مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: توقماق

قاسىم سىدىق:قېنى كىم ھىساپلاپ باقىدۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92091
يازما سانى: 787
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3259
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2186 سائەت
تىزىم: 2013-2-22
ئاخىرقى: 2014-12-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 04:59:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saman-yoli يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 04:24 PM
نوقتا يەر شارىنىڭ خالىغان يىرىگە قۇيۇلسا بۇلۇۋېرىدۇ  ...
كېتىۋاتقان ۋېلىسىپىت چاقىنىڭ يۇقىرىقى يېرىمى تۆۋەنكى يېرىمىدىن تېزرەك چۆگىلەيدۇ ، چۈنكى ۋېلىسىپىتنىڭ ھەركەت يۆلىنىشى ئۈستۈنكى قىسىمىنىڭ ھەركەت يۆلىنىشى بىلەن بىردەك ، ئاستىنقى قىسىمىنىڭكى بىلەن بولسا قارشى يۆلىنىشتە . مۇشۇ قانۇنىيەتكە ئاساسەن يەرشارىنىڭ قۇياشنى ئايلىنىشى كېچىگە قارىغاندا كۈندۈزى تېز بولىدۇ

بۇنى قانداق چۈشۈنىمىز ئەمسە؟

يىيىش ئۈچۈن ياشىمايمەن،ياشاش ئۈچۈن يەيمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92091
يازما سانى: 787
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3259
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2186 سائەت
تىزىم: 2013-2-22
ئاخىرقى: 2014-12-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 05:08:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saman-yoli يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 04:24 PM
نوقتا يەر شارىنىڭ خالىغان يىرىگە قۇيۇلسا بۇلۇۋېرىدۇ  ...

سىزنىڭ دىمەكچى بولغىنڭىز .ئىكۋاتۇردىن بىرنوختىنى بەلگىلۋالىمىز شۇنوختىنىڭ تىزلىكى ھەرقانداق ۋاقىتتا باشقا نوختىلاردىن چوڭ بولىدۇ. ئۇنوختا قەيەرگە بارسۇن  كېچە -كۈندۈز بولىشىدىن بولشىدىن قەتئىنەزەر تېزلىكى دائىملا يۇقرى بولىدۇ . دىمەكچى شۇنداقمۇ؟ بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   قۇمباغ79 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-15 06:51 PM  


يىيىش ئۈچۈن ياشىمايمەن،ياشاش ئۈچۈن يەيمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 35
يازما سانى: 430
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8283
تۆھپە نۇمۇرى: 354
توردا: 922 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 05:36:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇمباغ79 يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 04:59 PM
بۇنى قانداق چۈشۈنىمىز ئەمسە؟

كېتىۋاتقان ۋېلىسىپىت چاقىنىڭ يۇقىرىقى يېرىمى تۆۋەنكى يېرىمىدىن تېزرەك چۆگىلەيدۇ .
يۇقۇرقى مىسالنى سىز قايتا تەھلىلى قىلىڭ . ۋەلىسپىت چاقىنىڭ يۇقۇرقى قىسمى تۆۋەنكى قىسمىغا قارىغاندا تىز ھەرىكەت قىلىدۇ دەيمىز . بۇ بىر دەۋىر ئىچىدىكى ھەرىكەت . تىز چۆرگىلەيدۇ دىگەن گەپ خاتا .

ۋەلىسپىت تەكشى ھەرىكەتتە ئالغا قاراپ ئىلگىرلەۋاتقاندا ئايلىنىۋاتقان چاقنىڭ ئۈستىگە بىر بەلگە قۇيۇڭ . بۇ بەلگە يۇقۇرقى ئۇرۇنغا كەلگەندە ، ھەم شۇ پەيتتە ئالدىغا قاراپ ۋەلىسپىت  تىزلىكتىن ئىككى ھەسسە يۇقۇرى بولغان سۈرئەت بىلەن ئۈتۈپ كىتىدۇ . ئايلىنىپ يەرگە تەگكەندە شۇ يەردىن ۋەلىسپىتنىڭ تىزلىكىدە قارشى يۆلىنىشكە قاراپ ھەرىكەت قىلىدۇ . چاقنىڭ ئۇقىنى ۋەلىسپىتكە ۋەكىل قىلىپ بەلگىلىۋالغان شۇ نوقتىنى رەھلىل قىلساق ، ئوقنىڭ ئۈستىنكى قىسمدىكى نوقتىنىڭ تىزلىكى بىلەن يەرگە تىگىپ قارشى يۆلىنىشكە ئۆتكەن چاغدىكى تىزلىك پەرقى ئەڭ چوڭ بۇلىدۇ . ئوقنىڭ ئالدى تەرىپى بىلەن ئارقا تەرىپىدىكى نوقتىنىڭ تىزلىك پەرقى نۆل بۇلىدۇ . بۇ يەردىكى نوقتىنىڭ تىزلىكى ۋەلىسپىتنىڭ يولىغا نىسبەتەن پەيتلىك تىزلىك .

ھەمبەھىرىمنى كۈرۈڭ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 35
يازما سانى: 430
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8283
تۆھپە نۇمۇرى: 354
توردا: 922 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 05:52:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saman-yoli يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 05:36 PM
كېتىۋاتقان ۋېلىسىپىت چاقىنىڭ يۇقىرىقى يېرىمى تۆۋەنك ...

مەن ئۇنداق دىمەكچى ئەمەس ، بىز بەلگىلىۋالغان نوقتا بىر قېتىم ئايلىنىپ چىقىش جەريانىدا قېتىم سانى چەكسىز بولغان پەيتلىك تىزلىككە ئىگە .

ھەمبەھىرىمنى كۈرۈڭ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92091
يازما سانى: 787
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3259
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2186 سائەت
تىزىم: 2013-2-22
ئاخىرقى: 2014-12-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 07:06:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن سىزنىڭ يەرشارىنىڭ ئوقىدا ئايلىنىش تىزلىكىنى ،يەرشارىنىڭ قوياشنى ئايلىنىپ ھەركەت قىلغاندىكى تىزلىكىگە قوشۇپ. تىزلىك پەرقى چىقارغىنىڭىزغا قايىل بولمۇدۇم،چۈنكى سىز 100كىلۇمىتىرلىق سۈرئەت بىلەن كېتىۋاتىقان پويىزدا، بىرئادەم پويىزنىڭ مېڭىز يۆلنىشى بويچە 5كىلۇمىتىرلىق سۈرئەت بىلەن ماڭسا سىرىتتىكى كۈزەتكۈچىگە نىسپەتەن ئۇ ئادەمنىڭ تىزلىكى قانچە بولىدۇ؟پويىزنىڭ يۆلنىشىگە قارشى ماڭغاندا قانچە بولىدۇ؟
سىز يەنىمۇ تەپسىلى چۈشەندۈرۈپ قويالارسىزمۇ؟
مەن يەرشارىنىڭ ئوربىتىلىق تىزلىكى دائىم مۇقۇم بولىدۇ دەپ قارايمەن.

يىيىش ئۈچۈن ياشىمايمەن،ياشاش ئۈچۈن يەيمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6145
يازما سانى: 295
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10607
تۆھپە نۇمۇرى: 444
توردا: 421 سائەت
تىزىم: 2010-8-12
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-15 07:33:33 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saman-yoli يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 03:12 PM
ئوربىتىدىكى ئەڭ چوڭ تىزلىك  پەرقى 930مىتىر بولدى ، يەنە  ...

ئوربىتىنىڭ ئەڭ چوڭ تىزلىك پەرقى 930/2 بولامىكىن دەيمەنغۇ؟

قەلەم ــــ ئوينايدىغان نەرسە ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 4833
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18542
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6105 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 12:22:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورداشلارغا رەھمەت!.
29-تىئورمىچە ئېغىشنىڭ فىزىماتلىق سەۋەبى مانا مۇشۇنداق تىزلىك پەرقى،دەپ تەكىتلىشىمدىكى سەۋەپلەر مۇشۇ.تورداشلار يەرشارىنىڭ ئىككى يېرىم شارىدا ئوربىتا مۇساپىسىدە تىزلىك پەرقى(چوڭ-كىچىكلىگى قانچىلىك بولىشىدىن قەتئى نەزەر)مەۋجۈتلىغىغا ئىشەنسىلا،29-تىئورمىنى چۈشەنگەن بولىدۇ!.مۇئەييەن ئوقتا ئايلىنىۋاتقان زەررىچە ۋە جىسىملار سىزىقلىق ھەركەت(ئوربىتا،تىرايىكتۇرىيە)جەريانىدا ھامان تىزلىكى تۆۋەن تەرەپكە _ ئوقىدا ئايلىنىش يۆنىلىشى تەرەپكە ئاغىدۇ.
ئەسلى بۇ بەك ئاددى ۋە بەك ئومۇمى مەسىلە.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 4833
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18542
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6105 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 01:35:52 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمدى يەنە 29-تىئورمىچە ئېغىشنىڭ،بېكھامچە يايسىمان توپنىڭ ۋاكىئومدىمۇ يۆز بېرىدىغانلىغىغا ئىشەنمەيدىغانلار چىقمايدىغاندۇ؟!. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   توقماق تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-16 01:52 AM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 4833
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18542
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6105 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 02:30:36 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |


马格纳斯效应对旋转行进的篮球会造成小小的影响,篮球的运动轨迹会弯曲。马格纳斯力也是棒球中曲线球的成因


تولۇقى بۇ يەردە:
http://www.wokeji.com/idea/kzd/201404/t20140430_703989.shtml


ئاۋۇ قەغەز سىلىندىرنىڭ ئېغىشىمۇ ئوخشاش مەسىلە.ئۇ،ۋاكىئومدىمۇ ئوخشاشلا ئاغىدۇ.

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   توقماق تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-16 02:53 AM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 35
يازما سانى: 430
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8283
تۆھپە نۇمۇرى: 354
توردا: 922 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 10:57:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇمباغ79 يوللىغان ۋاقتى  2014-5-15 07:06 PM
مەن سىزنىڭ يەرشارىنىڭ ئوقىدا ئايلىنىش تىزلىكىنى ،يەرش ...

سىز دەۋاتقان ئادەم پويۇزدا تۇرۇپ ھەرىكەت قىلمىسا سىرتتىكى كۈزەتكۈچىگە نىسبەتەن100 كىلومىتىر تىزلىكتە ھەرىكەت قىلىدۇ . ئوخشاش يۆلىنىشتە 5كىلىومىتىرلىق تىزلىك بىلەن ماڭسا كۈزەتكۈچىگە نىسبەتەن 105كىلومىتىر تىزلىك بىلەن ماڭىدۇ . قارشى يۆلىنىشتە 5كىلومىتىرلىق تىزلىك بىلەن ماڭسا ، كۈزەتكۈچىگە نىسبەتەن 95كىلومىتىرلىق تىزلىك بىلەن ماڭىدۇ . 105كىلومىتىر بىلەن 95كىلومىتىرنىڭ پەرقى 10 كىلومىتىر بولدى . ئالدىدىكى مەسلە بىلەن بۇ مەسلىدە ئوخشىماسلىق بار . ئالدىنقىسى چەمبەرسىمان ھەركەت ، شۇڭا پەيتلىك تىزلىككە ئىگە . پويىزنىڭ مىسالى بولسا تۈز سىزىقلىك ھەرىكەت ، شۇڭا مۇقىم تىزلىككە ئىگە .
قۇياشنى ئايلىنىۋاتقان يەرشارى چەمبەرسىمان ھەرىكەت قىلغاچقا ، يەر شارىنىڭ ئىككى قۇتۇبىدا بولمىغان ھەرقانداق بىر نوقتىنىڭ تىزلىكى قۇياشقا نىسبەتەن ئۆزگىرىپ تۇرىدۇ .

ھەمبەھىرىمنى كۈرۈڭ
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش