مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: faruh193

كىم ئوقۇتقۇچى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

hekmat-uyghur بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-19 08:10:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49621
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3037
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2011-7-29
ئاخىرقى: 2013-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-20 11:46:11 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جەمىيەتتە ھازىر ئوقۇغۇچىلاردا كۆرۇلگەن ھەرقانداق سەۋەنلىكنى ئوقۇتقۇچىلاردىن ئىزدەيدىغان ئەھۋال ئېغىرلاپ كەتتى .ئاتا -ئانىلار باللارنىڭ دەسلەپكى ئۇستازى ،بالىلار ئاتا -ئانىلارنىڭ ھەر بىر ھەركىتىنى ئۆزىگە ئۇلگە قىلىدۇ . ئاتا-ئانىلار ئوقۇتقۇچىلارنى باللىرىنىڭ ئالدىدا تىللايدۇ ،شۇنداق بولغانكەن ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنى ھۆرمەتلىشى مۇمكىنمۇ ؟ باللىرى ئىمتىھاندا 100 نۇمۇر ئالالىسا ،ئوقۇتقۇچى ياخشى .تۇۋەن نۇمۇر ئالدىمۇ بولدى ئوقۇتقۇچى دەرىس ئۆتەلمىگەن بولىدۇ .ھىچقاچان بالامنىڭ مەكتەپتىكى ئەھۋالى قانداق دەپ تېلفۇن قىلىمايدۇ . ئوقۇتقۇچى تېلفۇن قىلىپ مەكتەپكە چاقىرسا سەۋەپ كۆرسۇتۇپ كەلمەيدۇ .مۇئەللىم مېنى تەنقىدلىدى دەپ يىغلاپ بالىسى ئۆيىگە كەلسە  ،شۇ ھامان ئوقۇتقۇچىدىن ھېساپ ئىلىش ئۈچۈن مەكتەپكە يۇگۇرىدۇ ...  بۇ دۇنيادىن ھەممىدىن ئوقۇتقۇچى بولماق تەس!  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49621
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3037
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2011-7-29
ئاخىرقى: 2013-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-20 12:17:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن بۇرۇن بالىلارغا ماتىماتىكا  دەرسى   سۆزلەۋېتىپ،  بىر ئوقۇغۇچىدىن
-----------------------------------------------------------
سىزنىڭ بۇ ئوقۇغۇچىڭىز دەرىستە ئاجىزكەن ،شۇڭا سىز ئۇنىڭدىن شۇنداق سەۋرىچانلىق بىلەن سۇئال سوراپسىز  ئەمما بىر نۇقتىغا سەل قارىغاندەك تۇرامسىز  ؟مەنمۇ سىزدەك بىر ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى شۇڭا سىز بىلەن پىكىر ئالماشتۇرۇش يۇزىسىدىن ،ئۆزۇمنىڭ ئويلىغىننى يېزىپ باقاي دىدىم .كۆڭلىڭىزگە ئالماسلىقىڭىزنى ئۈمۇد قىلىمەن .
بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ سىزگە ئۆز سىنىپى ھەم ياندىكى   ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانىنى ئېنىق دەپ بەرگىنى ،شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ناھايتتى ئەستايىدىللىقىنى ،ئەتىراپتىكى مۇھىتنى كۆزۇتۇشكە ماھارلىقىنى بىلدۇردۇ .سىز شۇ چاغدا دەرھال ‹سەن بەك ئەقىللىقكەنسەنغۇ ،يېنىمىزدىكى سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭمۇ سانىنى ئېنىق بىلىدىكەنسەن ،ئەمدى مۇشۇ  ئىككى سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانىنى قوشۇپ باقە›دەپ رىغبەتلەندۇرگەن  بولسىڭىز ،سىزنى قوشۇۋېلىپ يۇرمەسمىكىن دەيمەن .ئۇ جاپا تارتىپ ساناپمۇ يەنىلا ئىككى سىنىپنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ جەمىئي سانىنى ئېنىق ھىساپلىيالمىغان .
  

ئۇلۇغ ئاللا ھەمم

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39098
يازما سانى: 290
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4366
تۆھپە نۇمۇرى: 241
توردا: 522 سائەت
تىزىم: 2011-4-29
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-20 01:53:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇرۇن كىتاپتا كورگەنتىم ھى ھى

مەدنيتىمىزنى قوغدايلى ،ئانا تىلىمىزنى قوغدايلى ،ئوزىمىزنخڭ يولىنى تىپىپ ئەجدادلىرىمىزغا ۋارىسلىق قىلايلى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 29519
يازما سانى: 1450
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9311
تۆھپە نۇمۇرى: 392
توردا: 985 سائەت
تىزىم: 2011-2-7
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-20 04:16:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قارىغاندا بۇ ئوقۇغۇچى جۇڭگو مائارىپىدا تەربىلەنمەپتۇ .

@ئۆزەمنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىم ئۈچۈن پەخىرلىنىمەن@

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5563
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32154
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3364 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-20 05:31:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مانا مەن ئوقۇتقۇچى،ئوقۇتقۇچىنىڭ مۇشۇ خىل يىتەكلەش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىنىڭ ئىجادىي تەپەككۇر قىلىش ئىقتىدارىنى تەرەققى قىلدۇرىدۇ.ئوقۇغۇچىلار قاچانغىچە ھەقمىدۇر دىسە ،راستۇر دەۋىرىدۇ؟

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش