كۆرۈش: 458|ئىنكاس: 2

4-يىللىق 1-مەۋسۇم ئەدەبىيات

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
2تىللا
课时教学设计سائەتلىكئوقۇتۇش پىلانى
      ھەپتەسائىتىسائەت      课时      
  
1.دەرىس  تەكلىمىكانغا نەزەر
  
  دەرس تىمىسى
  课题
  
  
ھەل قىلىش ئۇسۇلى
  
  
قىيىن نوقتا
  
  
مۇھىم نوقتا
  
  
ئوقۇتۇش  نىشانى ۋە ئۇنى ھەل قىلىش ئۇسۇلى
  
教学目标及解决方法
  
   
  قوزغىتىش، ئىلھاملاندۇرۇش، يېتەكلەش.
  
  
  ئىزدىنىپ، ھەمكارلىشىپ، مۇستەقىل ئۆگىنىش.
  
  
  
  
  
  
تېكىستتىن ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلارنى تىپىپ  جۇملىدىكى رولىنى بىلىۋىلىش
  
  
  
بىلىم  نىشانى
  
知识目标
  
  
  
  
  
  
تېكىستتىكى ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلارنى تېپىپ  رولىنى چۇشىنىش.
  
  
  
ئىقتىدار  نىشانى
  
能力目标
  
  
  
  
  
  

ئىكلوگىيلىك مۇھىت ۋە ئىكلوگىيلىك تەڭپۇڭلۇقنى  قوغداش ئىددىيسىنى تۇرغۇزۇش.

   
  
  
ھىسسىيات،  پۇزىتسىيەۋە قىممەت قارىشى نىشانى
  
  
تەكلىماكان  قۇملۇقىغا ئائىت رەسىملەر
  
كۆرسەتمىلىك  ئۇقۇتۇش
  
  
ئوقۇتۇش  ۋاستىسى ۋە ئوقۇتۇش شەكلى
  
  

ساۋاقداشلار،ھەممىمىز  مۇستەقىل ھالدا « تەكلىمىكانغا نەزەر »دىگەن تېكىستنى ئوقۇپ

  
مەزمۇنىنى ئەسلەپ باقايلى !
  
  

( ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى مۇستەقىل ھالدا ئوقۇپ  چىقىدۇ،مەزمۇنىنى ئوتتۇرغا قويىدۇ،ئوقۇتقۇچى قۇملۇقنىڭ مەنزىرسىنى ئوبرازلىق  قىلىپ ئەكىس-ئەتتۇرۇپ كورسىتۇپ بىرىدۇ.)

   
  
  
ئوقۇتۇش  جەريانى(تەييارلىق سىناق يىڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش)نىڭ لاھىيلىنىشى
  
教学过程(前提测评,导入新课)的设计
  

  
  
1. دەرىس  تەكلىمىكانغا نەزەر
  
  

1.› ساۋاقداشلار ئىككى  ئوقۇغۇچى ھەمكارلىشىپ تېكىستنى ناھايىتى ئەستايىدىل ئوقۇپ

  

تېكىست  ئىچىدىن ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە قوللىنىلغان جۇملە،ئوبرازلىق سۆزللەرنى تېپىپ  ئۇلارنىڭ شۇ جۇملىللەردىكى رولىنى چۇشىنىۋېلىڭلار .

  

( چۇشەنچە  ئايدىڭلاشتۇرۇلغاندىن كىيىن دەپتىرىگە چىرايلىق قىلىپ يىزىشقا ئىلھاملاندۇرلىدۇ  .)

  

2.› بىرىلگەن جۇملە  شەكلىگە ئاساسەن جۇملە تۇزۇشكە يېتەكلەش بىلەن ئىستىلىستىكىلىق

  

ۋاستىلاردىن پايدىلىنىشنىڭ ئەھمىيىتى  چۇشەندۇرلىدۇ .

  

1.ئۆزگىچە ــــ خۇتەندە  سىلىنىۋاتقان قۇرۇلۇشلارنىڭ لايىلىنىش ئۆزگىچە .

  

2. گېرىسمەن ـــ قۇياش  نۇرى تال باراڭلار ئاستىغا گىرىسمەن شولا چۇشۇرۇپ تۇراتتى .

  

3. ..يا...يا...يا... ـ  تەكلىمىكاندا يا ئادىمىزات يا قۇشلار يا دەل-دەرەخدىن ئەسەرمۇ

  
يوق ئىدى .
  

3.تېكىست ئىچىدىن  تەكلىمىكان قۇملۇقىدا بوران چىقىشنىڭ ئالدىنقى شەپىسىنى تېپىپ

  

چىقىشقا چىقىۋاتقان ۋە  توختىغاندىن كېيىنكى ئەھۋالى يىزىلغان جۇملىلەرنى تېپىپ چىقىپ

  

كوز قارشىنى ئوتتۇرغا  قويۇشقا يېتەكلەپ ئىددىۋى تەربىيە بىرىلىدۇ .

  
مۇستەھكەملەش:تېكىستتىن ئۆزىڭىزگە ئەڭ  تەسىر قىلغان سۆز ھەم جۇملىلەرنى تېپىپ
  

چۇشەندۇرەلەمسىز  ؟

  
  
  
  
ئوقۇتۇش  جەريانى(ئوقۇتۇش مەزمۇنى،ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگۈنۈش شەكلى،ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى  ھەمكارلىق پالىيتى،ئاساسى بىلىمنى خۇلاسىلاش)نىڭ لاھىيلىنىشى
  
教学过程 (教学内容,教学方法与学习方法,师生活动,总结基础知识)的设计
  
  
  
  
تۈۋەندىكى سۆزلەرگە  جۈملە تۈزۈڭ.
  
  
1.ئۆزگىچە ــــ
  
2. گېرىسمەن ـــ
  
3. ..يا...يا...يا... -
  
   
  
  
ئاساسى بىلىمنى خۇلاسىلاش،ئىقتىدار  سىناش سۇئالىنىڭ لاھىيلىنىشى
  
总结基础知识,能力测评的设计
  
  
مەشىق دەپتەر 1-2 –  بەتتىكى مەزمۇنلار
  
  
تاپشۇرۇق
  
作业
  
  
  
1-دەرىس تەكلىمىكانغا  نەزەر
  
  
جۇملە :  
  
دەرىستىن يەكۇن:
   
  
  
  
  
  
دوسكا  لاھىيسى
  
  
  
板书设计
  
   
  
  
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئولىنىش
  
课后反思
  
  教研组长意见;                             ئوقۇتۇش گۇرۇپپا باشلىقىنىڭ پىكىرى
  يىل   ئاي   كۈن
  
年   月   日        
  

四年级语文1-2.doc四年级语文1-2.doc


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-9-1 11:04:53|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ياىشىمۇ سىز؟ تېمىڭىزنى تىللالىق قىلماقچى بولسىڭىز ئۇنى سىز ئەمەس باشقۇرغۇچىلار قىلىدۇ . باشقۇرغۇچىلارغا ئۇچۇر قىلسىڭىز تېمىڭىزنىڭ پايدىلنىش قىممىتىگە قاراپ تىللالىق قىلىپ بېرىدۇ . رەھمەت ياخشى تېما يوللاپسىز ، داۋاملىق ياخشى تېمىلىرىڭىز ئۈزۈلمىگەي !
ۋاقتى: 2015-9-7 11:45:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت،بىلەلمىدىم ئانا تىلمىدۇ؟قوش تىلمىدۇ؟
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش