- تىزىملاتقان
- 2012-4-19
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-4-1
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 780
- نادىر
- 0
- يازما
- 34
ئۆسۈش
  56%
|
بۇ مەزمۇن 13قەۋەتتىكى ئەرزخوردە2013-01-10 23:19يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
يازسا بولىدۇ. لېكىن مەن ئۇنداق ماختاپ يېزىشقا نارازى. بۇ مېنىڭ شەخسىي پىكىرىم.
مەن ئىنىستېتوتتىكى بىر قسىم ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسەم، كونىلارنىڭ "موللامنىڭ دېگىنىنى قىل، قىلغىنىنى قىلما" دېگەن ئەقىل جەۋھىرى قەلبىمدىن كېچىدۇ. سىز مائارىپ ئىنىستىتوتىدا تەربىيىلىنىپسىز، مەكتەپتىكى "دوقمۇش پاراڭلىرى" نى ئاڭلىمىدىڭىزما؟ ئاڭلىمىغىنىڭىزغا ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ. مائارىپ ئىنىستېتوتىدىكى رەھبەرلەردىن بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغىچە ھەممىسى كورسانتلار قەلبىدە ياخشى ياكى يامان ئوبراز تىكلەپ بولغان. بۇنى مېنىڭ بىر مىڭ نەچچە يۈز نەپەر ساۋاقداشلىرىمنىڭ ھەممىسى، جۈملىدىن، ئىنىستېتوتتا ئۇزۇنراق مەزگىللىك تەربىيىلىنىشتە تۇرغانلارنىڭ ھەممىسى بىلىدۇ.
مەنچە، بۇنداق تېمىلارنىڭ ئورنىغا ئنستېتوتتىكىلەرنى ئويغىتىدىغان سىگىنال تېمىلارنى يېزىش بىر قەدەر مۇۋاپىق. بۇ چاقچاقنى ئۆز ئارا سۆھبەت پاراڭلىرىدا ئوقۇپ بەرسە بولىدۇ.
مەخسىدىمنى خاتا چۈشىىىپ قاپسىز.مەمۇ شۇ ئويدا.بىراق بۇرۇت يالغۇز تاھىرجاىڭ ئەمەس:
تۆۋەندىكىنى قايتا ئوقۇپ بېقىڭ:
تاھىرجاننىڭ ئون يىلدىن بېرى بۇرتىدىن باشقا تاھىرجانلىقى قالمىغان ئىدى.ھەر قېتىم ئاقسۇ مائارىپ ئىنستۇتىغا تەربىيلەنگىلى بارغاندا،گەپ-سۆزلىرنى،ئۆتكەن دەرسنى ئاڭلاپ ئەتىسى-ئاخشىمىدىكى ھالىتىنى كۆرۈپ:«<مۇئەللىم> دىگەن شئېرنى يازغان تاھىر قاسىم شۇمۇدۇ؟نىمانداق يازغىنى،دىگىنى بىلەن قىلغىنى __ ئەمەليىتى ئوخشمايدىغان مۇئەللمدۇ؟»دەپ تەئەجۈپلەنگەن.ھەرقايسى ناھيەلەردىن كەلگەن مۇئەللىملەرنى« بۇرتىنى قوغداپ قالالمىغا ن........لار،سىلەر ئوقۇتقۇچىلىققا يارمايسىلەر،غۇرۇرۇڭلار يوق»دەپ ئەيىپىلىگىندە «ھەپتىسگە 50يۈەنلىڭ بوياق يەيدىغان» بۇرتىنى ئەرلىكنىڭ ئەڭ مۇھىم بەلگىسى سۈپىتىدە تىلغا ئالاتتى،پەخرلىنەتتى.بىز يۈزلىرمىز ئوت ئېلىپ پارتا ئاستىغا كىرگۈدەك بولۇپ كېتەتتۇق.پەخىرلىندىغان بۇرۇت يوق....تاھىرجان قانداق بولۇپ قالغاندۇ؟تاھىرجاننىڭ بۇرتىدىن باشقا پەخىرلەنگۈدەك يەنە نىمىسى قالغاندۇ؟داۋاملىق تەربىيگە يەنە بىر بېرىپ كۆرۈپ باقمىسام. |
|