كۆرۈش: 707|ئىنكاس: 2

ئۈنۋىرىسال ئەمەلىيەت تەييارلىقى (ئۇيغۇرچە)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئۈنۋىرىسال ئەمەلىيەت تەييارلىقى بولۇپ ، كدلېندارلىق پىلان ۋە ئالدىنقى تۆت سائەتلىك تەييالىق .....


ظوقذتذش سذرظەت پئلان جەدئؤئلئ教学进度计划表
ئۈنۋىرىسال 3-يىللىق 1-ماۋسۇم
دەرس ساظئتئ
课时        ظوقذتذش مەزمذنئ教学内容        باشلئنئش-توختاش ؤاقتئ起至时间        ەەپتە
周次
2        1-        بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 باشقىلار بىلەن تونوشۇش شادلىقى        8- ئاينىڭ 31- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 4- كۈنگىچە        1
2        2-        بۆلەك
تۇرمۇش ۋە موھىت
ئاساسى تېما 2  يېمەكلىك بىخەتەرلىكى        9- ئاينىڭ 7- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 11- كۈنگىچە        2
2        3-        بۆلەك
ئىنسانلار مەدەنىيىتى ۋە جەمئىيەت
ئاساسى تېما 3  ئۆسۈپ يېتىلىش مۇساپىسى        9- ئاينىڭ 14- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 18- كۈنگىچە        3
2       
قۇربان ھېيىت
        9- ئاينىڭ 21- كۈنىدىن
9- ئاينىڭ 25- كۈنگىچە        4
2        دولەت بايرىمى         9- ئاينىڭ 28- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 2- كۈنگىچە        5
2        ئاساسى تېما 3  ئۆسۈپ يېتىلىش مۇساپىسى
4-        بۆلەك
تەبىئەت ۋە پەن-تېخنىكا
ئاساسى تېما 4 ئىككى قولىمىزدىكى بىلىملەر        10- ئاينىڭ 5- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 9- كۈنگىچە        6
2         5-بۆلەك
تەبىئەت ۋە پەن-تېخنىكا
ئاساسى تېما 4 ئىككى قولىمىزدىكى بىلىملەر        10- ئاينىڭ 12- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 16- كۈنگىچە        7
2        ئاساسى تېما 5 سېھرىلىك يورۇقلۇق        10- ئاينىڭ 19- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 23- كۈنگىچە        8
2        ئەمگەك ۋە تېخنىكا
1-        بۆلەك
كىچىك ئاشپەز
1-پائالىيەت گۈرۈچ دۈملەش        10- ئاينىڭ 26- كۈنىدىن
10- ئاينىڭ 30- كۈنگىچە        9
2        كىچىك ئاشپەز
2-پائالىيەت شىنجاڭچە ئىچىملىكلەر        11- ئاينىڭ 2- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 6- كۈنگىچە        10
2        كىچىك ئاشپەز
3-پائالىيەت مەن مېۋە يېيىشكە ئامراق        11- ئاينىڭ 9- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 13- كۈنگىچە        11
2        2-        بۆلەك
ياساش
1-پائالىيەت ئىستىرو شەكىل ياساش        11- ئاينىڭ 16- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 20- كۈنگىچە        12
2        2-پائالىيەت پۆپۈك قورچاق        11- ئاينىڭ 23- كۈنىدىن
11- ئاينىڭ 27- كۈنگىچە        13
2        3-        بۆلەك
قول ئىشلىرى
1-پائالىيەت تۈگمە قاداش        11- ئاينىڭ 29- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 3- كۈنگىچە        14
2        2-پائالىيەت سوپۇن ياساش        12- ئاينىڭ 6- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 10- كۈنگىچە        15
2        تەكرار ۋە ئۈگنىش        12- ئاينىڭ 13- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 17- كۈنگىچە        16
2        تەكرار ۋە ئۈگنىش        12- ئاينىڭ 20- كۈنىدىن
12- ئاينىڭ 24- كۈنگىچە        17
2        تەكرار ۋە ئۈگنىش        12- ئاينىڭ 27- كۈنىدىن
1- ئاينىڭ 3- كۈنگىچە        18







دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     3- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            1- سائىتى
دەرىس تېمىسى : بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
دەرىس مەزمۇنى:        3~6 -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ئېجىتمائى مۇناسىۋەت ، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش

قىيىن نوقتا :  باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش ، ئېجىتمائى مۇناسىۋەتنىڭ پايدىسى
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ، ھەممىڭلار بۇرۇنلا ئۆز ئارا تونۇشامتىڭلار ؟ قانداق تونۇشقان ؟
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
<< تونۇشۇشنىڭ ئۆزى بىر خۇشاللىق ، ئىناق ئۆتۈش سىز ۋە ماڭا باغلىق  >> . بىز ئوخشاش بىر ماكاندا ياشىدۇق ، ئۆز ئارا باردى – كەلدى قىلىش ئارقىلىق دوست بولدۇق ، بىز خۇشخۇي ، ئۈمىدۋار ، دوستانە ، ئاق كۆڭۈل ۋە سەمىمى بولساقلا ئۆز ئارا ئىناق ئۆتۈپ ، خۇشال – خۇرام ياشىيالايمىز . ئۆز ئارا ھۆرمەتلەشكەندە ، چۈشەنگەندە ياردەملەشكەندە ۋە ئىشەنگەندىلا دوستلۇقىمىزنى داۋاملاشتۇرالايمىز
  << بار پۈتۈن ئالەمدە بىزنىڭ چىن قەلبىداش دوستىمىز ، بۇ جاھاننىڭ ئەڭ چېتىمۇ ئەڭ يېقىن تام قوشنىمىز . >> دىمەك ، دوستلۇق مەڭگۈ قەدىرىلەشكە ئەرزىيدىغان مۇقەددەس ، گۈزەل تۇيغۇ .
دوسكا لايھىسى :
بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
قانداق قىلغاندا ياخشى دوستلاردىن بولغىلى بولىدۇ ؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:





دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     3- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            2- سائىتى
دەرىس تېمىسى : بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
دەرىس مەزمۇنى:        7~9  -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
ئېجىتمائى مۇناسىۋەت ، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش ، دوستلۇقىنى قەدىرىلەش

قىيىن نوقتا : دوستلۇقنى قەدىرىلەشنى بىلىش ، باشقىلار بىلەن تونۇشۇش ۋە دوستلىشىشنىڭ موھىملىقىنى بىلىش ، ئېجىتمائى مۇناسىۋەتنىڭ پايدىسى
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ، ھەممىڭلار بۇرۇنلا ئۆز ئارا تونۇشامتىڭلار ؟ قانداق تونۇشقان ؟
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
<< تونۇشۇشنىڭ ئۆزى بىر خۇشاللىق ، ئىناق ئۆتۈش سىز ۋە ماڭا باغلىق  >> . بىز ئوخشاش بىر ماكاندا ياشىدۇق ، ئۆز ئارا باردى – كەلدى قىلىش ئارقىلىق دوست بولدۇق ، بىز خۇشخۇي ، ئۈمىدۋار ، دوستانە ، ئاق كۆڭۈل ۋە سەمىمى بولساقلا ئۆز ئارا ئىناق ئۆتۈپ ، خۇشال – خۇرام ياشىيالايمىز . ئۆز ئارا ھۆرمەتلەشكەندە ، چۈشەنگەندە ياردەملەشكەندە ۋە ئىشەنگەندىلا دوستلۇقىمىزنى داۋاملاشتۇرالايمىز
  << بار پۈتۈن ئالەمدە بىزنىڭ چىن قەلبىداش دوستىمىز ، بۇ جاھاننىڭ ئەڭ چېتىمۇ ئەڭ يېقىن تام قوشنىمىز . >> دىمەك ، دوستلۇق مەڭگۈ قەدىرىلەشكە ئەرزىيدىغان مۇقەددەس ، گۈزەل تۇيغۇ .

دوسكا لايھىسى :
بىرىنجى بۆلەك
مۇلازىمەت قىلىش ۋە ئادەتلىنىش
ئاساسى تېما 1 :   باشقىلار بىلەن تونۇشۇش شادلىقى
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
نېمىشقا بەزى ساۋاقداشلارنىڭ دوستلىرى كۆپ ، بەزى ساۋاقداشلارنىڭ ئاز ؟ قانداق قىلىش كېرەك ؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:










دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     3- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            1- سائىتى
دەرىس تېمىسى : ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
دەرىس مەزمۇنى:        10~12 -بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : يېمەكلىك بىخەتەرلىكىگە دىققەت قىلىش ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك ، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك

قىيىن نوقتا : يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ، قانداق يېمەكلەر ئەخلەت يېمەكلىك ھېسابلىنىدۇ؟ قايسىلىرىنى ئېستىمال قىلىپ باققانتىڭلار ؟
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
خۇشپۇراق ، تەمى ئۆزگىچە ئۇششاق – چۈششەك يېمەكلىكلەرگە  پۇراقلىق خۇرۇچ ، رەڭ پېگمىنىتى ، چىرىشتىن ساقلىغۇچى رىئاكتىپ ماددىلار ھەددىدىن زىيادە ئىشلىتىلگەن بولغاچقا ئادەمنىڭ جىگەر بۆرەك ... قاتارلىق موھىم ئەزالىرىنى ناھايىتى چوڭ زىيانغا ئۇچىرىتىدۇ . كۆپ مىقداردا ئېستىمال قىلغاندا راك كېسىلىنى پەيدا قىلىدۇ ، ئىشلەپچىقىرىش ئورنى ، ۋاقتى يېزىلمىغان كۆپتۈرۈلگەن ، تۇزغا چىلانغان ، مايدا پىشۇرۇلغان ، تەركىبىدە ساخارىن بار يېمەكلىكلەر ۋە ئېچىملىكلەردە پۇراقلىق خۇرۇچ ، رەڭ پېگمىنىتى ، چىرىشتىن ساقلىغۇچى رىئاكتىپ ماددىلارنىڭ مىقدارى  ھەددىدىن زىيادە كۆپ بولىدۇ . شۇڭا بۇ يېمەكلىكلەر ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلاملىقىغا ئىنتايىن پايدىسىز .

دوسكا لايھىسى :
ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
ئەخلەت يېمەكلىك دىگەن نېمە ؟قانداق زىيىنى بار ؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:










دەرىس ۋاقتى :  2015  -يىلى - ئاينىڭ   -كۈنى
ئوقۇتقۇچى :            ئەخمەتجان ئابدىغىنى
دەرىس پەن تۈرى :     شىنجاڭ ئونۋىرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى       
دەرىس ئۆتۈلىدىغان سىنىپ:     3- يىللىق سىنىپ
دەرىس تىپى:         ئادەتتىكى دەرىس
سائىتى:            2- سائىتى
دەرىس تېمىسى : ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
دەرىس مەزمۇنى:        13~16-بەتلەردىكى مەزمۇنلار
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىم – ماھارەت نىشانى : << ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك ، بىخەتەرلىكىگە دىققەت قىلىش ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك قاتارلىق مەزمۇنلار
جەريان ۋە ئۇسۇل :ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەپ تېكىسىتنى ئوقۇش ۋە كۈزىتىش
ھېسسىيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى :
يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، << ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك ، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقى تەربىيىسى ، ئىلىم – پەن تەربىيىسى ماسلاشتۇرۇلىدۇ .
مۇھىم نۇقتا : << ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك،  يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك

قىيىن نوقتا : يېمەكلىك بىخەتەرلىكى ، ئەخلەت يېمەكلەرنى قەتئى يېمەسلىك ،<< ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:  ئوقۇش ،سۆزلەش،كۈزۈتىش،چۈشىنىش ئىقتىدارىنى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈش.  تۇرمۇش بىلىمىگە ئىگە قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىدۇ
ئۈگىنىش ئۇسۇلى :  ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش ، مۇستەقىل ئۈگىنىش
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ، قانداق يېمەكلەر ئەخلەت يېمەكلىك ھېسابلىنىدۇ؟ قايسىلىرىنى ئېستىمال قىلىپ باققانتىڭلار ؟
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇل:
ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
خۇشپۇراق ، تەمى ئۆزگىچە ئۇششاق – چۈششەك يېمەكلىكلەرگە  پۇراقلىق خۇرۇچ ، رەڭ پېگمىنىتى ، چىرىشتىن ساقلىغۇچى رىئاكتىپ ماددىلار ھەددىدىن زىيادە ئىشلىتىلگەن بولغاچقا ئادەمنىڭ جىگەر بۆرەك ... قاتارلىق موھىم ئەزالىرىنى ناھايىتى چوڭ زىيانغا ئۇچىرىتىدۇ . كۆپ مىقداردا ئېستىمال قىلغاندا راك كېسىلىنى پەيدا قىلىدۇ ، ئىشلەپچىقىرىش ئورنى ، ۋاقتى يېزىلمىغان كۆپتۈرۈلگەن ، تۇزغا چىلانغان ، مايدا پىشۇرۇلغان ، تەركىبىدە ساخارىن بار يېمەكلىكلەر ۋە ئېچىملىكلەردە پۇراقلىق خۇرۇچ ، رەڭ پېگمىنىتى ، چىرىشتىن ساقلىغۇچى رىئاكتىپ ماددىلارنىڭ مىقدارى  ھەددىدىن زىيادە كۆپ بولىدۇ . شۇڭا بۇ يېمەكلىكلەر ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلاملىقىغا ئىنتايىن پايدىسىز .
<< ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك : سىرىتقى ئورالمىسىدا ئىشلەپچىقىرىش ۋاقتى ، مەھسۇلات سۇپتىنىڭ لاياقەتلىك گۇۋاھنامىسى ( ئىجازەتنامىسى ) ، ئىشلەپچىقارغان زاۋۇت نامى ، ئادېرىسى يوق بولغان يېمەكلىكلەرنى كۆرسىتىدۇ .
دوسكا لايھىسى :
ئىككىنجى بۆلەك
تۇرمۇش ۋە مۇھىت
ئاساسى تېما 2 :   يېمەكلىك بىخەتەرلىكى
كۆرسەتمە :   
دەرسخاندىكى ئەسلىھەلەر ۋە كىتابتىكى كۆرسەتمە رەسىملەر
تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى :
<< ئۈچ يوق يېمەكلىك >> يېمەكلىك دىگەن نېمە ؟
كىيىنكى سائەتلىك دەرىسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىش
تەستىق ئىمزا :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش:


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-9-5 10:47:53|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنى قانداق چۈشۈرىمىز؟چۈشۈرۈش ئادىرىسى يوققۇ؟
ۋاقتى: 2015-9-16 19:20:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2-يىللىقلارنىڭ ئۇنۋىرسال ئەمەلىيەت دەرىس تەييارلىقى يوقمۇ؟
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش