كۆرۈش: 425|ئىنكاس: 8

بايقاشقا ماتېرىيال يوللىغۇچىلارغا بىر نەچچە تەكلىپ

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاتىكارچىلىق قىلىپ ئازرار سۆزلەپ قوياي:
1. مۇمكىن بولسا مۇشۇنداق پىلان خۇلاسە قاتارلىق ماتىرىياللارنى قارغۇلارچە يوللاشتىن ساقلانساق.چۈنكى ھەممىدە ئەمەلىيەتتىنى چىقىش قىلىش كېرەكقۇ دەيمەن .تورىمىزدىكى تېما بايلىقىمىزدىن كۆپ سانلىق كەسىپداشلار ئىجابىي يۇسۇندا پايدىلىنىۋاتقان بولسىمۇ،لىكىن يەنىلا قىسمەن تېرىگتاپلارنىڭ جان بېقىش كوزۇرى،ئۆزىنى قابىلىيەتلىك كۆرسىتىدىغان پەدەزخانىسى بولۇپ قالمىسۇن.
2. دەرسلىكتە شۇ دەرس تەييارلىغۇچىنىڭ ئۇقۇتۇش ئۇسۇلى بىلىم قۇرۇلمىسى ،دەرسلىككە نىسبەتەن تۇرلۇك كۆز قارىشى سىڭگەن بولىدۇ.لىكىن پىلان خۇلاسىلەرگىچۈ؟؟؟پەقەت مەكتەپ  نامىنىلا ئۆزگەرتىپ قىلغان قىلمىغان ھەممە ئىشتا شۇقەدەرمۇكەممەللىككە ئىگە بولۇپ كەتكەندەك قانائەت ھاسىل قىلىپ شۇمەكتەپنىڭ رىئال ئەھۋالىنى ئۇنتۇش ئەھۋاللىرى گەۋدىلىنىپ مائارىپىمىزغا ساختىپەرلىكنىڭ بىخى ئۇرۇشنىڭمۇ ئاساسى بولۇپ قېلىشتىن ساقلىنالمايدۇ ئەلۋەتتە
قالغىنى ياخشىراق ئويلىنىپ باقارسىلەر .
3. ھەرقانداق تېمىغا قىسقىچە چۈشەندۈرۈش بېرىلسە، مەسىلەن: پىلان، خۇلاسە، 5-يىللىق تەييارلىق دىگەندەك تېمىلاردا يوللىنىۋاتىدۇ. بۇ زادى قانداق پىلان، قانداق خۇلاسە، ئىچىدە قانچە تۈرلۈك ماتېرىياللار بار؟ قايسى باسقۇچتىكى مەكتەپلەرگە ماس كىلىدۇ. كىلىش مەنبەسى نەدىن؟ ئۆزى تۈزگەنمۇ؟ تەييارلىق ۋە باشقا ماتېرىياللار بولسا، قايسى ماۋسۇم، قايسى پەن، قانداق سىنىپلارغا ماس كىلىدۇ؟ تىلى ئۇيغۇرچىمۇ ياكى خەنچىمۇ؟ بىر ماۋسۇملۇق تولۇقمۇ ياكى بىر سائەتلىكمۇ؟ ئۆزى مۇستەققىل تەييارلىغانمۇ ياكى باشقا يوللار بىلەن كەلگەنمۇ ئىنىق ئەسكەرتىش شۇنچە تەسمىدۇ دەپ ئويلاپ قالىمەن؟ بۇنى تورداشلار ئويلاپ كۆرگەيسىلەر!!!...؟؟؟؟

باھا سۆز

قوللايمەن  ۋاقتى: 2014-3-6 00:25

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-3-5 22:59:41|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پىكىر تەكلىپىڭىز ئورۇنلۇق ، دىمىسىمۇ بۇ پىلان خۇلاسە دىگەن شۇ مەكتەپنىڭ ئەمىلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن تۈزىلىدۇ ، بۇ پىكىر تەكلىپنى قوللايمەن . رەھمەت .
ۋاقتى: 2014-3-5 23:41:56|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن جېنى بار پىكىرلەرنى ئوتتۇرغا  قۇيۇپسىز  جۈرئىتىڭىزگە بارىكاللا  ،دىمىسىمۇ ھازىر مۇشۇنداق بۇلۇۋاتمامدۇ؟بۇنداق مەسىللەرنى قەتتى تۈزەش كىرەك ،بۇنداق ئادەمنى ئىزلەڭگۈ قىلىدىغان مەزمۇنلاردىكى تىمىلارنى يوللاشتا سەل ئويلانساق،دىمەكچى بولغۇنۇم مىللى مائارىپىمىزنىڭ ئۇلىنى ئۈزىمىز قۇم بىلەن قۇپۇرمىساق دەيمەنغۇ  تىمىڭىزغا رەھمەت
ۋاقتى: 2014-3-6 00:12:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   دىلرۇس تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-6 00:58  

پىلان ئوخشاش بولمىغان ئۆلچەمگە ئاساسەن ئوخشاشمىغان تۈرلەرگە بۆلىنىدۇ:
1) مەزمۇنى بويىچە: ئۆگىنىش پىلانى، ئىشلەپچىقىرىش پىلانى، پەن- تەتقىقات پىلانى، خىزمەت پىلانى، ئەمگەك پىلانى، ئوقۇتۇش پىلانى، مالىيە پىلانى قاتارلىقلارغا ؛
2) خارەكتېرى بويىچە: ئۇنېۋېرسال پىلان ۋە مەخسۇس تېمىلىق پىلان قاتارلىقلارغا ؛
3) دائېرىسى بويىچە: شەخسلەرنىڭ پىلانى، تارماقلارنىڭ پىلانى، ئورۇنلارنىڭ پىلانى قاتارلىقلارغا؛
4) ۋاقت بويىچە: ئۇزاق مۇددەتلىك پىلان، يىللىق پىلان، پەسىللىك پىلان، ئايلىق پىلان قاتارلىقلارغا بۆلىنىدۇ؛
5) شەكلى بويىچە: جەدۋەل شەكىللىك پىلان ۋە ماددا شەكىللىك پىلان قاتارلىق تۈرلەرگە بۆلىنىدۇ.
دېمەك، پىلان يېزىقچىلىقىمۇ مۇئاييەن تەرتىپ بويىچە بولىدۇ. كەمىنمۇ بابۇرنىڭ تەكلىپىنى قوللايمەن. ھازىر مەكتەپلىرىمىزدە كاتىباتلىق قىلىدىغانلار «تەييارغا ھەييار»، ئاتالمىش تەكشۈرگۈچىلىرىمىز «ئېقى قەغەز، قارىسى سىياھ» بولسىلا «ئۆتكەل» دىن ئۆتكۈزۋىتىۋاتىدۇ. ئۆز مەكتىپىنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ماس كەلمەيدىغان ئاتالمىش پىلاننىڭ بولغىىنىدىن بولمىغىنى تۈزۈك. (ساقال تاراپ قويدۇم، ئەيىپكە بۇيرىمىغايسىزلەر)

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تىللا +2يىغىشسەۋەبى
بايقاش + 2قوللايمەن!

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2014-3-6 10:17:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تەكلىپ بوپتۇ. دىمىسىمۇ كۆچۈرۈپلا ئىشلىتىش ئەمىلىيەتتىن زور دەرىجىدە چەتنىگەنلىك بولىدۇ. مەنمۇ بۇندىن كىيىن دىققەت قىلىمەن.
ۋاقتى: 2014-3-6 10:39:07يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپلا شۇ بۇيىچە قارىسىغا ئىشلىتىشنى ئەمەس، ماتېرىيال مەنبەسىدىن ئىجادىىي ھالدا ئۆز ئەمەلىيىتىگە بىرلەشتۈرۈشگەن ئاساسىتا پايدىلىنىشىنى كۈچلۈك تەۋسىيە قىلىمىز.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-3-6 20:04:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بارلىق مېنە قوللىغان دوسلارغا چىن قەلبىمدىن تەشەككۈر ئېيتىمەن
ۋاقتى: 2014-6-11 19:32:52|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تېمىنى يوللاپ ياخشى قىپسىز !مەنمۇ تېما يوللىغاندا بۇ نوقتىلارغا دىققەت  قىلماپتىمەن. يوللىغان تېمىلارنىڭ تىلى ۋە سائەت سانلىرىنى ئېنىق  يېزىش كېرەككەن .تەلىم بەرگىنىڭىزگە رەھمەت!
ۋاقتى: 2014-12-22 12:26:07|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپلا شۇ بۇيىچە قارىسىغا ئىشلىتىشنى ئەمەس، ماتېرىيال مەنبەسىدىن ئىجادىىي ھالدا ئۆز ئەمەلىيىتىگە بىرلەشتۈرۈشگەن ئاساسىتا پايدىلىنىشىنى كۈچلۈك تەۋسىيە قىلىمىز.
   

بۇ پىكىرگە قۇشۇلىمەن.  كەسىپداشلار ياخشى نىيەت بىلەن پايدىلانسۇن دەپ يوللىغان ماتىرىياللارنى قارغۇلارچە ئىشلەتمەي ئۆز ئەمەلىيىتىمىز  بىلەن بىرلەشتۈرۈپ،  پايدىلنىش ۋە تۈزتۈش ئاساسىدا ئىشلەتسەك تېخىمۇ ياخشى ئەمەسمۇ!


يەنە بابور ئەپەندىنىڭ ئاخىرقى پىكرىنى قوللايمەن.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش