كۆرۈش: 228|ئىنكاس: 3

8-يللىق1-ماۋسۇملۇق باسقۇچلۇق ئىمتاھانسۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
8-يىللىق      - سىنىپ       - نومۇر                        نىڭ فىزىكا ئىمتىھان قەغىزى
1-سوئال: بوش ئورۇن تولدۇرۇش(30 نومۇر)
1.خەلقارابىرلىكلەر سېستىمىسىدا ئوزۇنلۇقنىڭ ئاساسى بىرلىگى (       )،بەلگىسى(   )،ئۇزۇنلۇقنى ئۆلچەشتە ئىشلىتىلىدىغان ئەسۋاپ(        ). 2.ئوخشاش بىر جىسىمغا نىسبەتەن ئۇنىڭھەركەت قىلغانلىغى ياكى تىنىچ تۇرغانلىقى ئالدىن تاللاپ ئېلىنغان (         )غا باغلىق.مانا بۇ (        ) بىلەن(       ) نىڭ نىسپىلىگىدىن ئىبارەت.3.ئادەمنىڭ پىيادە مېڭىش تىزلىگىm/s 1.2بولۇپ بۇنىڭ فىزىكىلىق مەنىسى(                                         )دىگەندىن ئىبارەت،مەلۇم بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆيىدىن مەكتەپكىچە بولغان ئارىلىقm 600، بۇ تىزلىك بىلەن ئۆيىدىن مەكتەپكە بارغىچە كېتىدىغان ۋاقىت  s (        ) بولىدۇ. ئەگەر بۇ ئوقۇچىنىڭ مۆرىسىدىكى سومكا بەلگە جىسىم قىلىنسا، ئۇئوقۇغۇچى(          ) [ (ھەركەت قىلىدۇياكى تىنىچ تۇرىدۇ دەپ تولدۇرلىدۇ)] . 4. ئاۋاز جىسىملارنىڭ (         )دىن ھاسىل بولىدۇ،ئاۋاز (         )قا تايىنىپ تاقىلىدۇ،ئاۋازنىڭ ھەرقايسىمۇھىتلاردىكى تارقىلىش تىزلىگى جەھەتتە (      ) جىسىملاردا ئەڭ تىز،ئۇنىڭدىن قالسا (        )لاردا تىزرەك،(      ) لاردا بولسا ئەڭ ئاستا بولىدۇ.ئاۋاز(       ) دا تارقىلالمايدۇ.5. شاۋقۇننىڭدەرىجىسىdb 50 دىن ئېشىپ كەتسە (           ) ۋە (             ) كە تەسىر يەتكۈزىدۇ،db 70 دىنئېشىپ كەتسە (               ) ۋە (             ) كە تەسىر يەتكۈزىدۇ، ئاۋازنى ئاڭلاشنىڭئەڭ تۆۋەن چېكى db (  20  ).  6.كۆچەت تىكىپ ئورمان بىنا قىلغاندا شاۋقۇننى (               ) دا ئاجىزلىتىشقابولىدۇ.موتوسىكىلىت گاز چىقىرىش تۇروبىسى ئىچىگە تور بىكىتىش بولسا شاۋقۇننى(           ) دە ئاجىزلىتىشقاتەۋە.7.تەجرىبە تىرمومىتىرىنىڭ ئەڭ كىچىك بىرتال ئىشكالىسىنىڭ قىممىتى  (   )، بەدەن تىرمومىتىرىنىڭ ئەڭ كىچىك بىرتال ئىشكالىسىنىڭ قىممىتى (    ) .8.قاتتىق ماددىلار ئىرىش ۋەقېتىش نوقتىسىنىڭ بار- يوقلىغىغا ئاساسەن،(            ) ۋە (              ) دەپ ئىككى تۈرگە بولۈنىدۇ،(           ) لارنىڭ ئىرىش ھەم قېتىش نوقتىسىبولمايدۇ.9. ھورغا ئايلىنىشنى تىزلىتىش ئۈچۈن (            )نى يۇقۇرى كۆتۈرۈش،(               ) نى چوڭايتىش،(               )نى تىزلىتىش كېرەك.                        2- سوئال:تاللاپ جاۋاپ بىرىش(20 نومۇر)
1.پويىزداكېتىۋاتقان يولۇچىنى قوزغالماي تىنچ تۇرىدۇ ديىشتە تاللاپ ئېلىنغان بەلگە جىسىمبولسا (   ). A:يول بويىدىكى دەرەخ، B:   يولوچىنىڭيېنىدىن ئكتۈپ كېتىۋاتقان پويىز خادىمى، C:  قوشنا رېلىستا توختىتىپ قويۇلغان پويىز خادىمى،D:    پويىز ۋاگۇنى. 2. ئوخشاش تىزلىكتەكېتىۋاتقان  A  ۋە   B   ئىككى ماشىنىدىن ئەگەر  B  ماشىنابەلگە جىسىم قىلىنسا ئۇ ھالدا  A    ماشىنا (   ) A:ھەركەت قىلىدۇ، B:   تىنچ تۇرىدۇ، C: ھۆكۈم قىلغىلى بولمايدۇ. 3.يۇقۇرى سۈرئەتلىك يولدا تۈز سىزىقلىق تەكشى ھەركەت قىپ كېتىۋاتقان ماشىنا  بىر مىنۇتتا 1800 مۇساپىنىبېسىپ ئۆتكەن بولسا بۇ ماشىنىنىڭ تىزلىگى(     ) A: s/m 1800، B:   s/m 180، C:  s/m 90،D: s/m 30.  4.تۆۋەندىكىماددا ھالەت ئۆزگىرىشلىرى ئىچىدە ئىسسىقلىق سۈمۈرۈشكە تەۋە بولغان بىر گۇرۇپپا(    ) A:ئىرىش،ھورغا ئايلىنىش،بىۋاستە قېتىش،B:قېتىش،سۇيۇقلۇققا ئايلىنىش،بىۋاستە قېتىش، C:  ئىرىش،ھورغا ئايلىنىش،سۇبلىماتسىيە.5.ئاۋازنىڭ15 لۇق ھاۋادىكى تارقىلىش تىزلىگى (   ) A: h/m 340، B:  min/m 340، C: s/m 340.  6. ئۈستەل ئۈستىگە بىر تال بىلىق قاچىسىقويۇلغان،بىر تال تاياق بىلەن ئۈستەلگە يىنىك ئۇرغاندا بېلىق چۇچۇپ كەتكەنبولسا،بېلىق ئاڭلىغان ئاۋازنىڭ تارقىلىش يولى(  ) A: ئۈستەلھاۋاسۇ بېلىق B: ئۈستەلبىلىق قاچىسى سۇ بېلىق ،C:  تاياقبىلىققاچىسىسۇ بېلىق،7.مەلۇم بىر ئوقۇغۇچى قىزىقىپ مۇنداق بىر تەجرىبە ئىشلىگەن،يەنى كورسەتكەن سانى 37بولغان بەدەن تىرمومىتىرىنى مۇز+سۇ ئارىلاشمىسىغا سالغان،بۇنىڭ نەتىجىسى(  ) A: تىرمومىتىرنىڭ كۆرسەتكەن سانى يەنىلا 37،B: تىرمومىتىرنىڭ كورسەتكەن سانى 35 قا چۈشكەن ، C:تۆۋەن تىمپىراتۇرنىڭتەسىرىدە تىرمومىتىر نەيچىسىدىكى سىماپ تۈۋرىكىنىڭ ھەممىسى ئەينەك كۈپۈكچىگەقايتىپ كېلىپ سان ئوقىغىلى بولمىغان.8. يىڭى تىپتىكى بىرخىل بىخەتەرلىك ساندۇغىكەشىپ قىلىنغان بولۇپ پەقەت ئۆز ئىگىسىنىڭ ئاۋاز تاۋۇشىنى ئاڭلىسىلا ئاندىنئېچىلىدىكەن، باشقىلار نىمە دىسىمۇ ئېچىلمايدىكەن، بۇ خىل بىخەتەرلىك ساندۇغىنىڭئىگىسىنىڭ ئاۋاز تاۋۇشىنى پەرىقلەندۈرۈشتە پايدىلانغىنى(     ) A:ئاھاڭ، B:  ياڭراقلىق، C:  تىمبىر،D: ئاۋاز تىزلىگى.9. كىچىككىنە پاشىنىڭۋىڭىلدىغان ئاۋازىنى ئاڭلىيالايمىز ئەمما قولاق تۈۋىمىزدىن ئۇچۇپ ئۆتكەنكىپىنەكنىڭ ئاۋازىنى ئاڭلىيالمايمىز،بۇنىڭ سەۋەبى(    ) A:كىپىنەك قانىتىنىڭ تەۋرىنىش چاستوتىسى چوڭ،B:  پاشا قانىتىنىڭ تەۋرىنىش چاستوتىسىچوڭ، C: كىپىنەك قانىتىنىڭ تەۋرىنىش چاستوتىسى بىز ئاڭلىيالايدىغان چاستوتادائىرسىدىن تۆۋەن.10.تۆۋەندىكىلەردىن شاۋقۇن ئاۋازغا تەۋە بولمىغىنى(     ) A:سىز شىرىن ئۇخلاۋاتقاندا خوشنا ئۆيدىن ئاڭلانغان لىرىك مۇزىكا ئاۋازى، B:  تىنىچ دەرىسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىتاپۋاراقلىغان ئاۋازى، C:  ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرىسسۆزلىگەن ئاۋازى،D:خورەك تارتقان ئاۋاز.
3-سوئال:ئاتالغۇ ئىزاھلاش(10 نومۇر)
1.تىمپىراتۇرا دىگەن نىمە؟تىمپىراتۇرانى قايسى ئەسۋاپ بىلەن ئۆلچەيمىز؟(2)

2.تىزلىكدىگەن نىمە؟تىزلىكنى ھىساپلاش فورمىلاسى قايسى؟ئاساسى بىرلىگى نىمە؟(5)


3.خاتالىقپەرقى دىگەن نىمە؟خاتالىق پەرقىنى يوقاتقىلى بولامدۇ؟(3)


4-سوئال: توغرا – خاتاغا ھۆكۈم قىلىش( 10 نومۇر)
1.ئۇزۇنلۇقنىڭخەلقارا بىرلىكلەر سېستىمىسىدىكى بىرلىگى كىلومىتىر(   )2.ئاۋازنىڭ سۇدىكى تارقىلىش تىزلىگىھاۋادىكىدىن تىز(   )3. قەغەز قازاندا سۇقاينىتىشقا بولمايدۇ(    )4.شەپەرەڭ كىچىسىكۆزى كۆرمىسىمۇ ئاۋازدىن پايدىلىنىپ ئوزۇقلۇق تۇتۇپ يىيەلەيدۇ،بۇنى فىزىكىدا ئەكىسساداغا ئاساسەن ئورۇن بەلگىلەش دەيمىز(  )5.پەقەت جىسىم تەۋرەنسىلا بىز ئاۋازنى ئاڭلىيالايمىز(    )6.شاۋقۇندىن ساقلىنىشنىڭ ئەڭ ئۈنۈملۈكچارىسى قولاققا پاختا تىقىۋېلىش(  )7.ئاۋاز ۋاكۇئومدا تارقىلالايدۇ(  )8.0لۇقسۇ 0لۇقمۇزدىن ئىسسىق( )9.ئاۋازنىڭ ھاۋادىكى تارقىلىش تىزلىگى چوقۇم s/m 340(   ).10.ئاسماندىكى قۇياش بەلگە جىسىم قىلىنغانداسىنىپ ھەركەت قىلىدۇ(   )
5-تەجرىبەسوئالى(16 نومۇر)
file:///C:/Users/a/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.jpg(2)تۆۋەندىكى تىرمومىتىرنى ئىشلىتىشئۇسۇلىدىن توغرا بولغىنىنى تېپىپ چىقىڭ ۋە توغرا بولمىغىنىنىڭ خاتالىغىنى ئېيتىپبىرىڭ.(8)

توغرىسى:            
خاتالىق:
6-سوئال:تۆۋەندىكى ماددا ھالەت ئۆزگىرىشلىرىنى ماس بولغان ھادىسىلەر بىلەن تۇتاشتۇرۇڭ(6نومۇر)

ئىرىش            پولاتسۇيۇقلىغىنى قېلىپقا قۇيۇپ پويىز چاقى ياساش

قېتىش             مۇزنىڭ سۇغا ئايلىنىشى

7-سوئال: ھىساپلاش سوئالى( 8 نومۇر)
دېڭىزنىڭچوڭقۇرلىغىنى ئۆلچەشتە دېڭىز يۈزىگە تىگىپ تۇرغان قوڭغىراق ئۇرۇلغاندا ئاۋازنىڭدېڭىز تىگىگە بېرىپ يەنە دېڭىز يۈزىگە قايتىپ كېلىشى ئۈچۈن s6ۋاقىت كەتكەن بولسا دېڭىزنىڭ چوڭقۇرلىغىنى تېپىڭ؟( ئاۋازنىڭ دېڭىز سۈيىدىكىتارقىلىش تىزلىگى s/m 1530 ).

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-11-9 09:38:10|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجىرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر، جاپا تارتىپسىز.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش