- تىزىملاتقان
- 2012-7-22
- ئاخىرقى قېتىم
- 2013-2-14
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 114
- نادىر
- 0
- يازما
- 6
ئۆسۈش
  57%
|
بۇ ھەقىقەتەن كىشىنى ئويلاندۇردۇ .شۇ چاغلاردىكى شۇ ياش قىز ئوقۇتقۇچى ئۆز مائارىپى ئۇچۈن تىنىنى سېتىپ مەكتەپنى گۈللەندۇردى .دىمەك ،جەمئىيەتنى تەرەققى قىلدۇرۇشنى مەقسەت قىلغان ،ئەمما مەكتەپ مۇدىرى بولغان كىشنىڭ نىمە مەسئوليىتى بار ئۇ نىمىلەرنى قىلىش كىرەك يامانلارغا يانتاياق بۇلۇشى كىرەكمۇ ؟شۇ مەكتەپ مۇدىرى شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۈلۈپ كىتىشىنى كۇتۇپ تۇرغۇچە نىمىشقا رولىنى جارى قىلدۇرمايدۇ .بەلكىم بۇرۇنقى ۋاقىت ۋە شۇ يەرنىڭ ئەمىلى شارائىتى شۇنداق دەيلى شۇ يەرنى باشقۇردىغان ئادەم باردۇ نىمىشقا دەسلىپىدە يۇقۇرغا دوكلات قىلمايدۇ ؟ئاشۇنداق قۇلىدىن ئىش كەلمەيدىغان رەھبەرلەنى يۇقۇتۇش كىرەك ئىدى ئەمما بىزنىڭ جۇڭگۇدا چرىكلىشىش ئەۋىج ئېلىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە تەس بۇلۋاتىدۇ .ئاشۇنداق بارلىقىنى مائارىپ ئۈچۈن بېغىشلىغان نۇرغۇن باغۋەنلىرىمىز بار شۇلارمۇ دەردىنى ئۈزى بىلدىغاندۇ ؟بۇ تەڭسىزلىك تۇپەيلىدىن بىرى بىرى بىلەن تىركىشىپ نام مەنپەت ئازغىنە شۆھرەت قازىنىش ئۈچۈن كىرمىگەن ئۆيلىرى ،قوللانمىغان ۋاستلىرى قالمايدۇ .ھەر بىر باشلىقنىڭ سىرتتا ھەمرا بۇلدىغان خنىملىرى تۇرسا ئۇلارنى كىم تۇسالايتى ،شۇڭلاشقا جۇڭگۇ مائارىپنىڭ شەكلى ئۆزگىرىپ <ساپا مائارىپى ،ساختا مائارىپقا >ئۆزگىرىپ كېلۋاتىدۇ ئەمەسمۇ قېرىنداشلىرىم ،مەنمۇ بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى بۇلۇش سۇپىتىم بىلەن بۇ ئەھۋالغا تۇلۇمۇ ئېچىنىمەن ،يەنە سۆزلىسەك بەكرەك قايناپ قالدىكەنمىز ھەممىزگە چۇشىنىشلىك مانا بۇ جۇڭگۇچىلىق . |
|