قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: okyan2014

جۇڭگو ئاپتوموبىللىرىنىڭ شان-شۆھرىتى ئەمدى قالمىدى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئىتتىپاقلىق كۈچ.

11

تېما

0

دوست

8870

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   77.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8558
يازما سانى: 596
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1509
تۆھپە : 1656
توردىكى ۋاقتى: 260
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-4 23:47:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماشىنا ئىشلەپ چىقىرىشتا يەنىلا پەن-تېخنىكا بىرىنچى ئۆتكەل، پەن-تېخنىكا ئىگەللىمەي تۇرۇپ باشقىلارنىڭ ماشىنىلىرىنى دوراپ ياساش بىر ئەخمەقلىق، يەنەبىرسى دۆلىتىمىز زاۋۇتلرى ئىقتىسادىي مەنپەت قوغلىىشپ سۇپەتكە سەل قارايدۇ، ئاپتۇموبىل سېتىۋالغۇچىلارنى ئالداپ پۇل تېپىشنىلا كۆزلەيدۇ، ئەمەليەتتە كەڭ ئاپتۇمۇبىل سېتىۋالغۇچىلارمۇ ئۇنچە ئەخمەق ئەمەستە، ھازىر ھەممە كىشى بىلىپ بولدى، دۆلىتىمىز ئاپتۇموبىللىرىنى 5يىل ھەيدىسە چەتنىڭ 15يىل ھەيدىگەن ئاپتۇموبىلىدىن كونىراپ كىتىدۇ، بەزى ماشىنىلاشقان بۇيۇملارنىڭ سىرىتىدىن قاراپلا ئۇنىڭ ياخشى- يامانلىقىنى بىلگىلى بولمايدۇ، لىكىن بىرنەچچە يىل ئىشلەتكەندىن كىيىنلا ياخشى ياكى ناچار مال ئىكەنلىكىنى بىلىۋالغىلى بۇلۇدۇ، دولىتىمىزنىڭ ماشىنىسازلىقى ئەڭ ئالدى بىلەن ئادىمىيلىكنى، راستچىللىقنى، سۇپەتنى بىرىنچى ئۇرۇنغا قويسا، كەڭ ئىستىمالچىلارنىڭ مەنپىئەتىنى بىرىنچى ئۇرۇنغا قويسا چۇقۇم دۆلىتىمىزدىمۇ، خەلىقئارادىمۇ پۇت تىرەپ تۇرالايدۇ، ئەگەر ھىلىگەرلىك قىلىپ، پۇل تېپىشنىلا كۆزلەپ، سۇپەتكە سەل قارىسا خۇددى ئەخلەتتەك سۇپۇرۇلۇپ كىتىدۇ.

0

تېما

0

دوست

418

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   59%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9509
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 25
تۆھپە : 105
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-7
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-5 00:03:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
‏ئەمىلىيەتتە جۇڭگو كىيىم كېچەك  ، توقۇلما بۇيۇملار بولسۇن ياكى ئىلىكتىرۇنلۇق مەھسۇلاتلار بولسۇن  ،  دۆلەت ئىچىدىكىلەرگە سۈپىتى ناچارراققىنى ساتىدۇ ، لىكىن چەتئەللەرگە سۈپىتى ياخشى  ماللارنى چىقىرىدۇ..    شۇنداقتىمۇ  ئۆزبىكىستان ، قازاقىستان دىگەندەك ئوتتۇر ئاسىيا دۆلەتلىرىگە يەنە ئافرىقا دۆلەتلىرىگىمۇ ياراتمىغاندەك يوسۇندا سۈپىتى ناچارراق ماللارنى ساتىدىكەن..
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

1

دوست

1063

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   6.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30293
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 322
توردىكى ۋاقتى: 48
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-5 00:34:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   425 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-3-5 00:40  

ھەممىسى ئۇنداق ئەمەسقۇ؟
مەنمۇ بۇرۇن ماشىنا ئالىدىغان بوپ قېلىپ بىلىپ-بىلمەي سەددىچىن(چاڭچىڭ) ماشىنىدىن بىرنى سېتىۋالدىم،دۆلتىمىز ماركىسى بولغاچقا چىدامچانلىقى تۆۋەن شۇڭا بىرەر يىل ھەيدەپ سېتىۋىتەي دەپ ئويلىغان. ئەمما مەن ئويلىغاندەك بولماي قويدى...ماشىننى ئالغاندىن باشلاپ ھازىرغىچە ماڭغان يولۇم 150000 كىلومىتىر يول باستىم،ھازىر تۆتنجى يىلى بوپ قالدى. ماڭغان يوللۇرۇم ئاساسەن بۇزۇلۇپ ئازگاللىققا ئايلىنىپ كەتكەن يوللار،ياسالمىغان ئەسكى شېغىل يوللار،ھەتتا تارىم ۋادىسىنىڭ غەرىبىدىكى تۇپا يوللاردا بەك كۆپ ماڭدىم(ئىش ئورنۇم ئاشۇنداق چەترەك).
بۇ ماشىنا كاتاڭغا بەك يۇمشاق چۈشىدىكەن.ئەڭ يۇقۇرى بولغاندا 200 دە ھەيدەم باقتىم.ماشىنا گەۋدىسى تىترىمەيدۇ،يەرگە خېلى چاپلىشىپ مېىڭپ قويىدىكەن...  
پات-پات يىراق شەھەرلەرگە ساياھەتكە چىقىپمۇ تۇردۇم،يۇقۇرى 500 كىلومىتىر ئارلىققا توختىماي مېڭىپمۇ باقتىم.  ئىش قىلىپ مەن بۇ ماشىننىڭ چىدامچانلىقىغا قايىل بولدۇم.   نەۋرە ئاكام ئۆتكەندە خوندا سىتى دىن بىرنى ئالغانتى ھەيدەپ كۆردۇق.  ماشىنا 120 دە ماڭسا ماشىنا ئىچىگە ماتۇرنىڭ شاۋقۇنى كىرىشى يۇقۇرى،ماشىنا گەۋدىسى مۇقۇم ئەمەس ئىغاڭشىپ كىتىدىكەن...120 دىمو قورقۇپ تەستە ھەيدىدۇق ماشىنا پۇلاڭشىپ...ئىش قىلىپ مەن ئويلايمەن مىنىڭ ھەيدىشىمگە خۇنداي ئېلانتىرا،خوندا سىتى دىگەندەك ماشىنىلار بولغان بولسا ماڭغان يوللۇرۇمنىڭ يېرىمىغۇ چىدىماي چاقىسى يولدا قالاتتى ياكى رېمۇنىتخانىدىن نېرى بولالمايتى....
قايسى كۈنى ئاكومۇلياتۇرىنى ئالماشتۇردۇم،ئىش چىقىرىش تۇربىسىدىكى ماشىنا كومپىيۇتىرىغا بېسىم ئەھۋالىنى يەتكۇزۇپ بىرىدىغان(خەنچە ياڭچۇەن گەنچى 氧传感器 دەيدىكەن)  شۇ سايماننى ئالماشتۇرۇپ باقتىم. ئۇنىڭدىن باشقا ھىچقانداق خاپىلىقىنى كۆرمۇدۇم. بۇ ماشىننىڭ كەمىچىلىكى 1-خوتتا قوزغىغاندا قوزغىلىش كۈچىنى ئاجىز كۆردۇم باشقا جەھەتتىن مىنىڭ قوپال ھەيدەش تېخنىكامغا چىداپ كەتتى...شۇڭا چاڭچىڭنى بىر يىل ھەيدەپ ساتىمەن دىگەن خىيالدىن ۋاز كىچىپ،بەزىدە ئىچىگە يۈك بېسىپ ئات-ئىشەك ئورنىدا ئىشلىتىۋاتىمەن

دۆلتىمىز ماشىنلىرى ئىچىدە ھەقىقەتەن سۈپەت جەھەتتە بەكلا ناچارلىرىمۇ خېلى سالماقنى ئىگەللەيدۇ.100 مىڭنى باسمايلا ماتۇرى چوڭ رېمۇنۇتقا چۈشىدىغان،ھارماي ئۇششاق كاشىللار چىقىپ تۇردىغانلىرىمۇ بار.ئەمما ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدەش ئاقلانىلىك ئەمەسكەن دەپ قارىدىم.
ئۆزۈم 8 يىللىق شوپور.ئۆزۈمنىڭ ئەمەليىتىدىن كۈزىتىشىمچە دۆلتىمىز ماشىنلىرى ئىچىدە چاڭئەن،چاڭچىڭ ماشىنلىرى سۈپەتنى ئۆتكىلىنى چىڭ تۇتۋاتقان بولغاچقا ماشىنلىرىمۇ خېلىلا بازار تېپىۋاتىدۇ،ئىشلەتكەن ئىستىمالچىلىرىنىڭمۇ ياخشى باھاسىغا ئېرىشىۋاتىدۇ.  چاڭچىڭنىڭ خافۇ ماشىنلىرىنى مىسالغا ئالساق ئۆتكەن يىلدا 1 مىليۇن دانە سېتىلىپ دۆلەت ئىچىدە سېتىلىشى ياخشى بولغان چىمپىيۇن ماشىنا بولدى(بەيدۇدىن ئىزدەپ كۆرۈڭ).  ئۇنىڭدىن باشقا قىزىل بايراق ماشىنلىرىمۇ بوپ قالىدۇ.  مىنىڭ ھىس قىلىشىمچە ھازىر دۆلتىمىزدىكى چاڭئەن،چاڭچىڭ ماركىلىرى كورىيە ماشىنلىرىنىڭ سۈپىتىگە بىلەن تەڭلىشىپ قالدى.كونۇپكا تاختامنى يېڭى ئالماشتۇرغان،كۆنۈپ بولالمىدىم.خەتلەرنىڭ ئىملاسىدا خاتالىق كۆرۈلۈپ قالدى.ئۆزرە سورايمەن)

1

تېما

1

دوست

1997

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   99.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24648
يازما سانى: 150
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 600
توردىكى ۋاقتى: 69
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-5 20:35:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر جۇڭگۇ ماركىسىدىكى ئاپتوموبىلدىن بىرسى سېتىلغىچە چەتئەل ماركىسىدىكى ئاپتوموبىلدىن كەم دىگەندە 100دانىسى سېتىلىدۇ سىز ئەسلى شۇ چاڭچىڭغا كۆنۈپ قاپسىز

0

تېما

0

دوست

564

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   12.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  20357
يازما سانى: 15
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 168
توردىكى ۋاقتى: 26
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-6 12:28:21 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆزمىزنىڭ ھايات ماماتى بىلەن بىۋاستە مۇناسىۋەتلىك يىمەك- ئىچمەككە ساختىلىق قىلۋاتقان يەردە باشقىسىنىڭ ساختىسى ئەلۋەتتە بار، بۇ ساختىلىقنى بىر- ئىككى يىلدا تۈگەتكىلى بولمايدۇ،

0

تېما

4

دوست

1987

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   98.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7577
يازما سانى: 124
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 35
تۆھپە : 592
توردىكى ۋاقتى: 91
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-6 20:25:02 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
موتونىڭ گىپى بولغان بولسا تەسىراتىمنى سۆزلەپ باقىتىم مەن

2

تېما

2

دوست

2762

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   25.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9483
يازما سانى: 252
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 130
تۆھپە : 740
توردىكى ۋاقتى: 389
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-6 20:39:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
karluk007 يوللىغان ۋاقتى  2015-3-6 20:25
موتونىڭ گىپى بولغان بولسا تەسىراتىمنى سۆزلەپ باقىتىم  ...

قېنى سۆزلەپباقمامسىز ؟ بىر ئائىلە ئەزالىرى ئەمەسمۇ ، ئوخشاش .

0

تېما

1

دوست

1063

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   6.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30293
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 322
توردىكى ۋاقتى: 48
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-6 21:05:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
21132113 يوللىغان ۋاقتى  2015-3-5 20:35
ھازىر جۇڭگۇ ماركىسىدىكى ئاپتوموبىلدىن بىرسى سېتىلغىچ ...

مەن چاڭچىڭنى چەتئەل ماشىنلىرىدىن نوچى دىمەكچى ئەمەس. چىدامچانلىقى،تۆۋەن باھاسى،ئىستىمالچىلارغا يېقىشلىغى بىلەن h6 دىن 1 مىليۇندىن دانىدىن ئارتۇقى سېتىلىپ چىمپىيۇن بوپتۇ.سىز دىگەن 100 سېتىلىپ بولىۋاتقانلىرى ئومۇمى چەتئەل ماركىسىدىكى ماشنىلارنى دەۋاتىسىز. بىر چاڭچىڭ ماركىسىنى دۆلتىمىزدە سېتىلىۋاتقان پۇتۇن چەتئەل ماركىدىكى ماشىنىلارغا قانداق تەڭ قىلغىلى بولسۇن.   ئىشەنمىسڭىز بەيدۇلاپ بېقىڭ... ياكى ئەمەلى مىسال ئەپ بېقىڭ دۆلتىمىزدە پالانى ماركىدىكى ماشىنا مانداق ئەڭ كۆپ سېتىلىپتۇ دەپ.....
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )