![]() |
| ||||||||
judun
|
| ||||
---|---|---|---|---|---|
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى : ![]() |
uykujan
دەرىجىسى :دائىملىق ئەزا | چوشقىدىن ئىككىسى بار ، ئۇ بولسىمۇ ھېلىقى جەددال، يەنە بىرى ئۈسسىۋەتكىنى!
ناھايىتى ياخشى يېزىلىپتۇ، يەنە بار مۇ ! | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
kok-sultan
تەۋپىق ئىزچىسى
| قانداق ساپاسى يوق ئىلمىي مۇدىردۇ ئۇ؟ئادەمنىڭ ئىچىنى ئاچچىق قىلىپ....
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
qokka
دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | ھەجەپ ئېغىر بېسىق مۇئەللىمكەن ئۇ؟ ئۇنىڭ ئورنىدا مەن بولغان بولسام چوقۇم ھېلىقى ئىلمى مۇدىر قانجۇقنىڭ جاجىسىنى بىرەتتىم. پىداگوگىكا ئوقىمىغان ئىلمى مۇدىر ئوخشايدۇ.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
musallas
| ئۇقۇپ بولغىچە كۇزۇم بىلىنەر بىلىنمەس نەملىشىپ كەتتى دىسە ....... تەسىرلىك يېزىپسىز جۇدۇن ، ئانا چوشقا بۇلۇشقا ئەرزىمىگۇدەك چوشقىكەن ئەمەسمۇ ئۇ چوشقا .....
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
molla-zaidin
ئالتىنجى سەزگۈ
| سىنىپتا چوشقا يوقكەن ، ئىشخانا دېگەن قوتاندا ئىككى چوشقا بارئىكەن ~~~
بەلكىم بىر چوشقا بولۇشىمۇ مۇمكىن، چىشى چوشقا .....s:4] ![]() ![]() ![]() ![]() كىچىك موللا-زەيدىن | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
imamasan
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | بۇ راست بولغان ئىشمىدۇ مىنىڭچە ھەرقانچە بولسۇمۇ ئۇنداق سەت ئىبارىلەرنى ئىشلەتمەسھوي
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
bilgar
| مەن تېخى تېمىنى كۆرۈپ ،مەكتەپكە چوشقا بېسىپ كىرگەن چېغى دەپتىمەن ئاداش.
ھازىرغۇ قويرۇق شىپاڭلاتسا ،ئاقنى قارا،قارىنى ئاق دىيەلىسە ،ئوبۇرنا ئەمىلىدەك كىچىك ئەمەللەر تىگىدۇ. ھەي بىز خەقزە. مەمتىمىن ھوشۇرنىڭمۇ ئەيتاۋۇر بىر ئەسەردە،ساقچىلارنىڭ ۋىجىكىنى باشلىق قىلىپ،چوڭلىرىنى ئۇردىغان ساقچى قىلدىغانلىقىنى ئوقۇغاندەك قىلغان. ھەي بىزدىكى باشقۇرغۇچىلىق.باشلىق خۇمارلىق. رەھمەت ئاداش .ياخشى ئەسەرلەرنىڭ ۋاقتى بەك ئۇزۇراپ كېتىۋاتىدۇ . | ||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
jazire
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | He dise biz xeze dep ketmayli. Nawada BDT dinUyghurlar 100% medaniyetlik bolup boldi, digen teqdirdimu mundaq 《choshqilar》arimizda menggu tugimaydu. Shunga bundaq ishlargha yoluqqinimizda qandaqtur aldi bilan millitimizdin aghrinmay,ashundaq ozi choshqa turup bashqilarni 《choshqa》deydighanlarning ediwini berayli…bu maqale bek yaxshi yeziliptu,heqiqeten tesirlikkan……ozumning ottura mektep hayatimni eslap qaldim, mushuninggha oxshash ishlar bizning mekteptimu yuz bergen, gerche biz u balilardek 《choshqa》bolalmisaqmu, uningdin berisi bolup baqqan. Elkin bizdimu ajayip oqutquchilar bar idi,ular bizning rohi yoligichimiz,bizge putmes-tugimas ishanch ata qilghuchilar idi,ular helimu shu addi xizmet ornida balilirimizni ashu chong《choshqa》larning zerbisidin saqlap kelmekte…..
| ||||
---|---|---|---|---|---|
qabdast
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى-ئەخلاق ئۆلچىمىدە ئوچۇق قىلىپ، « ئوقۇغۇچىلارنى ھاقارەتلەشكە، كەمسىتىشكە، تەن جازاسى بىرىشكە بولمايدۇ» دەپ ئېنىق يېزىلغان، توققۇز يىللىق مەجبۇرىيەت مائارىپى قانۇنى، ئوقۇتقۇچىلار قانۇنىدىمۇ ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئوقۇغۇچىلار باراۋەر ھوقۇقتىن تەڭ بەھرىمەن بولىدىغانلىقى تەكىتلەنگەن، ئەجىبا ساپاسى تۆۋەن، ئىلگىرى ئادەتتىكى ئوقۇتقۇچى بولۇپ ئىشلەپ، كېيىن كىچىك بولسىمۇ ئىلمىي مۇدىرلىق ۋەزىپىسىگە ئولتۇرغان ئاشۇ ئاغزىدىن پوق ئاقىدىغان جەددال ئايال بۇنى بىلمەسلىكى مۇمكىنمىدۇ؟
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
PAYKAR
| ئۇ چوشقا ئەمەس مېكى جىنكەن !!
جۇ چوشقۇمۇ باركەن تېخى؟؟؟قالتىس ،قالتىس.... | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
gulxamxar
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ئەسلىدە جۇ دىگەنگە خۇشامەت قىلىپ چۇشقا بۇلاي دەپ قالغان نىمىكەندە ئۇ.. ئادەم ئوزى قانداق بۇلسا باشقىلارنىمۇ شۇنداق دەپ ئويلايدۇ ئەمەسمۇ...
![]() | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biperwa
| ھەي ئۇ مۇدىرمۇ ئۆزگىرەپ قالدىمۇ نىمە ، بىزدىن پەقەت ياۋاش قويلا چىقاتتى ، چوشقا چىقمايتتى ، ئەمدى ئاستا -ئاستا ئۇمۇ چىققىلى تۇرۇپتىدە ، ھەي كەلگۇسىمىزدىن ئەنسىراۋاتىمەن ، چوشقىلارنىڭ قولىدىن چىققان ئوقوغۇچىلار نىم بوپ كىتەر ؟؟؟
![]() | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
osal~xum
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | بۇ راست بولغان ئىشمىدۇ!!!!!!!!!!!!!!!!يا
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ΒДyШAΤQa
دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | سىنىپتا چوشقا يوقكەن ، ئىشخانا دېگەن قوتاندا ئىككى چوشقا بارئىكەن ~~~
![]() ![]() | |||||
---|---|---|---|---|---|---|