۇلاسە مودىلى قۇشۇلدى ھەمدە تۇلۇق سىنالدى .
سېستىما  باشلانغۇچ ،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ۋە تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەر تۇلۇق ئىشلىتەلەيدىغان ھالەتكە كەلتۈرۈلدى ، ۋە ھەرقايسى تۈزۈمدىكى يەنى باشلانغۇچ +تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ، تۇلۇقسىز ئوتتۇرا + تۇلۇق ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ+تۇلۇقسىز+تۇلۇق ئوتتۇرا شەكىلدىكى مەكتەپلەرگە ماس كىلىدىغان قىلىپ تۈزىتىلىدى ، سېستىما باھاسى مۇۋاپىق ھالەتتە قايتىدىن تەڭشەلدى . ھازىرغىچە بايقالغان خاتالىق bug  لىرى تۈزىتىلدى .
بۇندىن كىيىنكى نەشىرلىرىدە   ئىچكى تور نەتىجە ئورتاقلىشىش ئابونىت بۆلىكى ، ۋە تاشقى تور ئابونىت بۆلىكى قۇشۇلماقچى ، ساندانغا mssql ياكى mysql ساندان ئىشلىتىلىش بىكىتلىدى( ھازىرقى ساندان access  ساندانى ئىدى )  
كىيىنكى يادرولۇق ئۆزگىرىش قىسمىدا ئۆزگىرىشچان ھالەتتىكى ساندان مودىلى ئىشلىتىمەكچى. ھەمدە ئاپتۇماتىك يىڭىلاش ئىقتىدارى سىناق ھالەتتە قۇشۇلماقچى .
تورداشلارنىڭ قوللاپ بىرىشىنى ئۈمىت قىلىمەن .
ھەمدە سىناق نۇسخىسىنى ئىشلىتىپ بېقىشنى خالايدىغانلارنىڭ ئالاقە قىلىشىنى ئۈمىت قىلىمەن ھەمدە ھەرقايسىڭلارنىڭ قىممەتلىك تەكلىپ پىكىرلەرنى بىرىشىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن .
تەرەققىياتىم سىلەرنىڭ ئاسرىشىڭلار ،قوللىشىڭلار ۋە تەكلىپ پىكىرىڭلاردىن ئايرىلالمايدۇ .
سېستىما يىڭىلىنىش ئۇچۇرلىرى بۇندىن كىيىن مۇشۇ مۇنبەر ۋە قۇزام بىلوگىنىڭ يۇمشاق دىتاللىرىم سەھىپىسدە تەمىنلىنىدۇ .
بىلوگ ئادرىسى : http://www.quzam.cn
ھۆرمەت بىلەن ئابلەتجان (چاشقىنەك)
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-4-1 10:31:02|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
[تۇلۇقلىما مەزمۇن]
ئەسسالامۇ - ئەلەيكۇم قەدىرلىك تورداشلار
سېستىمىغا تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ خۇلاسە قىسمى قۇشۇش جىددى ئىشلىنىپ بۈگۈن تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ خۇلاسە مودىلى قۇشۇلدى ھەمدە تۇلۇق سىنالدى .
سېستىما  باشلانغۇچ ،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ۋە تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەر تۇلۇق ئىشلىتەلەيدىغان ھالەتكە كەلتۈرۈلدى ، ۋە ھەرقايسى تۈزۈمدىكى يەنى باشلانغۇچ +تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ، تۇلۇقسىز ئوتتۇرا + تۇلۇق ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ+تۇلۇقسىز+تۇلۇق ئوتتۇرا شەكىلدىكى مەكتەپلەرگە ماس كىلىدىغان قىلىپ تۈزىتىلىدى ، سېستىما باھاسى مۇۋاپىق ھالەتتە قايتىدىن تەڭشەلدى . ھازىرغىچە بايقالغان خاتالىق bug  لىرى تۈزىتىلدى .
بۇندىن كىيىنكى نەشىرلىرىدە   ئىچكى تور نەتىجە ئورتاقلىشىش ئابونىت بۆلىكى ، ۋە تاشقى تور ئابونىت بۆلىكى قۇشۇلماقچى ، ساندانغا mssql ياكى mysql ساندان ئىشلىتىلىش بىكىتلىدى( ھازىرقى ساندان access  ساندانى ئىدى )  
كىيىنكى يادرولۇق ئۆزگىرىش قىسمىدا ئۆزگىرىشچان ھالەتتىكى ساندان مودىلى ئىشلىتىمەكچى. ھەمدە ئاپتۇماتىك يىڭىلاش ئىقتىدارى سىناق ھالەتتە قۇشۇلماقچى .
تورداشلارنىڭ قوللاپ بىرىشىنى ئۈمىت قىلىمەن .
ھەمدە سىناق نۇسخىسىنى ئىشلىتىپ بېقىشنى خالايدىغانلارنىڭ ئالاقە قىلىشىنى ئۈمىت قىلىمەن ھەمدە ھەرقايسىڭلارنىڭ قىممەتلىك تەكلىپ پىكىرلەرنى بىرىشىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن .
تەرەققىياتىم سىلەرنىڭ ئاسرىشىڭلار ،قوللىشىڭلار ۋە تەكلىپ پىكىرىڭلاردىن ئايرىلالمايدۇ .
سېستىما يىڭىلىنىش ئۇچۇرلىرى بۇندىن كىيىن مۇشۇ مۇنبەر ۋە قۇزام بىلوگىنىڭ يۇمشاق دىتاللىرىم سەھىپىسدە تەمىنلىنىدۇ .
بىلوگ ئادرىسى : http://www.quzam.cn
ھۆرمەت بىلەن ئابلەتجان (چاشقىنەك)
 ئىگىسى| ۋاقتى: 3 كۈن بۇرۇن|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلمى بۈلۈم ياردەمچىسى 1.0.4 ئىشلەتكۈچىلەر سىناق نۇسخسى سېستىما ئىقتىدارلىرى
ئىلمى بۈلۈم ياردەمچىسى 1.0.4 نۇسخسى
تەپسىلى چۈشەندۈرىلىشى رەسىملىك word ھۆججىتى
مەركۇر سېستىما باشلانغۇچ،تۇلۇقسىز ۋە تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەر ئىلمى بۈلۈملىرىنىڭ سىنىپلارنىڭ مەۋسۇملۇق نەتىجە خۇلاسىسى ۋە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ مەۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش سۈپىتى،ئىمتاھان مەيدان ئۇرۇنلاشتۇرۇش ، ئۇقۇتقۇچىلار مەشغۇلىيىتى ۋە ئۇقۇتقۇچىلار خىزمەت مىقدارى ، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە قاتنىشىش ئەھۋالى قاتارلىقلارنى خۇلاسە قىلىدىغان كومپىۇتېرغا قاچىلاپ ئىجرا قىلىدىغان سېستىما بۇلۇپ نۆۋەتتىكى نەشىرى 1.0.4  ئىشلەتكۈچىلەر سىناق نەشىرى .
سېتىمىنىڭ كومپىۇتېرغا قۇيىدىغان تەلەپلىرى
مەشغۇلات سېستىمىسى :  windows 7  ياكى ئۇنىڭدىن يۇقىرى نەشىردىكى مەشغۇلات سېستىمىسى.
ئىجرا مۇھىتى : Microsoft netframework 4.0   ھەمدە كومپىۇتېرغا Microsoft OFFICE 2010  ياكى ئۇنىڭدىن يۇقىرى نەشىرى قاچىلانغان بۇلۇش كىرەك .
ئىچكى ساقلىغۇچ : سېستىما ئۇقۇتقۇچىلار ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى خۇلاسە قىلغاندا ۋە بەزىبىر ھالقىلىق مەشغۇلاتلاردا ئىشلىتىدىغان ئىچكى ساقلىغۇچ سىغىمى بىر قەدەر چوڭ بولغاچقا  تەۋسىيە قىلىنىدىغان ئىچكى ساقلىغۇچ ئاز بولغاندا  2GB   ئىچكى ساقلىغۇچ بۇلىشى كىرەك .
سېستىما ھەققىدە  تەپسىلى چۈشەنچە
كىرىش كۆزنىكى
ئىشلەتكۈچى ئىسمى ۋە مەخپى نۇمۇرنى كىرگۈزگەندىن كىيىن ئاستىدىكى تاللاش رايۇنىدىن تۇلۇق ئوتتۇرا ، تۇلۇقسىز ئوتتۇرا ۋە ياكى باشلانغۇچ دىگەن تۈرلەرنى تاللاپ مۇناسىپ مەكتەپ تۈرىگە كىرىشكە بۇلىدۇ .
ئۇقۇش مەۋسۇمى تاللاش كۆزنىكى
سېستىما ئاپتۇماتىك ھالدا ئۇقۇش مەۋسۇمى تاللايدىغان بۇلۇپ ناۋادا  باشقا مەۋسۇملۇق مەشغۇلاتلارنى قىلماقچى بولساق ئۆزگەرتىۋەتسەك بولىدۇ .
كىرىش كۆزنىكىدىكى تاللاش ئارقىلىق سېستىما ئاپتۇماتىك ھالدا مەكتەپ تۈرىگە ماس بولغان ئۇچۇرلار ۋە كۈرۈنمە يۈز خۇلاسە ئىقتىدارلىرىغا ئالمىشىدۇ قىسقىسى مەكتەپ تىپىغا ئاساسەن ئىشلەتكۈچىلەرگە كۈرىنىدىغان خۇلاسە ۋە باشقا تىزىملىكلەر ئوخشىمايدۇ .
مەكتەپ شەكىللىرى ۋە قىسقىچە تۇنۇشتۇرىلىشى
تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ شەكلى
بۇ تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ كۈرۈنمە يۈزى بۇلۇپ
ئاساسى كۆزنەك
ئاساسى كۆزنەك ئارقىلىق بەزى ئۇچۇرلانى كۈرۈپ تۇرۇشقا ۋە تىز ئىزدەشكە بۇلىدۇ
1.        ئۇقۇتقۇچىلار سۈپەت ئەھۋالى
ئۇقۇتقۇچىلار مەشغۇلىيەت ئەھۋالى
سىنىپ مۇدىرىنىڭ سىنىپنىڭ ئەھۋالى
سىنىپلاردىكى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسلىق ئۇچۇر ئەھۋالى
سېستىما ياردەمچى ئۇچۇرلىرى
سېستىما نۆۋەتتىكى ھالىتى
تىزىملىكلەر ۋە ئىقتىدارلىرى
تەرتىپ بويىچە
系统 تىزىملىكى  ئىشلەتكۈچى ئىسمى ۋە مەخپى نۇمۇرلارنى قۇشۇش ۋە ئۆزگەرتىش مەشغۇلاتى
ئۇقۇش مەۋسۇمى بەلگۈلەش مەشغۇلاتى
يۇمشاق دىتالنى تىزىملىتىش مەشغۇلاتى
سېستىمىدىن چىكىنىش مەشغۇلاتى قاتارلىقلارنى قىلىشقا بۇلىدۇ .
设置  تىزىملىكى
تەرتىپ بويىچە
学生基本信息 ئۇقۇغۇچىلار ئاساسلىق ئۇچۇرلىرىنى كىرگۈزۈش قېلىپ ھۆججىتى چىقىرىش ،تەكشۈرۈش،ۋە سېستىما ساندانىغا كىرگۈزۈش
形成全校年级班数   كىرگۈزۈلگەن ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن مەكتەپتىكى يىللىقلار سانى ، يىللىقلاردىكى سىنىپلار سانى قاتارلىقلارنى تەكشۈ رۈپ ئىنىقلىۋالىدۇ .
学校基本信息形成    كىرگۈزۈلگەن ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن مەكتەپتىكى ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ سىنىپ تۈپ سانى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلانى ھاسىللايدۇ ( ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرى كىرگۈزۈلۈپ غەلبىلىك بولغاندىن كىيىن چۇقۇم يۇقىرىدىكى ئىككى مەشغۇلاتنى تاماملاش كىرەك )
科目课时设置     ئۇقۇتقۇچىلار خىزمەت مىقدارىنى ھىسابلاش ۋە پەنلەر دەرس سائىتىنى بەلگىلەش ئۈچۈن ئىشلىتىلىدۇ .
مۇناسىۋەتلىك قېلىپ ھۆججىتىنى چىقىرىۋالغاندىن كىيىن قېلىپ ھۆججىتىنى تولدۇرۇپ سېستىمىغا تارتقۇزساقلا بولىدۇ .
教师名单     ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى تەييارلاش
چىقىرىلغان قېلىپ ھۆججىتىگە ئۇقۇتقۇچىلارغا مۇقىم بىكىتىلگەن ID نۇمۇرى ۋە شۇنىڭغا ماس بولغان ئۇقۇتقۇچى ئىسمى ( تىل ئايرىمىسى يوق ) ۋە شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ سىنىپ مۇدىرى ياكى ئەمەسلىكىنى ئەسكەرتىپ بىرىمىز ناۋادا سىنىپ مۇدىرى بولسا  سىنىپ مۇدىرى دىگەن كاتەكچىگە 7年级1班 ياكى  9年级7班  دىگەن شەكىلدە سىنىپلارنى تولدۇرۇپ بىرىمىز ، ناۋادا سىنىپ مۇدىرى بولمىسا 无 دەپ ئەسكەرتسەك بۇلىدۇ ( چۇقۇم ئۇچۇر يېزىلىشى كىرەك )
قېلىپ ھۆججىتى تولدۇرۇلۇپ سېستىمىغا تارتقۇزۇلغاندىن كىيىن ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرى ۋە سىنىپ مۇدىرلىق ئۇچۇرلىرى سېستىما ساندانىغا يېزىلىدۇ .
教师任课信息    ئۇقۇتقۇچىلار دەرس تەقسىمات ئۇچۇرلىرى كىرگۈزىلىدۇ   يەنى چىقىرىلغان قېلىپ ھۆججىتىدىكى سىنىپ ئۇچۇرلىرى يېنىغا شۇ سىنىپنىڭ شۇ دەرىسىنى بىرىدىغان ئۇقۇتقۇچىنىڭ ID نۇمۇرى كىرگۈزۈلسىلا بۇلىدۇ . ناۋادا مەلۇم سىنىپقا مەلۇم پەن ئۈتۈلمىسە شۇ كاتەككە 0 دەپ تولدۇرۇلسا بۇلىدۇ . بۇ تەقسىمات ئۇچۇرلىرى ئۇقۇتقۇچىنىڭ مەۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى باھالاشتىكى ئاساس بۇلۇپ چۇقۇم ئەستايىدىللىق بىلەن تولدۇرىلىشى كىرەك .
班级达标导入    سىنىپنىڭ شۇ مەۋسۇمدىكى ئۇمۇمى ئۆزلىشىشتە يەتمەكچى بولغان نىشان كۆرسەتكۈچ ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچى تۇلدۇرۇلۇپ سېستىمىغا كىرگۈزلىدۇ ،
بۇ ئۇچۇر سىنىپنىڭ شۇ مەۋسۇمدىكى ئۇمۇمى خىزمىتگە باھا بىرىشتىكى ئاساس بۇلۇپ چۇقۇم تولدۇرۇش كىرەك .
平均分达标    ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى      ھەربىر سىنىپنىڭ ھەربىر پەنگە نىسبەتەن يەتمەكچى بولغان ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى يېزىلىدۇ . بۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ مەۋسۇم ئاخىرىدىكى ئۇقۇتۇش سۈپىتىنىڭ ئۆزلىشىش قىسمىنى باھالاشتىكى مۇھىم ئاساس ، ئەستايىدىل تولدۇرىلىشى كىرەك .
合格率达标     ئۈستىدىكى ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچىگە ئوخشاش ( قالدۇرۇلدى )
考场   ئىمتاھان مەيدانى    ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسلىق ئۇچۇر جەدىۋىلىگە ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىنى چىقىرىشقا بۇلىدۇ ۋە مۇناسىۋەتلىك مەيدانلارغا ئايرىلىش ئۇچۇرلىرى تولدۇرۇلۇپ سېستىمىغا كىرگۈزۈلگەندىن كىيىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ سىنىپلار بويىچە مەيدانغا ئايرىلىش ئەھۋالى ، مەيدانلار بويىچە ئايرىلىش ئەھۋالى ، ئىمتاھان مەيدانىنىڭ ئىشىكىگە چاپلىنىدىغان مەيدان تەقسىماتى ، ئىمتاھان مەيدانىدىكى پارتىلارغا چاپلىنىدىغان ئىمتاھانغا قاتنىشىش ئۇچۇرىلرى ، سىنىپ مۇدىرلىرىغا چىقىرىپ بىرىلىدىغان مەيدانغا ئايرىلىش ئەھۋالى ، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھانغا قاتنىشىش كىنىشكىسىنى چىقىرىش قاتارلىق ئىقتىدارلارنىڭ ئالدىنقى شەرتى .
学生期末考试成绩      ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھان مەيدانىغا ئايرىلىش ئەھۋالىغا ئاساسەن ئىمتاھان نەتىجىسىنى كىرگۈزۈش جەدىۋىلى چىقىرىپ بىرىش ( نەتىجە جەدىۋىلىنى   سىنىپلار بويىچە ، مەيدانلار بويىچە ، ۋە ئاساسلىق ئۇچۇر جەدىۋىلى بويىچە چىقارغىلى بۇلىدۇ ) ۋە نەتىجە ئۇچۇرلىرىنى سېستىمىغا كىرگۈزۈش .
ئۇقۇچىلار ئۇچۇر جەدىۋىلىدە 1- ئارقىلىق شۇ پەنگە قاتناشمىغان ئۇقۇغۇچىنى ئىپادىلەشكە بۇلىدۇ ، يەنى 7-يىللىق 1-سىنىپنىڭ 1-نۇمۇرلۇق ئۇقۇغۇچىسى ماتىماتىكا ئىمتاھاندىن باشقا ئىمتاھانغا قاتناشقان بولسا باشقا پەنلەرنىڭ نەتىجىسىنى كىرگۈزۈپ ماتىماتىكا پېنىگە 1- نى كىرگۈزەك ئۇھالدا ئۇقۇتقۇچىلار خۇلاسىسى چىقارغاندا ماتىماتىكا پېنىدە ئۇقۇغۇچى سانىدىن بىرنى ئازايىتىپ خۇلاسە قىلىدۇ .
学生各项成绩    ئۇقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ، ئېغىزچە سىناق،ئايلىق سىناق،باسقۇچلۇق سىناق نەتىجىلىرىنى كىرگۈزۈش ئۈچۈن قېلىپ ھۆججىتى چىقىرىش ۋە سېستىمىغا كىرگۈزۈش ئىقتىدارى بار . مەزكۇر ئۇچۇرلار ئۇقۇغۇچىلارنىڭ مەۋسۇملۇق ئىلمى نەتىجە جەدىۋىلىنى ئىشلەش ۋە ئۇقۇغۇچىلار نەتىجە كۆرسەتكۈچى چىقىرىش ۋە كەنتە يېزىلار بويىچە ئۇقۇغۇچىلار نەتىجىسىنى خۇلاسىلەش ئۈچۈن ئىشلىتىلىدۇ . ( چۇقۇم تولدۇرۇلۇش كىرەك )
يۇقارقى تىزىملىك ناھايىتى مۇھىم بۇلۇپ پۈتۈن سېستىمىنىڭ نورمال ھالەتتە خىزمەت قىلىشى ۋە خۇلاسە ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلانى توغرا بىتەرەپ قىلىشى ئۈچۈن لازىملىق ئۇچۇرلار بۇلۇپ ھەربىر ئۇچۇر كىرگۈزۈلگەندە چۇقۇم ئەستاىدىلىلىق بىلەن كىرگۈزۈلىشى كىرەك .
维护  تىزىملىكى
备份数据库   سانداننى زاپاسلاش تىزىملىكى بۇلۇپ سېستىما ئىشلىتىۋاتقان بارلىق ئۇچۇرلارنى D دىسكا ئاستىغا  数据库备份 دەپ مۇندەرىجىدىن بىرنى قۇرۇپ ئىچىگە ساقلاپ بىرىدۇ . كىيىن لازىم بولغاندا شۇ زاپاس ھۆججەتلەرنى سېستىمغا ياندۇرۇپ ئىشلەتسەك  بولىدۇ .
恢复数据库   سانداننى ياندۇرۇش تىزىملىكى بۇلۇپ   بىز زاپاسلىۋالغان سانداننى كۆرسىتىپ بەرسەك سېستىمىنىڭ ئىچىدىكى ئۇچۇرلارنى تازىلاپ بىز تەمىنلىگەن ساندان ئۇچۇرلىرىنى سېستىمىغا كىرگۈزىۋالىدۇ .
初始化数据库    سېستىما ساندانىنى دەسلەپلەشتۈرۈش بۇلۇپ ناۋادا بىز سېستىمىدا ھېچقانداق ئۇچۇر بولمىغان 0 ھالەتكە ئايلاندۇرماقچى بولساق مۇشۇ ئىقتىدار ئارقىلىق بارلىق ساندانلارنى قۇرۇقداشقا بۇلىدۇ .
修复数据库    ACCESS ساندانى بىر مەزگىل ئىشلەتكەندىن كىيىن بەزى سەۋەپلەر تۈپەيلىدىن ئېغىرلاپ قالىدىغان ياكى سېغىمى چوڭىيىپ كىتىدىغان ھالەتلەر يۈزبىرىشى مومكىن شۇ ۋاقىتتا مەزكۇر ئىقتىدار ئارقىلىق ساندانلارنى ئوڭشاشقا بۇلىدۇ .
变动  تىزىملىكى
学生数据更改   ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىنى قۇشۇشقا ، ئۆزگەرتىشكە ۋە ئۈچۈرۈشكە  بۇلىدۇ  
ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىنى ئىزدەشتە ئۇقۇغۇچىلار ID نۇمۇرى ئاساس قىلىنىدىغان بۇلۇپ ئۇقۇغۇچىلارنى سىنىپتىن سىنىپقا يۆتكەش ، نەتىجىلىرى ئۆزگەرتىش قاتارلىق بارلىق مەشغۇلاتلارنى قىلىشقا بۇلىدۇ .
教师数据更改    ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى تەھرىرلەش كۆزنىكى
ئۇقۇتقۇچىلار ID نۇمۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئىسمىنى ۋە سىنىپ مۇدىرلىق ئەھۋالىنى قۇشۇشقا ۋە ئۆزگەرتىشكە بۇلىدۇ .
任课数据更改    دەرس تەقسىماتى ئۇچۇرلىرى
ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس تەقسىماتى ئەھۋالىنى ئۆزگەرتىشكە بۇلىدۇ ( دەرس تەقسىماتى ئۆزگەرتىلگەندىن كىيىن ئۇقۇتقۇچىلار ئاساسلىق ئۇچۇرلىرىنى يىڭىلاش كىرەك )
平均分达标修改    ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچىنى ئۆزگەرتىش
سىنىپلارنىڭ ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچىنى ئىنچىكە ئۆزگەرتىش مەشغۇلاتلىرىنى قىلىشقا بۇلىدۇ .
合格率达标修改   لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچىنى ئۆزگەرتىش
ئۈستىدىكى ئىقتىدار بىلەن ئوخشاش .
查询  ئىزدەش تىزىملىكى
学生信息   ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىنى ئىزدەش
ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرلىرنى يىللىق ،سىنىپ،ئىسىم،ID ۋە كەنتىلەر بويىچە ئىزدەپ كۈرۈشكە بۇلىدۇ .
教师信息  ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرى
ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى دەرس ئۈتىدىغان پەنلەر،يىللىقلار ۋە ئۇقۇتقۇچى ئىسمى قاتارلىق تۈرلەر بويىچە ئىزدەشكە ۋە بېسىپ چىقىرىشقا ،ۋە ساقلاشقا بۇلىدۇ ( ئۇقۇتقۇچىلار نەتىجىسى ھاسىللىنىپ بولغاندىن كىيىن ئاندىن تۇلۇق ئىشلەيدۇ)
班级成绩查询    سىنىپ نەتىجسىنى تەكشۈرۈش
ئۇقۇغۇچىلارنىڭ يىللىق سىنىپىنى تاللاپ بەرگەندىن كىيىن ئاساسى كۆزنەكتە شۇ سىنىپ ئۇقۇغۇچىلىرىنىڭ ئاساسلىق نەتىجىسىنى تىز سۈرئەتتە كۈرۈشكە بۇلىدۇ .
按条件查询成绩   شەرتكە ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلار نەتىجىسىنى ئىزدەش
ئۇقۇغۇچىلارنىڭ پەنلەردىكى نەتىجىسىنى خىلمۇ-خىل شەرت ئارقىلىق ئىزدەشكە بۇلىدۇ ۋە ئىزدەش نەتىجىسىنى ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ۋە بېسىپ چىقىرىپ بىرىدۇ .
修改分数条件查询    نۇمۇر ئۆلچىمىنى ئۆزگەرتىپ ئىزدەش
ئادەتتە 85 تىن يۇقىرى ئالغان ئۇقۇغۇچىلارنى ئەلاچى ئۇقۇغۇچى دەپ ئالساق ئۇھالدا بۇ ئىقتىدارئارقىلىق پۈتۈن پەنلەر نەتىجىسى ئايرىم-ئايرىم ھالدا بىز بەلگىلىگەن نۇمۇردىن يۇقىرى ئۇقۇغۇچىلارنى تېپىپ چىقىشقا بۇلىدۇ .
统计  ئىستاستىكا تىزىملىكى
بۇ تىزىملىك ھالقىلىق تىزىملىك بۇلۇپ ئۇقۇغۇچىلار ۋە ئۇقۇتقۇچىلار خۇلاسە ئەھۋالى خۇلاسە قىلىنىدۇ .
学生成绩更新    ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرلىرى ( يەنى نەتىجسى ،سىنىپى ) ئۆزگەرتىلگەندىن كىيىن مۇشۇ ئىقتىدار ئارقىلىق ئىستاستىكا ئۇچۇرلىرىنى يىڭىلاشقا بۇلىدۇ .
学生成绩统计   ئۇقۇغۇچىلار نەتىجە ئىستاستىكىسى
班级统计  سىنىپ ئىستاستىكىسى
مۇناسىۋەتلىك ئۇقۇش مەۋسۇمى ۋە مەكتەپ تاللاپ بىرىلگەندىن كىيىن بارلىق سىنىپلار نەتىجىسى ئايرىم-ئايرىم خۇلاسىلىنىپ D دىسكا ئاستىدىكى 统计 دىگەن مۇندەرىجە ئىچىگە ئاپتۇماتىك ساقلىنىدۇ .
年级统计  يىللىقلار ئىستاستىكىسى
ئۇقۇش مەۋسۇمى ۋە مەكتەپ تاللانغاندىن كىيىن بۇيرۇق بىرىلسە يىللىقلار بويىچە مەسىلەن باشلانغۇچقا نىسبەتەن 1-يىللىقتىن باشلاپ 6-يىللىققىچە بولغان ھەربىر يىللىق بىر جەدىۋەل بۇلۇپ شەكىللىنىپ شۇ جەدىۋەلدە شۇ يىللىقتىكى بارلىق سىنىپلار خۇلاسىسى ۋە يىللىق ئۇمۇمى خۇلاسىسى ئايرىم-ئايرىم ساقلىنىدۇ ( ساقلىنىش ئورنى ئۈستىدىكىگە ئوخشاش)
全校统计  پۈتۈن مەكتەپ خۇلاسىسى
پۈتۈن مەكتەپ خۇلاسىسى ھەرقايسى يىللىقلار يەنى تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ بولسا 7،8،9 يىللىقلارنىڭ ئۇمۇمى خۇلاسىسى ۋە مەكتەپنىڭ ئۇمۇملاشتۇرۇلغان خۇلاسىسى ئاپتۇماتىك ئىشلىنىپ بەلگىلەنگەن ئۇرۇنغا ئاپتۇماتىك ساقلىنىدۇ .
باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە نىسبەتەن
... بەش ئاساسى پەن بويىچە مەكتەپ خاراكتىرلىك خۇلاسە
....باشلانغۇچ مەكتەپ تارماقلار بويىچە
.... باشلانغۇچ مەكتەپ تارماق + سىنىپلار بويىچە
....باشلانغۇچ مەكتەپ پۈتۈن مەكتەپ بارلىق سىنىپلار بويىچە
قاتارلىق تۈرلەر بويىچە ( سىنىپلار يىللىقلار ۋە مەكتەپ بويىچە خۇلاسىدىن باشقا ) خۇلاسىلەپ بىرىدۇ .
بۇ ئىقتىدار باشلانغۇچ مەكتەپلەرگىلا خاس
合格学生,全科目合格,优秀学生,全科目优秀学生    ئوتتۇرىچە نۇمۇر بويىچە ئەلاچى ۋە ھەممە پەندە ئەلاچى ئۇقۇغۇچى ، لاياقەتلىك ۋە ھەممە پەندە لاياقەتلىك ئۇقۇغۇچىلارنى ئاپتۇماتىك ئىزدەپ ۋە تىزىملىكىنى ساقلاپ بىرىدۇ .
学生期末总成绩表   ئۇقۇغۇچىلار ئىلمى نەتىجىسى ( يەنى ئىغىزچە سىناق،ئايلىق ئىمتاھان ،باسقۇچلۇق ئىمتاھان،مەۋسۇملۇق ئىمتاھان نەتىجىلىرىنى بىز بىكىتىپ بەرگەن ئۆلچەم بويىچە ھاسىللاپ سىنىپلارنى بىرلىك قىلىپ چىقىرىپ بىرىدۇ )
ھاسىللاپ بىرىدۇ .
学生续期成绩单     ئۇقۇغۇچىلار نەتىجە كۆرسەتكۈچى
نەتىجە كۆرسەتكۈچ جەدىۋىلى ئۈستىگە يېزىلىدىغان مەزمۇن ۋە سىنىپ ئۇچۇرلىرى بەلگىلەنگەندىن كىيىن شۇ سىنىپ ئۇقۇغۇچىلىرنىڭ نەتىجە كۆرسەتكۈچ جەدىۋىلىنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ چىقىرىپ ساقلاپ بىرىدۇ ( تەپسىلى كۈرىنىشى كەينىدە تەمىنلىنىدۇ )
班级成绩汇总     سىنىپلار سۈپەت ئىستاستىكىسى
بىز بېشىدا بەلگىلەپ بەرگەن سىنىپنىڭ سۈپەت كۆرسەتكۈچ ئەھۋالىغا ئاساسەن سىنىپنىڭ شۇ بىر مەۋسۇملۇق سۈپەت ئەھۋالىنى سىنىپلار ۋە تۈرلەر بوىچە خۇلاسىلەپ چىقىرىپ بىرىدۇ .
教师质量   ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇتۇش سۈپىتى ( مۇھىم ئىقتىدار)
形成分配表    ئۇقۇتقۇچى دەرس تەقسىمات ئۇچۇرلىرىغا ئېرىشىش
ئۇقۇتقۇچىلار دەرس تەقسىمات ئەھۋالىغا نىسبەتەن ئۇقۇتقۇچىنىڭ سۈپەت ئەھۋالىنى باھالاشقا كىتەرلىك ئۇچۇرلار يىغىلىدۇ .
汇总数据形成     ئىستاستىكا ئۇچۇرلىرىنى ھاسىللاش
ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ شۇ بىر مەۋسۇملۇق ئۇمۇمى سۈپىتى خۇلاسە قىلىنىدۇ ( سانداندا)
导出全校汇总   پۈتۈن مەكتەپتىكى ئۇقۇتقۇچىلار سۈپەت ئانالىز جەدىۋىلى ۋە نەتىجىسىنى چىقىرىش
按科目导出  دەرس تۈرى بويىچە چىقىرىش
يىللىق + پەن تۈرى بويىچە خۇلاسە چىقىرىش ( يەنى 7-يىللىق ئەدەبىيات،8-يىللىق فېزىكا )
پەنلەر بويىچە خۇلاسە  ھەرقايسى پەنلەرنى تۈرلەر بويىچە چىقىرىش ( يەنى پۈتۈن ماتىماتىكا ئۈتىدىغان ئۇقۇتقۇچىلارنى يىغىپ چىقىرىش دىگەندەك)
教师总成绩汇总表      مەكتەپتىكى ھەربىر ئۇقۇتقۇچىنى بىر ئۆلچەم قىلىپ بىر ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئاخىرقى نەتىجىسىنى ئاساس قىلىپ مەكتەپ بويىچە خۇلاسىلەپ بىرىدۇ .
导出个人质量     ھەربىر ئۇقۇتقۇچىنىڭ نەتىجىسىنى ئايرىم-ئايرىم بىر دىن ھۆججەت قۇرۇپ ساقلاپ چىقىرىپ بىرىدۇ ( يەنى ھەربىر ئۇقۇتقۇچى بىر XLS ھۆججىتى)
ئايرىم بىر ئۇقۇتقۇچىنى چىقارماقچى بولساق ئاستىدىكى كىچىك ئۈچبۇلۇڭنى چەكسەك ئۇقۇتقۇچىلار تىزىملىكى چىقىدۇ شۇنىڭ ئىچىدىن بىز چىقارماقچى بولغان ئۇقۇتقۇچىنى تاللاپ چىقارساق بۇلىدۇ .
上报数据    يۇقىرىغا يوللايدىغان نەتىجە ئۇچۇلىرى
教育局 مائارىپ ئىدارىسىگە
مائارىپ ئىدارىسىگە يوللايدىغان ( يەنى قوش تىل ئانا تىل بوىچە ھەربىر پەنگە قاتنىشىقا تىگىشلىك ئۇقۇغۇچى ، ئەمەلى قاتناشقىنى ، شۇ پەننىڭ ئومۇمى نۇمۇرى ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى ، لاياقەتلىك سانى،لاياقەتلىك پىرسەنتى،ئەلاچى سانى ،ئەلاچىلار نىسبىتى ، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر،ئەڭ تۈۋەن نۇمۇر، ئۇمۇمى نۇمۇر ) قاتارلىق تۈرلەر بويىچە ( ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ 249 سىتون ، باشلانغۇچ مەكتە نىڭ 256 سىتوندىن يۇقىرى بولغاچقا ئوخشاش تۈر بويىچە 1-يىللىقلارنى بىر جەدىۋەلگە ، 2-يىللىقلارنى بىر جەدىۋەلگە دىگەندەك چىقىرىپ بىرىدۇ .)   يۇقىرىغا يوللايدىغان ھۆججەتلەرنى بىر كۇنۇپكا بىلەن ھاسىللاشقا بۇلىدۇ .
村级汇总及导出    كەنتە ۋە يېزا دەرىجىلىك خۇلاسە
كەنتە دەرىجىلىك خۇلاسىدە ( ناۋادا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ كەنتە ئۇچۇلىرى ئۆلچەملىك كىرگۈزۈلگەن بولسا) كەنتىلەرنىڭ ئۇقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۆزلىشىش ۋە كۈچۈش پىرسەنتى ۋە شۇ كەنتىدىكى بارلىق ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھان نەتىجىسى ئاپتۇماتىك خۇلاسىلىنىپ بەلگىلەنگەن ئۇرۇنغا چىقىرىپ بىرىلىدۇ .
乡级汇总   يېزا دەرىجىلىك خۇلاسە
ھەرقايسى كەنتىلەرنىڭ ھەرقاسى پەنلەر بويىچە ئۆزلىشىش كۈچۈش پىرسەنتى ئاستىغا پۈتۈن يېزىنىڭ ئۆزلىشىش ۋە كۈچۈش ھالىتىنى خۇلاسىلەپ چىقىرىپ بىرىدۇ .
考试 ئىتاھان تىزىملىكى
准备学生信息 ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىنى تەييارلاش
سانداندىكى ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلارنى مەيدانغا ئايرىش مەلۇماتىلىرنى تەييارلىۋالىدۇ ( نۆۋەتتە بۇ ئىقتىدار ئوتتۇرا مەكتەپ ۋە باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ماس كىلىدۇ )
考场分配 ئىمتاھان مەيدانىغا ئايرىش
مەكتەپ تاللاپ بىرىلگەندىن كىيىن كۆزنەك ئېچىلدۇ
ھەربىر مەيدانغا ئۇرۇنلاشتۇرىلىدىغان ئۇقۇغۇچى سانى بىكىتىلگەندىن كىيىن سېستىما قانچە مەيدانغا ئۇرۇنلاشتۇرۇلسا بۇلىدىغانلىقىنى ھاسىللاپ چىقىدۇ ۋە شۇ بويىچە مەيدانلارغا ئىككى يىللىق ئۇقۇغۇچىسىنى تەڭ نىسبەتتە ئاپتۇماتىل ئايرىپ تەقسىملەپ بىرىدۇ ( دىققەت : سېستىما ھەرقىتىدا ئايرىش مەشۇلاتى ئېلىپ بارغاندا بىر قېتىم تاساددىبى سان ھاسىل قىلىپ ئۇقۇغۇچىلارغا بۈلۈپ بەرگەچكە 10 قېتىم تەقسىم قىلىنسا 10 قېتىملىق تەقسىملەش نەتىجىسى بىر بىرى بىلەن ئوخشاش بولمايدۇ )
ۋە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ مەيدانغا ئايرىلىش ئەھۋالىنى سىنىپلار،مەيدانلار بويىچە
ئىمتاھان مەيدانى ئىشكىگە ۋە جوزىسىغا چاپلايدىغان چاپلاقلار ، ۋە ئۇقۇغۇچىلار ئىمتاھانغا قاتنىشىش كىنىشكىسى ، ئىلمى بۈلۈم ئىشلىتىدىغان ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇش تەپسىلى ئەھۋالىغا قەدەر مۇناسىۋەتلىك تىزىملىكلەر ئارقىلىق چىقىرىشقا بۇلىدۇ .
监考安排 ئىمتاھان كومىسسىيە ئۇرۇنلاشتۇرۇش
ئۇقۇتقۇچىلار قايتا-قايتا ئۇرۇنلاشتۇرۇلۇپ قالماسلىقى ئۈچۈن ئۇرۇنلاشتۇرۇلۇپ بۇلۇنغان ئۇقۇتقۇچى قاتىدىن كۈرۈنمەيدۇ ( بۇ ئىقتىدار پەقەت بەزى ئاۋارىچىلىقلارنى ئازايتىش ئۈچۈن قۇشۇلغان )
ۋە ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالى XLS جەدىۋىلىگە چىقىرىپ بىرىلىدۇ .
考勤    مەشغۇلىيەت
记录情况 خاتىرلەش
ئۇقۇتقۇچىلار مەشغۇلىيىتىنى تۈرلەر بويىچە ئاپتۇماتىك ساقلاپ قۇيۇشقا بولىدۇ لازىم بولسا قانچە يىل ساقلاش كىرەك بولسا شۇنچىلىك ساقلاشقا بۇلىدۇ .
汇总  خۇلاسە
خۇلاسىنى مەكتەپ بويىچە بىر تۇتاش خۇلاسىلەپ چىقىرىشقا بۇلىدۇ .
ياكى مەلۇم بىر ئۇقۇتقۇچىنىڭ خۇلاسىسىنى ئايرىم چىقىرىپ بىرىشكە بۇلىدۇ
ياكى بولمىسا
按条件汇总  شەرت بويىچە خۇلاسىلەشكە بۇلىدۇ
يەنى مەلۇم يىل بويىچە
مەلۇم يىل – ئاي بويىچە
مەلۇم يىل –ئاي-كۈن بويىچە
مەلۇم ئۇقۇش مەۋسۇمى بويىچە
قاتارلىق 4 خىل ئۇسۇلدا خۇلاسىلەشكە بۇلىدۇ .
工作量  خىزمەت مىقدارى
工作量   خىزمەت مىقدارى
准备教师信息 ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى ھاسىللاپ تەيييار قىلىدۇ
ئۇقۇتقۇچىلار خىزمەت مىقدارىنى ھەپتىلەر بويىچە كىرگۈزۈپ ھىسابلىنىدىغان بۇلۇپ  بىرىنچى ھەپتە ئۇچۇرلىرى مۇقىملىشىپ ھەم ئىشلىنىپ بولغاندىن كىيىن
新增下周  يىڭى ھەپتە قۇشۇش كۇنۇپكىسى ئارقىلىق 2-ھەپتىگە 1-ھەپتىدىكى ئۇچۇرلارنى ئۆزگەرتمىگەن ئاساستا يۆتكەپ بىرىدۇ . ئىشلىنىپ بولغاندىن كىيىن ئۈستىدىكى تىزىملىكتىكى 计算 كۇنۇپكىسى ئارقىلىق شۇ بىر ھەپتىلىك خۇلاسىنى چىقىرىشقا بۇلىدۇ .
( ئىنچىكە مەشغۇلاتلار قالدۇرۇلدى ، ئىشلەتكۈچىلەر ئىشلىتىش جەريانىدا ئاسانلا ئۈگىنىۋالىدۇ )
汇总    خۇلاسە
خۇلاسىنى ئىشلىنىپ بولغان ھەپتىلەر بويىچە ( بۇ يەردە ئىككى ھەپتە ئىشلىنىپ بولغاچقا شۇلا كۈرۈندى )  1-ھەپتىدىن 1-ھەپتىگىچە ياكى 1-ھەپتىدىن 5-ھەپتىگىچە دىگەندەك خالىغان ھەپتىدىن ھەپتىگىچە خۇلاسىلەپ چىقىشقا بۇلىدۇ . چىقىرىلغان نەتىجە شۇ ھەپتىلەردىكى ئۇمۇمى نەتىجىنى ھەپتە سانىغا بۈلۈپ چىقىرىلىدۇ .
到效率  دەرسكە قاتنىشىش
没来学生花名册  كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلار تىزىملىكى
پەقەت ئۇقۇغۇچىنىڭ ماس ID نۇمۇرىنى كىرگۈزۈش ئارقىلىق شۇ بىر كۈنلۈك مەكتەپكە كەلمىگەن ئۇقۇغۇچى ۋە مەكتەپنىڭ ئەتىگەنلىك  ۋە چۈشتىن كىيىنلىك سىنىپلار ،كەنتىلەر بويىچە خۇلاسىسىنى ئاپتۇماتىك ئىشلەپ چىقىرىپ بىرىدۇ ( بۇيەردە ئۇقۇغۇچى ID نۇمۇرى توغرا كىرگۈزۈلپ بىرىلسىلا شۇنىڭغا ئاساسەن كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىنىڭ سىنىپى يىللىقى ئىسمى ۋە كەنتىسى دىگەندەك ئۇچۇرلانى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ بىرىدۇ . ۋە سىنىپ كەنتە خۇلاسىسىنى ئىشلەپ بىرىدۇ دىگەنلىك )
قالغان ئىقتىدارنى ئىشلىتىش جەريانىدا كۈرىۋالساڭلار بۇلىدۇ ....
工具 قۇرال ساندۇقى
نۆۋەتتە 2 ئىقتىدار تەمىنلەندى
学生照片设置 ئۇقۇغۇچىلار رەسىمىنى بەلگىلەش
准备学生信息
ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرلىرنىى تەييار قىلىدۇ .
照片设置  يەرلىكتىكى رەسىملەرنى ئۇقۇغۇچىلارغا بەلگىلەشكە بۇلىدۇ
ئوتتۇرىدىكى بوش ئۇرۇننى قوش چىكىش ئارقىلىق ئۇقۇغۇچى رەسىمىنى بىكىتىپ بىرىشكە بۇلىدۇ ( يەرلىكتىكى )
ناۋادا يەرلىكتە بولماي قالسا ئۇھالدا
学生拍照 ئۇقۇغۇچىلارنى رەسىمگە تارتىش
كامىرا ئۇلانغان كومپىۇتېردا كامىرا ئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلار رەسىمىنى تارتساق بۇلىدۇ .
帮助 ياردەم تىزىملىكى
بۇ تىزىملىك ئارقىلىق سېستىما تۈزگۈچىنىڭ ئالاقىلىشىش ئادىرىسىغا ئېرىشىشكە بۇلىدۇ .
خۇلاسە ئۆرنەكلىرىدىن تاللانما
خۇلاسە ئۆزنەكلىرى رەسىم ھالەتتە تەمىنلەندى
  قالغان ئىقتىدارلارنى ئىشلىتىش جەريانىدا ئۈگىنىۋېلىشىڭلارنى سۇرايمەن
سىناپ ئىشلەتكۈچىلەرنىڭ چۈشۈرۈپ كۈرۈپ بېقىشى ئۈچۈن سىناق نۇسخا قاچىلاش ھۆججىتى ، دىتال كۈرۈنمە يۈز سۈزۈك نۇسخسى،دىتال خۇلاسە ئۆرنەكلىرى،دىتال رەسىملىك چۈشەندۈرۈش قوللانىمىسى قاتارلىقلارنى تەمىنلىدىم .
http://qiannao.com/file/xjwindow/5aeaa466/
 ئىگىسى| ۋاقتى: ئۈلۈشكۈن 10:11|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۇلۇقلىما مەزمۇن :
سېستىمىغا ئالدى بىلەن ئايلىق ئىمتاھان نەتىجە خۇلاسىسى قۇشۇش تەلەپ قىلىنغاچقا ئايلىق ئىمتاھان خۇلاسە مودىلى قۇشۇلىۋاتىدۇ ....... تورداشلارنىڭ يەنە كەم تەرەپلەر بولسا تەكلىپ بىرىشىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش