كۆرۈش: 326|ئىنكاس: 2

تولۇق ئوتتۇرا ئۇنىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسى ھەققىدىكى ت....

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
تولۇق ئوتتۇرا ئۇنىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسى  ھەققىدە(ppt)

بۇ تولۇق ئوتتۇرا ئۇنىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسى  ھەققىدىكى تەربىيىلەش لېكسىيىسى بولۇپ، پ پ ت پىرويېكسىيە دېتالىدا تەييارلانغان. ئاپتونۇم رايۇنلۇق ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىكىلەرنىڭ مەخسۇس تەربىيىلەش ماتېرىيالى. ئاساسىي مەزمۇنلىرى:
1.نىمە ئۈچۈن ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەردە ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسى تەسىس قىلىنىدۇ؟
2.ئونىۋېرسال ئەمەلىيەتپائالىيىتى دەرسىنىڭ يېڭى دەرس سېستىمىسىدىكى ئورنى:
ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسىنىڭ ئۇقۇمى
ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسىنىڭ مەزمۇنى
ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسىنىڭ نىشانى
ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتى دەرسىنىڭ خاراكتېرى
دېگەن نۇقتىلار بويىچە چۈشەنچە بېرىلگەن.
QQ截图20140724154236.png

چۈشۈرۈش مەنزىلى:

高中综合实践=uniwersal emeliyet paaliyiti chushenche.ppt

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2قىزغىنلىق +10تىللا +10تۆھپە +10شۆھرەت +10يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 5 + 5 + 5 + 5ياخشىكەن..!
pari + 5 + 5 + 5 + 5بارىكاللا تېرىشىڭ!

باھا خاتىرىسى


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-7-24 14:40:36|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   زەپەر تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-10-8 18:02  

مۇنىرە خانىم ياخشىمۇ سىز ؟ مەن ئالدى بىلەن سىزنىڭ بايقاش مۇنبىرىمىزگە يىتىپ كەلگەنلىكىڭىزنى قىزغىن قارشى ئالىمەن . بايقاش مۇنبىرىگە ئەنە سىزدەك ئاپتۇنۇم رايۇن بۇيىچە قابىل تەتقىقات خادىللىرى كىرەك . بەلكىم سىز ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتىنىڭ ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدا ئىشلەيدىغاندەك تۇرىسىز . بولسا سىز ئاپتۇنۇم رايۇن بۇيىچە  دەرىس تەييارلىقى ۋە دەرىسلىك دىتال تەييارلاشتا شىمال تەرەپنىڭ دەرىس تەييارلىقى ئۆرنەكلىرىنى جەنۇبىي شنجاڭ تەرەپتىكى مائارىپچىلارغا تەقدىم قىلىشىڭىزنى ئۇلارنى بۇ جەھەتتە داۋاملىق يىتەكلەپ ئۇقۇ- ئۇقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يۇقىرى كۈتۈرلىشى ئۈچۈن كۈچ چىقىرىپ مىللىي ئائارىپنىڭ بۇندىن كىيىنكى تەرەققىياتى ئۈچۈن ئۈزىڭىزنىڭ بىر كىشلىك ھەسسىنى قۇشۇشىڭىزنى ئۈمۈد قىلىمەن .
رەخمەت سىزگە؛
بىر تەكلىپ بار : سىز ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدا ئىشلەيدىكەنسىز ؟ مەن سىزدىن تۈۋەندىكى بىر قانچە سۇئاللار ئۈستىدە پىكىرلەشسەم قانداق ؟
1- ھازىر 21-ئەسىر ئۇچۇر دەۋرى . شۇنداق بولسىمۇ نىمە ئۈچۈن بىزنىڭ خۇتەن ۋىلايىتى قاراقاش ناھيىسىدە ئۇقۇتقۇچىلارغا كومپىيوتۇردا تەييارلىغان دەرىسلىك لاياقەتلىك دەرىس تەييارلىقى ئەمەس . ئۇقۇتقۇچىلار چۇقۇم قولدا دەرىس تەييارلىشى كىرەك دىگەن بىسىم ئۇقۇتقۇچىلارنى خىزمەتتىن زىرىكتۈرۋاتىدۇ .شۇڭا كومپىيوتىردا تەييارلىغان دەرىسلىك ھىساپقا ئېلىنمامدۇ  قانداق ؟
2- ناھيىمىزدە  مەكتەپلەردە پاراللىل سىنىپلار بولسىمۇ  بەزى بىر مەكتەپ مۇدىرلىرى ئۇقۇتقۇچىلارغا بېسىم  مائارىپ ئىدارىسى  يېغىندا ئۇرۇنلاشتۇردى  دەرىس تەييارلىقىنى . دەرىسلىك كالىندار پىلانىنى . نەزىريەۋىي خىزمەت پىلانىنى چۇقۇم قولدا يېزىش كىرەك دەپ  دەرىس تەييارلىقىنى  پاراللىل سىنىپ بۇلۇشتىن قەتئى نەزەر چۇقۇم  ھەر ئىككى سىنىپقا ئايرىم - ئايرىم دەرىس تەييارلاشنى  تەييارلىغاندا چۇقۇم قولدا تەييارلاشنى چىڭ تۇتىۋاتىدۇ . ئەگەردە قولدا تەييارلىمىسا بۇ دەرىس تەييارلىقى ھىساپقا ئېلىنمايدۇ .  بۇ قانداق گەپ . ئاپتۇنۇم رايۇن رەھبەرلىرىنىڭ بۇ ئىشلاردىن خەۋرى بارمۇ يوق ؟
3-ھازىر  ئاپتۇنۇم رايۇن نۇرغۇنلىغان  مەبلەخلەرنى سېلىپ سىنىپلارغا كومپىيوتىر سەپلەپ بەردى . ئۇقۇتقۇچىلار بۇنىڭدىن تۇلىمۇ خۇشال . ئەپسۇس ناھيىمىزدە ئۇقۇتقۇچىلارغا بېسىم ئىشلىتىپ كومپيوتىردا تەييارلىغان دەرىسلىكنى ئىلىككە ئالماسلىق ،  پاراللىل سىنىپلارغىمۇ . پاراللىل يىللىقلارنى ئاساس قىلىپ دەرىس تەييارلىقىنى ئازايتىپ . دەرىس تەييارلاشنىڭ ئورنىغا ئۇقۇغۇچىلارغا ئەتىراپلىق بىلىم بەرسە ، تاپشۇرۇق تەكشۈرسە بولماسمۇ ؟
4- بۇ نايىمىز مائارىپ  رەھبىرى كادىرلارنىڭ  ھەم شۇ مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ ئىددىيسىدىكى ى قاتماللىق . يىڭىلىققا ئىنتىلمەسلىك ئەھۋالىنى بىر تەرەپ قىلغىلى بولماسمۇ
شۇڭا بۇ جەھەتتە ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى  ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىنىڭ رايۇنىمىزدىكى بۇخىل ناچار ئەھۋاللارنى تەكشۈرۈپ چىقىپ ئۇقۇتقۇچىلارغا كومپىيوتىر ئارقىلىق دەرىس تەييارلاش .ھەم  پاراللىل يىللىقلارنى بىرلىككە كەلتۈرۈپ دەرىس تەييارلاپ ئۇتۇش جەھەتتە بۇ خىل ئەھۋالنى ماسلاشتۇرۇپ بىرىشىڭلارنى ئۈمۈد قىلىمىز .
ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىكى مۇنىرە ئاتاۋۇللار خانىمگە تەشەككۈر بىلدۈرمەن   
ۋاقتى: 2014-7-24 22:46:26|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىمۇ سىز ؟
بۇ تېمىڭىز بايقاش مائارىپ تورىنىڭ خاسلىقىنى نامايەن قىلىدىغان ياخشى تېما بولۇپتۇ ، بايقاش مۇنبىرىدىكى بىر بوشلۇق تولدۇرلۇپتۇ ، رەھمەت ، داۋاملىق مۇشۇنداق ، مائارىپ بايلىقلىرىنى  ، ئوقۇ -ئوقۇتۇشقا ۋە تەلەىم -تەربىيەگە دائىر ماتىرياللارنى يوللاپ تۇرۇڭ .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش