كۆرۈش: 4030|ئىنكاس: 38

بۇ سۇئالغا قانائەتلىنەرلىك جاۋان بەرسىڭىز 10 تىللا مۇكاپات

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
1- بىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ئۈگۈنۈشتە ئارقىدا قېلىشى كىچىك كەمچىلىك ،جىسمانىي ۋە پەزىلەت جەھەتتە مەسىلە بولسا ئۇ بىر قەدەر ئېغىر كەمچىلىك ، ئۈزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا ئۇ ئەجەللىك كەمچىللىكى . چۈنكى ئۇ ھېچ ئىشنى باشقا ئېلىپ چىقمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ -دېگەن بۇ پىكىرگە قانداق قارايسىز ؟ مىسال ئېلىپ چۈشەندۈرۈڭ ، مۇكاپاتى 5 تىللا . مەزمۇنى چوقۇم بىر بەتتىن ئارتۇق بولىشى كېرەك ، كام بولۇپ قالسا بولمايدۇ .
2. 20-ئەسىردىكى تىلشۇناسلىق پىسخولوگىيە ، ئىنسانشۇناسلىقنىڭ تەرەققىيات يولى ۋە فونكىسىيىلىك تەسىرىنىڭ ئورتاق نۇقتىسىنى ئومۇملاشتۇرۇپ بايان قىلىڭ .

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-4-2 14:51:41|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ئۈگۈنۈشتە ئارقىدا قېلىشى كىچىك كەمچىلىك ،جىسمانىي ۋە پەزىلەت جەھەتتە مەسىلە بولسا ئۇ بىر قەدەر ئېغىر كەمچىلىك ، ئۈزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا ئۇ ئەجەللىك كەمچىللىكى . چۈنكى ئۇ ھېچ ئىشنى باشقا ئېلىپ چىقمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ -دېگەن بۇ پىكىرگە بولغان كۆز -قارشىم :
روھى ساغلاملىق بىر ئادەمنىڭ ھاتىدىكى تۇسالغۇغا ئۇچرايدىكەن ئۇ ئادەمنىڭ بارلىق ئىش ھەركەتلىرى تۇسالغۇغا ئۇچرايدۇ.
مەسىلەن :بەزى ئوقۇغۇچىلار مەكتەپكە بېرىشدىن قورقىدىغان ئەھۋال بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغا ئۇچراپ تۇرىدۇ.بۇ ئۇقۇغۇچى مەكتەپنى بىر خىل ئازاپ ئوقۇبەت ئېلىپ كىلىدىغان يەر دەپ قاراپ ئۈگۈنۈش ،ھەم باشقا پائالىيەتلەرگە تۇسالغۇ پەيدا قىلىپ قۇيىدۇ....................        .

1.بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزىگە ئىشىنىشى ئاجىز بولسا ئۇ ھەمىشە ئۆزىنى تۆۋەن كۆرىدۇ .ئۆزىنى-ئۆزى كەمسىتىدۇ ،بۇ بارا-بارا بۇ بالىنىڭ ھەرىكەت ۋە پەزىلىتىدە ئىپادىلىنىدۇ. نەتىجىدە ئۆگىنىشتە ئارقىدا قېلىش كېلىپ چىقىدۇ . كۆپ ساندىكى ئۆگىنىشتە ئارقىدا قالغان بالىلار -ئۆزىنى تۆۋەن كۆرىدۇ ،ئىرادىسىز ،ئۆزىگە ئىشەنمەيدۇ .
2.نېمىشقا بۇ  بالىلارنىڭ  پىسخىكىسى ساغلام ئەمەس ؟- مەسلە دەل -مۇشۇ بالا ئۆسۈپ يېتىلىۋاتقان مۇھىتتا .بۇ مۇھىتتا ئاتا-ئانىلار بار ،بىز ئوقۇتقۇچىلار بار ،بۇ بالىلارنىڭ تەڭتۇشلىرى بار ، .....نۇرغۇن ،نۇرغۇن كىشىلەر بار .شۇنداق ئىكەن  ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىغان كىشىلەر قانداقمۇ بۇ بالىلارغا بۇ ھەقتە تەربىيە ئېلىپ بارالىسۇن .
3.بالىلارنىڭ بالىلىق ،ئۆسمۈرلۈك مەزگىلدىكى پىسخىكىسىنىڭ ساغلام تەرەققى قىلىش قىلماسلىقى -ئۇلاردا  كىيىن كۆرۈلدىغان  پىسخىك بىنورمالىققا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ . مۇشۇ مەنىدىن ئېيىتقاندا  ئۈزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا ئۇ ئەجەللىك كەمچىللىكى . چۈنكى ئۇ ھېچ ئىشنى باشقا ئېلىپ چىقمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ دېگەن يەكۈ ننى خاتا دەپ كەتكىلىمۇ بولمايدۇ .
4. بالىلاردا پىسخىك بىنورماللىق كۆرۈلسە ۋاقتىدا  بايقاپ ، ۋاقتىدا مەسلىھەت  بېرىپ  كىيىنكى ھاياتىنىڭ خۇشاللىق ئىچىدە ئۆتىشىنى قولغا كەلتۈرشىمىز كېرەك .
5.مەكتەپلەر پىسخىك مەسلىھەت بېرىش  كەسپىنىڭ ھەقىقى ئەھمىيتىنى ،زۆرۈرلىكىنى  تونۇپ يېتىپ، مەخسۇس  مۇشۇ كەسىپتە تەربىيلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنى  تىزدىن سەپلەپ  خىزمەتلەرنى ئەستايىدىل ،ھەقىقى قانات يايدۇرۇش كېرەك .
ۋاقتى: 2015-3-31 18:13:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزدە ‹‹ئەقىل كەمتۇكلىكىنى ئەخلاق كەمتۇكلىكى يېپىپ كېتەلەيدۇ،ئەمما ئەخلاقتىكى كەمتۇكلىكنى ھېچقانداق نەرسە يېپىپ بولالمايدۇ››دەيدىغان گەپ بار. ئەمەلىيەتتە، ئۆگىنىشتە ياخشى بولغان بالىنىڭ ھەممە جەھەتتە ياخشى بولۇپ كېتىشى ناتايىن . شۇنداقلا ئۆگىنىشتە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىنىڭ پۈتۈنلەي يارامسىز بولۇپ قېلىشىمۇ ناتايىن. بۇنىڭ مىسسالىرىمۇ جەمىيىتىمىزدە ئىنتايىن كۆپقۇ(بەزى ئادەملەر مەكتەپ يۈزىنى كۆرمەيمۇخەلقئارالىق سودىگەرلەردىن بولۇپ كىتىدىكەن،بەزى ئادەملەر نەچچە ئون يىل مەخسۇس سودا مەكتىپىدە ئوقۇسىمۇبىر پايپاقنى ئىككى پۇڭ پايدىسىغا ساتالىغۇدەك قابىلىيەتكە ئىگە بولالمايدىكەن)
ئىنسان پۇشتىنىڭ بۇدۇنياغا يالغۇز  تۇغۇلۇپ، ئاخىرى يالغۇز كېتىشىنىڭ ئۆزىلا ئىنسان بالىسىنىڭ پىشانىسىگە يېزىلغان  تەقدىر-قىسمەت. ئادەمدە ئۆزىگە ئىشىنىش، ئۆزىنى كۈچەيتىشتىن ئىبارەت پىسخىكا جەھەتتىكى كەمچىلىك بولسا ئۇ ئادەم مەڭگۈ  ..............
چۈنكى ئادەم=ئەقىل-پاراسەت +ئىلىم –مەرىپەت +ئەخلاق-پەزىلەت ...
ۋاقتى: 2015-3-25 21:48:49|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

بىر ئوقۇغۇچىنىڭ دەرستە كېيىن قىلىشى كىچىك كەمچىلىك، جىسمانى ۋە پەزىلەت جەھەتتە مەسلە بولسا، ئۇ بىر قەدەر ئېغىر كەمچىلىك، ئۆزىگە ئىشىنىش، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا، ئۇ ئەجەللىك كەمچىلىك، چۈنكى ئۇ ھېچقانداق بىر ئىشنى باشقا ئىلىپ چىقالمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ.
بىر ئادەمدە پەزىلەت بولۇپ، بىلىم بولمىسا، ئۇ ئادەم جەمئىيەتكە نىسبەتەن بىر يۈك.
بىر ئادەمدە بىلىم ھەم پەزىلەت بولسا، ئۇ ئادەم ئىنسانىيەتنىڭ بەختى.
بىر ئادەمدە بىلىم بولۇپ، پەزىلەت بولمىسا ئۇ ئادەم ئىنسانىيەتكە دۈشمەندۇر.
مۇشۇ نۇقتىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا، بىر ئوقۇغۇچىنىڭ دەرستە كېيىن قىلىشى ھەرگىزمۇ ئۇنىڭ پۈتۈنلەي كىرەكسىز ئادەم بولغانلىقدىن دېرەك بەرمەيدۇ، ئۇ ئادەم ياخشى پەزىلەت، تىرىشچانلىق، ئېسىل مىجەز-خۇلقى بىلەن بۇ كىچىككىنە كەمچىللىكىنىڭ ئورنىنى تولدۇرالايدۇ.
جىسمانى جەھەتتىكى كەمتۈكلىكىنى تولۇقلىغىلى بولمىغان بىلەن، يەنىلا ئېسىل پەزىلەت بىلەن يوشۇرغىلى بولىدۇ. پەزىلەت جەھەتتە كەمچىلىك بولسا، بىلىم ۋە ھەرقانداق نەرسە بىلەن تولۇقلىغىلى بولمايلا قالماي، بەلكى بۇ كەمچىلىك بۇ كىشىنى ئىنسانىيەتكە دۈشمەن قىلىپ قويىشى مۇمكىن،
ئۆزىگە ئىشىنىش، ئۆزىنى كۈچەيتىشتىن ئىبارەت پىسخىكا جەھەتتىكى كەمچىلىككە كەلسەك، بۇ كەمچىلىك جىسمانى كەمچىلىكتىن نەچچە ھەسسە ئېغىر بولۇپ، ئادەمنى روھى جەھەتتىن تۈگەشتۈرۈپ، ئالغا ئىنتىلىش يولىنى پۈتۈنلەي توسۇپ، «روھسىز تەن»گە ئايلاندۇرۇپ قويىدۇ.
بۇنداق «تەن»دە نەدىمۇ بىر ئىشنى باشقا ئىلىپ چىققۇدەك جاسارەت، ئۈمىد بولسۇن؟
مەسىلەن:
ئوقۇغۇچى ئا بىلەن ب ئوخشاشلا دەرستە ئاجىز. (ھەر ئىككىسىنىڭ جىسمانىيىتى ساغلام ئەمەس دەپ قارايلى)
ئوقۇغۇچى ئا: «مەن دېگەن دەرستە بەك ئاجىز، چۈنكى سالامەتلىكىم ياخشى بولمىغاچقا، مەكتەپكە تولۇق كىلەلمەي، ئاساسىم ئاجىز بولۇپ قالغان، ئۇنىڭ ئۈستىگە ئوقۇتقۇچۇم ھەم ساۋاقداشلىرىم مىنى ئانچە ياخشى كۆرمەيدۇ. قانچە تىرىشساممۇ، ‹ئېشەك قانچە چاپسىمۇ ئات بولالمايدۇ› دېگەندەك، مەن ئۈگىنىشتە ئالغا باسالمايمەن. بولدىلا....»
ئوقۇغۇچى ب: «مېنىڭ تىنىم ئاجىز بولغاب بىلەن روھىم ئاجىز ئەمەس، مەن ئۆزۈمنىڭ جىسمانى جەھەتتىكى كەمچىلىكىمنى، روھى جەھەتتىكى ئارتۇقچىلىقىم بىلەن تولدۇرۇشۇم كېرەك، دەرستە ئاجىز بولسام نېمە بوپتۇ؟ ‹بىلمەسلىك ئەيىب ئەمەس، تىرىشماسلىق ئەيىب›، مەن قانداقلا بولمىسۇن تىرىشىپ ياخشى ئوقۇپ، ئاتا-ئانامغا ، قېرىنداشلىرىغا، جەمئىيەتكە يۈك بولۇپ قالماسلىقىم كېرەك. نەدىمۇ‹بەرسەڭ يەيمەن، ئۇرساڭ ئۆلىمەن›دەيدىغانلارغا بېرىۋىرىدىغان ئىش بار ؟ بولغان تەقدىردىمۇ تويغىچە بىرىۋەرمەيدۇ-دە. چۈنكى بۇ‹ئىشلىگەن چىشلەيدۇ›غان دەۋر.
بۇ ئىككى ئوقۇغۇچىنىڭ كەلگۈسىنىڭ قانداق بولىدىغانلىقىنى تورداشلارغا سۆزلەپ يۈرمىسەممۇ بولار. چۈنكى:
تېرشچانننىڭ ئەجىرى ھېچقاچان يەردە قالغان ئەمەس، ساغلام غايە، تىرىشچانلىق بولغاندىلا مەيلى ئۈگىنىشتە ئاجىز بولسۇن، مەيلى جىسمانىيىتى ئاجىز بولسۇن، كۆزلىگەن مەقسەتكە يىتەلەيدۇ، ساغلام روھى پىسخىكا ھەممىنى بىسىپ چۈشىدۇ،
ۋاقتى: 2014-10-20 00:22:23يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   زەپەر تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-10-20 23:10  

مېنىڭچە بۇ سۆز تولىمۇ ئورۇنلۇق ئېيتىلغان بولۇپ،مائارىپنىڭ تەرەققى قىلىشىغا ئەگىشىپ،ئوقۇغۇچىلارنى ئەخلاقى ۋە پىسخىك جەھەتتىن ياخشى تەربىيلەش،ئەقلى جەھەتتىن تەربىيلەشتىنمۇ مۇھىم ئىكەنلىكىنى مائارىپچىلارۋە مۇتەخەسىسلەر تونۇپ يەتتى.خەلقىمىزدە«ئادەم بولۇش ئالىم بولۇشتنمۇتەس..دەيدىغان سۆزبار.بۇنىڭدىن ئادەمنىڭ ئەخلاقلىق بولۇششىنىڭ تولىمۇ مۇھىملىقى كۆرۈنۈپ تۇرىدۇ.جىسمانى جەھەتتىن بېجىرىم  ساغلام بولۇش ھەممە ئىشلارنى ۋۇجۇتقا چىقىرىشنىڭ ئاساسى،

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +2تىللا +2تۆھپە +2شۆھرەت +2يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 2 + 2 + 2 + 2ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-10-20 14:14:49|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىڭچە ئۇنداق   دەپ   كەتكىلى  بولمايدۇ    ئۇ يەنە   جەمىيەتكە چققاندىن كىين جەمئىيەت ئۇنى قايتدىن  تەربيلشى  تۇرلۇك توسالغۇلارغا دۇچار قىلىپ  يتشتۇرۇپ   چىقشى  مۇمكىن مەكتەپ بولسا ئادەمنىڭ ھاياتدىكى كىچك بىر تەربيلنىش باسقۇچى خالاس   ؟ ئۇنى ئادەمنىڭ كىيكنى ھاياتنىڭ ئاساسى قىلۋىلىش  تولمۇ نادانلىق
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-10-20 23:00:06|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەپسىلىرەك جاۋاپ بىرىڭلار  
ۋاقتى: 2014-10-21 16:38:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇغۇچىلارنى ئەخلاقى ۋە پىسخىك جەھەتتىن ياخشى تەربىيلەش،ئەقلى جەھەتتىن تەربىيلەشتىنمۇ مۇھىم ئىكەنلىكىنى مائارىپچىلارۋە مۇتەخەسىسلەر تونۇپ يەتتى.خەلقىمىزدە«ئادەم بولۇش ئالىم بولۇشتنمۇتەس..دەيدىغان سۆزبار.بۇنىڭدىن ئادەمنىڭ ئەخلاقلىق بولۇششىنىڭ تولىمۇ مۇھىملىقى كۆرۈنۈپ تۇرىدۇ.جىسمانى جەھەتتىن بېجىرىم  ساغلام بولۇش ھەممە ئىشلارنى ۋۇجۇتقا چىقىرىشنىڭ ئاساسى،
ۋاقتى: 2014-10-22 20:32:29|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىنىڭچە دۆت ئەقىل دىگەن قابىلىيەت تۇغما بولمايدۇ بالىلاردىكى قابىلىيەت ئۇلارنىڭ ئۈسۈپ يىتىلىشى جەريانىدا پەيدا بولىدىغان نەرسە  بىز مائارىپچىلارنىڭ مەقسىدى مائارىپ فاڭجىنىدا دىيىلگەندەك ھەر تەرەپتىن تۇلۇق پىشىپ يىتىلگەن ئەۋلاد تەربىيلەش  بۇنىڭ ئۈچۈن بىز چۇقۇم بەل قۇيۋەتمەي ئائىلە مەكتەپ جەمىئەتتىن ئىبارەت ئۈچ تەرەپ تۇلۇق ھەمكھرلىشىپ تەربىيلەشنى كۈچەيتىشكە ھەم ئۇلارنىڭ پىسخىكىسنى ئىگەللەشكە ئەھمىيەت بەرسەكلا بالىلار ئاخىرى ئۇنداق ئازاپ ئوقۇبەتكە دۇچار بولماسلىقى مۈمكىن
ۋاقتى: 2014-10-22 23:16:01|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دىگنىڭىز ئەلۋەتتە توغرا. رەھمەت سىزگە.
ۋاقتى: 2014-10-23 04:07:11|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىستە ئارقىدا قىلىشى ئونىڭ روھى ساغلاملىقى جىسىمانى ساغلاملىقى بىلەن مۇناسىۋەتلىك .
مىنىڭچە بۇ ئككىسنىڭ ئىچىدە روھى ساغلاملىق ئاساسلىق ئورۇندا تۇرىدۇ.بولۇپمۇ باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ پىسخىكا ساپاسى تولۇق يتىىلمەگەن بولىدۇ.
ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسنىڭ بولماسلىقى ئوتتىرا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا كۆرلىۋاتقان ئەڭ ئېغىر مەسىلە،  ئوقۇغۇچىلار ئۆزىنىڭ نىمىگگە ئۈگۈنىۋاتقىنىنى ،ئوقۇتۇشنىڭ ئاساسي نىشانىى ھىس قىلىپ يتەلمىگەن بولغاچقا ئۆزۈنى كۈچەيتىش پسخىكىسى يتەرسىز بولغان بولىشى مومكېن لېكىن ھەممىزگە ئايان جەميەتمۇ بىر چوڭ مەكتەپ تۇر+مۇش=تۇرمۇش  ھامان ئۇنى قىستاپ ئۆزنىنى قۇدرەت تاپقۇزۇشقا يىتەكلەيدۇ شۇڭلاشقا ئونىڭ ئۆمۇرلڭ ھاياتى ئازاپ ئۇقۇبەتتە ئۆتىشى ناتاين .
شۇڭلاشقا بۇقاراش بىر تەرەپلىمىكىك دەپ قارايمەن.
ۋاقتى: 2014-11-2 23:11:41|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ئۈگۈنۈشتە ئارقىدا قېلىشى كىچىك كەمچىلىك ،جىسمانىي ۋە پەزىلەت جەھەتتە مەسىلە بولسا ئۇ بىر قەدەر ئېغىر كەمچىلىك ، ئۈزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا ئۇ ئەجەللىك كەمچىللىكى . چۈنكى ئۇ ھېچ ئىشنى باشقا ئېلىپ چىقمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ -دېگەن بۇ پىكىرگە بولغان كۆز -قارشىم :
1.بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزىگە ئىشىنىشى ئاجىز بولسا ئۇ ھەمىشە ئۆزىنى تۆۋەن كۆرىدۇ .ئۆزىنى-ئۆزى كەمسىتىدۇ ،بۇ بارا-بارا بۇ بالىنىڭ ھەرىكەت ۋە پەزىلىتىدە ئىپادىلىنىدۇ. نەتىجىدە ئۆگىنىشتە ئارقىدا قېلىش كېلىپ چىقىدۇ . كۆپ ساندىكى ئۆگىنىشتە ئارقىدا قالغان بالىلار -ئۆزىنى تۆۋەن كۆرىدۇ ،ئىرادىسىز ،ئۆزىگە ئىشەنمەيدۇ .
2.نېمىشقا بۇ  بالىلارنىڭ  پىسخىكىسى ساغلام ئەمەس ؟- مەسلە دەل -مۇشۇ بالا ئۆسۈپ يېتىلىۋاتقان مۇھىتتا .بۇ مۇھىتتا ئاتا-ئانىلار بار ،بىز ئوقۇتقۇچىلار بار ،بۇ بالىلارنىڭ تەڭتۇشلىرى بار ، .....نۇرغۇن ،نۇرغۇن كىشىلەر بار .شۇنداق ئىكەن  ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىغان كىشىلەر قانداقمۇ بۇ بالىلارغا بۇ ھەقتە تەربىيە ئېلىپ بارالىسۇن .
3.بالىلارنىڭ بالىلىق ،ئۆسمۈرلۈك مەزگىلدىكى پىسخىكىسىنىڭ ساغلام تەرەققى قىلىش قىلماسلىقى -ئۇلاردا  كىيىن كۆرۈلدىغان  پىسخىك بىنورمالىققا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ . مۇشۇ مەنىدىن ئېيىتقاندا  ئۈزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش پىسخىكىسى بولمىسا ئۇ ئەجەللىك كەمچىللىكى . چۈنكى ئۇ ھېچ ئىشنى باشقا ئېلىپ چىقمايلا قالماستىن پۈتۈن ھاياتى ئازاب-ئوقۇبەت ئىچىدە ئۆتىدۇ دېگەن يەكۈ ننى خاتا دەپ كەتكىلىمۇ بولمايدۇ .
4. بالىلاردا پىسخىك بىنورماللىق كۆرۈلسە ۋاقتىدا  بايقاپ ، ۋاقتىدا مەسلىھەت  بېرىپ  كىيىنكى ھاياتىنىڭ خۇشاللىق ئىچىدە ئۆتىشىنى قولغا كەلتۈرشىمىز كېرەك .
5.مەكتەپلەر پىسخىك مەسلىھەت بېرىش  كەسپىنىڭ ھەقىقى ئەھمىيتىنى ،زۆرۈرلىكىنى  تونۇپ يېتىپ، مەخسۇس  مۇشۇ كەسىپتە تەربىيلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنى  تىزدىن سەپلەپ  خىزمەتلەرنى ئەستايىدىل ،ھەقىقى قانات يايدۇرۇش كېرەك .

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2قىزغىنلىق +7تىللا +7تۆھپە +7شۆھرەت +7يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 4 + 4 + 4 + 4ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.
بەختىيار(بايقاش + 3 + 3 + 3 + 3ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-11-8 14:13:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
[توردىشىمىز كەرىمە مۇنداق دەپ جاۋاپ بىرىپتۇ :‹‹ئوقۇغۇچىلارنى ئەخلاقى ۋە پىسخىك جەھەتتىن ياخشى تەربىيلەش،ئەقلى جەھەتتىن تەربىيلەشتىنمۇ مۇھىم ئىكەنلىكىنى مائارىپچىلارۋە مۇتەخەسىسلەر تونۇپ يەتتى.خەلقىمىزدە«ئادەم بولۇش ئالىم بولۇشتنمۇتەس..دەيدىغان سۆزبار.بۇنىڭدىن ئادەمنىڭ ئەخلاقلىق بولۇششىنىڭ تولىمۇ مۇھىملىقى كۆرۈنۈپ تۇرىدۇ.جىسمانى جەھەتتىن بېجىرىم  ساغلام بولۇش ھەممە ئىشلارنى ۋۇجۇتقا چىقىرىشنىڭ ئاساسى،›› ئۇنىڭ يۇقۇرىدا دىگىنىمۇ توغرا .مەن ئويلايمان بىر ئوقۇغۇچى ئوقۇۋاتقان بولسۇن ياكى جەمىيەتكە چىققان بولسۇن ئۆزىدە ياشاشقا نىسبەتەن ئىشەنچ بولسا ،ئۇنىڭدا ساغلام بولغان پىسىىك ساپا ۋە جىسمانى ساپا ئۆزلىگىدىن ھاسىل بۇلىدۇ ، ئۇنىڭدا كەلگۈسىگە نىسبەتەن ئىشەنچ بولمىسا ئۇنداق ئادەمنىڭ كەلگۈسىدىن سۆز ئاچقىلى بولمايدۇ.دەپ قارايمەن .]
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش