| باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمى بۆلۈمنىڭ 2013- 2014-ئۇقۇش يىلى 2- مەۋسۇملۇق ئوقۇتۇش خىزمەت پىلانى
پىلان تۈزۇشتىكى مەقسەت: پارتىيەنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى ئەستايىدىل ئىزچىللاشتۇرۇپ ، مائارىپ ئىسلاھاتىنى چۇڭقۇرلاشتۇرۇپ، يىڭى دەرىس ئىسلاھاتىنى ھەققى تۈردە يۇلغا قۇيۇش – مائارىپ خىزمەتچىلىرىنىڭ ئالدىغا قۇيۇلغان مۇھىم ۋەزىيپىلەرنىڭ بىرى. ئىلمى بۆلۈم مەكتەپتىكى تەلىم - تەربىيە، ئۇقۇتۇش خىزمىتىگە مەخسۇس يىتەكچىلىك قىلىدىغان ۋە بىۋاستە قۇل تىقىپ ئىشلەيدىغان تەشكىلات. بىز ئىلمى بۆلۈم خادىملىرى پارتىيە ھۈكۈمەتنىڭ چاقىرىقىغا ئاكتىپ ئاۋاز قۇشۇپ، ‹‹ ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش››، مۇھىم ئىددىيىسى، <<سوتسىيالىستىك شان- شەرەپ ۋە ئارا- نۇمۇس قارىشىنىڭ>> سادىق ئەمەلىيەتچىلىرىدىن بۇلۇپ، تەلىم –تەربىيە خىزمىتنى جانلىق ئۇڭۇشلۇق ئىلپ بىرىپ، مەكتەپنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش تەلىم-تەربىيە سۈپتىنى يۇقۇرى كۇتۇرۇپ، ئۇقۇ- ئۇقۇتۇشنىڭ دائىملىق قائىدە- قانۇنىيەتلىرىنى ئۆز ۋاقتىدا ئەستايدىل ئىجرا قىلىپ، ھەر تەرەپلىمە تەربىيەلەشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ، خىزمەتنى تىخىمۇ يۇكسەلدۇرۇش ئۇچۇن يىڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ ، مائارىپ ئىدارىسى ۋە ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىنىڭ تەلىپى بۇيىچە بۇ ئۇقۇتۇش ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانىمىزۋە ئالدىنقى ماۋسۇمدىكى ساقلانغان مەسىلىلەرنى تۇۋەندىكىچە ئۇتتۇرغا قۇيىمىىز.
ئالدىنقى ماۋسۇمدىكى ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ئاساسلىق ساقلانغان مەسىلە: 1. ئوقۇتۇش ۋاقتىغا ئۈنۈملۈك كاپالەتلىك قىلغان بولساقمۇ،ياش ئوقۇتقۇچىلارنى يىتەكلەش يىتەرلىك بولماسلىقتىن ئۇلارنىڭ ئاساسى مائارىپنىڭ ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشىىشى ياخشى بولالمىدى. 2. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تۇراقلىقىغا كاپالەتلىك قىلغان بولساقمۇ،كەسپى ساپاسىنى ئۆستۈرۈشكە سەل قاراپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ساپاسى تۈۋەن ،مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش كەمچىل. 3. بىرىنجى يىللىق ساۋات چىقىرىشقا ئەھمىيەت بەرگەن بولساقمۇ،پىشقان تەجرىبىلىك ئوقۇتقۇچىلارنى بەلگىلەشكە سەل قارالغان. 4. مەكتىپىمىزنىڭ خەنزۇتىلى ئوقۇتۇشى نىسپى ھالدا تۈۋەن بۇلۇپ قالغان،بۇجەھەتتە ئۈلگىلىك،تەجرىبىلىك ئۇچۇق دەرسلەرنى ئۆتكۈزۈپ ،تەربىيلەش،يىڭى ئۇسۇللارنى تېپىپ قوللىنىش يىتەرلىك بولمىغان. 5. ئوقۇتقۇچىلارنى ۋاقتى-ۋاقتىدا ئوقۇتۇش تەتقىقات مۇھاكىمە پائالىيەتلىرىگە ئويۇشتۇرۇپ،ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشكە سەل قارالغان. يۇقارقى مەسىلىلەرنى تۈزىتىش ۋە بۇماۋسۇم تېخىمۇ ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن تۈۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمىز.
1- ئۇمۇمى ئەھۋال
باشلانغۇچ مەكتىۋىمىزدە قۇرۇلۇشقا تىگىشلىك ئاممىۋى تەشكىلاتلار تۇلۇق تەسسىس قىلىنىپ قۇرۇلغان بۇلۇپ، مەكتىۋىمىزدەمەركىزى مەكتەپ، تارماق مەكتەپ بار. ئوقۇتقۇچىلار قۇرۇلمىسى: بۇ ئۇقۇش مەۋسۇمىدا مەكتىۋىمىىزنىڭ ئۇمۇمى ئىشچى - خىزمەتچى سانى نەپەر بۇلۇپ، بۇنىڭدىن ئايال نەپەر. تۇلۇق كۇرۇس نەپەر. مەخسۇس كۇرۇس: نەپەر. ئوتتۇرا تېخنىكۇم: نەپەر . ئىشچىلار تېخنىكۇم نەپەر. ئۈنۋان قۇرۇلمىسى: باشلانغۇچ ئالى دەرىجە نەپەر . 1- دەرىجە نەپەر. 2- دەرىجە نەپەر. مەكتىۋىمىزدىكى مەخسۇس ئوقۇتقۇچى نەپەر بۇلۇپ ئوقۇش تارىخىدا ئۆلچەمگە يەتكىنى نەپەر ئۆلچەمگە يەتكەن . ئوقۇتقۇچىلار سالاھىتىگە ئىگە بولغانلار نەپەر. دائىملىق تەربىيەدە تەربىلەنگەنلەر نەپەر. ئۇمۇمى پارتىيە ئەزاسى نەپەر بۇلۇپ ئىتپاق ئەزاسى 25 نەپەر.
ئوقۇغۇچى ۋە سىنىپ قۇرۇلمىسى: ئوقۇغۇچى سانى نەپەر بۇلۇپ بۇنىڭ ئىچىدىن قىز ئوقۇغۇچىلار سانى نەپەر. سىنىپ سانى. ئادەتتىكى سىنىپ ، ئوقۇغۇچى سانى نەپەر. قوشتىل سىنىپ . ئوقۇغۇچى سانى نەپەر . ئومۇمى ئوقۇغۇچىلار ئىچىدىن پىئۇنىرلار نەپەر.
مەكتىۋىمىزنىڭ بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدىكى سىنىپ ۋە ئۇقۇغۇچى سانى ئەھۋالى .
|
|