مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 1818 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • قاراقۇرۇم 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    زىمىندا ئەسلى يول يوق ئىدى، كىشىلەر ماڭغاندىن كىيىن يول ھاسىل بۇلغان.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:47 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشقا تولۇق ئىشەنچى بار كىشىلەر تۈنۈگۈنىدىن ئەپسۇسلانمايدۇ، بۈگۈنىنى قەدىرلەيدۇ، ئەتىسىنىڭ تېخىمۇ گۈزە ...

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ئۈمىدسىز تۇرمۇش بولمايدۇ، ئۈمىدسىز ئادەملا بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:43 [ئىنكاس(0)] [...]

    پۇل بولماسلىق بىچارىلىك، پۇل ئۈچۈنلا ياشاش رەزىللىكتۇر، پۇللا بولغان تۇرمۇش ئەپسۇسلۇق ئىچىدىكى تۇرمۇشتۇر.

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دوستلار ،مەن كەلدىم .

  • قەسىر 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبىرىمىزنىڭ بەت يۈزى جەلپكار ھەم چىرايلىق ،قالتىس بېزىلىپتۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچى ئىنسان قەلبىگە تۇنجى مەرىپەت نۇرىنى ئېلىپ كىرگۈچى مەشئەل،ئۇ ئىنسانىيەت مەدىنىيەت تارىخىنىڭ ئاسمى ...

  • قاراقۇرۇم 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەرنىڭ يۈزى چىرايلىق بىزىلىپتۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:46 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇش ئاچچىق–چۈچۈك بولىدۇ، ئەمما ئۇ ھەرگىز بەتتام بولمايدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىجاد–ئىختىرا بولمىغان تۇرمۇش ھەقىقىي تۇرمۇش ئەمەس، بەلكى ئۇ كۈن ئۆتكۈزۈشتۇر.

  • abdihnijan ئۈلۈشكۈن 03:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    ‹‹مۇقام ››جاھانداتاڭىنىڭ ساداسى،جاھانغاجانكى ئۇنىڭ ناۋاسى،ھېچ تەڭ كېلەلمەس بولبۇل ناۋاسى،ئالەمدە ي....

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئېغىنىغان ئاتنىڭ قىلى قالىدۇ، كۆيگەن ئوتنىڭ كۈلى قالىدۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش بىز مۇئارىپچىلارنىڭ ئىللىق ئائىلىسى

  • كۆلەڭگە 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەنمۇ مۇنبەر گە تما يوللىماقچىتم  قانداق يوللاشنى بىلمىدىم

  • دىلرۇس 18 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاشنىڭ بۇ رەڭلىرى، بايقاشقا باشقىچە قۇلا قوشۇپتۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشتىكى ئەڭ زور بەختسىزلىك — تۇرمۇشقا قۇللارچە ئىتائەت قىلىشتۇر.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەقىدىسىز تۇرمۇش قاقاسلىشىپ كەتكەن باغ، ئىشەنچ بولمىغان تۇرمۇش يولى ئېگىز تاغ–داۋانلار بىلەن تولغان يولدۇر. ...

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردە ئۆزگىرىش ھەقىقەتەن بەك كۆپقۇ؟

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قەدىمى جايدىن ئارىلما چەت بولسىمۇ، سويگىنىڭدىن ئايرىلما سەت بولسىمۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ھەممىدىن تاتلىق نەرسە قېرىنداشلىق مېھرى

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سەندىن ئاجىز دۈشمىنىڭنى، قۇدرەتلىك ساناپ، تەييارلىق قىلساڭ، نوسرەت ساڭا مەنسۇپ بولىدۇ.

كۆرۈش: 277|ئىنكاس: 6

2013-يىللىق ئەخلاقىي تەربىيە خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

4

دوست

724

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
140 سەر
تىللا
19 دانە
تۆھپە
171 سەر
شۆھرەت
186 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-22 14:13:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   @guli تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-2-22 14:19  

2013-يىللىق ئەخلاقىي تەربىيە خىزمەت پىلانى
ئەخلاقىي تەربىيە خىزمتى بولسا ساپا مائارىپنى ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ موھىم بىر تەركىبى قىسىمى ،شۇنداقلا ھەر بىر مائارىپ خىزمەتچىسنىڭ نۆۋەتتىكى مۇھىم ۋەزپىسى  ھىسابلىندۇ. بۇ ئۇقۇش مەۋسۈمدە  ئەخلاقىي تەربىيە خىزمتىنى چىڭ تۇتۇپ ،ئۇقۇتقۇچى –ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاقىي تەربىيە جەھەتتە تەربىيلەشنى موھىم نوقتا قىلىپ ،ھاياتلىقىنى قەدىرىلەش ،جىسمانىي ۋە روھىي جەھەتتن ساغلام بۇلۇپ قانۇن –تۈزۈملەرگە رىئايە قىلش ،ياخشى بولغان ئادەم تەربىيلەش مۇھىتىنى بەرپا قىلىپ ،تىرشىپ ياخشى بولغان ئەخلاقىي تەربىيە موھىتى يارتىش ئۈچۈن تىرشچانلىق كۆرستىپ ،ئەخلاقيى تەربىيە قۇشۇننى كۈچەيتىپ ،.ئۇقۇتقۇچى –ئىشىچى خىزمەتچىلەرنىڭ ئەخلاقىي  ئىدىيسنى يۇقىرى كۆتىرشكە.مۇستەھكەم ئىرادە تۇرغۇزۇپ ،ئەخلاقىي تەربىيە خىزمتىدە مائارىپ خىزمتى بىلەن شۇغۇللۇنۋاتقان ھەربىر ئادەم  ئەخلاقىي تەربىيەچى،شۇڭا، ،ھەربىر ئىشىچى-خىزمەتچى ئىش ئورندا مۇقىم تۇرۇپ ،ئادەم تەربىيلەش رولنى جارى قىلدۇرۇپ ،ئاڭلىق ھالدا ئۇقۇغۇچىلارغا ئىدىيە –ئەخلاق تەربىيەسى ۋە ئۈسۈپ يىتلىش تەربىيەسى بىرشنى ئۈستگە ئېلىشى ،شۇنداقلا دەرس ئۇقۇتقۇچىلىرنىڭ ھەممسى ئۇقۇغۇچلارغا دەرسكە كىرگەندە مەن ئادەم تەربىيەلەش ئۈچۈن  ماڭدىم دىگەن تۇنۇشتا بۇلشى ،ئۇقۇتۇش ۋە ئادەم تەربىيلەش ۋەزپىسنى زىچ بىرلەشتۈرۈپ ئۇقۇتۇش ئېلىپ بېرشقا  ئەھىمىيەت بىرشى لازىم .
        1. يىتەكچى ئىدىيە:
        پارتىيە 18-قۇرۇلتاي روھى ،دىڭ شياۋپىڭ نەزەرىيەسى ،«ئۈچكە ۋەكىللىك قىلش مۇھىم ئىدىيسى »قاتارلىقلارنى قىبلىنامە قىلىپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەرەققىيات (يىتىلىشى) نى ئاساس قىلىشتەك مائارىپ قارىشىنى تىكلەپ، قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ ئىدىيىۋى ئەخلاق قۇرۇلۇشىنى ئەستايىدىل يولغا قۇيۇپ ۋە كۇچەيتىپ، ئەخلاقىي تەربىيە خىزمىتنىڭ مەكتەپ خىزمتىدىكى مۇھىملىقغا بولغان تۇنۇشنى ئاشۇرۇپ ، مەكتەپ خىزمىتىدىكى مۇھىم نوقتىنى تۇتقا، مەكتەپ ئەمەليىتىنى نوقتا، ئىدىيۋى ئەخلاق تەربىيسى، ھەرىكەت ئۆلچىمى تەربىيەسى ۋە پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسىنى ئاساسى لىنىيە قىلىپ، ئەخلاق تەربىيىسىنىڭ ساپا مائارىپىدىكى « يىتەكچى روھ» بۇلۇشتەك مۇھىم ئورنىنى پۇختا ئىگەللەپ، قۇشۇن قۇرۇلۇشىنى كۇچەيتىپ، خىزمەت سەۋىيىسىنى ئۆستۇرۇش، ئەخلاق تەربىيىسىنىڭ نىشانى، مەزمۇنى، يوللىرى، چارىسىنى، تەدبىرلىرىنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېشى ۋە جىسمانى ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكىگە ماسلاشتۇرۇش.  
        جەمئىيەتنىڭ تەرەققىيات قانۇنيىتىگە تېخىمۇ ئويغۇن كېلىدىغان يېڭى تەدبىرلەرنى تېپىپ چىقىش توغرىسىدا پائال ئىزدىنىش، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسىنى ئاساس لىنىيە قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، ھەرىكەت ئۆلچىمىنى يېتىلدۇرۇش (شەكللەندۇرۇش)، ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىدىكى تەشەببۇسكارلىق ئەمەلى ئۇنۇمىنى ئۆزلۇكسىز ئاشۇرۇپ، ئادەمنى ئاساس قىلغان ئوقۇغۇچىلارنى ئومۇميۇزلۇك تەربىيلەيدىغان ئەخلاق- تەربىيە ئەندىزىسىنى شەكللەندۇرۇش.
        2. ئومۇمىي نىشان:
        1) ئۇقۇغۇچىلارنىڭ تەنتەربىيە جەھەتتە تەربىيلىنىشنى كۈچەيىتش. ،ئۇلارنىڭ ھەرىكەت ئادىتى، مەدەنيەتلىك، ئەدەپلىك بولۇشتەك ئىلگىرلەشكە ئېرىشىش.
        2) بارلىق ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەرنىڭ ئادەم  تەربىيلەش كەيپىياتى يەنىمۇ ئاشقان بولۇش.تىرشىپ ياخشى بولغان مەكتەپ مەدەنىيتى بەرپاقىلش .
        3) ئوقۇغۇچىلارغا بولغان پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسىنى ھەقىقىي ياخشى تۇتۇش.
        4)بۇ ئۇقۇش يىلدا ناھىيمىزگەتوخسۇن يېزامەركىزى مەكتەپنىڭ  ئەخلاقىي تەربىيە خىزمتىدىكى  بۇيىچە ئۈلگۈلۈك مەكتەپنى تەكشۈرۈپ  تاپشۇرۋېلىشدىن ئۆتكۈزۈش  ھەمدە  ئارا مەھەللە باشلانغۇچ مەكتەپنى ئەخلاقىي تەربىيەدە ناھىيە دەرىجلىك ئۈلگلىك مەكتەپ قىلىپ  قۇرۇپ چىقىش .
5)ناھىيە، ۋىلايەت ،ئاپتۇنۇم رايۇن دەرىجىلىك ئەخلاق تەربىيىسى بويىچە ئۆلگىلىك مەكتەپلەرنى قۇرۇشقا تىرشش.
        3. خىزمەت مۇھىم نوقتىلىرى:
        ئەخلاق- تەربىيە خىزمىتى ساپا مائارىپنى ئومۇميۇزلۇك ئىلگىرى سۇرۇشنىڭ مۇھىم تەركىبى قىسمى. شۇنداقلا ھەر بىر مائارىپچىنىڭ  ئالدىدىكى بىر تۇرلۇك مۇھىم ۋەزىپە. شۇڭا، توخسۇن يېزا مائارىپ سېستىممىزدا بۇ ئۇقۇش يىلىدا ئەخلاق- تەربىيە خىزمىتىدە تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەيىمىز.
        1) ئەخلاق تەربىيىسى قۇشۇن قۇرلۇشىنى كۇچەيتىپ، بارلىق خادىملار ئادەم  تەربىيلەيدىغان مۇھىت يارىتىش.
        (1) يېزىمىز تەۋەسدىكى  مەكتەپنىڭ ئەخلاق- تەربىيە مۇھىت قۇرلۇشىنى كۇچەيتىش. زور كۇچ سەرىپ قىلىپ كۇچلۇك بولغان سىنىپ مەسئۇللىرى قۇشۇنى ۋە بارلىق ئوقۇتقۇچى خىزمەتچىلەر ئەخلاق تەربىيىسىنى تۇتىدىغان ئىدىيۋى خىزمەت قۇشۇنى قۇرۇپ، ھەر بىر كىشى تەربىيىچى بولۇش. ھەر ۋاقىت، ھەممە جايدا، ھەممە ئىشتا ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەشنى ئىشقا ئاشۇرۇش، نەزىرىيە جەھەتتىن تەربىيلەش بىلەن ئەمەلى ھەرىكەت ئارقىلىق تەربىيلەشنى بىرلەشتۇرۇش، ئوقۇتۇپ تەربىيلەش، مۇلازىمەت ئارقىلىق تەربىيلەش، باشقۇرۇپ تەربىيلەشنى بىرلەشتۇرۇشتە چىڭ تۇرۇش، مەۋسۈمدە بىر قېتىم ئەخلاق تەربىيە مۇھاكىمە يىغىنى ئۇيۇشتۇرۇش.
        (2) سىنىپ مەسئۇللىرى خىزمىتىگە بولغان باشقۇرۇش ۋە بىرلەشتۇرۇشنى كۇچەيتىش. بۇ مۇنەۋۋەر سىنىپ مەسئۇللىرىنى باھالاش تۇزۇمىنى مۇكەممەللەشتۇرۇپ، بىر تۇركۇم ئەخلاقى ياخشى، ئىقتىدارلىق، خىزمەتتە پۇختا، تۆھپە يارىتىش روھىغا ئىگە ئوقۇتقۇچىلارنى سىنىپ مەسئۇللىرى قۇشۇنىغا سەپلەپ، سىنىپ مەسئۇللىرنى باھالاش، رىغبەتلەندۇرۇش مىخانىزىمىنى مۇكەممەللەشتۇرۇپ، سىنىپ مەسئۇللىرىنىڭ خىزمىتىگە شەكىل ۋە مەزمۇن جەھەتتىن، ئادىل، ئوبىكتېپ باھا بېرىپ سىنىپ مەسئۇللىرىنىڭ خىزمەتلىرىنى ئەستايىدىل ئىشلىشىگە ئىلھام بېرىمىز. سىنىپ مەسئۇللىرىنىڭ خىزمەت ئەمىلى نەتىجىسنى، دەرىجىسىنى ئۆستۇرۇش. ئىلغار قىلىپ باھالاشىنىڭ مۇھىم ئاساسىي قىلىمىز. مۇشۇ ئۇقۇش يىلدا 1 دىن 2 قېتىمغىچە سىنىپ باشقۇرۇش تەجرىبە ئالماشتۇرۇش يىغىنى ئېچىپ، كونا- يېڭى سىنىپ مەسئۇللىرىنى يىتەكلەش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمىز. بۇ خىزمەتلەرنى ياخشى ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق ئۆز- ئارا ئۆگىنىش مەقسىدىنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، سىنىپ مەسئۇللىرىنى نەزىرىيە- ئەمەليەت جەھەتتىن تەربىيىلەپ ۋە يىتەكلەپ ئىديىۋى ساپاسى ۋە كەسپى ئىقتىدارىنى، نەزىرىيىۋى سەۋىيسىنى ئۆستۇرۇپ، ئۇلارنىڭ سىنىپ كوللىكتىۋىنى ئىلمى باشقۇرۇشىنى ئىلگىرى سۇرىمىز.
        (3) ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەرنىڭ ئەخلاق- تەربىيە قارشىنى يەنىمۇ كۇچەيتىمىز. ئۆگىنىشنى كۇچەيتىپ، ھەربىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئەخلاق- تەربىيە ساپاسىنى ئۆستۇرىمىز. ئوقۇتقۇچىلارنى دېڭ شىياۋپىڭ نەزىرىيىسى « مائارىپ قانۇنى» « ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى» « ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى كەسپى ئەخلاق ئۆلچىمى» ، « قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنى قوغداش قانۇنى» « قۇرامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۇزۇشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش قانۇنى» قاتارلىق مائارىپقا دائىر قانۇن- نىزاملارنى ئۆگىنىشكە تەشكىللەپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قانۇن- تۇزۇمىگە رىئايە قىلىش، ئوقۇتۇش تەربىيىسىدە قانۇنغا ئاساسلىنىش ئاڭلىقلىقىنى ۋە ئىلمىي ئوسۇلدا ئادەم تەربىيلەش سەۋىيىسىنى ئۆستۇرىمىز. «ئوقۇتۇپ ئادەم تەربىيلەش، مۇلازىمەت ئارقىلىق ئادەم تەربىيىلەش، باشقۇرۇپ ئادەم تەربىيلەش» ئىديىسىنى مۇستەھكەم تۇرغۇزىمىز. ئۆزىنى كەسپى ئەخلاق ئارقىلىق باشقۇرۇشنى كۇچەيتىپ، ئوقۇ- ئوقۇتۇش ھەرىكىتىنى قېلىپلاشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنى سۇيۇش قارشىنى كۇچەيتىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق- پەزىلەت جەھەتتە  ساغلام تەرەققىي قىلىشغا كۆڭۇل بۆلىمىز. مائارىپ- قانۇنيەتلىرىنى توغرا تۇنۇپ ۋە پۇختا ئىگەللەپ سەۋرىچانلىق بىلەن تەربىيلەش بىلەن قاتتىق باشقۇرۇشنى چىڭ تۇتىمىز. ئوقۇتقۇچىلارنى ئالىجاناپ كەسپى ئەخلاق ۋە  تەربىيىدە ياخشى ئۇلگە بولۇش روھىغا ئىگە قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنى سۇيىدىغان، تەربىيىگە ئىنتىلىدىغان، تىرىشىپ ئىشلەپ، باتۇرلۇق بىلەن يېڭىلىق يارىتىدىغان،  تۆھىپە قۇشۇشنى خالايدىغانلاردىن قىلىپ چىقىمىز.
        ئوقۇغۇچىلارغا ھەر جەھەتتىن كۆيۇنۇپ ۋە كۆڭۇل بۇلۇپ، تەن جازاسى ۋە شەكلى ئۆزگەرگەن تەن جازالىرىنى تۇگىتىپ، تەقدىرلەش، مەدىھلەش ئوسۇللىرىنى قوللۇنۇپ، باراۋەرلىك، دىمكۇراتىك ۋە ئىناق بولغان ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتى بەرپا قىلىمىز.
        (4) ئەخلاق- تەربىيە دەرسلىك ئىسلاھاتىنى ئىلگىرى سۇرۇپ، ئەخلاق پەننىڭ، ئەخلاق تەربىيە فونكىسىيىسىنى ئۆستۇرىمىز. ئىدىيە- سىياسىي دەرىسىنى مەركەز قىلغان ئەخلاق تەربىيىسى ئوقۇتۇش تەتقىقاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، پەنلەرگە ئەخلاق تەربىيىنى سىڭدۇرۇش پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇپ، ھەر قايسى پەنلەرنىڭ ئالاھىدىلىكىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇپ، پەن- مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۆگىنىش بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىديىۋى- ئەخلاق جەھەتتە تەربىيىلىنىشىنى كۇچەيتىشىنى بىرلەشتۇرىمىز. ئوقۇغۇچىلارغا ئەخلاق- تەربىيسىنى مۇۋاپىق پەيىتتە جانلىق ئېلىپ بېرىپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئىلىم- پەننى سۇيىدىغان، قەدىرلەيدىغان، ھەقىقەت ئۇچۇن ئىزدىندىغان ئىلىمى پوزىتىسىيە تۇرغۇزۇشقا يىتەكلەپ، ئۇلارنىڭ ھەقىقەت، سەمىمىيەت، گۇزەللىكىنى تۇنۇش ئىقتىدارنى ئۆستۇرۇپ، غايە ۋە ئىتىقادتا يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا قېتىرقىنىپ ئۆگىنىپ، جاسارەت بىلەن ئالغا بېسىشتىكى ئىچكى ھەرىكەتلەندۇرگۇچ كۇچكە ئايلاندۇرىمىز.
        (5) « ئۇچنى بىرلەشتۇرۇش» تەربىيىسىنى ياخشى تۇتۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ يىتىلىشىدە، ئائىلە- جەمئىيەت، مەكتەپ تەربىيىسىنى ئۆز- ئارا بىرلەشتۇرۇشكە ئەھمىيەت بېرىپ ئائىلە باشلىقلىرى كومتېتىنى ياخشى باشقۇرۇپ، قەرەرلىك يىغىن ئېچىپ كۆپ يوللار ئارقىلىق مەكتەپ سىرتىدىكى ئەخلاق- تەربىيە بازلىرىنى بەرپا قىلىپ، يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا ئەخلاق- تەربىيە خىزمىتىدە ئۇنۇم ھاسىل قىلىمىز. سىنىپ مەسئۇللىرى ئائىلە سۆھبىتى خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپ ۋە ئائىلىدىكى ئەھۋالى توغرىسىدا ئەھۋال ئوقۇشۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە- مەكتەپتىكى ئۆگىنىش ئەھۋالىغا دائىملىق تەلەپ ئوتتۇرغا قۇيۇلۇپ، بالىلاردا ئائىلە باشلىقىنىڭ يىتەكچىلىكىدە، ئۈگۈنۈش  مۇھىم دەيدىغان ،ئۈگۈنۈشنى بىرنچى ئۇرۇنغا قۇيدىغان  دائىملىق ئادەتنى  يىتىلدۇرىمىز.ئۇقۇغۇچىلارغا بولغان ئۈسۈپ يىتلىش تەربىيەسنى كۈچەيتىپ ، ساغلام بولمىغان تۇرمۇش ئادىتىنى ئۆگۈنۈۋېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش ، ئىجىتمائىي ئەمەليەت پائالىيەتلىرى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپ سىرتىدىكى تەربىيە پائالىيەتلىرىگە قاتنىشىشقا تەشكىللەپ، يۇرتىدىكى ئۆزگىرىشلەرنى چۇشەندۇرۇپ،پارتىيەنىڭ ياخشى سىياسەتلىرنى تەدبىقلاپ سىياسەت  جەھەتتىكى ئېتىبارلاردىن بەھىرىمان بۇلۋاتقانلىقمىزنى ھىس قىلدۇرۇش . چوڭقۇر ئىزدىنىپ، ئائىلە باشلىقلىرى كومتىتىنىڭ رولىنى چوڭقۇر جارى قىلىدۇرۇپ،، ئوقۇغۇچىلارغا ئەتىراپلىق تەربىيىسى ئېلىپ بېرىش   ھەمدە پەرزەنىت تەربىيىلەش، تەجىربىلىرىنى ئالماشتۇرۇش، ئائىلە باشلىقلىرىغا خەت، دەرس ئوقۇتۇشىنى سىرتقا ئېچىۋىتىش قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق ئائىلە تەربىيىسى مەزمۇنى، شەكلى ۋە ئوسۇلدا ئەخلاقىي تەربىيە خىزمىتنى چىڭ تۇتىمىز.
        2) دائىملىق تەربىيە:
        (1)يېزىمىزدىكى ھەر قايسى مەكتەپلەردە ئىزچىل ئادەتلەندۈرۈش  تەربىيىسىنى ياخشى تۇتىمىز. « ئوتتۇرا-باشلانغۇچ  مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرنىڭ ھەرىكەت قائىدىسى ۋە ھەرىكەت ئۆلچىمى  »  ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىش  ھەرىكتىنى قېلىپلاشتۇرۇپ ،خاتالىق بۇلسا ئۆزنى ئۆزى  تەنقىد قىلالايدىغان ،خاتالىقنى دادىل ئۈستگە ئالىدىغان ئادەم بۇلۇشقا  يىتەكلەشنى چىڭ تۇتىمىز.ئۇقۇش باشلانغاندىن كىينىكى 1-سائەتلىك دەرسنى بىخەتەرلىك دەرسى قىلىپ ئۈتۈپ ،ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھاياتنى قەدىرىلەش تۇيغۇسنى كۈچەيتىپ ،مەۋسۇم بېشىدىكى 2 ھەپتە ئىچىدە ھەرىكەت ئۆلچىمى تەربىيىسى ئېلىپ بېرىپ، مەشقىنى كۇچەيتىپ، ئوقۇغۇچىلاردا ئۆز ھەرىكىتىگە چەك قۇيۇش، ئۆز- ئۆزنى باشقۇرۇش ئىقتىدارىنى ئۆستۇرىمىز.
        2) مەكتەپلەردە  تۇرلۇك دائىملىق پائالىيەتلىرىنى ياخشى تۇتۇپ، ياخشى مەكتەپ كەيپىياتىنى يارىتىمىز. ئەخلاقىي تەربىيە ئىشخانسى ،  ئىتتىپاق- پىئونېرلار ئەتىرىتى، ئۇقۇغۇچىلار ئۇيۇشمىسنىڭ  باشقۇرۇشىنى بىر گەۋدە قىلىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ دۆلەت بايرىقى چىقىرىش،گالاستۇك چىگىش ، تازلىق، ئىنتىزام ئىككى گىمناستىكا، ۋېلىسپىتنى رەتلىك قۇيۇش قاتارلىق دائىملىق ھەرىكەت جەريانىدىكى ئاڭلىقلىق قارشىنى يەنىمۇ كۇچەيتىپ مەدەنيەتلىك قائىدە- يۇسۇن تەربىيىسىنى ياخشى تۇتۇپ، ياخشى مەكتەپ كەيپىياتىنى يارىتشقا ھەيدەكچىلىك قىىلپ، دائىملىق باشقۇرۇشنى ئىنچكىلەشتۇرىمىز.
        3) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياش ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن ھەر قايسى يىللىقلارنى باشقۇرۇشنى ياخشى تۇتىمىز. ئوقۇغۇچىلار ئوخشىمىغان ياشتىكى ئوخشىمىغان پىسخىك ۋە فىزولوگىيىلىك ئالاھىدىلىكىگە ئىگە بولىدۇ. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن ئوخشىمغان باسقۇچتىكى باشقۇرۇش تەربىيە خىزمىتىنى ياخشى تۇتۇش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساغلام تەرەققىياتىغا پايدىلىق. شۇڭىلاشقا بۇ مەۋسۇمدا ھەرقايسى يىللىقلارنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى مۇھاكىمە قىلىپ، مۇۋاپىق تەدبىر بېكىتىمىز.
        4)مەكتەپلەردە « سىنىپ يىغىنى»،«ئىتتپاق –پىئۇنېرلار  پائالىيتى» ،«بايراق چىقىرش مۇراسىمى»ۋە ھەرخىل خاتىرە كۈنلەر دىن ئىبارەت ئەخلاق تەربىيىسى ئاساسىي بازىسىنى ياخشى تۇتۇپ، مەدەنىيىلىك قۇرۇلۇشىنى كۇچەيتىپ، ياخشى سىنىپ،ياخشى  مەكتەپ  كەيپىياتىنى يارىتىش لازىم. ياخشى سىنىپ ئوبرازىنى تىكلەپ، تىرىشىپ سىنىپ ئالاھىدىلىكىنى گەۋدىلەندۇرۇپ، مەدەنىىي ئۇلگىلىك سىنىپ بەرپا قىلىش پائالىيىتىنى قانات يايدۇرىمىز. مەدەنىيلىككە دائىر قائىدە- يۇسۇنلار، تەنەپپۇس تەرتىۋى، چوڭ يىغىلىشلار تەرتىۋى قاتارلىق جەھەتلەردە ياخشى ئىلگىرلەش ھاسىل قىلىمىز.
        6)        ئەخلاقىي تەربىيە تەشۋىقات جازىسى قۇرۇلۇشىنى ياخشى تۇتىمىز. دەرىسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ رولىنى جارى قىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىپ، سىنىپ يىغىنى، ئەخلاق ،جەمئىيەت ،مىللەتلەر ئىتپپاقلىقى تەربىيەسى ،،سىياسەت دەرىسلىرنىڭ ئۈنۈمدىن ،،شۇنىڭ بىللە بىرگە مەكتەپتىكى تەشۋىقات ئۇسكۇنلىرىدىن پايدىلىنىپ ئەتىراپىمىزدىكى ئىلغارلارنىڭ گەۋدىلىك، كىشىنى تەسىرلەندۇرىدىغان ئىش- ئىزلىرىنى تەقدىرلەپ ۋە تەشۋىق قىلىپ، توغرا كەيپىياتىنى جارى قىلىدۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارغا كىشلىك قاراش، قىممەت قارىشى، مەدەنىيلىك ئادىتى قانۇن ئىنتىزامغا رىئايە قىلىش قاتارلىق جەھەتلەردە تەربىيە ئېلىپ بارىمىز.
        8) « پىسخىك» ساغلاملىق تەربىيسىى توغرىسىدا ئىزدىنىپ سىناق قىلىپ، مۇكەممەل مىجەز خارەكتېر يېتىشتۇرىمىز.  پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسى يېڭى ۋەزىيەتتە ئەھمىيەت بېرىش زۆرۇر بولغان مۇھىم مەزمۇن. ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسىنى ياشلىق مەزگىل تەربىيىسىنى ياخشى ئېلىپ بېرىپ، ئوقۇغۇچىلارنى پىسخىك جەھەتتىن يىتەكلەش ئىشلىرىنى ياخشى ئىشلەش لازىم. ئوقۇتقۇچىلار تىرىشىپ ياخشى دەرىسخانا كەيپىياتى يارىتىش ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىك جەھەتتە ساغلام تەرەققىي قىلىشىغا كاپالەتلىك قىلغىلى بولىدىغان ياخشى مۇھىت ھازىرلاپ  پىسخىك ساغلاملىق تەربىيىسنىڭ  نورماللىشىشى، قېلىپلىشىشىغا كاپالەتلىك قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھى، جىسمانىي جەھەتتىن ماس ساغلام يىتىلىشىنى ئىلگىرى سۇرۇش كېرەك.
        10) ئوتتۇرا مەكتەپ ۋە مەركىزى مەكتەپتە ياتاق باشقۇرۇشنى كۇچەيتىپ، باھالاپ سېلىشتۇرۇش تۇزۇمىنى ئورنۇتۇپ، سىنىپ مەسئۇللىرىنى سىناپ باھالاش بىلەن بىرلەشتۇرىمىز.
        3. ئەخلاق – تەربىينى باھالاشنى چىڭ تۇتۇپ باھالاشىنى ئوبىكتېپ ئادىدىلاشتۇرۇش.
        «ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئىدىيىۋى- ئەخلاقىنى باھالاش» تۇزۇمىنى يەنىمۇ مۇكەممەللەشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق تەربىيىسىدىكى نىشانىنى ئىلمىي، ئوبىكتېپ، ئادىل بولۇشنى پىرىنسىپ بويىچە باھالايمىز. شۇنىڭ بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلارنىڭ « ھەرىكەت يۇرۇش- تۇرۇش» نى باھالاش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەيمىز. بۇ ئارقىلىق  ئۇقۇغۇچىلار ئارسدا  دىنى تۈس ئالغان كىيىم –كىچەكلەرنى كىيدىغان ياكى قانۇنغا خىلاپ بولغان ئىش ھەرىكەتلەرنى سادىر قىلىدىغان ئەھۋاللارنىڭ بىخ ھالتىدە يۇقتلىشغا كاپالەتلىك قىلشقا تىرشچانلىق كۆرستىمىز يېڭى ئوقۇش مەۋسۇمىدە ئەخلاقىى- تەربىيە خىزمىتىنى پىلان بويىچە ئەستايىدىل يولغا قۇيۇپ خىزمەتلەرنى ياخشى ئەمەلىيلەشتۇرۇپ،يېزىمىزنىڭ ئەخلاقىى - تەربىيە خىزمىتىدە يېڭى ۋەزىيەت يارىتىمىز.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

99

تېما

42

دوست

5347

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
1364 سەر
تىللا
343 دانە
تۆھپە
877 سەر
شۆھرەت
896 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزاتۆھپىكار باشقۇرغۇچىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-2-22 22:04:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجىرىڭىزگە رەھمەت. داۋاملىق ياخشى تىمىلار ئۇزۇلۇپ قالمىسۇن.
ۋاقىت-ئەڭ چوڭ يېڭلىغۇچى.

561

تېما

27

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6928 سەر
تىللا
2801 دانە
تۆھپە
7630 سەر
شۆھرەت
5543 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-2-22 22:43:06|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەخلاقى تەربىيە مۇدىرلىرىغا نىسپىتەن تۇلىمۇ پايدىلىق ياخشى تىما يوللاپسىز . رەخمەت سىزگە
بايقاش مۇنبىرنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن ھەممىمىز  بىرلىكتە تىرشايلى

1

تېما

4

دوست

724

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
140 سەر
تىللا
19 دانە
تۆھپە
171 سەر
شۆھرەت
186 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-23 11:03:20|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زەپەر  ئەپەندى،رەھىمەت سىزگە.

0

تېما

0

دوست

149

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
30 سەر
تىللا
0 دانە
تۆھپە
48 سەر
شۆھرەت
27 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-28 22:39:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىلارغا ناخشىلار تولا،رەخمەت سىزگە

1

تېما

4

دوست

724

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
140 سەر
تىللا
19 دانە
تۆھپە
171 سەر
شۆھرەت
186 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-7 12:36:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
:سزنىڭ قوللغىنڭىزىغا رەھمەت .

9

تېما

0

دوست

240

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
51 سەر
تىللا
23 دانە
تۆھپە
41 سەر
شۆھرەت
52 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-8 23:27:24|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە مۇشۇنداق ياخشى ماتىرياللارنى يوللىسىڭىز ھەممىمىز خۇشال بۇلىمىز
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-8-1 19:50, Processed in 0.520990 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش