مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 5598|ئىنكاس: 35

خائىنلارمۇ مىللەتنىڭ ئوبرازىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

مةن ماڭصمةن پاتس

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4338
يازما سانى: 616
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18393
تۆھپە نۇمۇرى: 701
توردا: 1809 سائەت
تىزىم: 2010-7-20
ئاخىرقى: 2013-10-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 12:55:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
http://blog.sina.com.cn/s/blog_4c687df40102dz7l.html?tj=2 ئەسلى مەنبە

خائىنلارمۇ مىللەتنىڭ ئوبرازىغا ۋەكىللىك قىلىقدۇ،"汉奸"(خائىن)دىگەن بۇ سۆز ئەڭ دەسلەپتە سۇڭ سۇلالىسى ۋاقتىدا كېلىپ چىققان بولۇپ،جۇرجىتلارنىڭ  جىن خانىدانلىغى ئىچكى سىرنى ئىگىلەشكە ئەۋەتكەن خەنزۇ(جوڭگۇ)ئەمەلدارلىرىنى كۆرسىتەتتى.خەنلەرنىڭ ئىپلاسلىرىنى ئىپادىلەيدىغان ئالاھىدە ئاتالغۇ سۆز بولىشى سۈپىتى بىلەن،كېيىن ئومۇمەن تاجاۋۇزچىلارنىڭ قوينىغا ئۆزىنى ئېتىپ،ۋەتەن ،مىللەتنىڭ مەنپەئەتىنى ساتقان كىشىلەرنى كۆرسىتىدىغان بولغان.
خائىنلار قانداق ئالاھىدىلىكلەرگە ئىگە؟بەيدۇ تورىدا مۇنداق قىزىقارلىق ياردەم سوراش بولۇپتىكەن:
_خائىنلارنىڭ تاشقى قىياپىتىنى تەسۋىرلەيدىغان سۆز ۋە جۈملىلەرنى ئېيتىپ بېرىڭلار؟
جاۋابىغا بىر تورداش مۇنداق يېزىپتۇ:
"چېچى ئىككى ئۆرۈلگەن،كۆزى ئورچەك،بۇرنى ئىلمەك،ئېغىزى تاتلىق مەككار ھىلىگەر،قېرى مۇناپىق ھىلىگەر،ئوغرى قاش چاچقان كۆز،ئوغرى باش ........."بۇ جاۋاپ سورىغۇچىنىڭ نېيىتىگە يېقىنلاشسا كىرەك"رازى بولدۇم"دەپ رەھمەت ئېيتىپتۇ.بۇ جاۋاپنى ھەقىقەتەنمۇ مۇئەييەنلەشتۈرۈشكە بولىدۇ،چۈنكى ئۇ دەل بىزنىڭ كىنو،كۆرمۈلىرىمىزدە دائىم چىقىپ تۇرىدىغان خائىنلارنىڭ قېلىپلىشىپ كەتكەن ئوبرازى.مەسىلەن ئارتىسىت جا كاڭ شى 2006-يىلىدىكى"تۆمۈريول پارتىزانلار ئەترىتى"دىگەن تىلىۋىزىيە تىياتىرىدا خائىن جاڭ سەننىڭ رولىنى ئالغان بولۇپ،ئۇنىڭ ئۈستىدىكى گەپ سۆزلەر بەك كۆپ بولغان"بەزىلەر مەخسۇس خائىننىڭ رولىنى ئالغۇچىلاردۇر،باشقا گەپ يوق شۇ خائىننىڭ رولىنى قالتىس ئالىدىكەن"،"تۇرقىللام بىر خائىنكەن"دىگەندەك،خۇلاسە كالام بۇ يەردە خائىنلار باشقا بىر تۈرگىلا ئايلىنىپ قالغان بولۇپ،باشقا جوڭگۇلۇقلار بىلەن زادىلا ئوخشىمايدۇ،ھازىرقى گەپ بىلەن ئېيىتقاندا ئېھتىمال گىنى ئۆزگەرتىلگەن بولسا كىرەك. بىراق خائىنلارمۇ جوڭگۇلۇقلاردىن تۆرەلگەن.ھازىرغا كەلگۈچە ئەۋلاتمۇ ئەۋلات خائىن بولغانلار يوق،بۇ دەل خائىنلارنىڭ ئەجدادىنىڭمۇ خائىن ئەمەسلىكىنى چۈشەندۈرىدىغۇ.ئۇلارنىڭ ئەۋلادىنىڭ تەقى تۇرقىمۇ "دەلمۇ دەل شۇ خائىن"دەك ئەمەسقۇ،ئەجەبا ياپون ئالۋاستىلىرىنىڭ جوڭگۇغا تاجاۋۇز قىلىش ئۈچۈن، مەخسۇس موشۇنداق ئالاھىدە ھەدىيە سوۋغاتلارنى ھاپىلا شاپىلا قۇراشتۇرۇپ چىققىلى بولسۇنمۇ؟
ئەلۋەتتە بۇنداق قىلغىلى بولمايدۇ،خائىنلارنىڭ ھەممىسىنى مۇشۇنداق قىياپەتتە تەسۋىرلەش ئەمىليەتتە ئۆزىمىزنى سەتلەشتۈرگەنلىگىمىزدۇر.
خائىنلارنى ياتلار بېقىپ تەربىيلىمىگەن.
كۆرمۈ ئەسەرلەردىكى خائىنلار بىلەن تاجاۋۇزچىلارنىڭ مۇناسىۋىتىنى ئىپادىلەيدىغان قېلىپلاشقان ھەرىكەت تىلى ئىپادىسى مۇنداق:-ئالۋاستىلار ھامان ئەسەبى،مەنمەنچى،رېتىمچانلىقى بەك كۈچلۈك بولۇپ،ئۆلسىمۇ ھەيۋەت ئۆلىدۇ،تەنلىرى تىتما تىتما بولۇپ كېتىدۇ. خائىنلار بولسا تىمسىقلاپ،ئىنجىقلاپلا يۈرۈيدۇ،ئەلەڭ- سەلەڭ بولۇۋېلىپ،بوينىنى كۆتۈرۈپ "ھايت،ھايىت"دەپلا يۈرۈپ،غىڭ دىيىشكە پېتىنالماي جېنىنى سېلىپ بېرىدۇ.ئۇلارنىڭ ئۆلۈشلىرىمۇ ئۆلۈمتۈكلەرچە بولۇپ ئىككىسى ئوخشىمىغان خاراكتىر ۋە پەزىلەتكە ئىگە بولۇپ،ئەجەبا خائىنلار--- ياۋلار جوڭگۇلۇق بالىلارنى ئوغرىلاپ كېتىپ تەربىيىلەپ ئېلىپ كېلىپ ياندۇرۇپ چىشلەشكە قويۇۋېتىلگەنمىدۇ؟!ئۇنداق ئەمەس بولغان ئىكەن بىز بۇ يەردە  كىمنى شىلتىڭ قىلىۋاتقان بولىمىز؟!
"ۋەتەنپەرۋەرلىك قان-قېنىمىزغا سىڭىپ كەتكەن چۇڭقۇر مېھرى مۇھاببەت"دىگەن گەپ خەنچە يازمىلارنى ئوقۇغاندا  بىزگە ئۇچراپلا تۇرىدۇ.بىراق ئوبىكتىپ رىئاللىق بولسا دائىم تىل-چىشلىرىمىزنى چېقىپ  تۇرىدۇ.ياۋلار ئېلىمىزگە تاجاۋۇز قىلغاندىن باشلاپ سان-ساناقسىز خائىنلار توپى ۋە يول باشلىغۇچىلار چىقىپ تۇردى،ئۇلاردىكى ئەخلاقسىزلىق ۋە مەسئۇلىيەتسىزلىك تۈگەپ كەتمىدى،جوڭگۇلۇقلارنىڭ غۇرۇرى شىكەستىلەندى،شۇڭلاشقا بۇنداق ئۆز قوينىدىن چىققان مۇناپىقلارغا تامغا ئۇرۇپ،ئۆزى بىلەن بولغان مۇناسىۋىتىدىن چەك-چېگرا ئايرىماق بولۇپ،ئۇلارنى چىن جوڭگۇلۇق ئەمەس ،باغرى سېسىپ كەتكەن مىللى مەلئۇنلار،ناھايىتى ئاز ساندىكى ئىش دەپ چۈشەندۈرمەك بولدى .بۇنداق بولغاندا تالانىت ۋە قامەتلىك ۋاڭ جىڭ ۋېي،نامى مەشھۇر خۇ لەن چىڭ،ئاۋامنىڭ پىكرىنى كونتىرۇل قىلغۇچى چىن گوڭ بۇ،ياش سەرخىل جۇۋ اېي خەي،كونا ئۇسلۇپتىكى شائىر جىڭ شاۋ شۈ،ئىلمى ئالىم لو جىن يۈ .........قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى خائىن بولماي ،جوڭگۇنىڭ ئوبرازىغا ۋەكىللىك قىلىشى كىرەك ئىدى ،چۈنكى ئۇلار خائىنلارنىڭ قىياپىتىگە ئوخشاشمايىتتى،شۇنداقلا ئاجايىپ كېلىشكەن ۋە ئىقتىدارلىق ئىدى.سىپايىراق ئېيىتقاندا خائىنلار جوڭگۇ مىللىتىنىڭ تەركىۋى قىسمى بولۇپ،ياۋلار كېتىدىغان چېغىدا خائىنلارنى ئېلىپ كېتىدىغان ئىش يوق دىيەرلىك،ئۇلارنىڭ ئۆلگىنى ئۆلۈپ يارىلانغانلىرى يارىلىنىپ كۆپ ساندىكىلىرى ئىشقىلىپ مۇتلەق كۆپى تۆۋۋە قىلىپ يېڭىدىن ئادەم بولۇشقا قەسەم قىلىدۇ،ئاندىن بىرلىكتە مۇشۇ جوڭگۇدا ياشايدۇ.موشۇ جوڭگۇغا كۆمۈلىدۇ.نىمىشقا ئۇنچىلا كۆپ خائىن چىقىدۇ،نىمىشقا ئۇنداق ئوڭاي ئاينىيدۇ ،شۇنداقلا خائىن ئوبراز بەلگىلىرىگە ئۇرۇنۇشلىرىمىز،مەلۇم مەنىدىن بىزنىڭ مىللىتىمىزنىڭ ئوبرازىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ
(تەرجىمە سەۋىيەم چەكلىك،شۇندىمۇ كۈچۈمنىڭ يېتىشىچە كۆپچىلىكنىمۇ كۆرۈپ بەھىرلەنسە ۋە ساۋاق ئالسا دىگەن مەقسەتتە تەرجىمە قىلىۋەردىم)

تۇرئالپ

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 53836
يازما سانى: 1315
نادىر تېمىسى: 11
مۇنبەر پۇلى : 42093
تۆھپە نۇمۇرى: 1889
توردا: 8656 سائەت
تىزىم: 2011-8-30
ئاخىرقى: 2013-10-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 01:58:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىر چاغلاردا  ئۇيغۇر مۇنبەرلىرىدە مەھمۇد قەشقىرى،يۈسۈپ خاس ھاجىپ قاتارلىقلارنىڭ مىللەت تەۋەلىكى توغۇرلۇق بەس-مۇنازىرە قوزغالدى.
مۇنازىرە تېمىسى بازغانسىرى قىزىپ،قېرىنداش مىللەتلەردىن قازاق،قىرغىز قاتارلىق جان -جىگەر تۈركىي قېرىنداشلارمۇ تېمىغا ئىشتىراك قىلدى.شۇ چاغلاردا،بەزى تورداشلار ھېسسىي تەپەككۇر ، ئابىستىراكىتلىق ئاڭ قاراش بويىنچە،يىپەك يولىدا بىرگە ياشاپ كەلگەن قېرىنداش مىللەتلەرنى سەلبىي سۆزلەرنى ئىشلىتىپ تىللاشقا باشلىدى.
شۇ چاغدا،بىر ئۇيغۇر تورداش ئىنكاسقا شۇنداق يازدى:
ئاپاق غوجىنى ھېچكىم تالاشمايدىكەن دېسە،تالاشسا بېرىۋەتسەكمۇ بوپتىكەن ...دېدى.
شۇ چاغدا بىر قىرغىز تورداش ئۇنىڭغا ئىنكاس قايتۇرۇپتۇ:
ئاپاق غوجا ئۇيغۇر تۇرسا،ئۇنى كىم تالىشىدۇ دەيسىز....
مېنى شۇ چاغدا بۇ ئىنكاس قاتتىق ئويلاندۇرغان،تېمىدا دېيىلۋاتقان ھاقارەت سۆزلىرى بىلەن قوشۇلغان بەزى سەلبىي ئىنكاسلار قېرىنداش مىللەتلەر ئارىسىدىكى ،تار مەنىدىكى توقۇنۇش زىدىيىتىنى كەلتۈرۈپ چىقاردى دېسىمۇ ئارتۇق كەتمەس دەپ ئويلىدىم.گەرچە شۇ تېمىدىكى ئۇيغۇر بىلەن قىرغىز تورداشنىڭ مۇنازىرە ھالىتى كەسكىن داۋاملاشسىمۇ،ئاخىرىدا ئاپاق غوجا توغۇرلۇق گەپ بولۇپ جىم بولۇندى.
مېنىڭ بۇ گەپنى دەپ قېرىنداش مىللەتلەر ئارىسىدا پىتنە-ئىغۋا تارقاتقۇم ئەسلا يوق،ماھىيەت جەھەتتىن ئويلاپ كەلگەندە،مەيلى ساتقىن ۋە ياكى پەخرى كىشىلەر بولسۇن،شۇ مىللەت ئېدۇلۇگىيىسى دائىرىسىدا مىللەتكە تەسىر كۆرسەتكەن كىشى بولسىلا،سەلبىر شەخس بولامدۇ ۋە ياكى ئىجابىي شەخس بولامدۇ ئۇنى چوقۇم ئېتىراپ قىلىش كېرەك.
تورلاردىكى ھېسىياتقا تايىنىپ،تۈركى مىللەتلەر ئارىسىدىكى قىسمەن تالاش-تارتىش سەۋەبلىك كىشىلەرنىڭ ئۆچ-ئادەۋەتلىشىپ كەتمەسلىكىنى،قېرىنداش مىللەتلەر بىلەن ئىناق-ئىجىل ئۆتۈشىنى ئۈمىد قىلىمەن.

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
vincent + 100 ماختاشقا تېگىشلىك,مە.

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 100   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8197
يازما سانى: 578
نادىر تېمىسى: 4
مۇنبەر پۇلى : 39498
تۆھپە نۇمۇرى: 766
توردا: 7151 سائەت
تىزىم: 2010-8-28
ئاخىرقى: 2013-10-12
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 02:25:26 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمەلىيەتتە حائىن ئاتالغانلارنىڭ كۉپ قىسمى ناھايتى كېلىشكەن، سۉلەتلىك، مەلۇماتلىق كىشىلەر.
  مەنچىڭ دەۋرىدىكى تىپىك پارىخور خې شىنمۇ بەك كېلىشكەن ، مەلۇماتلىق ئادەم بولغاچقا خاننىڭ قىزلىرى كۆيۈپ قاپتىمىشكەن.

يەزر=ئۇيۇش=ئۇيغۇر!

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36940
يازما سانى: 1735
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4390
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1742 سائەت
تىزىم: 2011-4-8
ئاخىرقى: 2013-9-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 02:35:36 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆزگىچە  تېما  بوپتۇ گەرچە تەرجىمە ئەسەر بولسىمۇ ،  بۇنداق تېمىنى مۇنبەردە ئۇچىرتىش قىيىن .تەستىقلىغان باشقۇرغۇچىنىڭ قولىغا دەرت كەلمىگەي .ھەم مۇنازىرە قىلغانلار سۈپەتكە دىققەت ئەتكەيسىلە ....

خائىن نىمىشقا تېز كۆپىىيدۇ دىگەن مەسىلىدە ، مېنىڭچە ئاز بىر قىسىم خائىنلار خۇددى خېمىرتۇرۇشقا ئوخشايدۇ ، ئېلىپ كىلىدىغان زىينى ھەددى ھىساپسىز ، گەرچە سانى شۇنداق ئاز بولسىمۇ ، بىر قۇشۇق خېمىرتۇرۇش بىر تەڭنە خېمىرنى بولدۇرالايدۇ ، لىكىن  شۇ خېمىرتۇرۇشنى خېمىرغا قويماي لايغا  سالسىچۇ ؟ ئەسلا ئۈنىمىنى كۆرسىتەلمەيدۇ ، بۇ يەردىكى مەسىلە بولسا ، شۇ بىز دەۋاتقان خېمىر دەل خەلق ، خېمىرتۇرۇش بولسا شۇ خېمىردىن ياسالغان

بۇ تېمىنى مەن شۇنداق چۈشەندىم


ئۈلپىتىڭ قاغا بولسا يىيىشىڭ پوق !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80765
يازما سانى: 432
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4331
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 324 سائەت
تىزىم: 2012-5-29
ئاخىرقى: 2013-9-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 03:17:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قەھرىماننى ئىككى نەرسە تۈگەشتۈرىدۇ ، بىرى خائىن ، بىرى يوقسۇزلۇق .

بەل قويۇشنى قانداق يازىدۇ ؟؟
باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 30816
يازما سانى: 407
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 8794
تۆھپە نۇمۇرى: 831
توردا: 4802 سائەت
تىزىم: 2011-2-18
ئاخىرقى: 2013-7-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 04:15:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88934
يازما سانى: 0
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 0
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2012-12-22
ئاخىرقى: 2012-12-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 08:51:01 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شاھ مەشرەپ تىلاۋەت قىلغان كوچىدا ،
ئوغۇزخان ماركىلىق ھاراق سىتىلغان.
بولغاچقا ئىتىقات سىيىت نوچىدا،
راۋاپنىڭ تارىدا چوغلۇق ئىچىلغان .......

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86170
يازما سانى: 326
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 718
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 160 سائەت
تىزىم: 2012-10-17
ئاخىرقى: 2013-8-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 09:23:39 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورلاردىكى ھېسىياتقا تايىنىپ،تۈركى مىللەتلەر ئارىسىدىكى قىسمەن تالاش-تارتىش سەۋەبلىك كىشىلەرنىڭ ئۆچ-ئادەۋەتلىشىپ كەتمەسلىكىنى،قېرىنداش مىللەتلەر بىلەن ئىناق-ئىجىل ئۆتۈشىنى ئۈمىد قىلىمەن


مەنمۇ شۇنداق قارايمەن.بۇلۇپمۇ تۈركى مىللەتلىرى.

ياش ئىدۇق...بىر زامانلاردا~~~~~~~~~~~~!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87139
يازما سانى: 218
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 496
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 104 سائەت
تىزىم: 2012-11-12
ئاخىرقى: 2013-9-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 09:46:19 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممىدىن مۇھىمى بىرلىك، ئىتتىپاقلىق؛ نادانلىقنى تۈگۈتىش-ئىلىم ئۈگۈنۈشكە سەل قارىماسلىق....

روھى ساقلىق پاكلىقتۇر، تەن ساقلىقى ساقلىقتۇر. تەپەككۇرنىڭ سەھىرى پاكلىقتىكى ئاقلىقتۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72226
يازما سانى: 23
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3091
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 31 سائەت
تىزىم: 2011-12-29
ئاخىرقى: 2013-9-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-24 09:49:04 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورداش،

ھېدايتۇللا خوجا قۇمۇلدا تۇغۇلغان ئۆزبېكىستان تەرەپتىن نەقشىبەندى سوفىزىمنى تارقىتىش مەقسىتىدە كەلگەن  يۈسۈپ خوجىنىڭ ئوغلى ،مەخدۇم ئەزەم دەپ ئاتالغان ئەخمەت كاسسانىنىڭ چەۋرىسى، ئانىسى بولسا قەشقەر بەشكېرەملىك زۇلەيخا دىگەن ئايال. دىمەك ئاپپاق خوجا ۋە ئۇنىڭ خوجىيەن دەپ ئاتالغان ئەۋلادى زىمىنىمىزغا شۇنچە بالايىئاپەتلەرنى ئىلىپ كەلگەن تىگى سىرتلىقلارنىڭ دەل ئۆزى!


.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش