مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2938|ئىنكاس: 18

ئۆلسەكلا  تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن قۇتۇلىم [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

بەخىت- ئاللاھنى

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41019
يازما سانى: 408
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 17910
تۆھپە نۇمۇرى: 6011
توردا: 5290 سائەت
تىزىم: 2011-5-17
ئاخىرقى: 2012-9-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 05:58:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ھۆرمەتلىك تورداشلار، تور كۆرۈۋېتىپ بۇ خەۋەرنى كۆرۈپ قالدىم ۋە بىزنىڭمۇ ئىبرەت ئېلىشىمىزغا ئەرزىيدىكەن، دەپ قاراپ تەرجىمە قىلىپ يوللاپ قويدۇم. ئەمىليەتتە، پەرزەنتلىرىمىزنىڭ كۈندىلىك تاپشۇرۇقىنىڭ قانچىلىكلىكىنى بىلمەيدىغان، پەرزەنتلىرىنىڭ يۈكىنى يەڭگىللىتىش ئۈچۈن، ئائىلىمىزدە بولسىمۇ ياخشى شارائىت ھازىرلاشنى ئويلىشىپمۇ باقمايدىغان ئاتا ئانىلارنى ئارىمىزدا يوق، دىگىلى بولمايدۇ. قىسقىسى، پەرزەنتلىرىمىزگە ھەقىقى كۆڭۈل بۆلۈپ، تۆۋەندىكى ۋەقەدىن ساۋاق ئالايلى.



ئۆلسەكلا  تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن قۇتۇلىمىز






9- ئاينىڭ 20 –كۈنى چۈشتىن كېيىن سائەت 2 دىن 10 مىنۇت ئۆتكەندە جىيۇۋ جىياڭ شەھىرى لۇشەن رايونلۇق خەلىق دوختۇرخانىسىنىڭ جىددى قۇتقۇزۇش بۆلۈمىگە 3 نەپەر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئېلىپ كېلىنگەن . ھەممىسىنىڭ چىرايى تاتىرىپ كەتكەن بولۇپ توختىماي ئىڭرايتى. ئىچىدىكى بىرسىنىڭ يۈزىدە روشەن سۈرۈلگەن ئىز بولۇپ ئاغزىدىن قان ياناتتى. بۇلار ھەممىسى 10 ياش ئەتراپىدىكى بالىلار بولۇپ، ئۇلار دىيىشىپ بېنادىن تەڭلا سەكرىۋالغاندىن كېيىن، دوختۇرخانىغا ئېلىپ كېلىنگەن ئىدى.

ئۆلسەكلا تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن قۇتۇلىمىز
10 ياشلىق خۇاڭ ۋەنتىڭ مۇخپىرغا، ئۆزىنىڭ باشلانغۇچ 5- يىللىقنىڭ ئوقۇغۇچىسى ئىكەنلىكىنى، تۆنۈگۈن مەكتەپ ئورۇنلاشتۇرغان تاپشۇرۇقلارنى ئىشلەپ بولالمىغانلىقىنى، شۇنىڭ بىلەن،6 –يىللىقتا ئوقۇيدىغان ۋاڭ خۇەن ۋە كوڭ خۇەنلەر بىلەن بىللە مەكتەپكە بارماي، ئۆيدە بىر كۈن ئىشلەپمۇ تۈگىتىپ بولالمىغانلىقىنى، شۇ چاغدا ياشقا سەل چوڭراق كوڭ خۇەننىڭ ئۇلارغا بېنادىن سەكرىۋېلىش ئەقلىنى كۆرسەتكەنلىكىنى، ئەسلىدە ئۆزىنىڭ سەكرىگىسى بولمىسىمۇ، ئۈچەيلەن قول تۇتۇشۇپ بىللە سەكرىگەچكە سەكرەپ تاشلىغانلىقىنى، شۇ چاغدا كۆڭلىدە بەك قورققانلىقىنى ھەم تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولالماي تۇرغۇزۇلۇپ قويۇشتىنمۇ قورققانلىقىنى ئېيتىپ بېرىدۇ. ئۇنىڭ ئېيتىشىچە، مەكتەپنىڭ بۇ قېتىم ئورۇنلاشتۇرغان تاپشۇرۇقلىرى بەك كۆپ ئىكەن. مەسىلەن ، سىنىپ مەسئۇلى ماتېماتىكا تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولالمىغانلىقىنى بايقىسا، ئۇلارنى سىنىپنىڭ ياكى مەكتەپنىڭ سىرتىدا جازالاپ ئۆرە تۇرغۇزۇپ قويىدىكەن. تاكى ئوقۇتقۇچى كىر ، دىمىگىچە كىرىشكە بولمايدىكەن. مۇشۇلارنى ئويلاپ، ۋاڭ خۇەن بىلەن ئىككىسى، كوڭ خۇەننىڭ پىكرىنى توغرا دەپ قارىغان ۋە ئۆلسەكلا تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن قۇتۇلىمىز ، دەپ ئويلىغان. شۇنىڭ بىلەن 7 ياشلىق ئىنىسنى ئورۇنلاشتۇرۇپ قويۇپ،ئىككى دوستى بىلەن كەنىتتىكى ئىككى قەۋەتلىك بېنانىڭ ئىككىنچى قەۋىتىگە چىقىپ، ئۇ يەردىن سەكرىۋالغان.  ئەسلىدە، قالغان ئىككىيلەن ئىنىسىنىمۇ بىللە سەكرىۋالسۇن، دىگەن. لېكىن، خۇاڭ ۋەنتىڭ ئۆز ئائىلىسىدە پەقەت ئىككىلا پەرزەنت بار بولغاچقا، ھەر ئىككىمىز ئۆلۈپ كەتسەك بولمايدۇ، دەپ قاراپ ئۇكىسىنى بۇ ئىشقا ئارىلاشتۇرمىغان.

ئائىلە باشلىقلىرى باللىرىنىڭ قانچىلىك تاپشۇرۇقى بارلىقىنى بىلمەيدۇ.
11 ياشلىق ۋاڭ خۇەننىڭ بەل ئومۇرتقىسى سۇنغان بولۇپ، ھەتتا نەپەس ئېلىشىمۇ ئىنتايىن قىيىن ئىدى. ئۇ نىڭدىن بېنادىن سەكرەشنىڭ سەۋەبىنى سورىغاندا ئۇمۇ ئوخشاشلا تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولالمىغانلىقى ئىكەنلىكىنى، ئۆلۈپ كەتسەملا، تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن قۇتۇلىمەن دەپ ئويلىغانلىقىنى ئېيتىدۇ. ۋاڭ خۇەننىڭ ئاپىسى، ئادەتتە قىزىنىڭ تاپشۇرۇقىنىڭ قانچىلىك ئىكەنلىكىگە ئانچە دىققەت قىلىپ كەتمىگەنلىكىنى، لېكىن ئۆزلۈكسىز ئالغا بېسىۋاتقاندەك ھېس قىلغانلىقىنى ئېيتىپ بېرىدۇ.
كوڭ خۇەننىڭ يارىسى ئەڭ ئېغىر بولۇپ، سۆڭىكى سۇنۇپلا قالماي، ئىچكى ئەزالىرىمۇ زەخمىگە ئۇچرىغان.  ئۇ ھەتتا ئاۋازمۇ چىقىرالماي ياتاتتى. مۇخپىرغا ئۇنىڭ چوڭ ئانىسى، ئادەتتە سەل كەپسىزرەك ئىدى، لېكىن بۇنداق ئىش قىلار دەپ ئويلىماپتىمەن، دەيدۇ. مۇخپىر ئۇنىڭدىن ئادەتتە نەۋرىسىنىڭ تاپشۇرۇقىنىڭ ئاز ياكى جىقلىقىنى سورىغاندا، بىر دەپتەرنى تۈگەتسە، يەنە بىرىنى، ... يازىدىغانلىقىنى ئېيتىپ بېرىدۇ.

بۇ بىر قېتىملىق تەسادىپى ۋەقە
مەكتەپ رەھبەرلىكىدىن ئەھۋال ئىگەللىگەندە، ۋەقە يۈز بەرگەن كۈنى، بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە كەلمىگەنلىكىنى، مەكتەپ ئۇلارنىڭ ئاتا ئانىسى بىلەنمۇ ئالاقىلەشكەنلىكىنى، چۈشتىن كېيىن، ساقچىلاردىن ۋەقە چىققانلىقىنى ئۇققانلىقىنى، بىر قانچە كۈنلىك دەم ئېلىش ئۈچۈن، پەقەت 3 سائەت چامىسىدا تاپشۇرۇق بېرىلگەن بولۇپ، تاپشۇرۇقنىڭ ھەرگىزمۇ جىق ئەمەسلىكىنى ئېيتىدۇ. ئۇنداقتا ئۇلار نىمىشقا بېنادىن سەكرىۋالغان دىگەن سۇئالغا، بۇ بىر تەسادىپى ۋەقە، ئۇلار بېنانىڭ  2- قەۋىتىگە بېنانىڭ يېنىدىكى بامبۇكقا يامىشىپ چىققان، كېيىن چۈشىدىغان چاغدا ئامال قىلالماي، سەكرەشكە مەجبۇر بولغان دەپ جاۋاپ بېرىدۇ.

مەنبە:  http://www.chinanews.com/edu/2011/09-21/3341994.shtml
   


ھاياتنىڭ مەنىسى سۆيۈش ۋە سۆيۈلۈشيۇر! يەنى ئاللاھ ئۈچۈن سۆيۈش ۋە ئاللاھ ئۈچۈن سۆيۈلۈشتۇر !

ساڭا كۆپ شۈكۈرلە

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13057
يازما سانى: 1443
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12687
تۆھپە نۇمۇرى: 639
توردا: 4079 سائەت
تىزىم: 2010-10-7
ئاخىرقى: 2015-1-6
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 06:54:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ۋاي خۇدا! بۇ بىچارىلەرنى..............

ناھايىتى بەخىتلىكمەن! چۈنكى ئۇلۇغ لله پەيغەمبەرلەر گۈلتاجى بولغان مۇھەممەد ئەلەيھىسالامنىڭ جانجىگەر تاغىسى ئەبۇ تالىپقا بەرمىگەن ئىماننى ماڭا بەردى ئەمەسمۇ!

ئاللاھنىڭ قۇلى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 52363
يازما سانى: 65
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3413
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1261 سائەت
تىزىم: 2011-8-20
ئاخىرقى: 2014-8-29
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 06:55:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇمۇ   ئش  بولدىمۇ  ئەمدى

جەننەت  ئەڭ  چوڭ  ئارزۇيۇم  مىنىڭ،                        دوزاخ  ئەڭ  چوڭ  قورقۇنۇچۇم  مىنىڭ.                         ئاللاھ  رازى  بولغىدەك  ياشاش،                              ئۇ  بىردىن-بىر  ھاياتىم  مىنىڭ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 9766
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8215
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1305 سائەت
تىزىم: 2010-9-9
ئاخىرقى: 2013-5-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 06:58:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دېمىسىمۇ بەزى ئوقۇتقۇچىلار تاپشۇرۇقنى زىيادە جىق بېرىۋىتىدۇ.بىز باشلانغۇچ-تولۇقسىز ئوقۇۋاتقاندىمۇ مۇشۇنداق جىق تاپشۇرۇق ئىشلەيدىغان ۋاقىتلىرىمىز بولغان.ئەمەلىيەتتە دەرس مەزمۇنى دەرس سائىتىدىلا 80% ئۆزلىشىپ بولىدۇ.قالغان 20% ى تاپشۇرۇق ۋە كېيىنكى تەكراردا تولۇقلىنىپ كېتىدۇ. جىق تاپشۇرۇق ئىشلىشىمۇ، بالىلار دەرستىن ئاسانلا زېرىكىدۇ ... ...

چوڭلارغا سوۋغا   http://www.uqur.cn/html/483566.shtml

ۋەتىنى يوق ئادەم

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1567
يازما سانى: 303
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10891
تۆھپە نۇمۇرى: 349
توردا: 4694 سائەت
تىزىم: 2010-5-30
ئاخىرقى: 2013-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:01:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇڭگو مائارىپىدىكى تەپەككۈر ئەندىزىسى ئۈلۈك ھالدا يادلاش ئارقىلىق نەتىجە يارىتىشتا ئۆز ئەكسىنى تاپىدۇ.خەنزۇلار ئىشلىگەن قەدىمى فىلىملاردىمۇ ئەمەلدار بۇلۇش ئۈچۈنلا‹مۇللا›بۇلىدۇ.ھەم كونا دەستورلارنى قانچە جىق بىلسە شۇ بىلىملىك سانىلىدۇ.چېچىنى تورۇسقا ئىسىپ قۇيۇپ دەستور ياتلاۋاتقان‹مۇللا›كۆز ئالدىمغا كىلىپ قالدى...
ھازىرقى خىزمەتمۇ شۇ.يىلدا جان كۆيدۈرۈپ خىزمىتىڭنى ياخشى ئىشلىسەڭ،يىل ئاخىرىدا يىللىق خىزمەت خۇلاسىسىنى پەچەت يازغان(كىم بىلىدۇ،توردىكى ئىزدەش ماتورىدىن يىللىق خىزمەت خۇلاسىسىنى خەنچە پاساھەتلىك تەييارلاشقا ھەممە كىشى ئوستا)خىزمەتچى نەمونىچى بۇلۇپ ئىدارەدىن  بەرگەن مۇكاپاتنى ئىلىپ ئۆگىنىش ئۆلگىمىز بۇلىدۇ،تېخى.

ۋەتىنى يوق ئادەم ئۈنى يوق بۇلبۇل!(ماقال-تەمسىل)

پەقەت ئاللاھ قا ئىگىلىمەن.

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22893
يازما سانى: 1032
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15560
تۆھپە نۇمۇرى: 312
توردا: 7223 سائەت
تىزىم: 2010-12-19
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:06:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزگىمۇ تاپشۇرۇقلارنى بەك كۆپ بىرىدۇ......

تۈلكىنىڭ قولىغا چۈشكەندىن،يولۋاسنىڭ قولىغا چۈشكەن ئەلا.
خۇدانى ھەقىقى بىلگەن كىشى ھەرقانداق ۋاقىتتا،خەق كۆرمىدى دەپ ئۆزنەپسىگە چوغ تارتالمايدۇ.
شۇنداق بىر كۇنلەر كىلىدۇ.(مىللىتىم)ھەمىمىز ئۆلۈمگە ھۆكۈم قىلىنىپ بولغان، ئىجرا قىلىنىش ۋاقتى ئوخشىمايدۇ خالاس!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18902
يازما سانى: 1796
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13220
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 8083 سائەت
تىزىم: 2010-11-24
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:07:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنى خەنزۇ ئوقۇغۇچىلارغا سېلىشتۇرغاندا ھەقىقەتەن بەخىتلىك دىسەك بولىدۇ .سەۋەبى ،ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇغى خەنزۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇغىنىڭ ئۈچتىن  بىرىگىمۇ يەتمەيدۇ .ئىشەنمىسىڭىز ئالدىدا خەنزۇ سىنىپتا ئوقۇپ ،ئاندىن ئۇيغۇر سىنىپقا يۆتكەنگەن ئوقۇغۇچىلار ۋە ئۇلارنىڭ ئاتا-ئانىلىرىدىن سۈرۈشتۇرۇپ بىقىڭ . يۆتكەلگەن بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىرىنچى خوشاللىغى دەل ئىشلەيدىغان تاپشۇرۇقنىڭ ئازلىغىدۇر. شۇڭا ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇغىنى يەنە قىسقارتىشقا بولمايدۇ .بىراق ،يادىلاش، كۆچۈرۈپ يېزىش قاتارلىق تاپشۇرۇقلارنى ئازايتىپ ، قول سېلىپ ئىشلەش تاپشۇرۇغىنى مۇۋاپىق كۆپەيتسە بولىدۇ.

ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

تارازا بارمۇ ؟

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36554
يازما سانى: 2125
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14868
تۆھپە نۇمۇرى: 787
توردا: 4695 سائەت
تىزىم: 2011-4-5
ئاخىرقى: 2014-1-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:10:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تاپشۇرۇق ، ئوقۇغۇچىلىقتا تاپشۇرۇق، جەمىيەتتە يەنە تاپشۇرۇق .... مەڭگۈ تۈگىمەيدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3371
يازما سانى: 1031
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11720
تۆھپە نۇمۇرى: 417
توردا: 3123 سائەت
تىزىم: 2010-7-5
ئاخىرقى: 2015-3-3
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:24:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ساپا مائارىپى ، ساپا مائارىپى    دەپ  توۋلاۋېرىپ ئېرىشكەن نەتىجىمىز مۇشۇ بولدىمۇ ئەمدى .

ھايات-پۈتكۈل ھاي

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45433
يازما سانى: 159
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9513
تۆھپە نۇمۇرى: 1236
توردا: 596 سائەت
تىزىم: 2011-6-23
ئاخىرقى: 2015-1-31
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-22 08:24:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

1قەۋەتتىكى(bahirah) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇ

قارشىلىق كۆرسىتەلىگەن ئادەم بىچارە بولمايدۇ، گەرچە ئۇسۇلى توغرا بولمىسىمۇ ..

ھېس-تۇيغۇلىرىڭغا ئىتىبارسىز قارىما، ئۇنىڭدىن ئۆزەڭدە ئەۋلىيالىقنى سېزىسەن .
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش