كۆرۈش: 493|ئىنكاس: 7

"ئوينايدىغان بالا بارمۇ"دەرس بايانى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئالىم تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-24 22:12  

C2D5F1276F63482D8B42AD5E9CEE7D6B.jpg[attachimg]8275[/
باشلانغۇچ مەكتەپ 2-يىللىقلار ئۈچۈن «قوش تىل»
2-قىسىم 3-بۆلەك«ئوينايدىغان بالا بارمۇ»دىگەن بۆلەككە ئۇرۇنلاشتۇرۇلغان «11.ئوينايدىغان بالابارمۇ »دىگەنتېكىستنىڭدەرس بايانى





ئۈرۈمچى شەھەرلىك 114-ئوتتۇرا مەكتەپ
پاتىگۈل يۇنۇس




«11.ئوينايدىغانبالا بارمۇ »دىگەن تېكىستنىڭ دەرس بايانى
-ئۇقۇتۇش ماتىرىياللىرىنى چۈشەندۈرۈش
1.ئۇقۇتۇش ماتىرىياللىرى ئۈستىدە تەھلىل
بۇ شىنجاڭ مائارىپ نەشىرىياتى نەشىر قىلغانمەجبۇرىيەت مائارىپى تەجرىبە دەرسلىگى تىل-ئەدەبىيات قوش تىل 2-يىللىق2-قىسىم 4-بۆلەك«ئوينايدىغان بالا بارمۇ »دىگەن بۆلەككە ئۇرۇنلاشتۇرۇلغان بۇلۇپ،تېكىست تۆت كۇپىلىتتىن تەركىپ تاپقان، بالىلار قوشىقى،تىلى يىنىك ،بالىلارچە ھىسسىيات ئۇرغۇپتۇرىدۇ.
سۈيۈملۇك ئوماق بالىلىرىمىز بۇ تېكىستنى ئۇقۇش ئارقىلىق ئۇيغۇر بالىلارئۇيۇنىنىڭ ئۇزۇن تارىخقا ئىگە ئىكەنلىگىنى،ئەجداتلىرىمىز ئۆزلىرى ياشاپ كەلگەن بۇگۆھەر زىمىندا تۇرمۇش ئىھتىياجىغا ئاساسەن تۈرلۈك ئۇيۇنلارنى بارلىققاكەلتۈرگەنلىگىنى بىلىۋالدىغان بولغاچقا، بۇ تېكىستنى 2 سائەت ئۇقۇتۇشنى لاھىيەلەپ 1-سائەتتەتېكىست ئۇقۇش،يىڭى سۆزلەرنى چۈشىنىش قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئالدىن يەتكۈزمەكچىبولدۇم .مىنىڭ تۆۋەندە سۆزلىمەكچى بولغىنىم دەرسنىڭ 2-سائىتى.  
بۇ بالىلار قوشىقىنى بېرىشتىكى مەقسەت: قوشاقنى راۋان،ھېسىياتلىق ئوقۇشنى ئۆگىتىىش،بالىلارنى ئويۇن ئوينىغاندا ئىتتىپاق بولۇپ ،ئۇرۇشماي ئۆمئۆتۇشكە،ۋەدىسىگە ئەمەل قىلىشقا دەۋەت قىلىش.

2.ئۇقۇتۇش نىشانى:
ئوقۇغۇچىلارنىڭبىلىم قۇرۇلمىسى،تېكىست ۋە دەرسلىك قۇرۇلمىسى،دەرس مەزمونى ۋەخاراكتېرىغا ئاساسەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوبۇل قىلىش ئىقتىدارىنى كۆزدە تۇتۇپ بۇسائەتلىكدەرس نىشانىنى تۆۋەندىكىدەك قىلىپ ئورۇنلاشتۇردۇم.                                                                
]

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-2-24 22:10:39|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ بايانىڭىز ناھايتى ياخشى باشلىنىپ، ئاخىرى يوقاپ كەتتىغۇ؟ داۋامىنى قۇشۇپ قۇيۇڭ!
ۋاقتى: 2015-2-24 22:35:48|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرىس بايانىڭىزنى ياخشى باشلاپسىز  ئەپسۇس ئاخىرغا كەلگەندە توختاپ قەپسىزغۇ  
ۋاقتى: 2015-2-24 22:35:55|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرىس بايانىڭىزنى ياخشى باشلاپسىز  ئەپسۇس ئاخىرغا كەلگەندە توختاپ قەپسىزغۇ  
ۋاقتى: 2015-2-24 23:01:43|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىمىنىڭ  ئاخىرى  يوللانماي قالدىمۇ قانداق؟
ۋاقتى: 2015-2-25 15:44:00|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇيغۇر تىلىنىڭ ئىملاسىغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىشىڭلارنى چىن دىلىمدىن ئۈمىد قىلىمەن . تىما ياخشى باشلىنىپتۇ،كۆپ قىسىم جايلىرىدا « تېكىستنىڭدەرس،   ئوينايدىغانبالا،  قىلغانمەجبۇرىيەت،   ئۇرغۇپتۇرىدۇ ،  يەتكۈزمەكچىبولدۇم ،   ئۆمئۆتۇشكە ، ئوقۇغۇچىلارنىڭبىلىم » يېزىش  سەۋەنلىكى كۈرۈلۈپتۇ، بۇندىن كىيىنكى تىما يوللاشتا دىققەت قىلىشىڭىزنى سەممىمى ئۈمىد قىلىمىز .
ۋاقتى: 2015-2-25 17:17:58|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋامىنى تولۇقلاپ قويسىڭىز.
ۋاقتى: 2015-3-2 20:54:28|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋامىنى يوللاپ قويسىڭىز،مەركىزى شەھەردىكىلەردىن ئۈلگە ئېلىپ كەسپى ساپايىمىزنى ئۆستۈرۋالساق.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش