كۆرۈش: 467|ئىنكاس: 1

ئۈنۋىرىسال ئەمەلىيەت تەييارلىق (ئۇيغۇرچە)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
1-مۋسۇم قوش ئۈنۋىرىسال 5-يىللىق1-ھەپتە.docxئۈنۋىرىسال ئەمەلىيەت تەييارلىق (ئۇيغۇرچە) بولۇپ كالېندارلىق پىلان ۋە ئالدىنىقى تۆت سائەتلىك تەييارلىق بار .....


ظوقذتذش سذرظەت پئلان جەدئؤئلئ教学进度计划表
ئۈنۋىرىسال 5-يىللىق 1-ماۋسۇم
دەرس ساظئتئ
课时        ظوقذتذش مەزمذنئ教学内容        باشلئنئش-توختاش ؤاقتئ起至时间        ەەپتە
周次
2        قائىدە – يوسۇنلۇق بولايلى
قائىدە – يوسۇنلاردىن قانچىلىك بىلىسىز ؟
مەكتەپ ئىچىدىكى قائىدە - يوسۇنلار        8- ئاينىڭ 31- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 4- كۈنگىچە        1
2        كوللېكتىپ
كوللېكتىپنى چۈشنەيلى
ئىتتىپاقلىق - كۈچ        9- ئاينىڭ 7- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 11- كۈنگىچە        2
2        ئىتتىپاقلىق – كۈچ
تۇرمۇشتىكى بىرقىسىم ساۋاتلار
موزىكا ۋە شاۋقۇن
        9- ئاينىڭ 14- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 18- كۈنگىچە        3
2       
قۇربان ھېيىت
        9- ئاينىڭ 21- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 25- كۈنگىچە        4
2        دولەت بايرىمى        9- ئاينىڭ 28- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 2- كۈنگىچە        5
2        موزىكا ۋە شاۋقۇن
ھاۋا رايى ۋە تۇرمۇشىمىز        10- ئاينىڭ 5- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 9- كۈنگىچە        6
2         قىممەتلىك بايلىقلار        10- ئاينىڭ 12- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 16- كۈنگىچە        7
2        تاشيول قاتنىشى ۋە تۇرمۇشىمىز
يول ئايغىمىزنىڭ ئاستىدا        10- ئاينىڭ 19- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 23- كۈنگىچە        8
2        تاشيول قاتنىشى ۋە تۇرمۇشىمىز
قاتناش قائىدىلىرىدىن ساۋات        10- ئاينىڭ 26- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 30- كۈنگىچە        9
2        ئۇچۇر ئالماشتۇرۇشنىڭ چېكى يوق
ئۇچۇر يەتكۈزۈش قۇراللىرى        11- ئاينىڭ 2- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 6- كۈنگىچە        10
2        ئۇچۇر ئالماشتۇرۇشنىڭ چېكى يوق
پوچتا – تېلگىرافنى چۈشنىۋالدىم
ئىنتىرنېت تورى        11- ئاينىڭ 9- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 13- كۈنگىچە        11
2        شىنجاڭنىڭ مېزىلىك تائاملىرى
ئۆزگىچە تائاملار
تېز تائاملىرى        11- ئاينىڭ 16- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 20- كۈنگىچە        12
2        يەكۈن – تەكشۈرۈشتىن كېلىدۇ        11- ئاينىڭ 23- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 27- كۈنگىچە        13
2        يەكۈن – تەكشۈرۈشتىن كېلىدۇ
قورۇما تەييارلاش
ئادەتتىكى ئارىلاش قورۇما        11- ئاينىڭ 29- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 3- كۈنگىچە        14
2        قورۇما تەييارلاش
تۇخۇم قورۇمىسى        12- ئاينىڭ 6- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 10- كۈنگىچە        15
2        كۆكتات چىلاش        12- ئاينىڭ 13- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 17- كۈنگىچە        16
2        گۈرۈچ تائاملىرى        12- ئاينىڭ 20- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 24- كۈنگىچە        17
2        ئائىلە ئېلىكتىر سايمانلىرىنى ئىشلىتىش ۋە ئاسراش        12- ئاينىڭ 27- كۈنىدىن
1- ئاينىڭ 3- كۈنگىچە        18






دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     5- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            1- سائىتى
دەرىس تېمىسى : 1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
دەرىس مەزمۇنى:        1~3  -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
1.        بىلىم – ماھارەت نىشانى : قائىدە يۇسۇننىڭ ئىنسانلارنىڭ ئىنسانلارنىڭ نورمال تۇرمۇشنى ساقلاش ئۈچۈن كىشىلەر رىئايە قىلىشنى تەلەپ قىلىدىغان ئەڭ ئەقەللى ئەخلاق ئۆلچىمى ئىكەنلىكىنى بىلىش
قائىدە يۇسۇننىڭ ئۇزاق مۇددەتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش جەريانىدا شەكىللەنگەن ئۆلچەم ئىكەنلىكىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : ئائىلە ،مەكتەپ ،ۋە ئاممىۋى سۇرۇنلاردا قايسى قائىدە يۇسۇنلارغا دىققەت قىلىشىمىز كىرەكلىكىنى بىلىشقائىدە يۇسۇننىڭ ئىنسانلارنىڭ ئىنسانلارنىڭ نورمال تۇرمۇشنى ساقلاش ئۈچۈن كىشىلەر رىئايە قىلىشنى تەلەپ قىلىدىغان ئەڭ ئەقەللى ئەخلاق ئۆلچىمى ئىكەنلىكىنى بىلىش
قىيىن نوقتا :  كىشىلىك تۇرمۇش جەريانىدا نىمىلەرگە دىققەت قىلىش كىرەكلىكىنى بىلىش  . قائىدە يۇسۇننىڭ ئۇزاق مۇددەتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش جەريانىدا شەكىللەنگەن ئۆلچەم ئىكەنلىكىنى بىلىش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار بىزنىڭ مەكتەپتە قانداق قائىدە تۈزۈملەر بار بىلەمسىلەر ..؟ دەپ سۇئال سۇراپ ئۇقۇغۇچىلارنى سۆزلىتىش ئارقىلىق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
1.ساۋاقداشلار كۈدىلىك تۇرمۇشتا قانداق قائىدە يۇسۇنلار بار؟
(ئۇقۇغۇچىلاردىن بىر نەچچەيلەن جاۋاپ بىرىدۇ)
كۈندىلىك تۇرمۇشتا نۇرغۇنلىغان قائىدە يۇسۇنلار بار بۇلۇپ تۈرى ئىنتايىن كۆپ : ئەما ئۇلارنىڭ ھەممىسىنىڭ ئۈزىگە چۈشلۇق قانۇنىيىتى بار. مەسىلەن ئالساق : مەكتەپ تۈزۈمى ،يىغىن تۈزۈمى،دوختۇرخانا تۈزۈمى،كىنوخانا تۈزۈمى،ئائىلە تۈزۈمى...........دىگەندەك.
2قائىدە يۇسۇننىڭ ئەڭ ئاساسى پىرىنسىپى نىمە ؟
3.(ئۇقۇغۇچىلار رەسىمنى كۈزۈتىپ جاۋاپ بىرىدۇ)
قائىدە يۇسۇننىڭ ئەڭ ئاساسى پىرىنسىپى بولسا :- 1) كىشىلەرنى ھۆرمەتلەش 2) ئۈزىنى كونتىرول قىلىىش ،يەنى مۇناسىۋەت جەريانىدا ئۆزىنى تۇتىۋېلىش، باشقىلارغا ھۆرمەت بىلەن مۇئامىلە قىلىش ، سۆز ۋە ھەركەتتە بىردەك بۇلۇش،ئۆزىنى چوڭ تۇتماسلىق ، سەمىمىيەتسىزلىك قىلماسلىق 3)كىشىلەرگە ئۆز لايىقىدا مۇئامىلە قىلىش 4)راستچىل ،سەمىمى بۇلۇش، باشقىلارغا چىن كۆڭۈلدىن كۆيۈنۈش، ۋەدىگە ۋاپا قىلىشتىن ئىبارەت.
.ئاخىرىدا دھرىسنى خۇلاسە قىلىپ تاپشۇرۇق بىرىپ دەرىسنى ئاخىرلاشتۇرىمەن
دوسكا لايھىسى :
1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
1.بىز بىلىدىغان قائىدە يۇسۇنلار:
2.        مەكتەپتىكى قائىدە يۇسۇنلار:
3.ئائىلىدىكى قائىدە يۇسۇنلار:
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
ساۋاقداشلار  مەھەللەڭلارنى كۈزىتىپ كىلىڭلار ؟ قانداق قائىدە-يۇسۇنلار بار ئىكەن؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:



دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     5- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            2- سائىتى
دەرىس تېمىسى : 1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
دەرىس مەزمۇنى:        1~3  -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
3.        بىلىم – ماھارەت نىشانى : قائىدە يۇسۇننىڭ ئىنسانلارنىڭ ئىنسانلارنىڭ نورمال تۇرمۇشنى ساقلاش ئۈچۈن كىشىلەر رىئايە قىلىشنى تەلەپ قىلىدىغان ئەڭ ئەقەللى ئەخلاق ئۆلچىمى ئىكەنلىكىنى بىلىش
قائىدە يۇسۇننىڭ ئۇزاق مۇددەتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش جەريانىدا شەكىللەنگەن ئۆلچەم ئىكەنلىكىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : ئائىلە ،مەكتەپ ،ۋە ئاممىۋى سۇرۇنلاردا قايسى قائىدە يۇسۇنلارغا دىققەت قىلىشىمىز كىرەكلىكىنى بىلىشقائىدە يۇسۇننىڭ ئىنسانلارنىڭ ئىنسانلارنىڭ نورمال تۇرمۇشنى ساقلاش ئۈچۈن كىشىلەر رىئايە قىلىشنى تەلەپ قىلىدىغان ئەڭ ئەقەللى ئەخلاق ئۆلچىمى ئىكەنلىكىنى بىلىش
قىيىن نوقتا :  كىشىلىك تۇرمۇش جەريانىدا نىمىلەرگە دىققەت قىلىش كىرەكلىكىنى بىلىش  . قائىدە يۇسۇننىڭ ئۇزاق مۇددەتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش جەريانىدا شەكىللەنگەن ئۆلچەم ئىكەنلىكىنى بىلىش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار بىزنىڭ مەكتەپتە قانداق قائىدە تۈزۈملەر بار بىلەمسىلەر ..؟ دەپ سۇئال سۇراپ ئۇقۇغۇچىلارنى سۆزلىتىش ئارقىلىق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
(مەكتەپ قوروسىدىكى قائىدە يۇسۇنلار)
1.ساۋاقداشلار بىزنىڭ مەكتەپتە قانداق قائىدە يۇسۇنلار بار؟
(ئۇقۇغۇچىلاردىن بىر نەچچەيلەن جاۋاپ بىرىدۇ)
بىزنىڭ مەكتەپتە نۇرغۇنلىغان قائىدە يۇسۇنلار بار بۇلۇپ تۈرى ئىنتايىن كۆپ : ئەما ئۇلارنىڭ ھەممىسىنىڭ ئۈزىگە چۈشلۇق قانۇنىيىتى بار. مەسىلەن ئالساق : تازىلىق قىلىش ،مەكتەپكە كىلىش ،دەرىسكە قاتنىشىش،رۇخسەت سوراش،دەم ئېلىش،تاپشۇرۇق ئىشلەش،ئىمتاھان بىرىش،ئۆزئارا ئىتىپاقلىققا ئەھمىيەت بىرىش،ئۈگىنىش قىلىش،بايراق چىقىرىش،بايراق چۈشۈرۈش تۈزۈمى...........دىگەندەك نۇرغۇنلىغان تۈزۈملەر بار.
2 .قائىدە يۇسۇننىڭ ئەڭ ئاساسى پىرىنسىپى نىمە ؟
3.(ئۇقۇغۇچىلار رەسىمنى كۈزۈتىپ جاۋاپ بىرىدۇ)
قائىدە يۇسۇننىڭ ئەڭ ئاساسى پىرىنسىپى بولسا :- 1) كىشىلەرنى ھۆرمەتلەش 2) ئۈزىنى كونتىرول قىلىىش ،يەنى مۇناسىۋەت جەريانىدا ئۆزىنى تۇتىۋېلىش، باشقىلارغا ھۆرمەت بىلەن مۇئامىلە قىلىش ، سۆز ۋە ھەركەتتە بىردەك بۇلۇش،ئۆزىنى چوڭ تۇتماسلىق ، سەمىمىيەتسىزلىك قىلماسلىق 3)كىشىلەرگە ئۆز لايىقىدا مۇئامىلە قىلىش 4)راسچىل ،سەمىمى بۇلۇش، باشقىلارغا چىن كۆڭۈلدىن كۆيۈنۈش، ۋەدىگە ۋاپا قىلىشتىن ئىبارەت.
.ئاخىرىدا دھرىسنى خۇلاسە قىلىپ تاپشۇرۇق بىرىپ دەرىسنى ئاخىرلاشتۇرىمەن.
دوسكا لايھىسى :1ـ دەرىس .قائىدە يۇسۇنلۇق بۇلايلى
(مەكتەپ قوروسىدىكى قائىدە يۇسۇنلار)
1.بىز بىلىدىغان قائىدە يۇسۇنلار:
4.        مەكتەپتىكى قائىدە يۇسۇنلار:
3.ئائىلىدىكى قائىدە يۇسۇنلار:
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
ساۋاقداشلار  مەھەللەڭلارنى كۈزىتىپ كىلىڭلار ؟ قانداق قائىدە-يۇسۇنلار بار ئىكەن؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:



دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     5- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            1- سائىتى
دەرىس تېمىسى : 2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
دەرىس مەزمۇنى:        3~5  -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : كوللىكتىپنىڭ نىمە ئىكەنلىكىن بىلىش، كوللىكتىپنىڭ نىمىگە سىمۋول قىلىنىدىغانلىقىنى بىلش
ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسىنى بىلىش
نۇرغۇنلىغان شان-شەرەپلەرنىڭ ئىتىپاقلىشىش،ھەمكارلىشىش ئارقىلىق قولغا كىلىدىغانلىقىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
1.        مۇھىم نۇقتا : كوللىكتىپنىڭ نىمە ئىكەنلىكىن بىلىش، كوللىكتىپنىڭ نىمىگە سىمۋول قىلىنىدىغانلىقىنى بىلش
ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسىنى بىلىش
قىيىن نوقتا :  نۇرغۇنلىغان شان-شەرەپلەرنىڭ ئىتىپاقلىشىش،ھەمكارلىشىش ئارقىلىق قولغا كىلىدىغانلىقىنى بىلىش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسى نىمە دەپ سۇئال سوراش ئارقىلق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن.
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
1.        كوللىكتىپنى قانداق چۈشىنىشىمىز كېرەك؟
2.        ئۇقۇغۇچىلار مۇزاكىرە قىلىپ جاۋاپ بىرىدۇ؟
3.        كوللىكتىپ بولسا:- كونىلار ئېيىتقاندەك ‹‹ياغۇز ئاتنىڭ دېڭى چىقماس،دېڭى چىقسىمۇ چېڭى چىقماس›› ‹‹ئايرىلغاننى ئېيىق يەر،بۆلۈنگەننى بۆرە...››دىگەن تەمسىللىرىگە ئوخشاش كوللىكتىپ بىزنى ئىتىپاقلاشتۇرۇپ، ھەمكارلىقىمىزنى كۈچەيتىدۇ؛ كوللىكتىپ بىزنىڭ قىيىنچىلىقلىرىمىزنى يىڭىشىمىزگە ياردەم بىرىپ،ئىشەنچىمىزنى چوڭقۇرلاشتۇرۇدۇ.بىز پەقەت كوللىكتىپ ئارىسىدىلائادەم بىلەن ئادەم ئوتتۇرسىدىكى ھەقىقى مىھرى – مۇھەببەتنى ھىس قىلدۇرۇدۇ.
ئاخىرىدا دھرىسنى خۇلاسە قىلىپ تاپشۇرۇق بىرىپ دەرىسنى ئاخىرلاشتۇرىمەن
دوسكا لايھىسى :
2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
1.        كوللىكتىپ توغرىسىدا چۈشەنجە:-
2.        كوللىكتىپنىڭ رۇلى توغرىسىدا:-
بىز بىلىدىغان كوللىكتىپلار كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
بىز نىمە ئۈچۈن كوللىكتىپتىن ئايرىلالمايمىز؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:











دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     5- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            2- سائىتى
دەرىس تېمىسى : 2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
دەرىس مەزمۇنى:        3~5  -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : كوللىكتىپنىڭ نىمە ئىكەنلىكىن بىلىش، كوللىكتىپنىڭ نىمىگە سىمۋول قىلىنىدىغانلىقىنى بىلش
ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسىنى بىلىش
نۇرغۇنلىغان شان-شەرەپلەرنىڭ ئىتىپاقلىشىش،ھەمكارلىشىش ئارقىلىق قولغا كىلىدىغانلىقىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
2.        مۇھىم نۇقتا : كوللىكتىپنىڭ نىمە ئىكەنلىكىن بىلىش، كوللىكتىپنىڭ نىمىگە سىمۋول قىلىنىدىغانلىقىنى بىلش
ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسىنى بىلىش
قىيىن نوقتا :  نۇرغۇنلىغان شان-شەرەپلەرنىڭ ئىتىپاقلىشىش،ھەمكارلىشىش ئارقىلىق قولغا كىلىدىغانلىقىنى بىلىش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ئىتىپاقلىق كۈچ دىگەن سۆزنىڭ مەنىسى نىمە دەپ سۇئال سوراش ئارقىلق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن.
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
1.        ئىتىپاقلىقنى قانداق چۈشىنىشىمىز كېرەك؟
2.        ئۇقۇغۇچىلار مۇزاكىرە قىلىپ جاۋاپ بىرىدۇ
3.        ئىتىپاقلىق بولسا:- كونىلار ئېيىتقاندەك ‹‹ياغۇز ئاتنىڭ دېڭى چىقماس،دېڭى چىقسىمۇ چېڭى چىقماس›› ‹‹ئايرىلغاننى ئېيىق يەر،بۆلۈنگەننى بۆرە...››دىگەن تەمسىللىرىگە ئوخشاش كوللىكتىپ بىزنى ئىتىپاقلاشتۇرۇپ، ھەمكارلىقىمىزنى كۈچەيتىدۇ؛ كوللىكتىپ بىزنىڭ قىيىنچىلىقلىرىمىزنى يىڭىشىمىزگە ياردەم بىرىپ،ئىشەنچىمىزنى چوڭقۇرلاشتۇرۇدۇ.بىز پەقەت كوللىكتىپ ئارىسىدىلائادەم بىلەن ئادەم ئوتتۇرسىدىكى ھەقىقى مىھرى – مۇھەببەتنى ھىس قىلدۇرۇدۇ.
ئاخىرىدا دھرىسنى خۇلاسە قىلىپ تاپشۇرۇق بىرىپ دەرىسنى ئاخىرلاشتۇرىمەن
دوسكا لايھىسى :
2-دەرىس:كوللىكتىپ
(كوللىكتىپنى چۈشىنەيلى)
3.        كوللىكتىپ توغرىسىدا چۈشەنجە:-
4.        كوللىكتىپنىڭ رۇلى توغرىسىدا:-
بىز بىلىدىغان كوللىكتىپلار كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
نىمە ئۈچۈن ئىتىپاقلىق ھەممىدىن مۇھىم دەيمىز؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-9-6 15:48:55|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن مۇشۇ دەرس تەييارلىقىغا ئېھتىياجلىق ئىدىم. ئەجرىڭزگە رەھمەت
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش