كۆرۈش: 545|ئىنكاس: 8

قېنى سىز ئۈزىڭىز بىر ھەقىقى مائارىپچىمۇ قانداق ؟ بۇ سۇئالغا قۇلاق ....

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   زەپەر تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-14 08:46  

مۇھاكىمە قىلىش  ئارقىلىق ئۇزىڭىزنى بىر ھەقىقى ئۇقۇتقۇچى دەپ قارىسىڭىز بىرنى تاللاش  ئارقىلق جاۋاپ بىرىپ بېقىڭ  ؟  كۆرگەنلەر چۇقۇم ئۈزىڭىزنىڭ كۆز قارشىنى ئوتتتۇرغا قۇيۇپ بېقىش ئارقىلىق ئىنكاس قايتۇرغايسىز ؟  


1-        مائارىپ ئىددىيىسىنىڭ ئوبىكىتى (        )
A:مائارىپ ئەمىلىيىتى                      B: مائارىپ سىياسىتى                 C: مائارىپ قانۇن نىزاملىرى               

2-        مائارىپ تەجىربىسى (        )

A: ئابىستىراتىك بولىدۇ                   B:مائارىپ جەريانىنىڭ ئومۇمىى  قانۇنىتى يېغىنچاقلايدۇ              C: رېئال جانلىق بولىدۇ

3-دۆلىتىمىز نۆۋەتتەكى مائارىپ ئىلاھاتى ۋە تەرەققىياتى ئاساسى نىشان ۋە تېما (     )

A:نىشانلىق ئۇقۇتۇشنى يولغا قۇيۇش                       B: ئىمتاھان مائارىپىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش                 C: مائارىپنى زامانىۋىيلاشتۇرۇش

4—بىزنىڭ مائارىپ ئىددىيسىنى ئۈگۈنۈش ۋە تەتقىق قىلىشىمىزدىكى ئاساسى مەخسەت (                 )

A بۈگۈنكى مائارىپ ئەمەلىيتىمىزگە يىتەكچىلىك قىلىش                        B: مائارىپ قائىدە نىزاملىرىغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش              C: دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ سىياسىتىنى توغىرا چۈشۈنۈش

5-مائارىپ ئىدىسىنىڭ قۇرلىشىنىڭ ئالدىنقى شەرتى     (               )

A:مائارىپ ھەققىدىكى يىڭى قاراشنى ئوتتۇرغا قۇيۇش                      B: مائارىپ تەجىربىللىرىنى يەكۈنلەش                 C: مائارىپنىڭ يىڭى ۋەزىيتىنى تەتقىق قىلىش

6-مائارىپنىڭ ئەڭ مۇھىم فونكىسسىيسى   (                    )

A:ئىنسانلارنىڭ ئىجادىي تەجىربىللىرىنى توپلاش                      B:  ئىختىزاسلىق خادىملارنى تەربىيلەپ يىتىشتۈرۈش                 C: ئۇقۇغۇچىلارغا مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۈگۈتۈش

7- پارتىمىز دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىلىك تەتبىرى   (                  )

A:1995   يىلى بەلگۈلەنگەن              .        B:    1997               .        C: 1999  

8- دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىسىنى ئەمىللەشتۈرۈشنىڭ نەزىريەۋىي ئاساسى   (                 )

A:     ئىجتىمائى ئىختىزادى تەرەققىيات ئاساسى                      B: جاڭزىمىننىڭ تۆتنى بىرلىككە كەلتۈرۈش ئىددىيسى           C: دىڭشىياۋفىڭنىڭ پەن تېخنىكا مائارىپ توغىرسىدىكى نەزىريىسى

9-دىڭشىياۋفىڭ پەن تېخنىكا بىرىنچى ئىشلەپ چىقىرىش كۈچى دىگەن بۇ ھۈكۈمنى    (                    )


     ئا :   1978 ئوتتۇرغا قويغان                      س :    1988                  ب   : 1992   

10-دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىسىنى ئىزچىللاشتۇرۇش   (                    )

A:     مائارىپ نەزىرىيە خادىملىرىغا قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ                      B:    مائارىپ سېپىدىكى ھەر بىر خىزمەتچىگە قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ            C:     مائارىپ رەھبىرى كادىرلىرىغا قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-5-14 09:47:25|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1.س2.ب3.ئا 4.س 5.ئا 6.ب 7.س 8.ئا 9.ئا 10.ب
ۋاقتى: 2014-5-14 10:30:49|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇھاكىمە قىلىش  ئارقىلىق ئۇزىڭىزنى بىر ھەقىقى ئۇقۇتقۇچى دەپ قارىسىڭىز بىرنى تاللاش  ئارقىلق جاۋاپ بىرىپ بېقىڭ  ؟  كۆرگەنلەر چۇقۇم ئۈزىڭىزنىڭ كۆز قارشىنى ئوتتتۇرغا قۇيۇپ بېقىش ئارقىلىق ئىنكاس قايتۇرغايسىز ؟  


1)        مائارىپ ئىدىيىسىنىڭ ئوبيېكتى (   A   )                                                                           
          :مائارىپ ئەمەلىيىتى                B: مائارىپ سىياسىتى                    C: مائارىپ قانۇن نىزاملىرى               

2)        مائارىپ تەجرىبىسى (    B     )   
A            : ئابىستىراكىت بولىدۇ                            B:مائارىپ جەريانىنىڭ ئومۇمىى  قانۇنىيىتىنى يىغىنچاقلايدۇ                     C: رېئال جانلىق بولىدۇ

3)   دۆلىتىمىزدە  نۆۋەتتىكى مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىياتىدىكى  ئاساسى نىشان ۋە تېما (  A   )

   A:نىشانلىق ئۇقۇتۇشنى يولغا قۇيۇش                       B: ئىمتاھان مائارىپىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش                                         C: مائارىپنى زامانىۋىيلاشتۇرۇش

4)  بىزنىڭ مائارىپ ئىدىيسىنى ئۈگۈنۈش ۋە تەتقىق قىلىشىمىزدىكى ئاساسى مەقسەت (       A          )

A : بۈگۈنكى مائارىپ ئەمەلىيتىمىزگە يىتەكچىلىك قىلىش                        B: مائارىپ قائىدە نىزاملىرىغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش              C: دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ سىياسىتىنى توغرا چۈشۈنۈش

5) مائارىپ ئىدىيىسى قۇرۇلۇشىنىڭ ئالدىنقى شەرتى     (      C          )

A:مائارىپ ھەققىدىكى يىڭى قاراشنى ئوتتۇرىغا قويۇش                         B: مائارىپ تەجرىبىلىرىنى يەكۈنلەش                                                      C: مائارىپنىڭ يىڭى ۋەزىيتىنى تەتقىق قىلىش

   6) مائارىپنىڭ ئەڭ مۇھىم فونكېسسىيسى   (           B         )

A:ئىنسانلارنىڭ ئىجادىي تەجرىبىلىرىنى توپلاش                      B:  ئىختىساسلىق خادىملارنى تەربىيلەپ يېتىشتۈرۈش                  C: ئوقۇغۇچىلارغا مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۈگۈتۈش

     7)  پارتىيىمىزنىڭ  دۆلەتنى پەن - مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيىلىك تەدبىرى   (    A       )

         A: 1995-يىلى بەلگىلەنگەن                   B:    1997                   C: 1999  

        8)  دۆلەتنى پەن - مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيسىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈشنىڭ نەزەرىيىۋىي ئاساسى   (        C         )

A:     ئىجتىمائى ئىقتىسادىي تەرەققىيات ئاساسى                      B: جياڭ زېمىننىڭ تۆتنى بىرلىككە كەلتۈرۈش ئىدىيسى           C: دېڭ شىياۋپېڭنىڭ پەن -تېخنىكا ،مائارىپ توغرسىدىكى نەزەرىيىسى

9)    دىڭ شىياۋپىڭ پەن- تېخنىكا بىرىنچى ئىشلەپچىقىرىش كۈچى دىگەن بۇ ھۆكۈمنى    (        B            )


      ئا    :   1978   ئوتتۇرغا قويغان                      س :    1988                  ب   : 1992   

10) دۆلەتنى پەن- مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيسىنى ئىزچىللاشتۇرۇش   (       B              )

A:     مائارىپ نەزەرىيە خادىملىرىغا قويۇلغان يېڭى تەلەپ                      B:    مائارىپ سېپىدىكى ھەر بىر خىزمەتچىگە قويۇلغان يېڭى تەلەپ            C:     مائارىپ رەھبىرى كادىرلىرىغا قويۇلغان يېڭى تەلەپ

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +4تىللا +3تۆھپە +3شۆھرەت +3يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 4 + 3 + 3 + 3بارىكاللا تېرىشىڭ!

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-5-14 10:32:32|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تېمىنى مۇكاپاتلىق تېما قىلسىڭىز بوپتىكەن . ياخشى تېمىكەن. رەھمەت .
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-5-14 15:15:18|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇقۇتقۇچىلار خېلى ياخشى جاۋاب بىرىپتۇ  . رەخمەت سىلەرگە كاللىنى ئىشلىتىپ قۇيايلى جۇمۇ ؟
ۋاقتى: 2014-5-15 20:25:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1)        مائارىپ ئىدىيىسىنىڭ ئوبيېكتى (   A   )                                                                           
          :مائارىپ ئەمەلىيىتى                B: مائارىپ سىياسىتى                    C: مائارىپ قانۇن نىزاملىرى               

2)        مائارىپ تەجرىبىسى (    B     )   
A            : ئابىستىراكىت بولىدۇ                            B:مائارىپ جەريانىنىڭ ئومۇمىى  قانۇنىيىتىنى يىغىنچاقلايدۇ                     C: رېئال جانلىق بولىدۇ

3)   دۆلىتىمىزدە  نۆۋەتتىكى مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە تەرەققىياتىدىكى  ئاساسى نىشان ۋە تېما (C   )

   A:نىشانلىق ئۇقۇتۇشنى يولغا قۇيۇش                       B: ئىمتاھان مائارىپىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش                                         C: مائارىپنى زامانىۋىيلاشتۇرۇش

4)  بىزنىڭ مائارىپ ئىدىيسىنى ئۈگۈنۈش ۋە تەتقىق قىلىشىمىزدىكى ئاساسى مەقسەت (       A          )

A : بۈگۈنكى مائارىپ ئەمەلىيتىمىزگە يىتەكچىلىك قىلىش                        B: مائارىپ قائىدە نىزاملىرىغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش              C: دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ سىياسىتىنى توغرا چۈشۈنۈش

5) مائارىپ ئىدىيىسى قۇرۇلۇشىنىڭ ئالدىنقى شەرتى     (   B          )

A:مائارىپ ھەققىدىكى يىڭى قاراشنى ئوتتۇرىغا قويۇش                         B: مائارىپ تەجرىبىلىرىنى يەكۈنلەش                                                      C: مائارىپنىڭ يىڭى ۋەزىيتىنى تەتقىق قىلىش

   6) مائارىپنىڭ ئەڭ مۇھىم فونكېسسىيسى   (           B         )

A:ئىنسانلارنىڭ ئىجادىي تەجرىبىلىرىنى توپلاش                      B:  ئىختىساسلىق خادىملارنى تەربىيلەپ يېتىشتۈرۈش                  C: ئوقۇغۇچىلارغا مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۈگۈتۈش

     7)  پارتىيىمىزنىڭ  دۆلەتنى پەن - مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيىلىك تەدبىرى   (   C       )

         A: 1995-يىلى بەلگىلەنگەن                   B:    1997                   C: 1999  

        8)  دۆلەتنى پەن - مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيسىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈشنىڭ نەزەرىيىۋىي ئاساسى   (        C         )

A:     ئىجتىمائى ئىقتىسادىي تەرەققىيات ئاساسى                      B: جياڭ زېمىننىڭ تۆتنى بىرلىككە كەلتۈرۈش ئىدىيسى           C: دېڭ شىياۋپېڭنىڭ پەن -تېخنىكا ،مائارىپ توغرسىدىكى نەزەرىيىسى

9)    دىڭ شىياۋپىڭ پەن- تېخنىكا بىرىنچى ئىشلەپچىقىرىش كۈچى دىگەن بۇ ھۆكۈمنى    (        A            )


      ئا    :   1978   ئوتتۇرغا قويغان                      س :    1988                  ب   : 1992   

10) دۆلەتنى پەن- مائارىپقا تايىنىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيسىنى ئىزچىللاشتۇرۇش   (       B              )

A:     مائارىپ نەزەرىيە خادىملىرىغا قويۇلغان يېڭى تەلەپ                      B:    مائارىپ سېپىدىكى ھەر بىر خىزمەتچىگە قويۇلغان يېڭى تەلەپ            C:     مائارىپ رەھبىرى كادىرلىرىغا قويۇلغان يېڭى تەلەپ

باھا سۆز

ياخشى جاۋاب بىرىپسىز تېخىمۇ تىرشىڭ  ۋاقتى: 2014-5-17 09:59

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +2تىللا +2تۆھپە +2شۆھرەت +2يىغىشسەۋەبى
زەپەر + 2 + 2 + 2 + 2بارىكاللا تېرىشىڭ!

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-5-19 17:04:07|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
-        مائارىپ ئىددىيىسىنىڭ ئوبىكىتى (  ئا      )
A:مائارىپ ئەمىلىيىتى                      B: مائارىپ سىياسىتى                 C: مائارىپ قانۇن نىزاملىرى               

2-        مائارىپ تەجىربىسى (   ب ،س     )

A: ئابىستىراتىك بولىدۇ                   B:مائارىپ جەريانىنىڭ ئومۇمىى  قانۇنىتى يېغىنچاقلايدۇ              C: رېئال جانلىق بولىدۇ

3-دۆلىتىمىز نۆۋەتتەكى مائارىپ ئىلاھاتى ۋە تەرەققىياتى ئاساسى نىشان ۋە تېما (  س   )

A:نىشانلىق ئۇقۇتۇشنى يولغا قۇيۇش                       B: ئىمتاھان مائارىپىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش                 C: مائارىپنى زامانىۋىيلاشتۇرۇش

4—بىزنىڭ مائارىپ ئىددىيسىنى ئۈگۈنۈش ۋە تەتقىق قىلىشىمىزدىكى ئاساسى مەخسەت (       ئا،س          )

A بۈگۈنكى مائارىپ ئەمەلىيتىمىزگە يىتەكچىلىك قىلىش                        B: مائارىپ قائىدە نىزاملىرىغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش              C: دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ سىياسىتىنى توغىرا چۈشۈنۈش

5-مائارىپ ئىدىسىنىڭ قۇرلىشىنىڭ ئالدىنقى شەرتى     (    ب،س           )

A:مائارىپ ھەققىدىكى يىڭى قاراشنى ئوتتۇرغا قۇيۇش                      B: مائارىپ تەجىربىللىرىنى يەكۈنلەش                 C: مائارىپنىڭ يىڭى ۋەزىيتىنى تەتقىق قىلىش

6-مائارىپنىڭ ئەڭ مۇھىم فونكىسسىيسى   (          ئا          )

A:ئىنسانلارنىڭ ئىجادىي تەجىربىللىرىنى توپلاش                      B:  ئىختىزاسلىق خادىملارنى تەربىيلەپ يىتىشتۈرۈش                 C: ئۇقۇغۇچىلارغا مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۈگۈتۈش

7- پارتىمىز دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىلىك تەتبىرى   (        ئا          )

A:1995   يىلى بەلگۈلەنگەن              .        B:    1997               .        C: 1999  

8- دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىسىنى ئەمىللەشتۈرۈشنىڭ نەزىريەۋىي ئاساسى   (            س     )

A:     ئىجتىمائى ئىختىزادى تەرەققىيات ئاساسى                      B: جاڭزىمىننىڭ تۆتنى بىرلىككە كەلتۈرۈش ئىددىيسى           C: دىڭشىياۋفىڭنىڭ پەن تېخنىكا مائارىپ توغىرسىدىكى نەزىريىسى

9-دىڭشىياۋفىڭ پەن تېخنىكا بىرىنچى ئىشلەپ چىقىرىش كۈچى دىگەن بۇ ھۈكۈمنى    (          س          )


     ئا :   1978 ئوتتۇرغا قويغان                      س :    1988                  ب   : 1992   

10-دۆلەتنى پەن مائارىپقا تاينىپ گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىسىنى ئىزچىللاشتۇرۇش   (      ئا،ب،س              )

A:     مائارىپ نەزىرىيە خادىملىرىغا قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ                      B:    مائارىپ سېپىدىكى ھەر بىر خىزمەتچىگە قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ            C:     مائارىپ رەھبىرى كادىرلىرىغا قۇيۇلغان يىڭى تەلەپ
ۋاقتى: 2016-2-27 16:13:32يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قانداق قىلغاندا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرگىلى بولىدۇ
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش