| ||||||
Hursan. خۇرسەن بوۋاي | قاراڭ، بۇ موللا نېمە دېگەن رەزىلبۇ يىل 17 ياشقا كىرگەن نىساگۈل ئونسۇ ناھىيىسىنىڭ مەلۇم يېزىسىدىن بولۇپ، تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنى پۈتتۈرگەندىن كېيىن ئوقۇشتىن توختاپ قالغانىدى. بۇ يىل 5-ئاينىڭ 22-كۈنى كەچتە نىساگۈل ئاپىسىغا يېقىندىن بۇيان پۇت-قولى، بېشى ئاغرىيدىغان بولۇپ قالغانلىقىنى ئېيتتى. ئاپىسى: «بىرەرسى ساڭا قەست قىلىپ قويغان ئوخشايدۇ، موللامغا ئوقۇتۇپ "بەختنامە" پۈتكۈزۈپ بېرەي» دەپ قىزىغا تەسەللىي بەردى. 67 ياشقا كىرگەن تۇرەك موللا مۇشۇ يېزا تەۋەسىدە خېلى نامى بار داخان بولۇپ، ئۇ يېزىلىق ھۆكۈمەتنىڭ چەكلىشىگە قارىماي پۇرسەت تاپسىلا خۇراپاتلىق ئىدىيىسى كۈچلۈك بولغان بىر قىسىم نادان دېھقانلارنى ئالداپ، ئۇلارنىڭ كېسىلىگە «شىپا» قىلاتتى. بۇ داخاننىڭ قىز-چوكانلارغا ئوقۇيدىغان "دۇا"سى تېخىمۇ سىرلىق ئىدى. 5-ئاينىڭ 23-كۈنى كەچتە نىساگۈلنىڭ دادىسى تۇرەك موللىنى ئۆيىگە باشلاپ كەلدى. كەچلىك تاماقتىن كېيىن موللا تۆرگە چىقىپ ئوقۇشنى باشلىدى. تۆۋەندە بىز ۋەقەنىڭ تەپسىلاتىنى قىزنىڭ بايانىدىن ئاڭلاپ باقايلى: --كەچ سائەت توققۇزلاردا موللام ئۆيدىكىلەرگە ئارقىسىنى قىلىپ تەسۋىيسىنى سىيرىگەچ مېنى ئالدىغا ئولتۇرغۇزۇپ دۇا ئوقۇغاچ دۈمبەمنى تۇتۇشقا باشلىدى، بىردەمدىن كېيىن ئۇ ئارقا تەرىپىمدىن كالتا ئىشتىنىم ئىچىگە قولىنى تىقىپ جىنسىي ئەزايىمنى سىيلاشقا باشلىدى. مەن:«تارتسىلا قوللىرىنى» دېسەم، ئۇ قولىنى تارتىۋېلىپ دۇا ئوقۇشنى داۋاملاشتۇردى. ئارىدىن يېرىم سائەت ئۆتكەندە، ئۇ قولىنى يەنە كالتا ئىشتىنىم ئىچىگە كىرگۈزۈپ، بارمىقىنى جىنسىي ئەزايىمغا تىقتى، جىنسىي ئەزايىم ئاغرىپ كېتىپ يىغلىۋەتتىم. دادام-ئاپاملار تېلېۋىزورنىڭ ئاۋازى يۇقىرى بولغاچقا، مېنىڭ يىغامنى پەرق ئېتەلمىدى بولغاي، بىز تەرەپكە قارىمىدى. يەنە يېرىم سائەتتەك ۋاقىت ئۆتۈپ، ئۇ ئادەم مېنىڭ قولۇمنى تارتىپ ئۆزىنىڭ جىنسىي ئەزاسىنى تۇتقۇزۇپ قويدى، مەن قاتتىق قورقۇپ كەتتىم. قولۇمنى تارتىۋېلىشقا ئۇرۇنسام، ئۇ قولى بىلەن مەھكەم تۇتۇۋالدى. «مەن نەۋرىلىرىگە ئوخشاش، ئۇنداق قىلمىسىلا» دېسەم ئۇ: «دۇانى مۇشۇنداق ئوقۇيمىز&ھەللىپ؛» دەپ مېنى قورقۇتتى. كېچە سائەت 12 بولغاندا دادام موللىنى باشلاپ نېرىقى ئۆيگە ئۇخلىغىلى چىقىپ كەتتى. مەن ئاپامغا بولغان ئىشلارنى سۆزلەپ بەرسەم، ئاپام:«بۇ موللامنىڭ مەيدىنى مەيدىسىگە يېقىپ ئوقۇيدىغان ئىشلىرى بار ئىكەن، "بەخت" تۇمارىنى پۈتكۈزۈپ بولغاندىن كېيىن ئۇ موللامنى ئىزدىمەيلى» دېدى. ئەتىسى ئەتىگەندە موللام يەنە ئوقۇشنى باشلىدى، موللام ماڭا ئوقۇپ ئولتۇرۇپ، مېنىڭ ئىشتانلىرىمنى تىزىمغىچە سىيرىپ قويۇپ، جىنسىي ئەزاسىنى چىقىرىپ جىنسىي ئەزايىمغا سۇۋاشقا باشلىدى، مەن قارشىلىق قىلىپ ئىتتىردىم، شۇنىڭ بىلەن ئۇ ئادەم ئورنىدىن تۇرۇپ:«مەن مۇشۇنداق قىلىپ قويسام، باشقا ئوغۇللار سىزگە چېقىلالمايدۇ، ئوغۇل بالىلار ئالدىڭىزغا كېلىپ تىزلىنىپ يالۋۇرىدۇ، سىزگە 30-40 مىڭ كويلۇق تويلۇق سالىدۇ، بەختلىك بولىسىز&ھەللىپ؛» دېگەندەك گەپلەرنى قىلدى. مەن خىجىل بولۇپ موللامنىڭ قىلغان ئىشلىرىنى ئاپامغا دېيىشكە پېتىنالمىدىم. ناشتىدىن كېيىن يەنە موللامنىڭ ئۆيىگە بېرىپ «بەختنامە» ئوقۇتماقچى بولدۇق. ئۇنىڭ ئۆيىگە كەلگەندىن كېيىن موللام:«مەن ئايرىم ئۆيدە ئوقۇيمەن» دەپ مېنى بىر ئۆيگە ئەكىردى. موللام قېشىمدا ئولتۇرۇپ «بەختنامە» ئوقۇغاچ، مېنىڭ ھەم ئۆزىنىڭ كۆينىكىنى ئۈستىگە قايرىپ، مەيدىسىنى مەيدەمگە يېقىپ قۇچاقلىدى، ئاغزىنى ئاغزىمغا يېقىپ:«تىلىمنى شوراڭ» دېدى، ئۇنىمىسام، «تىلىمنى شورىسىڭىز سىزگە قەست ئۆتمەيدۇ» دېدى، ئۇ ئۆزىنىڭ تىلىنى ئاغزىمغا تىقىپ تۇرۇپ بىردەم "ئايەت" ئوقۇدى، ئاندىن ئىشتانلىرىمنى تېقىمىمغا سىيرىپ قويۇپ، جىنسىي ئەزاسىنى ئىشتىنىنىڭ پەتلىسىدىن چىقىرىپ&ھەللىپ؛قاتتىق ئاغرىپ كەتكەچكە يىغلىۋەتتىم، ئۈچ-تۆت مىنۇتلاردىن كېيىن ئۇ ئادەم ئورنىدىن قوپتى. شۇنىڭ بىلەن مەن «تەرەت قىلىۋالاي» دەپ ئۆيدىن چىقىپ كالتە ئىشتىنىمغا قارىسام، قانغا ئوخشاش نەرسە تۇرىدۇ، ئۆيگە كەلگەندە بولغان ئەھۋاللارنى ئاپامغا ئۆز ئەينى دېدىم. شۇنىڭ بىلەن دادام داقچىخانىگە دېلو مەلۇم قىلدى&ھەللىپ؛ ساقچىلار 5-ئاينىڭ 24-كۈنى دىنىي تونغا ئورۇنىۋالغان تۇرەك موللىنى جىنايى ئىشلار بويىچە توختىتىپ قويدى، 6-ئاينىڭ 2-كۈنى ئونسۇ ناھىيىلىك خەلق تەپتىش مەھكىمىسى باسقۇنچىلىق جىنايىتى بىلەن قانۇن بويىچە قولغا ئېلىشنى تەستىقلىدى.(كىشى ئىسىملىرى ئۆزگەرتىلدى، ئاپتورلار ئونسۇ ناھىيىلىك خەلق تەپتىش مەھكىمىسىدە. ئۇيغۇرچە « شىنجاڭ قانۇنچىلىق گېزىتى »نىڭ 18-ئاۋغۇست سانىدىن ئېلىندى. | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
nasimi112 | ئاشۇنداق مۇناپىقلارغا ئىشەنگەندىن كىيىن ،بۇمۇ بولغىنى !..ئاۋۇ ئاتا-ئانا دىگەن ئەقىلسىزمۇ ئۆزىنى قانداق قوغداشنى بىلمىگەندىن كىيىن . تېخى تۇمار قوغدارمىش ؟!بۇ نەدىكى پەتىۋا ؟! پەيغەمبەر ئەلەيھىسسالام مۇنداق دىگەن :<<كىمكى تۇمار ئاسىدىكەن ،اللە ئۇنىڭ ئىشىنى تامام قىلماي ،كوتا قىلىپ قويىدۇ>>ئىمام ئەھمەت ۋە ھاكىم خاتىرلىگەن .
يەنە ئابدۇللا ئىبنى رەزىيەللاھۇ ئەنھۇنىڭ دىيىشىچە پەيغەمبەر ئەلەيھىسسالام مۇنداق دىگەن :<<كىمكى پايدا ئىلىپ كىلىدۇ دىگەن ئىتىقاد بىلەن ياكى زىيان-زەقمەتنى دەپئى قىلىدۇ دىگەن ئىتىقاد بىلەن تۇمارغا ئوخشاش نەرسە ئىسىۋالىدىكەن ئۇنىڭ قەلبى اللەدىن شۇ نەرسىگە بۇرۇلۇپ كىتىدۇ .>> بالا -قازالاردىن قورىققان ئادەم مۇنۇ دۇئانى ئوقىسۇن:<<اللەنىڭ ئىسمى بىلەن باشلايمەنكى،اللەنىڭ ئىسمى بار يەردە زىمىن ۋە ئاسماندىكى ھېچ نەرسە زىيان يەتكۈزەلمەيدۇ .اللە ھەممىنى ئاڭلاپ تۇرغىچىدۇر>>دىسۇن ،ئىمام مۇسلىم خاتىرلىگەن . كەرەملىك اللە ئۇ موللىنىڭ جازاسىنى ئۆزى بەرسۇن!!..ھەجەپ جۇدۇنۇم ئۆرلىدا!... [ بۇ يازما nasimi112 تەرپىدىن 2007-03-03 18:28 دە قا ] | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
nasimi112 | بەزەن كىشىلەر قاشتىشىنى بوينىغا شۇنداق ئىتىقاد بىلەن ئاسىدىكەن ،بۇمۇ يۇقارقىدەك بىدئەتلىك ئىشلاردۇر !..
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
a-n-c-y دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | توۋا موشۇنداقمۇ موللىغا ىشىنەمدۇ قاراپ تۇرۇپ ىپپىتىنى بولغىۋاپتۇ ،، بەك نادان كىشىلەركەن ~!
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
AYQIQAK دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | مىللىتىمىز ئارىسىدىكى خۇراپاتلىقنڭ ئېغرلىقى ھازىرمۇ كىشىنى چۆچۈتىدۇ ....... بۇ نېمە دىگەن ئچىنىشلىق ئەھۋال . خۇراپاتلىق سەۋەبىدىن تارىختىن بۇيان نۇرغۇن كۈلپەت تارتتۇق . بىز قاچانمۇ ئويغۇنارمىز ؟؟؟؟
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
i.z.q.i دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | خۇرسەن ئەپەندى تىمىڭىزغۇ يخشىكەن بىرىق ئوقۇغان ئادەم سەل ھاياجاللىنىپ كىتىدىكەن ھەم بۇ مۇنبەردە قىزلامۇبا ،شۇڭا دىققەت قىلشىڭىزنى سورايمەن
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ALQE دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ئىسىت!.....ئاشۇ موللامنىڭ قىزى بولسا << بەختنامە >> نى مەنمۇ بىر << ئوقۇپ >> باقسام بوپتىكەن!
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
qimbulak ئاپا _ سەن ئەڭ ئۇلۇغ | ئىتىنىڭ بالىسى ~~~~!!!
موللام ھەممنى بىلەر موللا قوپوپ كۆلگە سىيەر دىگەندەك مۇشۇنداق ...ئىپلاسلار دىننى تونغا ئورىنىۋىلىپ ھەممە ئەسكىلىكنى قىلىپ ...ئىسىل كىشىلىرىمىزنىڭ شەنىنى بولغايدۇ ~~~ ھەممىسى شۇ خەلىقنىڭ نادانلىقى ،خۇراپىيىلىقى ~~ئاشۇ قىزغا قاتتىق ئۇۋال بوپتۇدە~~~~~ ئىت قىرىنىڭ جاجىسىنى ~~~~قانۇن ~~~~ياق ياق ~~~~ئاللا ئىگەم ئۆزى بەرسۇن ~~~~ | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
koxakqi دەرىجىسى :تىرىشچان ئەزا | قىرىغاندا قىرى تارتۇق
قىلىقلىرى ئاندىن ئارتۇق ھەللىپ.. . . قانداق قىلار ئۇ قىزچاق ئەمدى، جىنسى مۇناسىۋەتنىڭ قانداق بولدىغانلىقىنى بىلمىگەندىن كىيىن مۇشۇنداق بولىدۇ دە. ھەي ئېسىت . . . | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
anwar-mahzun | بىزدىكى بۇ نادانلىق قاچانمۇ تۈگەر ھە پىر ئوينىتىش،داخانلىق قىلىش دىگەنلەر ئەسلىدىنلا ئىسلام،ئىمان جۈملىسىدىن ئەمەس، بۇ بىر كۇپۇرلۇق،شۇنداق تۇرۇقلۇق نىمىشقا ئىشىنىپ يۇرۇيدىغاندۇ دەيمەن،مەن پىر ئويناپ كېسەل داۋالاتقان ئىشنى بىرقېتىم كورگەن ،بىمارنى ئارغامچىغا ئېسىلدۇرۇپ توختاتماي پىقىرتىدىكەن،بىمار توختاپ قالسا داخان قامچا بىلەن ئۇرىدىكەن،زادىلا جىم تۇرغۇزمايدىكەن،بىمار تەرلەپ چىلىق-چىلىق بۇلۇپ كېتىدىكەن،بىمار ھېرىپ ماڭغىدەك ماجالى قالماي يىقىلىپ قالغاندىلا بولدى قىلىشىدىكەن.بىماردىن كۆپ مىقتاردا تەر چىقىپ قان ئايلىنىشى راۋانلىشىپ،ئەتىسى ئۇزىنى بىرئاز يىنىكلەپ قالغاندەك ھىس قىلدىكەن،شۇنىڭ بىلەن داخاننىڭ پىرىسى شىپا قىلدى دەپ قارايدىكەن،بەزى كېسەلەر بولسا تېخىمۇ ئېغىرلىشىپ ئۆلەر ھالەتكە كىلىپ قالىدىكەن ،مۇشۇنداق تۇرسىمۇ بۇ داخان جىن بىلەن كۈچ ئېلىشالماپتۇ،ئۇستا ئەمەسكەن دەپ بۇ داخاندىنمۇ ئۇستا داخان ئىزدەپ بىرمۇنچە مال- بىساتىدىن ئايرىلغانى ئازدەپ كېسەلنى ئەڭ ياخشى داۋالاش ۋاقتىدىن ئۆتكۈزۋېتىپ،بولالماي قالغاندا يىغا زارە قىلىشىپ دوختۇرخانىگە ئاپارغان........زىيان ئۈستىگە زىيان... ھەيييييي بۇ نادانلىقنى ......
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ATKIN دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ئۇقىز مۇ تازابىر كەن ~ ..مەكـتەپتە ئوقۇمىغاننىڭ ئىشى~ ئوزىدىن كۆسۇن . ئاتا ئانىسى دىمۇ با....
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
@BOYTAK@ دەرىجىسى :تېما چولپىنى | توۋا خۇدايىم،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،بۇنىڭغا نىمە دىگۈلۈك............
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
razellik دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | مېلتېمز دېن چققان ئاشۇنداق تۇپلاڭدېن تۇغاچ ئۇغۇرلايدېخانلار بۇلخانلقې ئۈچۈن بېز مۇشۇنداق كۈنگە قالدۇق بۇنې ئۇقۇپ ئەجەپ ئاچچقېم كەلدې دېسە مەنمۇ ئۇ مۇللامنڭ قېزغا بەختنامە پۈتۈپ بەرسەم بۇپتېكەن ۋۇ مۇناپق بۇلدېلا كۈپ سۈزلمەيچۇ ھەي
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
nuiman دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ھەي ئۇ دىگەن مۇللا ئەمەس جادىگەر ، ئالدامچى. ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدىمەڭلار
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
uruxkak دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | بىز نىڭ ئارىمىزدىكى بەزەن خۇراپاتلىىق قاچانمۇتۇگەردەيمەن \
رەنجىمە دۇنيادىن دۇنيا شەپقەتسىز رەنجىىمەئاللاھدىن ئاللاھ گۇناسىز | |||||
---|---|---|---|---|---|---|