مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1257|ئىنكاس: 15

بالاتەربىيىلەشنى ئۈگىتىش مەكتىپى قۇرۇش پىلانى تۇلۇقلىمىسى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 06:14:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىسرانىم مۇنبىرىدىكى بارلىق دوسلار ياخشىمۇسىلەر قۇتلۇق كۈنلەردە يەنە سىلەر بىلەن مىسرانىمدا كۈرۈشكىنىمدىن ئىنتايىن خۇشالمەن .
ئالدىنقى قېتىم مەن ئۇزۇندىن بىرى ئۇيلاپ دوسلار بىلەن پىكىرلىشىش مەقسىتىدە يۇللىغان بالا تەربىيىلەشنى ئۈگىتىش مەكتىپى قۇرۇش پىلانى غا ياخشى پىكىر تەكلىپ بەرگىنىڭلاردىن بەك مەمنۇن بولدۇم .
بىراق بۇ تىمىنى مىنىڭ يۇللىشىم ھەرگىزمۇ مىنىڭ مۇشۇ ئىشنى قىلماقچى بۇلغىنىم ئەمەس بەلكى دوسلارنىۇ بۇ پىلاننى كۈرۈپ قىلالىسا باشقا سودا تۈرىگە مەبلەغ سېلىپ پايدا تاپالماي زىيان تارتىپ ئۈزىنىمۇ ئۈزگە مەبلەغ سالغۇچىنىمۇ ئازاپقا دۇچار قىلغاننى ئاز دەپ مىللەت يۇرت ئالدىدا زىيانلىق نەرسىنى تارقىتىپ (بەزى سودىگەرلىرىمىز قىلىۋاتقان ئىشلار بەكلا ناچار بۇلۇپ بۇ ئىنتايىن ئاز سالماقنى ئىگەللەيدۇ .شۇنداقتىمۇ تەكىتلەش مۇھىم دەپ ئۇيلىدىم.)خەقنى ئالدىغاندىن كۈرە بۇ يېڭى ئۇچۇرنى كۈرۈپ پايدىلىنىپ قالسا شۇ سەۋەپلىك بۇلۇپ بۇنداق ئۇرۇن،مەكتەپ ،جەمئىيەت ،ئىلىمي تەشكىلات،ئۈن سىن بۇيۇملىرى ئۇرۇنلىرى،كىتاپخانا ،نەشرىيات ھەم ئىقتىسادىي قىممەت يارىتىپ ئۈزىنى مەنپەئەتلەندۈرسە ھەم خەلقنى تۇغرا يۇلغا يىتەكلەپ جەمئىيەت مەسىلىلىرىنى تۈزىسە ،ھىچ بۇلمىسا يۇل باشلاپ بەرسە كاللامدا قۇرۇق پىلان پېتى قالغاندىن مىڭ ھەسسە ياخشى دەپ قاراپ بىلىمسىزلىكىمگە قارىماي ئۇتتۇرىغا قۇيغان ئىدىم  .
https://uyghur-archive.com/misranim/thread-98707-1-1.html
يۇقارقى ئۇرۇنغا كىرسىڭىز مەن يۇللىغان پىلاننى كۈرىسىز .
بىراق بەزى دوسلار بۇ پىلاندا پەقەت مەكتەپ قۇرۇش پىلانىلا ئۇتتۇرىغا قۇيۇلۇپتۇ دەپ ئىنكاس يېزىپتۇ ئەمەلىيەتتە مىنىڭ ئۇتتۇرىغا قۇيغىنىم ھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭلا ئىشى ئەمەس .
مەن تىمىنى يېزىش جەريانىدا سەۋەنلىك سادىر قىلدىممۇ ؟بىلمىدىم خاتا چۈشەنچىنى قايتا تۈزىتىش نۇقتىسىدا تۇلۇقلاشقا تىگىشلىك نۇقتىلارنى تۇلۇقلاپ يۇللىدىم .
يەنى پىلانىم 4تۈرلۈك ئۇسۇلدا ئەمەلگە ئاشۇرۇلۇش ئىمكانىيىتى بار دەپ قارايمەن .
1.بالا تەربىيىسىنى ياخشىلاش مەقسىتىدىكى ئىلمىي جەمئىيەت (خاراكتىرى ئىلمىي جەمئىيەت )
ئەزا قۇبۇل قىلىدۇ .ئەزالىق پۇلى ئالىدۇ ئاندىن ئەزالىق پۇلىغا داڭلىق پىسخۇلۇگ مائارىپچى، بالا تەربىيىچىسى ،مۇتەخەسسىلەرنى تەكلىپ قىلىپ لىكسىيە ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ .قەرەللىك قەرەلسىز ئەزالىرىنى يىغىپ ئەزالىرىغا قانداق بالا تەربىيىلەش مەسىلىلىرى بۇيىچە پىكىر ئالماشتۇرىدۇ .يېڭىلىقلارنى يەتكۈزىدۇ .ئەگەر شارائىتى يار بەرسە پىلاستىنكا چىقىرىپ قەرەللىك تارقىتىدۇ .
2.بالىلار تەربىيىسى مەسىلىلىرى تەشكىلاتى
بۇ ئۇرۇن مەلۇم ئەزالار قۇللىغۇچىلار ئارقىلىق پايدىلىق بىلىملەرنى تۈرلۈك ئۇرۇنلاردا ئۇتتۇرىغا قۇيۇپ ۋە ئۇنى كەڭ تەشۋىق قىلىپ ئۈز خاھىشى يۈلىنىشى بۇيىچە ،پايدىلىق ئۇچۇرلارنى خەنزۇچە ۋە باشقا تىللاردىن تەرجىمە قىلىپ تارقىتىدۇ ،ئۇمۇلاشتۇرىدۇ .ھەرخىل لىكسىيەلەرنى ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ .
3.بالىلار تەربىيىسى پايدىلىق بىلىملىرى تەشۋىق كىتاپچىلار (لىنتىلار)
مورتۇمغا ئۇخشاش نەشىر ئۇسۇلىنى ساقلىغان نەشىر گە ئۇيۇشتۇرغۇچىلار چىقىپ
مەخسۇس بالىلار تەربىيىسىگە قارىتىلغان  نەشىر بۇيۇملىرىنى نەشىرگە تەييارلاپ ياكى ئۇرۇنلاشتۇرۇپ مەبلەغ چىقىرىپ نەشىر قىلدۇرىدۇ .ۋە مەلۇم مەنپەئەت بۇيىچە پايدىلىنىدۇ.
ئىزاھات
مەھمۇت قەشقەرىنىڭ قىسىملىق تەربىيە تىپىنى ئالغان لىنتىسى ئىنتايىن ياخشى بازار تاپتى. بۇ نىمىنى چۈشەندۈرىدۇ ؟ بۇ ئۇيغۇر مەدەنىيەت ساھەسىدە تەربىيىۋىي قىممىتى يۇقىرى بالىلار تەربىيىسىدە مۇھىم سالماقنى ئىگەلەيدىغان بۇيۇملارغا بولغان ئىھتىياجنىڭ ئىنتايىن يۇقىرى ئىكەنلىكىنى بىراق بۇنداق بۇيۇملارنىڭ بەك كەمچىللىكىنى كۈرسىتىپ بىرىدۇ.(بۇلۇپمۇ لىنتىلار)
4.بالا تەربىيىلەشنى ئۈگىتىش مەكتىپى
بۇ مەكتەپ تۈرلۈك پايدىلىق كىتاپ پايدىلىق بىلىملەرنى يىغىپ ياكى رەتلەپ ۋە ياكى تەرجىمە قىلىپ ئاھالىلەر كۈپرەك ئۇرۇنلاشقان ئۇرۇنلاردا ئۇتتۇرىغا چىقىپ  داڭلىق ئۇستازلارنى تەكلىپ قىلىپ كۈنلۈك ،ھەپتىلىك ئايلىك ،دەرىس ئۇرۇنلاشتۇرۇپ ياكى قەرەللىك قەرەلسىز لىكسىيەلەرنى ئۇرۇنلاشتۇرۇپ لىكسىيەلەرنى تارقىتىپ مەسىلىلەرنى تۈزۈتۈش ئۇسۇللىرىنى ۋاقتىدا ئۇتتۇرىغا قۇيۇپ ساقلانغان مەسىلىلەرنى ھەل قىلىدىغان مەكتەپ بۇلىدۇ بۇ خىل مەكتەپنىڭ ئىشىنىمىزكى كىيىنلىكى ئىقتىسادىي قىممەت يارىتىش كۈچى،ياراتقان مەنىۋىي قىممىتى ئىنتايىن كۈچلۈك بۇلىدۇ .
ئەپسۇس تاھازىرگىچە بۇنداق پائالىيەت ياكى جەمئىيەت تەشكىلات ۋە مەكتەپ قۇرۇلمىدى. بۇ ئويلىنىشقا تىگىشلىك ئىش ئەلبەتتە.
ئىقتىساد نۇقتىسىدا ئىنتايىن بازار بوشلۇقى بار تۈر
خالىساڭلار 1602050073ئارقىلىق پاراڭلاششاقمۇ بۇلىدۇ .
بۇ پىلانلار مىنىڭ كاللامدا قالغاندىن بىرەر بايراق مەرىپەتپەرۋەر كىشى ئوتتۇرىغا چىقىپ قىلىپ باقسا پىلان كەچكىچە پىلان پېتى قالمىسا دەپ ئۇيلايمەن .
تۇلۇقلاشقا تىگىشلىك نۇقتىلار بار دەپ قارىساڭلار  ياكى چۈشىنەلمەسلىك مەسىلىلىرى كۈرۈلسە ئىنكاس شەكلىدە ئۇتتۇرىغا قۇيساڭلارمۇ بۇلىدۇ .بىلىمسىزلىك كەم ئەقىللىك تۈپەيلى يىتەرسىزلىك مانا مەن دەپ چىقىپ تۇرىدۇ تۈزىتىشكە پۇرسەت ۋە ياردىمى بۇلۇپ قالسا ئەجەپ ئەمەس


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 09:25:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

1-قىسىم
ئابلىز ھەسەن مۇئەللىمنىڭ بالىلار تەربىيىسى ھەققىدە سۆزلىگەن لىكسىيەسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 09:28:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

2-قىسىم بالىلار تەربىيىسى توغرىسىدا
ئابلىز مۇئەللىمنىڭ بالىلار تەربىيىسى ھەققىدىكى لىكسىيەسى بۇلۇپ
ئالدىنقى قىسمىدا مۇئەللىملەرگە سۆزلەنگەن قىسمى
كىيىنكى 2-قىسمىدا ئاتا-ئانىلارغا قارىتا سۈزلەنگەن لىكسىيە
يوللانغان ئەسلىي مەنبەسىدە سۈرەتلىك قىسمى يۇق پەقەت ئاۋازلىق ئىكەن شۇڭا تۇغرا چۈشىنىڭلار

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 09:42:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

يۇقارقى فىلىمدە تىل ئۈگىنىش مەسىلىسىدە قانداق پۇزىتسىيە بىلەن ئۈگىنىش مەسىلىسى ئۇتتۇرىغا قۇيۇلغان بۇلۇپ ئىنتايىن قايىل قىلارلىق پاكىتلار بىلەن ئۈگىنىشتىكى تۇغرا ئىدىيە ئۇتتۇرىغا قۇيۇلغان .
بالىلار تەربىيىسىگە مەلۇم نۇقتىدىن مۇناسىۋەتلىك دەپ قارىغاچقا يوللىدىم .كۈرۈپ پايدىلىنىشىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 09:49:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بەلكىم بۇ تىمىنى نۇرغۇن دوسلار كۈرۈپ بولغان بۇلىشى مۇمكىن بۇ مەزمۇننى كۈرۈپ قۇيۇڭلار .
چۈنكى بۇ مەزمۇندا ئىپادىلەنگىنى بوغدا دوختۇرخانىسىنىڭ باشلىقى نىڭ مەكتەپتە بالىلارغا سۈزلىگەن لىكسىيە بۇلۇپ بۇندىن كىيىن قانداق قىلىش قانداق ئۇقۇش قانداق ئىگىلىك تىكلەش ئۈزىنىڭ ئىدىيىسى ۋە نىشانىنى قانداق قىلىپ نىمىگە ئاساسەن تۇرغۇزۇش تىمىسى سۆزلەنگەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85858
يازما سانى: 87
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 459
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-10-8
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 10:07:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

دۇنياغا داڭلىق بولغان ئەڭ ئاخىرقى سائەتلىك دەرىس بۇلۇپ ئۈزىڭىزنىڭ سەبى ھېچنىمىنى بىلمەيدىغان سەبى بالىڭىز ئۈچۈن ئەڭ مۇھىم تىلنىڭ ئەڭ ئالدى بىلەن قايسى تىل ئىكەنلىكىنى قايسى تىلنى بىلىپ بۇلۇپ ئاندىن قايسى تىلنى ئىگەلەش كېرەكلىكىنى ھىس قىلدۇرىشىڭىزدا مۇھىم رول ئۈتەيدىغان تىما ئىدى .
قارىسام ئانچە سۈزۈك بولمىسىمۇ بىراق بەك ياخشى تەسىرلىك چىقىپتۇ .
قېنى ئەمىسە ئاڭلاپ بېقىڭ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90265
يازما سانى: 364
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 814
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 167 سائەت
تىزىم: 2013-1-18
ئاخىرقى: 2013-8-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 11:27:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايىتى  ياخىشى پىكىركەن،بالىلىرىمىزنىڭ كەلگۈسىنى شۇنداق ياخشى ئويلاپسىز.تېمىڭىزغا رەھمەت،ئەجرىڭىزنى ئاللا بېرەر.قەلەملىرىڭىز ھارمىسۇن.

بىز نېمىلەرنى يوقىتىۋاتىمىز ؟.

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36864
يازما سانى: 877
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 6866
تۆھپە نۇمۇرى: 615
توردا: 4536 سائەت
تىزىم: 2011-4-8
ئاخىرقى: 2013-6-29
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 11:55:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئۇيغۇر جەمىئىيتى ئۈچۈن جىددىي زۆرۈر تېما !

گۈل ئۆستۈر ، لېكىن كىمنىڭ پۇرىشى بىلەن ھېساپلاشما ؛ يول ياسا ، بىراق ئۇنىڭدا كىمنىڭ مېڭىشى بىلەن ھېساپلاشما ؛ ئۆمرۈڭنى مەنىلىك ئۆتكۈز ، بىراق ئۇنىڭ قانچىلىك قالغانلىقى بىلەن ھېساپلاشما ؛ ھەممە چىرايلارغا كۈلكە سېلىپ قوي ، بىراق ئۇلاردىن بەدەل تەلەپ قىلما . ھايات تەبىرىنى

دەقيانوس

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85
يازما سانى: 448
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4385
تۆھپە نۇمۇرى: 349
توردا: 674 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2013-9-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-15 12:38:23 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مېنىڭچە تۇلىمۇ ياخشى بىر پىكىرنى ئۇتتۇرغا قۇيۇپسىز، مىللىتىمىزنىڭ زامانىۋىي دۇنيا بىلەن مۇۋاپىق تۈردە دىئالۇگلىششى ئۈچۈن ئەلۋەتتە پەرزەنىتلەرنى ياخشى تەربىيلەش مۇھىم. نۆۋەتتىكىدەك ۋەزىيەتتە مەكتەپلەردىن چوڭ ئۈمىد كۈتكىلى بولماس بۇلۇپ قالدى. ھەربىر ئاتا-ئانا ئۆز پەرزەنتى ئۈچۈن تىرىششى تۇلىمۇ زۆرۈر. ئۇنىڭدىن باشقا بالا تەربىيلەشنى ئىلمىي ئىلىپ بېرىش ئۈچۈن نۇرغۇنلىغان ئاتا-ئانىلار تەربىيلەشكە مۇھتاج، يەننى ئۇلارمۇ ئۆگىنىشى كېرەك. ھازىر بۇنى ھىس قىلىپ يەتكەنلەر دىگەندەك كۆپ بولماسلىقى مۇمكىن. ئەمما بارغانسىرى كۆپىيىپ باردىغانلىقىغا ئىشىنىمەن.

سەن ۋەتەن، مىللەت دىسەڭ، تارىختا نامىڭ قالغۇسى،
بول جەسور، ئالىي نىشان ،كۆلچەك بۇلاققا قانمىغىل!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 197
يازما سانى: 366
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15397
تۆھپە نۇمۇرى: 1341
توردا: 2927 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2013-9-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-15 02:44:37 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تۆۋەندە بىر دانە پەرزەنىت تەربيسى توغىرسىدا سۆزلەنىگەن لېكيسە بار ئىكەن قېتىپ قويۇشنى خالاپ قېتىپ قويىدۇم


ھەقىسز بولغان كومپيۇتېر بىلملەر تورى بۇ يەرىدە مەرھەممەت !http://www.akillar.com/bbs
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش