قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: okyan2014

جۇڭگو ئاپتوموبىللىرىنىڭ شان-شۆھرىتى ئەمدى قالمىدى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

5

دوست

3121

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   37.37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9152
يازما سانى: 141
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 529
تۆھپە : 595
توردىكى ۋاقتى: 176
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-10 12:19:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ARTUQ0908 يوللىغان ۋاقتى  2015-3-9 23:01
مەن دۆلىتىمىزدە ياسىلىۋاتقان چەتئەل ماشىنىسىنى دەۋا ...

تەۋسىيەرىڭىزگە رەھمەت ، چوقۇم ئوقۇيمەن .
دۆلىتىمىزدە ئىشلىنىۋاتقان چەتئەل ماشىنا شىركەتلىرىنىڭ ساپ چەتئەل مەبلىغىدىكى شىركەت مىنىڭ بىلىشىمچە يوق . ھەممىسى 50:50بويىچە بولىدۇ . يەنى خوندانى مىسالغا ئالساق ، لاھىيە ،تىخنىكا ياپۇننىڭ ، زاۋۇت ،ئبىشلىتىدىغان تۆمۈر ، توك سىمى قاتارلىق نەرسىلەر يەنىلا جۇڭگۇنىڭ . يەنى بىرى تىخنىكا چىقىرىدۇ ،يەنە بىرى كۈچ . شۇڭا بىيجىڭ شىيەندەي ، گۇاڭجۇ خوندا دەيدۇ . سىز ئىككى يۈزمىڭغا ئالغان ماشىنىنىڭ تەنەرخى 50 مىىڭ بولسا ، ئالغان پايدىنىڭ 150مىڭنى 75مىڭدىن بۆلىشىدۇ . سىز يەنە 17 پىرسەنت ئىستىمال بىجى تاپشۇرىسىز ، بۇ ئۇدۇللا دۆلەت خەزىنىسىگە كىرىدۇ . شىركەت ئالغان پايدىنىڭ 25% نى باج ھىساپلاپ دۆلەتكە تاپشۇرىدۇ .دىمەك دۆلەتنىڭ ئالىدىغان پايدا پىرسەنتى جىقراق بولىدۇ . ئەلۋەتتە بۇ پۇللارنى سىز چىقىرىسىز .شۇڭا دۆلەت ئىچىدە سىتىلغان ئوخشاش تىپتىكى،ئوخشاش شەكىلدىكى خوندا ماشىنىنىڭ ئىشلەتكەن ماتىرىيالى ، باھاسى ياپۇندا ئىشلەپ چىقىلغان ماشىنا بىلەن ئوخشىمايدۇ .
سىز دىگەن ئۇقۇم بولسا ئالما تىفۇنغا ماس كىلىدۇ . ماشىنىغا ماس كەلمەيدۇ .چۈنكى بىرى ۋاكالىتەن ئىشلەيدۇ ، يەنە بىرى بولسا شىرىك ھەمكارلىشىپ ئىشلەيدۇ .

0

تېما

0

دوست

379

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   39.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33958
يازما سانى: 25
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 118
توردىكى ۋاقتى: 32
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-10 21:44:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
mart يوللىغان ۋاقتى  2015-3-10 12:19
تەۋسىيەرىڭىزگە رەھمەت ، چوقۇم ئوقۇيمەن .
دۆلىتىمىزدە  ...

ئاقساقاللىق قىلىپ ساپتىمەن.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

684

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   36.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27081
يازما سانى: 24
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 220
توردىكى ۋاقتى: 48
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-10 22:39:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن يىقىندا چەتئەل ماشىنىلىرىنى ئەڭ توۋەن باج بويىچە جوڭگۇ بازىرىغا ئىلىپ كىرىدىكەن دەپ ئاڭلىدىم ،(بەزى كوچا خەۋەرلىرىدە باجسىز ئىلىپ كىرىدىكەن دىگەن گەپلەرمۇ بار) مۇشۇ گەپ راست بولۇپ قالسا چەتئەل ماشىنىلىرىمۇ ئەرزان سىتىلىدۇ دىگەن گەپ،ئۇنداقتا دولىتىمىز ئىشلەپ چىقارغان ماشىنىلار تىخمۇ سىتىلماي قىلىش ئەھۋاللىرى كۆرۇلۇپ قالامدۇ نىمە؟

2

تېما

5

دوست

3121

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   37.37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9152
يازما سانى: 141
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 529
تۆھپە : 595
توردىكى ۋاقتى: 176
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tinqlik يوللىغان ۋاقتى  2015-3-10 22:39
مەن يىقىندا چەتئەل ماشىنىلىرىنى ئەڭ توۋەن باج بويىچە ج ...

دۇنيا سودا تەشكىلاتىغا كىرىشنى ئىلتىماس قىلغاندا ،راس مۇشۇنداق بىر شەرت بار . ئاپتوموبىللا ئەمەس ،چەتئەلنىڭ بانكا ، دوختۇرخانا ،تىلگىراق،ئاپتوموبىل قاتارلىقلار تۆۋەن باج ياكى باجسىز كىرسە بولىدۇ ‹تاموژنا بىجى› . بىرىلگەن مۆھلەت 2015-يىلى توشىدۇ ، يەنى مۇشۇ يىلى . لىكىن ھازىرغىچە ئىمپرت مەھسۇلاتنىڭ باجسىز ياكى تۆۋەن باجلىق كىرىش ۋەدىسى تىخىچە ۋەدە پىتى تۇرىۋەردى .ھە دىسىلا باشقا دۆلەتلەر جۇڭگونى ئانداق بوزەك قىلىپ كەتتى ،مانداق بوزەك قىلىپ كەتتى دىمەي ، نىمىشقا بوزەك قىلىدۇ دىگەننىمۇ ئويلاپ قويۇشقا ئەرزىيدۇ ئەلۋەتتە .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )