>> سىز تېخى كىرمىدىڭىز كىرىش   تىزىملىتىڭ | مىدال مەركىزى | تور تېلۋىزىيەسى | كونا مۇنبەر
chayhana
مۇنبەر قوللانمىسى
Nurluk alakisi  
XabnamBBS -> مائارىپ ۋە بىز -> ئوقۇغۇچىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس

 
سىز بۇ تېمىنىڭ 367 ـ ئوقۇرمىنى
تېمىسى : ئوقۇغۇچىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
matimatika
ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر باشقۇرغۇچى
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 1317
شۆھرەت: 1418 نۇمۇر
پۇل: 13190 سوم
تۆھپە: 124 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:690(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-01-20

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش
ئوقۇغۇچىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس

ئوقۇغۇچىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس



      مەن ئىلگىرى شىنجاڭ گېزىتىنىڭ 2006- يىلى 12- ئاينىڭ 8- كۇنىدىكى سانىدىن مۇشۇ تېما ئاستىدىكى(ئاپتۇر _ مەتقازى مەمتىمىن ) بۇ ماقالىنى ئوقۇپ خىلى ئىلھام ئالغان ئىدىم . تۆت كۇن بۇرۇن تەكلىپكە بىنائەن قىزىمنىڭ مەكتىپىدە ئىچىلغان ئاتا- ئانىلار يىغىنىغا قاتناشتىم .يىغىندىن كىيىن ئاتا - ئانىلارنىڭ يىغىن مەزگىلىدىكى ئەھۋالى مىنى بۇ ماقالىنى قايتا ئىزدەشكە « بۇيرىدى » ، مەن بۇ ماقالىنى تېپىپ قاراپ ، ئايرىم مەزمۇنلارنى تۇزۇتۇپ ئۆزگەرتىپ كۆپچىلىككە سۇندۇم . پايدىلىنارسىلەر .    

_________________________________________________________--


ئاتا- ئانىلار پەرزەنتىنىڭ ئوقۇتقۇچىسى بىلەن ئۇچراشقاندا ئاساسەن : « بالامنىڭ ئۆگىنىش نەتىجىسى قانداقراق ؟ ئۇ سىنىپتا قانچىنچى بولۇپ ئوقۇۋاتىدۇ ؟ ...» دىگەنلەرنى سوراشقا ئامراق . لىكىن ئوقۇتقۇچىدىن پەرزەنتىنىڭ نىمىلەرگە قىزىقىدىغانلىقىنى ، قانداق ئارتۇقچىلىقى ، قانداق ئالاھىدىلىكى بارلىقىنى ، ئەخلاق - پەزىلىتىنىڭ قانداقلىقى ، مەكتەپتە ئۇيۇشتۇرۇلغان تۇرلۇك پائالىيەتلەرگە قاتنىشىش ئەھۋالى ، ساۋاقداشلىرى بىلەن قانداق ئۆتىۋاتقانلىقىنى سورايدىغانلار ناھايىتى ئاز .
      مەن بىر ئوقۇتقۇچى ، شۇنداق تۇرۇقلۇقمۇ ئىلگىرى بالامنىڭ ئوقۇتقۇچىسى بىلەن سۆزلەشكەندە ياكى سىنىپىمدىكى بالىلارنىڭ ئاتا- ئانىسى بىلەن سۆھبەتلەشكەندە ئۆزۇمنى سەزمىگەن ھالدا ئۇلارنىڭ ئۆگىنىش نەتىجىسى توغرىسىدىلا پاراڭلىشىپ كىتەتتىم . ئوقۇغۇچىلار ئىمتېھان بىرىش ، ئىمتېھاندىن يۇقۇرى نۇمۇر ئېلىش ، تاپشۇرۇق ئىشلەش ، دەرىس تەكرار قىلىش ئۇچۇنلا يارالغانمۇ ؟ ئۇلارنىڭمۇ ئۆزى قىزىقىدىغان ئىشلارنى قىلىش ھوقۇقى بارغۇ ؟ _ دېگەنلەرنى ئەستىن چىقىرىپ قوياتتىم .
        كىيىن تەجىربەمنىڭ كۆپىيىشى ، نەزەر دائىرەمنىڭ كەڭىيىشىگە ئەگىشىپ ، بۇ مەسىلە ۋە ئوقۇغۇچىلارغا باشقىچە قارايدىغان بولدۇم . نېمە سەۋەپتىن ۋە قاچاندىن باشلاپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاجايىپ يوشۇرۇن ئىقتىدارىنىڭ بارلىقىنى ، ئۇنى قېزىش ، شۇ بويىچە تەرەققىي قىلدۇرۇشنىڭ زۆرۇرلىكىنى ، ئۇلارنىڭمۇ ئۆزىگە خاس قىزىقىشىنىڭ بارلىقىنى ، شۇ بويىنچە يىتەكلەنسە ، ئۇلارنىڭ ئەقىل ۋە ئىقتىدار جەھەتتە تىخمۇ تېز ئىلگىرلىيەلەيدىغانلىقىنى ئەستىن چىقىرىپ قويدۇق ؟ ئاتا- ئانىلار نېمە ئۇچۇن ھە دېگەندىلا پەرزەنىتلىرىنىڭ ئىمتىھان نەتىجىسىگە ئىسىلىۋالىدىغان ، « بۇ قىتىملىق ئىمتىھاندا سىنىپتا مۇنچىنچى بولساڭ ، مۇنچىلىك پۇل بىلەن مۇكاپاتلايمەن » دېگەنلەرگە ئىسىلىۋالىدىغان بولۇپ قالدى ؟
      بۇنداق بولىۋەرسە ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانى ، پىسخىك ساغلاملىقىغا ، خاسلىقىنىڭ تەرەققىياتىغا ، مۇستەقىل پىكىر قىلىش ، مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ئىقتىدارىنىڭ تەرەققىياتىغا تەسىر يىتىدۇ ؛ چۇنكى ، ئوقۇغۇچىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس .
        ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىرىشىپ ئۆگىنىشى ، ئىمتىھاندا يۇقۇرى نۇمۇر ئىلىشىنى ئۇمۇت قىلمايدىغان ئوقۇتقۇچى بولمايدۇ ، شۇنداقلا يەنە پەرزەنتىنىڭ ياخشى ئوقۇپ كەلگۇسىدە ياراملىق ئادەم بولۇپ چىقىشىنى ئارزۇ قىلمايدىغان ئاتا- ئانىمۇ بولمايدۇ . مەن ھازىر تەجىربىلىرىمگە ئاساسەن ، ئوقۇغۇچىلىرىمغا تىرىشىپ ئۆگىنىشنى تەكىتلەش بىلەن بىرگە ، ئۇلارنىڭ كىم ئىكەنلىكىنى ھەر دائىم ئەستىن چىقارمايدىغان بولدۇم . ئۇلارنىڭ ئىمتېھاندىكى بىرەر قىتىملىق مەغلۇبىيىتىنى سەۋەنلىك - دەپ قارىمايدىغان ، ئۇلارغا ئەڭ زۆرۇر بولغىنى بىسىم ئەمەس، ئىزچىل ئىلمىي يىتەكلەش ، ئىلھاملاندۇرۇش ، كۆيۇنۇش - دەپ قارايدىغان بولدۇم .
      بىز ئاتا-ئانىلار ۋە ئوقۇتقۇچىلار ، ئالدى بىلەن پەرزەنتىمىزنىڭ ساغلام ، ئەتراپلىق ئۆسۇپ يىتىلىشىگە كۆپرەك كۆڭۇل بۆلەيلى .ئۇلار ھەر جەھەتتىن ئەتراپلىق يىتىلسۇن ، قانداق ئادەم بولۇشنىمۇ ئۆگەنسۇن ، ئۇلار ئىمتىھان بىرىش ، تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن باشقىنى بىلمەيدىغان « ماشىنا ئادەم » بولۇپ قالمىسۇن .

بۇ يازما باھالانغان،يېقىندا باھالىنىش ئەھۋالى
شۆھرەت:5(Hursan.)

Nurluk elani


[باش يازما] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-03 16:35 چوققىغا قايتىش
HiLWat

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 82
شۆھرەت: 83 نۇمۇر
پۇل: 820 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:8(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-26

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


مۇھىمى شۇ ئاتا-ئانىلار........ئۇلارئۆز بالىلىرىنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى بايقىشى   ئىنتايىن مۇھىم

ulinix
[1 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-03 17:26 چوققىغا قايتىش
bariber

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 306
شۆھرەت: 307 نۇمۇر
پۇل: 3060 سوم
تۆھپە: 10 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:74(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-12-04

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ياخشى قىپسىز! ................................................................

Nurluk elani

مالىك
[2 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-03 17:49 چوققىغا قايتىش
بۆرە
ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 332
شۆھرەت: 335 نۇمۇر
پۇل: 3310 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:100(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-10

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ھازىرقى مائارىپتىكى ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەرنى ئوتتۇرىغا قويۇپسىز، ھازىر ساپا مائارىپى دەيدۇيۇ، مەنغۇ ساپا مائارىپىنى بىر شەكىل دەپ ئويلاپ قالدىم، ھازىر ئىمتاھان نەتىجە يەنىلا بىرىنچى ئورۇنغا قويۇلىدۇ،ھەي،مائارىپنى ئىسلاھ قىلىمىز دەيمىز يۇ،قانداق ئسلاھ بولاكىن، ھازىر گىرادۇسلۇق كۆزەينەك تاقايدىغان ئىش باشلانغۇچتىن باشلانسا، كەلگۈسىدە كۆزەينەكلىك ''ماشىنا ئادەم''لەر ،كۆزەينەكلىك بوۋاقلار بارلىققا كېلەرمۇ؟

ulinix
[3 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-03 18:06 چوققىغا قايتىش
musallas
ئىجاتچان ئەزا

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: ئالىي ئەزا
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 1031
شۆھرەت: 1323 نۇمۇر
پۇل: 4110 سوم
تۆھپە: 19 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:682(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-07-24

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ئەڭ ياخشىسى بالىلارنىڭ ئۇسۇپ يىتىلىشىدە ئەركىن ئازادە مۇھىت   مۇھىم ئۇرۇندا تۇرامدىكىن دەيمەن ، چۇنكى بسىمسىز شارائىتتا بالىلارنىڭ تەپەككۇرى   ئەركىن بۇلۇدۇ ، ھەددىدىن زىيادە بېسىم بالىلارنىڭ ئۇگۇنۇش قىزغىنلىغىنى بۇغۇپ قۇيۇدۇ ....ئاددىسى   ئائىلىدە دەيلى .. بالىلار بىركۇن مەكتەپتە ئۇقۇپ ھېرىپ كەلگەندە ، مۇئەللىم نىمە تاپشۇرۇق بەردى ،-تاپشۇرۇق ئىشلە دىمەستىن ئازراق ئارامغا قۇيۇۋېتىپ ئۇلارنى قىسقا ۋاقىت   قۇيۇپ بىرىش كىرەك ..... ئۇلارنىڭ نېرۋىسى تىنىچلىنىپ ئارام ئالغاندا ،ئاندىن ئۇگۇنۇش قىلىشقا يىتەكلىسە ئۇنۇمۇ ياخشى بۇلۇدۇ دەپ قارايمەن

ناھايىتى ياخشى بىر تىمىنى ئوتۇرغا قۇيۇپسىز   ماتىماتكا ئەپەندىم رەھمەت سىز گە ، بۇيىل 3-يىللىقتا ئۇقۇيدىغان قىزىمنىڭ مەكتەپتىن قايتىپ كەلگەندىكى ھالىتىنى كۆرسەم ئىچىم سىقىلىدۇ .... چۇنكى مۇرىسىگە ئېسىۋالغان سومكىسىدىكى دەرسلىك كىتاپ ماتىرياللىرى قىزىمنىڭ بەدەن ئېغىرلىغىدىن ئارتۇق كەلسە كىلىدۇكى كەم كەلمەيدۇ ...... دىمىسىمۇ بالىلار ماشىنا ئادەم ئەمەس دە.................


ulinix


[4 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-03 23:44 چوققىغا قايتىش
uyghur530



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 3
شۆھرەت: 4 نۇمۇر
پۇل: 30 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:3(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-11-04

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ئىمتاھاندا يۇقىرى نۇمۇر ئىلىش پەقەت سىزنىڭ تىرىشىپ ئۈگەنگەنلىكىڭىزنىڭ مەسھۇلى،بىراق كىشىلىك تۇرمۇشتا بىر نۇمۇرنىڭ بۇلۇشى كۇپايە قىلمايدۇ ،ھازىر بىزلەردە يۇقۇرى نۇمۇرلۇق ئەمما تۈۋەن ئقتىدارلىق ئۇقۇغۇچىلار بەك كۆپ.ئەگەر بىز يەنىلا نۇمۇرغىلا قاراپ باشقا تەرەپلەرگە ئتبار بەرمىسەك ئۇقۇغىچىلارنىڭ ئەمىلىي ئشلارنى قىلىش ئقتىدارى تۈۋەنلەپ كىتىدۇ،كىيىن ئاتا ئاناغا يۈك بۇلىدۇ.

[5 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-04 11:28 چوققىغا قايتىش
nur-ziya
ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 263
شۆھرەت: 264 نۇمۇر
پۇل: 2630 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:82(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-09-02

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


مائارىپتا ناچار ئۇقۇغۇچى بولمايدۇ ، پەقەت ناچار ئۇستاز بولىدۇ!

Nurluk elani

پاقىرىغانلىكى نەرسىنىڭ ھەممىسى، ئالتۇن ئەمەس.
[6 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-11-04 22:57 چوققىغا قايتىش


Beijing Xabnam.com Web site Group || Uighur by Oghuz Code © 2003-06 PHPWind
Time now is:11-05 12:27, Gzip disabled

biz kim heridar hemkarlishing Elan bering alakilishingqollighuchinetije