>> سىز تېخى كىرمىدىڭىز كىرىش   تىزىملىتىڭ | مىدال مەركىزى | تور تېلۋىزىيەسى | كونا مۇنبەر
chayhana
مۇنبەر قوللانمىسى
تەۋسىيە : شەبنەم مۇنبىرى aids مۇھاكىمە توپى قۇرۇلدى !  
XabnamBBS -> خەۋەر-ئۇچۇرلار -> (گىراف) ئالى مەكتىپ ئىمتىھانىدا نۆل نۇمۇر ئالغان...

 
سىز بۇ تېمىنىڭ 2072 ـ ئوقۇرمىنى
تېمىسى : (گىراف) ئالى مەكتىپ ئىمتىھانىدا نۆل نۇمۇر ئالغان... IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
graf

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر باشقۇرغۇچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 101
شۆھرەت: 112 نۇمۇر
پۇل: 1010 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:164(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-02-12

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش
(گىراف) ئالى مەكتىپ ئىمتىھانىدا نۆل نۇمۇر ئالغان...

مۆھتىرەم شەبنەمداشلار، بۈگۈنكى خەۋەرلىرىمىز ھوزۇرۇڭلاردا بولسۇن، ئۆرە تۇرغانلار ئولتۇرۇپ، ئولتۇرغانلار يېتىپ تۇرۇپ، ئاغزىڭىزلارنى يوغان ئېچىپ، قۇلىغىڭىزلارنى دىڭ تۇتۇپ، تۆۋەنكى خەۋەرلىرىمىزنى مەززە قىلىپ ئوقۇغايسىزلەر.

خۇنەندە بىر ئوقۇغۇچى ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىدا قەستەن نۆل نۇمۇر ئالغان

مەجبۇرى مۇخبىرىمىز گىراف خەۋىرى:
6-ئاينىڭ 26- كۈنى ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقانلارنىڭ نۇمۇر سىزىغى ئېلان قىلىنغان، ھەممە ئوقۇغۇچىلار يەۋاتقان تامىغىنى، ئويناۋاتقان ئويۇنىنى قويۇپ، پالاقشىپ نۇمۇر كۆرگىلى كېلىشكەن، لىكىن چىن شىڭ جاڭ ئىسىملىك بىر بالاڭزا خۇددى ئىمتىھان بېرىپ باقمىغاندەك بەخىرامان ئۆز ئىشىنى قىلىپ يۈرۈۋەرگەن. چۈنكى ئۇ ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىنى بېرىپ بولغاندىلا ئۆزىنىڭ قانچە نۇمۇر ئىلىشىنى بىلەتتى، يەنى نۆل نۇمۇر ئالىدىغانلىقىنى بىلەتتى.
بىردەمدىلا چىن شىڭ جاڭ نىڭ تۆت پەن ئىمتىھانىدا شەرەپ بىلەن يوغان چۆچەكتىن بىرنى ئالغانلىق خەۋىرى پۈتۈن لىيۇ ياڭ شەھىرىگە پۇر كەتكەن (ۋاھ، نۆل نۇمۇر ئېلىپ داڭقى چىقىپتۇ بۇ گۇينىڭ). چىن شىڭ جاڭ نىڭ ئوقۇتقۇچىسىنىڭ ئۇنىڭغا بەرگەن باھاسىمۇ ياخشى ئەمەس ئىكەن، ساۋاقداشلىرىمۇ ئۇنى «بىشىنىڭ سۈيى بار گۇي بۇ» دەپ قارىشىدىكەن.



ئۇنىڭ نۆل نۇمۇر ئېلىشىدىكى سەۋەپ زادى نىمىدۇ؟ (بەزىدە قەستەن نۆل ئالىمەن دەپمۇ ئالغىلى بولمايدۇ)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ئەسلىدە چى شىڭ جاڭ بۇرۇندىن تەنتەربىيىگە ھەۋەس قىلىدىغان بولۇپ، ئالى مەكتەپنىمۇ تەنتەربىيە ئوقۇش ئارزۇسىنى كۆڭلىگە پۈككەن ئىكەن، 4 ئايدا بەخىتكە قارىشى مەشىق جەريانىدا ئېغىر يارىلانغان، شۇنىڭ بىلەن ئۇنىڭ تەنتەربىيە كەسىپىدە ئوقۇشتىن ئىبارەت ئۇلۇغۋار نىشانى شالاققىدە سۇغا چىلاشقان، شۇنىڭ بىلەن ئۇ ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى بېرىشتىن ۋاز كەچكەن، ئۆيدىكىلىرى شۇنچە نەسىھەت قىلىپ: «بالام پەقەت نۆل نۇمۇر ئالمىساڭلا نىمە دىسەڭ قىلىپ بېرىمىز» دەپ قايتا- قايتا تەربىيە قىلغان، لىكىن ئۇ كۆڭلىگە نۆل نۇمۇر ئېلىشتىن ئىبارەت ئۇلۇغۋار نىشاننى پۈكۈپ، تېرىشىپ- تىرمىشىپ 4 پەن ئىمتىھاندا نۆل نۇمۇر ئالغان. ( باللا ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىدا نۆل نۇمۇر ئېلىشمۇ ئاسان ئىش ئەمەس، ئىمتىھان قەغىزىگە ئىسمىڭىزنى يېزىپ، يەنە 45 مىنۇت ئولتۇرمىسىڭىز ئىمتىھان مەيدانىدى چىقارمايدۇ ئادەمنى، مۇشۇ جەرياندا ھەر قانچە نۆل ئالغۇسى بار ئادەممۇ ئۆزىڭىز تونۇيدىغان بىرەر سۇئال چىقىپ قالسا ئىختىيارسى ھالدا شارتتىلا تولدۇرۇپ سالىسىز، تولدۇرماي دىسىڭىزمۇ كۆڭلىڭىز ئۇنىمايدۇ).



بۇ بالىنىڭ مۇخبىرغا دىيىشىچە ئۇنىڭدا ئوقۇشتىن زېرىكىش ئىدىيىسى بار ئىكەن، لىكىن باشقا ساۋاقداشلىرىدەك مەكتەپتى قېچىپ، قالايمىقانچىلىق تېرىپ يۈرمەيدىكەن، دائىملا سىنىپتا ئولتۇرۇپ، بۇنداق قارىسىغا يادلاپ ئۈگەنگەننىڭ نىمىگە پايدىسى بار؟ مەن ۋاقتىمنى ئىسراپ قىلىۋاتامدىم قانداق؟ ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى ئىقتىساسلىقلارنى تاللاشنىڭ ئۈنۈملۈك ئۇسۇلىمۇ؟ ئىمتىھاننىڭ ئىسلاھ قىلغىلى بولامدۇ- يوق؟ بىزنىڭ مائارىپىمىز بىزنىڭ ساپايىمىزنى، بىلىم سەۋىيىمىزنى ھەقىقى تۈردە ئاشۇرالامدۇ؟ ھازىرقى مائارىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېڭىلىق يارىتىش روھىنى چۈشەپ قويىۋاتسا، كاللىسى چۈشەپ قويۇلغان ئادەمنىڭ تەرەققىيات ئىستىقبالى بولامدۇ؟ دىگەندەك تۈگىمەس خىياللارنى قىلىپ يۈرۈيدىكەن. ئۇ يەنە خەلق ئۈچۈن خىزمەت قىلمايدىغان، ئۆمۈر بويى باشلىق بولۇشنىڭ كويىدىلا يۈرۈيدىغان، ھوقوقىنى ساقلاپ قېلىشنىڭ كويىدىلا يۈرۈيدىغان، ئىسلاھات قىلىشقا جۈئەت قىلالمايدىغان، ئىشقىلىپ ئەخلەتچىلىك قىممىتى يوق كىشىلەرگە قارىغاندا مەن نەچچە يۈز ھەسسە ياخشى دەپ قارايدىكەن.
ئۇنىڭ يەنە نۇرغۇن يېڭىلىق يارىتىش خىياللىرى بار ئىكەن. تولۇقسىزدا ئوقۇيدىغان چاغدا بىر خىل ئوت ئۆچۈرۈش قۇرۇلمىسى ياساشنى ئويلۇشۇپ، پۈتكۈل قۇرۇلما خەرىتىسىنى ۋە پىرىنسىپىنى لەھىيىلەپ چىققان ھەم ئوقۇتقۇچىسىغا بۇنى كۆرسەتكەن، ئوقۇتقۇچىسى سەن ياخشى ئۈگۈنۈپ تولۇق ئوتتۇرىغا چىقساڭ بۇنى ياسىيالايسەن دىگەن، شۇنىڭ بىلەن ئۇ تېرىشىپ ئوقۇپ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپكە چىققان، لىكىن بۇ يەردىمۇ نەتىجە ئوخشاش بولغان، ئوقۇتقۇچىلار ئۇنىڭ بۇ كەشپىياتىغا كۆڭۈل بۆلمىگەن، ئۇ بىر نەچچە قېتىم يېڭى نەرسىلەرنى ياساش توغرۇلۇق مەكتەپ رەھبەرلىرىگە خەت يازغان، لىكىن مەكتەپ رەھبەرلىرى ئۇنىڭ قىزىقىشىغا، پىلانلىرىغا كۆڭۈل بۆلمىگەن. ئۇ مۇئەللىملىرىنىڭ ئۈسكۈنە ۋە باشقا جەھەتتىن ياردەم بېرىشىنى، ئۆزىگە تېخىمۇ كۆپ مەدەت بېرىشىنى تىلىگەن بولسىمۇ، لىكىن نەتىجىدە ھېچكىمنىڭ ئۇنىڭ بىلەن كارى بولمىغان.
مۇخبىر ئۇنىڭدىن سىز ئالى مەكتەپتە ئوقۇشقا تەلپۈنەمسىز؟ دەپ سورىغاندا، ئۇ: «ياق، مەن ئالى مەكتەپتە ئوقۇشقا قىزىقمايمەن، مەن دائىم گىزىت ۋە باشقا ۋاستىلەردىن ئالى مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ دائىم مەكتەپتىن قاچىدىغانلىقى، ھاراق ئىچىپ، تاماكا چېكىپ، ئۇرۇش تالاش قىلىپ يۈرۈيدىغانلىقى، بەزى ئالى مەكتەپلەرنىڭ يەنە بىر ھەپتە مەكتەپتىن قاچمىسا 20 يۈەن مۇكاپات بېرىمىز دىگەن «ئىلغار» تۈزۈملەرنى ئورناتقانلىقى، يەنە تېخى قىزلارنى باي- غوجاملارغا ئاشنا بولۇپ يۈرۈيدىغانلىقىدەك خەۋەرلەرنى كۆرۈپ تۇرىمەن. مانا بۇلار ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى تاللاپ چىقارغان بىر تۈركۈم ئەخلەتلەر، ھازىرقى مائارىپىمىز ھەقىقى ئىقتىساسلىق ئادەملارنى تەربىيىلەپ چىقالمايدۇ» دەپ جاۋاپ بەرگەن. (ئۇھ، ما گۇينىڭ گەپلىرىنى، مەن تولۇق ئوتتۇرىنى پۈتتۈرۈپ ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىسىغا قاتناشقان چاغدا، «مۇشۇ ئىمتىھاندىن ئۆتسەملە كادىر بولىمەن» دەپ ئويلايىتتىم، ھەجەپ كۆپ نەرسىلەرنى ئويلاپ كىتىپتا بۇ؟؟)



ئۇ 4- ئايدا يارىلىنىپ نىشانىنى توغرىلاپ بولغاندىن كىيىن، بىكار يۈرمەي ئوقۇشتىن سىرىتقى ۋاقىتلىرىدا ئىستىراخۇانىيە شىركىتىگە بېرىپ ئىشلىگەن، ھەمدە ئۆزىگە «يېرىم يىل ئىچىدە چوقۇم 6000 يۈەن تاپىمەن» دەپ نىشان بەلگىلىۋالغان.
ھازىر ئۇنىڭ ئەس- يادى، كومپىيوتېر پىروگراممىسى تۈزۈشنى ئۈگۈنۈپ، «چىرىكلەشكەن باشلىقلارنى نازارەت قىلىش سىستېمىسى» تۈزۈپ چىقىش ئىكەن.

ئەتىراپىمىزدا، مەكتەپلىرىمىزدە نۇرغۇن كاللىسى ئۆتكۈر لىكىن «كەپسىز، تۈۈمگە بويسۇنمايدىغان» لار بار، مەكتەپلەردە بۇنداق ئوقۇغۇچىلار ناچار ئوقۇغۇچى، بۇزغۇنچى ئاتىلىپ، ھەر سائەتلىك دەرستە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ زەربە بېرىش ئوبىكتى بولۇپ قېلىۋاتىدۇ، يەنە بەزى ئاچچىغى يامان ئوقۇتقۇچىلار بۇنداق بالىلارنى «جىم ئولتۇرۇپ دەرس ئاڭلىمىدىڭ» دەپ ئۇرۇپ قۇلىغىدىن توك چىقىرىۋېتىدۇ. لىكىن ھەقىقى كاللىسى ئىشلەيدىغان، ياراملىق بالىلار ھەممە ئىمتىھاندىن 100 نۇمۇر ئېلىپ ئۆتىدىغان ئوقۇغىچىلارمۇ ياكى ئىمتىھاندىن تازا ياخشى نۇمۇر ئالالمىسىمۇ، ئۆز تۇرمۇشىنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدىغان، كىشىلىك مۇناسىۋەتلەرنى توغرا بىر تەرەپ قىلالايدىغان، ئەمەلى سىناقلارغا بەرداشلىق بېرەلەيدىغان ئوقۇغۇچىلارمۇ؟

--- قوسۇغۇم ئېچىپ كەتتى باللا، يۈرۈڭلا ئولاش- چولاش تاماققا چىقىپ كىرىپ، ئاخىرىنى چۈشتىن كىيىن يازىمىز، ھەي ياساۋۇل شەبنەمنىڭ سالاسۇنلىرى ئېتىلسۇن، شىر يولۋاسلار قويۇپ بېرىلسۇن، شەبنەمپەرەسلەرگە ئىككى سائەت چۈشلۈك دەم ئېلىش قىلىنسۇن!-- لىكىن گىپىمنى نىجاد ئازات ئاڭلاپ قالمىسۇن

خەۋەر مەنزىلى: http://news.qq.com/a/20070701/000536.htm


Elts
[باش يازما] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 14:21 چوققىغا قايتىش
Sutuk

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 4
شۆھرەت: 5 نۇمۇر
پۇل: 40 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:2(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-07-01

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ئېسىل يازما بوپتىغۇ مانا ماۋۇ ..    
جىنىس رىكورتىغا ئېلتىماس سۇنسا بولغۇدەك بۇ شۇم .. نۆل ئېلىشمۇ تەس تۇرسا ..


Elts


[1 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 14:33 چوققىغا قايتىش
sewdayi

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 474
شۆھرەت: 495 نۇمۇر
پۇل: 4745 سوم
تۆھپە: 38 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:140(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-01-14

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


مىنىوس ئېلىپ قالماي دەپتىدە ..........قېنى بىر تەپسىلى ئوقۇپ چىقاي....................

Elts

ئىزدىگەن قىممەتلىك نەرسىمىزنىڭ يېنىمىزدا تۇرغانلىقىنى بىز دائىم كىچىكىپ ھېس قىلىمىز!
[2 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:01 چوققىغا قايتىش
kamiral

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 254
شۆھرەت: 255 نۇمۇر
پۇل: 2540 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:105(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-04-28

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


جىنىس رىكورتىغا ئېلتىماس سۇنسا بولغۇدەك

Elts
[3 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:01 چوققىغا قايتىش
181127554

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: تىرىشچان ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 753
شۆھرەت: 773 نۇمۇر
پۇل: 7103 سوم
تۆھپە: 6 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:25(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-07-13

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بىزنىڭ شىنجاڭدىمۇ بۇنداق ئىختىساسلىقلار خېلى باركەن ..........
بىر سائەت باشقىلارنىڭ نۇمۇرىنى تەكشۈرسەم بۇنداق تالانىتلىقلاردىن 2سى چىقىتى........................


ئۇيغۇر php تورى سىزنىڭ ياخشى تاللىشىڭىز!

´¿´http://3985252.163888.net/
[4 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:18 چوققىغا قايتىش
sayyid

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 223
شۆھرەت: 237 نۇمۇر
پۇل: 1524 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:61(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-09-20

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


نۆل نومۇر ئالغان بىلەن كاللىسى مىڭ نومۇرغا لايىق ئىشلەيدىكەن بۇ قاقۋاشنىڭ.

ئۇيغۇر php تورى سىزنىڭ ياخشى تاللىشىڭىز!

ھايات شۇنداق     http://5970125.163888.net
[5 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:20 چوققىغا قايتىش
matimatika
ئىجاتچان ئەزا

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر باشقۇرغۇچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 794
شۆھرەت: 815 نۇمۇر
پۇل: 7940 سوم
تۆھپە: 54 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:491(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-01-20

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


12ياشلىق قىز ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا 598نومۇر ئالدى.
12ياشلىق قىز ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا 598نومۇر ئالدى.


جياڭشى مەركىزى شەھەر 2007يىلى 6ئاينىڭ26كۈنى خەۋرى:

نەنچاڭ شەھرىدىن بىر 12 ياشلىق قىز بۇيىل ئالى مەكتەپ ئىمتھانغا قاتنىشىپ 598نۇمۇرغا ئرىشتى ،بۇخەۋەر پۈتۈن نەنچاڭ خەلقىنى ھەيران قالدۇردى، بۇ قىز ئەدەبىياتتىن-116 ماتىماتىكدىن-134 ئېنگلىزتىلىدىن-123 ئونۋېرسال ئجتىمائى پەندىن225(تارىخ،سىياسەت،جۇغراپىيەنى ئۆز ئىچگە ئالىدۇ.)نۇمۇر ئالغان .

خەۋەردە دىيلىشچە بۇ قىز 7 يىشىدا باشلانغۇچ دەرىسلىرىنى،9يىشىدا تولۇقسىزئوتتۇرا دەرىسلىرىنى،ئۈگۈنۈپ بولۇپ 9 يىشىدا تولۇق ئو تتۇرىغا كىرگەن ئىكەن.
شىنلاڭ تورىدىن تەرجىمە قىلىندى ،تەپسىلاتىغا قىزىققۇچىلار مۇنۇ ئادرىستىن كۆرسەڭلار بولىدۇ .

http://news.sina.com.cn/s/2007-06-26/120713313577.shtml


ﻣﻪﻧﺒﻪ << ﺋﻮﻳﻐﯘﺭ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﻣﯘﻧﺒﺮﻯ >> ﺩﯨﻦ ﺋﯧﻠﯩﻨﯩﺪﻯ


Elts

تەبىئەتتىن ئىبارەت بۇ بۇيۇك ئەسەر ماتېماتىكىلىق بەلگىلەر بىلەن يىزىلغان .       .... گالىلىي ....

[6 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:23 چوققىغا قايتىش
sewdayi

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 474
شۆھرەت: 495 نۇمۇر
پۇل: 4745 سوم
تۆھپە: 38 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:140(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-01-14

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


QUOTE:
بۇ مەزمون 6 جى قەۋەتتىكى matimatika نىڭ 2007-07-01 15:23 دە يوللىغان يازمىسى“”:
12ياشلىق قىز ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا 598نومۇر ئالدى.
12ياشلىق قىز ئالى مەكتەپ ئىمتھاندا 598نومۇر ئالدى.


جياڭشى مەركىزى شەھەر 2007يىلى 6ئاينىڭ26كۈنى خەۋرى:
.......

بۇ خەۋەرنى مەنمۇ ئاڭلىغان ئىدىم . لىكىن ئىشەنمىدىم ئۇ قىزنىڭ سۆرىتى:


Elts

ئىزدىگەن قىممەتلىك نەرسىمىزنىڭ يېنىمىزدا تۇرغانلىقىنى بىز دائىم كىچىكىپ ھېس قىلىمىز!
[7 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:24 چوققىغا قايتىش
sewdayi

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 474
شۆھرەت: 495 نۇمۇر
پۇل: 4745 سوم
تۆھپە: 38 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:140(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-01-14

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


كەچۈرۈڭلار تېمىدىن چەتنەپ كەتتىم..................................................

Elts

ئىزدىگەن قىممەتلىك نەرسىمىزنىڭ يېنىمىزدا تۇرغانلىقىنى بىز دائىم كىچىكىپ ھېس قىلىمىز!
[8 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:26 چوققىغا قايتىش
graf

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: مۇنبەر باشقۇرغۇچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 101
شۆھرەت: 112 نۇمۇر
پۇل: 1010 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:164(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-02-12

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ھە باللا قوساق تويغۇزۇپ قايتىپ كەلدۇق، چۈشتە ئاش ئىچكىلى چىقماي ئىنكاس يازغانلارمۇ خېلى بارمۇ نىمە؟؟؟

بولسا بۇ ماقالىنىڭ ئەسلى مەنبەسىدىكى خەنزۇچە يازمىسىنى ياخشىراق كۆرۈپ بېقىڭلار، مىنىڭ بۇ خەۋەرنى يوللىشىمدىكى مەخسىدىم پەقەت بىرسىنىڭ ئالى مەكتەپكە ئۆرلەش ئىمتىھانىسىدا نۆل نۇمۇر ئالغانلىقنى باشقىلارغا بىلدۈرۈشلا ئەمەس.

بۇرۇن قايسى شەھەرنىڭ قايسى مەكتىپىدە ئىكەنلىگىنى تازا بىلمەيمەن، ئىشقىلىپ بىر مەكتەپتە ئوچۇق دەرس ۋاقتىدا مۇئەللىم «يۈگۇڭنىڭ تاغنى يۆتكىشى» دىگەن دەرسنى سۆزلىگەن ۋە يۈگوڭنىڭ شۇنچە چوڭ تاغنى يۆتكىۋەتكەنلىگىنى ماختاپ بىر ھازا سۆزلىگەندىن كىيىن، ئوقۇغۇچىلاردىن سۇئالىڭلار بارمۇ دەپ سورىغاندا، بىر ئوقۇغۇچى قوپۇپ: «مۇئەللىم، يۈگۇڭ چوڭ تاغنى يۆتكەيمەن دىگۈچە ئۆيىنىلا يۆتكەپ كەتكەن بولسا بىرمۇنچە كۈچىنى ۋە ۋاقتىنى تىجەپ قالماسمىدى؟؟» دەپ سورىغان، مۇئەللىم نىمە دەپ جاۋاپ بېرىشىنى بىلەلمەي تەمتىرەپ قالغان ھەم ئوسال ئەھۋالغا چۈشۈپ قالغان.
يەنە بىر ئىش ياپونىيىدە رەسىم دەرسىدە مۇئەللىم كىچىك دوستلارغا تاۋۇز سىزىشنى تاپشۇرغان، ھەممە ئوقۇغۇچى يۇمىلاو، سوقىچاق، شار، ئېللىپپىس شەكىللىك تاۋۇزلارنى سىزغان، لىكىن بىر ئوقۇغۇچىلا چاسا پاراللىل پىپىد شەكىللىك تاۋۇز سىزىپ چىققان، مۇئەللىم نىمە ئۈچۈنلىگىنى سورىغاندا، ئوقۇغۇچى: «مۇئەللىم، تاۋۇز يۇمىلاق بولسا ئۇنى تىزىش تەسكە توختايدىكەن، چاسا شەكىلدە بولسا ئۇنى تىزىش، ئوراش، قاچىلاش، يۆتكەش بىر قەدەر ئەپلىك بولىدىكەن دەپ جاۋاپ بەرگەن.

يۇقارقى ئالى مەكتەپكە ئۆرلەش ئىمتىھانىدا تۆت پەندىن يوغان تۆگە تۇخۇمىنى ئالغان ئوقۇغۇچىنىڭ كىچىككىنە ئوڭۇشسىزلىقنى دەپ ئالى مەكتەپكە ئۆرلەپ ئوقۇشتىن ۋاز كېچىش ئىددىيىسى تازا قاملاشماپتۇ، لىكىن ئۇنىڭ جەمئىيەت ۋە مائارىپىمىزغا قارىتا يۈرگۈزگەن مۇلاھىزىسى بىزنىڭ ئويلىنىشىمىزغا ئەرزىيدۇ. ھازىرقى مائارىپىمىز زادى قانداق بىر تۈركۈم كىشىلەرنى تەربىيىلەپ چىقىۋاتىدۇ؟ بىز ياش- ئەۋلادلىرىمىزنىڭ ئارزۇسىغا ھۆرمەت قىلىۋاتىمىزمۇ؟ ھۆرمەت قىلدۇق دىسەك قانچىلىك كىشىلەر شۇنداق قىلالايدۇ؟ ئۇلارنىڭ يېڭىلىق يارىتىش روھىغا ۋە قابىلىيىتىگە زادى ئەھمىيەت بېرىۋاتىمىزمۇ- يوق؟ نىمە ئۈچۈن شۇنچە چوڭ زىمىنىمىزدىن، شۇنچە كۆپ نوپوسىمىزدىن بىرەر نوبىل مۇكاپاتىغا ئېرىشكۈچى چىقمايدۇ؟ بۇلار بىزنىڭ ئويلىنىشىمىزغا ئەرزىيدۇ.
مائارىپ بولسا مىللەت، جەمئىيەت، دۆلەت تەرەققىياتىنىڭ تۈپ يىلتىزى، ھازىر مائارىپتا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەرمۇ ئاز ئەمەس، بىز ھەممىنى مەكتەپكە دۆڭگەپ قويساق مەسىلە ھەل بولامدۇ؟ كەلگۈسى ئەۋلاتلىرىمىزنىڭ تەربىيىلىنىشىدە ئائىلە باشلىقى ۋە ئەزالىرىنىڭمۇ مەسئۇلىيىتى ئېغىر، تەربىيىدە نوقۇل ھالدا مەكتەپكىلا تايىنىش مەسىلىنىڭ ھەل قىلىش ئۇسۇلى ئەمەس، ئائىلە تەربىيىسىمۇ ئېنتايىن مۇھىم.


ئۇيغۇر php تورى سىزنىڭ ياخشى تاللىشىڭىز!
[9 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-07-01 15:45 چوققىغا قايتىش
<<   1   2   3   4  >>  Pages: ( 1/4 total )


Beijing Xabnam.com Web site Group || Uighur by Oghuz Code © 2003-06 PHPWind
Time now is:07-06 05:53, Gzip disabled eBay Eachnet