كۆرۈش: 328|ئىنكاس: 0

56مىللەت بىر ئائىلە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دەرىس تېمىسى:
3-دەرىس:3-بىرلىككە كەلگەن كۆپ مىللەتلىك دۆلەت
56مىللەت بىر ئائىلە كىشىلىرى
ئوقۇتۇش نىشانى
1)بىلىم نىشانى :                                                      
ئېلىمىزدە مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى بىتەرەپ  قىلىشتىكى تۈپ سىياسەت ۋە تۈپ پىرىنسىپ.
  2)ئىقتىدار نىشانى:    بىردۆلەتتە ئىككى خىل تۈزۈم بولۇش
3)ھىسيات نىشانى:      مىللەتلەر ئارا چۈشىنىش، ھۆرمەت قىلىش، ئۈگۈنىش  ئىتپاقلىقىغا ئورتاق تۆھپە قوشۇش.
جەريان ۋە ئۇسۇل
ئوقۇغۇچىلارنى دەرىسلىكتىكى مۇلاھىزە سوئاللىرى ئاساسىدا دەرىس دېتالىدىكى مەزمۇنلارنى ئەمەلىي تۇرمۇش مىساللىرى بىلەن بىرلەشتۈرۈپ  مۇلاھىزە قىلدۇرۇش شۇ ئارقىلىق دەرىس مەزمۇنىنى ئىگەللەش ئاساس قىلىندۇ.
ھىسيات پۇزۇتسىيە قىممەت قارشى
     ئۈچتىن ئايرىلماسلىق ئىدىيىسىنى تىكلەپ ، مىللەتلەر ئارا چۈشىنىش، ھۆرمەت قىلىش، ئۈگۈنىش مىللەتلەر  ئىتپاقلىقىغا ئورتاق تۆھپە قوشۇش ھەققىدە  تەربىيە سىڭدۈرلىدۇ .
مۇھىم نۇختا:
ئېلىمىزدە مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى بىتەرەپ  قىلىشتىكى تۈپ سىياسەت ۋە تۈپ پىرىنسىپنى ئىگەللىۋېلىش .
قىيىن نۇختا:
مىللەتلەر مۇناسىۋىتىگە توغرا قاراش  مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى ياخشىلاشقا كۈچ چىقىرىش .
دەرىس تىپى : يېڭى دەرىس  
ئوقۇتۇش ۋاستىسى:دوسكا، دەرىسلىك كىتاپ ،دەرىس دېتالى ،كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىسى  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:
كىتاپ ئوقۇشقا تەشكىللەش، ئۆزلىرىنىڭ كۆزقارىشىنى ئوتتۇرغا قويۇش ،ئۆز-ئارا مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىش،سۇئال-جاۋاپ ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ
ئوقۇتۇش جەريانى
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش
ئوقۇغۇچىلاردىن مەملىكىتىمىزدە جەمى قانچە مىللەت بار ؟ ئۈچتىن ئايرىلماسلىق ئىدىيىسىنى
بىلەمسىز ؟
دېگەن سوئالنى سوراش ئارقىلىق يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرمەن
يېڭى دەرىس مەزمۇنىنىڭ يەتكۈزلىشى
ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
دەرىسلىك كىتاپتىكى مىساللارنى دەرىس دېتالىدىكى مەزمۇنلارغا بىرلەشتۈرۈپ ئۆزلىرىنىڭ كۆزقارىشىنى ئوتتۇرغا قويۇش،ئۆز-ئارا مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىش.
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:
ئوقۇغۇچىلارنى كىتاپ ئوقۇشقا تەشكىللەپ،مۇھاكىمىگە ئۇيۇشتۇرلىدۇ،ئاخىردا چۈشەنمىگەن سوئاللارغا چۈشەنچە بېرىلدۇ.  
ئېلىمىز بىرلىككە كەلگەن كۆپ مىللەتلىك دۆلەت بۇلۇپ،56مىللەت ۋەتىنىمىز زىمىنىنىڭ ھەممە يىرىگە تارقالغان.
★ئازسانلىق مىللەت دىگەن نىمە؟مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى بىتەرەپ قىلىشتىكى تۈپ پىرىنسىپ قايسى؟
جۇڭخۇامىللەتلىرى چوڭ ئائىلىسىدە،خەنزۇ مىللىتىدىن باشقا مىللەتلەرنىڭ نۇپۇسى نىسبەتەن ئاز بولغاچقا ئادەتتە«ئازسانلىق مىللەت»دەپ ئاتالغان.
مىللى رايۇنلاردىكى ئاپتونومىيە تۈزىمى . دۆلىتىمىزنىڭ بىر ئاساسى سىياسى تۈزىمى بۇلۇپ، جۇڭگوچە سوتسىيالىزىم قۇرۇشتىكى دىمگۇراتىك سىياسىنىڭ  مۇھىم مەزمۇنى .
★مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى بىرتەرەپ قىلىشتىكى تۈپ پىرىنسىپ قايسى؟
مىللەتلەر باراۋەرلىگى،ئىتتىپاقلىغى ۋە مىللەتلەرنىڭ ئورتاق گۈللىنىشى مىللى مۇناسىۋەتلەرنى بىتەرەپ قىلىدىغان ئاساسى پىرىنسىپ.
★ئۈچتىن ئايرىلماسلىقنىڭ مەزمۇنىنى بىلەمسىز ؟
  ئاز سانلىق مىللەتلەر خەنزۇلاردىن ئايرىلالماسلىق ،خەنزۇلار ئاز سانلىق مىللەتتىن ئايرىلماسلىق ،ئاز سانلىق مىللەت ئۆز ئارا بىر- بىردىن ئايرىلالماسلىق .
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغىنى قوغداش دۆلەتنىڭ چوڭ ئىشى،شۇنداقلا بىزنىڭ ئۆتەشكە  تېگىشلىك مەسئۇلىيىتىمىز ۋە مەجبۇرىيىتىمىز.
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغىنى قوغداشتا: ھەرقايسى مىللەتلەرنىڭ دىنى ئىتىقادى،ئۆرىپ-ئادىتىگە ۋە مىللى تىل-يېزىقىغا ھۆرمەت قىلىشىمىز لازىم.شۇنداق قىلغاندىلا  ۋەتىنىمىزنى تىنىچ بىرلىككە كەلتۈرۈشنى ئەمەلگە ئاشۇرالايمىز.
تاپشۇرۇق :
دەرىسلىكنىڭ «بىر دۆلەتتە ئىككى خىل تۈزۈم» دېگەن مەزمۇنىنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىڭ.

دوسكا لايھەسى:

                                     ئاز سانلىق مىللەت ئۇقۇمى
                        
    مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى بىرتەرەپ قىلىشتىكى تۈپ پىرىنسىپ
  56مىللەت بىر ئائىلە كىشىلىرى
           ئۈچتىن ئايرىلماسلىقنىڭ مەزمۇنى

                             مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداشتا دېققەت قىلدىغان نوقتىلار.
              
                        



9-يىللىق ئىديە –ئەخلاق



دەرىس ئۆتكۈچى:
پاتىگۈل ئىمىن





جام ئورمان مەيدان توققۇز يىللىق تۈزۈمدىكى مەكتەپتىن  
                  2014-يىل 10-ئاي






baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش