مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: Eltekin

ئوقۇتقۇچىلارنى مەمۇر قىلىشقا بولامدۇ (بېل [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

غەلبە ئۈچۈن چەكك

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3227
يازما سانى: 1547
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 16242
تۆھپە نۇمۇرى: 542
توردا: 10020 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2012-10-27
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-25 09:15:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 17قەۋەت malik604 كە 2011-05-25 07:53 PMئەۋەتىلدى :
مېنىڭچە ئۇقۇتقۇچىنى مەمۇر قىلسا بولمايدۇ،مەمۇر دىگەن دۆلەتنىڭ قانۇنىنى ئىجرا قىلىدىغان خادىملار،ئۇلارنىڭ يەنىلا كەسىپىي خادىم بولغىنى ياخشى،مەكتەپتە ئۇقۇتقۇچىلار ئىجرا قىلغىدەك نىمە قانۇن بار؟ئۇقۇتۇش قانۇنىنىڭ ھەممىسىنى مائارىپ ئىدارىسىدىكى مەمۇرلار ئىجرا قىلىۋاتسا.

تېمىنى تەپسىلى ئوقۇپ ئاندىن ئىنكاس يېزىڭ ،كاللا دىسە پاقالچاق دىمەي.بۇ يەردە ھېچكىم ئوقۇتقۇچىنى مەمۇر قىلىدىغاننىڭ گېپىنى قىلمىدى،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنىنى كۆتۈرۈپ مەمۇرلۇق دەرجىسىگە كۆتۈرۈشنىڭ گېپى بولۇۋاتىدۇ،ئوقۇتقۇچىنىڭ ئورنى يۇقۇرى كۆتۈرۈلسە بولمامدىكەن.مېنىڭچە قارشى تۇرغۇچىلارنىڭ ھەممىسى ئۆز ۋاقتىدا مەكتەپتە ياخشى ئوقۇمىغان،ياكى ئارقا ئىشىك بىلەن خىزمەتچى بولۇۋالغانلار،سىلەر ئوقۇتقۇچىغا نىمىشقا شۇنداق ئۆچ،مەن ئوقۇتقۇچىنى تىللىغان،مازاق قىلغان ئادەمگە بەك ئۆچ

مايكول سىكوفيوت
باھار يا بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-25 09:39:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

سەمىمى بۇلۇش ئەڭ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14017
يازما سانى: 278
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8359
تۆھپە نۇمۇرى: 405
توردا: 3324 سائەت
تىزىم: 2010-10-15
ئاخىرقى: 2012-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-25 11:54:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

17-قەۋەت (malik604) نىڭ يازمىسىغا

ئۇقۇتقۇچى مەمۇر دىگەن گەپ چۈشەنمىگىدەك گەپمىكەن؟بۇ دىگەن ئۇقۇتقۇچۇلۇق خىزمىتى بىلەن شۇغۇللىندىغان مەمۇر دىگەن گەپ.سىزچە مەمۇر دىگەن قالپاقنى كىيىپ قويغانغا قانۇن ئىجرا قىلدىغان گەپما؟ئۇنداقتا كۈپىنچە يېزا كادىرلىرى مەمۇر،ئەجابا ئۇلار قانۇن ئىجرا قىلۋېتىپتۇ دە؟

سەمىمى بۇلۇش ئەڭ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14017
يازما سانى: 278
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8359
تۆھپە نۇمۇرى: 405
توردا: 3324 سائەت
تىزىم: 2010-10-15
ئاخىرقى: 2012-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 12:00:20 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

2-قەۋەت (kizhumar0998) نىڭ يازمىسىغا

قىزخۇمار خېنىم سىز قۇساق باقمايدىكەنسىز دە؟ھاۋا يەمسىزما؟سىز مەكتەپنىڭ قارىسى كۆرگەنمۇ؟ئەجابا سىزنى ئۇقۇتقان ئۇقۇتقۇچىڭىزنىڭمۇ ئورنىنىڭ يۇقۇرى كۈتۈرلۈشىنى خالىمامسىزما؟بۇنىڭ ئۈزى تۇزىنى يەپ تۇزلۇقىغا سىيگەندىن نىمە پەرىق بار؟مۇنبەرگە قاراپ بېقىڭ سىزدىكىدەك قاراشتىكى كىشلەردىن قانچىسى باركەن؟ئۇيالمىدىڭىزما؟

ھاياتنىڭ لەززىت

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 16978
يازما سانى: 1577
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9789
تۆھپە نۇمۇرى: 622
توردا: 3283 سائەت
تىزىم: 2010-11-9
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 12:14:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ تاشلىدىم同意دەپ ،تازا....

دۇنيادا ئاتا -ئانا ئۈچۈن، پەرزەنت ئۈچۈن تۆلىگەن بەدەل زايا كەتمەيدۇ.

بىلىپ يەتكەنسىرى ئىنسان خەزىنەڭ سىرىنى كۆپرەك ,
كۆڭۈل رۇشەنلىشىپ ئاندىن تونۇر ئۆز زاتىنى خوپراق .

سەن ياش تۈكۈشكە

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4882
يازما سانى: 143
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9014
تۆھپە نۇمۇرى: 406
توردا: 879 سائەت
تىزىم: 2010-7-27
ئاخىرقى: 2012-7-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 12:26:38 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 3قەۋەت  AzmatHan كە 2011-05-25 05:30 PMئەۋەتىلدى  :
ۋاي ئاللا    بۇ ئۆتكەن يىلىدىكى < ئىككى يىغىن > ھارپىسىدىكى بېلەت تاشلايدىغان پائالىيەت ئىكەنغۇ .................
  مىنىڭچە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنىنى تېخىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈش ھەم قاتتىق نازارەت تۈزىمىنى يولغا قۇيۇش كېرەك .
1. ھازىرقى  ئوقۇتقۇچىلار ئاساسەن < قوش تىل > بۇيىچە ئىمتىھان بەرگەن ياش ئوقۇتقۇچىلار ، ئۇلارنىڭ پەقەت پىداگوگىكا ۋە پىسخىلوگىيە ئىمتىھان نەتىجىسى بولسىلا ، شەھەر ۋىلايەتلەردە ئالغان يەرلىك ئىمتىھاندا ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر ئالغان ۋە < ئارقا ئىشىك > قىلالىغانلار ( بۇلارنىڭ سانى ئاز نىسبەتتە ) خىزمەت قىلىۋاتىدۇ . ئۇلارنىڭ خىزمەت ئۈنىمى ئويلىشىلمىغان ، بولۇپمۇ كىيىنكىسىنىڭ .
2. بەزىلەر دىگەندەك ئوقۇتقۇچىلىق خىزمىتىنى تۆمۈر تاۋاق قىلىۋالغان كىشلەرمۇ ئاز ئەمەس . ئۇلارنىڭ بىر بولسا بىرەر باشلىق بىلەن كۆڭلى يېقىن ياكى بولمىسا پۇلىنى شۇلارنى مىھمان قىلىشقا خەجلەيدۇ .  بۇ جەھەتتە ھۆكۈمىتىمىز تىرىشچانلىق كۆرسەتكەن بولسىمۇ ، مەسلىنى تۇلۇق ھەل قىلالمىدى .
3. ئابدىكېرىم ئابلىزنىڭ < ئالىم بولساڭ ئالەم سىنىڭكى ، شوجاڭ بولساڭ خانىم > دىگەن سۆزى مىنىڭچە كىشىلىمىزنى ئويغا سېلىشى كېرەك . مىنىڭچە بەزى مەكتەپنى مەكتەپ مۇدىرى ئەمەس بەلكى شۇنىڭ  < خانىمى > باشقۇرىدىغان ئەھۋاللار بار .   يەنە يۇقىرىدىن تەكشۈرۈش كەلسە مەكتەپتىكى ياش ئايال ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئېلىپ چىقىپ بىللە تاماقلىنىدىغان ۋە ....................  ئىشلارمۇ بار .  ( بۇنى مەن ئۆز كۆزۈم بىلەن كۆرگەن ) .  ئوقۇتقۇچىلارنى باشقۇرىدىغانلار پەقەت ئۆز مەنپەتىنى كۆزلەيدۇ ، ئۆسۈشنىڭ ۋە يۇقىرىدىكىلەرگە چىرايلىق كۆرۈنۈش ئۈچۈن شۇ ئاران خىزمەتكە ئورۇنلاشقان ئوقۇتقۇچىلارنى ھەرخىل ئالۋاڭ سېلىقلار بىلەن قىينايدۇ . تېخى ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى يەرلىك سىياسەتكە بوي سۇنىدۇ . بۇنى ھۆكۈمىتىمىز ئويلاپمۇ باقمىدى .
.......
ماۋۇ گەپ پۇتى  بولمىسمۇ ماڭغىدەك گەپ بوپتۇ....مۇشۇ گەپنىڭ پەقەت يالغىنى يوق ھە ...

ئەتكى قۇياشنىڭ  بۈگۈنكىدىنمۇ  پارلاق  بۇلدىغانلىقغا  ئشنىڭ ...

ياردەم مەزمۇنى

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14911
يازما سانى: 49
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8251
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 113 سائەت
تىزىم: 2010-10-22
ئاخىرقى: 2012-10-2
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 12:46:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

3-قەۋەت (AzmatHan) نىڭ يازمىسىغا

مەنمۇ 3-قەۋەتتىكى بۇرادەردەك ھېسىياتتا، يېزىلاردىكى شوجاڭلار خۇددى پادىشاھلاردەك، مەكتەپتە ئۇلارنىڭ ئۆزى قىلىشقا تېگىشلىك ئىشلارنىمۇ پۈتۈنلەي ئوقۇتقۇچىلار قىلىدۇ، ھە دىسە ئوقۇتقۇچىلارغا زۇلۇم قىلىپ، ئۇلارغا بېسىم ئىشلىتىدۇ، قورسىقىدا ئۇمىچىنىڭ تايىنى يوق تېخى گېپى يوغان، شۇ ئازراق مۇناسىۋەت ۋە پۇلىغا تايىنىپ شوجاڭ بولىۋالغانلار، خا خا خا ، پوقنى ئوتتۇرىدىن ئىككىگە بۆلەلمەيدىغانلارنىڭ شوجاڭ بولىۋېلىپ قول ئاستىدىكىلەرگە ئوشۇقچىلىق قىلىپ، ھە دىسە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پۇلىنى تۇتۇپ، يۇقىرىدىكىلەرگە خەجلەپ ئۆزىنىڭ ئورنىنى داۋاملىق ساقلايدىغانلارنى كۆرسەم بەكلا كۈلكە قىستايدۇ، ئاچچىق كۈلۈپ كېتىمەن......
ھەي، دېسەك گەپ تولا.....
ئالتە كۈنلۈك ئالەم،  ھوقوق، پۇل ھەممىسى مۇشۇ دۇنيادا قالىدۇ، بىر ياخشىلىق ئۇنتۇلماس، بىر يامانلىق
مەيلى شوجاڭ بولسۇن ياكى ئاددى ئوقۇتقۇچى، ھەممەيلەن ھامان بىر كۈنى ئۆلۈپ كىتىدىغانلىقىمىزنى، ھەرۋاقت باشقىلارغا مەنپەت ۋە ياخشىلىق يەتكۈزۈشنى ئېسىمىزدىن چىقارمىساق!!!  ياخشى ئىشلارنى كۆپرەك قىلايلى !!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37970
يازما سانى: 105
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3524
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 2825 سائەت
تىزىم: 2011-4-17
ئاخىرقى: 2012-9-23
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 01:17:50 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تامامەن بولىدۇ،بۇ ئۇقۇتقۇچىلارنى قوللىغانلىق.مەن 1000000بىلەت تاشلىۋەتتىم.

ئادەملەرنىڭ نەپ ئۇچۇنلا ياشىغى

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 31246
يازما سانى: 992
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19096
تۆھپە نۇمۇرى: 2473
توردا: 5423 سائەت
تىزىم: 2011-2-21
ئاخىرقى: 2012-8-22
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 03:23:23 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 3قەۋەت AzmatHan كە 2011-05-25 05:30 PMئەۋەتىلدى :
ۋاي ئاللا    بۇ ئۆتكەن يىلىدىكى < ئىككى يىغىن > ھارپىسىدىكى بېلەت تاشلايدىغان پائالىيەت ئىكەنغۇ .................
  مىنىڭچە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنىنى تېخىمۇ يۇقىرى كۆتۈرۈش ھەم قاتتىق نازارەت تۈزىمىنى يولغا قۇيۇش كېرەك .
1. ھازىرقى  ئوقۇتقۇچىلار ئاساسەن < قوش تىل > بۇيىچە ئىمتىھان بەرگەن ياش ئوقۇتقۇچىلار ، ئۇلارنىڭ پەقەت پىداگوگىكا ۋە پىسخىلوگىيە ئىمتىھان نەتىجىسى بولسىلا ، شەھەر ۋىلايەتلەردە ئالغان يەرلىك ئىمتىھاندا ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر ئالغان ۋە < ئارقا ئىشىك > قىلالىغانلار ( بۇلارنىڭ سانى ئاز نىسبەتتە ) خىزمەت قىلىۋاتىدۇ . ئۇلارنىڭ خىزمەت ئۈنىمى ئويلىشىلمىغان ، بولۇپمۇ كىيىنكىسىنىڭ .
2. بەزىلەر دىگەندەك ئوقۇتقۇچىلىق خىزمىتىنى تۆمۈر تاۋاق قىلىۋالغان كىشلەرمۇ ئاز ئەمەس . ئۇلارنىڭ بىر بولسا بىرەر باشلىق بىلەن كۆڭلى يېقىن ياكى بولمىسا پۇلىنى شۇلارنى مىھمان قىلىشقا خەجلەيدۇ .  بۇ جەھەتتە ھۆكۈمىتىمىز تىرىشچانلىق كۆرسەتكەن بولسىمۇ ، مەسلىنى تۇلۇق ھەل قىلالمىدى .
3. ئابدىكېرىم ئابلىزنىڭ < ئالىم بولساڭ ئالەم سىنىڭكى ، شوجاڭ بولساڭ خانىم > دىگەن سۆزى مىنىڭچە كىشىلىمىزنى ئويغا سېلىشى كېرەك . مىنىڭچە بەزى مەكتەپنى مەكتەپ مۇدىرى ئەمەس بەلكى شۇنىڭ  < خانىمى > باشقۇرىدىغان ئەھۋاللار بار .   يەنە يۇقىرىدىن تەكشۈرۈش كەلسە مەكتەپتىكى ياش ئايال ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئېلىپ چىقىپ بىللە تاماقلىنىدىغان ۋە ....................  ئىشلارمۇ بار .  ( بۇنى مەن ئۆز كۆزۈم بىلەن كۆرگەن ) .  ئوقۇتقۇچىلارنى باشقۇرىدىغانلار پەقەت ئۆز مەنپەتىنى كۆزلەيدۇ ، ئۆسۈشنىڭ ۋە يۇقىرىدىكىلەرگە چىرايلىق كۆرۈنۈش ئۈچۈن شۇ ئاران خىزمەتكە ئورۇنلاشقان ئوقۇتقۇچىلارنى ھەرخىل ئالۋاڭ سېلىقلار بىلەن قىينايدۇ . تېخى ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى يەرلىك سىياسەتكە بوي سۇنىدۇ . بۇنى ھۆكۈمىتىمىز ئويلاپمۇ باقمىدى .
.......

بىر قارىسا تەھلىلىڭىز شۇنداق ئورۇنلۇقتەك كورىندىكەن ،لىكىن كۆپتۇرمە قىلىۋەتمەڭ ياخشىسى،بولۇپمۇ ئىمتىھان ئارقىلق ئۆتكەنلەرنى بەكمۇ ئارتۇق سوزلەپسىز،سىزچە قانداق ئادەمنى ئاسا خىزمەت ئۇنىمى يۇقىرى كۆتۇرلىدۇ؟پىسخولوگىيە پىداگوگىكا دىگەنلەرنى ھازىر ھەممە مەكتەپتە ئوتىدۇ.ئالدىنقى سەپتە ئىشلەۋاتقانلارنىڭ ھەممىسى شۇ 10يىلدىن بۇيانقى ياشلار!بىرەر مەكتەپتە تايانچ بولۇپ ئىشلەۋاتقان ياشلاردىن بىر نەچچىنى     يۆتكىۋىتىپ باقايلى،سىز نى مىنى قاتارغا قوشقان شۇ پىشقەدەم ئۇستازلىرىمىز قىلالامۇ ھازىرقى قوشتىل مائارىپىنىڭ ۋەزىپىسىنى!
ئاددىيسى كومپىيوتىر،ئارخىپ،تەجىربىخانا.... ئىشلىرىنى....~
يىقىردىن ئامال قىلالمايۋاتقان مائارىپ ساختىلىقىغا سىز ئامال قىلالايدىغان ئوخشىمامسىز؟
بىرتەرەپلىمە قارشىڭىزنى سوزلەۋەرمەڭ.
شۇئار بىلەن ئەمەلىيەت ئىككىسى ئىككى مەسىلە!

ئوۋچىنىڭ ئوقياسى بولسا،كىيىكنىڭ خۇداسى يوقمىكەن! دىل ئازار~~~خۇدا بىزار!!! ئۇلۇغ ئاللادىن ئاۋال گۇناھىمىنى،ئاندىن بەختىمنى تىلەيمەن!

ئادەملەرنىڭ نەپ ئۇچۇنلا ياشىغى

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 31246
يازما سانى: 992
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19096
تۆھپە نۇمۇرى: 2473
توردا: 5423 سائەت
تىزىم: 2011-2-21
ئاخىرقى: 2012-8-22
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 03:26:56 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 10قەۋەت 帅哥王子 كە 2011-05-25 06:06 PMئەۋەتىلدى :
ياخشى تەرىپىمۇ بار ،،بولمايدىغان تەرىپىمۇ بار

ياخشى تەرىپى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كادىرلا قوشۇندىكى ئورنى يۇقۇرى كۆتۈرىلىدۇ.ھۆرمىتى بولىدۇ،،ھازىرمۇ ھۆرمىتى بار .
يامان تەرىپى بەزى ئوقۇتقۇچىلار مەمۇرى بولغانلىقىدىن پەخىرلىنىپ كىتىپ خىزمەت ئۈنۈمىگە تۆۋەن تەسىر كۆسىتىدۇ،،،
شەخسى قاراش

ھا ھا.....نادانلىق ھەي نادانلىق!
پەخىلىنىپ كىتىپ؟پەخىرلەنگىدەك نەرى بار؟
مەمۇرىي دىگەننى سىز باشلىق دەپ بىلەمسىز نىمە؟ھىچ ئىش قىلمايدىغان بىكاچى كۆرەپ قالدىڭىزما؟
نەچچە مىڭ توۋا!

مەمۇرلىقنىڭمۇ جاپاسى كۆپ،ئوقۇتقۇچى نەدە ئىشلىسە چاندۇرمايدۇ،ھەم شۇنداق ياخشى قىلىدۇ!

ئوۋچىنىڭ ئوقياسى بولسا،كىيىكنىڭ خۇداسى يوقمىكەن! دىل ئازار~~~خۇدا بىزار!!! ئۇلۇغ ئاللادىن ئاۋال گۇناھىمىنى،ئاندىن بەختىمنى تىلەيمەن!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش