قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: uyhguray

جۇڭگو قانداق مائارىپ تۈزۈلمىسىگە موھتاج ؟(لاڭ شەنپىڭ)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

620

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   24%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15820
يازما سانى: 65
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 23
تۆھپە : 164
توردىكى ۋاقتى: 19
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-3 13:47:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا غايە، نىشان، ئارزۇ دېگەنلەردىن ھېچنەرسە بېرەلمەيۋاتىمىز-دە!  بىر ئوقۇغۇچى ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى بىرىپ بولۇپ قېشىمغا كىرىپتۇ. (يېقىن دوستۇمنىڭ ئىنىسى، ئۇ دوستۇم يۇرتىمىز قەشقەردىن يىراق بولغان ئاقچى ناھىيەسىدە ئىشلەيتتى) ئارزۇ توشقۇزۇشقا ياردەم قىلساڭ دەپ.  سەن قايسى كەسىپنى تاللىماقچى؟ دېسەم قاراپ تۇرىدۇ. 12يىل ئوقۇپ نېمە ئۈچۈن، نېمىدە ئوقۇشنى بىلمەي قانداق ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى بېرەلىدىڭ؟ ... دېگەندەك بىر نەچچە سۇئالنى قويۇۋېتىپ ئاندىن كېيىن، ئۆزەڭ ئەڭ ياقتۇرىدىغان، ئەڭ ياخشى ئوقۇيالايدىغان كەسىپنى تاللا، شۇنداق قىلساڭ ئالىي مەكتەپتە ياخشى ئوقۇيالايسەن، ئۇنۋېرسال ساپايىڭنى ئاشۇرغىلىمۇ كۆپلەپ ۋاقتىڭ چىقىدۇ. دەرستىن سىرت ئىشلەپ ئىقتىسادىڭنىمۇ قامدىيالايسەن، كېيىن خىزمەت تاپمىقىڭ ئوڭاي بولىدۇ. دېگەندەك تەربىيلەرنى بېرىپ چىقىرىۋەتكەن ئىدىم. ماتىماتىما كەسپىنى تاللاپتىكەن. دېگەندەك دەسلەپكى يىلى تىل ئۆتكىلىدىن مۇۋاپپەققىيەتلىك ئۆتۈپ، قالغان يىللىرى كەسىپنى ئاسانلا ئىگەللەپلا قالماستىن، ئىنگىلىز تىلىنى ئۆگىنىپ، ھەمدە ئوقۇشتىن سىرت ئىشلەپ (ئاشخانىدا قاچا يۇيۇپ، يۈك بېسىش ئورۇنلىرىدا ئىشلەپ دېگەندەك....) ئۆزىنىڭ چىقىمىنى ئۆزى قامداپ، مۇۋەپپەققىيەتلىك ئوقۇش پۈتتۈرۈپ ئاخىرىدا ئۆزىمىزنىڭ قەشقەر شەھىرىدىكى نۇقتىلىق مەكتەپكە ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولدى. بىز ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا مۇشۇنداق تەربىيلەرنى ئاز تولا بېرلەلىسەك، غايە، نىشان تۇرغۇزىشىغا ياردەم قىلالىساق، خېلى ئىش قىلغان بولاتتۇق دەپ قارايمەن.

0

تېما

9

دوست

2217

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   7.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  23638
يازما سانى: 222
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 650
توردىكى ۋاقتى: 44
سائەت
ئاخىرقى: 2014-11-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-6 23:26:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىمۇ سىز ‏ئۇيغۇر‏ئاي ‏ دا‏ئىم مۇغۇنداق ياخشى تىمىلارنى يوللاپ تۇرىشىڭىزنى ‏ئۈمىت قىلىمەن
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

1

دوست

830

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   66%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  23933
يازما سانى: 47
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 246
توردىكى ۋاقتى: 38
سائەت
ئاخىرقى: 2014-5-9
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-19 00:09:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Atax-Yurak تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-19 00:10  

ئوقۇش دىگەنلىك 30نەچچە بالىنىڭ بىر ئۆيگە سولىنىۋېلىپ باشقىلار تۇزۇپ قويغان كىتاپنى ئوقۇپ بەرسە مەجبورى ئاڭلاش دىگەنلىكمىكىن دەيمەن .  چۈنكى ئىنساننىڭ ئەقلى كىتاپقا پۈتۈپ قويۇلمىغاندە . مەن بۇنى باشلانغۇچنىڭ ئۈچىنچى يىللىقىدىلا ھېس قىلىپ مەكتەپتىن چىكىنگەن ئۇ چاغدا 9 يىللىق مەجبورى مائارىپ يوقتى مەن ھازىرغۇچە ئۇقۇمىغىنىمغا پۇشايمان ھىسسىياتىدا بوپباقمىدىم . كىيىنچە ئۆزلىكىمدىن كومپىيوتېر ئۈگۈنۈپ ئاز بولسىمۇ جەمىيەتكە كۈچ چىقىردىغان كومپىيوتېر مۇلازىمىتى دۇكىنى ئېچىۋاتىمەن .

5

تېما

1

دوست

7251

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   45.02%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11972
يازما سانى: 631
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 616
تۆھپە : 1768
توردىكى ۋاقتى: 332
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-19 00:39:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شىنجاڭ سۇ ئىشلىرى مەكتىپىدە مۇنداق بىر ئىشنى ئاڭلىغان ئىدىم:
ئوقۇتقۇچى نىيوتۇننىڭ ھەركەت قانۇنى فورمۇلاسىنى دوسكىغا يىزىۋاتقاندا
ئوقۇغۇچى: مۇئەللىم بۇ فورمىلا نىمىشقا بۇنداق يىزىلىدۇ؟
ئوقۇتقۇچى: ھەي كالۋا، ئۇلۇغ ئالىم نىيوتۇن ئىجاد قىلغان بۇ فورمىلادىن گۇمانلىنىشقا سىنىڭ نىمە سالاھىتىڭ بار؟ ئولۇغ ئالىم مۇشۇنداق يازغان، ھىچكىم گۇمانلانماسلىقى كېرەك.
مانا بىزنىڭ مائارىپىمىز.

0

تېما

0

دوست

382

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   41%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27195
يازما سانى: 43
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 98
توردىكى ۋاقتى: 7
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-19 14:19:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جۇڭگو قانداق مائارىپ تۈزۈلمىسىگە موھتاج ؟
مىللىي مائارىپچۈ ؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )