مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2438|ئىنكاس: 33

دۇنيادىكى ئەڭ بىخەتەر 10 ئاۋىئاتسىيە شىركىتى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

تۈمەن ئۆركىشى

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5555
يازما سانى: 3169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19983
تۆھپە نۇمۇرى: 1173
توردا: 10618 سائەت
تىزىم: 2010-8-3
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 09:23:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

دۇنيادىكى ئەڭ بىخەتەر 10 ئاۋىئاتسىيە شىركىتى

دوسلار ، بۇندىن كىيىن موشۇ شىركەتلەرنىڭ ئايرۇپىلانلىرىغا ئولتۇرساق بولغۇدەك .

جۇڭگو خەۋەر تورىنىڭ 3-ئاينىڭ 13-كۈنىدىكى خەۋىرى :
ئامېرىكا «ۋاشىنگىتون ئەتىگەنلىك پوچتا گېزىتى» تورىنىڭ 13-چىسلا خەۋەر قىلىشىچە، AirlineRatings.com تور بېكىتى يېىندا پۈتۈن دۇنيادىكى 10 چوڭ ئەڭ بىخەتەر ئاۋىئاتسىيە شىركەتلىرىنىڭ تىزىملىكىنى ئېلان قىلغان بولۇپ، ئاۋستىرالىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى چانتاس (Qantas) ئەڭ ئۈستىدىن ئورۇن ئالغان.

ئالدىنقى ھەپتىنىڭ شەنبە كۈنى يۈز بەرگەن مالايسىيانىڭ ئايروپىلان يوقاپ كېتىش ۋەقەسى سەۋەبىدىن مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى (Malaysia Airlines) بۇ تىزىملىككە كىرەلمىگەن. مەزكۇر تور بېكەت پۈتۈن دۇنيادىكى 488 تىن ئارتۇق ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ بىخەتەرلىك ئەھۋالىغا قارىتا سېلىشتۇرما تەكشۈرۈش ئېلىپ بارغان بولۇپ، بۇ ئارقىلىق دۇنيادىكى ئەڭ بىخەتەر ھېسابلىنىدىغان ئون چوڭ ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنى باھالاپ چىققان.

باھالاش ئۆلچىمى ھەر قايسى ئاۋىئاتسىيە شىركەتلىرىنىڭ باشقۇرۇش ئورگىنى، ئاساسلىق ئۇچۇش كىلىشىمنامىسىدىكى باھالاش ۋە ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ بىخەتەرلىك ئۇچۇرى قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدىكەن. ھەر قايسى ئاۋىئاتسىيە شىركەتلىرى ئۆتۈپ كەتكەن 10 يىل ئىچىدە ھىچقانداق يولۇچىنىڭ ئۆلۈش ۋەقەسى كېلىپ چىقمىغان بولسا نۇمۇر قوشۇلىدىكەن.

بىراق نومۇر قوشىدىغان تۈرنىڭ ئىچىدە بۇلاڭچىلىققا ئۇچراش، تېرورلۇق ھۇجۇمىغا ئۇچراش ۋە مەزكۇر ئاۋىئاتسىيە شىركىتى سەۋەبىدىن بولمىغان سەۋەب بىلەن كېلىپ چىققان ۋەقە قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالمايدىكەن. بۇ قېتىملىق تەكشۈرۈش نەتىجىسىدە جەمئىي 137 ئاۋىئاتسىيە شىركىتى ئەڭ يۇقىرى بولغان يەتتە يۇلتۇزلۇق دەرىجىگە ئېرىشكەن بولۇپ، ئاۋستىرالىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى 1951-يىلىدىن بۇيان ھىچقانداق بىر خاتالىق سەۋەبىدىن ئايروپىلان ۋەقەسى كەلتۈرۈپ چىقارمىغانلىقى ئۈچۈن دۇنيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى بىخەتەرلىك تىزىملىكىدە ئەڭ ئالدىنقى ئورۇندا تۇرغان.

ئۇندىن باشقا يېڭى زىللاندىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، ئەرەب خەلىپىلىكى ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، ئەرەب خەلىپىلىكى ئاتىخا (Ati Ha) ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، شىياڭگاڭ گوتەي ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، سىنگاپور ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، ئەنگىلىيە ۋىرجىن (Virgin) ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، تەيۋەن چاڭرۇڭ ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، ياپونىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، ئىئوردانىيە خان جەمەتى ئاۋىئاتسىيە شىركىتى قاتارلىقلار.

بىخەتەرلىك باھالاش تىزىملىكىدە ئەڭ تۆۋەن ئورۇندا تۇرىدىغان ئاۋىئاتسىيە شىركەتلىرى ئافغانىستان كام ئەيىر (Kam Air) ئاۋىئاتسىيە شىركىتى، قازاقىستان ئاۋىئاتسىيە شىركىتى (Scat Airlines)، جەنۇبى ئامېرىكا سۇرىنامې (Suriname) ئاۋىئاتسىيە شىركىتى (Blue Wing Airlines) قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.

مەزكۇر تور بېكەتنىڭ كۆرسىتىشىچە، 2013-يىلىدىكى ئايروپىلان ۋەقەسى 1945-يىلىدىن بۇيانقى ئەڭ ئاز ۋەقە يۈز بەرگەن بىر يىل بولۇپ، جەمئىي 29 قېتىم كۈتۈلمىگەن ھادىسە يۈز بەرگەن ھەمدە 269 ئادەم قازا قىلغان.

مەنبە ـwww.chinanews.com   


ھايات ـ كۆرەش دىمەكتۇر ! غەلبە ئۇيۇشقانلارغا مەنسۇپ ،ئۈمىد بىلەن ياشاڭ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80125
يازما سانى: 267
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3781
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 142 سائەت
تىزىم: 2012-5-14
ئاخىرقى: 2015-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:35:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مالايسىيەنىڭ بىر ئايروپىلانىمۇ تۇرامدۇ قانداق؟
غىدىقىمنى كەلتۈرۈپ!!
ئەگەر ئاشۇ ئايروپىلان تېپىلمايدىغان بولسا مالايسىيەنىڭ بىر تال نەرسىسىنىمۇ ئېستىمال قىلماسمىنا؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84102
يازما سانى: 1131
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6245
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 538 سائەت
تىزىم: 2012-8-18
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:39:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
alimjan705 يوللىغان ۋاقتى  2014-3-13 10:35 PM
مالايسىيەنىڭ بىر ئايروپىلانىمۇ تۇرامدۇ قانداق؟
غىدىق ...

بۇ ئىنكاسىڭىزدىن سەبىيلىكىڭىز مانا مەن دەپ چىقىپ تۇرىدۇ

خەلىقلا قارشى تۇردىكەن ھەر قانداق دۈشمەن ئارزۇسىغا يىتەلمەيدۇ،

ھىچنىمە دىگۈم يوق

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49
يازما سانى: 2274
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6709
تۆھپە نۇمۇرى: 697
توردا: 7026 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:44:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
«كوزا كۈندە سۇنمايدۇ، كۈنىدە»..بۇنداق ئۇرۇنلار بىخەتەرلىككە ھەر ۋاقىت دىققەت قىلىشى كېرەك، بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   dilbar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-13 10:44 PM  


مۇشت ئاتمىغان ئادەمنى كىم ئاجىز دەيدۇ؟بەلكىم ئۇنىڭ قوينىدا خەنجەر بولىشى مۈمكىن.

تۈمەن ئۆركىشى

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5555
يازما سانى: 3169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19983
تۆھپە نۇمۇرى: 1173
توردا: 10618 سائەت
تىزىم: 2010-8-3
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:47:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
alimjan705 يوللىغان ۋاقتى  2014-3-13 10:35 PM
مالايسىيەنىڭ بىر ئايروپىلانىمۇ تۇرامدۇ قانداق؟
غىدىق ...

تىمىدىكى _ ‹‹   ئالدىنقى ھەپتىنىڭ شەنبە كۈنى يۈز بەرگەن مالايسىيانىڭ ئايروپىلان يوقاپ كېتىش ۋەقەسى سەۋەبىدىن مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى (Malaysia Airlines) بۇ تىزىملىككە كىرەلمىگەن.››
دىگەن مەزمۇننى كۆرمەي قاپسىزدە ؟مالايسىيانىڭ  ئالدىنقى 10 نىڭ ئىچىگە كىرەلمەپتۇ ئەلۋەتتە .

ھايات ـ كۆرەش دىمەكتۇر ! غەلبە ئۇيۇشقانلارغا مەنسۇپ ،ئۈمىد بىلەن ياشاڭ .

تۈمەن ئۆركىشى

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5555
يازما سانى: 3169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19983
تۆھپە نۇمۇرى: 1173
توردا: 10618 سائەت
تىزىم: 2010-8-3
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:48:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
dilbar يوللىغان ۋاقتى  2014-3-13 10:44 PM
«كوزا كۈندە سۇنمايدۇ، كۈنىدە»..بۇنداق ئۇرۇنلار بىخەتە ...

تېشلىقمۇ ؟ ناھايىتى ئورۇنلۇق گەپ قىپسىز ،دىلبەر .

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
dilbar + 10 تېچلىق،ئۆزلەچۇ

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

ھايات ـ كۆرەش دىمەكتۇر ! غەلبە ئۇيۇشقانلارغا مەنسۇپ ،ئۈمىد بىلەن ياشاڭ .

تۈمەن ئۆركىشى

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5555
يازما سانى: 3169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19983
تۆھپە نۇمۇرى: 1173
توردا: 10618 سائەت
تىزىم: 2010-8-3
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:51:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يوقاپ كەتكەن ئايروپىلان بەلكىم مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنى ۋەيران قىلىۋېتىشى مۇمكىن
تىڭشۈن ئىقتىساد قانىلى خەۋىرى
8-مارت مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ كۇئالالۇمپۇردىن بېيجىڭغا قاراپ ئۇچقان MH370بەلگىلىك نۆۋەتچى ئايروپىلانى يەردىن كۆتۈرۈلۈپ بىر سائەتتىن كىيىن راداردىن غايىب بولۇپ، ھازىرغىچە ھېچقانداق ئىز دېرىكى بولمىدى، گەرچە نۇرغۇن دۆلەتلەر بىرلىكتە ئىزدەۋاتقان بولسىمۇ، لېكىن ھازىرغىچە ھېچقانداق نەتىجە چىقمىدى.
قۇتقۇزۇش خىزمىتى ھېلىھەم ئەڭ ھالقىلىق خىزمەت قاتارىدا ئىشلىنىۋاتىدۇ، بىراق مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى ھازىر پاتاڭغىچە قەرزگە پاتتى. ناۋادا ئايروپىلاننىڭ ئەڭ ئاخىردا كېلىشمەسلىككە ئۇچۇرغانلىقى ئىسپاتلانسا، تۆلەيدىغان تۆلەم ئۈچ يىلدىن بىرى ئىزچىل زىيان تارتىپ كېلىۋاتقان بۇ شىركەتنى ۋەيران قىلىۋېتىشى مۇمكىن.


مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى بولسا مالايسىيەنىڭ دۆلەت ئىگىدارچىلىقىدىكى شىركىتى بولۇپ، ئەمەلىيەتتە ئۇ مالايسىيە دۆلەتلىك ئاۋىئاتسىيە شىركىتىدۇر، بۇ شىركەت 1937-يىلى قۇرۇلغان بولۇپ، تارىخى بىر قەدەر ئۇزۇن، بىراق 2004-يىلى بۇ دۆلەتتە ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى دەپ ئاتىلىدىغان بىر پاي خاراكتېرلىك شىركەت ۋۇجۇدقا كەلگەندىن كىيىن، مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ كۈنلىرى بارغانسېرى قاتتىقلىشىپ كەتتى. ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ تىجارەت ئوبيېكتى شەرقى جەنۇبى ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە لىنىيىسى بولۇپ، تاكتىكىسى بولسا ئەرزان باھالىق بىلەت سېتىشتۇر، ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ ھۆكۈمەت ئىگىدارچىلىقىدا ئەمەسلىكى ۋە بېلەت باھاسىنىڭ ئەرزان بولۇشتەك ئەۋزەللىكى مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنى نەچچە قېتىم تەدبىر قوللىنىپ جىننى ساقلاشقا مەجبۇر قىلىپمۇ قويدى، بىراق مالايسىيە ئاۋىئاتسىيىسىنىڭ ئىشچىلار ئۇيۇشمىسى بىر قەدەر كۈچلۈك بولغاچ، مالايسىيە ئاۋىئاتسىيىسىنىڭ تەننەرخ تۆۋەنلىتىش ئىستراتېگىيىسى ئىزچىل ئەمەلىيلىشەلمىدى.
شىركەتنىڭ پېيى بەكلا چۈشۈپ كەتتى
كىلىشمەسلىك ئالدىنقى شەنبە كۈنى يۈز بەردى،  ھەپتە ئاخىردىكى ئىككى كۈندە قانچە ئىزدەپ باققان بولسىمۇ، لىكىن ھىچقانداق نەتىجە بولمىغاچ،  دۈشەنبە پايچىك بازىرى ئىچىلغاندا ئالاقزادىلىك ۋە ۋەھىمە پۈتكۈل ئاسىيا پاي بازىرىنى قاپلاپ، ئەتتىگەنلىك سودا باشلانغاندىلا، نەچچە دۆلەتنىڭ ئاساسلىق پايلىرى كۆرۈنەرلىك چۈشۈپ كەتتى، شاڭخەي ئاكسىيە كۆرسەتكۈچى دۈشەنبە كۈنى شىددەت بىلەن %2.86 چۈشۈپ ، 2000 نۇقتىلىق قارشىلىق ئۆتكەلنى بۇزۇپ تاشلاپ، 1999 نۇقتىغا كەلدى، مالايسىيەنىڭ كۇئالالۇمپۇر ئۇنۋىرسال كۆرسەتكۈچى بولسا دۈشەنبە كۈنى %0.56 تۆۋەنلىدى.
مالايسىيا كۇئالا لۇمپۇر سودا ئورنى(بىرژىسى) دا مالايسىيە ئاۋاىئاتسىيە شىركىتىنىڭ پاي باھاسى دۈشەنبە كۈنى شىددەت بىلەن چۈشۈپ، بۇ شىركەتنىڭ پېيى كۇئالالۇمپۇر سودا ئورنىدىكى قولدىن قولغا ئەڭ كۆپ ئۆتكەن پايغا ئايلىنىپ قالدى، شۇ كۈنىنىڭ ئۆزىدىلا 212 مىليون پاي ئالماشتۇرۇلدى، بۇ شىركەت بىلەن تەڭ بازارغا كىرگەن مالايسىيا ئايرودروم پاي كونتىرول شىركىتىنىڭ پېيىمۇ %3.8 تۆۋەنلەپ، ئۆتكەن يىلى 9-ئايدىن بۇيانقى يەككە كۈندە ئەڭ چوڭ چۈشۈش رېكورتىنى ياراتتى. سەيشەنبە كۈنىگىچە بۇ شىركەتنىڭ پېيى 0.24 رېنگىت (مالايسىيە پۇلى)لىق باھادا توختىدى.
مالايسىيانىڭ رېنگىتىنىڭ پېرېۋوت نېسبىتىمۇ بۇ ۋەقەنىڭ تەسىرگە ئۇچىراپ، قىممتى %0.6 تۆۋەنلەپ كەتتى، سەيشەنبە كۈنىگىچە رېنگىتنىڭ پېرېۋوت ئارا باھاسى 3.2853 رېنگىت ھەر دوللارغا چۈشۈپ كەتتى.


12-مارت ئايرۇپىلان يوقاپ كەتكەن بەشىجى كۈن، كۆپىلگەن دۆلەتلەر ھەر خىل نوچى پاراخوت، ئايرۇپىلان ھەتتا سۈنئىي ھەمراھلىرىنى ئىشقا سېلىپ ئىزدەۋەتقان بولسىمۇ نەتىجىسى چىقمىغاچ،  بۇ پاي بازىردىكى ئالاقزادىلىك كەيپىياتنى تىخىمۇ ئىغىرلاشتۇرۋەتتى، گەرچە مالايسىيا ئاۋىئاتسىيەسىنىڭ پاي باھاسى 0.24 رېنگىتلىق باھادا ۋاقتىنچە مۇقىملاشقان بولسىمۇ، بىراق كىيىنكى ئىشلارغا بىر نەرسە دېمەك تەس.
ئايرۇپىلان يوقاپ كەتكەندىن كىيىن ، بازاردا ھەرخىل قىياسلار بولدى،  تىرورلۇق ھۇجۇمغا ئۇچىرغانمىدۇ دەيدىغان قىياس كىشىلەرنى تىخىمۇ ئالاقزادە قىلىۋەتتى، ئۇنىڭدىن سىرىت بازاردا :«مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى پېيىنى مۇددەتتىن بۇرۇن تولۇق سېتىۋاتماقچى بوپتۇ» دەيدىغان خەۋەر تارقالدى.بىراق بۇ خەۋەر ئانچە كۆپ ئىقتىسادشۇناسلارنىڭ قوللىشىغا ئىرىشەلمىدى، بىر شياڭگاڭلىق ئىقتىسادشۇناسنىڭ قارىشچە:« مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ پاي باھاسىنىڭ چۈشۈپ كېتىشىدىكى ئاساسلىق سەۋەپ ئايرۇپىلان يوقاپ كېتىش بولماستىن بەلكى شىركەتنىڭ سودىسىنىڭ ئەسلىدىنلا ياخشى بولمايۋاتقانلىقىدىندۇر».
ئىككى يولۇچىنىڭ يالغان پاسپورت بىلەن ئايرۇپىلانغا چىققانلىقى بۇ شىركەتنىڭ پېيىنى مۇددەتتىن بۇرۇن سېتىۋىتىدىكەن دەيدىغان مىش-مىش پاراڭلارنى يوقاتتى، مالايسىيە ھۆكۈمىتىنىڭ ئىلان قىلغان خەۋىرىگە قارىغاندا، يالغان پاسپورت ئىشلىتىپ ئايرۇپىلانغا چىققان  يولۇچىنىڭ ئىككىلىسى ئىرانلىق بولۇپ، بىرى 19 ياشتا، ئۇ مۇشۇ قىتىملىق نۆۋەتچى ئايرۇپىلانغا چىقىپ، بېيجىڭغا بارغاندىن كىيىن يەنە ئايرۇپىلان ئالمىشىپ دېگەندەك ئاخىردا گېرمانىيەگە ئوغىرلىقچە بېرىپ ئاپىسى بىلەن جەم بولماقچىكەندۇق، تىرورلۇق تەشكىلاتىغا قاتنىشىش ئېھتىماللىقى ناھايتى كىچىككەن، يەنە بىرنىڭ بولسا ھەقىقىي سالاھىيتى تېخىمۇ ئىلگىرلەپ تەكشۈرىلىۋېتىپتۇ.


شىركەت ئۇدا ئۈچ يىل زىيان تارتىۋاتقان.
مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىدە بۇنچىۋالا چوڭ ۋەقە چىققاندىن كىيىن، كىشىلەر ئىختىيارسىزلا بۇ شىركەتنىڭ ' ئۇلى ' غا كۆڭۈل بۆلۈپ قالدى، مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە ماليە گېزتىنىڭ خەۋىرىگە قارىغاندا ، بۇ شىركەتنىڭ يىقىنقى  ئۈچ يىلدىن بېرى ئىزچىل زىيان تارتىپ كەلگەن.
مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ بۇ قىتىم قاتتىق چۈشۈپ كېتىشى بۇ شىركەتنىڭ ئالدىنقى يىلقى تۆتىجى پەسىللىك شىركەت كەسپى نەتىجە دوكلاتى يوللايدىغان ۋاقىت بىلەن دەل كەلگەن. 18- فېۋرال مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى ئۆزىنىڭ 2013-يىلدىكى تۆتىنجى پەسىللىك مالىيە دوكلاتىنى ئىلان قىلغان بولۇپ، دوكلاتتا، بۇ شىركەتنىڭ ئالدىنقى يىلى تۆتىنجى پەسىلدىكى ساپ پايدىسى مىنۇس 343 مىليون رېنگىت بولغان (يەنى بۇ شىركەت ئالدىنقى يىلدىكى تۆتىنجى پەسىلدە 343 مىليۇن رېنگىت  تەخمىنەن 104 مىليون دوللار زىيان تارتقان- تەرجىماندىن) ، بۇ 2012-يىلى تۆتىنجى پەسىلىدىكى 51 مىليون رېنگىتلىق زىياندىن كۆرۈنەرلىك دەرجىدە كۆپىيىپ كەتكەن. 2013- يىلى مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتنىڭ پۈتۈن يىللىق ساپ زىيىنى بىر مىليارد 170 مىليون رېنگىت بولۇپ ، بۇ 2012-يىلى تارتقان زىيىنىنىڭ ئۈچ ھەسسىگە توغرا كەلگەن.2011- يىلى بۇ شىركەت ئىككى مىليارد 520 مىليون رېنگىت ساپ زىيان تارتقان ئىدى.
مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتنىڭ سودىسىنىڭ كۈنسىرى ناچارلىشىپ كېتىشىنىڭ مەنبەسىنى 2004-يىلىدىن باشلاپ سۈرۈشتە قىلىشقا توغرا كېلىدۇ، بۇ 10 يىل جەريانىدا مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى ئۆزى بىلەن تەننەرىخ جەھەتتىن ئەرزان بولغان ئاۋىئاتسىيە شىركىتى بىلەن رىقابەتلىشىشكە مەجبۇر بولدى، گەرچە مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى ئۆزىنىڭ قۇرۇلۇش تارىخى ئۇزۇن، مۇلازىمىتى ئىنتايىن ياخشى، بىخەتەر ئۇچۇش رېكورتى كۆپ بولۇشتەك ئەۋزەللىكى بىلەن خىرىدارلارنى جەلىپ قىلىماقچى بولغان بولسىمۇ، لىكىن باھا جەھەتتىن ئۈستۈنلۈككە ئىگە ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى تەدىرىجى مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتنىڭ رىسىقىغا چاڭ سېلىپ خىرىدارلىرىنى بۇلاپ ماڭدى.
ئاسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتمۇ مالايسىيانىڭ بىر ئاۋىئاتسىيە شىركىتى بولۇپ، بۇ شىركەت 2004-يىلى مالايسىيا سودا ئورنىدا 700 مىليون پېيىنى بازارغا سالغان بولۇپ، 800 مىليون رېنگىت كاپتالغا ئىگە، بۇ شىركەت شەرقى جەنۇبى ئاسىيادا ئەرزان باھادا بېلەت سېتىش ئالاھىدىلىكى بىلەن ئاللىقاچان جۇڭگونىڭ شەرقى جەنۇبى ئاسىياغا ساياھەتكە بارىدىغان ئاۋىئاتسىيە بازىرىنى كونتىرول قىلىپ بولدى، شەرقى جەنۇبى ئاسىياغا ساياھەتكە بارغان ۋە شەرقى جەنۇبى ئاسىياغا دىققەت قىلىۋاتقان جۇڭگولۇق ساياھەتچىلەرنىڭ بۇ شىركەتكە بولغان قىززىقىشى ناھايتى يۇقىرى ئىكەن، سەۋەبى بىر قەدەر ئاددي بولۇپ بېلەت ئەرزان، سېتىۋىلىش قولايلىق.
جۇڭگولۇق ساياھەتچىلەرچىلەرنىڭ ئىسىدە قالغىنى بۇ شىركەتنىڭ بىكارلىق بېلەت  ئارقىلىق جۇڭگو بازىرىغا كىرىشىدۇ، بىر نەچچە يىل بۇرۇن بۇ شىركەت  يىرىم كىچىدە شەرقى جەنۇبى ئاسىياغا قىسقا مۇساپىدە   بىكارلىق بېلەت سېتىش شەكلىدە خىرىدارلارنىڭ ئىھتىياجىنى ئۆزگە جەلىپ قىلىۋالغان. باھا جەھەتتە مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ بېلەت باھاسى ئاسىيا ئاۋىئاتسىيەسىنىڭكىدىن يۇقىرى، ئۇنىڭدىن سىرىت جۇڭگونىڭ ئىچكى جايلىرىدا ئاسىيا ئاۋىئاتسىيەسىدەك تىخى بەك ئومۇملاشمىغان.
مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنى ئاسىيا ئاۋىئاتسىيەسىگە سىلىشتۇرغاندا، ئالدىنقىسىنىڭ دۆلەت ئىگىدارچىلىقىدىكى شىركەت بولۇشتەك خارەكتىرى، بۇ شىركەتنىڭ بوينىنى باغلاپ قويغان كىشەنگە ئايلىنىپ قالغان بولۇپ، رىقابەتتە ئەرزان باھالىق ئاسىيا ئاۋىئاتسىيەگە  توختىماي خىرىدارلىرىنى تارتقۇزۇپ قويۇپ، زىيان تارتىۋەرگەن.
مالايسىيە ئاۋىئاتسىيە شىركىتى دۆلەت ئىگىدارچىلىقىدىكى كارخانا بولغاچقا، تىجارەت تەننەرخى بىر قەدەر يۇقىرى، ئۆتكەن يىلى يىل ئاخىردىكىدەك بېنزىن باھاسى توختىماي ئۆسكەن ۋاقىتتا ، ئۇلارنىڭ تىخىمۇ ئارمانغا تۈشلۈق دەرمانى يوق بولۇپ قالىدۇ، گەرچە مالايسىيا ئاۋىئاتسىيەسى تەننەرىخنى قىسىپ، زىياننى ئازايتىشنى ئويلىشىۋاتقان بولسىمۇ ، بىراق بۇ تۈرلۈك تىرىشچانلىقى تازا ئوڭۇشلۇق بولمىغان، ئۇنىڭ ئىشچىلار ئۇيۇشمىسنىڭ كۈچى بىر قەدەر زور بولغاچ،شىركەتنىڭ خادىم قىسقارتىپ،خادىملارنىڭ مۇئاش  ۋە مۇناسىۋەتلىك تەمىناتلارنى ئازيتىش ئىشى ھە دېسىلا ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىنىڭ توسقۇنلىقىغا ئۇچىراپ، شىركەتنىڭ تەننەرخنى ئازايتىش ئارزۇسىنى كۆپۈككە ئايلاندۇرغان، گەرچە شىركەت ئىزچىل زىيان تارتىپ كېلىۋاتقان بولسىمۇ، دۆلەتنىڭ تولۇقلىمىسىغا ئىرىشىپ ، ئۆزىنىڭ دۆلەتلىك ئاۋىئاتسىيە شىركىتىلىك ئوبرازىنى ساقلاپ كەلگەن.
بىراق بۇ قىتىمقى كىلىشمەسلىكتىن كىيىن، مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە شىركىتى بەلكىم يۇقىرى سوممىلىق تۆلەم تۆلىشى مۈمكىن، بۇ تۆلەم بەلكىم دۆلەت ئىگىدارچىلىقىدىكى بۇ  ئاۋىئاتسىيە شىركىتىنىڭ بار ئىگىلىكىنى ۋەيران قىلىۋىتىشى مۈمكىن.

ھايات ـ كۆرەش دىمەكتۇر ! غەلبە ئۇيۇشقانلارغا مەنسۇپ ،ئۈمىد بىلەن ياشاڭ .

تۈمەن ئۆركىشى

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5555
يازما سانى: 3169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19983
تۆھپە نۇمۇرى: 1173
توردا: 10618 سائەت
تىزىم: 2010-8-3
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 10:57:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئاخبارات مۇلاھىزىسى: مالايسىيا ئىشلەتكەن بويىن 777 زادى قانداق تىپتىكى ئايروپىلان؟

بويىن 777 يۈرۈشلۈك ئايروپىلانلار نۆۋەتتە دۇنيا بويىچە ئەڭ بىخەتەر ئايروپىلان دەپ نام ئالماقتا. بويىن 777 يۈرۈشلۈك ئايروپىلانلىرىنىڭ ھادىسە كۆرۈلۈش ئېھتىماللىقى 19 مىليون سائەتتە بىر قېتىم بولۇپ، بويىن 747 نىڭ 17 مىليوندا بىر قېتىملىقىدىنمۇ ئېشىپ چۈشىدۇ. ئاۋىئاتسىيە ساھەسىدىكى بىخەتەرلىكى ئەڭ يۇقىرى بولغان ئەنگىلىيە، كانادا ۋە يېڭى زېللاندىيە قاتارلىق ئاۋىئاتسىيە شىركەتلىرى بويىننىڭ ئايروپىلانلىرىنى ئىشلىتىدۇ.



بويىن 777 يۈرۈشلۈك ئايروپىلانلارنىڭ قۇرۇلما رەسىمىنى كۆرىدىغان بولساق، ئايروپىلان جېنى بولغان قانىتى بۇ يۈرۈشلۈك ئايروپىلاننىڭ جان تومۇرى ھېسابلىنىدۇ. ئادەتتە قانات ئۇزۇنلۇقى 60 مېتىردىن ئاشىدۇ. بويىن 777 يۈرۈشلۈك ئايروپىلاننىڭ ئۇچۇش جەريانىدا سۈرەتنى ئاشۇرىشىدا ئەڭ نېگىزلىك رولنى ئوينايدۇ. ئايروپىلاندا ئالتە دانە چوڭ تىپتىكى كۆرۈش ئىكرانى بار بولۇپ، پۈتۈن مەشغۇلات كومپيۇتېردا باشقۇرىلىدۇ. نۆۋەتتە بويىن 777 يۈرۈشلۈك ئايروپىلانلارغا دۇنيا بويىچە ئەڭ ئىلغار ھاۋا بوشلۇقىدا سوقۇلۇشقا قارشى سېستىما ئورنىتىلغان. ئايروپىلان گەۋدىسى رادىيوسى ئالتە مېتىر ئەتراپىدا، ئۇزۇنلۇقى 60 مېتىردىن ئارتۇق. 300 دىن ئارتۇق ئوخشىمىغان دەرىجىدىكى يولۇچىلار ئورۇندۇقى سەپلەنگەن ھەمدە ئورۇندۇق ئارىلىقى ۋە كەڭلىكى قاتارلىقلار كىشىگە ئەڭ راھەتلىك ئۆلچەم بىلەن ياسالغان. ئايروپىلان يۈك ساقلاش بۆلىمىدە 32 دانە ئۆلچەملىك يۈك ساقلاش ساندۇقى بار بولۇپ، ئومۇمىي سىغىمى 160 كۇب مېتىردىن ئاشىدۇ.



ئايروپىلان ئالدى بۆلەك، ئوتتۇرا بۆلەك ۋە ئارقا بۆلەكتىن ئىبارەت ئۈچ بۆلەككە بۆلىنىدۇ. قانات قىسمىغا 7075 لىك ئاليۇمىن-ئالتۇن بىرىكمىسى ئىشلىتىلگەن بولۇپ، قاتتىقلىقى يۇقىرى. چىرىشقا ۋە ئۇپراشقا بەرداشلىق بىرىش كۈچى كۈچلۈك. بۇ ئايروپىلانغا ئاساسەن ساپ بولغان ماتېرىياللار ئىشلىتىلگەن بولۇپ، ئارىلاش ماتىرىياللار ئاز ئىشلىتىلگەن. AR1NC629 لىق سانلىق مەلۇمات غول لېنىيەسى سېستىمىسى ئىشلىتىلگەن بولۇپ، ھەتتا سۈنئىي ھەمراھ ئارقىلىق سىگنال قوبۇل قىلالايدۇ.

شۇنداق دۇنياۋى شان-شۆھرەتكە ئىگە بۇ ئايروپىلانغا زادى نېمە ئىش بولغاندۇ؟ ئەجىبا ئىلغارلىقى ئېشىپ كېتىپ ۋاقىت تونىلىغا كىرىپ قالغانمىدۇ؟.......

مەنبە : news.mydrivers.com  

ھايات ـ كۆرەش دىمەكتۇر ! غەلبە ئۇيۇشقانلارغا مەنسۇپ ،ئۈمىد بىلەن ياشاڭ .
elqe بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 11:00:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ھىچنىمە دىگۈم يوق

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49
يازما سانى: 2274
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6709
تۆھپە نۇمۇرى: 697
توردا: 7026 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-13 11:02:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
orkixi يوللىغان ۋاقتى  2014-3-13 10:51 PM
يوقاپ كەتكەن ئايروپىلان بەلكىم مالايسىيا ئاۋىئاتسىيە  ...

مەسئۇليەتنى بۇئىن شىركىتىمۇ ئۈستىگە ئالار..ئىشقىلىپ  ئاخىرقى نەتىجە يەنىلا سىر

مۇشت ئاتمىغان ئادەمنى كىم ئاجىز دەيدۇ؟بەلكىم ئۇنىڭ قوينىدا خەنجەر بولىشى مۈمكىن.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش