كۆرۈش: 1024|ئىنكاس: 23

باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمىي بۈلۈم خىزمەت پىلانى 18بەت ئەڭ يىڭى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
باشلانغۇچ مەكتەپ ئىلمى بۆلۈمنىڭ 2013- 2014-ئۇقۇش يىلى 2- مەۋسۇملۇق ئوقۇتۇش خىزمەت پىلانى

پىلان تۈزۇشتىكى مەقسەت:
پارتىيەنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى ئەستايىدىل ئىزچىللاشتۇرۇپ ، مائارىپ ئىسلاھاتىنى چۇڭقۇرلاشتۇرۇپ، يىڭى دەرىس ئىسلاھاتىنى ھەققى تۈردە يۇلغا قۇيۇش – مائارىپ خىزمەتچىلىرىنىڭ ئالدىغا قۇيۇلغان مۇھىم ۋەزىيپىلەرنىڭ بىرى. ئىلمى بۆلۈم مەكتەپتىكى تەلىم - تەربىيە، ئۇقۇتۇش خىزمىتىگە مەخسۇس يىتەكچىلىك قىلىدىغان ۋە بىۋاستە قۇل تىقىپ ئىشلەيدىغان تەشكىلات.  بىز ئىلمى بۆلۈم خادىملىرى پارتىيە ھۈكۈمەتنىڭ چاقىرىقىغا ئاكتىپ ئاۋاز قۇشۇپ،  ‹‹ ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش››، مۇھىم ئىددىيىسى، <<سوتسىيالىستىك شان- شەرەپ ۋە ئارا- نۇمۇس قارىشىنىڭ>> سادىق ئەمەلىيەتچىلىرىدىن بۇلۇپ،  تەلىم –تەربىيە خىزمىتنى جانلىق ئۇڭۇشلۇق ئىلپ بىرىپ، مەكتەپنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش تەلىم-تەربىيە سۈپتىنى يۇقۇرى كۇتۇرۇپ،  ئۇقۇ- ئۇقۇتۇشنىڭ دائىملىق قائىدە- قانۇنىيەتلىرىنى ئۆز ۋاقتىدا ئەستايدىل ئىجرا قىلىپ، ھەر تەرەپلىمە تەربىيەلەشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ، خىزمەتنى تىخىمۇ يۇكسەلدۇرۇش ئۇچۇن يىڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ ، مائارىپ ئىدارىسى ۋە ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىنىڭ تەلىپى بۇيىچە بۇ ئۇقۇتۇش ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانىمىزۋە ئالدىنقى ماۋسۇمدىكى ساقلانغان مەسىلىلەرنى تۇۋەندىكىچە ئۇتتۇرغا قۇيىمىىز.

ئالدىنقى ماۋسۇمدىكى ئوقۇتۇش خىزمىتىدە ئاساسلىق ساقلانغان مەسىلە:
1.        ئوقۇتۇش ۋاقتىغا ئۈنۈملۈك كاپالەتلىك قىلغان بولساقمۇ،ياش ئوقۇتقۇچىلارنى يىتەكلەش يىتەرلىك بولماسلىقتىن ئۇلارنىڭ ئاساسى مائارىپنىڭ ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشىىشى ياخشى بولالمىدى.
2.        ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تۇراقلىقىغا كاپالەتلىك قىلغان بولساقمۇ،كەسپى ساپاسىنى ئۆستۈرۈشكە سەل قاراپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ساپاسى تۈۋەن ،مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش كەمچىل.
3.        بىرىنجى يىللىق ساۋات چىقىرىشقا ئەھمىيەت بەرگەن بولساقمۇ،پىشقان تەجرىبىلىك ئوقۇتقۇچىلارنى بەلگىلەشكە سەل قارالغان.
4.        مەكتىپىمىزنىڭ خەنزۇتىلى ئوقۇتۇشى نىسپى ھالدا تۈۋەن بۇلۇپ قالغان،بۇجەھەتتە ئۈلگىلىك،تەجرىبىلىك ئۇچۇق دەرسلەرنى ئۆتكۈزۈپ ،تەربىيلەش،يىڭى ئۇسۇللارنى تېپىپ قوللىنىش يىتەرلىك بولمىغان.
5.        ئوقۇتقۇچىلارنى ۋاقتى-ۋاقتىدا ئوقۇتۇش تەتقىقات مۇھاكىمە پائالىيەتلىرىگە ئويۇشتۇرۇپ،ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشكە سەل قارالغان.
يۇقارقى مەسىلىلەرنى تۈزىتىش ۋە بۇماۋسۇم تېخىمۇ ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن تۈۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمىز.

1-        ئۇمۇمى ئەھۋال

باشلانغۇچ مەكتىۋىمىزدە قۇرۇلۇشقا تىگىشلىك ئاممىۋى تەشكىلاتلار تۇلۇق تەسسىس قىلىنىپ قۇرۇلغان بۇلۇپ، مەكتىۋىمىزدەمەركىزى مەكتەپ، تارماق مەكتەپ بار.
ئوقۇتقۇچىلار قۇرۇلمىسى: بۇ ئۇقۇش مەۋسۇمىدا مەكتىۋىمىىزنىڭ  ئۇمۇمى ئىشچى - خىزمەتچى سانى نەپەر بۇلۇپ، بۇنىڭدىن ئايال  نەپەر. تۇلۇق كۇرۇس  نەپەر. مەخسۇس كۇرۇس: نەپەر. ئوتتۇرا تېخنىكۇم:     نەپەر . ئىشچىلار تېخنىكۇم        نەپەر.
ئۈنۋان قۇرۇلمىسى: باشلانغۇچ ئالى دەرىجە        نەپەر .            1- دەرىجە      نەپەر. 2- دەرىجە    نەپەر.
مەكتىۋىمىزدىكى مەخسۇس ئوقۇتقۇچى  نەپەر بۇلۇپ ئوقۇش تارىخىدا ئۆلچەمگە يەتكىنى    نەپەر ئۆلچەمگە يەتكەن . ئوقۇتقۇچىلار سالاھىتىگە ئىگە بولغانلار  نەپەر. دائىملىق تەربىيەدە تەربىلەنگەنلەر   نەپەر. ئۇمۇمى پارتىيە ئەزاسى  نەپەر بۇلۇپ ئىتپاق ئەزاسى 25 نەپەر.

ئوقۇغۇچى ۋە سىنىپ قۇرۇلمىسى: ئوقۇغۇچى سانى   نەپەر بۇلۇپ بۇنىڭ ئىچىدىن قىز ئوقۇغۇچىلار سانى نەپەر. سىنىپ سانى. ئادەتتىكى سىنىپ  ، ئوقۇغۇچى سانى     نەپەر. قوشتىل سىنىپ  . ئوقۇغۇچى سانى   نەپەر . ئومۇمى ئوقۇغۇچىلار ئىچىدىن پىئۇنىرلار  نەپەر.

مەكتىۋىمىزنىڭ بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدىكى سىنىپ ۋە ئۇقۇغۇچى سانى ئەھۋالى .

باھا سۆز

بۇ تېما مەن ئۈچۈن بەك مۇھىم ئىدى،رەئىمەت سىزىگە.  ۋاقتى: 2015-3-31 17:07

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-8-27 10:42:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن چۈشۈرەلمىدىم ،چۈشۈرۈش ئادرىسىنى كۆرسىتىپ بەرسەڭلار بوپتىكەن
ۋاقتى: 2015-8-15 11:04:21|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلمي بۆلۈمدىكى ئوقۇتقۇچىلار ئۇچۇن ناھايىتتى ياخشى پايدىلىنىش يوللاپسز، ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر. ھارمىغايسىز

باھا سۆز

مەن چۇشۇرۇپ پايدىلناي ياردەم قىلساڭلار  ۋاقتى: 2015-9-15 21:50
ۋاقتى: 2015-3-26 09:39:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلمي بۆلۈمدىكى ئوقۇتقۇچىلار ئۇچۇن ناھايىتتى ياخشى پايدىلىنىش يوللاپسز، ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر.
ۋاقتى: 2015-3-31 22:55:04|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلمي بۆلۈمدىكى ئوقۇتقۇچىلار ئۇچۇن ناھايىتتى ياخشى پايدىلىنىش يوللاپسز، ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر.
ۋاقتى: 2015-4-3 11:22:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت بەك ئەتراپلىق تۈزۈپسىز ھارمىغايسىز
ۋاقتى: 2015-4-3 11:23:23|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلمي بۆلۈمدىكى ئوقۇتقۇچىلار ئۇچۇن ناھايىتتى ياخشى پايدىلىنىش يوللاپسز، ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر. ھارمىغايسىز
ۋاقتى: 2015-4-21 12:15:01|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەك ياخشى ماتىرىيال بۇپتۇ چۈشۈرۋالاي .رەھمەت سىزگە
ۋاقتى: 2015-7-8 12:09:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە ،مەن چۈشۇرۋالاي دىگەن ئىدىم .
ۋاقتى: 2015-7-15 13:23:56|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ چۈشۈرۈپ ئىشلىتەي دىگەن ئىدىم، قانداق چۈشۈرەمەن
ۋاقتى: 2015-8-5 22:21:00|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ چۈشۈرۈپ ئىشلىتەي دىگەن ئىدىم، قانداق چۈشۈرەمەن
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش