| |||||||||
ΕZΙΤΚひ دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | خارلىنىۋاتقان ھةقسىز دةرىسلىكبۇ تىمىنى musallas ئىلگىرلەتتى(2008-04-08)
خارلىنىۋاتقان ھةقسىز دةرىسلىك
ماھىنۇر توختى « توققۇز يىللىق مةجبۇرىيةت مائارىپى » نى ئىزچىل ئةمةلىيلةشتۈرۈش ، مائارىپنىڭ تةرةققىيات قةدىمىنى تېزلىتىپ ، دۆلةتنى ، يۇرتنى گۈللةندۈرۈش ئۈچۈن ، مةرگةز ۋة ئاپتونوم رايۇن2002 - يىلىدىن باشلاپ ھةريىلى 200 مىلىيۇن يۈةندىن ئارتۇق مةبلةغ ئاجرىتىپ ، نامرات ۋېلايةت ، نةھىيىلةردىكى 200 مىڭدىن ئارتۇق ئوقۇغۇچىنىڭ كىتاپ پۇلى ۋة پارچة خىراجةت پۇلىنى پۈتۈنلةي كۆتۈرۈۋةتتى . __ گېزىت خةۋىرى بۇ كاتتا ئىشتىن ئاتا- ئانىلارنىڭ غېمى تۈگةش بىلةن بىرگة ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ « ئېغىر يۈك » ى يةڭگىللةپ ، خاتىرجةم ئوقۇش ئىمكانىيتىگة ئېرىشتى . ئةپسۇس ، بۇ خىل ئةۋزةل سىياسةت يولغا قويۇلغاندىن كېيىن ، بىر قىسىم ساۋاقداشلاردا دةرسلىك كىتاپنى ئاسرىمايدىغان ، ئىشلىتىپ بولۇپلا تاشلايدىغان ناچار قىلمىشلار پةيدا بولۇپ قالدى . ئةجةبا ، بىزگة « يورۇقلۇق » ئاتا قىلىۋاتقان كىتابلارنى بۇنداق خارلاش ئۆزىمىزنىڭ نادانلىقىنى ئىسپاتلاپ بةرمةمدۇ ؟ مةن ھةر قېتىم بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارنىڭ دةرسلىك كىتابلارنى « ئةمدى ئىشلةتمةيمىز » دةپ تاشلاۋاتقىنى كۆرگىنىمدة ، مۇھةررىر تاغا-ھةدىلةرنىڭ جاپالىق ئةجرى ، باسما زاۋۇتىدىكى ئىشچى- خىزمةتچىلةرنىڭ قان-تةرى كۆز ئالدىمدا نامايةن بولىدۇ . ئاتا- بوۋىلىرىمىز كونا كىتابلارنى ساقلاشنى ۋة ئۇنىڭدىن پايدىلىنىشنى ئادةت قىلىپ كةلگةن . شۇڭا ، بىز ئةجدادلىرىمىزنىڭ بۇ خىل ئېسىل روھىنى جارى قىلدۇرايلى ، تېرىشىپ ئۆگىنىپ پارتىيىنىڭ بىزگة قىلغان غةمخورلىقىغا جاۋاپ قايتۇرايلى . يېتەكچى ئوقۇتقۇچى : قۇربانجان توختى ئازىق (ئاتۇش شةھةر ئازاق يېزا ئوتتۇرا مةكتةپ تولۇق 3 - يىللىق سىنىپ ئوقۇغۇچىسى ) ___ باشقۇرغۇچى : musallas تەرىپىدىن تەستىقلاندى . تەستىقلانغان ۋاقتى : 2008-04-05
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى : |
isim-yok دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | گەپ يۈزدە ئۇسول تۈزدە .
ھازىرقى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەدەپ-ئەخلاق دەرسلىكى يۇقاپ كېتىۋاتىدۇ ياكى يۈزەكى ئۆتىلىۋاتىدۇ. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەجدادىنى تۇنۇشى ۋە ئوقۇش قىزغىنلىقى بەكمۇ تۈۋەن . ئادەمنىڭ يۈرىكى ئېچىشىدۇ. | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
@QAWANDAZ@ دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | Quote:بۇ يازما1قەۋەتتىكىisim-yokنىڭ2008-04-05 20:43يوللىغان : راست دەيسىز ھەممىمىزدە كىتابلارنى ئاسرايدىغان ئاڭ بولغان بوسا نىمە دىگەن ياخشى . كىتابلىرىنى ساۋاقداشلىرىغا تۆتتال پۇلغا ساتىدىغانلارمۇ ئاز ئەمەس~~~ | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
barak دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | راســت,ھەقىقەتەن ياخشى ئۇتتۇرغ قۇيۇپتۇ。ھەي كىلۇلاپ سېتشچۇ تېخى؟؟؟؟؟؟؟؟؟تۇۋا.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Çalıkuşu دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | بىزمۇ كىتاپ-ماتىرياللارنى تەكرار ئىشلىتىش ئېڭىنى يېتلىدۇرسەك بۇلاتتى .كىتاپلارنى قوللىنىپ بولغاندىن كىيىن ،كىينكى قاراردىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئشىلىتىلىشى ئۇچۇن يېغۋېلىنسا بۇلىدۇ ،بۇ ئوقۇغۇچىلاردا مەسئۇليەتچانلىق تۇيغۇسىنى (مەندىن كىيىنكى ئۇكلىرىم بۇ كىتابىنى قايتا ئىشلىتىدۇ دىگەن ئوقۇم بىلەن كىتاپلارنى ئاسرايدىغان ) يىتلدۈرۈپلا قالماستىن بەلكى يەنە مۇھىت ئاسراشقىمۇ زور ئىجابىي تەسىرى بولىدۇ .
ئۇنۋىرسىتلاردا ھازىر ئاساسەن شۇنداق دىيىشكە بولىدۇ ،كىتاپلارنىڭ باھاسىى بەك قىممەت بولغانلىقتىن ،كىتاپلار يۇقىرى يىللىقتىن كىينكى يىللقىلارغا« مىراس قالىدۇ »،ئادەتتە يېرىم باھا ياكى ئۇنىڭدىن تۆۋەن باھا بىلەن لازىملىق كىتاپلارنى ئالالايمىز . | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
anwar11 دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ياخشې يېزپتۇ.يارايدۇ،بارېكاللا
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
bityon | تۇۋەن يىللىقتىكى نامرات ئۇقۇغۇچىلارغا قۇيۇپ قويسىمۇ بۇلىدۇ ئەمەسمۇ.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Naikon.x | ياخشى تېما ئىكەن ، !! رەھمەت ...........
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
matematika0995 | نايىتى ياخشى يېزىپسىز،ھازىرقى بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاراكتىرىنى ئىچىپ بىرىپسىز.........
پەرزەنتلەرگە كىچىكىدىن باشلاپ كىتاپ ماتىرياللارنى قەدىرلەشنى ئۆگىتەيلى.! | ||||
---|---|---|---|---|---|
alyarim دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | قېرىندىشىم !بالىلاردا نە تەبىيە نە ئەخلاق تەربىيە بېرىلىۋاتىدۇ؟ بىچارە ئاتا -ئانىلار شۇ بالىلارنىڭ تورسىقىنى دەپ ئاۋارە ، ياكى مەشرەپ.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
NEWERA دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | ياخشى تېما ئىكەن ، !! رەھمەت ...........
| ||||
---|---|---|---|---|---|
EBNUR1 دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | بالىلارغا ئېلىپ بېرىلىدىغان تەربىيە ئائىلە، مەكتەپ، جەمىيەت تەربىيەسىدىن ئىبارەتتۇر، ھازىرقى جەمىيىتىمىزدە خېلى كۆپ ئاتا- ئانىلارنىڭ مائارىپچىلىق ئېڭى تۆۋەن، مائارىپچىلىق قارىشى سۇس، شۇڭا پەرزەنت تەربىيەسىدە مەكتەپكىلا يۆلىنىۋېلىش خائىشى ئېغىر، ئەگەر ئاتا- ئانىلار مەكتەپ تەربىيەسىگە ئۈنۈملىك ماسلاشسا پەرزەنتلەرنى ياخشى تەربىيەلەش جۈملىدىن ئەخلاقلىق ھەم ساپالىق تەربىيەلەپ يېتىشتۈرۈشتە مەسىلە چوڭ ئەمەس، شۇڭا ئاتا- ئانىلار مەكتەپ تەربىيەسىگە يېقىندىن ماسلىشىشى كېرەك، دەپ قارايمەن .
| ||||
---|---|---|---|---|---|
BAGZADA دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | خو................خو ..ياخشى يىزىپسىز .............................ھارمغايسىز
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
fazila دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | بۇنداق ئەھۋال بىزدىمۇ ئېغىر، كىتاپنى ئاسىراشنى بىلىشىمىز كېرەك ئىدى.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|